Suvestinė redakcija nuo 2022-05-18 iki 2022-09-14

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2021-07-13, i. k. 2021-15794

 

herbas

 

KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

DIREKTORIUS

 

DĖL KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS

SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO KOMISIJOS SUDARYMO IR DARBO REGLAMENTO PATVIRTINIMO ĮSAKYMAS

 

2021 m. liepos 13 d. Nr. D-374 (2.12E)

Kalvarija

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 29 str. 8 d. 2 p., 18 str. 1 d., Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašu, patvirtintu Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. D-386 „Dėl Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo patvirtinimo“:

1. T v i r t i n u šios sudėties Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisiją:

Komisijos pirmininkė – Rūta Kučinskienė, Kalvarijos savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė (tarpinstitucinio bendradarbiavimo koordinatorė).

Komisijos pirmininko pavaduotoja ir narė – Nijolė Silickienė, Socialinių reikalų skyriaus vedėja (nesant komisijos pirmininko, atlieka jo funkcijas).

Komisijos sekretorė ir narė – Irma Zubavičienė, Socialinių reikalų skyriaus vyriausioji specialistė.

Nariai:

Laura Jankeliūnė, Kalvarijos savivaldybės administracijos vyriausioji specialistė (savivaldybės gydytoja);

Marija Kabelkienė, Švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyriausioji specialistė;

Samanta Prušinskienė, Socialinių reikalų skyriaus vedėjo pavaduotoja.

Punkto pakeitimai:

Nr. D-244 (2.12 E), 2022-05-17, paskelbta TAR 2022-05-17, i. k. 2022-10400

 

2. T v i r t i n u Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisijos darbo reglamentą (pridedama).

3. P r i p a ž į s t u netekusiu galios Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus 2020 m. lapkričio 11 d. įsakymą Nr. A-70 „Dėl Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisijos sudarymo ir darbo reglamento  patvirtinimo“.

Šis įsakymas per vieną mėnesį nuo įsigaliojimo (įteikimo, paskelbimo) dienos gali būti skundžiamas  Lietuvos administracinių ginčų komisijos Kauno apygardos skyriui (adresu: Laisvės al. 36, Kaunas) Lietuvos Respublikos ikiteisminio administracinių ginčų nagrinėjimo tvarkos įstatymo nustatyta tvarka.

 

 

 

Direktorius                                                                                                   Kęstas Spūdys


 

PATVIRTINTA

Kalvarijos savivaldybės

administracijos direktoriaus

2021 m. liepos 13 d.

įsakymu Nr. D-374 (2.12E)

 

KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO KOMISIJOS DARBO REGLAMENTAS

 

I SKYRIUS

BENDROJI DALIS

 

1Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisijos darbo reglamentas nustato Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisijos (toliau – Komisija) darbo organizavimo tvarką, funkcijas ir kitus su socialinės priežiūros akreditavimo komisijos veikla susijusius klausimus.

2Komisijos paskirtis – akredituoti įstaigas, norinčias teikti akredituotą socialinę priežiūrą Kalvarijos savivaldybės gyventojams. Komisija sudaroma Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu iš Kalvarijos savivaldybės administracijos struktūrinių padalinių atstovų.

3Įstaigų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo procedūras atlieka Administracijos direktoriaus įsakymu sudaryta Komisija, vadovaudamasi Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašu, patvirtintu Administracijos direktoriaus 2020 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. D-386 „Dėl Kalvarijos savivaldybės socialinės priežiūros akreditavimo ir kokybės kontrolės tvarkos aprašo tvirtinimo“ (toliau – Tvarkos aprašas), Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. birželio 30 d. įsakymu Nr. A1-622 „Dėl Socialinės priežiūros akreditavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, bei Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimais ir rekomendacijomis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 10 d. įsakymu Nr. A1-658 „Dėl Akredituotos vaikų dienos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų ir rekomendacijų patvirtinimo“.

4 Komisija savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos socialinių paslaugų įstatymu, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatymu, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu, Lietuvos Respublikos vaiko minimalios ir vidutinės priežiūros įstatymu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, Jungtinių Tautų vaiko teisių konvencija, Administracijos direktoriaus įsakymais, Kalvarijos savivaldybės tarybos sprendimais, kitais teisės aktais, šiuo reglamentu.

5Komisija savo veiklą grindžia teisėtumo, teisingumo, objektyvumo, bendradarbiavimo principais.

 

II SKYRIUS

KOMISIJOS FUNKCIJOS, TEISĖS IR PAREIGOS

 

6Kalvarijos savivaldybės administracijai gavus įstaigos prašymą leisti teikti akredituotą socialinę priežiūrą, Komisija įvertina, ar:

6.1. įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą;

6.2. prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta visa reikalinga informacija;

6.3. pateikti visi Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai.

7Komisija, nustačiusi, kad įstaiga prašyme nenurodė visos reikalingos informacijos, pateikė ne visus nurodytus dokumentus, dokumentai netinkamai įforminti, apie tai per 3 darbo dienas raštu informuoja juos pateikusią įstaigą ir nustato terminą reikalingiems dokumentams ir (ar) informacijai pateikti. Jei per nustatytą terminą įstaiga trūkstamų dokumentų nepateikia, priimamas sprendimas įstaigos pateikto prašymo ir dokumentų vertinimo procedūrą nutraukti. Apie tai įstaiga informuojama raštu, nurodant dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priežastį. Sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo priima Komisija.

8.    Komisija vertinimo metu užpildo Atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams vertinimo formą (1 priedas), kurioje, įvertinus prašymo ir dokumentų atitiktį akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams, pateikia išvadą ir siūlymus Administracijos direktoriui priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo ar dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo ir joje pasirašo. Komisijos siūlymai įforminami protokolu.

9.    Komisijai nustačius, kad įstaiga prašyme nurodė visą reikalingą informaciją, pateikė visus reikalingus tinkamai įformintus dokumentus, Komisijos siūlymu Administracijos direktoriaus įsakymu priimamas sprendimas dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo (Administracijos direktoriaus įsakyme nurodomas įstaigos, kuriai suteikiama teisė teikti akredituotą socialinę priežiūrą, pavadinimas, kodas, teisinė forma, buveinės adresas, padalinio/filialo (jeigu įsteigtas), kuris teiks akredituotą socialinę priežiūrą (socialinės priežiūros paslaugos pavadinimas), pavadinimas ir teikimo vietos adresas (jeigu akredituota socialinė priežiūra teikiama kitu, ne įstaigos buveinės adresu) ir akredituojamos socialinės priežiūros vietų skaičius. Apie priimtą sprendimą įstaiga per 3 darbo dienas informuojama raštu.

10Įstaigos ir pateiktų dokumentų atitikties nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros reikalavimams vertinimas vykdomas ne ilgiau kaip 30 kalendorinių dienų nuo prašymo gavimo dienos.

 

III SKYRIUS

KOMISIJOS VEIKLOS ORGANIZAVIMAS

 

11. Komisijos veiklos forma yra posėdžiai. Posėdžiai organizuojami pagal poreikį (gavus prašymą). Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 Komisijos narių.

12. Jeigu Komisijos narys dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, apie tai informuoja Komisijos pirmininką (jo nesant – Komisijos sekretorių) ne vėliau kaip likus dienai iki posėdžio.

13. Komisijos nutarimai priimami atviru balsavimu, posėdyje dalyvaujančių Komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia posėdžio pirmininko balsas.

14. Komisijos posėdyje rašomas posėdžio protokolas. Šiame protokole turi būti nurodytos esminės prašymo nagrinėjimo aplinkybės, taip pat nurodyta posėdžio data, protokolo eilės numeris, posėdžio dalyviai, svarstomų klausimų eilės numeriai ir pavadinimai, klausimus pateikę pranešėjai, kalbėtojai, priimtas siūlymas, balsavimo rezultatai ir posėdžio dalyvių atskirosios nuomonės. Komisijos protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius. Protokolas turi būti pasirašytas ne vėliau kaip per 3 darbo dienas po Komisijos posėdžio.

15. Komisijos išvada, siūlymas ir kita prašymo nagrinėjimo medžiaga pateikiama Administracijos direktoriui.

16. Komisijos pirmininko funkcijos:

16.1. sudaro posėdžio darbotvarkę;

16.2. praneša posėdžio dalyviams apie posėdžio laiką ir vietą ne vėliau kaip prieš 4 darbo dienas;

16.3. vadovauja Komisijos darbui bei pirmininkauja posėdžiui;

16.4. teikia Administracijos direktoriui Komisijos siūlymus ir kitą prašymo nagrinėjimo medžiagą;

16.5. rengia įsakymų projektus (vadovaudamasis protokolo nutarimais) dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

17. Komisijos sekretoriaus funkcijos:

17.1. rašo Komisijos posėdžio protokolą;

17.2. parengia ir pateikia Komisijos nariams su svarstomu klausimu susijusius dokumentus;

17.3. vykdo kitus Komisijos pirmininko nurodymus.

18. Komisijos posėdžių protokolai ir kiti dokumentai saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Kalvarijos savivaldybės administracijoje pas Komisijos pirmininką.

19. Spręsdami klausimus, Komisijos nariai privalo laikytis konfidencialumą ir duomenų apsaugą reglamentuojančių teisės aktų nuostatų. Privalomas pasirašyti pasižadėjimas saugoti asmens duomenų paslaptį (2 priedas). Saugoti ir neviešinti informacijos, gautos vykdant Komisijos veiklą, išskyrus tą informaciją, kuri yra vieša, vadovautis tarnybinės, pedagoginės ir socialinio darbo etikos normomis ir principais, nežeminančiais žmogaus orumo.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

20. Komisijos nariai už savo veiklą atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka. Komisijos sudėtis ir Komisijos darbo reglamentas gali būti papildomi arba keičiami Administracijos direktoriaus įsakymu.

_______________________________________

part_bfe176b35d164d309d4c60582eeb44c7_end


 

Kalvarijos savivaldybės administracijos

socialinės priežiūros akreditavimo

komisijos darbo reglamento

1 priedas

 

ATITIKTIES NUSTATYTIEMS AKREDITUOTOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS TEIKIMO REIKALAVIMAMS VERTINIMO FORMA

 

_________________________________________________________________________________

(įstaigos, pateikusios prašymą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo, pavadinimas)

 

________________ Nr. _______

(registracijos data ir numeris)             

 

___________________

(sudarymo vieta)

 

Vertinimo pradžia: _______________

(data)

 

Eil.Nr.

Vertinimo kriterijus

Kriterijaus rodiklis

Kriterijaus įvertinimas

(pažymėti x)

Apibūdinimas

(pildoma, jeigu neatitinka arba atitinka iš dalies; išvardinti trūkumus)

Terminas trūkumams pašalinti

(pildoma, jeigu nustatyta)

Trūkumas

pašalintas/

nepašalintas

(pildoma, jeigu buvo nustatytas)

(pažymėti x)

1.

Prašymas užpildytas Tvarkos aprašo 5 punkte nustatyta tvarka ir jame pateikta reikalinga informacija

□ pateiktas nustatytos formos

 

 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ užpildytas lietuvių kalba

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

 

□ pateikta visa reikalinga informacija

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

□ pasirašytas įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

2.

Pateikti visi Tvarkos aprašo 6 punkte nurodyti dokumentai

□ įstaigos steigimo dokumentas

 

 

 

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentą turi)

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ dokumentas, patvirtinantis asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, tapatybę

□ pateiktas

□ nepateiktas

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ deklaracija, pasirašyta asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu

□ pateikta

□ nepateikta

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ dokumentai, patvirtinantys teisę naudotis

patalpomis, kuriose planuojama vykdyti (vykdoma) veiklą (veikla)

□ pateikti

□ nepateikti

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks (teikia) akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybių ir darbuotojų skaičiaus sąrašas

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų išsilavinimą, nurodytą Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje, pagrindžiantys dokumentai

□ pateiktas

□ nepateiktas

□ netaikoma (savivaldybė dokumentus turi)

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

3.

Įstaiga atitinka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus įstaigoms, pageidaujančioms teikti akredituotą socialinę priežiūrą*

 

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, pareigybės

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, darbuotojų ir jų etatų skaičius

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ įstaigos, kuri teiks akredituotą socialinę priežiūrą, socialinį darbą dirbantys darbuotojai yra įgiję Socialinių paslaugų įstatymo 20 straipsnio 3 dalyje nurodytą išsilavinimą

 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

□ patalpos atitinka akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus (vertinamas rodiklis, jeigu paslaugoms teikti patalpos būtinos)

 

□ atitinka

□ neatitinka

 

 

 

□ pašalintas

□ nepašalintas

 

*Kriterijus vertinamas pagal pateiktus įstaigos dokumentus. Trūkstant darbuotojui informacijos dėl patalpų atitikties akredituotos socialinės priežiūros paslaugų teikimo reikalavimams (jei paslaugoms teikti jos būtinos), gali apžiūrėti patalpas socialinės priežiūros paslaugų teikimo vietoje.

 

Komisijos išvada įvertinus įstaigos, pageidaujančios teikti akredituotą socialinę priežiūrą, atitiktį nustatytiems akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimams:  

 

□ įstaiga atitinka nustatytus akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimus.

□ įstaiga neatitinka nustatytų akredituotos socialinės priežiūros teikimo reikalavimų.

 

Komisijos siūlymas Administracijos direktoriui:

 

□ priimti sprendimą dėl prašymo ir dokumentų vertinimo procedūros nutraukimo.

□ priimti sprendimą dėl teisės teikti akredituotą socialinę priežiūrą suteikimo.

 

Vertinimo pabaiga:  _____________________

(data)

______________________________                                      ________________                              _______________________________________

(pareigos)                                                                     (parašas)                                         (vertinimą atlikusio darbuotojo vardas, pavardė)

part_cc59cd36e4ea49e5a702f68b145347d1_end


 

Kalvarijos savivaldybės administracijos

socialinės priežiūros akreditavimo

komisijos darbo reglamento

2 priedas

 

KALVARIJOS SAVIVALDYBĖS ADMINISTRACIJOS SOCIALINĖS PRIEŽIŪROS AKREDITAVIMO KOMISIJOS PASIŽADĖJIMAS SAUGOTI ASMENS DUOMENŲ PASLAPTĮ

 

 

Aš,________________________________________________________________________________,

(pareigos, vardas, pavardė)

 

Suprantu:

- kad dirbdamas komisijoje naudosiu ir tvarkysiu asmens duomenis, kurie negali būti atskleisti ar perduoti neįgaliotiems asmenims ar institucijoms;

- kad netinkamas asmens duomenų tvarkymas gali užtraukti atsakomybę pagal Lietuvos Respublikos įstatymus.

 

Pasižadu:

- saugoti asmens duomenų paslaptį;

- tvarkyti asmens duomenis vadovaudamasis Lietuvos Respublikos įstatymais ir kitais teisės aktais;

- neatskleisti, neperduoti tiek komisijos viduje, tiek už jos ribų tvarkomos informacijos nė vienam asmeniui, kuris nėra įgaliotas naudotis šia informacija;

- pranešti komisijos pirmininkui ir už asmens duomenų apsaugą atsakingam asmeniui apie bet kokį įtartiną elgesį ar situaciją, kurie gali kelti grėsmę asmens duomenų saugumui.

 

Žinau:

- kad už šio pasižadėjimo nesilaikymą ir Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo pažeidimą turėsiu atsakyti pagal galiojančius Lietuvos Respublikos įstatymus;

- kad šis pasižadėjimas galios visą mano darbo komisijoje laiką ir pasibaigus darbo joje laikui;

- kad duomenų subjektas turi teisę reikalauti atlyginti turtinę ar neturtinę žalą, patirtą dėl neteisėto asmens duomenų tvarkymo arba kitų duomenų valdytojo veikimo ar neveikimo.

 

Aš esu susipažinęs su Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymu, kitais teisės aktais, reglamentuojančiais atsakomybę bei duomenų saugą.

 

Darbuotojas / komisijos narys

 

 

Šis pasižadėjimas buvo pasirašytas dalyvaujant

_________________________
(vardas, pavardė)

 

_________________________
(vardas, pavardė)

 

_________________________
(pareigos)


_________________________
(pareigos)

 

_______________
(data, parašas)

____________
(data,  parašas)

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Kalvarijos savivaldybės administracija, Įsakymas

Nr. D-244 (2.12 E), 2022-05-17, paskelbta TAR 2022-05-17, i. k. 2022-10400

Dėl Kalvarijos savivaldybės administracijos direktoriaus 2021 m. liepos 13 d. įsakymo Nr. D-374 (2.12E) „Dėl Kalvarijos savivaldybės administracijos socialinės priežiūros akreditavimo komisijos sudarymo ir darbo reglamento patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_1d78b74e125c44899cacfa665394890e_end