Suvestinė redakcija nuo 2014-02-15 iki 2014-05-02

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 121-6143, i. k. 1132080ISAK00ĮV-771

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS KULTŪROS MINISTRO

Į S A K Y M A S

 

DĖL KULTŪROS RĖMIMO FONDO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ TEIKIMO GAIRIŲ 2014 METAiS

 

2013 m. lapkričio 18 d. Nr. ĮV-771

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos kultūros rėmimo fondo įstatymo (Žin., 2007, Nr. 81-3320; 2012, Nr. 111-5632) 4 straipsnio 3 dalimi:

1. T v i r t i n u:

1.1. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gaires (pridedama);

1.2. 2014 metų Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamas prioritetinių veiklų rėmimo sritis ir priemones.

Eil. Nr.

Prioritetinių veiklų rėmimo sritys ir jų priemonės

Numatoma lėšų suma, Lt

1.

Kultūros edukacija:

6 600 000, 00

1.1.

Vaikams ir jaunimui skirti kultūros bei kultūrinės edukacijos projektai, meno renginiai, kuriuose dalyvauja vaikai ir jaunimas

 

1.2.

Jaunųjų menininkų profesinių įgūdžių tobulinimas Lietuvoje ir užsienyje, jaunųjų menininkų kūrybos projektai

 

1.3.

Skaitymo skatinimo iniciatyvos

 

1.4.

Kultūros ir meno darbuotojų kvalifikacijos tobulinimas 

 

1.5.

Visuomenės informavimo priemonių naudojimo raštingumo ugdymas, siekiant didinti gebėjimus kritiškai vertinti ir analizuoti informaciją

 

1.6.

Visuomenės švietimas ir mokymasis muziejuose:

 

1.6.1.

Muziejų ekspozicijų ir parodų pritaikymas vaikams ir jaunimui 

 

1.6.2.

Muziejų ekspozicijų atnaujinimas

 

1.6.3.

Muziejinių vertybių įsigijimas

 

1.6.4.

Muziejinių vertybių restauravimas ir prevencinis konservavimas

 

1.6.5.

Muziejinės veiklos projektai

 

2.

Kultūra regionuose:

7 000 000,00

2.1.

Regionų kultūros plėtra 

 

2.2.

Lietuvoje rengiami tęstiniai prioritetiniai mėgėjų meno renginiai 

 

2.3.

Profesionalaus meno sklaida regionuose 

 

3.

Kultūros produktų ir paslaugų kūrimas:

22 870 000,00

3.1.

Lietuvos kūrybinių industrijų produktų kūrimas, sklaida Lietuvoje

 

3.2.

Meno ir kultūros kūrinių fiksavimas ir leidyba

 

3.3.

Profesionaliojo meno kūrinių sukūrimas ir sklaida:

 

3.3.1.

Scenos ir vizualiųjų menų kūrinių sukūrimas ir sklaida

 

3.3.2.

Valstybės stipendijos kultūros ir meno kūrėjams

 

3.3.3.

Meno kūrėjų organizacijų kūrybinės programos ir veikla

 

3.3.4.

Užsakomi sukurti scenos meno kūriniai

 

3.4. 

Lietuvių literatūros leidyba

 

3.5.

Užsienio literatūros vertimai į lietuvių kalbą ir jų leidyba 

 

3.6.

Meno ir kultūros leidinių leidyba

 

3.7.

Regėjimo negalią turintiems asmenims leidinių leidyba

 

3.8.

Teigiamo meno poveikio žmogaus sveikatai ir socialinei gerovei skatinimas

 

4.

Tarptautiniai ir mobilumo projektai:

8 100 000, 00

4.1.

Lietuvos kultūros sklaida užsienyje:

 

4.1.1.

Lietuvos kultūros ir meno sklaida užsienyje

 

4.1.2.

Nacionalinis paviljonas Venecijos šiuolaikinio meno bienalėje

 

4.2.

Tarpkultūrinio dialogo ir tarptautinių projektų įgyvendinimas Lietuvoje:

 

4.2.1.

Tarptautinių mainų projektų įgyvendinimas Lietuvoje

 

4.2.2.

Lietuvoje rengiami tęstiniai tarptautiniai meno renginiai

 

4.2.3.

Lietuvoje rengiami tarptautiniai muzikos atlikimo meno konkursai

 

4.2.4.

Užsienio kultūros ir meno organizacijų atstovų ir ekspertų vizitai į Lietuvą

 

4.3.

Lietuvos kultūros ir kūrybinių industrijų produktų eksportas į užsienį 

 

4.4.

Užsienio menininkų rezidencijos Lietuvoje

 

4.5.

Lietuvos kultūros organizacijų, dalyvaujančių Europos Sąjungos programose, projektai

 

5. 

Kultūros tapatumas

4 730 000,00

5.1.

Skaitmeninto kultūros paveldo sklaida

 

5.2.

Pilietinis, tautinis ir lituanistinis ugdymas:

 

5.2.1.

Pilietinio, tautinio ir lituanistinio ugdymo projektai

 

5.2.2.

Nauji audiovizualiniai kūriniai istorinės atminties įamžinimo tematika

 

5.3.

Lietuvos tremtinių ir politinių kalinių kapų ir palaidojimo vietų paieška ir tvarkymas

 

5.4.

Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo, esančio užsienyje, paieška, sklaida, priežiūra, sugrąžinimas, įtraukiant į šį darbą užsienyje gyvenančius lietuvius

 

5.5.

Bibliotekose ir archyvuose saugomo dokumentinio paveldo restauravimas ir prevencinis konservavimas

 

5.6.

Etninės kultūros plėtra

 

5.7.

Apsaugos techninių priemonių įrengimo projektavimas sakraliniuose kultūros paveldo objektuose, siekiant išsaugoti juos ir juose esančias kultūros vertybes

 

5.8.

Reprezentacinių, valstybinės reikšmės renginių / projektų įgyvendinimas ar dalyvavimas juose

 

6. 

Kultūros srities bendrieji tyrimai: meno, socialiniai, taikomieji, tarpdisciplininiai

1 300 000,00

7. 

IŠ VISO:

50 600 000,00

 

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-39, 2014-01-28, paskelbta TAR 2014-01-31, i. k. 2014-00787

 

2. N u s t a t a u, kad šio įsakymo 1.2 punkte nurodytoms priemonėms numatomos lėšos ir finansavimo sąlygos nustatomos atskiru kultūros ministro įsakymu.

3. P a v e d u šio įsakymo vykdymo kontrolę viceministrams Dariui Mažintui ir Romui Jarockiui pagal jų veiklos sritis.

 

Kultūros ministras                                                                      Šarūnas Birutis

 

_________________


 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. lapkričio 18 d. įsakymu Nr. ĮV-771

 

KULTŪROS RĖMIMO FONDO LĖŠOMIS FINANSUOJAMŲ PROJEKTŲ TEIKIMO GAIRĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairės (toliau – Gairės) nustato Kultūros rėmimo fondo remiamas sritis, projektų vertinimo prioritetus ir kriterijus, paraiškų teikimo ir vertinimo tvarką, lėšų skyrimo ir jų panaudojimo, projektų vykdymo ir atsiskaitymo už skirtas lėšas tvarką.

2. Kultūros rėmimo fondo (toliau – Fondas) lėšomis, pagal kultūros ministro įsakymu nustatytas prioritetines veiklų rėmimo sritis ir jų priemones, dalinai finansuojami šių kultūros ir meno sričių: architektūros, bibliotekų, cirko, dailės, dizaino, etninės kultūros, fotografijos, kino, kultūros paveldo, literatūros, mėgėjų meno, muziejų, muzikos, šokio, tarpdisciplininio meno, teatro meno ir tarpsritiniai projektai, prisidedantys prie kultūros ir meno plėtros ir sklaidos.

3. Fondo lėšos konkursų būdu atrinktiems projektams skiriamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos kultūros rėmimo fondo įstatymu (Žin., 2007, Nr. 81-3320; 2012, Nr. 111-5632), Lietuvos Respublikos Lietuvos kultūros tarybos įstatymu (Žin., 2012, Nr. 111-5631), šiomis Gairėmis ir kitais teisės aktais.

4. Valstybės stipendijos kultūros ir meno kūrėjams skiriamos iš Fondo lėšų vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2014 m. sausio 8 d. nutarimu Nr. 9 „Dėl valstybės stipendijų meno kūrėjams“ ir Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2014 m. sausio 10 d. įsakymu Nr. ĮV- 18 „Dėl Stipendijų kultūros kūrėjams skyrimo tvarkos aprašo patvirtinimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

5. Fondą administruoja Lietuvos kultūros taryba (toliau – Taryba). Sprendimus dėl lėšų skyrimo priima Tarybos narių susirinkimas.

6. Paraiškas dėl projektų dalinio finansavimo gali teikti pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus įregistruoti juridiniai asmenys (toliau – projektų vykdytojai), išskyrus ministerijas ir savivaldybių administracijas. Paraiškas dėl valstybės stipendijų kultūros ir meno kūrėjams gali teikti tik fiziniai asmenys. Kultūros ministras gali nustatyti kitokius reikalavimus atskirų priemonių projektų vykdytojams.

7. Fondo lėšomis finansuojami projektai turi būti įgyvendinami per einamuosius biudžetinius metus.

8. Mažiausia projekto įgyvendinimui prašoma lėšų suma, jeigu kultūros ministras nenustatė kitaip, turi sudaryti 5 000 Lt.

9. Projektams skiriamų Fondo lėšų santykinė dalis viso projekto poreikio atžvilgiu gali siekti iki 90 procentų, jeigu kultūros ministras nenustatė kitaip.

10. Paskelbtam konkursui to paties projekto paraiška gali būti teikiama tik į vieną priemonę ir tik į vieną kultūros ir meno sritį. Jeigu projektą vykdo keli vykdytojai, projektas laikomas neskaidomu ir daliniam finansavimui gauti paraišką (paraiškoje privalo būti nurodyti visi vykdytojai) turi teisę teikti tik vienas, pagrindinis vykdytojas ir tik į vieną paskelbto konkurso nurodytą priemonę. Projektas negali būti dalinamas į mažesnius projektus (vykdomus to paties ar kito vykdytojo), kuriems būtų teikiamos paraiškos ir skiriamas dalinis finansavimas jų įgyvendinimui kaip atskiriems projektams.

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

II. PROJEKTŲ VERTINIMO PRIORITETAI IR KRITERIJAI

 

11. Vertinant projektus vienodos svarbos prioritetai teikiami:

11.1. projektams, kurie vykdomi daugiau nei 2 metus iš eilės (vyksta ne mažiau nei trečią kartą);

11.2. projektams, kurie numato sklaidos Lietuvos regionuose ir (ar) užsienyje galimybes;

11.3. projektams, kurie skatina visuomenės dalyvavimą kultūrinėje veikloje ir didina kultūros prieinamumą;

11.4. projektams, ugdantiems kūrybos gebėjimus;

11.5. projektams, kurie pasižymi idėjos, priemonių ir veiklų novatoriškumu;

11.6. projektams, kurie turi realias tęstinumo perspektyvas ir (ar) galimybes;

11.7. projektams, kurių vykdytojai, partneriai ir (ar) rėmėjai finansuoja didesnę nei 10 procentų projekto išlaidų dalį.

12. Visi projektai vertinami atsižvelgiant į šiuos bendruosius kriterijus:

12.1. projekto reikšmingumas, aktualumas, meninė ir kultūrinė vertė;

12.2. projekto atitiktis priemonės tikslams ir prioritetams;

12.3. projekto rezultatų sklaida;

12.4. projekto vadovo patirtis, kvalifikacija ir galimybės įgyvendinti projektą;

12.5. žmogiškųjų išteklių pagrįstumas;

12.6. projekto sąmatos tikslingumas ir pagrįstumas;

12.7. partneriai ir jų indėlis.

13. Specialiuosius atskirų priemonių projektų vertinimo prioritetus ir kriterijus nustato kultūros ministras.

 

III. PARAIŠKŲ TEIKIMAS

 

14. Pirmasis ateinančių metų konkursas skelbiamas einamųjų metų ketvirtą ketvirtį. Kiti ateinančių metų konkursai skelbiami pirmą–trečią ketvirčiais.

15. Informacija apie konkursą skelbiama Tarybos interneto svetainėje www.ltkt.lt, Kultūros ministerijos (toliau – Ministerija) interneto svetainėje www.lrkm.lt.

16. Skelbime nurodoma:

16.1. tikslus paraiškų priėmimo laikas;

16.2. paraiškų pateikimo būdas;

16.3. paraiškas priimantis skyrius;

16.4. atsakingo už konkursą asmens vardas, pavardė, telefono numeris, elektroninio pašto adresas;

16.5. kita reikalinga informacija.

17. Paraiškos, pagal šių Gairių priede nustatytus reikalavimus, Tarybai siunčiamos paštu skelbime nurodytu adresu.

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

18. Paraiška turi būti pateikta skelbime nurodytu adresu iki skelbime nurodyto termino pabaigos. Vėliau nei skelbime nurodyto termino paskutinę dieną pateiktos paraiškos nesvarstomos.

19. Paraiškos pateikimo data laikoma pašto spaude pažymėta išsiuntimo data.

20. Paraiškos teikiamos užklijuotame voke (pakete). Ant voko (paketo) turi būti užrašyta „PARAIŠKA“ ir projekto vykdytojo pavadinimas ir adresas.

21. Pateikiamas vienas paraiškos ir pridedamų dokumentų, patvirtintų projekto vykdytojo vadovo parašu, originalas ir 1 kopija elektroninėje laikmenoje (CD, DVD) su nuskenuotais paraiška ir pridedamais dokumentais (1 byla PDF formatu). Paraiškos originalo ir elektroninio paraiškos variantų turinys turi būti identiški. Nustačius, kad elektroninio paraiškos varianto turinys neatitinka originalo, vadovaujamasi paraiškos popierinio varianto originale pateikta informacija.

22. Administraciniai reikalavimai paraiškai:

22.1. ji pildoma lietuvių kalba;

22.2. ji pildoma kompiuteriu;

22.3. jos lapai sunumeruojami;

22.4. jos lapai susegami neįrišant;

22.5. ji teikiama su Gairių 23 punkte nurodytais priedais, kartu su pridedamų dokumentų sąrašu;

22.6. Neteko galios nuo 2014-02-15

Punkto naikinimas:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

22.7. dokumentai turi būti A4 formato, išskyrus atvejus, kai kitų institucijų ar įstaigų išduotų dokumentų formatas yra kitoks;

22.8. ji turi būti pasirašyta projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens.

23. Kartu su paraiška privaloma pateikti:

23.1. projekto vykdytojo steigimo dokumentų (nuostatai, įstatai, statutas ir pan.,) kopiją, patvirtintą projekto vykdytojo vadovo parašu ir anspaudu (jeigu juridinis asmuo privalo jį turėti);

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

23.2. projekto vadovo gyvenimo aprašymą;

23.3 kultūros ministro nustatytose atskirų konkursinių priemonių finansavimo sąlygose nurodytus ar pagal projekto pobūdį reikalaujamus pateikti priedus (kvietimai dalyvauti tarptautiniuose renginiuose, planuojamo išleisti leidinio ištrauka, restauratorių išvados ir pan.).

Kartu su paraiška galima pateikti kitus dokumentus (jų kopijas), kurie pagrindžia paraiškoje nurodytą informaciją (susitarimai dėl bendradarbiavimo, paramos, projekto dalyvių sąrašas, planuojamo leisti CD/DVD programa (turinys) ir pan.).

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

IV. PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

24. Tarybos administracija per 35 darbo dienas nuo paskutinės paraiškų priėmimo dienos suregistruoja visas pateiktas projektų paraiškas ir atlieka jų administracinę patikrą, kurios metu nustatoma, ar paraiškos atitinka Gairių 6–8, 10, 17–23 ir 26 punktų reikalavimus.

25. Atliekant paraiškų administracinę patikrą, tikrinama:

25.1. ar paraišką pateikė tinkamas projekto vykdytojas;

25.2. ar paraiškoje nurodytas projektas planuojamas įgyvendinti per einamuosius biudžetinius metus;

25.3. ar projekto įgyvendinimui prašoma lėšų suma nėra mažesnė nei 5000 Lt (jei kultūros ministras nenustatė kitaip);

25.4. ar paraiška nėra pateikta kitos priemonės ir (ar) kitos srities konkursui;

25.5. ar paraiška atsiųsta registruotu laišku skelbime nurodytu adresu;

25.6. ar paraiška pateikta nustatytu paraiškų priėmimo laiku;

25.7. ar pateiktas paraiškos ir pridedamų dokumentų, patvirtintų projekto vykdytojo vadovo parašu, originalas ir jų kopija elektroninėje laikmenoje su nuskenuotais paraiška ir pridedamais dokumentais;

25.8. ar paraiška užpildyta tinkamai (ar laikytasi nustatytos formos, ar užpildyti visi būtini laukai, ar pateikti visi paraiškoje nurodyti dokumentai, ar paraiška ir pridedami dokumentai pasirašyti projekto vykdytojo vadovo ir pan.) ir ar projekto vykdytojas ją patikslino Tarybos nustatytais terminais;

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

25.9. ar projekto vykdytojas yra atsiskaitęs su Ministerija ir Taryba už finansuotus projektus, ar įvykdė sutartyje dėl projekto finansavimo numatytas sąlygas. Tikrinama informacija už metus, ankstesnius nei konkurso paskelbimo metai.

26. Siekiant užtikrinti paraiškų vertinimo skaidrumą ir projektų vykdytojų lygiateisiškumą, paraiškų taisymas, tikslinimas, pildymas ar papildomas dokumentų teikimas projektų vykdytojų iniciatyva po jų pateikimo Tarybai negalimas, išskyrus aritmetinių klaidų taisymą, pažymų ir kitų dokumentų, dėl kurių išdavimo buvo kreiptasi į kompetentingas institucijas ir kurių atsakymas nebuvo gautas teikiant paraišką.

27. Jeigu paraiška yra neišsami arba pateikti ne visi būtini dokumentai, jie yra netinkamos kokybės ir (ar) dėl paraiškoje pateiktos informacijos negalima tinkamai įvertinti paraiškos, Taryba paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu 1 kartą praneša apie tai projekto vykdytojui raštu ir nustato ne trumpesnį nei 5 darbo dienų terminą bei sąlygas vienkartiniam trūkumų pašalinimui.

28. Tarybos pirmininkas ar jo įgaliotas asmuo gali priimti sprendimą paraiškos nesvarstyti dėl administracinės patikros metu nustatytų ir neištaisytų trūkumų. Taryba per 5 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo paraiškoje nurodytu elektroninio pašto adresu informuoja projekto vykdytoją apie priimtą sprendimą, paaiškina paraiškos atmetimo priežastis bei sprendimo apskundimo tvarką.

29. Suregistruotos ir administracinius reikalavimus atitinkančios projektų paraiškos perduodamos ekspertams, kurie paraiškų ekspertizes atlieka Lietuvos kultūros tarybos įstatymo ir Tarybos narių susirinkimo nustatyta tvarka.

30. Ekspertas, gavęs vertinti paraišką, kuri neatitinka jo ekspertinės veiklos srities, gali ją grąžinti Tarybai ir rekomenduoti, kurios srities ekspertui ją tikslinga perduoti vertinti.

 

V. LĖŠŲ SKYRIMAS

 

31. Sprendimus dėl lėšų skyrimo priima Tarybos narių susirinkimas, posėdžio metu vertindamas ekspertų išvadas. Tarybos narių susirinkimas turi teisę po diskusijos su išvadą rengusiais ekspertais priimti kitokius negu ekspertų rekomenduotus sprendimus. Šiuo atveju sprendimo pagrindimas fiksuojamas Tarybos narių susirinkimo posėdžio protokole.

32. Tarybos narių susirinkimas tvirtina Fondo lėšomis finansuojamų projektų sąrašą. Kartu gali būti tvirtinamas ir galimų finansuoti projektų (toliau – rezerviniai projektai) sąrašas. Finansuojamų ir rezervinių projektų sąrašas skelbiamas Tarybos interneto svetainėje www.ltkt.

33. Į rezervinių projektų sąrašą įrašyti projektai finansuojami atsiradus finansinėms galimybėms Tarybos narių susirinkimo motyvuotu sprendimu.

34. Jeigu dėl nepakankamo tinkamų finansuoti projektų skaičiaus neišnaudojama konkrečios priemonės konkursui numatyta Fondo lėšų suma, Tarybos narių susirinkimas gali priimti šiuos sprendimus dėl likusių lėšų panaudojimo:

34.1. finansuoti rezervinius projektus;

34.2. skelbti papildomą konkursą teikti paraiškas;

34.3. perkelti likusias lėšas kitam konkursui;

34.4. siūlyti Ministerijai perskirstyti likusias lėšas kitoms priemonėms.

 

VI. PROJEKTUI SKIRTŲ LĖŠŲ NAUDOJIMAS

 

35. Tarybai priėmus sprendimą finansuoti projektą, tarp Tarybos ir projekto vykdytojo sudaroma Tarybos pirmininko nustatytos formos projekto vykdymo dalinio finansavimo sutartis (toliau – sutartis). Sutartyje nurodoma remiamos prioritetinės veiklos srities pavadinimas, priemonės pavadinimas, projekto pavadinimas, projektui skirtų lėšų dydis, finansavimo tvarka, projekto įgyvendinimo pabaiga, šalių teisės ir pareigos, administracinė ir finansinė atsakomybė už sutarties, Gairių ir kitų teisės aktų reikalavimų nesilaikymą, atsiskaitymo tvarka, sutarties galiojimo, pakeitimo ir nutraukimo, ginčų sprendimo sąlygos ir tvarka, kitos nuostatos, padedančios užtikrinti projekto vykdymo ir skirtų lėšų naudojimo teisėtumą, ekonomiškumą, efektyvumą ir rezultatyvumą.

36. Finansuojamo projekto vykdytojas ne vėliau nei iki einamųjų biudžetinių metų trečiojo ketvirčio pabaigos po finansuojamų projektų sąrašo paskelbimo Tarybai pateikia pasirašyti 2 egzempliorius sutarties ir Tarybos pirmininko nustatytos formos projekto vykdymo dalinio finansavimo išlaidų sąmatos (detalus išlaidų paskirstymas pagal straipsnius, t. y. jų grupes pagal ekonominę paskirtį) projektui skirtoms lėšoms (toliau – sąmata), kurie yra neatsiejama sutarties dalis. Sąmatą pasirašo projekto vykdytojo vadovas ir už projekto vykdytojo buhalterinę apskaitą atsakingas asmuo.

37. Projekto vykdytojui Gairių 36 punkte nustatytu laiku nepateikus pasirašymui parengtos sutarties su sąmata, Tarybos narių susirinkimas turi teisę panaikinti sprendimą skirti tokiam projekto vykdytojui Fondo lėšas.

38. Projekto vykdytojas yra atsakingas už tai, kad skirtos valstybės biudžeto lėšos būtų panaudotos tik pagal sutartyje ir sąmatoje nurodytą paskirtį, t. y. pagal konkrečius sąmatos straipsnius, įvertintus pinigine išraiška.

39. Projektui vykdyti skirtos Fondo lėšos turi būti laikomos atskiroje, projekto vykdytojui priklausančioje valstybės biudžeto lėšoms skirtoje sąskaitoje.

40. Projekto vykdytojas yra atsakingas už tai, kad projekto vykdymo metu Fondo skirtos lėšos būtų naudojamos tik tinkamoms projekto išlaidoms finansuoti. Projekto išlaidų tinkamumas nustatomas vertinant, ar jos:

40.1. tiesiogiai susijusios su projektu ir yra būtinos jam įgyvendinti;

40.2. pagal savo paskirtį atitinka sąmatoje prie sutarties nurodytas išlaidas;

40.3. atitinka Gairių reikalavimus;

40.4. realios ir atitinka rinkos kainas;

40.5. patiriamos einamaisiais biudžetiniais metais projekto vykdymo laikotarpiu (nurodytu projekto paraiškoje (projekto įgyvendinimo veiklos gali būti pradėtos ir anksčiau, negu sudaryta sutartis) ir sutartyje);

40.6. teisės aktų nustatyta tvarka yra įtrauktos į projekto vykdytojo buhalterinę apskaitą ir gali būti identifikuojamos, patikrinamos, pagrįstos ir patvirtintos atitinkamais išlaidas pateisinančiais ir išlaidų apmokėjimą įrodančiais dokumentais, turinčiais visus apskaitos dokumentams privalomus rekvizitus.

41. Projekto tikslams pasiekti būtinų administravimo išlaidų (projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio, biuro nuomos ir komunalinių paslaugų, ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių bei kt.) (toliau – administravimo išlaidos), išskyrus viešojo sektoriaus subjektus ir pelno siekiančius juridinius asmenis, dydis išlaidų sąmatoje negali būti didesnis nei 35 procentai lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti.

Administravimo išlaidų (ryšio paslaugos ir kanceliarinės prekės) dydis viešojo sektoriaus subjektams ir pelno siekiantiems juridiniams asmenims negali būti didesnis nei 20 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti

Muziejinių vertybių įsigijimo projektų administravimo išlaidos nefinansuojamos.

42. Projekto nenumatytų išlaidų (projekto tikslams būtinų, kituose sąmatos straipsniuose nenurodytų išlaidų) dydis išlaidų sąmatoje negali būti didesnis nei 10 procentų lėšų sumos, skirtos projektui įgyvendinti. Muziejinių vertybių įsigijimo ir užsakomų sukurti scenos meno kūrinių projektų nenumatytos išlaidos nefinansuojamos.

43. Fondo skirtų lėšų dydis dalyviams maitinti negali viršyti Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarime Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo (Žin., 2003, Nr. 114-5152) nustatytų sumų.

44. Fondo skirtas lėšas naudojant komandiruotėms ir piniginėms kompensacijoms, turi būti vadovaujamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. balandžio 29 d. nutarimu Nr. 526 „Dėl tarnybinių komandiruočių išlaidų apmokėjimo biudžetinėse įstaigose taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 74-2555) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. gruodžio 2 d. nutarimu Nr. 1515 „Dėl neapmokestinamųjų piniginių kompensacijų dydžių nustatymo“.

45. Projektui vykdyti skirtos Fondo lėšos negali būti naudojamos kitų metų išlaidoms finansuoti.

46. Projekto vykdytojas gali ne vėliau kaip prieš 5 kalendorines dienas iki sutartyje nustatyto projekto įvykdymo termino pabaigos pateikti motyvuotą prašymą dėl projekto pavadinimo keitimo, kai nesikeičia konkursui pateiktoje projekto paraiškoje aprašyti projekto tikslai ir uždaviniai, arba motyvuotą prašymą dėl projekto įgyvendinimo terminų keitimo einamųjų biudžetinių metų laikotarpiu. Sprendimą dėl sutarties keitimo priima Tarybos pirmininkas.

47. Projekto vykdytojui atsisakius vykdyti projektą, Tarybos narių susirinkimas gali projektui skirtas ir nepanaudotas lėšas panaudoti Gairių 34 punkte numatytais būdais.

48. Fondo lėšos neskiriamos:

48.1. išlaidoms pagal sutartis su konsultantais, tarpininkais, kuriems mokestis nurodomas kaip visos projekto vertės procentinė dalis;

48.2. baudoms, delspinigiams, finansinėms nuobaudoms ir bylinėjimosi išlaidoms;

48.3. skolų ar kitų turtinio pobūdžio prievolių padengimo išlaidoms;

48.4. ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto, prekių, kurių vieneto kaina siekia 1000 litų, įsigijimui, jeigu kultūros ministro nenustatyta kitaip;

48.5. projektų vykdytojų plėtrai ar jų kasdienei veiklai, tiesiogiai nesusijusiai su projekto įgyvendinimu;

48.6. projektams, kurie yra švietimo ir mokslo įstaigų programų dalis;

48.7. investiciniams projektams, pastatų remontui;

48.8. narystės asociacijose mokesčiams apmokėti, jei šios išlaidos nėra tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinimu;

48.9. naudoto materialiojo turto įsigijimui ir jo nusidėvėjimo (amortizacijos) išlaidoms padengti.

49. Projekto vykdytojas, negalintis įgyvendinti sutarties ir (ar) sąmatos sąlygų, turi raštu kreiptis į Tarybą ne vėliau kaip likus 10 kalendorinių dienų iki sutartyje nurodytos projekto įvykdymo pabaigos datos dėl sutarties ir (ar) sąmatos sąlygų keitimo.

50. Galimas sąmatos straipsnių pokytis, kuriam esant nereikia tikslinti sąmatos, yra 30 procentų.

51. Jeigu projekto vykdymo metu paaiškėja, kad faktinės išlaidos pagal atskirus sutarties išlaidų sąmatos straipsnius viršija 30 procentų planuotų išlaidų, projekto vykdytojas ne vėliau kaip likus 10 kalendorinių dienų iki sutartyje nurodytos projekto įvykdymo pabaigos datos Tarybai pateikia argumentuotą prašymą dėl sutarties išlaidų sąmatos straipsnių tikslinimo ir du patikslintos sutarties išlaidų sąmatos egzempliorius. Projekto vykdytojas, pateikęs argumentuotą prašymą, taip pat turi teisę tikslinti sąmatos straipsnio eilučių formuluotes bei įsitraukti naujas (jeigu projekto vykdytojui pavyko sutaupyti lėšų ir jis nori už sutaupytas lėšas apmokėti už prekę ar paslaugą, kurią buvo įtraukęs į sąmatą prie paraiškos).

52. Tarybai pritarus sąmatos tikslinimui, ji patikslinama per 10 darbo dienų nuo projekto vykdytojo argumentuoto rašto su prašoma patikslinti sąmata registravimo Taryboje dienos.

53. Praleidus sąmatos tikslinimo terminą ar kitaip pažeidus sąmatos tikslinimo tvarką, sąmata nebetikslinama. Tokiu atveju išlaidos, viršijančios leidžiamus nukrypimus, pripažįstamos netinkamomis ir turi būti grąžintos Tarybai per 20 kalendorinių dienų, bet ne vėliau kaip iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 31 dienos. Negrąžintos lėšos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

 

VII. PROJEKTO VYKDYMAS IR ATSISKAITYMAS UŽ SKIRTAS LĖŠAS

 

54. Sutarties galiojimo metu projekto vykdytojas neturi teisės perleisti jokių savo teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš sutarties, tretiesiems asmenims.

55. Projekto vykdytojas turi užtikrinti projekto tinkamų finansuoti išlaidų dalies, kurios nepadengia skirtos Fondo lėšos, išlaidų padengimą iš nuosavų ar partnerių ir rėmėjų lėšų.

56. Fondo skirtomis valstybės biudžeto lėšomis perkant prekes, paslaugas ir darbus, turi būti laikomasi teisės aktų nustatytos tvarkos, tiekėjų lygiateisiškumo, skaidrumo ir nešališkumo principų.

57. Finansinių metų pradžioje projekto vykdytojas privalo skaičiuoti planuojamą metų veiklos finansavimą. Jeigu numatoma, kad veikla bus daugiau kaip 50 procentų finansuojama iš valstybės ar savivaldybių biudžetų arba kitų valstybės ar savivaldybių fondų, arba Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) nustatytų viešųjų ar privačiųjų juridinių asmenų lėšų, projekto vykdytojas tais finansiniais metais visus savo pirkimus, nepriklausomai nuo lėšų šaltinio, vykdo Viešųjų pirkimų įstatymo nustatyta tvarka.

58. Jeigu projekto vykdytojas pagal planuojamą metų pradžioje finansavimą yra ne perkančioji organizacija, o per metus gavus finansavimą paaiškėja, kad jis tapo perkančiąja organizacija, visus pirkimus nuo šio momento jis privalo vykdyti vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu.

59. Jei sutarties dalykas yra leidinio leidyba, sutartyje nurodoma, jog išleidus leidinį, projekto vykdytojas privalo skirti nuo 65 iki 260 leidinio egzempliorių savivaldybių viešosioms bibliotekoms, priklausomai nuo projektui skirtų Fondo lėšų santykinės dalies viso projekto lėšų poreikio atžvilgiu. Viešosioms bibliotekoms skirti egzemplioriai pristatomi sutartyje nurodytai organizacijai pateikiant važtaraštį arba kitą dokumentą, kuriame nurodomi šie duomenys: leidinį išleidusios įstaigos rekvizitai, pristatomo leidinio autorius ar sudarytojas, leidinio pavadinimas, perduodamų egzempliorių skaičius ir leidinio savikaina, o leidinio pristatymą patvirtinančio važtaraščio ar kito dokumento kopija pateikiama Tarybai. Leidinį išleidusios įstaigos, kurios yra viešojo sektoriaus subjektai, privalo užtikrinti tarpusavio apskaitos operacijų suderinimą su viešosiomis bibliotekomis.

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

60. Jei sutarties dalykas yra CD, DVD ar kitokios elektroninės laikmenos leidyba, sutartyje nurodoma, jog projekto vykdytojas privalo pateikti Tarybai 1 tokio leidinio kopiją.

61. Jei projekto vykdytojas nevykdo Gairių bei sutarties reikalavimų, jis praranda teisę vienerius metus teikti paraiškas ir gauti valstybės biudžeto lėšas iš Fondo ir Tarybos metiniame veiklos plane nurodytų programų priemonių.

62. Projekto vykdytojas už gautas lėšas ir projekto įvykdymą turi atsiskaityti sutartyje nustatyta tvarka pateikiant Tarybos pirmininko nustatytos formos projekto įvykdymo ataskaitą ir projekto įvykdymo faktines išlaidas patvirtinančių dokumentų sąrašą. Taip pat projektų vykdytojas, už Fondo lėšas įsigijęs ilgalaikį turtą, privalo pateikti projekto vykdytojo vadovo parašu patvirtintas ilgalaikio turto įsigijimus ir atsiskaitymą įrodančių dokumentų kopijas.

63. Nepanaudotas lėšas projekto vykdytojai privalo grąžinti Tarybai iki einamųjų biudžetinių metų gruodžio 31 dienos.

64. Fondo skiriamos lėšos negali būti naudojamos kitiems tikslams, nei nurodyta sutartyje ir sąmatoje, negali būti perkeltos į kitus biudžetinius metus. Tarybai nustačius, kad projekto vykdytojas nepagrįstai gavo lėšas ar netinkamai jas panaudojo, projekto vykdytojas privalo jas grąžinti. Jeigu projekto vykdytojas per Tarybos nustatytą laikotarpį negrąžina neteisėtai panaudotų lėšų, jos išieškomos teisės aktų nustatyta tvarka.

65. Tarybai pareikalavus, projekto vykdytojas privalo pateikti visus išlaidas pateisinančių ir apmokėjimą patvirtinančių dokumentų kopijas, patvirtintas projekto vykdytojo vadovo parašu ir antspaudu (jeigu juridinis asmuo privalo jį turėti).

66. Išlaidas pateisinantys dokumentai yra prekių (paslaugų) tiekėjų pateiktos sąskaitos faktūros, PVM sąskaitos faktūros, pirkimo–pardavimo kvitai, kasos aparatų kvitai, darbo užmokesčio apskaitos žiniaraščiai, kelionių dokumentai, sutartys ir darbų priėmimo–perdavimo aktai bei kiti dokumentai, pateisinantys ir įrodantys patirtas išlaidas ir jų tikslingumą.

67. Išlaidų apmokėjimą įrodantys dokumentai yra bankinius pavedimus patvirtinantys dokumentai, kasos išlaidų orderiai ir kiti dokumentai, įrodantys, kad pagal išlaidas pateisinančius dokumentus buvo atliktas mokėjimas.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

68. Kultūros ministras gali nustatyti kitokias finansavimo sąlygas atskiroms priemonėms.

69. Projektų konkursų dokumentai (paraiškos ir jų priedai, ekspertų ir Tarybos narių susirinkimo išvados) yra konfidenciali informacija, kuri gali būti pateikta tik Tarybos veiklą kontroliuojančioms institucijoms.

70. Projektų paraiškos, paraiškų registracijos žurnalai saugomi tris metus. Projektų sutartys, sutarčių su sąmatomis registravimo žurnalai, projektų vykdymo ataskaitos ir jų registravimo žurnalai saugomi dešimt metų. Tarybos narių susirinkimo ir ekspertų posėdžių protokolai saugomi nuolat.

Punkto pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

71. Projektų vykdytojų skundai nagrinėjami Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) ir Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 (Žin., 2007, Nr. 94-3779) nustatyta tvarka.

 

_________________

 

 

Kultūros rėmimo fondo lėšomis

finansuojamų projektų teikimo gairių

1 priedas

 

(Kultūros ir meno projekto dalinio finansavimo konkurso paraiškos forma)

 

Paraiška gauta

 

201_ m. ________mėn.  __ d.

 

___________________

(juridinio asmens pavadinimas)

 

________________________________

 (juridinio asmens teisinė forma, juridinio asmens kodas)

 

________________________________

(buveinė, telefono ir fakso numeriai, el. p. adresas)

 

PROJEKTO ____________________________

(tikslus pavadinimas)

 

LIETUVOS KULTŪROS TARYBAI

 

KULTŪROS IR MENO PROJEKTO DALINIO FINANSAVIMO

KONKURSO PARAIŠKA

 

Paraiškos Nr. ____

 

Kultūros ir meno sritis: 

 

Prioritetinių veiklų rėmimo sritis:

 

Pasirinktos prioritetinių veiklų rėmimo srities priemonė:

 

1. Informacija apie projekto vykdytojus

 

1.1. Juridinio asmens vadovas:      

(vardas, pavardė, telefono Nr., el. pašto adresas)

1.2. Projekto vadovas (kontaktinis asmuo):      

(vardas, pavardė, telefono Nr., el. pašto adresas, (pridedamas CV)

1.3. Juridinio asmens veiklos sritis, nurodyta steigimo dokumentuose:      

1.4. Projekto įgyvendinimo forma (festivalis, paroda, knygos leidyba, seminaras, koncertas ir pan.):      

1.5. Numatomi projekto įgyvendinimo terminai:

Projekto (jo etapo) pradžia: 2014 m.   mėn.        d.

Projekto (jo etapo) pabaiga: 2014 m.   mėn.       d

1.6. Projekto įgyvendinimo vieta:.      

(valstybė, miestas, įstaiga / renginys ir pan.)

 

2. Informacija apie projektą (iki 2 psl.)

2.1. Projekto tikslai ir uždaviniai, kokiai tikslinei grupei jis skiriamas, aktualumas, išskirtinumas, planuojama viso projekto (renginio, festivalio, koncerto ir t.t.) programa, dalyviai, pristatymo Lietuvoje ir/ar užsienyje planas (jeigu numatoma), planuojamo leisti CD/DVD programa (turinys), ketinamos rengti parodos autorius(-iai) bei jo(-ų) planuojami eksponuoti kūriniai, jau atlikti projekto įgyvendinimo darbai ir t.t.

     

2.2. Planuojami pasiekti rezultatai:

Nurodomi tik pagal projekto pobūdį siektini rezultatai

1. Gyventojų, apsilankiusių*  kultūros ir meno renginiuose, skaičius

     

2. Gyventojų, dalyvavusių**  kultūros ir meno renginiuose, skaičius

     

3. Į edukacinę veiklą įtrauktų** vaikų ir jaunimo, skaičius

     

4. Gyventojų, apsilankiusių* profesionalaus meno renginiuose regionuose, skaičius

     

5. Gyventojų, dalyvavusių**  kultūros veiklose regionuose, skaičius

     

6. Neįgaliųjų, dalyvavusių*** kultūros veiklose, skaičius

     

7. Planuojamo išleisti leidinio egzempliorių skaičius

     

*  Apima  žiūrovus, klausytojus, lankytojus, skaitytojus ir kt.

** Apima kūrėjus, atlikėjus, projektų vykdytojus ir kt.

*** Apima žiūrovus, klausytojus ir pan. bei kūrėjus, atlikėjus, projektų vykdytojus ir kt.

 

2.3. Planuojami projekto rezultatai pagal prioritetinių veiklų rėmimo srities priemonę (pildo tik tie projekto vykdytojai, kurių projektinėse veiklose bus numatomi žemiau pateikti projekto vertinimo kriterijai):

 

Tikslų, uždavinių, vertinimo kriterijų pavadinimai ir mato vienetai

Siekiamas rezultatas 2014 m., skaičiais

Prioritetinių veiklų rėmimo srities priemonės Nr.*

01-01, Užtikrinti kultūros edukacijos plėtrą

 

 

1. Jaunųjų menininkų, tobulinusių profesinius įgūdžius Lietuvoje ir užsienyje, skaičius (vienetai)

     

1.2

2. Jaunųjų menininkų, įgyvendinusių savo kūrybines iniciatyvas, skaičius (vienetai)

     

1.2

3. Skaitymo skatinimo iniciatyvų dalyvių skaičius (vienetai)

     

1.3

4. Patobulinusių kvalifikaciją kultūros darbuotojų skaičius (vienetai)

     

1.4

5. Finansuotų muziejų ekspozicijų ir parodų projektų, pritaikytų vaikams ir jaunimui, skaičius (vienetai)

     

1.6

01-02, Užtikrinti kultūros plėtrą ir sklaidą regionuose

     

 

6. Regionuose surengtų profesionalaus ir mėgėjų meno renginių skaičius

     

2.1, 2.2, 2.3

01-03, Sudaryti sąlygas kultūros produktų/paslaugų kūrimui

     

 

7. Naudotojų, susipažinusių su fiksuotais ir skaitmeniniu būdu paviešintais meno ir kultūros kūriniais, skaičius (vienetai)

     

3.2

8. Sukurtų naujų profesionaliųjų vizualiųjų menų produktų skaičius (vienetai)

     

3.3

9. Sukurtų naujų profesionalaus scenos meno kūrinių skaičius (vienetai)

     

3.3

01-04, Sudaryti sąlygas tarptautinių kultūros projektų įgyvendinimui

     

 

10. Tarptautiniuose kultūros ir kūrybinių industrijų renginiuose sudarytų naujų ar/ir pratęstų turimų kontaktų dėl produktų pardavimo skaičius (vienetai)

     

4.3

11. Menininkų rezidencijų programose dalyvavusių kūrėjų skaičius (vienetai)

     

4.4

01-05, Užtikrinti projektų, skirtų stiprinti kultūrinę tapatybę, įgyvendinimą

     

 

12. Skaitmeninto turinio pagrindu sukurtų produktų bei paslaugų vartotojų skaičius (vienetai)

     

5.1

13. Dalyvių etninės ir regionų kultūrinės veiklos projektuose skaičius (tūkst. žm.)

     

5.6

 

2.4. Projekto vykdymui turimi ištekliai (materialieji ir žmogiškieji).

     

 

2.5. Projekto partnerių, rėmėjų indėlis (finansinis, dalykinis ir pan.):

(pažymėti tinkamą langelį)

Nr.

Projekto partnerio, rėmėjo pavadinimas

Suma Lt 

Suteikta

Laukiama atsakymo

2.5.1.

     

     

     

     

2.5.2.

     

     

     

     

2.5.3.

     

     

     

     

2.5.n.

Informacijai netilpus, pridėkite papildomą lapą

 

 

 

 

3. pridedama užpildyta nustatytos formos  detali viso projekto išlaidų sąmata  (privaloma).

 

4. Juridinio asmens PATIRTIS ĮGYVENDINANT PANAŠAUS POBŪDŽIO PROJEKTUS (nurodyti pagrindinius)

Nr.

Projekto pavadinimas

Metai

Projekto biudžetas, Lt

4.1.

     

     

     

4.2.

     

     

     

4.3.

     

     

     

4.n.

Informacijai netilpus, pridėkite papildomą lapą

 

 

 

Patvirtinu, kad paraiškoje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga, projekto vykdytojo veikla nėra sustabdyta, sąskaitos nėra areštuotos. Teikiamas projektas nėra padalintas į mažesnius projektus (vykdomus to paties ar kito vykdytojo) ir jų paraiškos nėra teikiamos kaip atskiri projektai į kitas Lietuvos kultūros tarybos finansuojamas programas.

Prašoma lėšų suma yra racionaliai paskaičiuota ir reikalinga projektui įgyvendinti.

Įsipareigoju tinkamai atsiskaityti su projekte nurodytais autoriais, prekių ir paslaugų teikėjais.

Įsipareigoju nustatyta tvarka atsiskaityti už projekto įvykdymą.

Už anksčiau gautas valstybės biudžeto lėšas esu tinkamai atsiskaitęs.

 

                                   A.V.                                                                                      

(juridinio asmens vadovo vardas, pavardė)                                                                                                (parašas)

 

                                                                                                                                   

(projekto vadovo vardas, pavardė)                                                                                                               (parašas)

 

                                                                                                                                   

(juridinio asmens vyr. buhalterio (finansininko) vardas, pavardė                                                         (parašas)

 

 

PRIDEDAMA:

1. Privalomi dokumentai:

1.1. Juridinio asmens steigimo dokumentų (įstatai, nuostatai, statutas ir pan.) kopija, patvirtinta vadovo antspaudu (jeigu juridinis asmuo privalo jį turėti) ir parašu;

1.2. Nustatytos formos projekto išlaidų sąmata;

1.3. Projekto vadovo gyvenimo aprašymas;

1.4. kultūros ministro nustatytose atskirų konkursinių priemonių finansavimo sąlygose nurodyti ar pagal projekto pobūdį reikalaujami dokumentai (kvietimai dalyvauti tarptautiniuose renginiuose, planuojamo išleisti leidinio ištrauka, restauratorių išvados ir pan.):

....................................................................................................................................................

....................................................................................................................................................

2. Kiti galimi papildomi dokumentai (jų kopijos), kurie pagrindžia paraiškoje nurodytą informaciją (susitarimai dėl bendradarbiavimo, paramos, projekto dalyvių sąrašas, planuojamo leisti CD/DVD programa (turinys)  ir pan.):

......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

 

Priedo pakeitimai:

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

 

 


 

Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių

2 priedas

 

(Projekto išlaidų sąmatos prie paraiškos forma)

 

PROJEKTO IŠLAIDŲ SĄMATA PRIE PARAIŠKOS

 

PROJEKTAS  .........................................

 

(pavadinimas)

 

1.

Atlygis fiziniams asmenims su mokesčiais (projekto vykdytojo darbuotojų atlyginimai (išskyrus viešojo sektoriaus subjektus ir pelno siekiančius juridinius asmenis); atlyginimai pagal autorines sutartis; atlyginimai pagal atlikėjo ir kitų atlygintinų paslaugų sutartis ir kt.)

 

 

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

1. a

Premijų konkursų laureatams išmokėjimo išlaidos

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

2.

Paslaugų ir prekių įsigijimo išlaidos (juridinių ir fizinių asmenų su verslo liudijimais ar individualios veiklos pažymėjimais ir kt. suteikiamos paslaugos, pvz., patalpų, technikos nuomos, spaudos, transporto, maitinimo, kelionių, apgyvendinimo išlaidos  ir kt. bei projekto tikslams pasiekti būtinos prekės, kurių  vnt. kaina iki 1000 Lt)

 

 

Vnt. kaina (iki 1000 Lt)

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

7.

 

 

 

 

 

8.

 

 

 

 

 

9.

 

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

 

3.

Darbuotojų komandiruočių ir kviestinių projekto dalyvių piniginių kompensacijų išlaidos (nakvynės, dienpinigių, maistpinigių, kelionių išlaidų kompensavimas)

 

 

Kiekis

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

4.

Dalyvavimo asociacijose narystės mokesčiai

 

 

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

5.

Administravimo išlaidos (iki 35 % – projekto tikslams pasiekti būtinos išlaidos: projekto vadovo ir darbuotojų darbo užmokesčio (išskyrus viešojo sektoriaus subjektus ir pelno siekiančius juridinius asmenis), biuro nuomos ir komunalinių paslaugų  (išskyrus viešojo sektoriaus subjektus ir pelno siekiančius juridinius asmenis)), ryšių paslaugų, kanceliarinių prekių ir kt. išlaidos)         (Viešojo sektoriaus subjektams ir pelno siekiantiems juridiniams asmenims ryšio paslaugų ir kanceliarinių prekių išlaidos iki 20%)

 

 

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

6.

Nenumatytos išlaidos (iki 10 % – projekto tikslams pasiekti būtinos, kituose straipsniuose nenumatytos išlaidos)

 

 

Visa suma, Lt

Iš KRF prašoma suma, Lt

1.

Nenumatytos išlaidos

 

 

 

Iš viso:

 

 

7.

Ilgalaikio materialiojo ir nematerialiojo turto įsigijimas (tik muziejinių vertybių ir  muziejinių ekspozicijų ir parodų pritaikymo vaikams ir jaunimui, muziejinių ekspozicijų atnaujinimui bei kultūros paveldo sklaidos projektams reikalingo turto įsigijimui)

 

 

Vnt. Kaina

Kiekis

100 % turto vertės

1.

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

Iš viso:

 

 

 

________________

(juridinio asmens vadovo vardas ir pavardė)

A.V.

__________

(parašas)

 

________________

(juridinio asmens vyriausiojo buhalterio (finansininko) vardas ir pavardė)

 

__________

(parašas)

 

_________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Įsakymas

Nr. ĮV-39, 2014-01-28, paskelbta TAR 2014-01-31, i. k. 2014-00787

Dėl Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. lapkričio 18 d. įsakymo Nr. ĮV-771 "Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių 2014 metais" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos kultūros ministerija, Įsakymas

Nr. ĮV-100, 2014-02-12, paskelbta TAR 2014-02-14, i. k. 2014-01566

Dėl Lietuvos Respublikos kultūros ministro 2013 m. lapkričio 18 d. įsakymo Nr. ĮV-771 "Dėl Kultūros rėmimo fondo lėšomis finansuojamų projektų teikimo gairių 2014 metais" pakeitimo