Suvestinė redakcija nuo 2010-11-07 iki 2011-02-19
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 114-5845, i. k. 1102020ISAK0004-696
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŪKIO MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ SĄRAŠO PATVIRTINIMO
2010 m. rugsėjo 16 d. Nr. 4-696
Vilnius
Vadovaudamasis Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720), Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132; 2009, Nr. 131-5682), 6, 8 ir 9 punktais, Nacionaline turizmo plėtros 2010–2013 metų programa, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636):
1. T v i r t i n u Valstybės planuojamų turizmo projektų, siūlomų finansuoti pagal 2007–2013 m. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 1 prioriteto „Vietinė ir urbanistinė plėtra, kultūros paveldo ir gamtos išsaugojimas bei pritaikymas turizmo plėtrai“ VP3-1.3-ŪM-04-V priemonę „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“, sąrašą Nr. 05 (toliau – sąrašas) (pridedama).
2. P a v e d u :
2.1. viešajai įstaigai Lietuvos verslo paramos agentūrai (toliau – LVPA) per 15 darbo dienų nuo šio įsakymo įsigaliojimo informuoti į sąrašą įtrauktus pareiškėjus, kad paraiškos dėl projektų finansavimo iš 2007–2013 metų Europos Sąjungos paramos lėšų turi būti pateiktos iki šiuo įsakymu nustatytų paraiškų pateikimo LVPA terminų pabaigos;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymu Nr. 4-696
(Lietuvos Respublikos ūkio ministro
2010 m. spalio 29 d. įsakymo Nr. 4-815 redakcija)
VALSTYBĖS PLANUOJAMŲ TURIZMO PROJEKTŲ, SIŪLOMŲ FINANSUOTI PAGAL 2007–2013 M. SANGLAUDOS SKATINIMO VEIKSMŲ PROGRAMOS 1 PRIORITETO „VIETINĖ IR URBANISTINĖ PLĖTRA, KULTŪROS PAVELDO IR GAMTOS IŠSAUGOJIMAS BEI PRITAIKYMAS TURIZMO PLĖTRAI“ VP3-1.3-ŪM-04-V PRIEMONĘ „TURIZMO INFORMACINIŲ PASLAUGŲ IR INFRASTRUKTŪROS PLĖTRA IR TURIZMO RINKODAROS SKATINIMAS“, SĄRAŠAS NR. 05
Eil. Nr. |
Projekto pavadinimas |
Pareiškėjas, partneriai |
Projekto aprašymas (pagrindinis tikslas, siektini rezultatai) |
Pagal pateiktą koncepciją preliminari projekto vertė (su pridėtinės vertės mokesčiu), Lt |
Projekto finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto terminai |
|||
Preliminari Europos Sąjungos fondų lėšų suma (iki), Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, Lt |
Projekto veiklų pradžia |
Projekto įgyvendinimo trukmė (mėnesiai) |
Paraiškos pateikimo įgyvendinančiajai institucijai terminas (iki) |
|||||
1. |
Dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose ir Lietuvos turizmo galimybių pristatymas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: Dalyvavimas tarptautinėse turizmo parodose ir Lietuvos turizmo produktų bei galimybių pristatymas. VP3-1.3-ŪM-04-V priemone „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ (toliau – priemonė) numatoma įgyvendinti 11 turizmo parodų: Vokietijos – ITB, Rusijos – MITT, Lenkijos – TOUR SALON, Jungtinės Karalystės – WTM, Norvegijos – REISELIV, Ispanijos – FITUR ir EIBTM, Prancūzijos – MAP, Italijos – BITT, Nyderlandų – VAKANTIEBEURS, Izraelio – IMTM. |
1 550 000 |
1 550 000 |
0 |
2011-01 |
18 |
2010-11-01 |
2. |
Lietuvos turizmo galimybių prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose pristatymas per Lietuvos turizmo informacijos centrus (atstovybes) užsienyje |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose per 8 Lietuvos turizmo informacijos centrus (atstovybes) užsienyje, kurios vykdys kompleksines rinkodaros priemones: 1. Reklaminių kampanijų (akcijų) organizavimas. 2. Lietuvos turizmo galimybių pristatymas turizmo verslo atstovams. 3. Elektroninės rinkodaros naudojimas. 4. Reklaminių projektų žiniasklaidai vykdymas. 5. Dalyvavimas specializuotuose turizmo renginiuose, regioninėse parodose, pristatant Lietuvos turizmo galimybes. |
3 475 000 |
3 475 000 |
0 |
2011-01 |
14 |
2010-11-01 |
3. |
Turizmo produktus pristatančių ir įvaizdžio leidinių leidyba |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: Įvairiomis kalbomis atnaujinti ir išleisti Lietuvą ir jos pagrindinius turizmo produktus pagal Nacionalinę turizmo plėtros 2010–2013 metų programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 944 (Žin., 2007, Nr. 97-3939; 2010, Nr. 88-4636) (toliau – NTPP), pristatantys leidiniai, parengta visų leidinių versija, skirta skelbti internete. Tai įvaizdžio leidiniai, leidiniai, pristatantys Lietuvos kurortus, kurortines teritorijas ir sveikatą per vandenį, aktyvaus poilsio (be kita ko, golfo, vandens, dviračių, autoturizmo trasas ir maršrutus, ir kita), kultūrinį turizmą (be kita ko, Jono Pauliaus II piligrimų kelio turizmo maršrutą), konferencijų turizmą, leidiniai, pristatantys turizmo išteklius, informaciniai žemėlapiai, sezoniniai leidiniai, pristatantys svarbiausius Lietuvos renginius. |
575 000 |
575 000 |
0 |
2011-03 |
12 |
2011-02-01 |
4. |
Lietuvos vietinio ir atvykstamojo turizmo skatinimas |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį šalyje ir užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: Skatinant Lietuvos vietinį ir atvykstamąjį turizmą, planuojami pasiekti rezultatai: 1. Visoje Lietuvoje suorganizuotos vietinio turizmo skatinimo verslo misijos: atrinkti ir pristatyti Lietuvos turizmo ištekliai, surengtos kontaktų mugės tarp Lietuvos turizmo informacijos centrų, savivaldybių atstovų, turizmo paslaugų teikėjų. 2. Pristatyti Lietuvos turizmo produktai ir turizmo ištekliai Lietuvoje vyksiančioje tarptautinėje parodoje „Vivattur“. 3. Sukurtas ir transliuotas vietinio turizmo populiarinimo televizijos laidų ciklas, skirtas pagrindiniams Lietuvos turizmo produktams ir paslaugoms pristatyti. 4. Suorganizuotas „Didysis žygis po Baltijos šalis“, skatinantis vietinį ir atvykstamąjį turizmą bei didinantis Lietuvos žinomumą tarp kaimyninių šalių turistų. 5. Įgyvendintas radijo reklamos projektas. 6. Parengta ir išplatinta informacija apie kultūrinius ir aktyvaus turizmo renginius bei sveikatinimo ir poilsio galimybes šalyje per prioritetinių rinkų aviakompanijų skrydžių žurnalus ir lankstinukus keleiviams ir internete. 7. Prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose suorganizuota televizijos ir spaudos reklama, išplatinti reklaminius Lietuvos turizmo produktus ir naujoves pristatantys leidiniai – priedai (kartu su didžiausiais ir populiariausiais šalių dienraščiais). 8. Suorganizuoti pažintiniai turai po Lietuvą užsienio turizmo žiniasklaidos atstovams, pristatant kiekvienai rinkai aktualiausius ir svarbiausius Lietuvos turizmo produktus, galimybes ir turizmo išteklius. |
1 785 000 |
1 785 000 |
0 |
2011-01 |
18 |
2010-12-15 |
5. |
Pagrindinių Lietuvos turizmo produktų (pagal NTPP) pristatymas organizuojant verslo misijas bei sukuriant interneto svetainę |
Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos |
Tikslas: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymas, gerinant Lietuvos turizmo įvaizdį užsienio rinkose, skatinant turizmo rinkodarą ir skleidžiant informaciją apie turizmo galimybes Lietuvoje. Siektini rezultatai: Lietuvos turizmo produktų ir turizmo galimybių pristatymą ir turizmo rinkodarą numatoma įgyvendinti organizuojant renginius (verslo misijas) Lietuvoje bei renginius (verslo misijas) užsienyje prioritetinėse Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkose bei sukuriant patrauklią interneto svetainę valstybine kalba ir įvairiomis užsienio kalbomis, pristatančią pagrindinius Lietuvos turizmo produktus ir galimybes, vykstančius renginius. Įgyvendintos tiesioginės turizmo srautų didinimo rinkodaros priemonės: 1. Organizuoti renginiai (verslo misijos) BUY LITHUANIA Lietuvoje ir pritraukta į renginius dalyvių – turizmo verslo atstovų (agentūrų, organizatorių, agentų), skatinančių atvykstamąjį turizmą į Lietuvą, Lietuvos turizmo užsienio atstovybių, kitų diplomatinių Lietuvos atstovybių, pristatančių ir skatinančių turizmą Lietuvoje. Renginiai planuojami 2 kartus per numatytą projekto vykdymo laikotarpį. 2. Organizuoti renginiai (verslo misijos) Lietuvoje ir dalyvauta renginiuose užsienyje. 3. Sukurta Lietuvos turizmo produktus ir galimybes pristatanti interneto svetainė. 4. Vykdyta tiesioginė rinkodara tikslinėse rinkose konferencijų turizmui skatinti. |
717 500 |
717 500 |
0 |
2011-02 |
17 |
2011-01-15 |
Priedo pakeitimai:
Nr. 4-815, 2010-10-29, Žin., 2010, Nr. 130-6670 (2010-11-06), i. k. 1102020ISAK0004-815
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 4-815, 2010-10-29, Žin., 2010, Nr. 130-6670 (2010-11-06), i. k. 1102020ISAK0004-815
Dėl Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2010 m. rugsėjo 16 d. įsakymo Nr. 4-696 "Dėl valstybės planuojamų turizmo projektų sąrašo patvirtinimo" pakeitimo