Suvestinė redakcija nuo 2017-05-12 iki 2017-06-30

 

Sprendimas paskelbtas: TAR 2015-01-05, i. k. 2015-00065

 

RADVILIŠKIO RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA

 

SPRENDIMAS

DĖL daugiabučių namų  bendrojo naudojimo objektų administravimo maksimalaus tarifo apskaičiavimo tvarkos aprašo ir namo techninės priežiūros MAKSIMALIŲ tarifų apskaičiavimo metodikos Patvirtinimo

 

 

2014 m. spalio 9 d. Nr. T-825

Radviliškis

 

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnio 9 dalimi, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 16 straipsnio 2 dalies 37 punktu, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimu Nr. 603 „Dėl Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“, Radviliškio rajono savivaldybės taryba n u s p r e n d ž i a:

1. Patvirtinti Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimo maksimalaus tarifo apskaičiavimo tvarkos aprašą (pridedama).

2. Patvirtinti Namo techninės priežiūros maksimalių tarifų apskaičiavimo metodiką (pridedama).

3. Pripažinti netekusiu galios Radviliškio rajono  savivaldybės tarybos 2012  m. vasario  2 d. sprendimą Nr. T-184  „Dėl  Radviliškio rajono savivaldybės daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo ir jos techninės priežiūros maksimalių tarifų tvirtinimo“.

4. Šis sprendimas įsigalioja nuo 2014 m. lapkričio 1 d.

 

 

 

 

Savivaldybės meras                                                                                                              Darius Brazys


 

PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos

2014  m. spalio 9 d. sprendimu Nr. T-825

 

DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDROjo naudojimo objektų ADMINISTRAVIMO maksimalaus TARIFo APSKAIČIAVIMO tvarkos aprašas

 

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimo maksimalaus tarifo apskaičiavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja daugiabučių namų butų ir kitų patalpų savininkų bendrojo naudojimo objektų administravimo maksimalaus tarifo apskaičiavimą, kai bendrojo naudojimo objektai administruojami pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnį.

2. Šiuo aprašu privalo vadovautis asmenys, pretenduojantys teikti Radviliškio rajono savivaldybėje esančių daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimo paslaugas ir Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti bendrojo naudojimo objektų administratoriai (toliau – administratoriai).

2.1. Aprašas parengtas vadovaujantis daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimą reglamentuojančiais šiais teisės aktais:

2.2. Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu;

2.3. Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymu;

2.4. Lietuvos Respublikos statybos įstatymu;

2.5. Lietuvos Respublikos daugiabučių namų savininkų bendrijų įstatymu;

2.6. Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimu Nr. 601 „Dėl Butų  ir kitų patalpų savininkų  bendrosios nuosavybės administravimo pavyzdinių nuostatų patvirtinimo“;

2.7. Statybos techniniu reglamentu STR 1.12.05:2010Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai“, patvirtintu Aplinkos ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. 351.

 

II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS

 

3. Šioje tvarkoje vartojamos sąvokos:

3.1. Administravimas – kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.240 straipsnio 1 dalyje (paprastasis administravimas);

3.2. Daugiabučio namo bendrojo naudojimo objektų atnaujinimas – namo bendrųjų konstrukcijų, patalpų, inžinerinės įrangos remontas ar keitimas naujomis siekiant atkurti ar pagerinti jų normatyvines savybes, įgyvendinant privalomuosius statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimus.

3.3. Daugiabutis namas, butas, patalpos, bendrojo naudojimo objektai – kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos daugiabučių namų savininkų bendrijų įstatyme.

3.4. Pastatas, pastato inžinerinės sistemos, remontas, rekonstravimas – kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.

3.5. Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai – Lietuvos Respublikos įstatymuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotų institucijų patvirtintuose norminiuose dokumentuose (statybos techniniuose reglamentuose, statinių naudojimo ir priežiūros taisyklėse, kituose teisės aktuose) nustatyti pastato mechaninio atsparumo ir pastovumo, gaisrinės saugos, higienos, sveikatos ir aplinkos apsaugos, saugaus naudojimo, apsaugos nuo triukšmo, energijos taupymo ir šilumos išsaugojimo, kiti pastato, jo inžinerinių sistemų naudojimo ir priežiūros reikalavimai.

3.6. Administravimo maksimalus tarifas – pagal šiame apraše nustatytą tvarką apskaičiuotas konkretaus namo bendrojo naudojimo objektų maksimalus administravimo mėnesinio mokesčio tarifo dydis be PVM už vieną kvadratinį metrą naudingojo ploto.

 

III. DAUGIABUČIŲ NAMŲ BENDROjo naudojimo objektų ADMINISTRAVIMO bazinio TARIFo apskaičiavimo TVARKA

 

4. Bendrojo naudojimo objektų administravimo bazinio tarifo apskaičiavimo tvarką nustato savivaldybės taryba.

5. Administravimo bazinis tarifas apskaičiuojamas vadovaujantis administravimo funkcijomis, kurios numatytos Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatuose:

5.1. bendro naudojimo objektų aprašo sudarymas, paskelbimas gyventojams, papildymas, pakeitimas;

5.2. nuolatinių stebėjimų vykdymas, tikrinant namo bendrojo naudojimo objektus;

5.3. pastebėtų defektų, gedimų,  galimų avarinių situacijų fiksavimas atitinkamuose dokumentuose, numatant priemones jiems šalinti;

5.4. kasmetinių ir neeilinių apžiūrų atlikimas, apžiūros aktų ir namo techninės priežiūros žurnalų pildymas;

5.5. namo būklės įvertinimas ir jos atitikimo privalomųjų reikalavimų visumai nustatymas pagal nuolatinių stebėjimų ir apžiūrų rezultatus;

5.6. metinių ir ilgalaikių remonto ar kitokio tvarkymo darbų ir lėšų poreikio planų sudarymas, viešas skelbimas patalpų savininkams;

5.7. būsto savininkų sprendimų dėl remonto ar rekonstravimo darbų priėmimo organizavimas;

5.8. rangos darbų arba paslaugų pirkimo organizavimas, vadovaujantis paslaugų kainos ir kokybės kriterijais; sutarčių paslaugoms, remontui ar rekonstrukcijai sudarymas;

5.9. pastato bendrosios inžinerinės įrangos priežiūros paslaugų teikėjų atrankos organizavimas, sutarčių sudarymas ir jų įgyvendinimo kontrolės užtikrinimas;

5.10. remonto ar rekonstravimo darbų techninės priežiūros vykdymo kontrolė ir darbų priėmimas;

5.11. mėnesinių išlaidų už komunalines ir kitas paslaugas daugiabučio namo bendroms reikmėms apskaičiavimas, šių išlaidų kontrolės, surinkimo ir naudojimo apskaita;

5.12. mėnesinių išlaidų patalpų savininkams paskaičiavimas, jų paskirstymas, sąskaitų ir pranešimų spausdinimas ir pristatymas, įmokų surinkimas ir mokėjimų kontrolės vykdymas;

5.13. bendro naudojimo objektų techninės priežiūros, avarijų likvidavimo organizavimas, privalomųjų statinių naudojimo ir priežiūros reikalavimų įgyvendinimo darbų pajamų ir išlaidų apskaitos tvarkymas;

5.14. kasmetinių ir neeilinių butų ir kitų patalpų savininkų susirinkimų ir balsavimo raštu organizavimas, veiklos rezultatų apibendrinimas, ataskaitų ir informacijos teikimas butų ir kitų patalpų savininkams, protokolavimas, susirinkimų (balsavimo raštu) dokumentacijos saugojimas;

5.15. skelbimų lentų įrengimo organizavimas;

5.16. prevencinis darbas su skolininkais;

5.17. butų ir kitų patalpų apskaitos tvarkymas;

5.18. namui priskirto žemės sklypo (jeigu jis teisės aktų nustatyta tvarka priskirtas ar suformuotas), bendrojo naudojimo patalpų (laiptinių, holų, kitų patalpų) tvarkymo organizavimas, namo techninės ir kitos dokumentacijos rengimas;

5.19. administratoriaus civilinės atsakomybės draudimas;

5.20. kiekvieno namo naudojimo (eksploatavimo) pajamų ir išlaidų apskaitos tvarkymas;

5.21. informacijos apie administruojamus namus bei juose teikiamas paslaugas ir atliekamus darbus teikimas Savivaldybės administracijos direktoriui ar jo įgaliotam atstovui, taip pat visoms kitoms valstybės institucijoms, turinčioms teisę prašyti tokio pobūdžio informacijos.

6. Administravimo išlaidos apskaičiuojamos kiekvienam konkrečiam namui kartą per kalendorinius metus ir įtraukiamos į metinius planus, išskyrus šiame Apraše nustatytas išimtis.

7. Apskaičiuojant administravimo išlaidas, įvertinama:

7.1. darbų apimtis. Darbų apimtis nustatoma pagal administratoriui priskirtus darbus (Aprašo 6 p.)  bei kitas privalomas administratoriaus funkcijas pagal analogus, taikomus praktikoje;

7.2. darbo užmokestis. Darbo užmokestis nustatomas pagal darbų (pareigybių) vertinimo sistemą, nurodytą šio Aprašo 10-12 punktuose, pagal atitinkamos kvalifikacijos darbuotojų darbo laiko kainą rinkoje (nustatoma analogo principu);

7.3. socialinio draudimo mokestis – pagal įstatymuose nustatytą jo dydį ir apskaičiavimo tvarką;

7.4. pridėtinės išlaidos – šiame Apraše nustatytas procentų dydis nuo darbo užmokesčio. Pridėtinės išlaidos apskaičiuojamos procentais nuo darbuotojų darbo užmokesčio sumos. Pridėtines išlaidas sudaro:

7.4.1. ūkio išlaidos, tenkančios administravimo funkcijoms vykdyti:

7.4.1.1. ūkio išlaidos (pašto, ryšių, banko, transporto, informacinės, kanceliarinės, apsaugos, apšvietimo, šildymo, vandentiekio, kanalizacijos, patalpų valymo ir pan.);

7.4.1.2. ilgalaikio turto amortizaciniai atskaitymai, inventoriaus įsigijimo, nusidėvėjimo ir remonto išlaidos.

7.4.2. darbuotojų aptarnavimo ir priežiūros išlaidos (sanitarinė ir higieninė priežiūra, buitinės paslaugos, žmonių sauga darbe).

7.4.3. darbų organizavimo išlaidos:

7.4.3.1. prietaisų ir įrangos amortizaciniai atskaitymai, nusidėvėjimo, remonto, priežiūros išlaidos;

7.4.3.2. priešgaisrinės apsaugos, normatyvų rengimo, techninių tyrimų, darbų, priežiūros ir tvarkymo, darbų priėmimo naudoti išlaidos;

7.4.3.3. darbo įrankiai, drabužiai, avalynė bei apsaugos priemonės;

7.4.3.4. kitos pridėtinių išlaidų išlaidos (privalomasis draudimas; nekilnojamojo turto, žemės, garantinio fondo ir kt. mokesčiai, personalo rengimas ir pan.).

7.5. pelno norma - 5 procentai.

8. Normuojamos administravimo funkcijoms vykdyti išlaidos skaičiuojamos pagal formulę:

I = Idu + Idr + Iprd + P (Lt;)

 

I – išlaidos administravimo funkcijoms vykdyti

Idu - darbo užmokesčio išlaidos

Idr - išlaidos socialiniam draudimui

Iprd - pridėtinės išlaidos

P – pelnas (norminis)

9. Darbo užmokesčio išlaidų poreikis apskaičiuojamas pagal Aprašo 6 punkte nurodytas administratoriaus funkcijas bei kitas administravimo funkcijas, kurios numatytos Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo nuostatuose. Nustatomas rekomenduotinas administruojančios įmonės darbuotojų pareigybių poreikis (1 lentelė):

 

1 lentelė

Pareigybės

Koeficientas

Kiekis

Pareigybių poreikio vertė

direktorius

3,5

1

3,5

biuro administratorius

1

1

1

vadybininkai

2,5

3

7,5

vyr. buhalteris

2

1

2

buhalteris

1

1

1

teisininkas

2

0,25

0,5

 

 

 

15,5

 

10. Darbo užmokesčio išlaidų apskaičiavimas orientuotas į valstybės įstatymais nustatytus minimalius valandinius ir mėnesinius atlygius.

