Sprendimas netenka galios 2023-07-25:
Ignalinos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-154, 2023-07-20, paskelbta TAR 2023-07-24, i. k. 2023-15043
Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2021-02-27 iki 2023-07-24
Sprendimas paskelbtas: TAR 2018-04-04, i. k. 2018-05308
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS TARYBA
SPRENDIMAS
DĖL IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSŲ ORGANIZAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2018 m. kovo 29 d. Nr. T-49
Ignalina
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 12, 13, 29 punktais, 16 straipsnio 4 dalimi, 18 straipsnio 1 dalimi, įgyvendindama Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2017 m. gruodžio 21 d. sprendimu Nr. T-153 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2024 metų strateginio plėtros plano patvirtinimo“, III dalies „Ignalinos rajono savivaldybės plėtros vizija, prioritetai, tikslai ir uždaviniai“ I prioriteto „Rajono ekonominė ir kompleksinė plėtra“ 1.1 tikslo „Turizmo, kultūros ir gamtos paveldo vystymas“, II prioritetą „Žmogiškųjų išteklių ir visuomenės socialinės gerovės plėtra“, IV prioritetą „Saugi visuomenė ir efektyvus viešasis valdymas, Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano, patvirtinto Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2018 m. vasario 14 d. sprendimu Nr. T-14 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės 2018–2020 metų strateginio veiklos plano patvirtinimo“, Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programos suvestinės priedo 1 lentelės „Kultūros ir turizmo, sporto, jaunimo ir bendruomenių veiklos aktyvinimo programos Nr. 3 tikslų, uždavinių, priemonių maksimalių asignavimų ir produkto vertinimo kriterijų suvestinė“ 1.1.1, 1.2.1 priemones bei siekdama tobulinti projektų atranką ir finansavimą, Ignalinos rajono savivaldybės taryba nusprendžia:
1. Patvirtinti Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. Pripažinti netekusiu galios Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2015 m. kovo 10 d. sprendimą Nr. T-3 „Dėl Kultūrinių, socialinių, švietimo, sporto veiklų, turizmo plėtojimo priemonių finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ su vėlesniais pakeitimais.
PATVIRTINTA
Ignalinos rajono savivavldybės tarybos 2018 m.
kovo 29 d. sprendimu Nr. T-49
(Ignalinos rajono savivavldybės tarybos 2020 m.
birželio 4 d. sprendimo Nr. T-118
redakcija
Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2021 m.
vasario 25 d. sprendimo Nr. T-8
redakcija)
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSŲ ORGANIZAVIMO IR FINANSAVIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo (toliau – aprašas) paskirtis – sudaryti finansines, administracines, teisines sąlygas aktyvinti Ignalinos rajono bendruomenę, didinti jos vaidmenį rajone, skatinti kultūrinę veiklą, jaunimo užimtumą, tarptautinį bendradarbiavimą, turizmo plėtojimą, stiprinti Ignalinos rajono įstaigų ir bendruomenių ryšius.
2. Aprašas nustato Ignalinos rajono teritorijoje registruotų ir (ar) veikiančių juridinių asmenų (toliau – juridiniai asmenys) – asociacijų, nevyriausybinių organizacijų, bendruomeninių organizacijų, viešųjų įstaigų, sporto srityje veikiančių fizinių asmenų, biudžetinių įstaigų, išskyrus biudžetinių įstaigų, išlaikomų iš savivaldybės biudžeto, priemonių, susijusių su kultūrinių, socialinių, švietimo, sporto, tarptautinio bendradarbiavimo, turizmo veiklų rėmimu ir jų skatinimu, finansavimo paraiškų pateikimo, jų vertinimo ir atrankos bei finansavimo skyrimo tvarką.
4. Projektų finansavimo savivaldybės biudžeto lėšomis konkursą (toliau – konkursas) organizuoja savivaldybės administracija.
6. Projekto teikėjas turi užtikrinti vykdomo projekto kokybę, jo turinio atitiktį projekto paraiškoje pateiktai informacijai.
II SKYRIUS
TIKSLAI IR UŽDAVINIAI
8. Šiame apraše nustatytų veiklų priemonių finansavimo pagrindinis tikslas – didinti kultūros, švietimo, sporto, socialinių, turizmo paslaugų bei tarptautinio bendradarbiavimo sklaidą rajone, suteikti gyventojams platesnes galimybes tenkinti įvairiapusius poreikius, remti jaunimo iniciatyvas, aktyvinti bendruomenes.
9. Uždaviniai:
9.1. Sudaryti teisines, finansines ir valdymo sąlygas vykdant savivaldybės politiką kultūros, švietimo, sporto, turizmo, jaunimo, tarptautinio bendradarbiavimo, pilietinių iniciatyvų srityse.
10. Remiamos veiklos sritys, kurioms gali būti skirtas finansavimas:
10.1. Kultūrinės veiklos – kultūros edukacija; kūrybinių raiškų įvairovė; etninės kultūros ir kultūros paveldo pažinimui skirtos veiklos; gyventojų meniniam ugdymui ir saviraiškai skirtos veiklos; informacinės visuomenės kūrimui skirtos veiklos; skaitymo skatinimui skirtos veiklos; kūrybinę įvairovę skatinančios veiklos; kultūrinis tarptautinis bendradarbiavimas, kultūros kelių sukūrimas, krašto tapatumą (išskirtinumą) kuriantys projektai; kultūrinių ir kūrybinių, industrijų plėtros projektai inovacijoms skatinti; profesionalaus meno sklaida; menininkų rezidencijos ir mobilumas; kultūros sektoriaus kompetencijų tobulinimas; meno mėgėjų kolektyvų aprangos įsigijimas; muzikos instrumentų, garso aparatūros įsigijimas.
10.2. Turizmo veiklos – viešosios poilsio ar turizmo infrastruktūros atnaujinimas ar įrengimas; turizmo informacijos stendų prie (apie) Ignalinos rajono savivaldybės lankytinų objektų įrengimas, atnaujinimas; kelio ženklų (Nr. 628 ir (ar) 629) įrengimas; turizmo maršrutų, suderintų su Ignalinos rajono turizmo informacijos centru, ženklinimas; mažosios architektūros (skulptūrų) Ignalinos rajono viešosiose erdvėse įrengimas; informacinių turistinių leidinių leidimas; inovatyvių technologijų naudojimas teikiant turizmo informaciją; renginių, orientuotų į svečius ir pritraukiančius lankytojų, Ignalinos rajone organizavimas, kai planuojama, kad ne mažiau kaip 60 proc. dalyvių bus ne vietos gyventojai; mokymų, konferencijų, skirtų gerinti turizmo paslaugų teikimą, organizavimas; turizmo paslaugų teikėjų bendradarbiavimą skatinančių veiklų vykdymas; gamtos ir kultūros paveldo objektų pritaikymas turizmo, rekreacijos, viešosioms, edukacinėms, bendruomeninėms reikmėms.
10.3. Socialinės veiklos – socialinių paslaugų teikimas šeimai, vaikams; socialinių paslaugų teikimas neįgaliems asmenims; tęstinių socialinių projektų vykdymas; socialinės paslaugos, mažinančios socialinę atskirtį; veiklos, skirtos socialiai pažeidžiamiems bendruomenės nariams ir (ar) grupėms (labdaros akcijų organizavimas, senyvo amžiaus ir kitų vienišų, pagalbos reikalingų asmenų lankymas, pagalbos sau grupių organizavimas nuo priklausomybių ar kitų socialinių problemų kenčiantiems asmenims bei jų artimiesiems, renginių ir kitų veiklų, skatinančių socialinę atskirtį patiriančių asmenų ir grupių įsitraukimą į bendruomenės gyvenimą, organizavimas); viešosios tvarkos užtikrinimo ir nusikaltimų prevencijos veiklos; bendruomenės akcijos ir iniciatyvos, skatinant naujų bendruomenių, asociacijų steigimąsi; veiklos, skirtos viešosioms erdvėms ir viešojo naudojimo pastatams, skirtiems visuomenės bendriesiems interesams, tvarkyti; nevyriausybinių organizacijų veiklos ir bendradarbiavimo sprendžiant aktualias miesto bei kaimo žmonių problemas stiprinimas.
10.4. Švietimo ir sporto veiklos – fizinių asmenų ir asociacijų, kurios aktyviai dalyvauja įvairiose sporto varžybose, rėmimas; mokinių užimtumo didinimas; bendradarbiavimas su rajono, šalies įstaigomis ir organizacijomis; varžybų ir sporto švenčių organziavimas; jaunų žmonių kompetencijų, prisidedančių prie jų sėkmingos integracijos į visuomenę, didinimas ir plėtojimas; nuolatinės ir tęstinės organizacijų veiklos skatinimas.
10.5. Tarptautinio bendradarbiavimo veiklos – organizuoti veiklą, skirtą bendradarbiavimui su Latvijos, Baltarusijos bei kitų šalių partneriais, inicijuoti tarptautinio bendradarbiavimo projektus.
10.6. Jaunimo veiklos – remti jaunimo ar su jaunimu dirbančių organizacijų iniciatyvas, skatinančias jaunimo savanorystę ir aktyvų dalyvavimą socialinėje, kultūrinėje, sportinėje veikloje, mažinančioje mažiau galimybių turinčių jaunų žmonių socialinę atskirtį; stiprinti jaunimo savanorius priimančias organizacijas; remti jaunimo savanoriškos tarnybos modelio įgyvendinimą; užtikrinti atvirųjų jaunimo erdvių veiklų finansavimą ir skatinti darbo su jaunimu įvairovės plėtrą; remti bendrus jaunimo organizacijų ir kitų nevyriausybinių organizacijų projektus, iniciatyvas, taip skatinant jų bendradarbiavimą.
11. Taip pat remiami projektai bendrajam finansavimui gauti, kuriems gautas finansavimas iš kitų (ne savivaldybės biudžeto) šaltinių. Parama negali viršyti 10 tūkst. Eur kalendoriniais metais reikalingų prisidėti lėšų vienam projektui. Teikiant paraišką, turi būti pridėta sutarties dėl gauto finansavimo kopija. Bendrajam finansavimui paramai gauti paraiškas gali teikti aprašo 2 punkte nurodyti asmenys, išskyrus sporto srityje veikiančius fizinius asmenis. Teikiant paraišką projekto bendrajam finansavimui gauti, vienam kvietimui galima teikti dar vieną projekto paraišką pagal 10.1–10.6 papunkčiuose nurodytas veiklas.
III SKYRIUS
KONKURSŲ ORGANIZAVIMAS
12. Ignalinos rajono savivaldybės administracija informaciją apie kasmetinį ir galimus papildomus priemonių finansavimo konkursus pagal atskiras finansuojamas veiklos sritis, tarp jų ir projektų bendrajam finansavimui gauti skelbia viešai vietinėje spaudoje ir savivaldybės interneto svetainėje likus ne mažiau kaip 20 kalendorinių dienų iki paskutinės paraiškų teikimo dienos. Sporto srityje veikiantys fiziniai asmenys paraiškas gali teikti tik pagal 10.4 papunktyje nurodytą sritį.
13. Konkurse turi būti išskirtos ne mažiau kaip dvi finansuojamos veiklos sritys, tarp jų ir projektų bendrasis finansavimas, iš kurių bent viena – jaunimo veiklos. Šiai sričiai ne mažiau kaip kartą per kalendorinius metus turi būti skiriama ne mažiau kaip 2 tūkst. Eur arba ne mažiau kaip 10 proc. konkurse planuojamos skirti sumos. Finansuojamos veiklos sritys ar projektų bendrasis finansavimas ir joms skiriamos lėšos nurodomos kvietimo skelbime. Baigus projekto paraiškų vertinimą ir likus nepanaudotų lėšų vienoje iš finansuojamų veiklos sričių ar projektų bendrajam finansavimui gauti, jos gali būti perkeliamos į kitą finansuojamą veiklos sritį ar projektų bendrąjį finansavimą arba gali būti skelbiamas papildomas kvietimas teikti paraiškas.
14. Pareiškėjai elektroniniu būdu užpildytos priemonių paraiškos (1 priedas) originalą teikia Ignalinos rajono savivaldybės administracijai.
15. Paraiškas gali teikti visos Ignalinos rajone registruotos ir (ar) veikiančios nevyriausybinės organizacijos, asociacijos, biudžetinės, išskyrus išlaikomas iš savivaldybės biudžeto, viešosios įstaigos bei jų padaliniai.
16. Pareiškėjas prie paraiškos privalo pateikti šiuos dokumentus (11 punkte nurodytai veiklai neprivaloma):
16.1. juridinio asmens registracijos pažymėjimo kopiją ar išrašą apie registraciją iš Registrų centro (netaikoma sporto srityje veikiantiems fiziniams asmenims);
16.2. juridinio asmens įstatų (nuostatų) kopiją, patvirtintą juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu (netaikoma sporto srityje veikiantiems fiziniams asmenims);
IV SKYRIUS
PARAIŠKŲ VERTINIMO TVARKA
18. Pateiktas paraiškas vertina komisija, kurios sudėtį ir darbo reglamentą tvirtina savivaldybės administracijos direktorius įsakymu.
19. Komisija pateiktas paraiškas vertina užpildydama projekto paraiškų vertinimo kriterijų anketą (2 priedas). Kiekviena pateikta paraiška vertinama nuo 0 iki 100 balų. Nustatant paraiškos įvertinimą, susumuojami kiekvieno komisijos nario skirti balai, kurie dalijami iš vertinusių komisijos narių skaičiaus. Kiekvienas komisijos narys pateikia savo įvertinimą, įrašydamas jį į vertinimo anketą.
20. Finansuojami tie projektai, kurie atitinka visas būtinas apraše išvardytas sąlygas, kurie surenka 40 ir daugiau balų ir kuriems užtenka lėšų atsižvelgiant į projektų eilę pagal balus ir pagal turimas lėšas kvietimui. Surinkus vienodą balų kiekį, pirmenybė teikiama projektui, kuriam prašoma mažesnė paramos suma.
21. Sudaroma tiek projektų finansavimo eilių, kiek kvietimu paskelbta finansuojamų veiklos sričių, įskaitant projektų bendrąjį finansavimą.
22. Komisija, matydama nežymių paraiškos trūkumų, kurie neturi įtakos suteikiamiems balams, gali paprašyti paraiškos teikėją patikslinti reikiamą informaciją. Per nustatytą laiką nepateikus prašomos informacijos, paraiška atmetama.
23. Komisija, įvertinusi projekto biudžeto pagrįstumą ir planuojamas išlaidas, gali siūlyti skirti mažesnę finansuojamą sumą, nei prašoma paraiškoje.
24. Parama paraiškos teikėjui taip pat neskiriama tuo atveju, jeigu nustatoma bent viena iš šių aplinkybių:
24.1. jei juridinis asmuo, anksčiau gavęs paramą, praėjusį finansavimo laikotarpį nepateikė dalykinės ataskaitos, neatsiskaitė už lėšų panaudojimą numatyta tvarka arba buvo nustatyta, kad gautos lėšos panaudotos ne pagal tikslinę jų paskirtį;
24.3. juridiniam asmeniui taikomas turto areštas ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas savivaldybės biudžeto lėšas, juridinis asmuo yra likviduojamas arba pradėtos juridinio ar kito asmens bankroto procedūros ir išieškojimas galėtų būti nukreiptas į projektui įgyvendinti skirtas savivaldybės biudžeto lėšas;
24.4. juridinis asmuo, prašydamas savivaldybės biudžeto lėšų, pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis arba suklastotus dokumentus;
24.5. juridinis asmuo, naudodamas savivaldybės biudžeto lėšas, buvo neįvykdęs savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties, sudarytos su savivaldybės institucija, ar netinkamai ją įvykdęs, ir tai buvo esminis (kaip nurodyta sutartyje) savivaldybės biudžeto lėšų naudojimo sutarties pažeidimas;
25. Sprendimą dėl siūlymo skirti finansavimą paraiškoms komisija įformina protokolu. Komisijos siūlymas yra rekomendacinio pobūdžio.
26. Savivaldybės administracijos direktorius, atsižvelgdamas į komisijos protokolą, įsakymu skiria lėšas atrinktiems projektams finansuoti.
27. Paraiškų teikėjai, gavę informacinį pranešimą apie paskirtas lėšas, per 5 darbo dienas, jeigu projekte prašytos lėšos nesutampa su paskirtomis, programos vykdytojui privalo pateikti patikslintą paraišką. Patikslintos paraiškos suma negali viršyti finansuoti skirtų lėšų dydžio. Gavus patikslintą paraišką, pasirašoma finansavimo sutartis su paraiškos teikėju.
28. Jeigu paraiškos teikėjas iki nustatyto laiko patikslintos paraiškos nepristato, sutartis su šiuo paraiškos teikėju nepasirašoma ir jis netenka teisės į atrinktos paraiškos finansavimą.
V SKYRIUS
FINANSAVIMAS
30. Administracijos direktoriui pasirašius įsakymą dėl projektų finansavimo, apie konkurso rezultatus pareiškėjai per 3 darbo dienas informuojami raštu ir (ar) elektroniniu paštu ir kviečiami pasirašyti finansavimo sutartį. Lėšų naudojimo sutartis su finansavimą gavusių juridinių asmenų vadovais pasirašo Ignalinos rajono savivaldybės administracijos direktorius.
31. Jei pareiškėjas per 14 kalendorinių dienų nuo kvietimo pasirašyti sutartį išsiuntimo dienos nepasirašo sutarties, laikoma, kad jis atsisakė vykdyti priemonę.
32. Priemonių vykdytojai gautas lėšas naudoja tik sutartyse nurodytoms veikloms vykdyti, įgyvendina priemones, teikia finansines bei dalykines ataskaitas, kurių formas, pateikimo terminus nustato administracijos direktorius.
33. Priemonėms finansuoti tinkamos išlaidos turi būti tiesiogiai susijusios su numatyta vykdyti veikla. Priemonei įgyvendinti skirtos lėšos negali būti skiriamos:
33.1. veiklai, kuri kelia grėsmę žmonių sveikatai, garbei ir orumui, populiarina smurtą, prievartą, neapykantą;
34. Skirtas lėšas draudžiama naudoti veikloms ar projektams, kurie bet kokiais metodais, formomis ir būdais pažeidžia Lietuvos Respublikos Konstituciją, įstatymus ir kitus teisės aktus.
VI SKYRIUS
ATSAKOMYBĖ IR KONTROLĖ
36. Pareiškėjas užtikrina priemonių įgyvendinimą ir atsako už lėšų, numatytų finansavimo sąmatoje, panaudojimą pagal tikslinę paskirtį.
38. Paraiškos įgyvendinimo veiklą gali tikrinti komisijos nariai administracijos direktoriaus ar komisijos posėdžio sprendimu.
39. Savivaldybės administracija turi teisę sustabdyti priemonės finansavimą ir pareikalauti grąžinti pervestas lėšas, jei priemonių vykdytojai nevykdo sutartyje prisiimtų įsipareigojimų.
VII SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto
lėšomis finansuojamų projektų konkursų
organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo
1 priedas
(Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo paraiškos forma)
________________________________________________________________
(paraišką teikiantis juridinis ar fizinis asmuo, kodas)
________________________________________________________________
( adresas, tel. Nr., el. paštas)
PARAIŠKA
IGNALINOS RAJONO SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ KONKURSUI
_______________ Nr. __________
(data)
__________
(sudarymo vieta)
1. PAREIŠKĖJO REKVIZITAI:
2. PROJEKTO APRAŠYMAS
2.3. Projekto bendra vertė su PVM (Jei prisidedama nuosavomis lėšomis, išskiriamos prašomos ir nuosavos lėšos)
|
3. VEIKLŲ ĮGYVENDINIMO PLANAS
Eil. Nr. |
Priemonės / veiklos pavadinimas |
Planuojama vykdymo data (trukmė) |
Planuojama vykdymo vieta |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SĄMATA (bendrojo finansavimo atveju ir perkeliant lėšas į kitus metus, teikiama daugiau lentelių su kitų metų išlaidomis ketvirčiais)
Eil. Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
I ketv. |
II ketv. |
III ketv. |
IV ketv. |
Iš viso |
Iš jų nuosavų lėšų |
Kitų šaltinių lėšos (bendrojo finansavimo atveju) |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IŠ VISO: |
|
|
|
|
|
|
|
5. PAPILDOMA INFORMACIJA
5.1. Pagrindinio (-ių) projekto vykdytojo (-ų) kvalifikacija, patirtis, gebėjimai įgyvendinti planuojamą projektą ar kita pareiškėjo norima nurodyti papildoma informacija
|
6. PRIDEDAMI DOKUMENTAI
Dokumento pavadinimas |
Lapų skaičius |
Pareiškėjo steigimo dokumentų (nuostatų (įstatų, steigimo sutarties) kopijos, patvirtintos pareiškėjo antspaudu, jei jis antspaudą privalo turėti, ir asmens, turinčio teisę veikti pareiškėjo vardu, parašu |
|
Jei pareiškėjui atstovauja ne vadovas – dokumento, patvirtinančio asmens teisę veikti pareiškėjo vardu, originalas ar tinkamai patvirtinta jo kopija |
|
Projekto poreikį pagrindžiantys dokumentai |
|
Projekto išlaidas pagrindžiantys dokumentai |
|
Nuosavą įnašą pagrindžiantys dokumentai (jei prisidedama savo lėšomis) |
|
Verslo liudijimo kopiją planuojamoms sporto veikloms įgyvendinti |
|
Kiti dokumentai |
|
Pareiškėjo vadovas / įgaliotas asmuo ________________ ________________________
(parašas) (vardas, pavardė)
A. V.
Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto
lėšomis finansuojamų projektų konkursų
organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo
2 priedas
PROJEKTŲ PARAIŠKŲ VERTINIMO KRITERIJŲ ANKETA
Projekto pavadinimas....................................................................................................
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijaus aprašas |
Vertinant atitiktį vertinimo kriterijui galimi skirti balai |
Vertinimo kriterijaus paaiškinimas |
Komisijos nario skiriamas balas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Nuosavas įnašas
|
10 |
Vertinama 10 balų, jeigu pareiškėjas prisideda prie projekto ne mažiau kaip 10 proc. projekto vertės |
|
5 |
Vertinama 5 balais, jeigu pareiškėjas prisideda prie projekto ne mažiau kaip 5 proc. projekto vertės |
|||
0 |
Vertinama 0 balų, jeigu nuosavo įnašo nėra |
|||
2. |
Į projekto rengimą buvo įtraukta vietos bendruomenė |
10 |
Vietovėje buvo įtraukta ne mažiau kaip 20 vietos gyventojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.) |
|
5 |
Vietovėje buvo įtraukta nuo 10 iki 19 vietos gyventojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.) |
|||
0 |
Vietovėje buvo įtraukta 9 ir mažiau vietos gyvenojų (pateikiami vietos gyventojų parašai su pritarimu projektui, susirinkimo protokolai, viešos apklausos ar kt.) |
|||
3. |
Projekto investicijomis atnaujinama (tvarkoma, gerinama, rekonstruojama) esama viešoji infrastruktūra |
10 |
Informacija pateikiama paraiškoje |
|
Projekto investicijomis nėra atnaujinama esama viešoji infrastruktūra |
0 |
|||
4. |
Projekto veiklos prisideda prie jaunimo (iki 29 m.) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo |
5 |
Informacija pateikiama paraiškoje |
|
Projekto veiklos neprisideda prie jaunimo (iki 29 m.) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo |
0 |
|||
5. |
Projekto veiklos prisideda prie senjorų (65 m. ir daugiau) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo |
5 |
Informacija pateikiama paraiškoje |
|
Projekto veiklos neprisideda prie senjorų (65 m. ir daugiau) laisvalaikio ir (arba) užimtumo didinimo |
0 |
|||
6. |
Projekto atitiktis veiklos sričiai |
5 |
Visiškai atitinka veiklos sritį |
|
0 |
Iš dalies atitinka veiklos sritį |
|
||
7. |
Projekto novatoriškumas |
5 |
Nauja ir reikalinga veikla |
|
3 |
Veikla, papildanti ankstesnę veiklą |
|||
1 |
Mažai aktuali veikla |
|||
8. |
Laukiamų rezultatų pagrįstumas |
10 |
Pagrįsti |
|
5 |
Iš dalies pagrįsti |
|||
0 |
Nepagrįsti |
|||
9. |
Projekto biudžeto pagrįstumas |
10 |
Biudžetas racionalus ir pagrįstas |
|
5 |
Biudžetas iš dalies racionalus ir pagrįstas |
|||
0 |
Biudžetas neracionalius, ne visos išlaidos pagrįstos ir ne visos susiję su veiklomis |
|||
10. |
Projekto parengimo ir turinio kokybė |
10 |
Išsamiai ir aiškiai parengtas aprašymas, detalizuotos veiklos, numatyta projekto veiklų ir rezultatų sklaida, originaliai ir patraukliai perteikta idėja |
|
5 |
Projekto aprašymo kokybė vidutiniška, aprašytos ne visos veiklos, nepakankama projekto veiklų ir rezultatų sklaida, projekto idėjos perteikimas vidutiniškas |
|
||
0 |
Neišsamus, padrikas, neaiškus aprašymas, nedetalizuotos veiklos, nenumatytas viešinimas, nepatraukliai pateikta projekto idėja |
|
||
11. |
Projekto įgyvendinimas iš kitų lėšų (bendrajam finansavimui) |
20 |
Prašoma lėšų projektui, kuriam skirtos lėšos iš kitų (ne savivaldybės biudžeto) šaltinių (pateikiama skirto finansavimo sutarties kopija) |
|
0 |
Naujam projektui be finansavimo iš kitų šaltinių |
|
||
Bendra balų suma |
100 |
|
|
|
Komisijos nario išvada: -finansuoti (100 proc.) -iš dalies finansuoti (komisijos nario pagrindimas) -nefinansuoti (komisijos nario pagrindimas) |
|
|||
Siūloma skirti suma (Eur) |
|
Komisijos nario vardas, pavardė, parašas .....................................................................................
Pakeitimai:
1.
Ignalinos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-8, 2019-02-07, paskelbta TAR 2019-02-11, i. k. 2019-02040
Dėl Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimo Nr. T-49 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Ignalinos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-118, 2020-06-04, paskelbta TAR 2020-06-11, i. k. 2020-12796
Dėl Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimo Nr. T-49 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
3.
Ignalinos rajono savivaldybės taryba, Sprendimas
Nr. T-8, 2021-02-25, paskelbta TAR 2021-02-26, i. k. 2021-03892
Dėl Ignalinos rajono savivaldybės tarybos 2018 m. kovo 29 d. sprendimo Nr. T-49 „Dėl Ignalinos rajono savivaldybės biudžeto lėšomis finansuojamų projektų konkursų organizavimo ir finansavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo