Suvestinė redakcija nuo 2003-12-18 iki 2004-10-01

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2003, Nr. 111-4985, i. k. 103110DISAK001T-135

 

 

VALSTYBINĖS DUOMENŲ APSAUGOS INSPEKCIJOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO TVARKOS

 

2003 m. spalio 30 d. Nr. 1T-135

Vilnius

 

Atsižvelgdama į Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2003 m. liepos 31 d. įsakymu Nr. 1T-92 patvirtintą, 2003 m. rugpjūčio 19 d. įsakymu Nr. 1T-99 bei 2003 m. rugsėjo 18 d. įsakymu Nr. 1T-116 pakeistą Inspekcijos struktūrą ir 2003 m. rugpjūčio 13 d. įsakymu Nr. 1T-97 patvirtintus ir 2003 m. rugsėjo 3 d. pakeistus Inspekcijos skyrių nuostatus:

1. Tvirtinu Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo tvarką (pridedama).

2. Neteko galios nuo 2003-12-18

Punkto naikinimas:

Nr. 1T-173, 2003-12-11, Žin. 2003, Nr. 117-5378 (2003-12-17), i. k. 103110DISAK001T-173

 

2. Pripažįstu netekusiu galios Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2003 m. sausio 9 d. įsakymo Nr. 1T-5 „Dėl atsakingų darbuotojų paskyrimo“ 1 punktą.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. 1T-173, 2003-12-11, Žin., 2003, Nr. 117-5378 (2003-12-17), i. k. 103110DISAK001T-173

 

3. Įsakymas įsigalioja nuo š. m. lapkričio 1 d.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. 1T-173, 2003-12-11, Žin., 2003, Nr. 117-5378 (2003-12-17), i. k. 103110DISAK001T-173

 

 

 

 

INSPEKCIJOS DIREKTORĖ                                                                                ONA JAKŠTAITĖ


PATVIRTINTA

Valstybinės duomenų

apsaugos inspekcijos

direktoriaus 2003 m. spalio 30 d.

įsakymu Nr. 1T-135

 

PILIEČIŲ IR KITŲ ASMENŲ APTARNAVIMO TVARKA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Ši tvarka reglamentuoja piliečių ir kitų asmenų (toliau – asmenys) aptarnavimą Valstybinėje duomenų apsaugos inspekcijoje (toliau – Inspekcija).

2. Aptarnaujant asmenis, šios tvarkos nuostatos taikomos tiek, kiek tų klausimų nereglamentuoja Lietuvos Respublikos įstatymai ar jų pagrindu priimti kiti teisės aktai.

3. Šioje tvarkoje vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarime Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105) vartojamas sąvokas.

4. Asmenys aptarnaujami telefonu 212 75 32 ir Inspekcijos patalpose, esančiose Vilniuje adresu: Gedimino pr. 27/2, penktas aukštas. Inspekcijos darbo laikas atitinka Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugpjūčio 7 d. nutarimu Nr. 990 „Dėl darbo laiko nustatymo valstybės ir savivaldybių įmonėse, įstaigose ir organizacijose“ (Žin., 2003, Nr. 79-3593) patvirtintą laiką. Inspekcijoje yra nustatytas pietų pertraukos laikas nuo 12 iki 12.45 valandos; šiuo laiku asmenys gali būti aptarnaujami iš anksto suderinus telefonu ar kita ryšių priemone.

5. Piliečius, jiems atvykus į Inspekciją, aptarnauja Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (personalui ir piliečių aptarnavimui). Jo atostogų, komandiruočių, seminarų metu ir kitais jo ilgo (vieną dieną ir ilgiau) nebuvimo tarnyboje atvejais, taip pat jo trumpo nebuvimo tarnyboje atvejais asmenų, jiems atvykus į Inspekciją, aptarnavimo pareigas vykdo Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (konsultantas), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (juriskonsultas) ir Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas. Už asmenų aptarnavimą telefonu yra atsakingas Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (konsultantas). Jo atostogų, komandiruočių, seminarų metu ir kitais jo ilgo (vieną dieną ir ilgiau) nebuvimo tarnyboje atvejais, taip pat jo trumpo nebuvimo tarnyboje atvejais asmenų aptarnavimo telefonu pareigas vykdo Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (personalui ir piliečių aptarnavimui), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (juriskonsultas) ir Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas.

Šios tvarkos įgyvendinimą organizuoja ir prižiūri Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas, jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (tarptautiniam bendradarbiavimui).

6. Ši tvarka yra skelbiama Inspekcijos interneto tinklalapyje, Inspekcijos skelbimų lentoje ir leidinyje „Valstybės žinios“.

 

II. BENDRIEJI REIKALAVIMAI

 

7. Inspekcijos valstybės tarnautojai ir kiti darbuotojai, aptarnaudami asmenis, nagrinėdami prašymus ir skundus, privalo vadovautis pagarbos žmogaus teisėms, teisingumo, sąžiningumo ir protingumo, taip pat Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme (Žin., 1999, Nr. 60-1945) įtvirtintais įstatymo viršenybės, objektyvumo, nešališkumo, proporcionalumo, nepiktnaudžiavimo valdžia ir tarnybinio bendradarbiavimo principais.

8. Draudžiama atsisakyti aptarnauti asmenis, nagrinėti prašymus ir skundus motyvuojant tuo, kad nėra šias funkcijas vykdančio valstybės tarnautojo ar darbuotojo.

9. Valstybės tarnautojas ir darbuotojas nusišalina pats arba turi būti nušalintas nuo prašymo ar skundo nagrinėjimo Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 21 straipsnio 1 dalyje nustatytais atvejais.

10. Inspekcijoje nagrinėjami tokie rašytiniai prašymai ir skundai, kurie tvarkingai ir įskaitomai parašyti valstybine (lietuvių) kalba, yra pareiškėjo pasirašyti, nurodytas jo vardas, pavardė ir tikslus adresas, kuriuo jis pageidautų gauti atsakymą, taip pat telefonas (jeigu pareiškėjas jį nurodė). Neįskaitomi, nesuprantamai išdėstyti prašymai ir skundai grąžinami pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį.

11. Prašymai ir skundai, kuriuose nenurodytas pareiškėjo vardas ir pavardė, nenurodytas adresas arba pareiškėjo nepasirašyti, Inspekcijoje gali būti nagrinėjami Inspekcijos direktoriaus sprendimu, jei jie susiję su galimais Asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo (Žin., 1996, Nr. 63-1479; 2003, Nr. 15-597) pažeidimais.

12. Nevalstybine kalba gauti prašymai ir skundai nagrinėjami bendra tvarka. Gauti prašymai ar skundai išverčiami į lietuvių kalbą, jeigu šiuos dokumentus priklauso nagrinėti Inspekcijai. Atsakingasis už prašymų ar skundų nagrinėjimą inicijuoja gautų prašymų ir skundų vertimą kartu su vyriausiuoju finansininku. Pareiškėjui atsakoma valstybine kalba ir, prireikus atsakyti į prašymą ar skundą, gautą iš užsienio nevalstybine kalba, anglų kalba.

13. Kai asmuo nemoka kalbėti ar nesupranta valstybinės kalbos arba dėl sensorinio ar kalbos sutrikimo negali suprantamai išreikšti savo minčių, jį aptarnaujant turi dalyvauti vertėjas, sugebantis versti į asmeniui suprantamą kalbą. Vertėjo paslaugomis rūpinasi Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas kartu su vyriausiuoju finansininku.

 

III. ASMENŲ APTARNAVIMAS JIEMS ATVYKUS Į INSTITUCIJĄ

 

14. Atvykę į Inspekciją asmenys prašymus ir skundus gali pateikti tiek raštu, tiek žodžiu. Prie įėjimo yra skelbiama informacija, kuriame kabinete asmuo gali kreiptis jam rūpimu klausimu ar pateikti rašytinį prašymą ar skundą. Žodiniai prašymai priimami tik tais atvejais, kai juos galima išnagrinėti ir išspręsti tuoj pat, nepažeidžiant asmens ir Inspekcijos interesų.

15. Asmenų aptarnavimo Inspekcijoje laikas jų pageidavimu gali būti derinamas iš anksto telefonu ar kita ryšių priemone. Atsiradus nenumatytoms aplinkybėms ir pasikeitus suderintam aptarnavimo laikui, Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (personalui ir piliečių aptarnavimui) apie tai įspėja asmenį.

16. Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (personalui ir piliečių aptarnavimui), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (konsultantas), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (juriskonsultas), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas:

16.1. priima rašytinius asmenų prašymus ir skundus jiems atvykus į Inspekciją (kitais atvejais – vidaus darbo tvarkos taisyklių nustatyta tvarka). Priimant prašymą ar skundą, patikslinama jo esmė, patikrinama, ar pateikti visi dokumentai, kurių reikės sprendimui priimti, prireikus prašoma pateikti papildomus dokumentus. Iš asmens negalima reikalauti papildomos informacijos, kuri yra Inspekcijos ir kitų institucijų informacinėse sistemose bei registruose ir kurią Inspekcija gali gauti tarnybinės pagalbos tvarka, nustatyta Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme;

16.2. suteikia informaciją apie klausimo sprendimo Inspekcijoje procedūrą;

16.3. informuoja asmenį, kada ir kaip (telefonu, paštu ar kita ryšių priemone) jam bus pranešta apie rūpimo klausimo išsprendimą, jeigu asmens klausimas iš karto neišsprendžiamas;

16.4. rengia ir teikia asmeniui pažymas ir dokumentų kopijas teisės aktų ir vidaus nustatyta tvarka;

16.5. jeigu į Inspekcijos kompetenciją neįeina asmeniui rūpimo klausimo išsprendimas, paaiškina asmeniui, kuri institucija kompetentinga spręsti šį klausimą, nurodo jos adresą, telefoną ir inicijuoja prašymo ar skundo persiuntimą nagrinėti kompetentingai institucijai. Šiuo tikslu Inspekcijoje yra rengiamas, kiekvieną mėnesį peržiūrimas ir atnaujinamas valstybės valdžios ir valdymo institucijų sąrašas su jų pagrindinėmis funkcijomis, adresais ir telefonais. Tuo atveju, kai nėra institucijos, kuri pagal savo kompetenciją turėtų nagrinėti prašymą ar skundą, jis grąžinamas pareiškėjui, nurodant grąžinimo priežastį;

16.6. jeigu asmuo pageidauja gauti konsultaciją dėl duomenų tvarkymo ir apsaugos, taip pat privatumo apsaugos telekomunikacijų sektoriuje, nukreipia asmenį pas Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiąjį specialistą (konsultantą) ar pas Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiąjį specialistą (juriskonsultą), ar Teisės ir informacijos skyriaus vedėją.

17. Gerai matomoje Inspekcijos vietoje, prie įėjimo, yra laikoma piliečių ir kitų asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knyga. Joje asmenys gali raštu pareikšti savo nuomonę apie aptarnavimo Inspekcijoje kokybę, išdėstyti pageidavimus ir pasiūlymus.

 

IV. PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ REGISTRAVIMAS, JŲ PERDAVIMAS NAGRINĖTI

 

18. Prašymai ir skundai, gauti tiesiogiai iš asmens ar atsiųsti paštu, registruojami atitinkamame žurnale kompiuteriniu būdu vidaus nustatyta tvarka. Ant prašymo ar skundo uždedamas registracijos spaudas, jame įrašoma prašymo ar skundo gavimo data ir registracijos numeris.

19. Prašymo priėmimo faktas patvirtinamas Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo nustatyta tvarka.

20. Prašymus ir skundus, kuriuose yra privačios informacijos, išskyrus asmens adresą, telefono ir kitokio ryšio numerį, Inspekcija persiunčia nagrinėti kitoms institucijoms tik sutikus pareiškėjui. Jeigu per Inspekcijos nurodytą rašte terminą iš pareiškėjo sutikimas negaunamas, prašymas ar skundas grąžinamas pareiškėjui (nurodoma grąžinimo priežastis).

21. Jeigu Inspekcija nėra įgaliota spręsti prašyme ar skunde išdėstytų klausimų, prašymą ar skundą Inspekcija ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jo gavimo (arba 20 punkte nustatytu atveju nuo sutikimo gavimo) Inspekcijoje datos persiunčia kompetentingai institucijai. Apie tai pranešama pareiškėjui. Tuo atveju, kai nėra institucijos, kuri pagal savo kompetenciją turėtų nagrinėti prašymą ar skundą, jis per 5 darbo dienas nuo gavimo datos grąžinamas pareiškėjui (nurodoma grąžinimo priežastis).

22. Draudžiama persiųsti prašymus ir skundus institucijoms ar valstybės tarnautojams ir darbuotojams, kurių veiksmai skundžiami.

 

V. PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS

 

23. Asmenų prašymus ir skundus nagrinėja Kontrolės skyriaus valstybės tarnautojai pagal Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytą administracinę procedūrą.

24. Prašymai ar skundai privalo būti išnagrinėti per Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 28 straipsnyje nustatytą nagrinėjimo terminą.

25. Prašymo ar skundo, adresuoto kelioms institucijoms ir priklausančio kelių institucijų kompetencijai, nagrinėjimą organizuoja ir sprendimą prašyme ar skunde keliamu klausimu priima pirmasis adresatas. Gavus prašymą ar skundą, kuriame keliamu klausimu Inspekcija nėra pirmasis adresatas, parengiami pasiūlymai pirmajam adresatui ir išsiunčiami ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo prašymo ar skundo gavimo Inspekcijoje datos.

26. Prašymai ir skundai, persiųsti valstybės politikų, Lietuvos Respublikos Seimo, Respublikos Prezidento ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės kanceliarijos, turi būti išnagrinėti Inspekcijos direktoriaus pavedime nustatytu terminu ir ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo jų gavimo Inspekcijoje datos.

27. Kartotiniai prašymai ir skundai nenagrinėjami, jeigu juose nenurodoma naujų aplinkybių, sudarančių prašymo pagrindą, ir nėra įtikinamų argumentų, kad Inspekcijos sprendimas dėl ankstesnio išnagrinėto prašymo ar skundo yra neteisingas. Tuo atveju per 5 darbo dienas nuo kartotinio prašymo ar skundo gavimo Inspekcijoje datos pareiškėjui pranešama, kad jo prašymas ar skundas nebus nagrinėjamas, nurodant priežastis ir apskundimo tvarką.

 

VI. SPRENDIMŲ DĖL IŠNAGRINĖTŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ ĮFORMINIMAS

 

28. Sprendimai dėl išnagrinėtų prašymų priimti individualų administracinį aktą, išduoti dokumentą, patvirtinantį tam tikrą juridinį faktą, ar atlikti kitus administracinius veiksmus įforminami sprendimą patvirtinančiu dokumentu, atitinkančiu prašymo esmę.

29. Sprendimai dėl išnagrinėtų prašymų, kuriuose išdėstytos pareiškėjo nuostatos tam tikru klausimu ir kuriais pranešama apie Inspekcijos veiklos trūkumus, valstybės tarnautojų arba darbuotojų piktnaudžiavimą ar neteisėtus veiksmus, susijusius su valstybės ar daugelio žmonių, o ne konkretaus asmens, interesų ir teisių pažeidimu, taip pat sprendimai dėl prašymų, kuriuose pateikiami pasiūlymai kaip gerinti viešąjį administravimą, viešųjų paslaugų teikimą ar tobulinti darbą kitose srityse, atkreipiamas dėmesys į tam tikrą būklę ir siūloma ką nors pakeisti, atlikti ar susilaikyti nuo veiklos, įforminami laisvos formos raštu, kuriame turi būti motyvuotai atsakyta į visus pareiškėjo keliamus klausimus, nurodyta, kokių priemonių buvo (ar bus) imtasi ir kas atsakingas už jų įgyvendinimą.

30. Sprendimai dėl išnagrinėtų skundų, kiti administraciniai veiksmai įforminami atsižvelgiant į administracinio veiksmo turinį.

31. Apie prašymo ar skundo išnagrinėjimą ir priimtą sprendimą pareiškėjui turi būti pranešta registruotu laišku, Inspekcijos direktoriaus ar jo įgalioto asmens sprendimu arba atitinkamas dokumentas pareiškėjui įteikiamas asmeniškai.

32. Pranešime apie nepatenkintą prašymą ar skundą turi būti nurodyti prašymo ar skundo nepatenkinimo motyvai, pagrįsti teisės aktų nuostatomis, ir apskundimo tvarka.

 

VII. SPRENDIMŲ DĖL IŠNAGRINĖTŲ PRAŠYMŲ IR SKUNDŲ APSKUNDIMAS

 

33. Pareiškėjas, nesutinkantis su priimtu sprendimu dėl jo prašymo, savo pasirinkimu turi teisę paduoti skundą Inspekcijos direktoriui, laikydamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme nustatytų administracinės procedūros reikalavimų, arba paduoti skundą Administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 13-308; 2000, Nr. 85-2566) nustatyta tvarka. Dėl Inspekcijos pareigūnų piktnaudžiavimo ir biurokratizmo gali būti paduotas skundas Lietuvos Respublikos Seimo kontrolieriams Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių įstatymo (Žin., 1998, Nr. 110-3024) nustatyta tvarka.

34. Pareiškėjas, nesutinkantis su priimtu sprendimu dėl jo skundo, turi teisę paduoti skundą Administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

35. Jeigu per nustatytą prašymo ar skundo nagrinėjimo terminą sprendimas nėra priimamas, pareiškėjas turi teisę tai apskųsti Administraciniam teismui Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

 

VIII. APTARNAVIMAS TELEFONU

 

36. Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (konsultantas) ir kiti darbuotojai privalo orientuoti asmenį, kuris kreipiasi į Inspekciją tel. 212 75 32, kad operatyviai ir kvalifikuotai būtų išspręstas jo keliamas klausimas. Privaloma trumpai ir suprantamai paaiškinti:

36.1. ar Inspekcija kompetentinga spręsti asmeniui rūpimą klausimą;

36.2. kokius dokumentus (pažymą, pareiškimą, kitus dokumentus) ir kaip (asmeniškai ar paštu) reikia pateikti, kad asmens klausimas būtų išnagrinėtas ir išspręstas;

36.3. į kokią kitą instituciją asmuo gali kreiptis, jeigu Inspekcija nekompetentinga spręsti asmeniui rūpimo klausimo, ir nurodyti tos institucijos adresą bei telefono numerį.

37. Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (konsultantas) ir kiti darbuotojai, aptarnaudami asmenis telefonu, gali teikti ir kitą viešąją oficialiąją informaciją, kuria disponuoja Inspekcija ir kurią asmuo turi teisę gauti pagal Lietuvos Respublikos teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių įstaigų įstatymą (Žin., 2000, Nr. 10-236).

38. Nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiojo specialisto (konsultanto) informaciją telefonu teikia Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (personalui ir piliečių aptarnavimui), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vyriausiasis specialistas (juriskonsultas), jam nesant Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas.

39. Valstybės tarnautojai ir kiti darbuotojai, aptarnaudami asmenis telefonu, turi laikytis šių taisyklių:

39.1. pakelti telefono ragelį prieš trečią skambutį;

39.2. prisistatyti skambinančiajam, pasakydami Inspekcijos pilną pavadinimą, savo pareigas ir pavardę;

39.3. atidžiai išklausyti asmenį, prireikus paprašyti patikslinti kreipimosi esmę;

39.4. aiškiai, tiksliai ir trumpai atsakyti į asmens klausimus;

39.5. pasistengti iš karto atsakyti į klausimą, prireikus laiko išsamiam atsakymui parengti – tiksliai nurodyti kito kontakto telefonu ar kita ryšių priemone laiką;

39.6. ramiai kalbėtis, mandagiai atsisveikinti.

 

X. ASMENŲ APTARNAVIMO KOKYBĖS VERTINIMAS

 

40. Teisės ir informacijos skyriaus vedėjas kiekvieno ketvirčio pabaigoje nagrinėja piliečių ir kitų asmenų pageidavimų, pasiūlymų ir pastabų knygos įrašus ir apie juos informuoja Inspekcijos direktorių. Kontrolės skyriaus vyriausiasis specialistas (informacijai) kartą per metus sausio mėnesį organizuoja anoniminę asmenų apklausą (pasirinktinai), kad sužinotų:

40.1. ar jie pakankamai informuoti apie Inspekcijos darbo laiką;

40.2. ar jiems patogus Inspekcijoje nustatytas priėmimo laikas;

40.3. ar jiems tenka ilgai laukti priėmimo;

40.4. ar mandagiai jie buvo aptarnaujami;

40.5. ar jiems rūpimi klausimai buvo išspręsti pakankamai kvalifikuotai;

40.6. ar juos patenkino atsakymų į prašymus ir skundus pateikimo terminai;

40.7. ar jie buvo informuoti apie veiksmus, kurių Inspekcija ėmėsi jų klausimams spręsti.

41. Gali būti pateikta ir kitų su asmenų aptarnavimu susijusių klausimų.

42. Apklausos duomenys ir kita informacija panaudojami asmenų aptarnavimo kokybei gerinti. Su tokia informacija Kontrolės skyriaus vyriausiasis specialistas (informacijai) supažindina Inspekcijos direktorių, jo pavaduotoją ir skyriaus vedėjus ne vėliau kaip iki kiekvienų metų kovo 31 d.

______________

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė duomenų apsaugos inspekcija, Įsakymas

Nr. 1T-173, 2003-12-11, Žin., 2003, Nr. 117-5378 (2003-12-17), i. k. 103110DISAK001T-173

Dėl Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos direktoriaus 2003 m. spalio 30 d. įsakymo Nr. 1T-135 "Dėl piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo tvarkos" 2 punkto pripažinimo netekusiu galios