Suvestinė redakcija nuo 2003-07-05 iki 2003-12-10

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 1998, Nr. 36-964, i. k. 0981100NUTA00000443

 

TAR pastaba. Šio nutarimo nuostatos taikomos privatizuojant objektus, kurių privatizavimo programoms pritariama ir kurios skelbiamos įsigaliojus šiam nutarimui.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL ĮMONIŲ, KURIOS YRA SVARBŪS INFRASTRUKTŪROS AR DOMINUOJANTYS ŪKIO ŠAKOS OBJEKTAI, AKCIJŲ PRIVATIZAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

1998 m. balandžio 14 d. Nr. 443

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymu (Žin., 1997, Nr. 107-2688), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatus (pridedama).

2. Nustatyti, kad:

2.1. vadovaujantis šiuo nutarimu patvirtintais Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatais (toliau vadinama – šiuo nutarimu patvirtinti nuostatai), privatizuojamos į privatizavimo objektų sąrašą įtrauktos valstybei nuosavybės teise priklausančios:

2.1.1. akcinės bendrovės „Lietuvos avialinijos“ (įmonės kodas – 2086388) akcijos;

2.1.2. šių elektros energijos gamybos ir paskirstymo įmonių, įsteigtų reorganizavus specialios paskirties akcinę bendrovę „Lietuvos energija“ (įmonės kodas – 2022122), akcijos:

2.1.2.1. akcinės bendrovės „Lietuvos energija“ (įmonės kodas – 2055155);

2.1.2.2. akcinės bendrovės Lietuvos elektrinės (įmonės kodas – 1087093);

2.1.2.3. akcinės bendrovės Rytų skirstomųjų tinklų (įmonės kodas – 1087089);

2.1.2.4. akcinės bendrovės Vakarų skirstomųjų tinklų (įmonės kodas – 1087074);

Punkto pakeitimai:

Nr. 210, 2003-02-11, Žin., 2003, Nr. 16-665 (2003-02-14), i. k. 1031100NUTA00000210

 

2.1.3. krovinių vežimo paslaugų įmonių, įsteigtų reorganizavus akcinę bendrovę „Lietuvos geležinkeliai“ (įmonės kodas – 1005384), akcijos;

2.1.4. valstybės įmonės Valstybės turto fondo (toliau vadinama – Turto fondas) patikėjimo teise valdomos akcijos valstybės kontroliuojamų akcinių bendrovių ir uždarųjų akcinių bendrovių, kurias pasiūlo Turto fondas ir kurios atitinka bent vieną šių kriterijų:

2.1.4.1. įmonės įstatinis kapitalas viršija 50 mln. litų;

2.1.4.2. įmonė yra dominuojanti savo pagrindinės veiklos rinkoje;

2.1.4.3. įmonė yra infrastruktūros objektas;

2.1.5. įmonių, kurias Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria privatizuoti pagal šiuo nutarimu patvirtintus nuostatus, akcijos;

2.2. konkurso komisijos, sudarytos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 442 „Dėl atrankinio konkurso komisijų sudarymo“ (Žin., 1997, Nr. 41-1012; Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. lapkričio 7 d. nutarimo Nr. 1305 redakcija) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. gegužės 2 d. nutarimu Nr. 495 „Dėl akcinės bendrovės „Lietuvos dujos“ privatizavimo proceso koordinavimo“, vykdo šiuo nutarimu patvirtintuose nuostatuose nustatytas konkurso komisijos funkcijas;

2.3. Turto fondas sudaro sutartis su konsultantais įmonių privatizavimo parengimo ir investitorių paieškos darbams atlikti. Konsultantams už darbą mokama iš Privatizavimo fondo lėšų arba iš tarptautinių fondų lėšų, skirtų privatizavimo procesui Lietuvoje remti. Konsultantų parinkimo konkursų sąlygoms ir sutartims su konkursų laimėtojais turi pritarti Privatizavimo komisija;

2.4. sprendimą dėl įmonės privatizavimo sąlygų ir privatizavimo programos sudarymo reikalavimų, išdėstytų šiuo nutarimu patvirtintų nuostatų 15.3 ir 15.7 punktuose, valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų valdytojo ir konkurso komisijos pasiūlymu priima Lietuvos Respublikos Vyriausybė;

2.5. konkurso komisijos dirba, taip pat atrankiniai konkursai rengiami pagal Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą (Žin., 1997, Nr. 107-2688), šiuo nutarimu patvirtintus nuostatus ir kitus teisės aktus;

2.6. konsultantų parinkimo konkursus ir atrankinius šių įmonių privatizavimo konkursus skelbia Turto fondas Privatizavimo komisijos pritarimu;

2.7. konkurso komisijų narių dalyvavimas posėdžiuose privalomas. Institucijų, kuriose dirbantys valstybės tarnautojai yra konkurso komisijų nariai, vadovai turi užtikrinti, kad konkurso komisijų nariai dalyvautų konkurso komisijų veikloje. Konkurso komisijų pirmininkai apie valstybės tarnautojų dalyvavimą konkurso komisijų veikloje turi informuoti institucijų vadovus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

3. Ministerijos ir (ar) kitos valstybės institucijos turi užtikrinti, kad su įmonių privatizavimu susijusių teisės aktų projektai būtų laiku parengti ir pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei.

4. Pavesti konkurso komisijoms kartu su Turto fondu ir valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų valdytojais parengti ir vykdyti atrankinius įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų privatizavimo konkursus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                              Gediminas Vagnorius

 

 

 

Užsienio reikalų ministras,

laikinai pavaduojantis Europos

reikalų ministrą                                                                           Algirdas Saudargas

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1998 m. balandžio 14 d. nutarimu Nr. 443

 

ĮMONIŲ, KURIOS YRA SVARBŪS INFRASTRUKTŪROS AR DOMINUOJANTYS ŪKIO ŠAKOS OBJEKTAI, AKCIJŲ PRIVATIZAVIMO NUOSTATAI

 

BENDROJI DALIS

 

1. Šie nuostatai reglamentuoja valstybei ar savivaldybei nuosavybės teise priklausančių akcijų valstybės ar savivaldybės kontroliuojamose įmonėse, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, parengimo privatizuoti specifines sąlygas ir privatizavimo vykdymą derinant Lietuvos Respublikos valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatyme (toliau vadinama – Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymas) numatytus privatizavimo būdus.

2. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

3. Jeigu savivaldybių tarybos įsteigia Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatyme nustatytas privatizavimo institucijas, nurodytosios institucijos vykdo šiuose nuostatuose reglamentuotas Turto fondo funkcijas. Savivaldybių tarybų įsteigtos savivaldybių turto privatizavimo komisijos vykdo šiuose nuostatuose reglamentuotas Privatizavimo komisijos funkcijas.

4. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

5. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

6. Kai įmonių, kurių valstybei nuosavybės teise priklausančias akcijas nuspręsta privatizuoti pagal šiuos nuostatus, šiam darbui rengiamasi ir jis vykdomas pagal Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą. Priklausomai nuo privatizavimo objekto specifikos ir privatizavimui keliamų tikslų derinami keli privatizavimo būdai: viešasis konkursas, tiesioginės derybos, valstybės ar savivaldybės kontrolės funkcijų perdavimas valstybės ar savivaldybės kontroliuojamoje įmonėje, viešasis akcijų pardavimas (toliau vadinama – atrankinis konkursas).

7. Atrankinio konkurso metu siekiama per kelis atrankos etapus išrinkti potencialų pirkėją – strateginį investitorių (potencialius pirkėjus – strateginius investitorius), kuris (kurie) įsigis įmonės akcijų paketą (paketus). Jeigu potencialus pirkėjas – strateginis investitorius (potencialūs pirkėjai – strateginiai investitoriai) įsigyja ne visas privatizuojamas įmonės akcijas, privatizuojamų akcijų likučio pirkėjas (pirkėjai) nustatomas (nustatomi) kitais privatizavimo būdais (patogumo dėlei toliau vartojama vienaskaita: potencialus pirkėjas – strateginis investitorius).

8. Privatizuojant valstybei nuosavybės teise priklausančias įmonės akcijas pagal šiuos nuostatus, etapų procedūros vykdomos ir už įsigytą privatizavimo objektą atsiskaitoma pagal Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą ir šio įstatymo įgyvendinimą reglamentuojančius Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais patvirtintus įvairių privatizavimo būdų bei objektų parengimo privatizuoti nuostatus, kiek jie neprieštarauja šiam nutarimui.

9. Atrankinį konkursą organizuoja ir vykdo Turto fondas kartu su atrankinio konkurso komisija (toliau vadinama – konkurso komisija).

10. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

Punkto pakeitimai:

Nr. 1356, 1999-12-03, Žin., 1999, Nr. 104-3002 (1999-12-08), i. k. 0991100NUTA00001356

 

11. Šiuose nuostatuose sąvokos vartojamos taip, kaip nurodyta Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatyme, išskyrus tai, kad:

11.1. sąvoka „strateginis investitorius“ šiuose nuostatuose reiškia potencialų pirkėją, kuris įsigyja valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų paketą bei vykdo sutartyje nustatytus įsipareigojimus tiek privatizuojant akcijas tiesioginių derybų, tiek viešojo konkurso būdu;

11.2. sąvoka „akcijų paketas“ šiuose nuostatuose reiškia bet kurį privatizavimo programoje apibrėžtą įmonės akcijų kiekį, kuris privatizuojamas nedalomai ir kurį gali įsigyti strateginis investitorius.

KONKURSO KOMISIJA

 

12. Konkurso komisiją (ne mažiau kaip iš 5 narių) sudaro Lietuvos Respublikos Vyriausybė, o komisijos personalinę sudėtį tvirtina ūkio šaką kuruojantis ministras. Patvirtinus konkurso komisijos personalinę sudėtį, objektas pradedamas rengti privatizuoti. Į konkurso komisiją gali būti įtraukti nepriklausomi ekspertai. Turto fondas konkurso komisijos teikimu gali sudaryti sutartis su ekspertais – konsultacinių firmų, mokslo institucijų, įmonių ir kitų įstaigų atstovais.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

13. Konkurso komisija pagal šiuos nuostatus sudaroma vieno arba kelių panašių objektų privatizavimo konkursams parengti ir vykdyti.

14. Konkurso komisija darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1997 m. gegužės 8 d. nutarimu Nr. 442 „Dėl atrankinio konkurso komisijų sudarymo“ (Žin., 1997, Nr. 41-1012; Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. lapkričio 7 d. nutarimo Nr. 1305 redakcija) patvirtintu Atrankinio konkurso komisijų darbo reglamentu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

15. Konkurso komisija:

15.1. sudaro įmonės privatizavimo etapų planą-grafiką;

15.2. nustato įmonės veiklos sąlygas ir ypatumus;

15.3. teikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei pasiūlymus dėl įmonės privatizavimo programos sudarymo reikalavimų (įmonės parengimo privatizuoti išlaidos, privatizavimo programos parengimo terminai, pradinė pardavimo kaina, privatizavimo terminai, privalomos objektų privatizavimo programų sąlygos, privatizavimo būdas ar jų derinys, numatomos pajamos iš privatizavimo sandorio ir kita) ir pasiūlymų vertinimo sistemą;

15.4. nagrinėja gautus pasiūlymus dėl įmonės privatizavimo programos rengimo, juos įvertina pagal konkurso komisijos nustatytus kriterijus;

15.5. kartu su Turto fondu Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000) nustatyta tvarka parenka konsultantą įmonės privatizavimo programai parengti ir strateginio investuotojo (strateginių investuotojų) paieškos darbams atlikti, bendradarbiauja su juo rengiant įmonės privatizavimo programą ir ieškant strateginio investuotojo (strateginių investuotojų);

15.6. kartu su Turto fondu teikia įmonės privatizavimo programas Privatizavimo komisijai pritarti ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti;

15.7. kartu su Turto fondu teikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei pasiūlymus dėl pardavimo kainos, mokėjimo terminų ir įmonės privatizavimo sąlygų (reikalavimai, keliami investicijoms, įmonės plėtojimui, būsimai veiklai ir t. t.) ir pateiktų pasiūlymų vertinimo sistemos;

15.8. šių nuostatų 41 punkte nustatyta tvarka priima sprendimą dėl pirminių konkursinių pasiūlymų pateikimo ar nepateikimo ir tikslaus pirminių konkursinių pasiūlymų ir (arba) galutinių konkursinių pasiūlymų pateikimo termino;

15.9. kartu su Turto fondu nustato strateginių investuotojų – potencialių pirkėjų atrankos kriterijus ir sąlygas, nagrinėja atrankinio konkurso metu gautus pasiūlymus, juos įvertina pagal konkurso komisijos nustatytus kriterijus;

15.10. išrenka atrankinio konkurso nugalėtoją;

15.11. teikia atrankinio konkurso rezultatus Privatizavimo komisijai pritarti.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

16. Konkurso komisija dirba tol, kol objekto privatizavimo programa įvykdoma, sustabdoma ar pripažįstama pasibaigusia.

17. Konkurso komisija, atsižvelgdama į nustatytas objekto privatizavimo sąlygas, yra įgaliota derėtis visais privatizavimo sandorio sudarymo klausimais.

18. Konkurso komisijos sprendimai priimami paprasta komisijos narių balsų dauguma. Balsams pasiskirsčius po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas. Konkurso komisijos narys neturi teisės balsuoti dėl potencialių pirkėjų, su kuriais jis yra susijęs artimais giminystės ryšiais (sutuoktiniai, tėvai, įtėviai, vaikai, įvaikiai, broliai, seserys, seneliai, vaikaičiai) arba turi su jais sutartinių įsipareigojimų dėl svarstomo klausimo.

19. Konkurso komisijos nariai gali būti keičiami bei konkurso komisijos veikla sustabdoma ar nutraukiama Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu, jeigu:

19.1. konkurso komisija ar komisijos narys atsistatydina;

19.2. konkurso komisijos narys yra tiesiogiai suinteresuotas objekto privatizavimu;

19.3. konkurso komisijos narys tampa neveiksniu ar dėl kitos priežasties negali eiti savo pareigų.

 

ATRANKINIO KONKURSO RENGIMAS

 

20. Turto fondas ir konkurso komisija, rengdami įmonės akcijų privatizavimo programą, turi išnagrinėti su įmonės akcijų privatizavimu susijusias problemas, identifikuoti ir analizuoti prieš objekto privatizavimą bei privatizavimo metu spręstinus klausimus ir nustatyti:

20.1. poreikį reguliuoti įmonės veiklą po privatizavimo ir tinkamus reguliavimo mechanizmus:

20.1.1. valstybės nuosavybėje turinčių likti įmonės akcijų dalį po objekto privatizavimo ir galimybes mažinti šią dalį ateityje, taip pat specialiųjų akcijų poreikį;

20.1.2. strateginio investitoriaus įsigyjamos įmonės akcijų dalies apribojimus, šių apribojimų trukmę. Rengiant energetikos įmonių privatizavimo programas, būtina atsižvelgti į Lietuvos Respublikos nacionalinio saugumo pagrindų įstatymo (Žin., 1997, Nr. 2-16) priedėlio „Lietuvos nacionalinio saugumo pagrindai“ 4 skyriaus skirsnyje „Ekonominė politika“ nurodytą reikalavimą – aprūpinimas energetiniais ištekliais negali būti perduotas šalių, iš kurių šie ištekliai tiekiami, subjektų kontrolei;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

20.1.3. įmonės valdymo organų formavimo ir jos valdymo principus po privatizavimo (šie principai įtraukiami į akcijų privatizavimo sandorio dokumentus);

20.1.4. įmonės veiklos po privatizavimo reguliavimo principus ūkio sektorių reglamentuojančiuose įstatymuose ir kituose teisės aktuose (prireikus);

20.2. įmonės darbuotojams parduodamų akcijų kiekį ir sąlygas, jeigu akcijos gali būti parduodamos įmonės darbuotojams pagal Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymą;

20.3. finansinius, techninius, vadybinius ir kitus įmonės poreikius bei reikalavimus investicijoms ir įmonės veiklos plėtotei, kuriuos turėtų patenkinti strateginis investitorius. Šie reikalavimai investitoriui gali būti įtraukti į objekto privatizavimo sąlygas ir (ar) naudojami kaip vertinimo kriterijai vertinant potencialių pirkėjų techninius pasiūlymus;

20.4. kitas objekto privatizavimo sąlygas (tokias kaip sumokėjimo už akcijas terminai, reikalavimai išsaugoti darbo vietas ir kita).

