Suvestinė redakcija nuo 2013-01-01 iki 2014-12-31
Nutarimas paskelbtas: Žin. 2011, Nr. 134-6350, i. k. 1111100NUTA00001269
Nauja redakcija nuo 2013-01-01:
Nr. 1402, 2012-11-21, Žin. 2012, Nr. 137-7015 (2012-11-27), i. k. 1121100NUTA00001402
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
NUTARIMAS
DĖL LIETUVOS KULTŪROS POLITIKOS KAITOS GAIRIŲ ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO PATVIRTINIMO
2011 m. spalio 27 d. Nr. 1269
Vilnius
Siekdama įgyvendinti Lietuvos Respublikos Seimo 2010 m. birželio 30 d. nutarimo Nr. XI-977 „Dėl Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 80-4152) 2 straipsnį, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo tarpinstitucinį veiklos planą (pridedama).
2. Pasiūlyti savivaldybėms dalyvauti įgyvendinant šiuo nutarimu patvirtintą Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo tarpinstitucinį veiklos planą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2011 m. spalio 27 d. nutarimu Nr. 1269
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2012 m. lapkričio 21 d. nutarimo Nr. 1402
redakcija)
LIETUVOS KULTŪROS POLITIKOS KAITOS GAIRIŲ ĮGYVENDINIMO TARPINSTITUCINIS VEIKLOS PLANAS
1. Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo tarpinstitucinis veiklos planas (toliau – tarpinstitucinis veiklos planas) įgyvendina Lietuvos kultūros politikos kaitos gaires, patvirtintas Lietuvos Respublikos Seimo 2010 m. birželio 30 d. nutarimu Nr. XI-977 „Dėl Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių patvirtinimo“ (Žin., 2010, Nr. 80-4152).
2. Tarpinstitucinis veiklos planas parengtas siekiant kryptingos kultūros politikos, atsižvelgiant į tai, kad kultūros padėtis Lietuvoje reikalauja kritinio požiūrio, dėmesio ir teigiamų pokyčių, taip pat į būtinybę išsaugoti visuomenės kultūrinį tapatumą ir suteikti kultūrai prioritetinės valstybės remiamos srities statusą, integruojant kūrybinio šalies potencialo puoselėjimą į valstybės raidos prioritetus.
3. Tarpinstitucinis veiklos planas apima šias pagrindines veiklos sritis:
4. Tikimasi, kad, įgyvendinus tarpinstituciniame veiklos plane numatytas priemones, bus atlikti neatidėliotini darbai siekiant reformuoti kultūros politiką, sudaryti palankesnes sąlygas kultūros ir meno kūrėjams, atsižvelgti į besikeičiančius visuomenės poreikius ir stiprinti kultūros poveikį.
6. Už tarpinstitucinio veiklos plano įgyvendinimą atsakingos institucijos kasmet iki sausio 20 d. pateikia Kultūros ministerijai informaciją apie tarpinstitucinio veiklos plano įgyvendinimo eigą ir rezultatus, atsižvelgdamos į patvirtintus tarpinstitucinio veiklos plano tikslus, uždavinius, priemones ir jiems vykdyti numatytus asignavimus (tarpinstitucinio veiklos plano 1 priedas), taip pat vertinimo kriterijus ir jų reikšmes (tarpinstitucinio veiklos plano 2 priedas).
Priedo pakeitimai:
Nr. 1402, 2012-11-21, Žin., 2012, Nr. 137-7015 (2012-11-27), i. k. 1121100NUTA00001402
Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo tarpinstitucinio veiklos plano
1 priedas
2013–2015 metų TARPINSTITUCINIO VEIKLOS plano tikslai, uždaviniai, priemonės, asignavimai ir JĮ įgyvendinančios institucijos
(tūkst. litų)
Tikslo, uždavinio, priemonės kodas |
Tikslo, uždavinio, priemonės pavadinimas |
2013 metų asignavimai |
2014 metų asignavimai |
2015 metų asignavimai |
Įgyvendinanti institucija |
||||||||||||||||||||||
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
iš viso |
iš jų |
||||||||||||||||||||||
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
išlaidoms |
turtui įsigyti |
||||||||||||||||||||||
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
iš viso |
iš jų darbo užmokesčiui |
||||||||||||||||||||||
01 |
Tikslas – įtvirtinti kultūrą kaip strateginę valstybės raidos kryptį, teikiant prioritetą kultūros politikai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
01–01 |
Uždavinys – kultūros politiką susieti su kitomis valstybės politikos sritimis, kultūrą laikyti strategine valstybės raidos kryptimi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
01–01–01 |
Priemonė – kartu su Sveikatos apsaugos ministerija, Socialinės apsaugos ir darbo ministerija nustatyti ir įgyvendinti projektus, sudarančius palankias sąlygas stiprinti meno poveikį sveikatos apsaugos ir socialinės apsaugos srityse siekiant pagerinti žmonių gyvenimo kokybę |
500 |
500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
02 |
Tikslas – reformuoti ir demokratizuoti kultūros valdymą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
02–01 |
Uždavinys – atskirti kultūros politikos formavimą ir įgyvendinimą, užtikrinti efektyvų jos administravimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
02–01–01 |
Priemonė – efektyvinti kultūros politikos įgyvendinimo funkciją, užtikrinant įvairiapusę kultūros ir meno plėtrą |
1 148 |
1 148 |
720 |
0 |
1 148 |
1 148 |
720 |
0 |
1 148 |
1 148 |
720 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
02–01–02 |
Priemonė – sukurti kultūros ir meno institucijų (nacionalinių kultūros įstaigų ir kitų Kultūros ministerijai pavaldžių įstaigų) veiklos kokybės vertinimo sistemą, susiejančią institucijos finansavimą su vertinimo rezultatais |
50 |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
02–01–03 |
Priemonė – peržiūrėti ir atnaujinti kultūros statistinių rodiklių sistemą, atsižvelgiant į vartotojų poreikius ir Europos Sąjungos kultūros statistikos suderinimą |
18 |
18 |
14 |
0 |
18 |
18 |
14 |
0 |
18 |
18 |
14 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
12 |
12 |
9 |
0 |
12 |
12 |
9 |
0 |
12 |
12 |
9 |
0 |
Lietuvos statistikos departamentas |
|||||||||||||||
02–01–04 |
Priemonė – atlikti tyrimus šiose srityse: kultūros prieinamumo pagal socialinius, ekonominius, gyvenamosios vietos ir kitus rodiklius; kultūrinės edukacijos būklės; jaunųjų menininkų kūrybinės ir socialinės padėties |
50 |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
03 |
Tikslas – užtikrinti autorių teisių ir gretutinių teisių aukšto lygio apsaugą, skatinti kūrybinių industrijų plėtrą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
03–01 |
Uždavinys – atsižvelgiant į socialinius ir ekonominius pokyčius, plėsti ir tobulinti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
03–01–01 |
Priemonė – parengti teisės aktų, reglamentuojančių nenustatytų autorių teisių kūrinių apsaugą ir teisėtą jų naudojimą, teisių suteikimą atgaminant ir platinant kūrinius žmonėms, turintiems skaitymo negalią, bei tobulinančių audiovizualinių kūrinių autorių ir atlikėjų teisių reglamentavimą ir įgyvendinimą, projektus |
400 |
400 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
03–01–02 |
Priemonė – skirti dalinį finansavimą antipiratinių akcijų projektams, skatinantiems teisėtą autorių teisių ir gretutinių teisių naudojimą informacinėje visuomenėje |
30 |
30 |
0 |
0 |
30 |
30 |
0 |
0 |
30 |
30 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
03–01–03 |
Priemonė – teisinėmis priemonėmis sudaryti palankias sąlygas švietimo įstaigoms (įskaitant neformaliojo švietimo mokyklas) naudotis kultūriniais produktais, nepažeidžiant autorių interesų |
18 |
18 |
14 |
0 |
18 |
18 |
14 |
0 |
18 |
18 |
14 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
03–02 |
Uždavinys – sudaryti tinkamas sąlygas profesionaliojo meno kūrybai ir Lietuvos kūrybinių industrijų plėtrai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
03–02–01 |
Priemonė – nustatyti Lietuvos kino industrijos plėtros modelį, valstybės politikos kino srityje įgyvendinimo funkciją perduoti Lietuvos kino centrui prie Kultūros ministerijos |
1 185 |
1 185 |
630 |
0 |
1 185 |
1 185 |
630 |
0 |
1 185 |
1 185 |
630 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
03–02–02 |
Priemonė – remti Lietuvos kūrybinių industrijų projektus šalyje ir pristatyti juos užsienyje |
800 |
800 |
0 |
0 |
800 |
800 |
0 |
0 |
800 |
800 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
04 |
Tikslas – ugdyti kultūrines žmogaus kompetencijas ir kūrybingumą visą jo gyvenimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
04–01 |
Uždavinys – sudaryti geros kokybės kultūrinio ugdymo sąlygas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
04–01–01 |
Priemonė – vykdyti edukacijos specialistų kultūros srityje rengimo ir kvalifikacijos tobulinimo programas |
50 |
50 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
50 |
50 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
04–01–02 |
Priemonė – pritaikyti muziejų ekspozicijas ir parodas vaikams ir jaunimui |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
04–01–03 |
Priemonė – įgyvendinti pilietinio, tautinio ir lituanistinio ugdymo projektus |
623 |
623 |
0 |
0 |
623 |
623 |
0 |
0 |
623 |
623 |
0 |
0 |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|||||||||||||
280 |
280 |
0 |
0 |
280 |
280 |
0 |
0 |
280 |
280 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||||
04–01–04 |
Priemonė – vykdyti etninio, ikimokyklinio ir kitus neformaliojo švietimo projektus |
15 957 |
15 957 |
0 |
0 |
2 115 |
2 115 |
0 |
0 |
237 |
237 |
0 |
0 |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|||||||||||||
04–02 |
Uždavinys – puoselėti vaikų ir jaunimo kultūrą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
04–02–01 |
Priemonė – iš dalies finansuoti jaunųjų menininkų profesinių įgūdžių tobulinimą Lietuvoje ir užsienyje, jaunųjų menininkų kūrybos projektus |
535 |
535 |
0 |
0 |
585 |
585 |
0 |
0 |
585 |
585 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
04–02–02 |
Priemonė – iš dalies finansuoti vaikams ir jaunimui skirtus kultūros bei kultūrinės edukacijos projektus |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
04–02–03 |
Priemonė – skirti jauniesiems menininkams premijas už geriausius meno kūrinius |
15 |
15 |
0 |
0 |
15 |
15 |
0 |
0 |
15 |
15 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
05 |
Tikslas – formuoti bendrą integralios paveldo apsaugos politiką ir tobulinti jos įgyvendinimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
05–01 |
Uždavinys – tobulinti kultūros paveldo pažinimą, administravimą ir sklaidą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
05–01–01 |
Priemonė – parengti valstybinės reikšmės istorijos, archeologijos ir kultūros objektų apskaitos dokumentaciją, siekiant išsaugoti jų vertingąsias savybes |
32 |
32 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
05–01–02 |
Priemonė – užtikrinti visuomenei galimybę pažinti ir saugoti kultūros paveldą |
434 |
434 |
0 |
0 |
434 |
434 |
0 |
0 |
434 |
434 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
05–01–03 |
Priemonė – nustatyti ir įvertinti administracinių paslaugų, teikiamų kultūros paveldo srityje, administracinę naštą |
32 |
32 |
24 |
0 |
32 |
32 |
24 |
0 |
32 |
32 |
24 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
05–01–04 |
Priemonė – perkelti į elektroninę erdvę viešąsias ir administracines paslaugas, teikiamas kultūros paveldo srityje |
0 |
0 |
0 |
0 |
* |
* |
0 |
0 |
* |
* |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
06 |
Tikslas – didinti kultūros prieinamumą visoje Lietuvoje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
06–01 |
Uždavinys – gerinti kultūrinės aplinkos ir paslaugų kokybę |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
06–01–01 |
Priemonė – parengti ir įgyvendinti valstybės saugyklose esančių kilnojamųjų kultūros vertybių restauravimo ir prevencinio konservavimo veiklos planą |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
300 |
300 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
06–01–02 |
Priemonė – numatyti skaitymo skatinimo visuomenėje priemones ir jas įgyvendinti |
5 880 |
5 880 |
0 |
0 |
5 880 |
5 880 |
0 |
0 |
5 880 |
5 880 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
06–01–03 |
Priemonė – sukurti šiuolaikinių kūrinių fiksavimo ir informacijos sklaidos sistemą |
50 |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07 |
Tikslas – plėsti Lietuvos kultūrinę erdvę, kryptingai siekiant ilgalaikių tikslų, skleisti Lietuvos kultūrą užsienyje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
07–01 |
Uždavinys – rūpintis Lietuvos kultūros paveldu užsienyje |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
07–01–01 |
Priemonė – identifikuoti iš Lietuvos išvežtus ir kitus su Lietuva susijusius archyvinius dokumentus ir atlikti jų paiešką |
5 |
5 |
0 |
0 |
5 |
5 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
|||||||||||||
07–01–02 |
Priemonė – Kultūros ministerijos informacinėje sistemoje kaupti duomenis apie užsienyje esančias Lietuvai reikšmingas kultūros vertybes |
32 |
32 |
24 |
0 |
32 |
32 |
24 |
0 |
32 |
32 |
24 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–01–03 |
Priemonė – sudaryti ir tikslinti Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo, esančio užsienyje, sąrašus |
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
10 |
10 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–01–04 |
Priemonė – iš dalies finansuoti vykdomų Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo, esančio užsienyje, paieškos, identifikavimo, priežiūros ir sugrąžinimo į Lietuvą projektų įgyvendinimą |
15 |
15 |
0 |
0 |
15 |
15 |
0 |
0 |
15 |
15 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–01–05 |
Priemonė – vykdyti Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo globos, apsaugos ir įamžinimo projektus |
150 |
150 |
0 |
0 |
150 |
150 |
0 |
0 |
150 |
150 |
0 |
0 |
Užsienio reikalų ministerija |
|||||||||||||
07–02 |
Uždavinys – sudaryti sąlygas suaktyvinti ilgalaikę Lietuvos kultūros sklaidą užsienyje ir tarptautinį menininkų ir kultūros institucijų bendradarbiavimą |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
07–02–01 |
Priemonė – užtikrinti geros kokybės ir veiksmingą Lietuvos kultūros sklaidą užsienyje |
1 200 |
1 200 |
0 |
0 |
1 200 |
1 200 |
0 |
0 |
1 200 |
1 200 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–02–02 |
Priemonė – remti Lietuvos kultūros institucijų, dalyvaujančių Europos Sąjungos programose, projektus |
500 |
500 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–02–03 |
Priemonė – skatinti menininkų ir kitų kultūros organizacijų atstovų / ekspertų mobilumą |
50 |
50 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–02–04 |
Priemonė – remti menininkų rezidencijų programas |
550 |
550 |
0 |
0 |
550 |
550 |
0 |
0 |
550 |
550 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
07–02–05 |
Priemonė – atnaujinti Lietuvos dalyvavimą Europos Tarybos programoje „Kultūros politikos kompendiumas“ |
7 |
7 |
0 |
0 |
7 |
7 |
0 |
0 |
7 |
7 |
0 |
0 |
Kultūros ministerija |
|||||||||||||
|
1. Iš viso Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas |
31 518 |
31 518 |
1 435 |
0 |
16 094 |
16 094 |
1 435 |
0 |
14 211 |
14 211 |
1 435 |
0 |
|
|||||||||||||
|
iš jo: 1.1. bendrojo finansavimo lėšos |
2 220 |
2 220 |
1 435 |
0 |
278 |
278 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||||||||||
|
1.2. Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos |
13 500 |
13 500 |
0 |
0 |
1 600 |
1 600 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||||||||||
|
1.3. tikslinės paskirties lėšos ir pajamų įmokos |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||||||||||
|
2. Kiti šaltiniai (Europos Sąjungos finansinė parama projektams įgyvendinti ir kitos teisėtai gautos lėšos) |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
0 |
|
|||||||||||||
|
Iš viso planui finansuoti (1+2) |
31 518 |
31 518 |
1 435 |
0 |
16 094 |
16 094 |
1 435 |
0 |
14 211 |
14 211 |
1 435 |
0 |
|
|||||||||||||
__________________
*Priemonei vykdyti planuojamos Europos Sąjungos struktūrinės paramos lėšos.
Papildyta priedu:
Nr. 1402, 2012-11-21, Žin., 2012, Nr. 137-7015 (2012-11-27), i. k. 1121100NUTA00001402
Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo
tarpinstitucinio veiklos plano
2 priedas
2013–2015 METŲ TARPINSTITUCINIO VEIKLOS PLANO VERTINIMO KRITERIJAI IR JŲ REIKŠMĖS
Tikslų ir uždavinių vertinimo kriterijai |
Vertinimo kriterijų reikšmės |
Įgyvendinanti institucija |
||||||||||||
kodai |
pavadinimai ir matavimo vienetai |
2013 metų |
2014 metų |
2015 metų |
||||||||||
|
1 tikslas – įtvirtinti kultūrą kaip strateginę valstybės raidos kryptį, teikiant prioritetą kultūros politikai |
|
|
|
|
|||||||||
R–01–01 |
Kultūros ministerijos veiklos masto didėjimas, siekiant įtvirtinti kultūrą kaip strateginę valstybės raidos kryptį, palyginti su praėjusiais metais (procentais) |
1 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
1 tikslo 1 uždavinys – kultūros politiką susieti su kitomis valstybės politikos sritimis, kultūrą laikyti strategine valstybės raidos kryptimi |
|
|
|
|
|||||||||
P–01–01–01 |
Paremtų projektų, sudarančių palankias sąlygas stiprinti meno poveikį sveikatos apsaugos ir socialinės apsaugos srityse siekiant pagerinti žmonių gyvenimo kokybę, skaičius |
5 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
2 tikslas – reformuoti ir demokratizuoti kultūros valdymą |
|
|
|
|
|||||||||
R–02–01 |
Įgyvendinta kultūros valdymo reforma |
kultūros ir meno finansavimas vykdomas per Lietuvos menų tarybą ir Lietuvos kino centrą prie Kultūros ministerijos |
sukurtas ir pradėtas taikyti nevyriausybinių kultūros organizacijų ilgalaikio finansavimo modelis |
|
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
2 tikslo 1 uždavinys – atskirti kultūros politikos formavimą ir įgyvendinimą, užtikrinti efektyvų jos administravimą |
|
|
|
|
|||||||||
P–02–01–01 |
Sukurtų kultūros ir meno institucijų veiklos kokybės vertinimo sistemų skaičius |
1 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–02–01–02 |
Kultūros prieinamumo pagal socialinius, ekonominius, gyvenamosios vietos ir kitus rodiklius; kultūrinės edukacijos būklės; jaunųjų menininkų kūrybinės ir socialinės padėties tyrimų skaičius |
1 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
3 tikslas – užtikrinti autorių teisių ir gretutinių teisių aukšto lygio apsaugą, skatinti kūrybinių industrijų plėtrą |
|
|
|
|
|||||||||
R–03–01 |
Didėjantis surenkamas atlyginimas autoriams, atlikėjams, fonogramų ir audiovizualinių kūrinių gamintojams (procentais) |
atlyginimas didesnis 3 procentais, palyginti su 2012 metais |
atlyginimas didesnis 5 procentais, palyginti su 2013 metais |
atlyginimas didesnis 5 procentais, palyginti su 2014 metais |
Kultūros ministerija |
|||||||||
R–03–02 |
Renginių, skirtų kūrybinių industrijų plėtrai, skaičiaus padidėjimas, palyginti su 2011 metais (procentais) |
60 |
50 |
50 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
3 tikslo 1 uždavinys – atsižvelgiant į socialinius ir ekonominius pokyčius, plėsti ir tobulinti autorių teisių ir gretutinių teisių apsaugą |
|
|
|
|
|||||||||
P–03–01–01 |
Parengtų teisės aktų, tobulinančių autorių teisių apsaugos mechanizmus, skaičius |
1 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–03–01–02 |
Įgyvendintas autorių teisių apsaugos mechanizmas, susijęs su nenustatytų autorių teisių kūrinių teisėtu naudojimu (licencijavimu) |
išmokėti kompensaciniai atlyginimai už nenustatytų autorių teisių kūrinių teisėtą naudojimą |
išmokėti kompensaciniai atlyginimai už nenustatytų autorių teisių kūrinių teisėtą naudojimą |
išmokėti kompensaciniai atlyginimai už nenustatytų autorių teisių kūrinių teisėtą naudojimą |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–03–01–03 |
Paremtų antipiratinių akcijų projektų skaičius |
3 |
3 |
3 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
3 tikslo 2 uždavinys – sudaryti tinkamas sąlygas profesionaliojo meno kūrybai ir Lietuvos kūrybinių industrijų plėtrai |
|
|
|
|
|||||||||
P–03–02–01 |
Užsienio valstybėse pristatytų Lietuvos kūrybinių industrijų projektų skaičius |
2 |
2 |
2 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–03–02–02 |
Lietuvoje surengtų kūrybinių industrijų renginių skaičius |
3 |
3 |
3 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–03–02–03 |
Lietuvos kūrybinių industrijų projektų, skirtų šalies kultūros ir meno subjektams, skaičius |
6 |
6 |
6 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
4 tikslas – ugdyti kultūrines žmogaus kompetencijas ir kūrybingumą visą jo gyvenimą |
|
|
|
|
|||||||||
R–04–01 |
Gyventojų nuomonė apie kultūrinės aplinkos ir paslaugų, skatinančių kultūrinių žmogaus kompetencijų ir kūrybingumo visą jo gyvenimą ugdymą, kokybės pokyčius (gyventojai, manantys, kad kultūrinės aplinkos ir paslaugų kokybė gerėja) (procentais) |
12 |
15 |
15 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
4 tikslo 1 uždavinys – sudaryti geros kokybės kultūrinio ugdymo sąlygas |
|
|
|
|
|||||||||
P–04–01–01 |
Parengtų edukacijos specialistų skaičius |
70 |
150 |
150 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–01–02 |
Finansuotų muziejų ekspozicijų ir parodų projektų, pritaikytų vaikams ir jaunimui, skaičius |
10 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–01–03 |
Sukurtų filmų apie žymius Lietuvos istorinius įvykius ar asmenybes skaičius |
1 |
1 |
1 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–01–04 |
Neformaliojo vaikų švietimo mokyklas (meno, sporto ir kitokias) lankančių mokinių dalis (procentais) |
13 |
13,5 |
14 |
Švietimo ir mokslo ministerija |
|||||||||
|
4 tikslo 2 uždavinys – puoselėti vaikų ir jaunimo kultūrą |
|
|
|
|
|||||||||
P–04–02–01 |
Iš dalies finansuotų jaunųjų menininkų projektų skaičius |
9 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–02 |
Jaunųjų menininkų, tobulinusių profesinius įgūdžius Lietuvoje, skaičius |
9 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–03 |
Jaunųjų menininkų, tobulinusių profesinius įgūdžius užsienyje, skaičius |
9 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–04 |
Sukurtų meno kūrinių, skirtų vaikams ir jaunimui, skaičius |
9 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–05 |
Iš dalies finansuotų vaikų ir jaunimo kultūrinės veiklos projektų skaičius |
40 |
50 |
50 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–06 |
Vaikų, dalyvavusių kultūros institucijų edukaciniuose projektuose, skaičius |
12 000 |
15 000 |
15 000 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–04–02–07 |
Jauniesiems menininkams už geriausius meno kūrinius skirtų premijų skaičius |
4 |
4 |
4 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
5 tikslas – formuoti bendrą integralios paveldo apsaugos politiką ir tobulinti jos įgyvendinimą |
|
|
|
|
|||||||||
R–05–01 |
Gyventojų nuomonė apie kultūros paveldo apsaugos paslaugų kokybės pokyčius (gyventojai, manantys, kad paslaugų kokybė gerėja) (procentais) |
10 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
5 tikslo 1 uždavinys – tobulinti kultūros paveldo pažinimą, administravimą ir sklaidą |
|
|
|
|
|||||||||
P–05–01–01 |
Valstybinės reikšmės istorijos, archeologijos ir kultūros objektų, kurių apskaitos dokumentacija parengta, skaičius |
10 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–05–01–02 |
Iš dalies finansuotų projektų, skirtų deramai informacijos apie paveldą sklaidai užtikrinti, skaičius |
50 |
50 |
50 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–05–01–03 |
Kultūros paveldo srityje teikiamų administracinių paslaugų, kurių administracinė našta sumažinta, dalis (procentais) |
7 |
10 |
10 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–05–01–04 |
Informacinių sistemų sukūrimas ir kultūros paveldo srities viešųjų ir administracinių paslaugų, teikiamų internetu, santykis (procentais) |
sukurtos informacinės sistemos |
30 |
30 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
6 tikslas – didinti kultūros prieinamumą visoje Lietuvoje |
|
|
|
|
|||||||||
R–06–01 |
Visuomenės narių nuomonė apie kultūros prieinamumo padidėjimą (gyventojai, manantys, kad kultūros prieinamumas didėja) (procentais) |
10 |
15 |
15 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
6 tikslo 1 uždavinys – gerinti kultūrinės aplinkos ir paslaugų kokybę |
|
|
|
|
|||||||||
P–06–01–01 |
Paremtų skaitymą skatinančių projektų skaičius |
50 |
50 |
50 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–06–01–02 |
Vieno gyventojo informaciniam aprūpinimui skiriamos lėšos (litais) |
1,7 |
1,7 |
1,7 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–06–01–03 |
Finansuotų kilnojamųjų kultūros vertybių restauravimo ir prevencinio konservavimo projektų skaičius |
20 |
20 |
20 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
7 tikslas – plėsti Lietuvos kultūrinę erdvę, kryptingai siekiant ilgalaikių tikslų, skleisti Lietuvos kultūrą užsienyje |
|
|
|
|
|||||||||
R–07–01 |
Lietuvos kultūrinės erdvės plėtros aktyvumo padidėjimas, palyginti su 2011 metais (procentais) |
50 |
20 |
20 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
|
7 tikslo 1 uždavinys – rūpintis Lietuvos kultūros paveldu užsienyje |
|
|
|
|
|||||||||
P–07–01–01 |
Identifikuotų iš Lietuvos išvežtų ir kitų su Lietuva susijusių dokumentų skaičius |
3 |
3 |
– |
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba |
|||||||||
P–07–01–02 |
Parengtų Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo, esančio užsienyje, sąrašų skaičius |
1 |
1 |
1 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–01–03 |
Įvykdytų Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo, esančio užsienyje, paieškos, identifikavimo, priežiūros ir sugrąžinimo į Lietuvą projektų skaičius |
1 |
1 |
1 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–01–04 |
Įvykdytų Lietuvai reikšmingo kultūros paveldo globos, apsaugos ir įamžinimo projektų skaičius |
3 |
3 |
3 |
Užsienio reikalų ministerija |
|||||||||
|
7 tikslo 2 uždavinys – sudaryti sąlygas suaktyvinti ilgalaikę Lietuvos kultūros sklaidą užsienyje ir tarptautinį menininkų ir kultūros institucijų bendradarbiavimą |
|
|
|
|
|||||||||
P–07–02–01 |
Kultūros atašė ir Tarptautinių kultūros programų centro įgyvendintų kultūros ir meno projektų užsienyje skaičius |
100 |
100 |
100 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–02–02 |
Bendrai finansuojamų projektų, dalyvaujančių Europos Sąjungos programose, skaičius |
5 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–02–03 |
Paremtų organizacijų, dalyvaujančių tarptautiniuose tinkluose, skaičius |
7 |
– |
– |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–02–04 |
Menininkų rezidencijų programose dalyvavusių kūrėjų skaičius |
13 |
13 |
13 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
P–07–02–05 |
Duomenų atnaujinimas programoje „Kultūros politikos kompendiumas“ (kartais per metus) |
1 |
1 |
1 |
Kultūros ministerija |
|||||||||
Papildyta priedu:
Nr. 1402, 2012-11-21, Žin., 2012, Nr. 137-7015 (2012-11-27), i. k. 1121100NUTA00001402
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1402, 2012-11-21, Žin., 2012, Nr. 137-7015 (2012-11-27), i. k. 1121100NUTA00001402
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2011 m. spalio 27 d. nutarimo Nr. 1269 "Dėl Lietuvos kultūros politikos kaitos gairių įgyvendinimo 2012–2014 metų tarpinstitucinio veiklos plano patvirtinimo" pakeitimo