Įsakymas netenka galios 2023-05-17:

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-314, 2023-05-15, paskelbta TAR 2023-05-16, i. k. 2023-09203

Dėl Organizacijų, kurios bendradarbiaus administruodamos verslo tvarumo ir atsakingumo indeksą, atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2020-12-11 iki 2023-05-16

 

Įsakymas paskelbtas: TAR 2020-07-23, i. k. 2020-16289

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS

SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2020 m. liepos 23 d. Nr. A1-678

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. kovo 24 d. nutarimo Nr. 330 „Dėl ministrams pavedamų valdymo sričių“ 1.6.1 papunkčiu, Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. liepos 17 d. nutarimu Nr. 892 „Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 8.1.4 papunkčiu, Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“, bei 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-404 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“,

t v i r t i n u Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

Finansų ministras, pavaduojantis socialinės

apsaugos ir darbo ministrą                                                                                        Vilius Šapoka

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos

socialinės apsaugos ir darbo ministro

2020 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. A1-678

 

VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašas (toliau – atrankos aprašas) nustato Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerija) vykdomo projekto „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ (toliau – projektas) metu sukurto verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus (toliau – administratorius) atrankos tvarką, siekiant tinkamai įgyvendinti 2017 m. gruodžio 13 d. Iš Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų bendrai finansuojamo projekto Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 „Įmonių socialinės atsakomybės skatinimas“ sutarties Nr. 08.5.1-ESFA-V-423-02-0001 (toliau – Sutartis) 1 priedo 5 punkte nurodytos priemonės Nr. 3.2.1 „Verslo tvarumo ir atsakingumo indeksas“ tikslą – objektyviai matuoti įmonių pažangą įmonių socialinės atsakomybės (toliau – ĮSA) srityje.

2. Administratoriaus atranką organizuoja ministerija, vadovaudamasi 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. rugpjūčio 8 d. įsakymu Nr. A1-404 „Dėl 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programos 8 prioriteto „Socialinės įtraukties didinimas ir kova su skurdu“ įgyvendinimo priemonės Nr. 08.5.1-ESFA-V-423 „Socialinės atsakomybės ir socialinio dialogo skatinimas“ projektų finansavimo sąlygų aprašo patvirtinimo“, Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2016 m. vasario 12 d. įsakymu Nr. A1-82 „Dėl Įmonių socialinės atsakomybės 2016–2020 metų veiksmų plano patvirtinimo“, atrankos aprašu ir atsižvelgdama į Partnerystės principo taikymo, įgyvendinant 2014–2020 metų Europos Sąjungos fondų investicijų veiksmų programą, gaires, patvirtintas Veiksmų programos valdymo komitete 2016 m. birželio 29 d.

3. Atrankos apraše vartojamos sąvokos apibrėžtos Lietuvos Respublikos asociacijų įstatyme, Lietuvos Respublikos darbo kodekse, Lietuvos Respublikos nevyriausybinių organizacijų plėtros įstatyme, atrankos aprašo 2 punkte nurodytuose teisės aktuose.  

4. Ministerija organizuoja administratoriaus atranką, vadovaudamasi lygiateisiškumo, nešališkumo, skaidrumo, sąžiningos konkurencijos principais, siekdama kokybiško sukurto verslo tvarumo ir atsakingumo indekso (toliau – indeksas) administravimo ir kuriant indeksą nustatytų tikslų įgyvendinimo.

 

II SKYRIUS

ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS KOMISIJA

 

5. Administratoriaus atranką vykdo administratoriaus atrankos komisija (toliau – komisija), sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu iš ministerijos atstovų (nurodomos pareigos, vardas, pavardė). Komisijos nariai privalo turėti žinių, patirties ĮSA srityje ir gebėjimų kompetentingai įvertinti galimą administratorių. Komisija gali pasitelkti kitų institucijų specialistų, ekspertų, turinčių patirties ĮSA srityje.

 

III SKYRIUS

ADMINISTRATORIAUS ATRANKA

 

6. Administratoriaus atranka vykdoma indeksui, kuris yra nurodytas Sutarties 1 priedo 5 punkte (priemonė Nr. 3.2.1), administruoti. Indeksas bus paskelbtas ministerijos sukurtoje interneto svetainėje, kurioje kiekviena įmonė ir organizacija turės galimybę pati nemokamai įsivertinti įmonės ir organizacijos pažangą ĮSA srityje pagal indekse nurodytus vertinimo kriterijus (pagrindinis įsivertinimas). Įmonių ir organizacijų pageidavimu, gali būti atliekamas papildomas įmonių ir organizacijų vertinimas, kurį pagal indekse nustatytus kriterijus atliktų kompetentingi darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos darbuotojai ar veikiantys kitais pagrindais ekspertai arba numatomi pasitelkti ekspertai (toliau kartu – ekspertai), turintys patirties ĮSA srityje (toliau – papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas).

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

7. Indekso administravimą vykdys ministerija kartu su atrinktomis organizacijomis. Vienų metų laikotarpiui bus atrinkti du administratoriai, kuriais gali būti darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

8. Administratoriaus atranka pradedama ministerijai viešai paskelbus kvietimą tapti indekso administratoriumi (toliau – kvietimas) ministerijos interneto svetainėje www.socmin.lrv.lt.

9. Kvietime turi būti nurodyta:

9.1. pasiūlymo forma;

9.2. administratoriaus atrankos kriterijai;

9.3. pasiūlymų pateikimo būdai ir terminas.

10. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, apie tai turi pranešti ministerijai, pateikdamos kvietime nurodytos formos pasiūlymą kvietime nurodytu būdu ir terminu. Kartu su pasiūlymu darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, pateikia atrankos aprašo 14 punkte nurodytus dokumentus.

11. Pasiūlyme darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, turi pateikti būsimos administravimo veiklos aprašymą, nurodydamos:

11.1. ekspertų patirtį ĮSA srityje (eksperto vardas, pavardė, patirties laikotarpiai ir veiklos, kurių metu įgyta patirtis), papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo, jeigu jis bus atliekamas, įkainį (-ius) ir papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudas. Pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą (jeigu jis bus atliekamas), neturi būti didesnės, nei reikia papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudoms padengti;

11.2. administravimo procesą ir rezultatų pateikimo būdą.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

12. Darbdavių organizacija, siekianti tapti administratoriumi, turi atitikti šiuos kriterijus:

12.1. darbdavių organizacijos buveinė registruota Lietuvos Respublikoje;

12.2. darbdavių organizacija veikia ne mažiau kaip 3 metus;

12.3. dėl darbdavių organizacijos nepriimtas įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis;

12.4. darbdavių organizacijai neiškelta bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, nesiekiama priverstinio jos likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais;

12.5. darbdavių organizacija neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;

12.6. darbdavių organizacija veikia nacionaliniu lygmeniu. Darbdavių organizacijų nariai – darbdaviai – pagal darbo sutartį ar kitais Lietuvos Respublikos užimtumo įstatyme nurodytais darbo santykiams prilygintų teisinių santykių pagrindais įdarbina ne mažiau kaip tris procentus Lietuvos Respublikos teritorijoje dirbančių asmenų; darbdavių organizacijos nariai veikia ne mažiau kaip 2/3 Lietuvos Respublikos apskričių teritorijų;

12.7. darbdavių organizacija ne mažiau kaip dvejus metus vykdo veiklą ĮSA srityje (pavyzdžiui, organizuoja renginius ar mokymus, įgyvendino ar įgyvendina projektus, padedančius siekti ĮSA tikslų ar kt.);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

 

12.8. darbdavių organizacija turi bent vieną turintį patirties ĮSA srityje darbuotoją ar veikiantį kitais pagrindais ekspertą.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

13. Nevyriausybinė organizacija, siekianti tapti administratoriumi, turi atitikti šiuos kriterijus:

13.1. nevyriausybinės organizacijos buveinė registruota Lietuvos Respublikoje;

13.2. nevyriausybinė organizacija veikia ne mažiau kaip 3 metus;

13.3. dėl nevyriausybinės organizacijos nepriimtas įsiteisėjęs apkaltinamasis teismo nuosprendis;

13.4. nevyriausybinei organizacijai neiškelta bankroto byla arba bankroto procesas nevykdomas ne teismo tvarka, nesiekiama priverstinio jos likvidavimo procedūros ar susitarimo su kreditoriais;

13.5. nevyriausybinė organizacija neturi mokestinės nepriemokos Lietuvos Respublikos valstybės biudžetui, savivaldybių biudžetams, fondams, į kuriuos mokamus mokesčius administruoja Valstybinė mokesčių inspekcija prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos, nėra skolinga Valstybinio socialinio draudimo fondo biudžetui;

13.6. nevyriausybinė organizacija ne mažiau kaip dvejus metus vykdo veiklą ĮSA srityje (pavyzdžiui, organizuoja renginius ar mokymus, įgyvendino ar įgyvendina projektus, padedančius siekti ĮSA tikslų ar kt.);

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

 

13.7. nevyriausybinė organizacija turi bent vieną turintį patirties ĮSA srityje darbuotoją ar veikiantį kitais pagrindais ekspertą.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

14. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija, siekiančios tapti administratoriais, pateikia:

14.1. įstatų ar kitų dokumentų, įrodančių priklausymą darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai, kopiją;

14.2. dokumentų, patvirtinančių veiklos ĮSA srityje vykdymą ir ekspertų patirtį ĮSA srityje, kopijas.

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

15. Komisija vertina tik tuos pasiūlymus, kuriuos pateikė atrankos aprašo 12 ir 13 punktuose nurodytus administratoriaus atrankos kriterijus atitinkančios ir 14 punkte nurodytus dokumentus pateikusios darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos.

Darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymai registruojami ministerijos dokumentų valdymo sistemoje Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos vyriausiojo archyvaro 2011 m. liepos 4 d. įsakymu Nr. V-118 „Dėl Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių patvirtinimo“, nustatyta tvarka ir kartu su atrankos aprašo 14 punkte nurodytais dokumentais saugomi, kaip nurodyta atrankos aprašo 18 punkte. Komisija, per kvietime nustatytą dokumentų pateikimo terminą gavusi ne visus atrankos aprašo 14 punkte nurodytus dokumentus ar pritrūkusi informacijos, apie tai per 3 darbo dienas nuo kvietime nustatyto dokumentų pateikimo termino pabaigos paštu arba elektroniniu paštu praneša darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai ir pasiūlo jai pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Trūkstama informacija ir dokumentai gali būti pateikiami paštu, faksu arba elektroniniu paštu. Jeigu per 3 darbo dienas nuo komisijos pranešimo apie trūkstamą informaciją arba dokumentus išsiuntimo dienos trūkstami dokumentai ar informacija nepateikiami, komisija nevertina darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo.

16. Kiekvienas komisijos narys atskirai vertina visus darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymus, užpildydamas Administratoriaus atrankos vertinimo anketą (atrankos aprašo 1 priedas).

17. Komisija sprendimus priima balsų dauguma posėdžių metu. Posėdis laikomas teisėtu, jeigu jame dalyvauja daugiau kaip pusė komisijos narių. Sprendimas įforminamas raštu, jis turi būti motyvuotas.

18. Komisijos posėdžio eiga gali būti fiksuojama garso įrašymo priemonėmis. Skaitmeninis posėdžio garso įrašas perkeliamas į kompiuterinę laikmeną, kuri pridedama prie protokolo, ir sunaikinamas. Prieš pradedant daryti garso įrašą, apie tai komisijos posėdyje dalyvaujantys asmenys informuojami žodžiu. Protokolą rašo posėdžio sekretorius, kurį skiria komisijos pirmininkas iš komisijos narių. Protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

Dokumentai (įskaitant dokumentus, kuriuose yra asmens duomenų) saugomi Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo nustatyta tvarka Lietuvos vyriausiojo archyvaro nustatytais terminais.

19. Komisija, posėdžio metu apskaičiuodama komisijos narių kiekvienam darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymui skirtų balų vidurkį, nustato visų pateiktų darbdavių organizacijų ir nevyriausybinių organizacijų pasiūlymų eiliškumą. Darbdavių organizacijai ir nevyriausybinei organizacijai, kurios pasiūlymas surinko daugiausia balų, pasiūloma tapti indekso administratoriumi. Didžiausias galimas balų skaičius – 6. Jeigu, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, nustatyta, kad pasiūlymas surinko mažiau kaip 3 balus, darbdavių organizacija ar nevyriausybinė organizacija negali tapti indekso administratoriumi.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

20. Komisija per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos elektroniniu paštu informuoja kiekvieną darbdavių organizaciją ir nevyriausybinę organizaciją, pateikusią pasiūlymą, ar ji atrinkta tapti indekso administratoriumi. Darbdavių organizacija ir nevyriausybinė organizacija per 3 darbo dienas nuo pranešimo gavimo dienos informuoja ministeriją dėl savo sprendimo tapti administratoriumi.

21. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, komisijos nariai, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 2 priedas) bei nešališkumo deklaracijas dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešųjų ir privačių interesų konflikto vengimo (atrankos aprašo 4 priedas).

22. Siekiant užtikrinti atrankos informacijos konfidencialumą, asmenys, stebėtojų teisėmis dalyvaujantys komisijos posėdžiuose, prieš pradėdami darbą, privalo pasirašyti konfidencialumo pasižadėjimus viešai neskelbti ir neplatinti šios informacijos (atrankos aprašo 3 priedas).

23. Jei darbdavių organizacija ar nevyriausybinė organizacija, komisijos sprendimu atrinkta tapti indekso administratoriumi, atsisako pasirašyti Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartį, šią sutartį siūloma pasirašyti kitai žemesnę vietą darbdavių organizacijų ar nevyriausybinių organizacijų pasiūlymų sąraše užėmusiai darbdavių organizacijai ar nevyriausybinei organizacijai.

 

IV SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

24. Ministerija per 5 darbo dienas nuo pranešimo apie sutikimą tapti indekso administratoriumi gavimo dienos parengia Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutarties projektą.

25. Atrinktoms darbdavių organizacijai ir nevyriausybinei organizacijai per Aprašo 24 punkte nustatytą laikotarpį pateikiamas Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutarties projektas ir siūloma sutartį pasirašyti vienų metų laikotarpiui.

26. Ministerija, įvertinusi darbdavių organizacijos ir nevyriausybinės organizacijos indekso administravimo paslaugų teikimo laikotarpiu pasiektus rezultatus, ne vėliau kaip prieš 15 darbo dienų iki Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutarties galiojimo termino pabaigos turi teisę siūlyti darbdavių organizacijai ir nevyriausybinei organizacijai pratęsti Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartį trejų metų laikotarpiui.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

27. Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administravimo paslaugų teikimo sutartyje turi būti nustatyta:

27.1. kad indeksas įmonėms ir organizacijoms yra nemokamas (pagrindinis įsivertinimas);

27.2. jei bus atliekamas papildomas ekspertinis įmonių ir organizacijų vertinimas, – papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo įkainis (-iai).

Papunkčio pakeitimai:

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

 

28. Indeksui administruoti lėšų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ar Europos Sąjungos struktūrinių fondų nebus skiriama.

29. Indekso nuosavybės teisės priklauso ministerijai.

30. Su indekso administravimu susijusią informaciją indekso administratorius pateikia ministerijai, jai paprašius, per 5 darbo dienas nuo prašymo gavimo dienos.

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

______________________

part_2636b80546244a0f93ffcc111229a0d1_end

 


 

Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo

1 priedas

 

(Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos vertinimo anketos forma)

 

                      _____________________________________________________

(pasiūlymą vertinančio komisijos nario vardas ir pavardė)

 

VERSLO TVARUMO IR ATSAKINGUMO INDEKSO ADMINISTRATORIAUS ATRANKOS VERTINIMO ANKETA

 

Darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pavadinimas

 

 

Eil.

nr.

Vertinimo kriterijai

Galimas balas

Skirtas balas

 

Pasiūlymo turinys

 

 

1.

Patirtis įmonių socialinės atsakomybės (toliau – ĮSA) srityje

Nurodyta darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos ekspertų (darbuotojų ar veikiančių kitais pagrindais ekspertų darbdavių organizacijoje ar nevyriausybinėje organizacijoje arba planuojamų pasitelkti ekspertų), kurie atliktų papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, jeigu jis būtų atliekamas, patirtis ĮSA srityje.

 

Įkainis (-iai) už papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugas ir papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugų sąnaudos

Nurodyta, koks įkainis (-iai) būtų nustatytas, jei būtų teikiama papildoma ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslauga, ir kokios yra papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo paslaugų sąnaudos (atsižvelgiant į tai, kad pajamos, gautos už papildomą ekspertinį įmonių ir organizacijų vertinimą, neturi būti didesnės, nei reikia papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo sąnaudoms padengti), jei ši paslauga įmonėms ir organizacijoms būtų mokama.

2

 

2.

Administravimo procesas

Nurodyta ir, jeigu siūloma, aprašyta, ar bus kaupiama ir kaip bus kaupiama informacija apie tai:

- kiek subjektų (įmonių ir organizacijų) atliko vertinimą dėl įmonės ar organizacijos pažangos ĮSA srityje pagal indekse nurodytus vertinimo kriterijus (toliau – pagrindinis įsivertinimas);

- kokie subjektai (įmonės ir organizacijos) atlieka pagrindinį įsivertinimą (nurodant, ar pagrindinį įsivertinimą atlieka įmonė ar organizacija, kiek mažų ir labai mažų, vidutinių ir didelių įmonių įsivertina);

- kiek kartų per vienų metų laikotarpį subjektai (įmonės ir organizacijos) atlieka pagrindinį įsivertinimą;

- kurio laikotarpio informacija bus kaupiama;

- kita (jeigu siūloma).

 

Nurodyta ir, jeigu reikia, aprašyta, ar bus kaupiama ir kaip bus kaupiama informacija apie tai:

- kiek subjektų (įmonių ir organizacijų) pageidauja, kad būtų atliekamas papildomas ekspertinis jų vertinimas;

- kokie subjektai (įmonės ir organizacijos) pageidauja, kad būtų atliekamas papildomas ekspertinis jų vertinimas (nurodant, ar tai įmonė, ar organizacija; jeigu tai įmonė – kiek tarp jų yra mažų ir labai mažų, vidutinių ir didelių įmonių);

- kokiam skaičiui subjektų atliktas papildomas ekspertinis jų vertinimas (nurodant, kokiam skaičiui mažų ir labai mažų, vidutinių ir didelių įmonių atliktas šis vertinimas) ir kiek kartų per vienų metų laikotarpį;

- kurio laikotarpio informacija bus kaupiama;

- kita (jeigu siūloma).

 

2

 

3.

Rezultatų pateikimas

Nurodyta, ar indekso administravimo metu gauti duomenys dėl pagrindinio įsivertinimo ir (ar) papildomo ekspertinio įmonių ir organizacijų vertinimo bus skelbiami indekso administratorių organizacijų (darbdavių organizacijos ir (ar) nevyriausybinės organizacijos) interneto svetainėje ir (ar) kitaip papildomai viešinami.

 

2

 

 

Iš viso:

6

 

Bendra balų suma

Maksima-lus – 6

 

 

VERTINIMO PAGRINDIMAS

 

Vertinami darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo privalumai

 

 

Vertinami darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos pasiūlymo trūkumai

 

 

Pasiūlymas, kuris, apskaičiavus visų komisijos narių balų vidurkį, surinko mažiau kaip 3 balus, negali būti laikomas atrinktu.

 

Komisijos nario siūlymas dėl vertinamos darbdavių organizacijos ar nevyriausybinės organizacijos skyrimo administratoriumi

Pažymėti

X

Skirti

 

 

Neskirti

 

 

 

 

 

Komisijos narys  __________________   _________________                 _______________

(vardas ir pavardė)                      (parašas)                            (data)

 

 

 

Priedo pakeitimai:

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

 

part_e10e140a2b7746c881033ef58d3c7205_end


 

Verslo tvarumo ir atsakingumo

indekso administratoriaus

atrankos tvarkos aprašo

2 priedas

 

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

__________________

(data)

 

 

Aš, _____________________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos nariu (-e),

PASIŽADU:

1) saugoti ir tik verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tikslais Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo nustatyta tvarka naudoti informaciją, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);

2) man patikėtus dokumentus ar duomenis saugoti tokiu būdu, kad tretieji asmenys neturėtų galimybės su jais susipažinti ar jais pasinaudoti, neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos, kuri man taps žinoma, esant komisijos nariu (-e) ar sekretoriumi (-e);

3) nepasilikti jokių man pateiktų dokumentų kopijų;

4) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgijau dalyvaudamas (-a) svarstant, rengiant ar priimant komisijos sprendimą.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________                     __________________        ________________________

(pareigos                                                     (parašas)                          (vardas ir pavardė) 

komisijoje)

 

 

part_c140109e5e8e404994f84ad93c8c79c2_end


 

Verslo tvarumo ir atsakingumo

indekso administratoriaus

atrankos tvarkos aprašo

3 priedas

 

(Konfidencialumo pasižadėjimo forma)

 

 

KONFIDENCIALUMO PASIŽADĖJIMAS UŽTIKRINTI ATRANKOS INFORMACIJOS KONFIDENCIALUMĄ, VIEŠAI NESKELBTI IR NEPLATINTI ŠIOS INFORMACIJOS

 

____________________

(data)

 

Aš, ___________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos posėdžio stebėtoju (-a),

PASIŽADU:

1) saugoti ir tik konkurso stebėsenos tikslais naudoti informaciją, kuri man taps žinoma, stebint komisijos posėdį;

2) savo ir (ar) man artimų asmenų privačių interesų naudai nesinaudoti ir neleisti naudotis informacija, kurią įgysiu dalyvaudamas (-a) komisijos posėdyje.

 

Esu įspėtas (-a), kad, pažeidęs (-usi) šį pasižadėjimą, turėsiu atlyginti Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerijai ir pareiškėjams padarytus nuostolius.

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

 

_________________________               __________________       ___________________

(komisijos posėdyje                                  (parašas)                            (vardas ir pavardė)

dalyvaujančio asmens teisinė

padėtis)

 

 

part_d7d28fb060fb47598384a2206f3e1096_end


 

Verslo tvarumo ir atsakingumo

indekso administratoriaus

atrankos tvarkos aprašo

4 priedas

 

 

(Nešališkumo deklaracijos forma)

 

 

NEŠALIŠKUMO DEKLARACIJA DĖL OBJEKTYVIŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMO BEI VIEŠŲJŲ IR PRIVAČIŲ INTERESŲ KONFLIKTO VENGIMO

 

_________________

(data)

 

Aš, _________________________ , būdamas (-a) Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos komisijos nariu (-e):

1. Pasižadu savo pareigas atlikti objektyviai, dalykiškai, be išankstinio nusistatymo, vadovaudamasis (-si) įstatymų viršenybės, skaidrumo, nešališkumo, teisėtumo, sąžiningumo principais.

2. Pasižadu informuoti komisijos pirmininką arba Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) apie esamą interesų konfliktą ir nusišalinti nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje, jei, man dalyvaujant, rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus:

2.1. šiose procedūrose dalyvauja asmenys, iš kurių aš ar man artimi asmenys gauna bet kokios rūšies pajamų ar kitokio pobūdžio naudos;

2.2. aš ar man artimi asmenys yra procedūrose dalyvaujančio juridinio asmens steigėjas, akcininkas ar dalininkas, darbuotojas ar valdymo organo narys;

2.3. dėl bet kokių kitų aplinkybių negaliu laikytis 1 punkte nustatytų principų.

3. Jei paaiškėtų, kad mano dalyvavimas rengiant, svarstant ar priimant komisijos sprendimus gali sukelti interesų konfliktą, pasižadu nedelsdamas (-a) informuoti apie tai komisijos pirmininką arba socialinės apsaugos ir darbo ministrą (jei nusišalina komisijos pirmininkas) ir nusišalinti nuo sprendimo priėmimo procedūros.

 

Žinau, kad, kilus šališkumo ar interesų konflikto grėsmei, galiu būti nušalintas (-a) nuo dalyvavimo tolesnėje procedūroje.

 

Man išaiškinta, kad man artimi asmenys yra artimieji giminaičiai, svainystės ryšiais susiję asmenys, kaip jie apibrėžti Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 3.135 ir 3.136 straipsniuose, taip pat sutuoktinis, sugyventinis ar partneris, sutuoktinio, sugyventinio ar partnerio vaikai (įvaikiai), tėvai (įtėviai), broliai (įbroliai), seserys (įseserės) ir mano įtėviai, įvaikiai, įbroliai, įseserės.

 

 

 

______________________                     ________________          _________________________

(pareigos komisijoje)                          (parašas)                           (vardas ir pavardė)

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-773, 2020-08-25, paskelbta TAR 2020-08-25, i. k. 2020-17832

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 23 d. įsakymo Nr. A1-678 „Dėl Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-1264, 2020-12-10, paskelbta TAR 2020-12-10, i. k. 2020-26887

Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2020 m. liepos 23 d. įsakymo Nr. A1-678 „Dėl Verslo tvarumo ir atsakingumo indekso administratoriaus atrankos tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

 

part_cf17f92ca0d94c6093761a7c704ac627_end