Suvestinė redakcija nuo 2020-07-01 iki 2020-07-09

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-07-01, i. k. 2019-10610

 

hERBAS_bmp

 

DRUSKININKŲ SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS KARJEROS VALSTYBĖS TARNAUTOJŲ IR DARBUOTOJŲ, DIRBANČIŲ PAGAL DARBO SUTARTIS, PAREIGYBIŲ APRAŠYMŲ

 

2019-06-28 Nr. V35-583

Druskininkai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 8 straipsnio 4 dalies 1 punktu ir Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių įstaigų darbuotojų darbo apmokėjimo įstatymo 4 straipsnio 2 dalimi:

1. T v i r t i n u  pareigybių aprašymus (pridedama):

1.1. Neteko galios nuo 2020-07-01

Papunkčio naikinimas:

Nr. V35-610, 2020-06-30, paskelbta TAR 2020-07-01, i. k. 2020-14646

 

1.2. Savivaldybės administracijos darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis:

1.2.1. Socialinės paramos skyriaus vyriausiojo specialisto;

1.2.2. Ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto;

1.2.3. Ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto.

2. P r i p a ž į s t u  netekusiais galios:

2.1. Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2012 m. rugpjūčio 3 d. įsakymo Nr. V35-593 „Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių veiklos nuostatų, karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginių nuostatų“ 1 punkto 1.2.33 papunktį;

2.2. Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2017 m. vasario 1 d. įsakymo Nr. V35-100 „Dėl Ūkio skyriaus darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareigybių aprašymų tvirtinimo ir kai kurių Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų pakeitimo bei pripažinimo netekusiais galios“ 1 punkto 1.3 papunktį;

2.3. Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2018 m. gruodžio 28 d. įsakymo Nr. V35-1168 “Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus 2012 m. rugpjūčio 3 d. įsakymo Nr. V35-593 „Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių veiklos nuostatų, karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, pareiginių nuostatų“ pakeitimo“ 4 punktą.

3. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 1 punkto 1.2.1 ir 1.2.2 papunkčiai įsigalioja 2019 m. liepos 1 d.

 

 

 

Savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja,

pavaduojanti savivaldybės administracijos direktorių                                    Violeta Grigorienė

Patvirtinta. Neteko galios nuo 2020-07-01

Priedo naikinimas:

Nr. V35-610, 2020-06-30, paskelbta TAR 2020-07-01, i. k. 2020-14646

 

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2019 m. birželio  28 d. įsakymu Nr. V35-583

 

 

SOCIALINĖS PARAMOS SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Socialinės paramos skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama kvalifikuotų darbuotojų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A1.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį;

3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius socialinės paramos bei socialinių paslaugų organizavimą ir teikimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles;

3.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, sugebėti įžvelgti ir įvertinti problemas, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus;

3.5. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

3.6. turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer programos);

3.7. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus ir Socialinės paramos skyriaus vedėjo įsakymais, Socialinės paramos skyriaus veiklos nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Socialinės paramos skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;

4.2. padeda įgyvendinti Savivaldybės plėtros strateginį planą, Savivaldybės strateginius veiklos planus socialinės paramos srityje;

4.3. rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus ir Socialinės paramos skyriaus vedėjo įsakymų ir kitų dokumentų projektus, koordinuoja jų įgyvendinimą;

4.4. rengia pagal kompetenciją savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikia išvadas ir ataskaitas apie sutarčių vykdymą;

4.5. dalyvauja rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tarptautinių programų, valstybės investicijų programos ir kitų finansinių šaltinių paramai gauti bei projektus, finansuojamus fondų ir programų lėšomis; dalyvauja įgyvendinant šiuos projektus;

4.6. konsultuoja į Socialinės paramos skyrių besikreipiančius asmenis socialinės paramos klausimais;

4.7. priima klientų prašymus dėl socialinių paslaugų, socialinių pašalpų, būsto šildymo ir vandens išlaidų kompensacijų, išmokų vaikams, laidojimo pašalpų, socialinės paramos mokiniams ir kitų vienkartinių bei periodinių išmokų skyrimo;

4.8. tikrina bendrai gyvenančių asmenų arba vieno gyvenančio asmens gyvenimo sąlygas, turimą turtą ir užimtumą, surašo buities ir gyvenimo sąlygų patikrinimo aktą;

4.9. savarankiškai priima sprendimus parenkant tinkamiausią klientui socialinės paramos rūšį;

4.10. įveda duomenis ir tvarko informaciją Socialinės paramos šeimai informacinėje sistemoje (SPIS) ir (ar) Socialinės paramos apskaitos sistemoje „Parama“;

4.11. analizuoja įvairių socialinių grupių gyventojų socialinės paramos poreikio pasikeitimus ir teikia pasiūlymus Socialinės paramos skyriaus vedėjui socialinio darbo tobulinimo klausimais;

4.12. organizuoja socialines paslaugas (rengia sprendimų dėl socialinių paslaugų projektus; vertina asmens (šeimos) finansines galimybes mokėti už socialines paslaugas ir nustato asmens (šeimos) mokėjimo už socialines paslaugas dydį; rengia mokėjimo už socialines paslaugas sutartis ir sutartis dėl trumpalaikės ar ilgalaikės socialinės globos išlaidų finansavimo; sudaro socialinių paslaugų gavėjų bylas ir jas perduoda socialines paslaugas teikiančioms įstaigoms);

4.13. vykdo savivaldybės teritorijoje teikiamų bendrųjų socialinių paslaugų ir socialinės priežiūros kokybės kontrolę;

4.14. kontroliuoja globėjų ir rūpintojų pareigų atlikimą;

4.15. organizuoja slaugos ir suaugusiųjų psichiatrijos dienos stacionaro paslaugas įvairių socialinių grupių gyventojams iš savivaldybės biudžeto lėšų;

4.16. organizuoja vaikų, asmenų su negalia, senyvo amžiaus asmenų ir kitų socialinių grupių asmenų apgyvendinimą socialinių paslaugų įstaigose;

4.17. rengia sąrašą šeimų, globos centrų, šeimynų ir socialinės globos įstaigų, galinčių priimti likusį be tėvų globos vaiką bet kuriuo paros metu, teikia jį tvirtinti administracijos direktoriui, apie sąrašo pakeitimus ir papildymus informuoja Vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos teritorinį skyrių (toliau –Tarnybos teritorinis skyrius);

4.18. siekiant užtikrinti Civilinio kodekso 3.261 straipsnio 1 dalies įgyvendinimą, užtikrina, kad nuolat būtų ieškoma galimybių likusius be tėvų globos vaikus globoti (jais rūpintis) šeimos aplinkoje – šeimoje, globos centre, šeimynoje;

4.19. bendradarbiauja su kitų savivaldybių administracijomis, siekiant pasiūlyti fiziniams asmenims, pasirengusiems globoti vaikus (jais rūpintis), tačiau savo gyvenamosios vietos savivaldybėje dar nepaskirtiems vaikų globėjais (rūpintojais), globoti kitoje savivaldybėje likusius be tėvų globos vaikus ar vaikų globos institucijoje globojamus (rūpinamus) vaikus;

4.20. organizuoja fizinio asmens, norinčio tapti vaiko globėju (rūpintoju), šeimynos steigėju, dalyviu ar fizinio asmens, norinčio tapti budinčiu globotoju, paiešką;

4.21. priima fizinio asmens, norinčio tapti vaiko globėju (rūpintoju), šeimynos steigėju, dalyviu ar fizinio asmens, norinčio tapti budinčiu globotoju, dokumentus ir persiunčia Tarnybos teritoriniam skyriui;

4.22. parenka likusiam be tėvų globos vaikui globėją (rūpintoją), asmenį iš fizinių asmenų, gavusių Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos atestuotų asmenų teigiamą išvadą dėl jų pasirengimo vaiko globai (rūpybai); 

4.23. rengia savivaldybės administracijos direktoriui teikimą dėl vaiko laikinosios globos (rūpybos) nustatymo ir vaiko laikinojo globėjo (rūpintojo) paskyrimo ir savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų dėl vaiko laikinosios globos (rūpybos) nustatymo, vaiko globėjo (rūpintojo) paskyrimo bei įsakymų dėl vaiko laikinosios globos (rūpybos) pabaigos projektus;

4.24. paaiškėjus, kad savivaldybės teritorijoje, kurioje nustatytas likęs be tėvų globos vaikas, nėra fizinių asmenų, budinčių globotojų ar šeimynos galinčios vaiką globoti (juo pasirūpinti), bendradarbiauja su kitų savivaldybių administracijomis dėl fizinio asmens, budinčio globotojo ar šeimynos, tinkamos globoti (rūpinti) vaiką, paieškos kitoje savivaldybėje;

4.25. rengia socialinių paslaugų įstaigų, vykdančių atvejo vadybos funkcijas ir koordinuojančių vadybos procesus, savivaldybės teritorijoje, sąrašą, teikia jį tvirtinti savivaldybės administracijos direktoriui;

4.26. kontroliuoja socialinės veiklos ir socialinės reabilitacijos neįgaliesiems bendruomenėje projektų įgyvendinimą;

4.27. išduoda pagal Socialinės paramos skyriaus kompetenciją dokumentų nuorašus, kopijas, išrašus;

4.28. turint duomenų apie galimą vaiko teisių pažeidimą, taip pat apie vaiko elgesį, keliantį pavojų jo sveikatai ir gyvybei, arba apie likusius be tėvų globos nepilnamečius vaikus ar būtinumą ginti nepilnamečių teises ir teisėtus interesus (dėl tėvų ligos, mirties, išvykimo ar dingimo, tėvų atsisakymo atsiimti vaikus iš mokymo, auklėjimo ar gydymo įstaigų ar panašių priežasčių), apie tai nedelsiant informuoja policiją ir (ar) Tarnybos teritorinį skyrių;

4.29. pagal Socialinės paramos skyriaus kompetenciją analizuoja Lietuvos Respublikos įstatymus ir kitus teisės aktus bei jų pakeitimus, teikia informaciją apie teisės aktų pokyčius savivaldybės administracijos direktoriui, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, Socialinės paramos skyriaus vedėjui;

4.30. informuoja Socialinės paramos skyriaus vedėją apie kontroliuojamų dokumentų, savivaldybės administracijos direktoriaus bei savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pavedimų vykdymo terminus siekiant, kad pavedimai ir kitos užduotys būtų įvykdytos laiku;

4.31. Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimu teikia asmens prašomą informaciją apie skyriaus veiklą ir kitą asmens pageidaujamą informaciją, kuria disponuoja Savivaldybė ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybės įstaigų įstatymą;

4.32. savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo bei Socialinės paramos skyriaus vedėjo nurodymu nagrinėja prašymus, paklausimus, skundus;

4.33. dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;

4.34. Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavedimu pavaduoja kitą Socialinės paramos skyriaus darbuotoją tarnybinių komandiruočių, atostogų, laikinojo nedarbingumo metu ir kitais atvejais, kai jis negali eiti pareigų, ir vykdo jo funkcijas;

4.35. pagal savo veiklos sritį sudaro bylas ir pateikia jas Socialinės paramos skyriaus darbuotojui, atsakingam už archyvinių bylų perdavimą į savivaldybės archyvą;

4.36. saugo asmens duomenis, gaunamus pagal savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai;

4.37. saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

4.38. tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik tarnybos tikslais;

4.39. laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus ir Socialinės paramos skyriaus vedėjo įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Socialinės paramos skyriaus vedėjo, Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;

4.40. vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

_____________________________

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2019 m. birželio  28 d. įsakymu Nr. V35-583

 

 

ŪKIO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama kvalifikuotų darbuotojų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A1.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti aukštąjį universitetinį inžinerijos mokslų studijų srities statybos inžinerijos krypties išsilavinimą su magistro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu;

3.2. turėti ne mažesnę kaip 5 metų darbo patirtį;

3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, teisėkūrą, asmens duomenų teisinę apsaugą, statybą (objektų, statomų arba remontuojamų iš Savivaldybės biudžeto bei kitų lėšų, kai užsakovų funkcijas atlieka Savivaldybės administracija, užsakovo funkcijų vykdymą, statybos bei remonto darbų projektinės dokumentacijos rengimo reikalavimus, statinio statybos techninės priežiūros vykdymą ir kt.), Savivaldybės kontroliuojamų įmonių veiklą, Savivaldybės teritorijų tvarkymą ir priežiūrą, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;

3.4. sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, sugebėti įžvelgti ir įvertinti problemas, siūlyti motyvuotus problemų sprendimo būdus;

3.5. sugebėti savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;

3.6. turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer programos, sąmatų skaičiavimo programa „Sistela“);

3.7. savo veikloje vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais, Savivaldybės tarybos veiklos reglamentu, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklėmis, savivaldybės tarybos sprendimais, savivaldybės mero potvarkiais, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymais, Ūkio skyriaus veiklos nuostatais bei šiuo pareigybės aprašymu.

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių ir Ūkio skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;

4.2. padeda pagal kompetenciją įgyvendinti Savivaldybės plėtros strateginį planą, Savivaldybės strateginius veiklos planus;

4.3. rengia pagal kompetenciją savivaldybės tarybos sprendimų, savivaldybės mero potvarkių, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų projektus, koordinuoja jų įgyvendinimą;

4.4. rengia pagal kompetenciją savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikia išvadas ir ataskaitas apie sutarčių vykdymą;

4.5. dalyvauja rengiant paraiškas Europos Sąjungos struktūrinių fondų, tarptautinių programų, valstybės investicijų programos ir kitų finansinių šaltinių paramai gauti bei projektus, finansuojamus fondų ir programų lėšomis; dalyvauja įgyvendinant šiuos projektus;

4.6. organizuoja statinių (statinių, pastatų, susisiekimo komunikacijų, inžinerinių tinklų), kurių statytojas (užsakovas) yra Druskininkų savivaldybės administracija, statybą leidžiančių dokumentų statyti naują, rekonstruoti, remontuoti ar atnaujinti (modernizuoti) esamą statinį gavimą;

4.7. atlieka objektų, statomų, rekonstruojamų, remontuojamų ar atnaujinamų (modernizuojamų) iš Savivaldybės biudžeto bei kitų lėšų, kai statytojo (užsakovo) funkcijas atlieka Druskininkų savivaldybės administracija, statytojo (užsakovo) funkcijas, priima iš projektuotojų ir tikrina statybos bei remonto darbų projektinę dokumentaciją;

4.8. esant poreikiui atlieka statinio statybos techninės priežiūros vadovo funkcijas, vykdo statinių techninę priežiūrą;

4.9. rengia statybvietės ir darbų perdavimo - priėmimo aktus, medžiagą ir techninę dokumentaciją, perduodamą rangovams ir/ar inžinerinių paslaugų teikėjams;

4.10. rengia medžiagą ir techninę – sąmatinę dokumentaciją statinių, statinių techninių projektų ekspertizei.

4.11. tikrina statybos metu naudojamų medžiagų, produktų, įrenginių bei įrengimų kokybę, reikalauja ją patvirtinančių dokumentų, informuoja statytoją (užsakovą) apie darbus, kurie neatitinka statinio normatyvinės kokybės reikalavimų;

4.12. kartu su techninę priežiūrą vykdančiu asmeniu dalyvauja ir rengia dokumentus tikrinant ir priimant paslėptus statybos darbus, išbandant ir pripažįstant tinkamais naudoti statinius, pastatus, susisiekimo komunikacijas, inžinerinius tinklus, inžinerines sistemas, atskirus įrenginius, konstrukcijas;

4.13. pagal poreikį atstovauja statytojui (užsakovui) statinių, kurių statytojas (užsakovas) yra Druskininkų savivaldybės administracija, statybos užbaigimo procedūrose;

4.14. kartu su rangovu rengia statinio pripažinimo tinkamu naudoti dokumentus, dalyvauja komisijų darbe pripažįstant statinį tinkamu naudoti;

4.15. dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;

4.16. savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo bei Ūkio skyriaus vedėjo nurodymu nagrinėja prašymus, paklausimus, skundus;

4.17. teikia informaciją savivaldybės administracijos direktoriui, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, Ūkio skyriaus vedėjui apie Lietuvos Respublikos įstatymų, Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų pakeitimus savo vykdomų funkcijų srityje;

4.18. saugo asmens duomenis, gaunamus pagal savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja asmens duomenų tvarkymo tikslai;

4.19. saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

4.20. tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik tarnybos tikslais;

4.21. laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus ir Socialinės paramos skyriaus vedėjo įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Socialinės paramos skyriaus vedėjo, Socialinės paramos skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;

4.22. vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytas funkcijas.

_____________________________

 

PATVIRTINTA

Druskininkų savivaldybės administracijos direktoriaus

2019 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. V35-583

 

 

ŪKIO SKYRIAUS VYRIAUSIOJO SPECIALISTO PAREIGYBĖS APRAŠYMAS

 

 

I SKYRIUS

PAREIGYBĖ

 

1. Ūkio skyriaus vyriausiojo specialisto pareigybė yra darbuotojo, dirbančio pagal darbo sutartį pareigybė, priskiriama specialistų pareigybių grupei.

2. Pareigybės lygis – A2.

 

II SKYRIUS

SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI

 

3. Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:

3.1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu ar jam prilygintu išsilavinimu; studijų sritis – inžinerijos mokslai; studijų kryptis – statybos inžinerija;

3.2. turėti specialisto darbo patirties viešojo administravimo institucijoje ar įstaigoje;

3.3. išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius vietos savivaldą, viešąjį administravimą, teisėkūrą, asmens duomenų teisinę apsaugą, statybą (objektų, statomų arba remontuojamų iš Savivaldybės biudžeto bei kitų lėšų, kai užsakovų funkcijas atlieka Savivaldybės administracija, užsakovo funkcijų vykdymą, statybos bei remonto darbų projektinės dokumentacijos rengimo reikalavimus, statinio statybos techninės priežiūros vykdymą ir kt.);

3.4. sugebėti savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;

3.5. mokėti kaupti, analizuoti, sisteminiu požiūriu vertinti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas ir teikti pasiūlymus;

3.6. sugebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, išmanyti Dokumentų rengimo taisykles, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisykles, Teisės aktų projektų rengimo rekomendacijas;

3.7. turėti gerus darbo kompiuteriu įgūdžius (MS Word, MS Outlook, Internet Explorer programos).

 

III SKYRIUS

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS

 

4. Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:

4.1. padeda įgyvendinti Savivaldybės plėtros strateginį planą;

4.2. vykdo Savivaldybės tarybos veiklos reglamento, Savivaldybės administracijos nuostatų, Savivaldybės administracijos vidaus tvarkos taisyklių, Ūkio skyriaus veiklos nuostatų reikalavimus;

4.3. rengia pagal kompetenciją Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudaromų sutarčių projektus, teikia ataskaitas apie sutarčių vykdymą;

4.4. organizuoja statinių, kurių statytojas (užsakovas) yra Druskininkų savivaldybės administracija, statybą leidžiančių dokumentų statyti naują, rekonstruoti, remontuoti ar atnaujinti (modernizuoti) statinį gavimą;

4.5. atlieka objektų, statomų, rekonstruojamų, remontuojamų ar atnaujinamų (modernizuojamų) iš Savivaldybės biudžeto bei kitų lėšų, kai statytojo (užsakovo) funkcijas atlieka Druskininkų savivaldybės administracija, statytojo (užsakovo) funkcijas, priima iš projektuotojų ir tikrina statybos bei remonto darbų projektinę dokumentaciją;

4.6. esant poreikiui atlieka statinio statybos techninės priežiūros vadovo funkcijas, vykdo statinių techninę priežiūrą;

4.7. rengia statybvietės ir darbų perdavimo - priėmimo aktus, medžiagą ir techninę dokumentaciją perdavimui rangovams;

4.8. rengia medžiagą ir techninę – sąmatinę dokumentaciją statinių techninių projektų ekspertizei;

4.9. tikrina statybos metu naudojamų produktų bei įrengimų kokybę, reikalauja ją patvirtinančių dokumentų, informuoja statytoją (užsakovą) apie darbus, kurie neatitinka statinio normatyvinės kokybės reikalavimų;

4.10. kartu su techninę priežiūrą vykdančiu asmeniu dalyvauja ir rengia dokumentus tikrinant ir priimant paslėptus statybos darbus, išbandant ir pripažįstant tinkamais naudoti statinius, pastatus, susisiekimo komunikacijas, inžinerinius tinklus, inžinerines sistemas, įrenginius, konstrukcijas;

4.11. pagal poreikį atstovauja statytoją (užsakovą) statinių, kurių statytojas (užsakovas) yra Druskininkų savivaldybės administracija, statybos užbaigimo procedūrose;

4.12. surašo ir teikia deklaracijas apie statybos užbaigimą;

4.13. rengia leidimų atlikti kasinėjimo darbus savivaldybės viešojo naudojimo teritorijoje (gatvėse, vietinės reikšmės keliuose, aikštelėse, žaliuosiuose plotuose), atitverti ją ar jos dalį arba apriboti eismą joje išdavimo dokumentus;

4.14. padeda kontroliuoti savivaldybės teritorijų tvarkymą ir priežiūrą;

4.15. teikia informaciją savivaldybės administracijos direktoriui, savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojui, Ūkio skyriaus vedėjui apie Lietuvos Respublikos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, kitų teisės aktų pakeitimus savo vykdomų funkcijų srityje;

4.16. dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje;

4.17. saugo asmens duomenis, gaunamus pagal Savivaldybės ir Savivaldybės administracijos vardu sudarytas sutartis iš institucijų bei įstaigų ir joms teikiamus, ne ilgiau, nei to reikalauja duomenų tvarkymo tikslai;

4.18. saugo asmens duomenų paslaptį, jei duomenys neskirti skelbti viešai;

4.19. tausoja ir prižiūri Savivaldybės turtą, darbo priemones, naudoja juos tik darbo tikslais;

4.20. laiku vykdo savivaldybės tarybos sprendimus, savivaldybės mero potvarkius, savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymus, savivaldybės administracijos direktoriaus ir savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo, Ūkio skyriaus vedėjo, Ūkio skyriaus vedėjo pavaduotojo pavedimus ir nurodymus;

4.21. vykdo pagal kompetenciją kitas Lietuvos Respublikos teisės aktais nustatytas funkcijas.

_____________________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Druskininkų savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. V35-610, 2020-06-30, paskelbta TAR 2020-07-01, i. k. 2020-14646

Dėl Druskininkų savivaldybės administracijos karjeros valstybės tarnautojų pareigybių aprašymų tvirtinimo