21. Atsižvelgdami į šių nuostatų 20.1–20.4 punktuose nurodytos analizės rezultatus ir privatizavimo tikslus, Turto fondas kartu su konkurso komisija nustato:

21.1. išleidžiamų naujų įmonės akcijų (toliau vadinama – naujos akcijos), kurias įsigis arba įsipareigos įsigyti ateityje strateginis investitorius, kiekį ir jų įsigijimo etapus;

21.2. privatizavimo būdų derinį ir kiekvienu būdu parduodamų įmonės akcijų kiekį;

21.3. priklausomai nuo pasirinktų privatizavimo būdų derinio – konkretaus objekto privatizavimo proceso taisykles, kurios bus pateikiamos potencialiems pirkėjams, taip pat objekto parengimo privatizavimui ir privatizavimo vykdymo tvarkaraštį, kurio etapų vykdymo datos gali būti keičiamos priklausomai nuo privatizavimo proceso eigos, iš anksto apie tai informavus tame etape dalyvaujančius potencialius pirkėjus.

22. Atsižvelgdami į nustatytus privatizavimo tikslus, apribojimus strateginiam investitoriui ir įmonei bei privatizavimo objekto specifiką, Turto fondas kartu su konkurso komisija gali nustatyti šiuos privatizavimo būdų derinius:

22.1. viešąjį konkursą su (be) valstybės ar savivaldybės kontrolės perdavimu valstybės ar savivaldybės kontroliuojamoje įmonėje privatizavimo sandorio sudarymo metu arba vėliau;

22.2. tiesiogines derybas su (be) valstybės ar savivaldybės kontrolės perdavimu valstybės ar savivaldybės kontroliuojamoje įmonėje privatizavimo sandorio sudarymo metu arba vėliau;

22.3. viešąjį konkursą ir viešąjį akcijų pardavimą. Jeigu tikslinga dalį privatizuojamų įmonės akcijų parduoti atviroje rinkoje arba jeigu strateginis investitorius neįsigijo ar dėl nustatytų įsigyjamo akcijų kiekio apribojimų negali įsigyti visų privatizuojamų įmonės akcijų, po to, kai sudaromas privatizavimo sandoris su strateginiu investitorium, akcijų likutis gali būti parduodamas viešojo akcijų pardavimo būdu vertybinių popierių biržose;

22.4. tiesiogines derybas ir viešąjį akcijų pardavimą. Jeigu tikslinga dalį privatizuojamų įmonės akcijų parduoti atviroje rinkoje arba jeigu strateginis investitorius neįsigijo ar dėl nustatytų įsigyjamo akcijų kiekio apribojimų negali įsigyti visų privatizuojamų įmonės akcijų, po to, kai sudaromas privatizavimo sandoris su strateginiu investitorium, akcijų likutis gali būti parduodamas viešojo akcijų pardavimo būdu vertybinių popierių biržose;

22.5. kitą privatizavimo būdų derinį.

23. Turto fondas parengia ir pateikia konkurso komisijai įvertinti:

23.1. potencialių pirkėjų – strateginių investitorių atrankos kvalifikacinių kriterijų bei sąlygų (toliau vadinama – potencialių pirkėjų kvalifikaciniai kriterijai bei sąlygos; kvalifikaciniai kriterijai bei sąlygos), kurių pagrindu bus atrenkami potencialūs pirkėjai atrankiniam konkursui, projektą. Kvalifikaciniuose kriterijuose bei sąlygose turi būti numatytos taisyklės, pagal kurias atrinkti potencialūs pirkėjai vėlesniuose atrankinio konkurso etapuose galėtų sudaryti investitorių grupes ar pateikti bendrus pasiūlymus dėl įmonės akcijų įsigijimo;

23.2. informacinio įmonės bukleto-kvietimo dalyvauti konkurse projektą. Informaciniame įmonės buklete-kvietime dalyvauti konkurse turi būti pateikta ši informacija:

23.2.1. privatizavimo objekto pavadinimas ir pagrindinės veiklos apibūdinimas;

23.2.2. Lietuvos Respublikos Vyriausybės tikslai privatizuojant objektą ir išankstinės privatizavimo sąlygos;

23.2.3. trumpas įmonės apibūdinimas (veiklos pobūdis, prekės ir paslaugos, rinkos, pagrindiniai finansiniai rodikliai ir kita);

23.2.4. bendra informacija apie ekonominę, teisinę ir kitokią aplinką;

23.2.5. privatizavimo proceso taisyklės, nurodytos šių nuostatų 21.3 punkte;

23.2.6. potencialių pirkėjų kvalifikaciniai kriterijai bei sąlygos;

23.2.7. duomenys, kuriuos apie save turi pateikti potencialūs pirkėjai;

23.2.8. potencialių pirkėjų paraiškų pateikimo terminai;

23.2.9. konfidencialumo sutartis ir paraiškos forma;

23.2.10. Turto fondo darbuotojo, atsakingo už informacinio įmonės bukleto-kvietimo dalyvauti konkurse platinimą ir potencialių pirkėjų paraiškų registravimą, vardas ir pavardė, pareigos, adresas, telefono ir fakso numeriai;

23.2.11. kita informacija.

24. Informaciniame įmonės buklete-kvietime dalyvauti konkurse negali būti pateikta konfidenciali informacija.

25. Turto fondas gali nustatyti iki 200 litų mokestį už platinamą informacinį įmonės bukletą-kvietimą dalyvauti konkurse arba platinti jį nemokamai.

 

OBJEKTO PARENGIMAS PRIVATIZUOTI IR JO PRIVATIZAVIMO PROGRAMA

 

26. Įmonės administracija ir valstybei nuosavybės teise priklausančių įmonės akcijų valdytojas (įmonės akcijų valdytojas) Turto fondo nustatytu laiku pagal šio fondo parengtas formas turi pateikti šiuos duomenis, kurių reikia privatizavimo dokumentams bei objekto privatizavimo programos projektui rengti:

26.1. įmonės pavadinimą ir trumpą charakteristiką (įstatinio kapitalo dydis, valstybei tenkančių akcijų nominali vertė, įstatinio kapitalo rentabilumas, gamybos apimtis ar metinė apyvarta, darbuotojų skaičius, pagrindinės veiklos pobūdis, trumpa geografinė charakteristika, informacija apie valstybės kontroliuojamos įmonės produkcijos ar paslaugų dalį rinkoje, trečiųjų asmenų teises į tokią įmonę ir kita);

26.2. kitą Turto fondo nurodytą informaciją, kurios reikia informaciniam įmonės bukletui-kvietimui dalyvauti konkurse parengti;

26.3. žemės sklypo, kuris nustatytąja tvarka yra priskirtas įmonei, nuomos ar panaudos sutartis, o jeigu tokios sutartys nesudarytos, – kitus Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatytus žemės sklypo suteikimo naudotis dokumentus. Įmonė, kurios akcijos yra įtrauktos į privatizavimo objektų sąrašą, privalo raštu kreiptis į žemės sklypo valdytoją dėl šiame punkte nurodytų dokumentų parengimo;

26.4. teisiškai registruotino turto apyrašą ir inventorizavimo bylas ar jų kopijas;

26.5. visų nuosavybės teisės dokumentų (įskaitant prekinius ženklus, patentus, kitą intelektinę nuosavybę ir panašiai), kuriais disponuoja įmonė, kopijas;

26.6. galiojančių pagrindinės veiklos ir kitų sandorių (nuomos, panaudos, bendros veiklos ir panašiai) kopijas, taip pat rengiamų sandorių projektų kopijas, jeigu tokie sandoriai ar kelių sandorių metinė vertė gali pakeisti Informaciniame privatizavimo biuletenyje skelbiamus arba privatizavimo dokumentuose potencialiems pirkėjams pateikiamus rodiklius;

26.7. kopijas dokumentų apie kalendoriniais metais numatomas išmokas (įskaitant privalomąsias), jeigu tokios išmokos gali pakeisti Informaciniame privatizavimo biuletenyje skelbiamus arba privatizavimo dokumentuose potencialiems pirkėjams pateikiamus rodiklius;

26.8. kopijas dokumentų apie gautas ir suteiktas paskolas, investicijas, taip pat garantijas, laidavimą, turto įkeitimą, draudimą, kitus prievolių įvykdymą užtikrinančius sandorius;

26.9. kopijas dokumentų apie įmonei ar įmonės pareikštas pretenzijas, ieškinius, reikalavimus ir kita, taip pat vykstančius teismo procesus;

26.10. įmonės valdymo organų (visuotinio akcininkų susirinkimo, stebėtojų tarybos, valdybos) veiklos dokumentų kopijas;

26.11. įmonės santykius su darbuotojais reglamentuojančių dokumentų (darbo sutarčių, kolektyvinės sutarties, darbo apmokėjimo bei skatinimo taisyklių ir panašiai) kopijas;

26.12. kopijas dokumentų, patvirtinančių įmonės teisę naudotis licencijomis, leidimais, jeigu pagal įmonės veiklos pobūdį tokių leidimų ir licencijų reikia;

26.13. duomenis iš valstybės institucijų ir įstaigų (Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Finansų ministerijos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdybos ir kitų), kontroliuojančių įmonės prievolių įvykdymą valstybei ar (ir) savivaldybei, apie visus įmonės įsiskolinimus (įskaitant baudas ir delspinigius) valstybei (savivaldybei). Šie duomenys Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka turi būti pateikti įmonei. Įmonė privalo raštu kreiptis į atitinkamas valstybės institucijas ir įstaigas dėl šiame punkte nurodytų dokumentų parengimo;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

26.14. informaciją (pažymą) apie įmonės privatizavimo ir naudojimo sąlygų, nurodytų šių nuostatų 27 punkte, derinimą;

26.15. kitus Turto fondo nurodytus dokumentus ar jų kopijas.

27. Įmonės administracija ir Turto fondas turi suderinti su atitinkamomis valstybės (savivaldybės) institucijomis ir įstaigomis įmonės veiklos ekonomines ir teisines garantijas, aplinkos apsaugos reikalavimus, objektų, esančių valstybės saugomose teritorijose, naudojimo privalomąsias sąlygas, kultūros objektų apsaugos sąlygas, taip pat sąlygas, kurios užtikrina produkcijos ar paslaugų kainų bei šios produkcijos ar paslaugų kokybės kontrolę, jeigu įmonei taikomos kainos ar kokybė yra kontroliuojamos pagal įstatymus ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus. Pagal apibendrintus visus įmonei keliamus reikalavimus Turto fondas kartu su konkurso komisija turi parengti atitinkamų objekto privatizavimo sąlygų projektą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

28. Įmonės administracijos vadovas ir vyriausiasis finansininkas (buhalteris) pagal savo kompetenciją įstatymų nustatyta tvarka atsako už teikiamų duomenų teisingumą ir išsamumą. Turto fondo nustatytu laiku ir forma įmonės administracijos vadovas ir vyriausiasis finansininkas (buhalteris) bei įmonės akcijų valdytojas privalo raštu patvirtinti, kad Turto fondui buvo pateikta visa informacija apie įmonę, kad ta informacija yra teisinga visais atžvilgiais.

29. Turto fondas ir konkurso komisija turi pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei, ministerijoms ir kitoms valstybės institucijoms ir įstaigoms savo išvadas ir rekomendacijas dėl teisės aktų, kurių reikia privatizuojant įmones, parengimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

30. Įmonės akcijų privatizavimo programos (toliau vadinama – privatizavimo programa) projektą Turto fondas rengia remdamasis šių nuostatų 26.1 punkte nurodyta įmonės administracijos ir įmonės akcijų valdytojo pateikta informacija ir atsižvelgdamas į sprendimus šių nuostatų 20–22 punktuose nurodytais klausimais bei į valstybės (savivaldybės) institucijų pateiktą šių nuostatų 27 punkte nurodytą informaciją.

31. Priklausomai nuo to, kuris privatizavimo būdas – viešas konkursas ar tiesioginės derybos – dominuoja Turto fondo ir konkurso komisijos nustatytame įmonės akcijų privatizavimo būdų derinyje, Turto fondas privatizavimo programos projektą teikia Privatizavimo komisijai svarstyti šia tvarka:

31.1. jeigu dominuojantis privatizavimo būdas yra viešas konkursas, Turto fondas teikia privatizavimo programos projektą Privatizavimo komisijai svarstyti po to, kai išnagrinėjami šių nuostatų 20 punkte nurodyti klausimai. Privatizavimo komisijai pritarus privatizavimo programai, Turto fondas skelbia ją Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka kartu su šių nuostatų 38 punkte nurodyta informacija;

31.2. kai dominuojantis būdas yra tiesioginės derybos, Turto fondas privatizavimo programos projektą teikia Privatizavimo komisijai pritarti ir Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti kartu su potencialių pirkėjų – strateginių investitorių sąrašo, sudaryto iš potencialių pirkėjų, šių nuostatų 52-55 punktuose nustatyta tvarka atrinktų teikti galutinius konkursinius pasiūlymus dėl įmonės akcijų įsigijimo, projektu. Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus privatizavimo programą ir potencialių pirkėjų – strateginių investitorių sąrašą, Turto fondas skelbia juos Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

 

32. Jeigu po privatizavimo valstybės nuosavybėje lieka akcijų paketas, suteikiantis daugiau kaip 1/2, 1/3 (ar 1/4) balsų visuotiniame akcininkų susirinkime, siekiant patenkinti įmonės poreikius gauti investicijų, privatizavimo programoje gali būti nustatoma, kad tiesiogines derybas ar viešąjį konkursą laimėjęs potencialus pirkėjas – strateginis investitorius kartu su valstybei nuosavybės teise priklausančiomis įmonės akcijomis (arba akcijų pirkimo-pardavimo sutartyje nustatytais terminais vėliau) įsigis naujų įmonės akcijų. Tuomet įmonės akcijų privatizavimo programoje nurodoma bendra privatizuojamų ir parduodamų naujų įmonės akcijų dalis (procentais) visame įmonės įstatiniame kapitale (įskaitant investicijas į naujas įmonės akcijas) bei investicijų į naujas įmonės akcijas suma. Priklausomai nuo privatizavimo objekto specifikos investicijų į naujas įmonės akcijas suma privatizavimo programoje gali būti nenurodoma: ji gali būti nustatoma atrankinio konkurso metu pagal potencialių pirkėjų – strateginių investitorių pasiūlymus.:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

32.1. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

32.2. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

32.3. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

32.4. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

32.5. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

33. Turto fondas išanalizuoja ir įvertina šių nuostatų 26 punkte nurodytus įmonės administracijos ir įmonės akcijų valdytojo pateiktus dokumentus bei informaciją ir atlieka (arba užsako):

33.1. išsamų įmonės teisinį auditą (due diligence);

33.2. įmonės veiklos techninių ir finansinių rodiklių analizę, be to, parengia įmonės išplėstinę finansinę ataskaitą ir prireikus įpareigoja įmonę užsakyti finansinį auditą;

33.3. įvertina privatizavimo objektą arba samdo nepriklausomus turto vertintojus;

33.4. parengia informacinį leidinį apie parduodamą įmonės akcijų paketą ir kitus informacinius dokumentus, kuriuos reikia pateikti potencialiems pirkėjams;

33.5. parengia akcijų pirkimo-pardavimo sutarties, o prireikus – ir kitų sandorio dokumentų (akcijų pasirašymo sutarties, akcininkų sutarties, naujų įmonės įstatų ir t. t.) projektus;

33.6. parengia įmonės pirminių teisinių, finansinių, valdymo ir kitų dokumentų rinkinį, kurio reikia potencialių pirkėjų analizei įmonėje;

33.7. parengia potencialių pirkėjų pirminių ir galutinių pasiūlymų vertinimo sistemą. Vertinant pirminius pasiūlymus, taškai skiriami tiek už techninį potencialaus pirkėjo pasiūlymą (verslo planą ir pasiūlymus dėl įmonės veiklos plėtojimo), tiek už finansinį, o vertinant galutinius pasiūlymus – tik už finansinį pasiūlymą su sąlyga, kad pateiktas techninis pasiūlymas atitinka potencialiems pirkėjams nustatytus reikalavimus ir privatizavimo sąlygas. Jeigu šių nuostatų nustatyta tvarka pirminiai pasiūlymai nėra pateikiami, taškai už techninį pasiūlymą gali būti skiriami ir vertinant galutinius konkursinius pasiūlymus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

34. Turto fondas, remdamasis šių nuostatų 33 punkte nurodyta įmonės administracijos pateiktos ir kitos informacijos analize, turi parengti atrankinio konkurso dokumentų rinkinį (susidedantį iš informacinio leidinio apie parduodamą įmonės akcijų paketą, sandorio dokumentų projektų ir kitų dokumentų), kurio prireiks atitinkamame atrankinio konkurso etape.

35. Konkurso komisija turi išnagrinėti ir pateikti Turto fondui išvadas bei rekomendacijas dėl šių nuostatų 33 punkte nurodytų darbų rezultatų ir dokumentų projektų bei 34 punkte nurodyto atrankinio konkurso dokumentų rinkinio.

36. Turto fondo nurodymu įmonės administracija ir (ar) įmonės akcijų valdytojas privalo Turto fondo nustatytais terminais ištaisyti esamus trūkumus ir parengti visus dokumentus, kurių reikia privatizavimui.

 

ATRANKINIO KONKURSO PASKELBIMAS

 

37. Gavęs konkurso komisijos išvadas dėl šių nuostatų 23 punkte nurodytų dokumentų, Turto fondas Informaciniame privatizavimo biuletenyje ir kitais būdais paskelbia informaciją apie įmonės akcijų privatizavimą ir kvietimą, kad potencialūs pirkėjai pateiktų paraiškas dalyvauti atrankiniame konkurse. Atrankinio konkurso paskelbimo diena yra Informacinio privatizavimo biuletenio išleidimo diena.

38. Informaciniame privatizavimo biuletenyje turi būti skelbiama:

38.1. įmonės, kurios akcijos parduodamos, pavadinimas, kodas, adresas, ir pagrindinės veiklos apibūdinimas;

38.2. objekto privatizavimo derinant keletą privatizavimo būdų programa – tuo atveju, kai dominuojantis privatizavimo būdas yra viešasis konkursas; trumpa privatizavimo objekto charakteristika, valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų skaičius, nominali jų vertė, dalis įmonės įstatiniame kapitale ir numatoma parduoti įmonės akcijų dalis – tuo atveju, kai dominuojantis privatizavimo būdas yra tiesioginės derybos;

38.3. potencialių pirkėjų kvalifikaciniai kriterijai bei sąlygos;

38.4. informacinio įmonės bukleto-kvietimo dalyvauti konkurse platinimo ir potencialių pirkėjų paraiškų pateikimo terminai;

38.5. informacinio įmonės bukleto-kvietimo dalyvauti konkurse įsigijimo ir paraiškos pateikimo procedūra;

38.6. Turto fondo darbuotojo, atsakingo už informacinio įmonės bukleto-kvietimo dalyvauti konkurse platinimą ir potencialių pirkėjų paraiškų registravimą, vardas ir pavardė, pareigos, adresas, telefono ir fakso numeriai;

38.7. kita būtina informacija.

39. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

39. Jeigu dominuojantis privatizavimo būdas yra viešasis konkursas, Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimu Informaciniame privatizavimo biuletenyje kartu su objekto privatizavimo programa pirminių pasiūlymų pateikimo terminas ir tikslus galutinių pasiūlymų pateikimo terminas gali būti neskelbiamas. Šiuo atveju kartu su objekto privatizavimo programa Informaciniame privatizavimo biuletenyje skelbiamas laikotarpis, per kurį turi būti pateikti galutiniai pasiūlymai. Konkurso komisijai priėmus šių nuostatų 41 punkte numatytus sprendimus, Informaciniame privatizavimo biuletenyje papildomai paskelbiama ši informacija:

39.1. objekto pavadinimas ir privatizavimo būdas;

39.2. nuoroda, kad skelbiama papildoma informacija apie objekto privatizavimą, objekto privatizavimo programos paskelbimo Informaciniame privatizavimo biuletenyje data;

39.3. trumpa privatizavimo objekto charakteristika;

39.4. tikslus objekto apžiūros laikas;

39.5. pirminių pasiūlymų pateikimo terminas (jeigu konkurso komisija nusprendžia pareikalauti pateikti pirminius pasiūlymus);

39.6. tikslus galutinių pasiūlymų pateikimo terminas.

Papildyta punktu:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

40. Turto fondas taip pat turi tiesiogiai kreiptis į jam žinomus potencialius pirkėjus (įskaitant visus potencialius pirkėjus, kurie anksčiau raštu buvo patvirtinę ketiną įsigyti privatizuojamą objektą), pateikdamas jiems informacinį įmonės bukletą-kvietimą dalyvauti konkurse ir kitą informaciją, kuri yra skelbiama viešai.

 

POTENCIALIŲ PIRKĖJŲ ATRINKIMAS DALYVAUTI ATRANKINIAME KONKURSE

 

41. Konkurso komisija:

41.1. per 5 darbo dienas nuo potencialių pirkėjų paraiškų pateikimo termino pabaigos išanalizuoja paraiškas pateikusių potencialių pirkėjų informaciją ir nustato, ar ji atitinka Turto fondo ir konkurso komisijos nustatytus kvalifikacinius kriterijus ir sąlygas, taip pat patvirtina kvalifikacinius kriterijus atitinkančių potencialių pirkėjų sąrašą;

41.2. jeigu dominuojantis privatizavimo būdas yra viešasis konkursas ir vadovaujantis šių nuostatų 39 punktu Informaciniame privatizavimo biuletenyje nepaskelbtas tikslus galutinių pasiūlymų pateikimo terminas ir pirminių pasiūlymų pateikimo terminas, per 10 darbo dienų nuo potencialių pirkėjų paraiškų pateikimo termino pabaigos atlieka šiuos veiksmus:

41.2.1. nusprendžia, ar bus pareikalauta pateikti potencialių pirkėjų pirminius pasiūlymus;

41.2.2. nustato tikslius galutinių pasiūlymų ir pirminių pasiūlymų (jeigu konkurso komisija nusprendžia pareikalauti pateikti pirminius pasiūlymus) pateikimo terminus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

42. Turto fondas per 10 darbo dienų nuo potencialių pirkėjų paraiškų pateikimo termino pabaigos turi informuoti visus paraiškas pateikusius potencialius pirkėjus, ar pagal pateiktą informaciją jie atitinka kvalifikacinius kriterijus ir sąlygas, o atrinktiems potencialiems pirkėjams, be to, pranešti apie tolesnes atrankinio konkurso procedūras.

43. Atrinkti potencialūs pirkėjai per 10 kalendorinių dienų nuo patvirtinimo, kad jie pagal pateiktą informaciją atitinka kvalifikacinius kriterijus ir sąlygas, išsiuntimo datos privalo:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

43.1. pateikti Turto fondui pasirašytą konfidencialumo sutartį. Konfidencialumo sutartyje turi būti nustatyta, kad potencialus pirkėjas, kuriame nors atrankinio konkurso etape atsisakęs dalyvauti konkurse ar konkurso komisijos neatrinktas tolesniam konkurso etapui, privalo grąžinti visą jam pateiktą konfidencialią informaciją;

43.2. sumokėti Turto fondo nustatyto dydžio įmoką už atrankinio konkurso dokumentų rinkinį (informacinį leidinį apie parduodamą įmonės akcijų paketą ir kitus konkurso dokumentus). Įmoka už atrankinio konkurso dokumentų rinkinį gali būti nuo 4 tūkst. litų iki 200 tūkst. litų (priklausomai nuo privatizavimo objekto specifikos bei Turto fondo sąnaudų dokumentų rinkiniui parengti). Ši įmoka potencialiems pirkėjams negražinama;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

43.3. pateikti Turto fondui pasirašytas atrankinio konkurso taisykles, patvirtindami, kad sutinka su tolesne atrankinio konkurso procedūra ir įsipareigoja laikytis jiems keliamų reikalavimų.

44. Turto fondas per 5 darbo dienas nuo šių nuostatų 43 punkte nurodytų sąlygų įvykdymo termino pabaigos jas laiku įvykdžiusiems atrinktiems potencialiems pirkėjams išsiunčia atrankinio konkurso dokumentų rinkinį.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

45. Pirminių pasiūlymų pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 20 kalendorinių dienų nuo atrankinio konkurso dokumentų rinkinio išsiuntimo atrinktiems potencialiems pirkėjams. Jeigu pirminių pasiūlymų pateikimo terminas skelbiamas šių nuostatų 39 punkte nustatytu būdu, pirminių pasiūlymų pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 30 kalendorinių dienų nuo informacijos apie pirminių pasiūlymų pateikimo terminą paskelbimo Informaciniame privatizavimo biuletenyje.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

46. Potencialūs pirkėjai nuo informavimo apie jų atrinkimą dalyvauti konkurse datos negali susitikti pokalbiui su įmonės administracija, privatizavimo objekto valdytoju, Turto fondo darbuotojais ar konkurso komisijos nariais, išskyrus procesinius susitikimus, kuriuos paskiria Turto fondas ir (ar) konkurso komisija.

 

PIRMINIAI KONKURSINIAI PASIŪLYMAI

 

47. Pirminių pasiūlymų tikslas – įvertinti potencialių pirkėjų tinkamumą (patirtį, finansinį pajėgumą ir kita) bei gebėjimą įsigyti ir valdyti privatizavimo objektą. Pirminį pasiūlymą sudaro techninis pasiūlymas (susidedantis iš įmonės verslo plano, kapitalo investicijų programos, pasiūlymų dėl sandorio dokumentų pakeitimų ir kita) ir finansinis pasiūlymas (pasiūlymai dėl įmonės akcijų kainos ir investicijų didinant įmonės įstatinį kapitalą). Pirminiai konkursiniai pasiūlymai nėra įpareigojantys, ir juos pateikę potencialūs pirkėjai gali atsisakyti pateikti galutinius pasiūlymus.

48. Kai dominuojantis objekto privatizavimo būdas yra tiesioginės derybos, siekiant nustatyti optimalų strateginio investitoriaus įsigyjamų ir kitais būdais privatizuojamų akcijų kiekį, potencialių pirkėjų gali būti prašoma pirminių pasiūlymų pateikimo ir vertinimo etape nurodyti pageidaujamą įsigyti akcijų kiekį.

49. Rengdami pirminius pasiūlymus, potencialūs pirkėjai iš anksto Turto fondo nustatytu laiku gali lankytis įmonėje, susitikti su jos administracija, analizuoti šių nuostatų 33.6 punkte nurodytus pirminius įmonės dokumentus ir informaciją. Jeigu dominuojantis privatizavimo būdas yra viešasis konkursas ir apie objekto privatizavimą skelbiama šių nuostatų 39 punkte nustatyta tvarka, potencialūs pirkėjai gali lankytis įmonėje, susitikti su jos administracija, analizuoti šių nuostatų 33.6 punkte nurodytus pirminius įmonės dokumentus ir informaciją tik rengdami galutinius pasiūlymus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

50. Be šių nuostatų 49 punkte nurodytų priemonių, Turto fondas taip pat rengia potencialių pirkėjų susitikimus su valstybės institucijų bei Turto fondo atstovais ir privalo užtikrinti, kad visiems atrinktiems potencialiems pirkėjams bus pateikta vienoda visapusiška informacija.

51. Ne vėliau kaip 10 kalendorinių dienų iki pirminių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos potencialūs pirkėjai, pakviesti teikti pirminius pasiūlymus, gali teikti raštiškus paklausimus Turto fondui dėl konkurso taisyklių ar potencialiems pirkėjams pateiktų dokumentų. Turto fondas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo atsako paklausėjui. Visi atsakymai taip pat išsiunčiami visiems atrinktiems potencialiems pirkėjams.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

52. Per 15 darbo dienų nuo pirminių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos konkurso komisija išnagrinėja, ar pirminiai pasiūlymai atitinka atrankinio konkurso reikalavimus, ir pagal paskelbtus pasiūlymų vertinimo kriterijus įvertina potencialių pirkėjų pateiktus pirminius pasiūlymus.

53. Konkurso komisija turi teisę atmesti visus pirminius pasiūlymus, jeigu jie neatitinka atrankinio konkurso reikalavimų arba yra nepriimtini pagal nustatytus vertinimo kriterijus.

54. Konkurso komisija iš potencialių pirkėjų, kurių pirminiai pasiūlymai atitinka atrankinio konkurso reikalavimus ir kurių techniniai bei finansiniai pasiūlymai yra priimtini pagal nustatytus vertinimo kriterijus, atrenka potencialius pirkėjus, galinčius pateikti galutinius pasiūlymus.

55. Jeigu dominuojantis objekto privatizavimo būdas yra tiesioginės derybos, Turto fondas iš atrinktų potencialių pirkėjų parengia potencialių pirkėjų – strateginių investuotojų sąrašo projektą ir pateikia jį Privatizavimo komisijai pritarti. Jeigu Privatizavimo komisija pritaria potencialių pirkėjų – strateginių investuotojų sąrašo projektui, Turto fondas turi pateikti šį projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti.

Punkto pakeitimai:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

56. Konkurso komisijai atrinkus potencialius pirkėjus – strateginius investuotojus, galinčius pateikti galutinius konkursinius pasiūlymus, arba Lietuvos Respublikos Vyriausybei patvirtinus potencialių pirkėjų – strateginių investuotojų sąrašą, Turto fondas per 5 darbo dienas informuoja konkurso komisijos atrinktus potencialius pirkėjus – strateginius investuotojus arba į potencialių pirkėjų – strateginių investuotojų sąrašą įtrauktus potencialius pirkėjus (toliau vadinama – atrankinio konkurso dalyviai), kad jie atrinkti galutiniams pasiūlymams teikti, po to per 5 darbo dienas išsiunčia jiems po konkurso komisijos patvirtinto atrankinio konkurso dokumentų rinkinio egzempliorių (jo reikia rengiant galutinius pasiūlymus).

Turto fondas turi teisę kreiptis į atitinkamas Lietuvos Respublikos ar nustatytąja tvarka į užsienio valstybių institucijas dėl duomenų apie atrankinio konkurso dalyvio patikimumą pateikimo. Lietuvos fizinių ir juridinių asmenų patikimumas turi būti patikrintas per 15 kalendorinių dienų, užsienio pirkėjų – per 30 kalendorinių dienų nuo Turto fondo raštiško paklausimo. Naudodamasis gauta informacija, Turto fondas privalo laikytis pasirašytų konfidencialumo įsipareigojimų.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1148, 1998-09-23, Žin., 1998, Nr. 85-2371 (1998-09-30), i. k. 0981100NUTA00001148

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

57. Jeigu dominuojantis įmonės akcijų privatizavimo būdas yra tiesioginės derybos, Turto fondas skelbia potencialių pirkėjų – strateginių investitorių sąrašą kartu su privatizavimo programa šių nuostatų 31.2 punkte nustatyta tvarka, o 56 punkte nurodyti terminai skaičiuojami nuo šio sąrašo paskelbimo.

58. Galutinių pasiūlymų pateikimo terminas negali būti trumpesnis kaip 15 kalendorinių dienų nuo kvietimo pateikti galutinius pasiūlymus išsiuntimo atrinktiems konkurso dalyviams datos.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

GALUTINIAI KONKURSINIAI PASIŪLYMAI IR DERYBOS

 

59. Galutinių pasiūlymų tikslas yra išrinkti potencialų pirkėją – strateginį investitorių, kuris įsigis įmonės akcijų paketą ir finansiškai pajėgs vykdyti nustatytąsias privatizavimo sąlygas bei savo konkursinius pasiūlymus. Galutinį pasiūlymą sudaro techninis pasiūlymas (susidedantis iš įmonės verslo plano, kapitalo investicijų programos ir kitų dokumentų) ir finansinis pasiūlymas (pasiūlymai dėl įmonės akcijų kainos ir investicijų didinant įmonės įstatinį kapitalą). Finansiniame pasiūlyme taip pat gali būti pateikti ir pasiūlymai dėl investicijų, nedidinant įmonės įstatinio kapitalo, tačiau vertinant finansinius pasiūlymus į šiuos pasiūlymus nebus atsižvelgiama.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1148, 1998-09-23, Žin., 1998, Nr. 85-2371 (1998-09-30), i. k. 0981100NUTA00001148

 

60. Ne vėliau kaip 20 kalendorinių dienų iki galutinių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos atrankinio konkurso dalyviai gali pateikti raštiškus paklausimus Turto fondui dėl konkurso taisyklių ar konkurso dalyviams pateiktų dokumentų. Turto fondas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo paklausimo gavimo atsako paklausėjui. Visi Turto fondo atsakymai taip pat išsiunčiami visiems konkurso dalyviams.

61. Rengdami galutinius pasiūlymus, atrankinio konkurso dalyviai iš anksto nustatytu laiku gali lankytis įmonėje, susitikti su jos administracija, analizuoti šių nuostatų 33.6 punkte nurodytus įmonės pirminius dokumentus ir informaciją.

62. Potencialių pirkėjų pageidavimu Turto fondas taip pat rengia potencialių pirkėjų susitikimus su valstybės institucijų ir Turto fondo atstovais ir privalo užtikrinti, kad visiems atrankinio konkurso dalyviams bus pateikta vienoda visapusiška informacija.

63. Per 10 darbo dienų nuo galutinių pasiūlymų pateikimo termino pabaigos konkurso komisija išnagrinėja, ar galutiniai pasiūlymai atitinka atrankinio konkurso reikalavimus, ir pagal paskelbtus pasiūlymų vertinimo kriterijus įvertina pateiktus atrankinio konkurso dalyvių pasiūlymus šia tvarka:

Punkto pakeitimai:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

63.1. patikrinama, ar galutiniai pasiūlymai atitinka atrankinio konkurso reikalavimus bei taisykles;

63.2. įvertinami galutiniai techniniai pasiūlymai pagal paskelbtus pasiūlymų vertinimo kriterijus ir sąlygas. Reikalavimų neatitinkantis techninis pasiūlymas gali būti atmestas; šiuo atveju šį pasiūlymą pateikusio atrankinio konkurso dalyvio finansinis pasiūlymas nenagrinėjamas;

Punkto pakeitimai:

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

63.3. pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimuose nustatytus viešojo konkurso ir tiesioginių derybų vertinimo kriterijus įvertinami visus reikalavimus atitinkančių konkurso dalyvių finansiniai pasiūlymai.

64. Konkurso komisija turi teisę atmesti galutinius pasiūlymus, jeigu jie neatitinka atrankinio konkurso reikalavimų arba yra nepriimtini pagal nustatytuosius vertinimo kriterijus, arba jeigu gaunama raštiška informacija iš 56 punkte nurodytų institucijų apie potencialaus pirkėjo – strateginio investitoriaus (arba bent vieno iš grupę sudarančių fizinių ar juridinių asmenų) nepatikimumą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1148, 1998-09-23, Žin., 1998, Nr. 85-2371 (1998-09-30), i. k. 0981100NUTA00001148

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

 

65. Konkurso komisija, įvertinusi atrankinio konkurso dalyvių pateiktus pasiūlymus, įrašo pažymoje atrankinio konkurso dalyvius, kurių pasiūlymai nuo pateikto geriausio atrankinio konkurso pasiūlymo skiriasi ne daugiau kaip 15 procentų. Konkurso komisija gali paskelbti atrankinio konkurso laimėtoją arba nutarti derėtis su vienu ar keliais iš įrašytų pažymoje geriausius galutinius pasiūlymus pateikusių atrankinio konkurso dalyvių, kad jie pagerintų savo pasiūlymus. Šiuo atveju atrankinio konkurso laimėtoju pripažįstamas tas dalyvis, kurio pasiūlymas pasibaigus deryboms yra geriausias. Derybos dėl pasiūlymų pagerinimo negali trukti ilgiau kaip 90 kalendorinių dienų nuo atrankinio konkurso komisijos sprendimo priėmimo dėl derybų. Tais atvejais, kai atrankinio konkurso laimėtojas pasiūlyme nurodo išlygą, kad nurodyta kaina bus mažinama, atsižvelgiant į tam tikras sąlygas, objekto pardavimo kaina gali būti mažinama, tačiau tik tiek, kad jo pasiūlymo vertinimas nesumažėtų daugiau kaip 15 procentų nuo atrankinio konkurso laimėtojo pradinio vertinimo ir ne daugiau kaip antrąją vietą užėmusio konkurso dalyvio vertinimas. Privatizuoti akcijas už kainą, mažesnę negu nustatytoji minimali pradinė pardavimo kaina, galima tik Lietuvos Respublikos Vyriausybės pritarimu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

66. Derybų objektas yra už privatizavimo objektą siūloma kaina ir sumokėjimo terminai, būsimų investicijų dydis (t. y. lėšos, skirtos ilgalaikiam ir trumpalaikiam materialiajam turtui įsigyti didinant įmonės įstatinį kapitalą), investavimo į įmonę terminai, privatizavimo objekto skolų padengimas, kitų privatizavimo sąlygų (taip pat ir tų, kurios nustatytos privatizavimo programoje) gerinimas.

67. Privatizavimo sąlygos, reglamentuotos įstatymų, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ar įrašytos privatizavimo programoje, yra privalomos potencialiems pirkėjams – strateginiams investitoriams, dėl jų sumažinimo ar palengvinimo negali būti deramasi.

68. Jeigu visi atrankinio konkurso dalyviai, su kuriais deramasi, atsisako toliau keisti savo pasiūlymus, laikoma, jog derybos baigėsi, ir konkurso komisija, remdamasi nustatytaisiais vertinimo kriterijais, iš pakviestų derėtis atrankinio konkurso dalyvių, kurių pasiūlymai atitinka privatizavimo programoje nustatytas sąlygas, išrenka potencialų pirkėją – strateginį investitorių (atrankinio konkurso laimėtoją), kuris įsigis įmonės akcijų paketą. Su išrinktu atrankinio konkurso laimėtoju viešo konkurso komisija gali derėtis dėl pasiūlymo sąlygų pagerinimo, kai viešo konkurso komisijos sprendimui pritaria privatizavimo komisija.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1148, 1998-09-23, Žin., 1998, Nr. 85-2371 (1998-09-30), i. k. 0981100NUTA00001148

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

 

ATRANKINIO KONKURSO REZULTATŲ TVIRTINIMAS IR PASKELBIMAS

 

69. Konkurso komisijai išrinkus atrankinio konkurso laimėtoją ar nutraukus derybas su visais atrankinio konkurso dalyviais, konkurso komisija išvadą dėl derybų rezultatų pateikia Turto fondui.

70. Kad gautų pritarimą atrankinio konkurso rezultatams, Turto fondas artimiausiam Privatizavimo komisijos posėdžiui turi pateikti:

70.1. savo paties nustatytos formos pažymą apie atrankinio konkurso dalyvius;

70.2. konkurso komisijos posėdžių protokolus;

70.3. konkurso komisijos išvadą dėl derybų rezultatų patvirtinimo.

 

SANDORIO UŽBAIGIMAS

 

71. Su valstybei priklausančių įmonės akcijų privatizavimo atrankinį konkursą laimėjusiu potencialiu pirkėju – strateginiu investitoriumi nustatytąja tvarka sudaroma pirkimo-pardavimo sutartis ir kiti sandorio dokumentai, kuriuos konkurso komisija nustato pagal privatizuojamo objekto specifiką (akcijų pasirašymo sutartis, akcininkų sutartis, paslaugų sutartis ir panašiai).  Lietuvos Respublikos Vyriausybei pritarus, sandorio dokumentuose gali būti nustatomi ilgesni mokėjimo už privatizavimo objektą terminai, negu numatyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais patvirtintuose atskirų privatizavimo būdų nuostatuose.

Punkto pakeitimai:

Nr. 210, 2003-02-11, Žin., 2003, Nr. 16-665 (2003-02-14), i. k. 1031100NUTA00000210

 

72. Dokumentus, kurių reikia sandoriui užbaigti, garantijas, prievolių įvykdymą užtikrinančius ar patvirtinančius ir kitus dokumentus nustato Turto fondas, atsižvelgdamas į konkurso komisijos rekomendacijas.

73. Suderintus su atrankinio konkurso laimėtoju sandorio dokumentų projektus Turto fondas pateikia artimiausiam Privatizavimo komisijos posėdžiui svarstyti. Jeigu objekto privatizavimo programą yra patvirtinusi Lietuvos Respublikos Vyriausybė, jai turi būti pateikiama informacija apie tai, ar šio objekto akcijų pirkimo–pardavimo sutarties projekto pagrindinės nuostatos atitinka privatizavimo programoje nustatytas privatizavimo sąlygas ir kitus reikalavimus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

 

74. Jeigu Lietuvos Respublikos Vyriausybė dėl šio sandorio projekto nėra pareiškusi neigiamos nuomonės, Privatizavimo komisijai pritarus, sandorio dokumentai pasirašomi ir įsigalioja įstatymų nustatyta tvarka.

Punkto pakeitimai:

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

 

SANDORIO UŽBAIGIMAS, KAI IŠLEIDŽIAMOS NAUJOS AKCIJOS

 

75. Jeigu po įmonės akcijų privatizavimo valstybės nuosavybėje lieka akcijų paketas, suteikiantis daugiau kaip 1/3 (ar 1/4) balsų visuotiniame akcininkų susirinkime, o vykdydamas savo investicinius įsipareigojimus potencialus pirkėjas – strateginis investitorius atrankinio konkurso laimėtojas kartu su privatizuojamomis valstybei nuosavybės teise priklausančiomis įmonės akcijomis turi įsigyti naujų įmonės akcijų, valstybei nuosavybės teise priklausančių įmonės akcijų valdytojas privalo užtikrinti, kad laiku būtų sušauktas visuotinis akcininkų susirinkimas, ir balsuoti jame už naujų akcijų išleidimą didinant įmonės įstatinį kapitalą papildomais įnašais ir jų pardavimą atrankinio konkurso laimėtojui ta pačia kaina, kuri buvo mokėta už privatizuojamąsias valstybei nuosavybės teise priklausančias akcijas. Įmonės administracija ir įmonės akcijų valdytojas privalo užtikrinti, kad iki valstybei nuosavybės teise priklausančių įmonės akcijų pirkimo-pardavimo sutarties pasirašymo būtų parengti visi dokumentai, kurių reikia naujoms akcijoms išleisti, ir gauti reikiami leidimai, o naujų akcijų pasirašymo sutartis būtų pasirašyta kartu su valstybei nuosavybės teise priklausančių akcijų pirkimo-pardavimo sutartimi. Jeigu akcijų pirkimo-pardavimo sutartyje numatytas atrankinio konkurso laimėtojo įsipareigojimas ateityje, vykdant investicinius įsipareigojimus, įsigyti naujų akcijų, po privatizavimo valstybės nuosavybėje liekančių įmonės akcijų valdytojas turi užtikrinti, kad jo atstovai įmonės valdymo organuose balsuotų už sprendimus, būtinus šiems įsipareigojimams įvykdyti.

76. Naujas įmonės akcijas atrankinio konkurso nugalėtojas įsigyja ta pačia kaina, kuri buvo mokėta už privatizuojamąsias valstybei nuosavybės teise priklausančias akcijas (bet ne mažesne už nominalią akcijų vertę). Už jas mokama grynais pinigais akcijų pirkimo-pardavimo ir akcijų pasirašymo sutartyse nustatytu laiku.

 

VIEŠASIS AKCIJŲ LIKUČIO PARDAVIMAS

 

77. Jeigu potencialus pirkėjas – strateginis investitorius įsigyja ne visas privatizuojamas valstybei nuosavybės teise priklausančias įmonės akcijas, viešasis akcijų likučio pardavimas vykdomas įmonės akcijų privatizavimo programoje nustatytais terminais po privatizavimo sandorio su potencialiu pirkėju – strateginiu investitoriumi įsigaliojimo, nustatytąja tvarka parengus dokumentus, kurių reikia viešajam akcijų likučio pardavimui vykdyti.

 

AKCIJŲ PARDAVIMAS ĮMONĖS DARBUOTOJAMS

 

78. Jeigu tai yra numatyta privatizavimo programoje, valstybei nuosavybės teise priklausančios įmonės akcijos parduodamos šios įmonės darbuotojams privatizavimo programoje nustatytais terminais po privatizavimo sandorio su potencialiu pirkėju – strateginiu investitoriumi įsigaliojimo.

 

NEĮVYKĘS ATRANKINIS KONKURSAS

 

79. Atrankinis konkursas laikomas neįvykusiu, jeigu nepavyksta sudaryti įmonės akcijų privatizavimo sandorio su potencialiu pirkėju – strateginiu investitoriumi, šiais atvejais:

79.1. per nustatytą laiką nė vienas atrinktas potencialus pirkėjas neįvykdė šių nuostatų 43 punkte nurodytų sąlygų ir neįsigijo konkurso dokumentų rinkinio;

79.2. nė vienas potencialus pirkėjas nepateikė konkursinių pasiūlymų per nustatytą pirminių ar galutinių pasiūlymų pateikimo laiką;

79.3. patikrinus pirminius ar galutinius pasiūlymus pateikusių potencialių pirkėjų konkurso dokumentus, paaiškėjo, kad nė vienas neatitinka konkurso reikalavimų;

79.4. konkurso komisija nusprendė nutraukti derybas su visais atrankinio konkurso dalyviais;

79.5. atrankinio konkurso laimėtojui per nustatytą laiką neatvykus parengti pirkimo-pardavimo sutarties projekto arba per nustatytą laiką neatvykus pasirašyti pirkimo-pardavimo sutarties, arba per nustatytą laiką nesumokėjus už konkurse įsigytą objektą, Turto fondas pripažino negaliojančiais atrankinio konkurso rezultatus ir nepavedė konkurso komisijai derėtis su antrąją vietą užėmusiu konkurso dalyviu;

79.6. Turto fondui pavedus konkurso komisijai derėtis su antrąją vietą užėmusiu konkurso dalyviu, šis atsisakė derėtis.

80. Neįvykus atrankiniam konkursui, įmonės privatizavimo programa laikoma pasibaigusia.

81. Jeigu sudarius įmonės akcijų paketo pirkimo-pardavimo sutartį su potencialiu pirkėju – strateginiu investitoriumi, laimėjusiu šių akcijų pirkimo konkursą, ir šiai sutarčiai įsigaliojus nepavyksta sudaryti kitais būdais privatizuojamų įmonės akcijų pirkimo-pardavimo sutarties (sutarčių), privatizavimo programa laikoma iš dalies įvykdyta, o jos įgyvendinimo metu neprivatizuotos įmonės akcijos lieka valstybės nuosavybėje ir gali būti privatizuojamos skelbiant naują privatizavimo programą.

 

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

82. Neteko galios nuo 2001-11-10

Punkto naikinimas:

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin. 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

 

83. Iškilę ginčai sprendžiami Valstybės ir savivaldybių turto privatizavimo įstatymo, kitų įstatymų, Lietuvos Respublikos tarptautinių sutarčių ir privatizavimo sandorio nustatyta tvarka.

______________

 

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1148, 1998-09-23, Žin., 1998, Nr. 85-2371 (1998-09-30), i. k. 0981100NUTA00001148

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" dalinio pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1356, 1999-12-03, Žin., 1999, Nr. 104-3002 (1999-12-08), i. k. 0991100NUTA00001356

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" dalinio pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 598, 2000-05-25, Žin., 2000, Nr. 44-1269 (2000-05-31), i. k. 1001100NUTA00000598

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" dalinio pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1307, 2001-11-07, Žin., 2001, Nr. 94-3325 (2001-11-09), i. k. 1011100NUTA00001307

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" dalinio pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 210, 2003-02-11, Žin., 2003, Nr. 16-665 (2003-02-14), i. k. 1031100NUTA00000210

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 872, 2003-07-02, Žin., 2003, Nr. 65-2967 (2003-07-04), i. k. 1031100NUTA00000872

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1998 m. balandžio 14 d. nutarimo Nr. 443 "Dėl Įmonių, kurios yra svarbūs infrastruktūros ar dominuojantys ūkio šakos objektai, akcijų privatizavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo