Sprendimas netenka galios 2023-05-31:
Zarasų rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-86, 2023-05-25, paskelbta TAR 2023-05-30, i. k. 2023-10422
Dėl Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašo tvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2021-01-08 iki 2023-05-30
Sprendimas paskelbtas: TAR 2015-03-20, i. k. 2015-04031
Zarasų rajono savivaldybės TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO ORGANIZAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2015 m. kovo 17 . Nr. T-50
Zarasai
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 103 straipsnio 5 dalimi, 16 straipsnio 2 dalies 41 punktu, 18 straipsnio 1 dalimi, Zarasų rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:
1. Patvirtinti Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo tvarkos organizavimo aprašą (pridedamas).
2. Pripažinti netekusiu galios Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2009 m. spalio 30 d. sprendimą Nr. T-258 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo tvarkos aprašo tvirtinimo“ su pakeitimu.
PATVIRTINTA
Zarasų rajono savivaldybės tarybos
2015 m. kovo 17 d. sprendimu Nr. T-50
ZARASŲ RAJONO SAVIVALDYBĖS STRATEGINIO PLANAVIMO
TVARKOS ORGANIZAVIMO APRAŠAS
I. Bendrosios nuostatoS
1. Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo tvarkos organizavimo aprašas (toliau – tvarkos aprašas) reglamentuoja Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo dokumentų sistemą, strateginio planavimo dokumentų struktūrą, rengimo, svarstymo, tvirtinimo ir įgyvendinimo procesą, stebėseną, koregavimą bei atsiskaitymą už pasiektus rezultatus.
2. Šiame tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
2.1. Strateginis planavimas – procesas, kurio metu nustatomos veiklos kryptys ir būdai, kaip vykdyti savivaldybės misiją, pasiekti numatytus tikslus ir rezultatus, veiksmingai panaudojant finansinius, materialinius ir žmogiškuosius išteklius.
2.2. Zarasų rajono savivaldybės strateginis plėtros planas (toliau tekste – strateginis plėtros planas) – ilgos trukmės (4 – 10 metų) strateginio planavimo dokumentas, skirtas aplinkos, socialinei ir ekonominei raidai rajono Savivaldybės teritorijoje planuoti.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-211, 2020-12-29, paskelbta TAR 2021-01-07, i. k. 2021-00290
2.3. Zarasų rajono savivaldybės strateginis veiklos planas (toliau tekste – strateginis veiklos planas) – 3 metų trukmės strateginio planavimo dokumentas, kuriame atsižvelgiant į strateginį plėtros planą, kitus rajono Savivaldybės tarybos patvirtintus planavimo dokumentus bei aplinkos analizės išvadas, suformuluota rajono Savivaldybės misija, strateginiai tikslai, aprašomos rajono Savivaldybės vykdomos programos, siekiami rezultatai ir nurodomos lėšos bei finansavimo šaltiniai joms įgyvendinti.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-211, 2020-12-29, paskelbta TAR 2021-01-07, i. k. 2021-00290
2.4. Zarasų rajono savivaldybės administracijos, seniūnijos, savivaldybės biudžetinės įstaigos metinis veiklos planas (toliau – metinis veiklos planas) – strateginio veiklos plano programų ar jų dalies (tikslų ar uždavinių, atskirų priemonių), už kurias atsakinga rajono Savivaldybės administracija, seniūnija, Savivaldybės biudžetinė įstaiga, įgyvendinimą detalizuojantis dokumentas, kuris rengiamas atsižvelgiant į rajono Savivaldybės biudžete numatomus joms skirti asignavimus.
2.5. Savivaldybės strateginio veiklos plano programa – esminė savivaldybės strateginio veiklos plano dalis, skirta strateginiam tikslui pasiekti, kurioje nustatomi programos tikslai, uždaviniai, priemonės (projektai), vertinimo kriterijai, jų reikšmės ir asignavimai.
2.6. Tikslas (strateginis tikslas) – planavimo dokumentuose užsibrėžtas siekis, rodantis planuojamą pasiekti rezultatą per planavimo dokumento įgyvendinimo laikotarpį.
2.7. Uždavinys – per nustatytą laikotarpį planuojama veikla, užtikrinanti planavimo dokumente nustatyto tikslo įgyvendinimą.
2.8. Priemonė – užsibrėžto uždavinio įgyvendinimo būdas (veiksmai), kuriam naudojami žmogiškieji, finansiniai ir materialiniai ištekliai.
2.10. Projektas – veiksmai, kuriais siekiama per apibrėžtą laiką ir su tam tikrais ištekliais sukurti unikalų ir pamatuojamą produktą ar paslaugą.
2.11. Vertinimo kriterijus – rodiklis, suteikiantis informaciją apie tikslo, uždavinio ir priemonės įgyvendinimą.
2.12. Investicinis projektas – priemonė, įforminta atskiru dokumentu, kuriame finansiškai (ekonomiškai), techniškai ir socialiai pagrindžiami investavimo tikslai, įvertinama investicijų grąža ir kiti efektyvumo rodikliai, nurodomos projektui įgyvendinti reikalingos lėšos bei finansavimo šaltiniai ir terminai.
2.13. Maksimalus finansavimo programoms planas – programų finansavimo iš rajono Savivaldybės biudžeto ir kitų finansavimo šaltinių planas trejiems metams.
2.14. Programų koordinatoriai – rajono Savivaldybės administracijos darbuotojai, atsakingi už tam tikros strateginio veiklos plano programos rengimo ir įgyvendinimo koordinavimą, kurie paskirti Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktoriaus (toliau – Administracijos direktorius) įsakymu.
II. STRATEGINIO PLANAVIMO SISTEMA
3. Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo sistemą sudaro strateginio planavimo dokumentai ir rajono Savivaldybės įstaigos, atsakingos už strateginio planavimo dokumentų parengimą, tvirtinimą, įgyvendinimą, vertinimą ir atsiskaitymą už šių dokumentų įgyvendinimo rezultatus ir jų viešinimą.
4. Strateginio planavimo dokumentai:
4.1. strateginis plėtros planas, kurį tvirtina Zarasų rajono savivaldybės taryba (toliau – Savivaldybės taryba);
4.2. rajono Savivaldybės atskiros ūkio šakos (sektoriaus) plėtros programa, kurią tvirtina Savivaldybės taryba;
4.4. metiniai veiklos planai, kuriuos tvirtina: Savivaldybės administracijos ir Zarasų rajono savivaldybės administracijos seniūnijų (toliau – Seniūnijų) metinius veiklos planus –Administracijos direktorius, Zarasų rajono savivaldybės biudžetinių įstaigų (toliau – Biudžetinė įstaiga), suderinęs su Savivaldybės administracijos skyriais, – Biudžetinės įstaigos vadovas.
5. Strateginio planavimo dokumentai rengiami atsižvelgiant į valstybės ir regiono strateginio planavimo dokumentus.
6. Strateginis plėtros planas ir savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programas pradėti rengti likus metams iki jų galiojimo pabaigos ir patvirtinti iki strateginio veiklos plano projekto parengimo, kad būtų galima suplanuoti jų įgyvendinimą.
7. Planavimo dokumentai turi būti tarpusavyje susiję – ilgalaikių planavimo dokumentų nuostatos pereina į trumpesnės trukmės planavimo dokumentus. Finansų planavimo dokumentuose turi būti numatytas finansavimas planavimo dokumentuose atitinkamais metais numatytų veiklų įgyvendinimui. Vienų planavimo dokumentų nuostatos neturi prieštarauti kitų planavimo dokumentų nuostatoms.
III. strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų struktūra ir rengimo procesas
8. Strateginis plėtros planas yra savivaldybės bendruomenės, socialinių partnerių ir politinių partijų susitarimas dėl rajono ilgalaikės vizijos, ilgalaikių prioritetų, jų įgyvendinimo krypčių ir siekiamos pažangos rodiklių.
9. Strateginio plėtros plano struktūra:
9.1. bendroji informacija (nurodomas strateginio plėtros plano parengimo tikslas, kokiais planavimo dokumentais vadovautasi rengiant šį planą ir kas dalyvavo jį rengiant, taip pat pateikiama kita svarbi informacija);
9.2. vidaus ir išorės aplinkos analizė (ekonominės-socialinės būklės analizė ir išvados arba tik išvados, pagrindžiančios strateginio plėtros plano prioritetų, tikslų ir uždavinių pasirinkimą) (toliau – aplinkos analizė);
9.3. rajono Savivaldybės plėtros vizija (idealus ateities paveikslas arba įsivaizduojama būklė, kuri gali būti pasiekta pačiomis palankiausiomis sąlygomis);
9.4. rajono Savivaldybės plėtros prioritetai ir tikslai (nustatomi plėtros prioritetai ir tikslai (strateginiai tikslai), juos įgyvendinantys uždaviniai, tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijai, jų matavimo vienetai ir reikšmės, pagal kuriuos bus vertinama per tam tikrą laiką pasiekta pažanga ir nauda savivaldybės bendruomenei);
9.5. strateginio plėtros plano įgyvendinimo svarbiausios nuostatos (nurodomi strateginio planavimo dokumentai, kurie užtikrina strateginio plėtros plano įgyvendinimą, subjektai, kurių bendradarbiavimas būtinas užsibrėžtiems tikslams, uždaviniams ir priemonėms įgyvendinti, šio dokumento įgyvendinimo stebėsenos, tikslinimo, atsiskaitymo už įgyvendinimo rezultatus tvarka ir panašiai);
10. Rajono Savivaldybės atskirų ūkio šakų (sektorių) programoms taikoma strateginio plėtros plano arba strateginio veiklos plano programos struktūra.
11. Strateginio plėtros plano rengimą, viešą svarstymą, įgyvendinimo stebėseną ir ataskaitų rengimą organizuoja Investicijų ir plėtros skyrius.
12. Strateginio plėtros plano rengimui Savivaldybės tarybos sprendimu sudaroma viena ar kelios darbo grupės iš Savivaldybės tarybos narių, Savivaldybės administracijos darbuotojų. Į darbo grupes gali būti įtraukti rajono Savivaldybei pavaldžių juridinių asmenų atstovai ar interesų grupių atstovai.
13. Parengtas strateginio plėtros plano projektas skelbiamas rajono Savivaldybės interneto svetainėje ir pradedamas viešas jo svarstymas.
14. Pasibaigus viešiesiems svarstymams, darbo grupės patikslintą strateginio plėtros plano projektą teikia tvirtinti Savivaldybės tarybai.
15. Strateginio plėtros plano uždaviniai ir priemonės, esant poreikiui, gali būti peržiūrimi ir keičiami, siūlymai su paaiškinamaisiais ir pagrindžiamaisiais raštais dėl strateginio plėtros plano pakeitimų teikiami Administracijos direktoriui.
IV. STRATEGINIO VEIKLOS PLANO STRUKTŪRA IR RENGIMO PROCESAS
18. Strateginis veiklos planas yra rengiamas kasmet, numatant Zarasų rajono savivaldybės veiklą ateinantiems trejiems metams, siekiant koordinuotai ir veiksmingai įgyvendinti savivaldybės plėtros plano ir kitų planavimo dokumentų nuostatas.
19. Strateginio veiklos plano projekto rengimą, svarstymą Savivaldybės taryboje, viešinimą ir įgyvendinimą organizuoja Administracijos direktorius.
20. Strateginio veiklos plano struktūra:
21. Strateginis veiklos planas rengiamas vadovaujantis:
21.4. maksimalaus (rajono Savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių) finansavimo programoms planu;
22. Strateginio veiklos plano rengimo procesas susideda iš šių etapų:
23. Administracijos direktorius įsakymu skiria programų koordinatorius už strateginio veiklos plano programų projektų rengimą.
24. Už galutinį strateginio veiklos plano projekto parengimą ir pateikimą Savivaldybės tarybai atsakingas Investicijų ir plėtros skyrius.
25. Biudžetinių įstaigų bei įstaigų, įgyvendinančių strateginio plėtros plano priemones, skiriant biudžeto asignavimus biudžeto lėšų naudojimo sutartimi, vadovai (toliau – Įstaigos įgyvendinančios plėtros plano priemones) yra atsakingi už duomenų pateikimą strateginio veiklos plano projektui rengti. Teikdami duomenis strateginio veiklos plano projektui, turi naudoti Administracijos direktoriaus patvirtintas formas.
26. Strateginio veiklos plano rengimo proceso pradžioje Zarasų rajono savivaldybės administracijos direktorius kreipiasi į seniūnaičius ir Zarasų rajono savivaldybės bendruomeninių organizacijų tarybą (toliau – Bendruomeninių organizacijų taryba), prašydamas pateikti siūlymus dėl priemonių, kuriomis sprendžiami klausimai yra susiję su seniūnaičių ar bendruomenių atstovaujamos gyvenamosios vietovės bendruomenės viešaisiais reikalais, įtraukimo į strateginio veiklos plano projektą.
Susijusiomis su seniūnaičių ar bendruomenių atstovaujamos gyvenamosios vietovės bendruomenės viešaisiais reikalais yra laikomos priemonės, apimančios gyvenamos teritorijos priežiūrą, aplinkos apsaugą, bendruomenės saugumo užtikrinimą, sveikatinimo, sporto, kultūros renginius bei kitas sritis, numatytas Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 34 straipsnyje „Seniūnaičio teisės ir pareigos“. Seniūnaičių ir Bendruomeninių organizacijų tarybos pasiūlymai dėl priemonių įtraukimo į strateginį veiklos plano projektą yra nagrinėjami tokia tvarka:
26.1. Seniūnaičiai ir Bendruomeninių organizacijų taryba raštu pateikia pasiūlymus rajono Savivaldybės administracijos direktoriui. Pasiūlymai teikiami nagrinėti Zarasų rajono savivaldybės administracijos skyriams pagal kompetenciją.
26.2. Zarasų rajono savivaldybės skyriai, įvertinę seniūnaičių ir Bendruomeninių organizacijų tarybos pasiūlymų pagrįstumą, teisėtumą bei finansines galimybes, sprendžia dėl pasiūlymų integravimo į strateginio veiklos plano projektus.
26.3. Seniūnaičių bei Bendruomeninių organizacijų tarybos pasiūlymų ir Zarasų rajono savivaldybės administracijos skyrių išvadų dėl jų įtraukimo į strateginio veiklos plano projektą suvestinė yra skelbiama interneto svetainėje www.zarasai.lt, skiltyje „Planavimo dokumentai
Punkto pakeitimai:
Nr. T-211, 2020-12-29, paskelbta TAR 2021-01-07, i. k. 2021-00290
27. Finansų skyrius, įvertindamas ateinančių trejų metų Zarasų rajono savivaldybės biudžeto ir finansinių išteklių galimybes parengia maksimalaus finansavimo programoms planą, kurį patvirtina Administracijos direktoriaus įsakymu.
28. Zarasų rajono savivaldybės administracijos skyriai ir programų koordinatoriai, atsižvelgdami į strateginį plėtros planą, rajono Savivaldybės veiklos prioritetus, kitus planavimo dokumentus, seniūnaičių bei Bendruomeninių organizacijų tarybos pasiūlymus bei savivaldybės biudžeto pajamų ir kitų finansavimo šaltinių prognozę trejiems metams, parengia strateginio veiklos plano programų projektus. Į Zarasų rajono savivaldybės administracijos skyrių parengtus veiklos plano programų projektus integruojami kuruojamų biudžetinių įstaigų veiklos plano projektai, kuriems įgyvendinti reikalingos lėšos iš rajono Savivaldybės biudžeto ar kitų nuo Savivaldybės priklausančių finansavimo šaltinių. Veiklos plano programų projektai pateikiami Investicijų ir plėtros skyriui.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-211, 2020-12-29, paskelbta TAR 2021-01-07, i. k. 2021-00290
29. Investicijų ir plėtros skyrius, gavęs iš programų koordinatorių priemonių plano projektus, įvertinęs jų parengtumą, pagrįstumą bei priemonių atitikimą strateginiam plėtros planui, teritorijų planavimo ir kitiems strateginio planavimo dokumentams bei maksimaliam finansavimo programoms planui, parengia strateginio veiklos plano projektą.
30. Parengtas strateginio veiklos plano projektas teikiamas svarstyti planavimo grupei. Planavimo grupė išnagrinėja strateginio veiklos plano projektą ir, esant reikiamybei, suformuoja pasiūlymus jį koreguoti ar papildyti. Strateginio veiklos plano projektas gali būti nagrinėjamas atskiromis dalimis.
31. Parengtas savivaldybės strateginio veiklos plano projektas paskelbiamas rajono Savivaldybės interneto svetainėje, sudaromos galimybės rajono savivaldybės bendruomenei susipažinti su šiuo projektu Savivaldybės administracijoje.
32. Planavimo grupei pritarus strateginio veiklos plano projektui, jis teikiamas svarstyti Savivaldybės tarybos komitetams.
33. Investicijų ir plėtros skyrius išnagrinėja gautus pasiūlymus ir pastabas iš komitetų, bendruomenės, prireikus patikslina projektą bei teikia pakartotinai svarstyti planavimo grupei, jai pritarus strateginis veiklos planas teikiamas Savivaldybės tarybai svarstyti ir tvirtinti.
V. METINIO VEIKLOS PLANO STRUKTŪRA IR RENGIMAS
35. Metinis veiklos planas detalizuoja strateginio veiklos plano asignavimų valdytojams priskirtas vykdyti priemones.
36. Metinio veiklos plano struktūra:
36.2. priemonės – perkeliamos atitinkamiems metams aktualios savivaldybės strateginio veiklos plano priemonės;
36.4. asignavimai – priemonių ar veiklų įgyvendinimui užtikrinti reikalingos rajono Savivaldybės biudžeto ar kitų finansavimo šaltinių lėšos; rajono Savivaldybės biudžeto asignavimų suma turi atitikti rajono Savivaldybės biudžete atitinkamam asignavimų valdytojui numatomus skirti asignavimus;
37. Rajono Savivaldybės tarybai patvirtinus strateginį veiklos planą, rajono Savivaldybės administracija, seniūnijos ir biudžetinės įstaigos per 20 darbo dienų nuo rajono Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo parengia įstaigos metinius veiklos planus pagal rajono Savivaldybės administracijos direktoriaus patvirtintas formas.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
38. Savivaldybės administracijos metinis veiklos planas rengiamas tokia tvarka:
38.1. Rajono Savivaldybės tarybai patvirtinus strateginį veiklos planą, padalinių vadovai skyrių vedėjai per 14 darbo dienų nuo rajono Savivaldybės tarybos sprendimo įsigaliojimo parengia padalinių (skyrių, tarnybų) skyrių metinius veiklos planus ir teikia juos rajono Savivaldybės administracijos Investicijų ir plėtros skyriui;
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
39. Seniūnas, rengdamas seniūnijos metinį veiklos plano projektą, įtraukia gyvenamųjų vietovių bendruomenės atstovus – seniūnaičius, bendruomeninių organizacijų atstovus, seniūnijos teritorijoje veikiančių įstaigų ir organizacijų atstovus, taip pat tiesiogiai gyventojus.
40. Seniūnijos metinį veiklos plano projektą seniūnas teikia svarstyti seniūnijos seniūnaičių sueigoje. Supažindina seniūnaičius ir vietos gyventojus su patvirtintu seniūnijos metiniu veiklos planu ir aptaria seniūnijos metinio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitą.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
VI. strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo stabėsena, TIKSLINIMAS ir atsiskaitymas už įgyvendinimo rezultatus
43. Stebėsenos tikslas – reguliariai rinkti ir analizuoti informaciją apie strateginio planavimo dokumentų įgyvendinimo rezultatus ir laiku priimti sprendimus dėl rajono Savivaldybės veiklos valdymo tobulinimo.
44. Strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų įgyvendinimo stebėsena grindžiama vertinimo kriterijų pasiekimo analize. Informaciją apie vertinimo kriterijų reikšmes renka Investicijų ir plėtros skyrius kiekvienais metais balandžio – gegužės mėnesiais.
45. Investicijų ir plėtros skyrius Biudžetinėms įstaigoms bei kitiems patvirtintiems už priemonių įgyvendinimą atsakingiems vykdytojams kasmet išsiunčia užklausimus apie strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų įgyvendinimą.
46. Naudojantis surinkta informacija, kas 2 metai parengiamas vienas strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų įgyvendinimo ataskaitos projektas, kuris teikiamas svartyti ir tvirtinti Savivaldybės tarybai gegužės – liepos mėnesiais. Įgyvendinimo ataskaitos projektą rengia Investicijų ir plėtros skyrius. Savivaldybės tarybai pritarus ataskaitai, ji skelbiama rajono Savivaldybės interneto svetainėje.
47. Įvertinus strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų įgyvendinimo rezultatus bei gautas pastabas šie strateginio planavimo dokumentai gali būti keičiami ir /ar papildomi.
48. Pasiūlymus dėl strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų pakeitimo ar papildymo gali teikti rajono Savivaldybės tarybos nariai, rajono Savivaldybės administracijos direktorius, kiti suinteresuoti fiziniai ar juridiniai asmenys. Pasiūlymai dėl pakeitimo ir papildymo teikiami raštu rajono Savivaldybės administracijos direktoriui. Pateikti pasiūlymai apsvarstomi programų koordinatorių ir planavimo grupėje, taip pat tuose rajono Savivaldybės tarybos komitetuose, su kurių kuruojama sritimi yra susijęs keitimas.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
49. Strateginio plėtros plano ir atskirų ūkio šakų (sektorių) plėtros programų pakeitimus ir papildymus tvirtina Savivaldybės taryba.
50. Strateginio veiklos plano stebėsena vykdoma šiais etapais:
50.1. Strateginio veiklos plano programų priemonių įgyvendinimo stebėsena. Esant poreikiui, Administracijos direktoriaus nustatytais terminais asignavimų valdytojai pateikia programų koordinatoriams duomenis apie jiems priskirtų vykdyti strateginio veiklos plano programų įgyvendinimo lygį. Programų koordinatoriai, išanalizavę gautus duomenis, pateikia išvadas Investicijų ir plėtros skyriui. Atsižvelgiant į pateiktas išvadas gali būti formuojami pasiūlymai dėl strateginio veiklos plano koregavimo;
50.2. Strateginio veiklos plano rezultatų stebėsena. Pasibaigus kalendoriniams metams, Biudžetinių įstaigų bei įstaigų, įgyvendinančių strateginio plėtros plano priemones, vadovai pateikia jų veiklą kuruojantiems programų koordinatoriams informaciją apie priskirtų vykdyti strateginio veiklos plano dalių įgyvendinimo rezultatus. Programų koordinatoriai Investicijų ir plėtros skyriui pateikia apibendrintus strateginio veiklos plano programų duomenis apie priskirtų strateginio veiklos plano dalių įgyvendinimo rezultatus pagal patvirtintus vertinimo kriterijus. Išanalizavęs gautus duomenis Investicijų ir plėtros skyrius parengia galutinį strateginio veiklos plano ataskaitos projektą. Strateginio veiklos plano ataskaitos projektas integruojamas į metinės Administracijos direktoriaus ataskaitos projektą ir teikiamas svarstyti Savivaldybės tarybai. Savivaldybės tarybai pritarus Administracijos direktoriaus ataskaitai, ji paskelbiama rajono Savivaldybės interneto svetainėje.
51. Pasiūlymus dėl strateginio veiklos plano keitimo gali teikti Savivaldybės tarybos nariai, asignavimų valdytojai, kiti suinteresuoti fiziniai ir juridiniai asmenys.
52. Strateginio veiklos plano keitimą organizuoja Administracijos direktorius, keitimo dokumentų projektus rengia Investicijų ir plėtros skyrius. Strateginio veiklos plano keitimo procesas vyksta tokia tvarka:
52.1. Administracijos direktoriui pateikiami raštiški pasiūlymai dėl strateginio veiklos plano keitimo;
52.3. pritarus programų koordinatoriams, Investicijų ir plėtros skyrius rengia Savivaldybės tarybos sprendimą dėl strateginio veiklos plano keitimo;
53. Rajono Savivaldybės administracijos skyrių vedėjai, seniūnai, biudžetinių įstaigų vadovai teikia rajono Savivaldybės administracijos Investicijų ir plėtros skyriui metinio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitą ir kitą svarbią susijusią informaciją. Kartu pateikiama vertinamojo pobūdžio informacija apie pasiektą pažangą, kylančias problemas ir galimus iššūkius, daugiau dėmesio skiriant pasiektiems rezultatams, o ne vykdytai veiklai ar atliktoms funkcijoms. Metinio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitos teikiamos pasibaigus II, III ir IV ketvirčiams per 30 darbo dienų.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
54. Seniūnas ne rečiau kaip kartą per metus teikia seniūnijos metinio veiklos plano įgyvendinimo ataskaitą seniūnaičių sueigai ir rajono Savivaldybės administracijos direktoriui, o seniūnas – biudžetinės įstaigos vadovas – ir savivaldybės tarybai.
Punkto pakeitimai:
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
55. Savivaldybės administracija, seniūnijos ir Biudžetinės įstaigos gali organizuoti metinio veiklos plano keitimą. Metinis veiklos planas keičiamas šiais atvejais:
55.1. perskirstant priemonių veikloms skirtas lėšas iš visų finansavimo šaltinių, jei neviršijamas patvirtintas einamųjų metų asignavimų planas priemonei;
56. Metinio veiklos plano keitimas vyksta tokia tvarka:
56.1. skyrių vedėjai rengia Administracijos direktoriaus įsakymo projektą dėl jiems priskirtų vykdyti metinio veiklos plano dalių pakeitimo;
56.2. Administracijos direktoriaus įsakymo projektas dėl metinio veiklos plano keitimo derinamas su Investicijų ir plėtros skyriumi;
57. Atsiradus būtinybei perskirstyti finansavimą tarp strateginio veiklos plano programų priemonių ar programų, keisti priemonių pavadinimus, išbraukti priemonę ar įtraukti naują priemonę, strateginis veiklos planas keičiamas Savivaldybės tarybos sprendimu.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
59. Metiniuose veiklos planuose numatytos veiklos ir siekiami rezultatai naudojami Savivaldybės administracijos, seniūnijų ir Biudžetinių įstaigų valstybės tarnautojų veiklos užduotims nustatyti ir jų veiklos rezultatams vertinti.
60. Tvarkos aprašo pakeitimus turi teisę inicijuoti Administracijos direktorius. Pakeitimai tvirtinami Savivaldybės tarybos sprendimu.
Pakeitimai:
1.
Zarasų rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-163, 2018-08-31, paskelbta TAR 2018-09-11, i. k. 2018-14332
Dėl Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 17 d. sprendimo Nr. T-50 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Zarasų rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-211, 2020-12-29, paskelbta TAR 2021-01-07, i. k. 2021-00290
Dėl Zarasų rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 17 d. sprendimo Nr. T-50 „Dėl Zarasų rajono savivaldybės strateginio planavimo organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo