Suvestinė redakcija nuo 2007-04-20 iki 2007-12-22

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2005, Nr. 55-1874, i. k. 1052050ISAK001K-101

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL PARAIŠKŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ TEIKIMO, VERTINIMO IR SUTARTIES PASIRAŠYMO INSTRUKCIJOS PATVIRTINIMO

 

2005 m. balandžio 8 d. Nr. 1K-101

Vilnius

 

Vadovaudamasis Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų administravimo Lietuvoje taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2003, Nr. 88-3999), 5.18 punktu,

tvirtinu pridedamus:

1. Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukciją;

2. Paraiškos skirti finansinę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą specialiosios (B) dalies formą.

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                      ALGIRDAS BUTKEVIČIUS

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2005 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. 1K-101

 

PARAIŠKŲ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PARAMA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠUMAS IR VERTINIMAS (ESF)“ TEIKIMO, VERTINIMO IR SUTARTIES PASIRAŠYMO INSTRUKCIJA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcija (toliau vadinama – instrukcija) nustato gaires pareiškėjams, siekiantiems gauti paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486) (toliau vadinama – BPD), 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-254, 2005-09-05, Žin., 2005, Nr. 110-4031 (2005-09-10), i. k. 1052050ISAK001K-254

 

2. Ši instrukcija parengta vadovaujantis Europos Komisijos 2004 m. kovo 10 d. reglamentu Nr. 448/2004, iš dalies pakeičiančiu reglamentą Nr. 1685/2000, nustatantį detalias taisykles įgyvendinant Tarybos reglamentą Nr. 1260/1999 dėl veiklų, finansuojamų iš struktūrinių fondų, išlaidų tinkamumo, ir panaikinančiu reglamentą Nr. 1145/2003 (visų pirma – šio reglamento priedo 11 taisyklės 3 dalimi), Tarybos 1999 m. birželio 21 d. reglamentu (EB) Nr. 1260/1999, nustatančiu struktūrinių fondų bendrąsias nuostatas, Tarybos 1999 m. liepos 12 d. reglamentu (EB) Nr. 1784/1999 dėl Europos socialinio fondo nuostatų, Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667) bei Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugsėjo 29 d. įsakymu Nr. 1K-321 (Žin., 2004, Nr. 148-5368; 2005, Nr. 49-1633).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-254, 2005-09-05, Žin., 2005, Nr. 110-4031 (2005-09-10), i. k. 1052050ISAK001K-254

 

3. Instrukcijoje vartojamos sąvokos:

Programa – BPD ir/arba programa, kitą programavimo laikotarpį pakeisianti BPD.

Kitos instrukcijoje vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių ir Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių sąvokas .

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-254, 2005-09-05, Žin., 2005, Nr. 110-4031 (2005-09-10), i. k. 1052050ISAK001K-254

 

II. TECHNINĖS PARAMOS SKYRIMO PAGAL BPD 5.2 PRIEMONĘ REIKALAVIMAI I. BPD 5.2 PRIEMONĖS TIKSLAS, UŽDAVINIAI IR FINANSAVIMO ŠALTINIAI

 

4. Bendras BPD 5.2. priemonės „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ (toliau vadinama – BPD 5.2 priemonė) tikslas – geriau informuoti visuomenę apie Europos Sąjungos struktūrinių fondų paramą, įtraukti kuo daugiau partnerių į Europos Sąjungos paramos planavimo ir priežiūros procesus bei užtikrinti veiksmingą būsimų investicijų planavimą.

5. Pagrindiniai BPD 5.2 priemonės uždaviniai:

5.1. geriau informuoti visuomenę apie BPD rezultatus visoje šalyje;

5.2. teikti informaciją apie programą ir užtikrinti, kad struktūriniais fondais galėtų pasinaudoti kuo didesnis kuo įvairesnių partnerių skaičius;

5.3. vertinti paramos programą, rengti studijas, organizuoti seminarus, įskaitant seminarus, kurių tikslas – visais lygiais pagerinti administracinius gebėjimus;

5.4. teikti paramą tyrimams ir studijoms (įskaitant teritorijų planavimo dokumentų rengimą), kurie pagerins ir sutelks dėmesį į dabartines ir būsimas struktūrinių fondų paramos sritis, taip pat parengti dokumentaciją, kuri būtų darnios plėtros pagrindas;

5.5. teikti aiškias konsultacijas bei informaciją apie programos administravimą ir strategiškai pagrįstą, kompetentingą lėšų valdymą;

5.6. gauti paramą ir įdiegti kompiuterizuotas valdymo, priežiūros ir vertinimo sistemas;

5.7. skatinti vertinimo gebėjimų plėtrą.

6. BPD 5.2 priemonė finansuojama atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos parengtą ir Europos Komisijos patvirtintą BPD, kuriame pateikiamas Lietuvos nacionalinis strateginis socialinės ir ekonominės plėtros 2004–2006 m. planas. Šiam strateginiam plėtros planui įgyvendinti skirti 5 prioritetai: socialinės ir ekonominės infrastruktūros plėtros, žmogiškųjų išteklių plėtros, gamybos sektoriaus plėtros, kaimo plėtros ir žuvininkystės bei techninės paramos, kurių siekiama įgyvendinant atitinkamas kiekvienam prioritetui priskirtas BPD priemones. Iš viso pagal BPD šiems prioritetams įgyvendinti 2004–2008 m. skiriamas valstybės finansavimas sudaro 1 204 637 524 eurus (4 159 372 442 litus), iš jų – 895 172 684 eurai (3 090 852 243 litai) Bendrijos paramos ir 309 464 840 eurų (1 068 520 199 litai) bendrojo finansavimo lėšų. BPD 5.2 priemonės įgyvendinimą koordinuoja Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau vadinama – Finansų ministerija); įgyvendinančiosios institucijos funkcijas atlieka viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA).

7. BPD 5.2 priemonė finansuojama iš lėšų, numatytų valstybės biudžete kaip asignavimai Finansų ministerijai specialiajai Europos socialinio fondo programai (BPD įgyvendinti) (programos kodas 60.3), kuriuos Finansų ministerija, priėmusi instrukcijos 44 punkte nurodytą sprendimą, vadovaudamasi pasirašytose paramos teikimo projektams, įgyvendinantiems Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“, sutartyse (toliau vadinama – sutartis) nustatyta tvarka ir atsižvelgdama į paraiškų pagal BPD 5.2 priemonę vertinimo rezultatus, paskirsto projektų vykdytojams:

7.1. Europos socialinio fondo (toliau vadinama – ESF) lėšų, kurios 2004–2008 m. sudaro 42 826 643 litus. ESF – finansinė Europos Sąjungos struktūrinės politikos įgyvendinimo priemonė, kurios pagrindiniai uždaviniai ir taikymo sritys apibrėžti Tarybos 1999 m. liepos 12 d. reglamente (EB) Nr. 1784/1999;

7.2. bendrojo finansavimo lėšų, kurios 2004–2008 m. sudaro 14 275 546 litus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-191, 2005-06-20, Žin., 2005, Nr. 80-2917 (2005-06-30), i. k. 1052050ISAK001K-191

 

II. REMTINI PROJEKTAI

 

8. Parama teikiama tik tiems projektams, kurie atitinka BPD 5.2 priemonės tikslus, uždavinius ir remiamas veiklos sritis.

9. Visi projektai privalo atitikti šiuos reikalavimus:

9.1. prisidėti prie BPD 5.2 priemonės tikslo (tikslų) įgyvendinimo;

9.2. prisidėti prie vieno ar daugiau BPD 5.2 priemonės uždavinių įgyvendinimo;

9.3. atitikti bent vieną iš BPD 5.2 priemonėje išvardytų remiamų veiklos sričių;

9.4. neprieštarauti BPD nurodytai horizontalaus lygio Europos Sąjungos strategijai arba prioritetams:

9.4.1. tolygios plėtros;

9.4.2. lygių galimybių užtikrinimo;

9.4.3. informacinės visuomenės plėtros;

9.4.4. aplinkosaugos.

 

III. REMIAMOS VEIKLOS SRITYS

 

10. Pagal BPD 5.2 priemonę parama gali būti teikiama instrukcijos 13 punkte nurodytiems pareiškėjams šioms veiklos sritims finansuoti:

10.1. studijoms ir tyrimams atlikti bei dokumentams, padedantiems siekti darnios plėtros, rengti. Pagal BPD 5.2 priemonę remiamos tik tos studijos ir tyrimai, kurie prisideda prie visos programos, programos prioritetų ir/arba priemonių tikslų įgyvendinimo. Studijos ir tyrimai, skirti pavieniams projektams, pagal BPD 5.2 priemonę neremiami. Tokios studijos ir tyrimai gali būti atliekami pagal atitinkamas BPD priemones, remiančias veiklos sritis, kurioms yra priskirtina tokia studija ar tyrimas;

10.2. seminarams ir konferencijoms, susijusioms su programos įgyvendinimu bei pasirengimu įgyvendinti programą, organizuoti. Remiami tik tie paraiškoje nurodyti seminarai ir konferencijos, kurių tikslinės grupės nėra pareiškėjo ir/arba pareiškėjo partnerių institucijų darbuotojai;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-191, 2005-06-20, Žin., 2005, Nr. 80-2917 (2005-06-30), i. k. 1052050ISAK001K-191

Nr. 1K-217, 2005-07-20, Žin., 2005, Nr. 92-3426 (2005-07-30), i. k. 1052050ISAK001K-217

Nr. 1K-254, 2005-09-05, Žin., 2005, Nr. 110-4031 (2005-09-10), i. k. 1052050ISAK001K-254

 

10.3. viešinimui organizuoti: informuoti apie programos tikslus ir strategiją, parengti informavimo strategijos ir veiksmų planams, informacinei medžiagai leisti, informaciniams renginiams organizuoti, skatinti partnerystės plėtrai;

10.4. kompiuterizuotai ES struktūrinių fondų paramos valdymo, stebėsenos ir vertinimo informacinei sistemai instaliuoti ir paruošti darbui. Dėl paramos šiai veiklos sričiai gali kreiptis tik Finansų ministerija;

10.5. vertinimui organizuoti ir vertinimo gebėjimams stiprinti. Dėl paramos visos programos vertinimui organizuoti ir vertinimo gebėjimams stiprinti gali kreiptis tik Finansų ministerija.

11. Pagal šią instrukciją parama teritorijų planavimo dokumentams rengti neteikiama.

12. Veiklos sritys, kurioms pareiškėjas prašo skirti techninę paramą, privalo visais atvejais atitikti pareiškėjui priskirtas BPD administravimo ir/arba pasirengimo programai, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančiai BPD, funkcijas ir sritis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

 

IV. PAREIŠKĖJAI

 

13. Projekto paraiškas skirti paramą pagal BPD 5.2 priemonę (toliau vadinama – paraiška) gali teikti tik šios institucijos:

13.1. Finansų ministerija, atliekanti programos vadovaujančiosios ir mokėjimo institucijų funkcijas;

13.2. Aplinkos ministerija, Informacinės visuomenės plėtros komitetas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Susisiekimo ministerija, Sveikatos apsaugos ministerija, Švietimo ir mokslo ministerija, Ūkio ministerija, Žemės ūkio ministerija, atliekančios programos tarpinių institucijų funkcijas;

13.3. Aplinkos ministerijos Aplinkos projektų valdymo agentūra, Nacionalinė mokėjimo agentūra prie Žemės ūkio ministerijos, CPVA, viešoji įstaiga Lietuvos verslo paramos agentūra, Transporto investicijų direkcija, paramos fondas Europos Socialinio fondo agentūra, atliekantys programos įgyvendinančiųjų institucijų funkcijas;

13.4. Vidaus reikalų ministerija, vadovaujanti Viešojo administravimo gebėjimų stiprinimo ir Vietinės plėtros darbo grupėms veiksmų programoms Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategijai įgyvendinti rengti, patvirtintoms Lietuvos Respublikos finansų ministro 2006 m. vasario 27 d. įsakymu Nr. 1K-070.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

 

14. Pareiškėjai teikti paraišką ir projektą vykdyti gali individualiai arba kartu su partneriais. Projekto partneriais gali būti tik instrukcijos 13 punkte nurodytos institucijos.

 

V. TINKAMOS IR NETINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

15. Pagal BPD 5.2 priemonę gali būti finansuojamos tik tos išlaidos, kurios atitinka Europos Komisijos 2004 m. kovo 10 d. reglamento Nr. 448/2004 (visų pirma – šio reglamento priedo 11 taisyklės 3 dalyje) apibrėžtas išlaidų kategorijas, BPD ir BPD priedo, Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių nuostatas.

16. Visos išlaidos turi būti aiškiai identifikuojamos, jas turi būti įmanoma pagrįsti ir įrodyti dokumentais pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių reikalavimus, jos turi būti tiesiogiai susijusios su instrukcijos 10 punkte nurodytomis remiamomis veiklos sritimis.

17. Pagal BPD 5.2 priemonę tinkamomis gali būti pripažįstamos ir remiamos išlaidos, patirtos nuo 2004 m. sausio 1 d.

18. Vadovaujantis instrukcijoje nustatyta tvarka, paskirstoma dalis BPD 5.2 priemonės biudžeto lėšų tinkamoms finansuoti projektų išlaidoms padengti – iš viso 21 700 000 litų, iš jų 16 275 000 litų Bendrijos paramos ir 5 425 000 litų bendrojo finansavimo lėšų. Finansų ministerija pasilieka teisę šią sumą tikslinti.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

 

19. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos gali būti finansuojamos iki 100 procentų.

20. Nefinansuojamos šios išlaidos:

20.1. pareiškėjo patirtos išlaidos, tiesiogiai nesusijusios su instrukcijos 10 punkte išvardytomis remiamomis veiklos sritimis arba išlaidos, kurioms nepateikti jas pateisinantys ir įrodantys dokumentai pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių reikalavimus;

20.2. darbo užmokestis ir kitos su darbo santykiais susijusios išmokos pareiškėjų (ir pareiškėjų partnerių) darbuotojams;

20.3. išlaidos ilgalaikiam materialiajam turtui įsigyti, išskyrus ilgalaikį materialųjį turtą, kuris yra skirtas kompiuterizuotai ES struktūrinių fondų paramos valdymo, stebėsenos ir vertinimo informacinei sistemai, nurodytai instrukcijos 10.4 punkte;

20.4. išlaidos, patirtos įgyvendinant veiklą, kuriai vykdyti lėšos buvo skirtos pagal BPD 5.1 priemonę „Parama programos parengimui, valdymui, priežiūrai ir kontrolei (ERPF)“;

20.5. kitos išlaidos, neatitinkančios Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė parama“ priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, finansavimo ir administravimo taisyklių reikalavimų.

 

VI. PARAIŠKŲ PILDYMAS IR PATEIKIMAS

 

21. Paraiškų skaičius, kurį gali pateikti kiekvienas iš instrukcijos 13 punkte nurodytų pareiškėjų, neribojamas.

22. Paraiškoje nurodyta projekto pradžios data negali būti ankstesnė kaip 2004 m. sausio 1 d., o projekto pabaigos data negali būti vėlesnė kaip 2008 m. rugpjūčio 31 d., išskyrus projektų audito išlaidas, kurios gali būti patirtos iki 2008 m. rugsėjo 15 d.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-377, 2005-12-15, Žin., 2005, Nr. 150-5494 (2005-12-24), i. k. 1052050ISAK001K-377

Nr. 1K-144, 2007-04-12, Žin., 2007, Nr. 43-1652 (2007-04-19), i. k. 1072050ISAK001K-144

 

23. Paraiškose visos sumos turi būti nurodytos litais. Prašoma paramos suma apvalinama iki litų.

24. Kiekvienas pareiškėjas privalo užpildyti ir CPVA pateikti paraiškos skirti finansinę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą bendrąją (A) dalį, kurios forma yra patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033, ir specialiąją (B) dalį, patvirtintą šiuo įsakymu. CPVA savo paraišką teikia Finansų ministerijai.

25. Kiekvienas pareiškėjas privalo pateikti vieną paraiškos originalą, ant kurio turi būti nurodyta „ORIGINALAS“, ir tris paraiškų kopijas, ant kurių turi būti nurodyta „KOPIJA“. Kiekvienas paraiškos originalo lapas turi būti patvirtintas pareiškėjo įgalioto atstovo parašu. Pareiškėjas taip pat turi pateikti elektroninę paraiškos kopiją, įrašytą į kompiuterinę laikmeną. Visi vienos paraiškos lapai turi būti susegti ir sunumeruoti iš eilės.

26. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Visos paraiškos turi būti išspausdintos. Ranka rašytos paraiškos nebus vertinamos.

27. Klausimai dėl paraiškų pildymo gali būti siunčiami elektroniniu paštu, adresu sf@cpva.lt. Elektroniniu paštu siunčiamame paklausime turi būti nurodytas klausiančiojo vardas, pavardė, pareigos, institucijos pavadinimas ir telefono numeris.

28. Visos paraiškos, išskyrus CPVA paraišką, turi būti pateiktos CPVA (S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius, Lietuva) užklijuotame ir užantspauduotame voke vienu iš trijų nurodytų būdų:

28.1. atsiųstos registruotu laišku;

28.2. pristatytos per pašto kurjerį;

28.3. pristatytos asmeniškai į CPVA ir įteiktos sekretorei.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-191, 2005-06-20, Žin., 2005, Nr. 80-2917 (2005-06-30), i. k. 1052050ISAK001K-191

 

29. Kai pareiškėjas yra CPVA, paraiška užklijuotame ir užantspauduotame voke yra pristatoma Finansų ministerijos Korespondencijos, kontrolės ir vertimų skyriui adresu:

Lietuvos Respublikos finansų ministerijai

J. Tumo-Vaižganto g. 8A/2

LT-01108 Vilnius

Lietuva

30. Ant voko turi būti užrašytas kvietimo teikti paraiškas pavadinimas ir numeris, pareiškėjo pavadinimas ir adresas.

31. Kitais nei instrukcijos 28 ir 29 punktuose nurodytais būdais (faksu arba elektroniniu paštu) išsiųstos arba kitais adresais įteiktos paraiškos nebus nagrinėjamos ir vertinamos.

32. Visos paraiškos gali būti teikiamos CPVA (tuo atveju, jeigu pareiškėjas yra CPVA, – Finansų ministerijai) nuo kvietimo teikti paraiškas paskelbimo dienos iki 2006 m. birželio 30 d.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-377, 2005-12-15, Žin., 2005, Nr. 150-5494 (2005-12-24), i. k. 1052050ISAK001K-377

 

33. Paraiškos, gautos po instrukcijos 32 punkte nurodyto termino, nebus nagrinėjamos ir vertinamos.

34. Visas pateiktas paraiškas registruoja CPVA (tuo atveju, jeigu pareiškėjas yra CPVA, – Finansų ministerija). Kiekvienai paraiškai suteikiamas atskiras registracijos numeris. Įteikusiam ar atsiuntusiam paraišką pareiškėjui išsiunčiamas paraiškos registravimo patvirtinimo lapas. Jei pareiškėjas įteikė paraišką asmeniškai, paraiškos registravimo lapas gali būti išduodamas iškart.

 

VII. PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

35. Gautas paraiškas CPVA ir Finansų ministerija vertina trimis etapais: CPVA atlieka paraiškų administracinės atitikties, projektų tinkamumo skirti paramą vertinimą, o Finansų ministerija – projektų naudos ir kokybės vertinimą. Jeigu pareiškėjas yra CPVA, Finansų ministerija taip pat atlieka CPVA paraiškos administracinės atitikties ir projekto tinkamumo skirti paramą vertinimą. Visoms paraiškoms taikomi vienodi vertinimo kriterijai.

36. Administracinės atitikties vertinimo metu:

36.1. tikrinama, ar pareiškėjas tinkamai ir laiku pateikė paraiškos dokumentus pagal paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelėje (1 priedas) nurodytus kriterijus;

36.2. pildoma kiekvienos paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelė;

36.3. CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) turi teisę prašyti pareiškėjų pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijai), nurodomas CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijos) rašte pareiškėjui. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia, CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) paraišką gali atmesti.

37. Paraiška toliau vertinama tik tokiu atveju, jeigu pagal visus taikomus administracinės atitikties vertinimo punktus yra įvertinama teigiamai.

38. Priėmusi sprendimą atmesti paraišką dėl administracinės atitikties reikalavimų neatitikimo, CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) per 5 darbo dienas parengia ir išsiunčia pareiškėjui raštą, kuriame pareiškėjas informuojamas apie paraiškos atmetimą ir nurodomos paraiškos atmetimo priežastys.

39. Projekto tinkamumo skirti paramą vertinimo metu:

39.1. CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) vertina, ar projektas yra tinkamas finansuoti pagal BPD 5.2 priemonę pagal tinkamumo skirti paramą lentelėje (2 priedas) nurodytus kriterijus;

39.2. pildoma kiekvieno projekto tinkamumo skirti paramą vertinimo lentelė;

39.3. nustatomas maksimalus paramos projektui dydis. Jeigu dalis projekto išlaidų yra nepagrįsta, šios išlaidos nėra būtinos projekto veiklos sritims įgyvendinti, CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) raštu prašo pareiškėjo pagrįsti tokias išlaidas ir/arba pasiūlo sumažinti dalį projekto išlaidų. Jeigu per CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijos) rašte nurodytą terminą pareiškėjas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo projektui įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos gali būti nepripažintos tinkamomis finansuoti. Jeigu projekto išlaidos yra apskaičiuotos nesiremiant rinkos įkainiais, CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) turi teisę perskaičiuoti projekto biudžetą pagal vidutinius rinkos įkainius ir atitinkamai patikslinti projekto tinkamas finansuoti išlaidas bei apie tai turi informuoti pareiškėją;

39.4. jeigu CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijos) nustatytas projekto tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir galimas maksimalus paramos dydis skiriasi nuo paraiškoje pateiktų projekto tinkamų finansuoti išlaidų ir prašomos paramos dydžio, CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) apie tai informuoja pareiškėją raštu. Pareiškėjui sutikus projektą įgyvendinti, laikantis CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijos) įvertinto maksimalaus paramos dydžio, paraiška vertinama kitame, naudos ir kokybės vertinimo, etape, nesutikus – paraiška atmetama.

39.5. CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerija) gali prašyti pareiškėjų pateikti papildomos informacijos arba paraišką patikslinti, jeigu to reikia sprendimui dėl projekto tinkamumo skirti paramą priimti. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijai), nurodomas CPVA (jei pareiškėjas yra CPVA – Finansų ministerijos) rašte pareiškėjui. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia, paraiška atmetama.

40. Atlikusi vertinimą, CPVA parengia ir Finansų ministerijai pateikia paraiškų vertinimo ataskaitą. Vertinimo ataskaitoje pateikiamos išvados dėl paramos skyrimo projektui.

41. Projekto naudos ir kokybės vertinimo metu Finansų ministerija:

41.1. vertina pateiktų projektų kokybę pagal projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelėje (3 priedas) nurodytus kriterijus;

41.2. pildo kiekvieno projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelę, kurioje kiekvienas projektas vertinamas balais. Aukščiausias galimas bendras įvertinimas yra 100 balų;

41.3. gali prašyti pareiškėjų pateikti papildomos informacijos arba paraišką patikslinti, jeigu to reikia sprendimui dėl projekto naudos ir kokybės priimti. Terminas, per kurį trūkstama informacija arba dokumentai turi būti pristatyti Finansų ministerijai, nurodomas Finansų ministerijos rašte pareiškėjui. Jeigu pareiškėjas per nustatytą laiką prašomos informacijos nepateikia arba jei pareiškėjo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, vertinimo metu mažinamas balų skaičius, skiriamas pagal atitinkamą kriterijų.

411. Sprendimą dėl finansuotinų studijų galimoms struktūrinių fondų intervencijoms ir jų poveikiui regiono plėtrai nustatyti Finansų ministerija teikia tvirtinti Priežiūros komitetui Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento įgyvendinimo priežiūrai atlikti, sudarytam Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 11 d. nutarimu Nr. 950 (Žin., 2004, Nr. 128-4598) (toliau vadinama – BPD priežiūros komitetas).

Papildyta punktu:

Nr. 1K-217, 2005-07-20, Žin., 2005, Nr. 92-3426 (2005-07-30), i. k. 1052050ISAK001K-217

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

 

42. Informaciją apie kiekvienos paraiškos vertinimo 35-39 punktuose aptartuose vertinimo etapuose rezultatus CPVA skelbia savo interneto svetainėje www. cpva. lt, apie 41 punkte nurodytą vertinimo etapą Finansų ministerija skelbia savo interneto svetainėje www. finmin. lt. Informaciją apie CPVA paraiškos vertinimo etapus skelbia Finansų ministerija savo interneto svetainėje www. finmin. lt.

43. Parama gali būti suteikta tik tiems projektams, kuriems iš viso skirti ne mažiau kaip 75 naudos ir kokybės vertinimo balai.

 

VIII. SPRENDIMO PRIĖMIMAS IR PARAMOS SUTARTIES SUDARYMAS

 

44. Sprendimą dėl remtinų projektų ir paramos sumos bei Finansų ministerijos asignavimų pagal specialiąją Europos socialinio fondo programą (BPD įgyvendinti) paskirstymo priima Finansų ministerija, kuriai yra priskirta administruoti techninės paramos priemonių įgyvendinimą. Sprendimą dėl remtinų projektų ir paramos sumos pagal BPD 5.2 priemonę finansuotinoms studijoms galimoms struktūrinių fondų intervencijoms ir jų poveikiui regiono plėtrai nustatyti priima Finansų ministerija atsižvelgdama į BPD priežiūros komiteto sprendimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-217, 2005-07-20, Žin., 2005, Nr. 92-3426 (2005-07-30), i. k. 1052050ISAK001K-217

 

45. Finansų ministerija apie 44 punkte nurodytą Finansų ministerijos sprendimą informuoja CPVA per 5 darbo dienas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-217, 2005-07-20, Žin., 2005, Nr. 92-3426 (2005-07-30), i. k. 1052050ISAK001K-217

 

46. CPVA, gavusi ir užregistravusi 44 punkte nurodytą Finansų ministerijos sprendimą, parengia paramos sutarties projektą (4 priedas), paramos sutarties projektą suderina su paramos sutarties šalimis ir išsiunčia pareiškėjui su pasiūlymu pasirašyti paramos sutartį, kartu nurodydama pasiūlymo pasirašyti paramos sutartį terminą, bei pateikia kitą paramos sutarčiai pasirašyti reikalingą informaciją.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-377, 2005-12-15, Žin., 2005, Nr. 150-5494 (2005-12-24), i. k. 1052050ISAK001K-377

 

47. Paramos sutartyje nustatomos paramos skyrimo ir naudojimo sąlygos: paramos suma, paramos suteikimo sąlygos, paramos išmokėjimo tvarka, šalių teisės ir pareigos, atsiskaitymo už gautą paramą tvarka: ataskaitų rengimas ir teikimas, taikytinos pirkimų procedūros, patikrų vietoje atlikimo tvarka, kitos sutarties vykdymo ir paramos naudojimo sąlygos (toliau vadinama – paramos sutartis).

48. Paramos sutartį pasirašo CPVA įgaliotas atstovas, Finansų ministerijos įgaliotas atstovas ir pareiškėjo įgaliotas atstovas. Tais atvejais, kai parama skiriama BPD administruojančiai institucijai, kuri nėra savarankiškas asignavimų valdytojas, sutartį pasirašo CPVA įgaliotas atstovas, Finansų ministerijos įgaliotas atstovas, pareiškėjo įgaliotas atstovas ir pareiškėjo asignavimų valdytojo įgaliotas atstovas. Tais atvejais, kai techninė parama skiriama Finansų ministerijai arba CPVA, sutartį pasirašo Finansų ministerijos įgaliotas atstovas ir CPVA įgaliotas atstovas.

49. Tuo atveju, jei pareiškėjas yra CPVA arba Finansų ministerija, visi klausimai dėl sutarties pasirašymo derinami tarp CPVA ir Finansų ministerijos.

50. Pareiškėjui per pranešime nustatytą pasiūlymo pasirašyti paramos sutartį galiojimo terminą nepasirašius paramos sutarties, pasiūlymas pasirašyti sutartį netenka galios ir parama projektui nesuteikiama.

51. Jeigu paraiška Finansų ministerijos sprendimu buvo atmesta, rašte, kuriame paraišką pateikusi institucija yra informuojama apie priimtą sprendimą, nurodomos priežastys, dėl kurių paraiška buvo atmesta.

 

III. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

52. CPVA ir Finansų ministerija įsipareigoja užtikrinti pareiškėjo pateiktos informacijos ir duomenų konfidencialumą ir juos naudoti tik paraiškai įvertinti ir sprendimui dėl paramos skyrimo priimti. Tokie duomenys negali būti atskleisti jokiems tretiesiems asmenims be pareiškėjo sutikimo, išskyrus Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.

______________

 

Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento 5

prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę

„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“

teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo

instrukcijos

1 priedas

 

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelės formos pavyzdys)

 

________________________________________________________________________________

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO LENTELĖ

 

Paraiškos gavimo data: Paraiškos Nr.:

Pareiškėjo pavadinimas:

 

 

Taip

Ne

1.

Paraiška yra nustatytos formos, ar ji tinkamai užpildyta, ar atitinka jai nustatytus reikalavimus ir yra pasirašyta pareiškėjo įgalioto atstovo

2.

Pateiktas paraiškos originalas ir trys kopijos

3.

Pateikta paraiška elektroninėje laikmenoje

3.

Paraiška užpildyta lietuvių kalba ir yra išspausdinta

4.

Biudžeto lentelė atitinka nustatytą formą ir yra pasirašyta pareiškėjo įgalioto atstovo

5.

Nurodyta bent viena projekto viešumo ir informavimo priemonė

VERTINTOJO IŠVADA DĖL PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES

 

Užpildė: ____________       _______________       ____________       ________________________

                (data)                            (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

 

Patikrino:___________       _______________       ____________       ________________________

                (data)                            (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

______________

 

Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento 5

prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę

„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“

teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo

instrukcijos

2 priedas

 

(Projekto tinkamumo skirti paramą vertinimo lentelės formos pavyzdys)

 

________________________________________________________________________________

(Projekto tinkamumo skirti paramą vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)

 

PROJEKTO TINKAMUMO SKIRTI PARAMĄ VERTINIMO LENTELĖ

 

Paraiškos gavimo data: Paraiškos Nr.:

Pareiškėjo pavadinimas:

Projekto tinkamumo skirti paramą kriterijai

Taip

Ne

1.

Pareiškėjo ir pareiškėjo partnerio (partnerių) vertinimas

 

 

1.1.

Pareiškėjas atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus

1.2.

Neteko galios

1.3.

Pareiškėjo partneris atitinka instrukcijoje nustatytus reikalavimus

2.

Projekto veiklos tinkamumas finansuoti

 

 

2.1.

Projekto veikla atitinka instrukcijoje nurodytą remiamą veiklą

2.2.

Projektas prisideda prie bent vieno BPD 5.2 priemonės uždavinio įgyvendinimo

2.3.

Projektas atitinka instrukcijoje nurodytas remiamas paramos sritis

2.4.

Projektas parengtas, atsižvelgiant į tolygios plėtros, lygių galimybių, informacinės visuomenės plėtros ir aplinkosaugos principus (jo poveikis šių principų požiūriu yra neutralus arba teigiamas)

3.

Projekto išlaidų tinkamumas finansuoti

 

 

3.1.

Projekto išlaidos yra finansuotinos pagal BPD 5.2 priemonę

3.2

Tinkamos finansuoti projekto išlaidos atitinka instrukcijoje nurodytą remiamą veiklos sritį

3.3.

Projekto išlaidos yra pagrįstos, realios ir būtinos projektui įgyvendinti

4.

Projekto įgyvendinimo laikotarpio tinkamumas

 

 

4.1.

Projektas įgyvendinamas tinkamu finansuoti laikotarpiu

VERTINTOJO IŠVADA DĖL TINKAMUMO SKIRTI PARAMĄ IR MAKSIMALAUS PARAMOS PROJEKTUI DYDŽIO

 

Užpildė: ____________       _______________       ____________       ________________________

                            (data)                                (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

 

Patikrino:___________       _______________       ____________       ________________________

                            (data)                                (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-191, 2005-06-20, Žin., 2005, Nr. 80-2917 (2005-06-30), i. k. 1052050ISAK001K-191

 

 

Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento 5

prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę

„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“

teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo

instrukcijos

3 priedas

 

(Projekto naudos ir kokybės vertinimo lentelės formos pavyzdys)

 

________________________________________________________________________________

(Projekto naudos ir kokybės vertinimą atliekančios institucijos pavadinimas)

 

PROJEKTO NAUDOS IR KOKYBĖS VERTINIMO LENTELĖ

 

Pareiškėjo Nr.: Pareiškėjo pavadinimas: Prašoma paramos suma:

Projekto pavadinimas: Projekto įgyvendinimo vieta: Projekto trukmė:

 

 

Aukščiausias galimas balas

Įvertinimo balas

Nuoroda į paraiškos formą

1.

Projekto svarba (aktualumas) ir pagrindimas

 

 

Vertinama: kiek projektas atitinka BPD 5.2 priemonės tikslus ir uždavinius; kiek pagrįstas projekto poreikis: ar aiškūs projekto tikslai ir uždaviniai, ar apibrėžta problema ir tikslinės grupės, ar pagrįstos jų pasirinkimo priežastys; projektų rezultatu socialinis-ekonominis poveikis; projekto poveikis regionų išsivystymo skirtumu mažinimui.

40

 

Bendrosios (A) dalies 4, 6, 7, 8 punktai

2.

Projekto biudžeto ir išlaidų efektyvumas

 

Vertinama: ar visos projekto išlaidos yra būtinos projekto veiklai įgyvendinti ir tikslams pasiekti ir atitinka rinkos kainas; ar projekto išlaidų dydis yra pagrįstas; ar projektas teikia adekvačią naudą, lyginant su sąnaudomis, kurių reikia planuojamiems projekto rezultatams pasiekti.

35

 

Bendrosios (A) dalies 10, 13 punktai; Specialioji (B) dalis

3.

Projekto metodika

 

Vertinama: ar suplanuota projekto veikla sprendžia nurodytą problemą ir yra būtina projekto tikslams pasiekti; ar siūlomas efektyvus problemos sprendimo būdas, atsižvelgiant į pareiškėjo bei pareiškėjo partnerių atliekamas BPD administravimo ir/arba pasirengimo programai, kitą programavimo laikotarpį pakeisiančiai BPD, funkcijas (ar pasirinktas tinkamas administracinis problemos sprendimo lygmuo); ar projekto rezultatai yra aiškūs, pasiekiami ir išmatuojami; ar projekto įgyvendinimo planas yra aiškus, nuoseklus ir įgyvendinamas; ar pasirinktas tinkamas partneris (-iai) (jei projektą numatoma įgyvendinti su partneriu (partneriais)).

25

 

Bendrosios (A) dalies 11, 12 punktai

Iš viso:

100 balų

VERTINTOJO IŠVADA DĖL PROJEKTO NAUDOS IR KOKYBĖS ĮVERTINIMO

 

Užpildė: ____________       _______________       ____________       ________________________

                            (data)                                (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

 

Patikrino:___________       _______________       ____________       ________________________

                            (data)                                (pareigos)                           (parašas)                                (vardas, pavardė)

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

 

 

Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m.

bendrojo programavimo dokumento 5

prioriteto „Techninė parama“ 5.2 priemonę

„Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“

teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo

instrukcijos

4 priedas

 

PARAMOS TEIKIMO PROJEKTAMS, ĮGYVENDINANTIEMS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO 5 PRIORITETO „TECHNINĖ PAGALBA“ 5.2 PRIEMONĘ „PROGRAMOS VIEŠINIMAS IR VERTINIMAS (ESF)“, SUTARTIS

 

_____________ Nr. _________

                                                     (data)

Vilnius

 

Lietuvos Respublikos finansų ministerija (toliau vadinama – Finansų ministerija), atstovaujama,          

_______________________________________________________________________________ ,

viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau vadinama – CPVA), atstovaujama

________________________  ir______________________ (toliau vadinama – projekto vykdytojas),

atstovaujamas,_____________________________________________________________________

toliau bendrai vadinamos „Šalimis“,____________________________________________________

sudarė šią paramos teikimo sutartį (toliau vadinama – Sutartis) projektui,_______________________

registracijos Nr., (toliau vadinama – projektas) vykdyti:

 

I. SUTARTIES DALYKAS

 

1. Pagal šią Sutartį:

1.1. Finansų ministerija, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos finansų ministro ________  m.

__________  d. įsakymu Nr. _____  „Dėl _________________ “ įsipareigoja šioje Sutartyje nustatyta tvarka ir sąlygomis skirti projekto vykdytojui Sutarties 1.4 punkte nurodytą sumą iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų, numatytų Finansų ministerijos specialiojoje programoje „Europos regioninės plėtros fondo programa (BPD įgyvendinti)“ (programos kodas 60.2) tinkamoms projekto vykdytojo projekto išlaidoms finansuoti (toliau vadinama – parama);

1.2 CPVA įsipareigoja pagal savo kompetenciją administruoti projektą ir vykdyti jo įgyvendinimo priežiūrą;

1.3. projekto vykdytojas įsipareigoja Sutarties 1.4 punkte nurodytas paramos lėšas skirti tik projektui vykdyti ir naudoti šias lėšas šioje Sutartyje nustatyta tvarka;

1.4. projekto vykdytojui suteikiama iki ______  Lt paramos lėšų tinkamoms projekto išlaidoms finansuoti, iš jų _________________  Lt (75%) – iš Europos regioninės plėtros fondo, ____  Lt (25%) – iš valstybės biudžeto lėšų (valstybės biudžete Finansų ministerijai numatytų bendrojo finansavimo lėšų).

 

II. PARAMOS SUTEIKIMO SĄLYGOS

 

2. Sutarties 1.4 punkte nurodytas paramos lėšas Finansų ministerija projekto vykdytojui suteikia finansuoti tik tas projekto išlaidas, kurios:

2.1. yra tiesiogiai susijusios su projekto, kuriam teikiama parama, įgyvendinimu;

2.2. atitinka Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto „Techninė pagalba“ 5.2. priemonę „Programos viešumas ir vertinimas (ESF)“ teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos finansų ministro _  m. _____________  d. įsakymu Nr. _____, (toliau vadinama Instrukcija), šios Sutarties bei jos priedų reikalavimus;

2.3. yra projekto vykdytojo patirtos nuo 2004 m. sausio 1 d. iki _________;

2.4. yra pagrįstos šios Sutarties 10 punkte nurodytais dokumentais;

2.5. projekto vykdytojo apmokėtos nepažeidžiant taikomų Europos Sąjungos (toliau vadinama – ES) ir Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimų.

3. Jeigu projekto vykdytojas patiria išlaidas nesilaikydamas šios Sutarties 2.1–2.5 punktuose nurodytų sąlygų, faktinė paramos suma gali būti mažesnė, nei nurodyta šios Sutarties 1.4 punkte ir patvirtintoje projekto vykdytojo paraiškoje ir/arba gali būti finansuojamos ne visos patvirtintoje projekto vykdytojo paraiškoje nurodytų išlaidų kategorijos.

4. Projekto vykdytojas be CPVA raštiško sutikimo negali perleisti, įkeisti turto, kuris įsigytas iš paramos lėšų, arba kitokiu būdu suvaržyti daiktinių teisių į šį turtą 5 (penkerius) metus nuo šio turto įsigijimo dienos.

5. Projekto vykdytojas įsipareigoja nedelsiant pranešti CPVA apie visas priežastis, dėl kurių projekto vykdytojas negali vykdyti veiklos, kuriai suteikiama parama.

6. Visos sutartys (tarp jų – sutartys, sudarytos iki šios Sutarties įsigaliojimo) su trečiaisiais asmenimis dėl prekių, paslaugų arba darbų pirkimo, kurių išlaidas prašoma kompensuoti, turi būti sudaromos (sudarytos) vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis, nepažeidžiant ES teisės aktuose nustatytos viešųjų pirkimų tvarkos.

 

III. PARAMOS IŠMOKĖJIMO IR NAUDOJIMO TVARKA

 

7. Pasirašius Sutartį, per 3 darbo dienas projekto vykdytojas Finansų ministerijai pateikia projekto vykdytojo parengtas ir patvirtintas programų sąmatas, parengtas atskirai ES paramos ir bendrojo finansavimo lėšoms (programos sąmatoje, skirtoje ES lėšoms, nurodomas programos pavadinimas „Specialioji Europos socialinio fondo programa (BPD įgyvendinti) (paskirstytos ES lėšos)“, kodas – 60.33, programos sąmatoje, skirtoje bendrojo finansavimo lėšoms, nurodomas programos pavadinimas „Specialioji Europos socialinio fondo programa (BPD įgyvendinti) (paskirstytos bendrojo finansavimo lėšos)“, kodas – 60.34), Sutarties 1.4 punkte numatytai paramos sumai. Finansų ministerija atitinkamus sąmatų duomenis registruoja kompiuterizuotoje Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų sistemoje ir finansuoja išlaidas pagal patvirtintas sąmatas. Patvirtintų sąmatų kopijas projekto vykdytojas pateikia CPVA.

8. Kartu su sąmatomis projekto vykdytojas Finansų ministerijai pateikia Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543, 77 punkte nurodytą pažymą apie biudžeto asignavimų pakeitimus.

9. Visos išlaidos, patiriamos vykdant projektą, apmokamos iš ES paramos ir bendrojo finansavimo lėšų atitinkamai išlaikant 75 ir 25 procentų santykį.

10. Projekto vykdytojas ne rečiau kaip kas tris mėnesius ir ne dažniau kaip kas mėnesį teikia CPVA išlaidų deklaracijas (2 priedas), projekto įgyvendinimo ataskaitas (3 priedas) bei dokumentus, pagrindžiančius įgyvendinant projektą patirtas išlaidas (sąskaitų, išrašytų pagal viešųjų pirkimų-pardavimų sutartis, jeigu tokios sutartys yra sudaromos, patvirtintas kopijas, išlaidų apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas, įrodančias, kad išlaidos apmokėtos iš atitinkamų specialiųjų programų, dokumentus, įrodančius patirtų išlaidų atitiktį programos reikalavimams, ir kitus).

11. CPVA per 20 kalendorinių dienų nuo 10 punkte nurodytos išlaidų deklaracijos bei išlaidas pagrindžiančių dokumentų gavimo dienos patikrina minėtuose dokumentuose nurodytų išlaidų tinkamumą, rengia ir Finansų ministerijai bei projekto vykdytojui teikia informaciją apie išlaidų pripažinimą tinkamomis.

12. Jei projekto vykdytojo išlaidų deklaracijoje dalis pateiktų išlaidų negali būti pripažinta tinkamomis dėl tam tikrų priežasčių, CPVA apie tai informuoja projekto vykdytoją. Tokios išlaidos, pašalinus trūkumus, gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti pateikus kitas išlaidų deklaracijas.

13. Išlaidų deklaracijas projekto vykdytojas gali teikti CPVA nuo Sutarties įsigaliojimo dienos iki _____.

14. Projekto vykdytojas įsipareigoja iš paramos lėšų apmokėtas projekto išlaidas, kurios pagal projekto vykdytojo pateiktas išlaidų deklaracijas CPVA nebuvo pripažintos tinkamomis, atlyginti iš kitų nei Sutarties 1.4 punkte nurodytų, paramos lėšų.

15. Skirtos paramos lėšos gali būti naudojamos iki ________.

16. Iki _______ d. nepanaudotas paramos lėšas, esančias jo disponuojamose sąskaitose, projekto vykdytojas per 10 darbo dienų grąžina į valstybės iždo sąskaitą. Lėšas, kurios pagal projekto vykdytojo pateiktas išlaidų deklaracijas CPVA nebuvo pripažintos tinkamomis, per Finansų ministerijos sprendime grąžinti sumokėtas lėšas ar jų dalį nustatytą terminą projekto vykdytojas grąžina į valstybės iždo sąskaitą.

 

IV. PROJEKTO VYKDYTOJO TEISĖS IR PAREIGOS

 

17. Projekto vykdytojas privalo:

17.1. paramą naudoti Sutartyje nurodyta tvarka paraiškoje ES struktūrinių fondų paramai gauti nurodytoms išlaidoms finansuoti, laikantis Instrukcijoje nustatytų paramos naudojimo sąlygų;

17.2. nedelsiant pranešti CPVA ir Finansų ministerijai apie visus nukrypimus nuo projekto ir, jei reikia, inicijuoti sutarties pakeitimą. Jokie su CPVA ir Finansų ministerija raštu nesuderinti nukrypimai nuo projekto, sumažinantys Projekto apimtį, sumažinantys Projekto išlaidas, pratęsiantys Projekto įgyvendinimo laiką ar kitaip keičiantys Projektą, nėra leidžiami, išskyrus nukrypimus nuo Projekto biudžeto, keičiančius Projekto tinkamas finansuoti išlaidas iki 10 proc. pagal atskiras Projekto biudžeto išlaidų kategorijas (tinkamų finansuoti išlaidų pokytis atsiradęs vykdant viešuosius pirkimus gali būti ir didesnis) ar pratęsiančius Projekto įgyvendinimo laiką mažiau kaip vieną mėnesį;

17.3. laikytis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatų;

17.4. laikytis visuomenės informavimo reikalavimų, nustatytų Komisijos 2000 m. gegužės 30 d. reglamente (EB) Nr. 1159/2000 dėl informavimo ir viešumo priemonių, kurias valstybės narės turi įgyvendinti dėl struktūrinių fondų paramos;

17.5. vesti atskirą projekto išlaidų buhalterinę apskaitą, laikantis Lietuvos Respublikos įstatymų ir kitų teisės aktų reikalavimų. Projekto vykdytojas visus mokėjimo iš paramos lėšų dokumentus privalo segti atskirai nuo kitų projekto vykdytojo ūkinių operacijų dokumentų bei užtikrinti, kad CPVA tinkamomis pripažintos išlaidos ir tinkamomis dar nepripažintos išlaidos apskaitoje būtų aiškiai atskirtos;

17.6. fiksuoti visas ūkines bei kitas operacijas, susijusias su projekto vykdymu, ir saugoti su šiomis operacijomis susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir prireikus pateikti šiuos dokumentus Sutarties 21 punkte nurodytoms institucijoms;

17.7. ne rečiau kaip kas tris mėnesius ir ne dažniau kaip kas mėnesį teikti CPVA išlaidų deklaracijas Sutarties 10 ir 13 punktuose nustatyta tvarka;

17.8. kartu su išlaidų deklaracijomis CPVA teikti projekto įgyvendinimo ataskaitas. Galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą – ne vėliau kaip per 30 kalendorinių dienų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos. Kartu su galutine projekto įgyvendinimo ataskaita projekto vykdytojas privalo pateikti auditoriaus arba vidaus audito išvadą bei audito ataskaitą;

17.9. bendradarbiauti su šios Sutarties 21 punkte nurodytomis institucijomis, laiku teikti joms visą prašomą informaciją, sudaryti sąlygas vietoje tikrinti, kaip įgyvendinamas projektas, susipažinti su dokumentais, susijusiais su projekto ir sutarties vykdymu;

17.10. gavęs sprendimą dėl paramos sustabdymo, nutraukimo ir/ arba reikalavimo atlyginti paramos lėšas iš kitų, nei Sutarties 1.4 punkte nurodytų, lėšų per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime nurodytus reikalavimus;

17.11. kaip galima greičiau, bet ne vėliau nei per 14 dienų, pranešti CPVA apie bet kurių duomenų, pateiktų šioje Sutartyje ir jos prieduose, pasikeitimus;

17.12. CPVA nustatyta tvarka teikti jai papildomą informaciją, pagrindžiančius dokumentus, šalinti išlaidų deklaracijų trūkumus;

17.13. Sutarties 16 punkte nustatyta tvarka į valstybės iždo sąskaitą grąžinti nepanaudotas paramos lėšas ir tas lėšas, kurios CPVA nebuvo pripažintos tinkamomis finansuoti išlaidomis;

17.14. vykdyti kitas šioje Sutartyje nustatytas sąlygas.

 

V. CPVA TEISĖS IR PAREIGOS

 

18. CPVA privalo:

18.1. Sutarties 11 ir 12 punktuose nustatyta tvarka tikrinti projekto vykdytojo išlaidų deklaracijas ir kartu su šiomis deklaracijomis pateikiamus dokumentus, patvirtinančius tinkamas finansuoti išlaidas, ir informuoti projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją apie išlaidų pripažinimą tinkamomis;

18.2. teikti projekto vykdytojui informaciją dėl projekto apskaitos dokumentų ir dokumentų, kurie turi būti teikiami CPVA, rengimo;

18.3. administruoti projektą ir vykdyti paramos lėšų naudojimo kontrolę;

18.4. stebėti, kaip įgyvendinamas projektas ir planuoti uždaviniai, tikrinti ir analizuoti projekto vykdytojo teikiamas ataskaitas, prireikus prašyti, kad projekto vykdytojas pateiktų papildomos informacijos, jei pateiktos informacijos nepakako ataskaitai patvirtinti;

18.5. organizuoti patikras projekto vykdymo vietoje (mažiausiai vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį), registruoti šias patikras, imtis būtinų veiksmų aptiktiems pažeidimams pašalinti ir informuoti Finansų ministeriją apie patikrų rezultatus;

18.6. saugoti visus su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir prireikus pateikti šiuos dokumentus Sutarties 21 punkte nurodytoms institucijoms;

18.7. nustačius, kad projekto vykdytojas, naudodamas paramą, padarė pažeidimų, arba gavus pagrįstos informacijos apie tokius pažeidimus, apie tai pranešti Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybai prie Vidaus reikalų ministerijos, imtis būtinų priemonių netinkamai panaudotoms paramos lėšoms susigrąžinti ir informuoti apie tai Finansų ministeriją.

19. Tais atvejais, kai išlaidų deklaracijoje pateiktos informacijos ir dokumentų nepakanka, CPVA gali prašyti, kad projekto vykdytojas pateiktų papildomos informacijos arba dokumentų ir atlikti patikras vietoje. Tokiu atveju išlaidų deklaracijos tikrinimo terminas gali būti pratęsiamas tol, kol bus gauta visa reikalinga informacija;

 

VI. FINANSŲ MINISTERIJOS TEISĖS IR PAREIGOS

 

20. Finansų ministerija:

20.1. skiria asignavimus projekto vykdytojui pagal Sutarties 7 ir 8 punktuose nustatyta tvarka patvirtintas programų sąmatas;

20.2. turi teisę inicijuoti paramos sustabdymą arba nutraukimą ir reikalauti grąžinti jau išmokėtą paramos dalį sutarties VIII skyriuje nustatyta tvarka;

20.3. turi teisę papildomai tikrinti išlaidų deklaracijose pateiktą informaciją ir prašyti, kad CPVA ir projekto vykdytojas pateiktų papildomą informaciją arba dokumentus, susijusius su projekto vykdymu;

20.4. saugo visus su projektu susijusius dokumentus ne trumpiau kaip 10 (dešimt) metų nuo projekto įgyvendinimo pabaigos ir prireikus pateikia šiuos dokumentus Sutarties 21 punkte nurodytoms institucijoms.

 

VII. SUTARTIES VYKDYMO KONTROLĖ

 

21. Europos Audito rūmų bei Europos Komisijos įgalioti asmenys, Valstybės kontrolė, Finansų ministerija, CPVA turi teisę atlikti projekto auditą ir kontroliuoti, kaip yra vykdomas projektas, taip pat turi teisę atlikti projekto vykdytojo veiklos, susijusios su projekto įgyvendinimu, auditą ir kontroliuoti šią projekto vykdytojo veiklą, taip pat tikrinti visas kitas aplinkybes, susijusias su projekto vykdymu ir šia Sutartimi.

22. Projekto vykdytojas privalo bendradarbiauti su institucijomis, nurodytomis Sutarties 21 punkte, laiku teikti visą jų prašomą informaciją, leisti ir sudaryti joms sąlygas atlikti projekto įgyvendinimo patikras vietoje, įeiti į visas projekto vykdytojo patalpas, susijusias su projekto veikla, susipažinti su projekto įgyvendinimo ir apskaitos dokumentais.

 

VIII. PARAMOS SUSTABDYMAS, NUTRAUKIMAS, GRĄŽINIMAS

 

23. CPVA turi teisę inicijuoti paramos sustabdymą arba nutraukimą ir/arba reikalauti grąžinti visą suteiktą paramą, jei projekto vykdytojas:

23.1. nepateikia paramos naudojimo ataskaitų šioje Sutartyje nustatyta tvarka;

23.2. teikdamas išlaidų deklaracijas arba vykdydamas šią Sutartį, pateikė neteisingą informaciją arba nuslėpė informaciją, turėjusią reikšmės priimant sprendimą dėl paramos suteikimo, išlaidų pripažinimo tinkamomis arba tinkamai Sutarties vykdymo kontrolei;

23.3. nepradeda vykdyti projekto per 6 mėnesius nuo Sutarties pasirašymo dienos;

23.4. vykdydamas projektą, pažeidė ES arba Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus;

23.5. paramą naudojo nesilaikydamas šioje Sutartyje bei Instrukcijoje nurodytų paramos naudojimo sąlygų arba nustojo vykdyti projektą;

23.6. per penkerius metus nuo projekto įgyvendinimo pabaigos pakeičia pagal šią Sutartį remiamą veiklą ar perleidžia turto, įsigyto iš paramos lėšų, nuosavybės teises arba, negavus CPVA pritarimo, pasikeičia projekto vykdytojas;

23.7. bankrutuoja arba yra likviduojamas projekto vykdymo metu;

23.8. pažeidžia kitas šios Sutarties sąlygas.

24. CPVA privalo nedelsdama informuoti projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją apie aplinkybių, nurodytų Sutarties 23 punkte, atsiradimą ir Finansų ministerijai pateikti pasiūlymą sustabdyti arba nutraukti paramą.

25. Per 5 darbo dienas nuo CPVA rašto gavimo dienos projekto vykdytojas gali pateikti Finansų ministerijai motyvuotus paaiškinimus, papildomą informaciją ir dokumentus, galinčius turėti įtakos Finansų ministerijos sprendimui.

26. Finansų ministerija per 10 darbo dienų nuo paaiškinimų pateikimui nustatyto termino pabaigos, išnagrinėjusi projekto vykdytojo pateiktus paaiškinimus, papildomą informaciją ir dokumentus (jei tai buvo pateikta), priima sprendimą:

26.1. tęsti paramos teikimą ir toliau vykdyti Sutartį;

26.2. sustabdyti paramos teikimą ir nustatyti terminą, per kurį pažeidimai turi būti ištaisyti;

26.3. nutraukti paramą ir/arba pareikalauti grąžinti sumokėtas lėšas arba jų dalį.

27. Finansų ministerija priėmusi vieną iš Sutarties 26.1, 26.2 ir 26.3 punktuose nurodytų sprendimų, raštu informuoja CPVA ir projekto vykdytoją.

28. Projekto vykdytojas, gavęs sprendimą dėl paramos sustabdymo (Sutarties 26.2 punktas), privalo per sprendime nustatytą terminą įvykdyti nurodytus reikalavimus. Šis terminas negali būti trumpesnis nei 10 darbo dienų.

29. Jeigu projekto vykdytojas per sprendime sustabdyti paramos teikimą nustatytą terminą įvykdo nurodytus reikalavimus, Finansų ministerija priima Sutarties 26.1 punkte nurodytą sprendimą.

30. Jeigu projekto vykdytojas per sprendime sustabdyti paramos teikimą nustatytą terminą neįvykdo nurodytų reikalavimų, Finansų ministerija priima Sutarties 26.3 punkte nurodytą sprendimą.

31. Projekto vykdytojas, gavęs sprendimą dėl paramos nutraukimo ir/arba reikalavimo grąžinti sumokėtas lėšas arba jų dalį (Sutarties 26.3 punktas), privalo per sprendime nustatytą terminą įvykdyti nurodytus reikalavimus. Šis terminas negali būti trumpesnis nei 30 kalendorinių dienų.

32. Paramos teikimas nutraukiamas įsigaliojus Finansų ministerijos sprendimui nutraukti paramą ir/arba pareikalauti sumokėtas lėšas arba jų dalį.

 

IX. KONFIDENCIALUMAS

 

33. Projekto vykdytojas sutinka, kad informacija apie jį ir jo veiklą, būtina sprendimui dėl paramos suteikimo priimti, būtų tikrinama projekto paraiškos vertinimo metu ir tvarkoma Struktūrinių fondų valdymo ir priežiūros informacinėje sistemoje.

34. Sutarties šalys įsipareigoja saugoti ir neviešinti su Sutarties sudarymu ir vykdymu gautos informacijos, susijusios su projekto vykdytojo veikla, išskyrus informaciją, numatytą Komisijos 2000 m. gegužės 30 d. reglamente (EB) Nr. 1159/2000 dėl informavimo ir viešumo priemonių, kurias valstybės narės turi įgyvendinti dėl struktūrinių fondų paramos Lietuvos Respublikos teisės aktuose ir šioje Sutartyje.

35. Šios Sutarties sąlygos viešai neskelbiamos be kitų Sutarties šalių sutikimo, išskyrus ES bei Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytus atvejus.

 

X. SUTARTIES PAKEITIMAS, ATSISAKYMAS NUO SUTARTIES

 

36. Sutartis keičiama, jeigu projekto vykdytojas dėl objektyvių aplinkybių turi pakeisti dalį projekto uždavinių, projekto tvarkaraštį arba tinkamos finansuoti projekto išlaidos pagal atskiras Projekto biudžeto išlaidų kategorijas pakinta daugiau negu 10 procentų. Sutartis keičiama projekto vykdytojui pateikus motyvuotą prašymą (siūlymą) ir nurodžius faktus, pagrindžiančias aplinkybes kitoms šios Sutarties šalims. Apie sutikimą (atsisakymą) keisti Sutartį projekto vykdytojas informuojamas per 1 mėnesį nuo pasiūlymo gavimo dienos, jei su juo buvo pateikti visi įrodymai, pagrindžiantys prašymą.

37. Projekto vykdytojas turi teisę atsisakyti nuo Sutarties ir paramos, jeigu jis dar negavo paramos ar jos dalies.

 

XI. TAIKYTINA TEISĖ IR GINČŲ SPRENDIMAS

 

38. Ši Sutartis vykdoma vadovaujantis Lietuvos Respublikos bei ES teisės aktais. Šalių ginčai, kilę dėl jos vykdymo, sprendžiami vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.

 

XII. PRANEŠIMAI

 

39. Pranešimai šalims turi būti siunčiami šiais adresais:

 

Finansų ministerijai:

Lietuvos Respublikos finansų ministerija

J. Tumo-Vaižganto g. 8A/2

LT-01512

Vilnius

 

CPVA:

VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra

J. Tumo-Vaižganto g. 8A/2

LT-01108

Vilnius

 

Projekto vykdytojui:

_____________________________

_____________________________

_____________________________

_____________________________

 

40. Pranešimas laikomas įteiktu praėjus dviem darbo dienoms nuo jo išsiuntimo registruotu paštu.

41. Pranešimas gali būti išsiųstas faksu šiais numeriais:

Finansų ministerijai: (370 5) 279 14 81

CPVA: (370 5) 251 44 01

Projekto vykdytojui:. _______________________

42. Faksimilinis pranešimas laikomas įteiktu tą pačią dieną, jeigu jis išsiųstas iki 12 valandos. Faksimilinis pranešimas laikomas įteiktu kitą dieną, jeigu jis išsiųstas po 12 valandos. Pranešimo išsiuntimą patvirtina siuntėjo fakso aparato spausdinama ataskaita. Negavęs pranešimo asmuo privalo įrodyti, kad jo fakso aparatas nepriėmė pranešimo.

43. Šalys privalo viena kitą informuoti apie savo adreso ar fakso numerio pasikeitimą. Šalis, neįvykdžiusi šio reikalavimo, negali pareikšti pretenzijų ar atsikirtimų, kad kitos šalies veiksmai, atlikti pagal paskutinius jai žinomus adreso duomenis, neatitinka Sutarties sąlygų arba ji negavo pranešimų, siųstų pagal šiuos adreso duomenis.

44. Visos ataskaitos, kurias projekto vykdytojas privalo teikti pagal šią sutartį, privalo būti siunčiamos registruotu paštu.

 

XIII. KITOS SĄLYGOS

 

45. Šalys yra atleidžiamos nuo atsakomybės už Sutarties nevykdymą pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 liepos 15 d. nutarimą Nr. 840 „Dėl atleidimo nuo atsakomybės esant nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybės taisyklių patvirtinimo“.

46. Sutartis įsigalioja nuo to momento, kai ją pasirašo visos Sutarties šalys, ir galioja iki visiško šalių įsipareigojimų įvykdymo.

47. Sutarties priedai sudaro neatskiriamą šios sutarties dalį.

48. Sutartis sudaryta trimis egzemplioriais, po vieną kiekvienai Šaliai.

 

XIV. SUTARTIES PRIEDAI

 

49. Projekto ________________  paraiška.

50. Projekto išlaidų deklaracijos forma.

51. Projekto įgyvendinimo ataskaitos forma.

 

XV. ŠALIŲ PARAŠAI:

 

Lietuvos Respublikos finansų ministerija:                VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra:

 

______________________________                      _________________________________

                      (vardas, pavardė)                                                                                  (vardas, pavardė)

______________________________                      _________________________________

                              (parašas)                                                                                                 (parašas)

______________________________                      _________________________________

                        (data)                                                                            (data)

 

Pareiškėjas:

______________________________

                      (vardas, pavardė)

______________________________

                              (parašas)

______________________________

                                 (data)

______________

 

Forma patvirtinta Lietuvos Respublikos

finansų ministro

2005 m. balandžio 8 d. įsakymu Nr. 1K-101

 

(Paraiškos skirti finansinę paramą pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrąjį programavimo dokumentą specialiosios (B) dalies forma)

 

________________________________________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas)

 

PARAIŠKOS SKIRTI FINANSINĘ PARAMĄ PAGAL LIETUVOS 2004–2006 M. BENDRĄJĮ PROGRAMAVIMO DOKUMENTĄ SPECIALIOJI (B) DALIS

 

________________________________________________________________________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Projekto išlaidų pagrindimas

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

Projekto išlaidų pagrindimas

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

l. n.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

PASTABA. Skiltyje „Projekto išlaidų pagrindimas“ pareiškėjas pagrindžia projekto išlaidų būtinumą, paaiškina, kaip šios išlaidos buvo apskaičiuotos, pagrindžia, kad išlaidos atitinka rinkos kainas.

 

2. Detalus projekto išlaidų planas

Projekto išlaidos n projekto įgyvendinimo metais

Eil. Nr.

Išlaidų pavadinimas

Suma be PVM, Lt

PVM

Bendra suma su PVM, Lt

Sausis

Vasaris

Kovas

Balandis

Gegužė

Birželis

Liepa

Rugpjūtis

Rugsėjis

Spalis

Lapkritis

Gruodis

1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Iš viso

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PASTABA. Detalus projekto išlaidų planas pildomas už kiekvienus projekto įgyvendinimo metus.

 

___________________________          ________________          ___________________________

                 (pareiškėjo pareigos)                                         (parašas)                                                (vardas, pavardė)

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-191, 2005-06-20, Žin., 2005, Nr. 80-2917 (2005-06-30), i. k. 1052050ISAK001K-191

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-217, 2005-07-20, Žin., 2005, Nr. 92-3426 (2005-07-30), i. k. 1052050ISAK001K-217

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-254, 2005-09-05, Žin., 2005, Nr. 110-4031 (2005-09-10), i. k. 1052050ISAK001K-254

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-377, 2005-12-15, Žin., 2005, Nr. 150-5494 (2005-12-24), i. k. 1052050ISAK001K-377

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-116, 2006-03-21, Žin., 2006, Nr. 33-1188 (2006-03-25), i. k. 1062050ISAK001K-116

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004-2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-144, 2007-04-12, Žin., 2007, Nr. 43-1652 (2007-04-19), i. k. 1072050ISAK001K-144

Dėl finansų ministro 2005 m. balandžio 8 d. įsakymo Nr. 1K-101 "Dėl Paraiškų pagal Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento 5 prioriteto "Techninė parama" 5.2 priemonę "Programos viešumas ir vertinimas (ESF)" teikimo, vertinimo ir sutarties pasirašymo instrukcijos patvirtinimo" pakeitimo