Suvestinė redakcija nuo 2023-03-11

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2022-01-03, i. k. 2022-00018

 

Nauja redakcija nuo 2023-03-11:

Nr. 1-55, 2023-03-10, paskelbta TAR 2023-03-10, i. k. 2023-04341

 

VALSTYBINĖS VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ ĮSTATYMO PAŽEIDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS IR SANKCIJŲ SKYRIMO TAISYKIŲ PATVIRTINIMO

 

2022 m. sausio 3 d. Nr. 1-1

Vilnius

 

 

Tvirtinu Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimų nagrinėjimo tvarkos ir sankcijų skyrimo taisykles (pridedama).

 

 

 

Direktorė                                                                                                                        Neringa Ulbaitė

 

 


 

PATVIRTINTA

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos

tarnybos direktoriaus 2022 m. sausio 3 d.

įsakymu Nr. 1-1

(Valstybinės vartotojų teisių apsaugos

tarnybos direktoriaus  2023 m. kovo 10 d.

įsakymo Nr. 1-55 redakcija)

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ ĮSTATYMO PAŽEIDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKOS IR SANKCIJŲ SKYRIMO TAISYKLĖS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimų nagrinėjimo tvarkos ir sankcijų skyrimo taisyklės (toliau – Taisyklės) reglamentuoja pažeidimų vykdant reguliuojamą veiklą (toliau – pažeidimai) nagrinėjimą Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje (toliau – Tarnyba) ir sankcijų, nurodytų Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo (toliau – Alternatyviųjų degalų įstatymas) 32 straipsnio 2 dalyje skyrimo tvarką.

2.  Atsakomybė už pažeidimus vykdant reguliuojamąją veiklą degalų tiekėjams, transporto sektoriaus gamtinių dujų tiekėjams ir subjektams, vykdantiems mažmeninės prekybos degalais veiklą taikoma šių Taisyklių ir Alternatyviųjų degalų įstatymo 33 straipsnio nustatyta tvarka.

3.  Pažeidimus nagrinėja ir sankcijas, numatytas Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalyje, skiria Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta komisija (toliau – Komisija), kurios skyrimo tvarka ir darbo organizavimas nustatytas Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos darbo reglamente.

4.  Taisyklėse vartojamos sąvokos ir jų apibrėžtys suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Alternatyviųjų degalų įstatyme, Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatyme ir Lietuvos Respublikos produktų saugos įstatyme.

 

II SKYRIUS

ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ ĮSTATYMO PAŽEIDIMŲ NAGRINĖJIMO TVARKA

 

5.  Komisija pažeidimus išnagrinėja ir sprendimą dėl atsakomybės skyrimo priima per Alternatyviųjų degalų įstatymo 33 straipsnio 7 dalyje nustatytą terminą.

6.  Nagrinėjant pažeidimus dalyvauja:

6.1. Asmuo, įtariamas pažeidęs Alternatyviųjų degalų įstatymą (degalų tiekėjo, transporto sektoriaus gamtinių dujų tiekėjo ar subjekto, vykdančio mažmeninės prekybos degalais veiklą, kuris įtariamas padaręs pažeidimą, vadovas ar jo įgaliotas atstovas);

6.2. Komisijos sprendimu kiti asmenys, su kurių interesais tiesiogiai susijusi nagrinėjama byla;

6.3. Komisijos sprendimu ekspertai, specialistai bei kiti asmenys.

7.  Taisyklių 6.1 ir 6.2 papunkčiuose nurodyti asmenys toliau Taisyklėse vadinami proceso dalyviais.

8.  Juridinio asmens atstovais pagal Lietuvos Respublikos civilinio proceso kodekso nuostatas laikomi institucijų, įstaigų vadovai, o įstatymų ar kitų teisės aktų numatytais atvejais ir kiti darbuotojai, veikiantys neviršydami įgaliojimų, suteiktų vadovaujantis įstatymais ar kitais teisės aktais. Šie asmenys pateikia Komisijai dokumentus, patvirtinančius jų asmens tapatybę ir užimamas pareigas, juridinio asmens vadovo pasirašytą ir įstatymų nustatyta tvarka patvirtintą įgaliojimą.

9.  Tarnybos įgaliotam valstybės tarnautojui ir (ar) darbuotojui, dirbančiam pagal darbo sutartį (toliau – darbuotojas), surašius Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo protokolą (toliau – Pažeidimo protokolas) (Taisyklių priedas), Tarnybos direktorius ar jo įgaliotas darbuotojas paskiria Komisijos narį, atsakingą už bylos medžiagos paruošimą ir pateikimą Komisijai. Komisijos narys, atsakingas už bylos medžiagos paruošimą ir pateikimą Komisijai, iš jam pavaldaus Tarnybos struktūrinio padalinio valstybės tarnautojų ar darbuotojų paskiria posėdžio sekretorių.

10.  Komisijos narys, atsakingas už bylos medžiagos paruošimą ir pateikimą Komisijai, turi teisę:

10.1.  Pažeidimų nagrinėjimo proceso dalyvių prašymu pareikalauti įrodymų, kurių proceso dalyviai patys negali gauti;

10.2.  Nuspręsti dėl specialisto iškvietimo;

10.3.  Atlikti kitus Alternatyviųjų degalų įstatyme ar kituose teisės aktuose, reglamentuojančiuose įstatymų pažeidimo nagrinėjimo procedūras ir Tarnybos įgaliojimus, numatytus veiksmus, kurie reikalingi pasirengiant nagrinėti bylą.

11.  Įtraukus bylos nagrinėjimą į pažeidimų nagrinėjimo posėdžio darbotvarkę, Tarnyba raštu, kartu su protokolo kopija, ne vėliau kaip prieš 14 kalendorinių dienų iki paskirtos pažeidimų nagrinėjimo posėdžio datos, proceso dalyviams ar jų atstovams išsiunčia pranešimą: kuriame nurodoma apie tai, kad bylos nagrinėjimo proceso dalyviai privalo pateikti visus savo turimus byloje įrodymus bei informacija apie galimybę susipažinti su Tarnybai pateikta tyrimo medžiaga, išskyrus tą medžiagą, kuri sudaro valstybės, tarnybos, komercinę ar profesinę paslaptį, raštu pateikti dėl jos paaiškinimus. Jeigu tyrimo veiksmų atlikimo pradžioje asmuo, įtariamas pažeidęs Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatas (įtariamas pažeidėjas) yra nežinomas, apie pažeidimo tyrimo pradžią jam turi būti pranešta per 5 darbo dienas nuo šio asmens nustatymo dienos.

12. Bylos nagrinėjimas vyksta viešai. Komisija savo iniciatyva arba proceso dalyvių prašymu gali paskelbti posėdį ar jo dalį uždaru, kai tai būtina siekiant apsaugoti valstybės, tarnybos, profesinę paslaptį arba proceso šalių komercinę paslaptį.

13.  Bylos nagrinėjamos pagal Pažeidimo protokolus, pateiktus su reikalingais įrodymais ar išvadomis dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo nuostatų pažeidimų.

14.  Byla dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo posėdyje nagrinėjama tuomet, kai bylos nagrinėjimo posėdžio dalyviai apie bylos nagrinėjimo posėdžio laiką ir vietą buvo laiku ir tinkamai informuoti Taisyklių nustatyta tvarka, jeigu jiems buvo suteikta teisė susipažinti su bylos medžiaga ir duoti paaiškinimus, teikti prašymus ir įrodymus ir jeigu negautas jų prašymas atidėti klausimo nagrinėjimą.

15. Nagrinėjant bylą, Komisijos pirmininkas skelbia posėdžio pradžią, nustato į posėdį atvykusių asmenų, dalyvaujančių nagrinėjant bylą dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo, tapatybę; patikrina atstovų įgaliojimus (jeigu dalyvauja atstovas); suteikia asmenims, dalyvaujantiems nagrinėjant bylą dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo, teisę pareikšti savo nuomonę; užduoda jiems klausimus; įspėja, o kai nepaisoma įspėjimo, nutraukia asmens, dalyvaujančio nagrinėjant bylą dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo, kalbą, jeigu tai nesusiję su pažeidimo nagrinėjimu; įspėja, o kai nepaisoma įspėjimo, pašalina iš posėdžio salės asmenį, pažeidžiantį posėdžio tvarką; skelbia posėdžio pertraukas; pasirašo posėdžio protokolą; skelbia posėdžio pabaigą; skelbia sprendimą ir kt.

16. Bylos nagrinėjimo proceso dalyviai privalo savo procesinėmis teisėmis naudotis sąžiningai.

17. Komisija, nagrinėdama bylą dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo, privalo ištirti byloje esančius įrodymus: išklausyti bylos nagrinėjimo proceso dalyvių paaiškinimus, jei būtina, specialistų išvadas, ištirti rašytinius įrodymus, apžiūrėti daiktinius įrodymus, nuotraukas, peržiūrėti vaizdo įrašus, išklausyti garso įrašus.

18.  Pažeidimų nagrinėjimo posėdžiai gali būti išplėstiniai. Šiuo atveju Komisijai pritarus posėdyje gali dalyvauti:

18.1. Kiti Tarnybos darbuotojai;

18.2.  Kiti su byla susiję asmenys, visuomeninių organizacijų atstovai.

19.  Taisyklių 18 punkte nurodyti asmenys, dalyvaujantys pažeidimų nagrinėjimo posėdyje dalyvauja stebėtojų teisėmis.

20.  Pažeidimų nagrinėjimo posėdis vyksta nepertraukiamai, išskyrus nustatytą poilsiui skiriamą laiką.

21.  Komisija gali atidėti bylos nagrinėjimą Alternatyviųjų degalų įstatymo 33 straipsnio 6 dalyje numatytais atvejais. Jeigu atidėjus bylos nagrinėjimą Komisijos narys (-iai) nusišalina ar negali dalyvauti bylos nagrinėjime dėl kitų priežasčių, byla pradedama nagrinėti iš naujo tik tuo atveju, jeigu nesant Komisijos nario (-ių) nesusidaro kvorumas, t. y. posėdyje dalyvauja mažiau nei pusė Komisijos narių.

22.  Komisija, atidėdama bylos nagrinėjimą, paskiria kito bylos nagrinėjimo posėdžio vietą ir laiką ir apie tai pasirašytinai paskelbia bylos nagrinėjime dalyvaujantiems proceso dalyviams ar jų atstovams, o nedalyvavusiems proceso dalyviams tinkamai praneša šių Taisyklių nustatyta tvarka.

23.  Kai bylos nagrinėjimas atidedamas dėl to, kad būtina išreikalauti naujų įrodymų, Komisija nustato protingą jų pateikimo terminą.

24.  Bylos nagrinėjimo posėdį paskirtu laiku pradeda Komisijos pirmininkas ir paskelbia, kokia byla bus nagrinėjama, kas atvyko į Komisijos posėdį. Proceso dalyviams neatvykus į bylos nagrinėjimą, Komisija patikrina, ar jiems buvo laiku pranešta apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką, ar negautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą bei nustačiusi, kad visi procesiniai veiksmai atlikti tinkamai, tęsia bylos nagrinėjimą nedalyvaujant proceso dalyviams. Jeigu posėdžiui fiksuoti yra daromas garso įrašas, Komisijos pirmininkas apie tai informuoja procese dalyvaujančius asmenis.

25. Bylos nagrinėjimas pradedamas atsakingo Komisijos nario pranešimu, kuriame nurodomas pažeidimo dalykas, pagrindai bei kitos esminės bylos aplinkybės. Po to išklausomi įtariamo pažeidėjo ar jo atstovo bei dalyvaujančių posėdyje specialistų pasisakymai. Pasisakymo trukmė neribojama, tačiau Komisijos pirmininkas gali įspėti bylos nagrinėjimo proceso dalyvius ar jų atstovus, jeigu šie nukrypsta nuo bylos esmės. Bylos nagrinėjimo proceso dalyviams ar jų atstovams gali būti užduodami klausimai. Po bylos nagrinėjimo proceso dalyvių pasisakymų įvertinami kiti turimi įrodymai: apžiūrimi daiktiniai įrodymai (jei yra), rašytiniai įrodymai ir kt. Prieš baigiant bylos nagrinėjimą, Komisijos pirmininkas paklausia proceso dalyvių, ar bus naujų prašymų. Nesant prašymų išklausomos proceso dalyvių baigiamosios kalbos. Baigiamosiose kalbose pirmas kalba pažeidimo protokolą surašęs darbuotojas, po to pažeidimą padaręs asmuo ir kiti proceso dalyviai, jeigu yra poreikis. Po šių kalbų laikoma, kad bylos nagrinėjimas baigtas, ir nauji įrodymai, kuriais būtų galima remtis priimant sprendimą, nebepriimami.

26.  Kiekvienam žodinio proceso tvarka nagrinėjamam pažeidimui rašomas bylos nagrinėjimo protokolas, taip pat gali būti daromas garso įrašas, kuris yra techninė–pagalbinė priemonė protokolui surašyti.

27.  Pažeidimo bylos nagrinėjimo protokole nurodoma:

27.1.  Tarnybos pavadinimas, nagrinėjančios bylą Komisijos sudėtis, bylos nagrinėjimo posėdžio sekretorius, bylos nagrinėjimo proceso dalyviai, taip pat, ar jie atvyko, o jeigu kuris nors proceso dalyvis neatvyko, ar jam buvo tinkamai pranešta apie bylos nagrinėjimo posėdžio vietą ir laiką;

27.2.  Bylos nagrinėjimo posėdžio data, vieta, bylos ir posėdžio protokolo registracijos numeris;

27.3.  Bylos nagrinėjimo posėdžio pradžios ir pabaigos laikas;

27.4.  Bylos pavadinimas ir esmė;

27.5.  Duomenys apie pažeidėją, pažeidimo aplinkybės;

27.6.  Informacija apie tai, kad bylos nagrinėjimo proceso dalyviams išaiškintos jų teisės ir pareigos;

27.7.  Bylos nagrinėjimo proceso dalyvių prašymai ir pareiškimai;

27.8.  Pažeidimų nagrinėjimo posėdyje naujai pateikti įrodymai, jeigu jie prieš bylos nagrinėjimo posėdį nebuvo pateikti ar surinkti pasirengiant bylos nagrinėjimui;

27.9.   Pažeidimų nagrinėjimo posėdžio metu įvertinti rašytiniai, daiktiniai, kiti įrodymai ir bylos nagrinėjimo proceso dalyvių pareiškimai dėl jų;

27.10. Trumpas bylos nagrinėjimo turinys;

27.11. Informacija apie tai, kad priimtas sprendimas dėl bylos yra perskaitytas ir išaiškinta apskundimo tvarka bei terminai.

28.  Bylos nagrinėjimo posėdžio protokolas parengiamas, pasirašomas posėdžio sekretoriaus ir pateikiamas Komisijos nariams vizuoti bei Komisijos pirmininkui pasirašyti per 2 darbo dienas po pažeidimų nagrinėjimo posėdžio dienos.

29.     Komisija, išnagrinėjusi bylą dėl Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimo, priima vieną iš šių sprendimų:

29.1.  taikyti Alternatyviųjų degalų įstatyme nustatytas sankcijas (įspėjimą arba baudą);

29.2. nustačius, kad nebuvo padarytas pažeidimas vykdant reguliuojamą veiklą, nutraukti bylos nagrinėjimą.

30.  Komisijai išnagrinėjus bylą, priimtame sprendime turi būti nurodyta:

30.1. sprendimą priėmusios institucijos pavadinimas;

30.2. bylos nagrinėjimo data ir vieta;

30.3. duomenys apie pažeidėją;

30.4. pažeidimo padarymo aplinkybės;

30.5. įrodymai, patvirtinantys pažeidėjo kaltę dėl padaryto pažeidimo;

30.6. Alternatyviųjų degalų įstatymo straipsnis, kuris buvo pažeistas vykdant reguliuojamą veiklą bei Alternatyviųjų degalų įstatymo straipsnis, kuriame nurodyta sankcija už padarytą pažeidimą;

30.7. pažeidėjo paaiškinimai ir jų įvertinimas;

30.8. priimtas sprendimas;

30.9. sprendimo apskundimo terminai ir tvarka.

 

III SKYRIUS

BAUDŲ DYDŽIO NUSTATYMAS IR BAUDŲ BEI ĮSPĖJIMŲ UŽ NUSTATYTĄ PAŽEIDIMĄ SKYRIMAS

 

31. Įspėjimus ir baudas degalų tiekėjams, transporto sektoriaus gamtinių dujų tiekėjams ir subjektams, vykdantiems mažmeninės prekybos degalais veiklą, Komisija skiria vadovaudamasi Alternatyviųjų degalų įstatyme įtvirtintomis nuostatomis.

32. Alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimą ekonominės veiklos vykdytojui skiriamos baudos dydis apskaičiuojamas dviem etapais:

32.1. pirmajame etape, vadovaujantis Taisyklių 33 punktu, apskaičiuojamas bazinis baudos dydis;

32.2. antrajame etape, vadovaujantis Taisyklių 34 punktu, apskaičiuojamas skiriamos baudos dydis.

33. Baziniai baudų dydžiai apskaičiuojami atskirai pagal mažiausių ir didžiausių baudų, nustatytų Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalies papunkčiuose, vidurkius.

34. Skiriamos baudos dydis nustatomas mažinant arba didinant bazinį baudos dydį, bet neviršijant Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalies papunkčiuose nustatytų ribų, atsižvelgiant į:

34.1 pažeidimo pavojingumą (atsižvelgiama į pažeidimo pobūdį, mastą (pažeidimo teritoriją, pardavimų dydį ir vertę), į padarytą žalą vartotojams ar galimą riziką ją sukelti - bazinis baudos dydis didinamas arba mažinamas iki 30 procentų);

34.2 pažeidimo trukmę (nuo pažeidimo trukmės priklausantis baudos dydis, atsižvelgiant į konkrečias su pažeidimo terminu susijusias aplinkybes, apskaičiuojamas bazinį baudos dydį didinant arba mažinant iki 30 procentų):

34.2.1. trumpos trukmės pažeidimo atveju (jei pažeidimas truko iki keleto savaičių ar kitą santykinai trumpą laiko tarpą) – bazinis baudos dydis mažinamas iki 30 procentų,

34.2.2. ilgos trukmės pažeidimo atveju (jei pažeidimas truko ilgiau nei keletą savaičių ar kitą ilgą laiko tarpą) – bazinis baudos dydis didinamas iki 30 procentų;

34.3 Alternatyviųjų degalų įstatymo 33 straipsnio 2 ir 3 dalyse nustatytas atsakomybę lengvinančias arba sunkinančias aplinkybes:

34.3.1 jeigu yra atsakomybę lengvinančių aplinkybių, skiriamos baudos dydis, įvertinus lengvinančių aplinkybių kiekį ir reikšmingumą, mažinamas iki 40 procentų;

34.3.2 jeigu yra atsakomybę sunkinančių aplinkybių, skiriamos baudos dydis, įvertinus sunkinančių aplinkybių kiekį ir reikšmingumą, didinamas iki 40 procentų.

34.4 Jeigu pagal Taisykles nustatyta bauda viršija Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalyje nustatytus maksimalius baudos dydžius, ekonominės veiklos vykdytojui skiriama atitinkamai Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalyje nustatyto maksimalaus dydžio bauda. Jeigu pagal Taisykles nustatyta bauda yra mažesnė nei Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalyje nustatyta minimali bauda, ekonominės veiklos vykdytojui skiriama atitinkamai Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalyje nustatyto minimalaus dydžio bauda.

35. Skiriamos baudos dydžio mažinimo ar didinimo pagal Taisyklių 32-34 punktus motyvai nurodomi Komisijos sprendime, įvertinus individualias pažeidimo padarymo aplinkybes.

36. Išnagrinėjusi bylą ir, atsižvelgiant į konkrečias pažeidimo padarymo aplinkybes, nustačiusi, kad pažeidimu nedaroma esminė žala Alternatyviųjų degalų įstatymo saugomiems interesams, dėl pažeidimo nekilo realūs ir reikšmingi padariniai, Komisija, vadovaudamasi teisingumo ir protingumo kriterijais, ekonominės veiklos vykdytojui gali taikyti nuobaudą – įspėjimą, numatytą Alternatyviųjų degalų įstatymo 32 straipsnio 2 dalies 2 ir 3 punktuose, ir baudos neskirti. Jeigu pažeidimas nedidelio pavojingumo, pažeidimo trukmė trumpa (suprantama taip, kaip ji apibrėžiama Taisyklių 34.2 punkte) ir nėra atsakomybę sunkinančių aplinkybių, preziumuojama, kad pažeidimu nepadaryta esminė žala Alternatyviųjų degalų įstatymo saugomiems interesams.

37. Komisija pažeidėjui už pirmaisiais veiklos metais padarytą pažeidimą neskiria sankcijos, tačiau nustatomas protingas terminas pažeidimams ištaisyti (pašalinti), kuris negali būti trumpesnis kaip 1 mėnuo, išskyrus teisės aktų nustatytus atvejus, kai išlyga pirmaisiais veiklos metais netaikyti poveikio priemonių ir nustatyti terminą pažeidimams ištaisyti netaikoma. Sankcijos gali būti taikomos, kai pažeidėjas nereaguoja į įspėjimus ir neištaiso pažeidimų arba juos padaro pakartotinai, taip pat kai sankcijos yra būtinos ir neišvengiamos, siekiant užkirsti kelią žalos visuomenei, kitų asmenų interesams ar aplinkai atsiradimui, kai ši žala ar pavojus labai reikšmingi.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

38. Paskirta bauda sumokama Alternatyviųjų degalų įstatymo 33 straipsnio 9 dalyje nustatyta tvarka.

39. Komisijos sprendimams įsigaliojus, sprendimų rezoliucinės dalys skelbiamos Tarnybos interneto svetainėje www.vvtat.lt. Komisijos sprendimai skelbiami nepažeidžiant asmens duomenų apsaugos, valstybės tarnybos, komercinės ir kitų įstatymų saugomų paslapčių apsaugos reikalavimų, taip pat laikantis kitų įstatymuose nustatytų apribojimų bei draudimų.

 

_____________________

part_9fa70c0bc9d649a6bdc4ad8230116a21_end


 

Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų

įstatymo pažeidimų nagrinėjimo tvarkos ir sankcijų

skyrimo taisyklių priedas

 

VALSTYBINĖ VARTOTOJŲ TEISIŲ APSAUGOS TARNYBA

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS ALTERNATYVIŲJŲ DEGALŲ ĮSTATYMO PAŽEIDIMO PROTOKOLAS

 

20__m.__________________d. Nr. ___________

 

_____________________________________________________

(protokolo surašymo vieta)

 

Aš,_____________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ ,

(protokolą surašiusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo pareigos, vardas, pavardė)

 

vadovaudamasis Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo __________ str. ________ d., įvertinęs________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas, kodas, adresas, tel., faks., kiti rekvizitai, vadovo (įgalioto asmens) vardas, pavardė)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(tiriamo pažeidimo apibūdinimas)

nustačiau, kad____________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(juridinio asmens pavadinimas)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(įstatymo pažeidimo esmė, nustatymo data)

ir tuo pažeidė Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo __________ str. _________ d.

Juridinio asmens vadovo (įgalioto asmens) paaiškinimas:__________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________            

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

Protokolą surašiusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo nurodymai:__________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

Priemonės, kurių ėmėsi juridinis asmuo, vykdydamas protokolą surašiusios institucijos nurodymus:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

(priemonės apibūdinimas)

 

Šis juridinis asmuo Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymą pažeidė pirmą kartą/pakartotinai (nereikalingus žodžius išbraukti):_____________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

(nurodyti ankstesnių pažeidimų esmę, vietą, datą)

 

Nustatytos sunkinančios, lengvinančios aplinkybės_______________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

Pridedami dokumentai:_____________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ .

 

 

________________________________________________________________________________

(protokolą surašiusio valstybės tarnautojo ar darbuotojo, pavardė, pareigos, parašas)

 

Su protokolu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau:

 

Juridinio asmens vadovas (įgaliotas asmuo):

_________________________________

(parašas)

_________________________________

(vardas, pavardė)

_________________________________

(data)

 

______________

Papildyta priedu:

Nr. 1-55, 2023-03-10, paskelbta TAR 2023-03-10, i. k. 2023-04341

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, Įsakymas

Nr. 1-55, 2023-03-10, paskelbta TAR 2023-03-10, i. k. 2023-04341

Dėl Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos direktoriaus 2022 m. sausio 3 d. įsakymo Nr. 1-1 „Dėl Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatymo pažeidimų nagrinėjimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_8a1ffc75143e41ac9a7e99ac57e000d9_end