11. Įmonės darbo užmokesčio išlaidos apskaičiuojamos:

n

11.1. Idu = å A x K x N (Lt)  arba     Idu = A x BPP

1 – n

A – darbuotojų minimalus mėnesinis atlygis (MMA);

K – MMA tarifinio atlygio koeficientas - 10 p. 1 lentelė;

N – atitinkamų pareigybių skaičius - 10 p. 1 lentelė;

BPP – bendras pareigybių poreikis – 10 p. 1 lentelė;

 

11.2. Idr - išlaidos socialiniam draudimui (31%)

Idr = Idu x 0,31

 

11.3. Iprd - pridėtinės išlaidos (25%)

Iprd = Idu  x 0,2

 

11.4. P – pelnas (norminis), (5%)

P = (Idu + Idr + Iprd) x 0,05

 

12. Bendrojo naudojimo objektų administravimo bazinis tarifas apskaičiuojamas (neįskaitant PVM):

I

Tbaz  = ––––– (Lt/m2)

Ssąl

Ssąl – sąlyginis  Radviliškio  rajono administruojamų namų butų ir kitų patalpų naudingasis plotas, Ssąl = 200 tūkst. m2

 

IV. KONKRETAUS NAMO ADMINISTRAVIMO MAKSIMALAUS TARIFO APSKAIČIAVIMAS

 

13. Konkretaus namo administravimo maksimalus tarifas apskaičiuojamas šio Aprašo 121 punkte nustatyta tvarka paskaičiuoto administravimo bazinio tarifo pagrindu.

14. Bazinį administravimo tarifą tvirtina Radviliškio rajono savivaldybės taryba sprendimu.

Punkto pakeitimai:

Nr. T-564, 2017-05-04, paskelbta TAR 2017-05-11, i. k. 2017-08004

 

15. Namo administravimo maksimalus tarifas išreiškiamas litais per mėnesį butų ir kitų patalpų naudingojo ploto vienam kvadratiniam metrui (neįskaitant PVM).

16. Konkretaus namo administravimo maksimalus tarifas (Tn) apskaičiuojamas pagal formulę (neįskaitant PVM):

Tn = Tbaz  x k1 x k2  (Lt/m2)

k1  - tarifo diferenciacijos koeficientas, priklausantis nuo pastato ilgaamžiškumo (2 lentelė):

2 lentelė

Pastato amžius

Koeficiento k1 reikšmė

iki 10 metų

0,8

10 - 20 metų

0,9

20 - 40 metų

1

40 - 70 metų

1,1

daugiau kaip 70 m.

1,2

 

k2 – tarifo diferenciacijos koeficientas, priklausantis nuo pastato naudingojo ploto (3 lentelė):

 

3 lentelė

Pastato naudingasis plotas, m2

Koeficiento k2 reikšmė

Iki 1000

1,2

Nuo 1001 iki 3000

1

Daugiau kaip 3000

0,9

 

 

 

17. Vadovaujantis šio Aprašo 17 punktu, apskaičiuojamas maksimalus leistinas konkretaus namo administravimo tarifas. Faktinis konkrečiam namui taikomas administravimo tarifas gali būti mažesnis už maksimalų leistiną konkretaus namo tarifą, tačiau skirtumas tarp jų negali būti didesnis nei 25 procentai. 

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

18. Šį Aprašą rekomenduojama taikyti daugiabučių namų savininkų bendrijoms, taip pat namo priežiūros jungtinės veiklos sutarties dalyviams sudarant sutartis su įmonėmis dėl bendrosios nuosavybės administravimo.

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––


PATVIRTINTA

Radviliškio rajono savivaldybės tarybos

2014  m. spalio 9 d. sprendimu Nr. T-825

 

DAUGIABUČIŲ NAMŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS maksimalių TARIFų APSKAIČIAVIMO METODIKA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Daugiabučių gyvenamųjų namų (išskyrus jo šildymo ir karšto vandens sistemų, lifto) techninės priežiūros tarifo apskaičiavimo  metodika (toliau – Metodika) reglamentuoja Radviliškio rajono savivaldybės daugiabučių gyvenamųjų namų (išskyrus jo šildymo ir karšto vandens sistemų, lifto) techninės priežiūros tarifų apskaičiavimo šaltinius, subjektus, sąvokas, apskaičiavimo reikalavimus, kai bendrojo naudojimo objektų administravimą vykdo pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 4.84 straipsnį Radviliškio rajono savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymu paskirti administratoriai.

2. Metodika taikoma daugiabučių gyvenamųjų namų butų ir kitų patalpų savininkams ir daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administratoriams.

3. Daugiabučių gyvenamųjų namų  naudojimas ir techninė priežiūra vykdomi Statybos techninių reglamentų bei kitų techninę priežiūrą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka.

4. Šios Metodikos rekomenduojama laikytis daugiabučių namų savininkų bendrijoms ir jungtinės veiklos sutarties įgaliotiems asmenims.          

5.   Metodika parengta vadovaujantis šiais teisės aktais:

5.1. Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu;

5.2. Lietuvos Respublikos statybos įstatymu;

5.3. Lietuvos Respublikos daugiabučių namų savininkų bendrijų įstatymu;

5.4. statybos techniniu reglamentu STR 1.12.05:2010Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai“, patvirtintu Aplinkos ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. 351.

5.5. statybos techniniu reglamentu STR 1.01.09:2003 „Statinių klasifikavimas pagal jų naudojimo paskirtį“, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. birželio 11 d. įsakymu Nr. 289

5.6. statybos techniniu reglamentu STR 2.02.01:2004 „Gyvenamieji pastatai“, patvirtintu Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2003 m. gruodžio 24 d. įsakymu Nr. 705

5.7. Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios nuosavybės administravimo pavyzdiniais nuostatais, patvirtintais Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 23 d. nutarimu Nr. 603.

 

II. PAGRINDINĖS SĄVOKOS

 

6. Daugiabučio namo techninė priežiūra - atitinka Lietuvos Respublikos statybos įstatyme vartojamą sąvoką  „statinio techninė priežiūra“. 

7. Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimai (toliau – privalomieji reikalavimai) – Lietuvos Respublikos įstatymuose, Lietuvos Respublikos Vyriausybės ar jos įgaliotų institucijų patvirtintuose norminiuose teisės aktuose (statybos techniniuose reglamentuose, statinių naudojimo ir priežiūros taisyklėse, kituose teisės aktuose) nustatyti pastato mechaninio atsparumo ir pastovumo, gaisrinės saugos, higienos, sveikatos ir aplinkos apsaugos, saugaus naudojimo, apsaugos nuo triukšmo, energijos taupymo ir šilumos išsaugojimo, kiti pastato, jo inžinerinių sistemų naudojimo ir priežiūros reikalavimai.

8Baziniai (skaičiuojamieji) techninės priežiūros tarifai – darbo, medžiagų ir mechanizmų sąnaudų statyboje pagrindu nustatytas bazinio namo bendrojo naudojimo objektų nuolatinės techninės priežiūros mėnesinio mokesčio dydis be PVM už vieną kvadratinį metrą. Baziniai (skaičiuojamieji) techninės priežiūros tarifai apskaičiuoti ir nustatyti atsižvelgiant į UAB „Sistela“ parengtas rekomendacijas dėl daugiabučių gyvenamųjų namų administravimo ir priežiūros mokesčio tarifų apskaičiavimų pagal 2013 m. spalio mėn. statinių statybos skaičiuojamąsias kainas.

9. Namo techninės priežiūros tarifas – administratoriaus apskaičiuotas konkretaus namo bendrojo naudojimo objektų nuolatinės techninės priežiūros mėnesinio mokesčio dydis be PVM už vieną kvadratinį metrą.

10. Gyvenamasis namas – gyventi pritaikytas pastatas, kuriame daugiau kaip pusė naudingojo ploto yra gyvenamosios patalpos.

11. Naudingasis buto plotas – bendras visų kambarių ir pagalbinių šiltų patalpų (pagalbinio naudingojo ploto) plotas.

 

III. DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS TARIFO APSKAIČIAVIMO REIKALAVIMAI

 

12. Daugiabučių gyvenamųjų namų techninės priežiūros tarifas apskaičiuojamas vadovaujantis privalomaisiais statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros reikalavimais, nustatytais statybos techniniame reglamente STR 1.12.05:2010 „Privalomieji statinių (gyvenamųjų namų) naudojimo ir priežiūros privalomieji reikalavimai“.

13. Namo techninės priežiūros tarifas konkrečiam namui apskaičiuojamas pagal formulę:

 

T = Ttp x K1 x K2  Lt/m²  per mėnesį

 

T – techninės priežiūros mokesčio tarifas konkrečiam pastatui;

Ttp – bazinis (skaičiuojamasis) techninės priežiūros tarifas (1 priedas);

Kı  – koeficientas, įvertinantis gyvenamųjų namų aukštingumą (2 priedas);

K-  koeficientas, įvertinantis gyvenamųjų namų eksploatavimo laiką nuo eksploatavimo pradžios (3 priedas).                                   

14. Namo techninės priežiūros tarifas skaičiuojamas pagal šioje Metodikoje pateiktą formulę be pridėtinės vertės mokesčio.

            15. Administratorius, vadovaudamasis šia Metodika ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2011 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. D1-888 patvirtintu Daugiabučių namų techninės priežiūros pagrindinių darbų sąrašu, vykdo organizacines ir technines priemones gyvenamojo namo būklei palaikyti, kad būtų užtikrinti esminiai statinio reikalavimai per ekonomiškai pagrįstą gyvenamojo namo naudojimo trukmę.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

16. Tai, kas nereglamentuota šioje Metodikoje, sprendžiama taip, kaip numatyta Lietuvos Respublikos teisės aktuose.

17. Ši Metodika keičiama ar naikinama, arba stabdomas jos galiojimas Radviliškio rajono savivaldybės tarybos sprendimu.

____________________________________________________


 

Daugiabučių gyvenamųjų namų bendrosios

nuosavybės techninės priežiūros tarifo

apskaičiavimo metodikos

1 priedas

 

DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS BAZINIAI (SKAIČIUOJAMIEJI) TARIFAI

 

 

Pastato naudingasis plotas, m2

Bazinis (skaičiuojamasis) tarifas

Lt už m² be PVM

Iki 1000

0,165

Nuo 1001 iki 3000

0,16

Daugiau kaip 3000

0,155

 


 

Daugiabučių gyvenamųjų namų bendrosios

nuosavybės techninės priežiūros tarifo

apskaičiavimo metodikos 

2 priedas

 

DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS MOKESČIO TARIFŲ KOEFICIENTAI, ĮVERTINANTYS NAMŲ AUKŠTINGUMĄ

 

 

 

Gyvenamojo namo aukštų skaičius

Koeficiento K1 reikšmės

 

1

1,115

2

1,11

3

1,1

4

1,08

5

1

6

0,91

7

0,84

8

0,82

9

0,81

10

0,79

11

0,76

12

0,71

____________________________________


 

Daugiabučių gyvenamųjų namų bendrosios

nuosavybės techninės priežiūros tarifo

apskaičiavimo metodikos

3 priedas

 

DAUGIABUČIŲ GYVENAMŲJŲ NAMŲ BENDROJO NAUDOJIMO OBJEKTŲ TECHNINĖS PRIEŽIŪROS MOKESČIO TARIFŲ KOEFICIENTAI, ĮVERTINANTYS NAMŲ EKSPLOATAVIMO LAIKĄ

 

 

Gyvenamojo namo eksploatavimo laikas

Koeficiento K2 reikšmės

iki 10 metų

0,8

10–20 metų

0,9

20–40 metai

1

40-70

1,1

daugiau kaip 70  metai

1,3

____________________________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Radviliškio rajono savivaldybės taryba, Sprendimas

Nr. T-564, 2017-05-04, paskelbta TAR 2017-05-11, i. k. 2017-08004

Dėl Radviliškio rajono savivaldybės tarybos 2014 m. spalio 9 d. sprendimo Nr. T-825 „Dėl Daugiabučių namų bendrojo naudojimo objektų administravimo maksimalaus tarifo apskaičiavimo tvarkos aprašo ir Namo techninės priežiūros maksimalių tarifų apskaičiavimo metodikos patvirtinimo“ pakeitimo