Nutarimas netenka galios 2022-01-28:
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 65, 2022-01-26, paskelbta TAR 2022-01-27, i. k. 2022-01277
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 449 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo patvirtinimo“ pripažinimo netekusiu galios
Suvestinė redakcija nuo 2021-06-18 iki 2022-01-27
Nutarimas paskelbtas: TAR 2020-05-05, i. k. 2020-09461
TAR pastaba. LRV 2021-06-16 nutarimo Nr. 465 nuostatos taikomos po šio nutarimo įsigaliojimo pagal Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnį nustatytam sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimui ir jo kompensavimui.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 449 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
Lietuvos Respublikos Vyriausybė
nutarimas
DĖL SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMO KARANTINO METU TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2020 m. balandžio 29 d. Nr. 449
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybė n u t a r i a:
Patvirtinti Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2020 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 449
SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMO KARANTINO METU TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato:
1.1. darbuotojų, įskaitant gydytojus rezidentus, karantino metu organizuojančių ir (ar) teikiančių sveikatos priežiūros paslaugas ypač pavojingomis užkrečiamosiomis ligomis sergantiems pacientams ar vykdančių epidemijų profilaktikos priemones ypač pavojingų ligų židiniuose (toliau – darbuotojai), pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficiento arba mėnesinės algos (priklausomai nuo įstaigoje taikomos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos) didinimą konkrečiu procentiniu dydžiu nuo 60 iki 100 procentų (toliau – darbo užmokesčio didinimas) Lietuvos nacionalinei sveikatos sistemai (toliau – LNSS) priklausančiose sveikatos priežiūros įstaigose (toliau – LNSS priklausanti įstaiga);
1.2. LNSS priklausančių įstaigų, nesudariusių sutarčių su teritorinėmis ligonių kasomis dėl paslaugų apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis (toliau – sutarties neturinti LNSS įstaiga), darbuotojų darbo užmokesčio didinimą ir patirtų išlaidų, susijusių su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu (įskaitant darbdavio socialinio draudimo įmokas) (toliau – patirtos išlaidos, susijusios su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu) pagal Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnio 1 ir 2 dalis, apmokėjimą valstybės biudžeto lėšomis;
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatyme, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatyme ir Lietuvos Respublikos darbo kodekse.
21. Aprašo nuostatos LNSS priklausančių įstaigų, sudariusių sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis dėl paslaugų apmokėjimo Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis, darbuotojų darbo užmokesčio didinimui taikomos tiek, kiek šių teisinių santykių nereguliuoja Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnio 2 dalies pagrindu parengtas sveikatos apsaugos ministro tvirtinamas asmens sveikatos priežiūros įstaigų išlaidų darbo užmokesčio didinimui dėl ypač pavojingos užkrečiamosios ligos kompensavimą Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto lėšomis reglamentuojantis dokumentas.
Papildyta punktu:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
II SKYRIUS
LNSS PRIKLAUSANČIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMAS
3. LNSS priklausančių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo konkretus procentinis dydis nuo 60 iki 100 procentų nustatomas LNSS priklausančių įstaigų vadovų sprendimu (LNSS priklausančių įstaigų vadovų – jiems darbo užmokestį nustatančio subjekto sprendimu), atsižvelgiant į konkretaus darbuotojo, karantino metu organizuojančio ir (ar) teikiančio sveikatos priežiūros paslaugas ypač pavojingomis užkrečiamosiomis ligomis sergantiems pacientams ar vykdančio epidemijų profilaktikos priemones ypač pavojingų ligų židiniuose (toliau – paslaugos teikimas), atliekamų funkcijų pobūdį, sudėtingumą ir atsakomybės lygį, darbo krūvį ir veiklos mastą.
Punkto pakeitimai:
Nr. 483, 2020-05-13, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10348
4. Vertinant paslaugos teikimo metu atliekamų funkcijų pobūdį atsižvelgiama į tai:
4.1. ar paslaugos teikimo metu darbuotojo patiriamas tiesioginis kontaktas su pacientu, kuriam įtariama ir (ar) patvirtinta ypač pavojinga užkrečiamoji liga, yra nuolatinio ir ilgalaikio pobūdžio;
4.2. ar darbuotojas paslaugos teikimo metu pacientui, kuriam įtariama ir (ar) patvirtinta ypač pavojinga užkrečiamoji liga, atlieka invazinę ir (ar) intervencinę procedūrą;
4.3. kokio saugumo lygio asmeninės apsaugos priemones pagal teikiamų paslaugų pobūdį darbuotojas privalo naudoti teikdamas paslaugas (kuo aukštesnio saugumo lygio asmeninės apsaugos priemonės teikiant paslaugas privalo būti naudojamos, tuo pavojingesniu ir sudėtingesniu laikomas atliekamų funkcijų pobūdis);
4.4. ar paslaugos teikimo metu generuojami aerozoliai, ar darbuotojas patiria ilgalaikę ekspoziciją su aerozoliais, ar yra sąlyčio su kitais biologiniais paciento skysčiais rizika.
Punkto pakeitimai:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
5. Vertinant darbuotojo veiksmų, atliekamų teikiant paslaugas, sudėtingumą, atsakomybę ir veiklos mastą, atsižvelgiama į tai:
5.1. ar darbuotojas ypač pavojingos užkrečiamosios ligos padarinių šalinimą organizuoja nacionaliniu ar regioniniu, ar lokaliu mastu;
5.2. ar darbuotojas:
5.2.1. paslaugas teikia dirbdamas sveikatos apaugos ministro paskirtose pagrindinėse ypač pavojingų užkrečiamųjų ligų gydymo paslaugas teikiančiose ir (ar) ypač pavojingų užkrečiamųjų ligų gydymo paslaugų teikimą organizuojančiose asmens sveikatos priežiūros įstaigose;
5.3. ar darbuotojas:
5.3.1. paslaugas teikia dirbdamas specialiai paslaugas teikti pacientams, kuriems įtariama ir (ar) patvirtinta ypač pavojinga užkrečiamoji liga (įskaitant greitosios medicinos pagalbos paslaugas ir autopsijos mirusiesiems atlikimą), organizuotame ir (ar) pritaikytame sveikatos priežiūros įstaigos padalinyje, kuriame paslaugos teikiamos tiesioginio (ne nuotolinio) kontakto būdu;
5.4. ar darbuotojas ypač pavojingos užkrečiamosios ligos padariniams (protrūkiams) šalinti yra pasitelktas į kitą sveikatos priežiūros įstaigą (kitą tos pačios sveikatos priežiūros įstaigos padalinį).
Punkto pakeitimai:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
6. Vertinant darbuotojo darbo krūvį atsižvelgiama į tai:
6.1. ar yra padidėjęs darbuotojo darbų mastas, atliekant darbuotojo pareigybės aprašyme nustatytas funkcijas neviršijant nustatytos darbo laiko trukmės;
6.2. ar darbuotojas pavaduoja kitus darbuotojus, kai raštu pavedama laikinai atlikti kitų darbuotojų funkcijas jų laikinojo nedarbingumo ar tikslinių atostogų metu, taip pat esant laisvai darbuotojo pareigybei, kol bus paskirtas darbuotojas;
61. Darbuotojui atitinkant Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnio 1 dalies sąlygas, darbuotojo darbo užmokesčio didinimo konkretus procentinis dydis nuo 60 iki 100 procentų nustatomas:
61.1. vertinant darbuotojo veiklą pagal kiekvieną Aprašo 4.1–4.4, 5.1–5.3 ir 6.1–6.3 papunktį (už kiekvieną papunktyje (Aprašo 5.2 ir 5.3 papunkčių atvejais vertinimui pasirenkamas vienas iš atitinkamai 5.2.1 arba 5.2.2 papunktyje ir atitinkamai 5.3.1 arba 5.3.2 papunktyje nurodytų kriterijų) nurodytą kriterijų skiriant nuo 60 iki 100 procentų ir už kiekvieną papunkčio kriterijų skirtus procentus sumuojant (toliau – bendra suma)). Jeigu Aprašo 4.2, 5.2, 5.3, 5.4 ir 6.2 papunkčiuose nustatytais atvejais vertinant atitiktį kriterijui atsakoma „NE“, už kriterijų skiriama 60 procentų, jeigu „TAIP“ – 100 procentų. Aprašo 4.1, 4.3, 4.4, 5.1, 6.1 ir 6.3 papunkčiuose nurodytais atvejais skiriant konkretų procentinį dydį nuo 60 iki 100 procentų, vertinamas konkretaus darbuotojo veiklos pobūdis pagal kriterijuje nurodytas aplinkybes;
61.2. bendrą sumą dalijant iš papunkčių (kriterijų), pagal kuriuos buvo vertinta, skaičiaus (Aprašo 5.2.1 papunktis ir 5.2.2 papunktis (tik vienas iš jų pasirinktinai) yra laikomi vienu vertintinu kriterijumi, Aprašo 5.3.1 papunktis ir 5.3.2 papunktis (tik vienas iš jų pasirinktinai) taip pat yra laikomi vienu vertintinu kriterijumi);
61.3. nustatant darbuotojo darbo užmokesčio didinimo konkretų procentinį dydį, darbuotojo veikla turi būti vertinama pagal visus Aprašo 4.1–4.4, 5.1–5.3 ir 6.1–6.3 papunkčiuose nurodytus kriterijus;
61.4. jeigu sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojo veiklos pobūdis atitinka Aprašo 5.4 papunkčio kriterijų, nustatant darbuotojo darbo užmokesčio didinimo mastą Aprašo 5.4 papunktis vertinamas vadovaujantis Aprašo 61.1–61.3 papunkčiuose nustatyta tvarka.
Papildyta punktu:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
III SKYRIUS
LNSS NEPRIKLAUSANČIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMAS IR PATIRTŲ IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU ŠIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMU, APMOKĖJIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS DYDIS
7. LNSS nepriklausančios įstaigos darbuotojų darbo užmokesčio didinimo konkretus procentinis dydis nustatomas įstaigos vadovo sprendimu (LNSS nepriklausančių įstaigų vadovų – jiems darbo užmokestį nustatančio subjekto sprendimu), atsižvelgiant į įstaigoje taikomą darbuotojų darbo apmokėjimo sistemą bei vadovaujantis Aprašo II skyriaus nuostatomis.
Punkto pakeitimai:
Nr. 483, 2020-05-13, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10348
IV SKYRIUS
SUTARTIES NETURINČIŲ LNSS ĮSTAIGŲ IR LNSS NEPRIKLAUSANČIŲ ĮSTAIGŲ PATIRTŲ IŠLAIDŲ, SUSIJUSIŲ SU ŠIŲ ĮSTAIGŲ DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIO DIDINIMU, APMOKĖJIMO VALSTYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS TVARKA
9. Sutarties neturinčių LNSS įstaigų ir LNSS nepriklausančių įstaigų patirtos išlaidos, susijusios su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu, apmokamos iš tam tikslui Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų.
91. Sutarties neturinčių LNSS įstaigų ir LNSS nepriklausančių įstaigų patirtos išlaidos, susijusios su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu, apmokamos iš tam tikslui Sveikatos apsaugos ministerijai skirtų valstybės biudžeto asignavimų Aprašo nustatyta tvarka, jei darbuotojo darbo užmokestis pagal Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnio 1 dalį buvo didinamas proporcingai darbo laikui (valandomis arba dienomis – priklausomai nuo sutarties neturinčioje LNSS įstaigoje ir LNSS nepriklausančioje įstaigoje taikomos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos), kai darbuotojo veikla atitiko Žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsnio 1 dalyje nurodytas darbo užmokesčio didinimo sąlygas.
Papildyta punktu:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
10. Sutarties neturinčios LNSS įstaigos, vadovaudamosi Aprašo II skyriaus ir 91 punkto nuostatomis, LNSS nepriklausančios įstaigos, vadovaudamosi LNSS nepriklausančiose įstaigose taikoma darbuotojų darbo apmokėjimo sistema ir Aprašo II skyriaus bei 91 punkto nuostatomis, iki kiekvieno kalendorinio mėnesio 10 d. apskaičiuoja praėjusio (-ių) kalendorinio (-ių) mėnesio (-ių) lėšų, susijusių su įstaigos darbuotojų darbo užmokesčio didinimu, poreikį ir pateikia Sveikatos apsaugos ministerijai įstaigos vadovo pasirašytą sveikatos apsaugos ministro patvirtintos formos paraišką gauti valstybės biudžeto lėšų. Kartu su paraiška turi būti pateikiamas laisvos formos rašytinis įstaigos vadovo pasirašytas darbuotojų veiklos atitikties Aprašo II skyriaus ir 91 punkto nuostatoms pagrindimas (toliau – pagrindimas). Už paraiškoje gauti valstybės biudžeto lėšų ir pagrindime pateiktos informacijos teisingumą atsako paraišką gauti valstybės biudžeto lėšų ir pagrindimą pateikusios įstaigos vadovas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
11. Sveikatos apsaugos ministerija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paraiškos pateikimo Sveikatos apsaugos ministerijai termino pabaigos įvertina pateiktas paraiškas ir pagrindimus (prireikus paprašo paraiškas ir pagrindimus patikslinti), priima sprendimą dėl sutarčių neturinčių LNSS įstaigų ir LNSS nepriklausančių įstaigų patirtų išlaidų, susijusių su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu, kompensavimu (nekompensavimu) ir apie tai per 1 darbo dieną nuo sprendimo priėmimo raštu informuoja sutarčių neturinčias LNSS įstaigas ir LNSS nepriklausančias įstaigas, parengia teikimą Lietuvos Respublikos finansų ministerijai dėl valstybės biudžeto lėšų poreikio sutarčių neturinčių LNSS įstaigų ir LNSS nepriklausančių įstaigų patirtoms išlaidoms, susijusioms su šių įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimu, kompensuoti. Finansų ministerijos teikimu Lietuvos Respublikos Vyriausybei priėmus nutarimą dėl lėšų skyrimo, Finansų ministerija lėšas perveda į Sveikatos apsaugos ministerijos sąskaitą.
12. Vyriausybei priėmus Aprašo 11 punkte nurodytą nutarimą dėl lėšų skyrimo, Sveikatos apsaugos ministerija ne vėliau kaip per 3 darbo dienas nuo lėšų gavimo į Sveikatos apsaugos ministerijos sąskaitą parengia ir priima sveikatos apsaugos ministro įsakymą dėl lėšų skyrimo sutarčių neturinčioms LNSS įstaigoms ir LNSS nepriklausančioms įstaigoms.
13. Sveikatos apsaugos ministerija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 12 punkte nurodyto įsakymo priėmimo su sutarčių neturinčiomis LNSS įstaigomis ir LNSS nepriklausančiomis įstaigomis sudaro dvišales biudžeto lėšų naudojimo sutartis dėl darbuotojų darbo užmokesčiui didinti skirtų lėšų panaudojimo (Aprašo priedas), o jei sutarčių neturinčios LNSS įstaigos ir LNSS nepriklausančios įstaigos yra biudžetinės įstaigos, kurių savininkės teises ir pareigas įgyvendina Sveikatos apsaugos ministerija, – finansų ministro patvirtintos formos sąmatą.
14. Sutarties neturinti LNSS įstaiga ir LNSS nepriklausanti įstaiga privalo:
14.2. kiekvienam ketvirčiui pasibaigus iki kito mėnesio 10 dienos pateikti Sveikatos apsaugos ministerijai Biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, kurios formą tvirtina finansų ministras, ir lėšų panaudojimo ataskaitą, kurioje turi būti nurodyta, kiek faktiškai priskaičiuota ir išmokėta darbuotojams pagal Aprašo nuostatas didinto darbo užmokesčio;
15. Lėšos, skirtos darbuotojų darbo užmokesčiui didinti, turi būti apskaitomos atskiroje sutarties neturinčios LNSS įstaigos ir LNSS nepriklausančios įstaigos banko sąskaitoje.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo
priedas
SUTARTIS
DĖL DARBUOTOJŲ DARBO UŽMOKESČIUI DIDINTI SKIRTŲ LĖŠŲ PANAUDOJIMO
20 m. d. Nr.
Vilnius
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, įmonės kodas 188603472, adresas: Vilniaus g. 33, LT-01506 Vilnius, atstovaujama Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos ___________________ pagal Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 20 m. d. įsakymu Nr. _____ suteiktus įgaliojimus (toliau – Ministerija), ir ________________
________________________________________________________________________ ___,
įmonės kodas ________________________________________________________, adresas: ___________________________________________________________________________,
atstovaujamas (-a)_________________________________________________________ ___
(toliau – sveikatos priežiūros įstaiga), kartu vadinami Šalimis, o kiekvienas atskirai – Šalimi, vadovaudamiesi Lietuvos Respublikos žmonių užkrečiamųjų ligų profilaktikos ir kontrolės įstatymo 321 straipsniu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintu Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašu (toliau – Aprašas) ir kitais teisės aktais, sudarė šią sutartį (toliau – Sutartis).
I. SUTARTIES DALYKAS
1. Sutarties dalyku laikoma tikslinių valstybės biudžeto lėšų skyrimas, naudojimas ir atsiskaitymo tvarka, kai Ministerija valstybės biudžeto lėšas skiria sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojų, įskaitant gydytojus rezidentus, karantino metu organizuojančių ir (ar) teikiančių sveikatos priežiūros paslaugas ypač pavojingomis užkrečiamosiomis ligomis sergantiems pacientams ar vykdančių epidemijų profilaktikos priemones ypač pavojingų ligų židiniuose (toliau – darbuotojas), pareiginės algos (darbo užmokesčio) pastoviosios dalies koeficientui arba mėnesinei algai (priklausomai nuo įstaigoje taikomos darbuotojų darbo apmokėjimo sistemos) didinti (įskaitant darbdavio socialinio draudimo įmokas) nuo 60 iki 100 procentų, atsižvelgiant į konkretaus sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojo atliekamų funkcijų pobūdį, sudėtingumą ir atsakomybės lygį, darbo krūvį ir veiklos mastą pagal Aprašo II skyriaus nuostatas (tolau – darbuotojo darbo užmokesčio didinimas).
II. ŠALIŲ TEISĖS IR PAREIGOS
3. Ministerija:
3.1. įsipareigoja pervesti sveikatos priežiūros įstaigai _____________________ Eur (________________________) darbuotojų darbo užmokesčiui didinti (programos kodas ___________________, __________ priemonė, finansavimo šaltinis – _________________, išlaidų klasifikacijos pagal valstybės funkcijas kodas _______________________, ekonominės klasifikacijos kodas _________________________) į šios Sutarties 4.1 papunktyje nurodytą sąskaitą;
4. Sveikatos priežiūros įstaiga įsipareigoja:
4.1. pasirašius šią Sutartį, valstybės biudžeto lėšas, pervedamas į atidarytą atskirą sąskaitą banke ___________________________, skirti tik darbuotojų darbo užmokesčiui didinti (naudoti pagal Sutarties 1 punkte nurodytą paskirtį) ir kiekvienam ketvirčiui pasibaigus iki kito mėnesio 10 dienos pateikti Ministerijai biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą, kurios formą tvirtina finansų ministras, ir lėšų panaudojimo ataskaitą, kurioje turi būti nurodyta, kiek faktiškai priskaičiuota ir išmokėta darbuotojams didinto darbo užmokesčio;
4.2. nepanaudotas lėšas iki 202_ m. ____________________d. grąžinti į Ministerijos sąskaitą ir apie tai raštu pranešti Ministerijai;
4.3. netinkamai (ne pagal paskirtį) panaudotas lėšas ar nepagrįstai gautas lėšas grąžinti per 14 dienų nuo Ministerijos pranešimo gavimo dienos į Ministerijos banko sąskaitą ____________________________________ (už kiekvieną uždelstą dieną mokant po 0,02 procento dydžio delspinigius nuo laiku negrąžintos sumos) ir apie tai raštu pranešti Ministerijai.
III. NENUGALIMOS JĖGOS (FORCE MAJEURE) APLINKYBĖS
5. Šalys neatsako už visišką arba dalinį savo įsipareigojimų pagal šią Sutartį nevykdymą, jei tai įvyksta dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių veikimo. Šalys nenugalimos jėgos aplinkybes supranta taip, kaip nustatyta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. liepos 15 d. nutarime Nr. 840 „Dėl Atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybėms taisyklių patvirtinimo“.
6. Šalis, kuri negali vykdyti įsipareigojimų pagal šią Sutartį dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių veikimo, privalo apie tai pranešti kitai Šaliai per 10 dienų nuo tokių aplinkybių veikimo pradžios. Šalis, laiku nepranešusi kitai Šaliai apie nenugalimos jėgos aplinkybes, netenka teisės jomis remtis.
IV. GINČŲ SPRENDIMAS
8. Kilus ginčų ar nesutampant nuomonėms dėl Sutarties arba sąlygų, abi Sutartį pasirašiusios Šalys privalo stengtis juos išspręsti susitarimo keliu.
V. SUTARTIES GALIOJIMAS
VI. SUTARTIES PAKEITIMAI IR PAPILDYMAI
VII. SUTARTIES NUTRAUKIMO SĄLYGOS IR ŠALIŲ ATSAKOMYBĖ
13. Sutartis gali būti nutraukta:
13.2. vienos Šalies iniciatyva, kitai Šaliai nesilaikant Sutarties įsipareigojimų, įspėjus kitą Šalį prieš 10 kalendorinių dienų;
VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
15. Ši Sutartis sudaroma dviem egzemplioriais, turinčiais vienodą juridinę galią, – po vieną kiekvienai Šaliai.
IX. ŠALIŲ JURIDINIAI REKVIZITAI IR ATSTOVŲ PARAŠAI
Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija adresas____________________________ Įmonės kodas_______________________ PVM mokėtojo kodas LT _____________ , A. s. Nr. LT________________________ Banko kodas________________________ Tel. Nr. ___________________________ Faks. Nr. __________________________ |
__________________________________ adresas____________________________ Įmonės kodas_______________________ PVM mokėtojo kodas LT _____________ , A. s. Nr. LT________________________ Banko kodas________________________ Tel. Nr. ___________________________ Faks. Nr. __________________________ |
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 483, 2020-05-13, paskelbta TAR 2020-05-14, i. k. 2020-10348
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 449 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 465, 2021-06-16, paskelbta TAR 2021-06-17, i. k. 2021-13845
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2020 m. balandžio 29 d. nutarimo Nr. 449 „Dėl Sveikatos priežiūros įstaigų darbuotojų darbo užmokesčio didinimo karantino metu tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo