Suvestinė redakcija nuo 2021-12-17

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2019-10-07, i. k. 2019-15903

 

Pagegiu

Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius

 

įsakymas

dėl Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo

 

2019 m. rugsėjo 30 d. Nr. A1-781

Pagėgiai

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 straipsnio 8 dalies 2 punktu, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymo 34 straipsnio 2 dalimi, Savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo rekomendacijų, patvirtintų Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro, Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2018 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-428/V-894/V-691/1V-579 „Dėl Savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo rekomendacijų patvirtinimo“ 11 p., Pagėgių savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. liepos 19 d. įsakymu Nr.A1-594 „ Dėl Pagėgių savivaldybės bendro darbo su šeimomis organizavimo ir koordinavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ ir atsižvelgdama į Pagėgių savivaldybės Socialinių paslaugų centro 2019-07-19 raštą Nr. A2-61 „Dėl atstovo delegavimo į Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinę grupę“, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Tauragės apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus 2019-08-20 raštą Nr. 10SD-1370 „Dėl atstovo delegavimo į Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinę darbo grupę“, VšĮ „Pagėgių pirminės sveikatos priežiūros centras“ 2019-07-23 raštą Nr. 138 „Dėl atstovo delegavimo“, Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato Pagėgių policijos komisariato 2019-09-11 raštą Nr. 85-S-7380(7.2.1E) „Dėl atstovo delegavimo į Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinę darbo grupę“, Pagėgių savivaldybės Vaiko globos centro 2019-09-19 raštą Nr. S-30 „Dėlatstovo delegavimo į Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinę darbo grupę“:

1. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės sudėtį:

1.1. Laima Lukošienė, Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė (vyriausioji specialistė), pirmininkė;

1.2. Virginija Sirvidienė, Švietimo, kultūros, sporto ir civilės metrikacijos skyriaus vedėja, sekretorė;

1.3. Daiva Vaitiekinė, Socialinės politikos ir sveikatos skyriaus vedėja, narė;

1.4. Kristina Tutlienė, Socialinės politikos ir sveikatos skyriaus vedėjo pavaduotoja (savivaldybės gydytoja);

1.5. Lina Augustinavičiūtė, Valstybės vaiko teisių apsaugos ir įvaikinimo tarnybos prie socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Tauragės apskrities vaiko teisių apsaugos skyriaus patarėja, narė;

1.6. Jurgita Kurelaitienė, Tauragės apskrities vyriausiojo policijos komisariato, Pagėgių policijos komisariato vyresnioji tyrėja (bendruomenės pareigūnė), narė;

1.7.Ramutė Valančienė, Pagėgių savivaldybės Šeimos gerovės centro direktoriaus pavaduotoja socialiniams reikalams, narė;

1.8. Pagėgių, Vilkyškių, Lumpėnų, Natkiškių, ir Stoniškių seniūnijų seniūnai, nariai.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1175, 2021-12-15, paskelbta TAR 2021-12-16, i. k. 2021-25998

 

2. T v i r t i n u Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės darbo reglamentą (pridedama).

3. S k e l b i u  šį įsakymą Teisės aktų registre ir Pagėgių savivaldybės interneto svetainėje www.pagegiai.lt.

Šis įsakymas gali būti skundžiamas Lietuvos administracinių ginčų komisijos Klaipėdos apygardos skyriui (H. Manto g. 37, 92236 Klaipėda) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka arba Regionų apygardos administracinio teismo Klaipėdos rūmams (Galinio Pylimo g. 9, 91230 Klaipėda) Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka per 1 (vieną) mėnesį nuo įsakymo pasirašymo ar įteikimo suinteresuotiems asmenims dienos.

 

 

 

Administracijos direktorė                                                                               Jūratė Mažutienė

 

PATVIRTINTA

Pagėgių savivaldybės

administracijos direktoriaus

2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymu

Nr. A1-781

 

PAGĖGIŲ SAVIVALDYBĖS TARPINSTITUCINĖS GRUPĖS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės (toliau – Tarpinstitucinė grupė) darbo reglamentas (toliau Reglamentas) nustato šios Tarpinstitucinės grupės sudarymo paskirtį, funkcijas, darbo organizavimo ir sprendimų priėmimo tvarką bei kitus su Tarpinstitucinės grupės veikla susijusius klausimus.

2. Tarpinstitucinė grupė savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, Lietuvos Respublikos vaiko teisių apsaugos pagrindų įstatymu, Lietuvos Respublikos šeimos stiprinimo įstatymu, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos apsaugos nuo smurto artimoje aplinkoje įstatymu, Lietuvos Respublikos švietimo įstatymu, kitais Lietuvos Respublikos teisės aktais ir Pagėgių savivaldybės tarybos sprendimais, administracijos direktoriaus įsakymais, reglamentuojančiais pagalbos ir paslaugų šeimai organizavimą bei skyrimą, ir šiuo reglamentu.

3. Pagėgių savivaldybės administracijos direktorius (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu tvirtina Tarpinstitucinės grupės Reglamento ir Tarpinstitucinės grupės sudėtį, skiria iš narių pirmininką ir sekretorių.

 

II TARPINSTITUCINĖS GRUPĖS TIKSLAS IR FUNKCIJOS

 

4. Tarpinstitucinės grupės tikslas – tarpinstituciniams klausimams, susijusiems su pagalbos šeimoms planavimu, stebėsena ir plėtra, prevencinių priemonių planavimu ir įgyvendinimu, pagalbos šeimoms poreikių vertinimu savivaldybėje, bendruomenės, bendruomeninių ir nevyriausybinių organizacijų telkimu bendram darbui su šeimomis Pagėgių savivaldybėje  (toliau – Savivaldybė), taip pat probleminiams klausimams aptarti.

5. Tarpinstitucinės grupės funkcijos: 

5.1. planuoja Tarpinstitucinės grupės veiklą;

5.2. vertina ir analizuoja Savivaldybėje gyvenančių šeimų bendrą pagalbos poreikį, vykdo pagalbos prieinamumo ir kokybės stebėseną pagal švietimo ir mokslo ministro kartu su socialinės apsaugos ir darbo ministru ir sveikatos apsaugos ministru nustatytus paslaugų prieinamumo ir kokybės stebėsenos rodiklius bei tvarką;

5.3. inicijuoja ir rengia paslaugų plėtros planų projektus ir juos teikia Savivaldybės administracijos direktoriui;

5.4. teikia informaciją Savivaldybės administracijos direktoriui apie kylančias problemas dirbant bendrą darbą su šeimomis ir siūlymus dėl pagalbos šeimoms teikimo, organizavimo tobulinimo, plėtros;

5.5. kasmet organizuoja pagalbos šeimoms ir vaikams paklausos ir pasiūlos įvertinimą. Įvertinimo išvados bei siūlymai aptariami Tarpinstitucinėje grupėje ir įtraukiami į pagalbos plėtros plano projektą.

 

III TARPINSTITUCINĖS GRUPĖS SUDARYMAS IR DARBO ORGANIZAVIMAS

 

6. Tarpinstitucinės grupės darbą organizuoja ir jam vadovauja Tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorius (toliau – Pirmininkas). Jam nesant, jį pavaduoja grupės narys, išrinktas Tarpinstitucinės grupės pasitarime.

7. Tarpinstitucinės grupės nariai prieš pradėdami veiklą Tarpinstitucinėje grupėje, pasirašo konfidencialumo pasižadėjimą (Reglamento priedas).

8. Pagrindinė Tarpinstitucinės grupės darbo forma yra pasitarimas.

9. Tarpinstitucinės grupės pasitarimai šaukiami Pirmininko kvietimu arba daugiau kaip pusės Tarpinstitucinės grupės narių pageidavimu.

10. Tarpinstitucinės grupės pasitarimai šaukiami ne rečiau kaip vieną kartą per ketvirtį.

11. Tarpinstitucinės grupės Pirmininkas:

11.1. inicijuoja posėdžius, jiems vadovauja ir rengia darbotvarkę;

11.2. nustato Tarpinstitucinės grupės laiką ir datą;

11.3. pasirašo Tarpinstitucinės grupės protokolus ir kitus dokumentus, susijusius su Tarpinstitucinės grupės veikla;

11.4. teikia informaciją apie kylančias problemas dirbant bendrą darbą su šeimomis, Tarpinstitucinės grupės siūlymus ir išvadas bei paslaugų plėtros planų projektus Administracijos direktoriui.

12. Tarpinstitucinės grupės sekretorius:

12.1. šaukia komisijos posėdžius. Apie posėdžio datą ir laiką ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki pasitarimo elektroniniu paštu informuoja Tarpinstitucinės grupės narius, kviestinius asmenis ir kitus suinteresuotus asmenis, kartu su kvietimu dalyvauti pasitarime Tarpinstitucinės grupės nariams pateikia pasitarimo darbotvarkę ir, esant būtinybei, reikalingą medžiagą;

12.2. protokoluoja posėdžius ir tvarko dokumentaciją. Dokumentai tvarkomi teisės aktų nustatyta tvarka.

13. Tarpinstitucinės grupės pasitarimai  yra teisėti, jei juose dalyvauja ne mažiau kaip pusė visų jos narių.

14. Jei reikia, atsižvelgiant į numatomo svarstyti klausimo turinį, į tarpinstitucinius pasitarimus stebėtojų teisėmis gali būti kviečiami ir kiti paslaugas šeimai organizuojantys, teikiantys ir koordinuojantys subjektai, Administracijos direktorius ir (ar) jo pavaduotojas, Savivaldybės meras, mero pavaduotojas, Savivaldybės tarybos nariai.

15. Tarpinstitucinės grupės pasitarimo sprendimai paprastai priimami bendru Tarpinstitucinės grupės narių sutarimu. Jeigu susitarti nepavyksta, sprendimai priimami paprasta Tarpinstitucinės grupės narių balsų dauguma. Tarpinstitucinės grupės narių balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia Grupės vadovo balsas. Tarpinstitucinės grupės narių, nepritariančių sprendimui, nuomonė turi būti įrašyta į posėdžio protokolą.

16. Posėdžio protokolą pasirašo Pirmininkas ir Tarpinstitucinės grupės sekretorius.

 

IV BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

17. Tarpinsitucinės grupės nariai privalo laikytis konfidencialumo, vadovautis tarnybinės, darbo etikos normomis.

18. Tarpinstitucinės grupės nariai už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

19. Tarpinstitucinė grupė ir Reglamentas gali būti pakeisti ar panaikinti Administracijos direktoriaus įsakymu.

 

Pagėgių savivaldybės

Tarpinstitucinės grupės darbo

reglamento priedas

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI TARPINSTITUCINĖS GRUPĖS VEIKLOJE NAUDOJAMOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

20 ___m. ______________ mėn. ____d.

 

 

Aš,   _____________________________________, būdamas (-a) Savivaldybės administracijos Tarpinstitucinės grupės nariu (-e),

 

PASIŽADU:

1. saugoti ir tik teisės aktų nustatytais tikslais ir tvarka naudoti konfidencialią informaciją, kuri man taps žinoma, gavus su Tarpinstitucinės grupės veikla susijusius dokumentus, dalyvaujant Tarpinstitucinės grupės pasitarime;

2. man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jai susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims konfidencialios informacijos;

3. nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4. savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant Grupės sprendimą, kitokia tvarka ir mastu, nei nustato Lietuvos respublikos teisės aktai.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Pagėgių savivaldybės administracijai ir juridiniams bei fiziniams asmenims padarytus nuostolius.

 

 

 

________________________            ____________            ______________________

(nurodomos pareigos)                         (parašas)                          (vardas ir pavardė)

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. A1-826, 2020-09-21, paskelbta TAR 2020-09-23, i. k. 2020-19702

Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymo Nr. A1-781 „Dėl Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Pagėgių savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. A1-1175, 2021-12-15, paskelbta TAR 2021-12-16, i. k. 2021-25998

Dėl Pagėgių savivaldybės administracijos direktoriaus 2019 m. rugsėjo 30 d. įsakymo Nr. A1-781 „Dėl Pagėgių savivaldybės tarpinstitucinės grupės sudarymo ir jos darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo