Suvestinė redakcija nuo 2008-12-24 iki 2010-07-17

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2008, Nr. 75-2966, i. k. 1082050ISAK001K-219

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL VIEŠOJO SEKTORIAUS APSKAITOS IR FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS 9-OJO STANDARTO PATVIRTINIMO

 

2008 m. birželio 20 d. Nr. 1K-219

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515; 2003, Nr. 123-5586; 2007, Nr. 68-2654) 3 straipsnio 5 dalimi:

1. Tvirtinu 9-ąjį viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartą „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“ (pridedama).

2. Šis standartas turi būti taikomas sudarant 2010 m. sausio 1 d. ir vėliau prasidedančių laikotarpių finansinių ataskaitų rinkinį.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-444, 2008-12-18, Žin., 2008, Nr. 147-5920 (2008-12-23), i. k. 1082050ISAK001K-444

 

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                       RIMANTAS ŠADŽIUS

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2008 m. birželio 20 d. įsakymu Nr. 1K-219

 

9-ASIS VIEŠOJO SEKTORIAUS APSKAITOS IR FINANSINĖS ATSKAITOMYBĖS STANDARTAS „MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS“

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. 9-asis viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartas „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“ (toliau – šis standartas) nustato Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų mokesčių pajamų ir susijusių pervestinų lėšų įvertinimo, pripažinimo, atskyrimo nuo kitų pajamų ir informacijos apie mokesčių pajamas ir susijusias pervestinas lėšas pateikimo finansinėse ataskaitose reikalavimus.

2. Šiuo standartu turi vadovautis mokesčių administratoriai ir socialinės apsaugos fondų administravimo įstaigos.

3. Šis standartas vienodai taikomas ir viešojo sektoriaus subjektui, rengiančiam atskirų finansinių ataskaitų rinkinį, ir viešojo sektoriaus subjektui, rengiančiam konsoliduotųjų finansinių ataskaitų rinkinį.

4. Šis standartas yra taikomas Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatymo (Žin., 2004, Nr. 63-2243) 13 straipsnyje nurodytų mokesčių (neįskaitant su mokesčiais susijusių baudų ir delspinigių, apskaičiuotų už mokesčio įstatyme nustatytų reikalavimų pažeidimus) pajamų apskaitai, kaip nurodyta šio standarto 1 priede.

5. Kitų mokesčių, kurių mokesčių administratorius neadministruoja, bet juos surenka, pajamų, taip pat baudų, rinkliavų, delspinigių ir kitų su mokesčiais susijusių pajamų, rinkliavų ir finansavimo pajamų registravimo apskaitoje ir pateikimo finansinėse ataskaitose reikalavimai yra nustatyti atitinkamai 10-ajame viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standarte „Kitos pajamos“ ir 20-ajame viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standarte „Finansavimo sumos“. Mokesčių administravimo įstatymo 13 straipsnyje nurodytų mokesčių priskyrimas mokesčiams, rinkliavoms ar socialinėms įmokoms ir jų pajamų apskaitai taikytini viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartai (toliau – VSAFAS), nurodyti šio standarto 1 priede.

6. Šiame standarte vartojamos sąvokos:

Biudžetas – valstybės biudžetas, savivaldybės biudžetas, kitas išteklių fondas, į kuriuos teisės aktų nustatyta tvarka mokami ir (arba) kuriems paskirstomi mokesčio įstatyme nurodyti mokesčiai, rinkliavos ir (arba) kitos įmokos.

Mokesčio suma – suma, apskaičiuojama pagal mokesčio įstatymą, kurią mokesčio mokėtojas turi sumokėti nustatytu laiku.

Mokestinis įvykis – ūkinis įvykis, kuriam įvykus mokesčio mokėtojui, mokesčių administratoriui ar kitai teisės aktais nustatytai institucijai atsiranda prievolė apskaičiuoti, o mokesčio mokėtojui – ir jį sumokėti.

Valstybės socialinės apsaugos fondas – išteklių fondas, kuriame kaupiamos turto ir įsipareigojimų, susijusių su socialinėmis įmokomis ir išmokomis, sumos ir kitos sumos, susijusios su valstybės socialinės apsaugos fondo administravimo įstaigos vykdomomis funkcijomis, kurios jai perduotos kitais teisės aktais.

7. Kitos šiame standarte vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos vartojamos Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme (Žin., 2007, Nr. 77-3046), Lietuvos Respublikos mokesčių administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybinio socialinio draudimo įstatyme (Žin., 1991, Nr. 17-447; 2004, Nr. 171-6295), Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatyme (Žin., 1996, Nr. 55-1287; 2002, Nr. 123-5512) ir kituose VSAFAS.

8. Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos didina tik valstybės, savivaldybių ir valstybės socialinės apsaugos fondų ekonominę naudą. Mokesčių administratorius veikia kaip valstybės, savivaldybės ir valstybės socialinės apsaugos fondų tarpininkas, t. y. jis yra atsakingas už įstatymu nustatytų sumų administravimą; jo surinktos sumos nėra mokesčių administratoriaus pajamos, nes jis negali šių pajamų panaudoti savo nuožiūra ir (arba) savo tikslams vykdyti, o turi jas pervesti valstybei, savivaldybėms ir valstybės socialinės apsaugos fondams, todėl mokesčių administratorius tvarko mokesčių ir socialinių įmokų pajamų apskaitą atskirai nuo savo turto, įsipareigojimų ir finansavimo apskaitos ir rengia atskiras mokesčių fondo finansines ataskaitas.

9. Viešojo sektoriaus subjekto per ataskaitinį laikotarpį gautos piniginės lėšos, kurios anksčiau nepripažintos mokesčių ir socialinių įmokų pajamomis ir kurios padidina viešojo sektoriaus subjekto grynąjį turtą ir tenkina turto pripažinimo kriterijus, turi būti pripažįstamos ataskaitinio laikotarpio mokesčių ir socialinių įmokų pajamomis, išskyrus atvejus, kai gavus piniginių lėšų reikia pripažinti įsipareigojimą (pavyzdžiui, gauti avansai) mokesčių mokėtojui. Tada, kai bus tenkinami mokesčių ir socialinių įmokų pajamų pripažinimo kriterijai, bus pripažįstamos mokesčių ir socialinių įmokų pajamos ir jų suma mažinama įsipareigojimo suma.

10. Mokesčių administratoriaus patirtų su mokesčių ir socialinių įmokų administravimu susijusių sąnaudų ir ataskaitinio laikotarpio mokesčių ir socialinių įmokų pajamų tarpusavio užskaita neatliekama. Jos parodomos mokesčių administratoriaus veiklos rezultatų ataskaitos „Pagrindinės veiklos sąnaudų“ straipsniuose.

 

II. MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMŲ PRIPAŽINIMAS

 

11. Viešojo sektoriaus subjektas mokesčių ir socialinių įmokų pajamas turi pripažinti pagal kaupimo principą, t. y. atsiradus mokestinei prievolei (mokestinės prievolės sąvoka apibrėžta Mokesčių administravimo įstatyme) ir tik tuomet, kai yra tenkinami su mokesčių ir socialinių įmokų pajamomis susijusio turto pripažinimo kriterijai nepriklausomai nuo pinigų gavimo momento.

12. Gautinos mokesčių ir socialinių įmokų įplaukos pajamomis ir (arba) turtu gali būti pripažįstamos tik tuomet, kai tenkinamos visos šios sąlygos:

12.1. mokesčių mokėtojui atsiranda prievolė mokėti mokestį;

12.2. mokestinės prievolės dydis gali būti patikimai įvertintas;

12.3. tikėtina, kad biudžetas (įskaitant valstybės socialinės apsaugos fondus) gaus su šiomis įplaukomis susijusią ekonominę naudą.

13. Kai įmoka, kurią įmokėjus įvykdoma mokestinė prievolė, sumokama tą patį ataskaitinį laikotarpį, kurį įvyksta mokestinis įvykis, tokių įmokų sumos pripažįstamos mokesčių ir socialinių įmokų pajamomis jų gavimo momentu.

14. Kai įmoka, kurią įmokėjus įvykdoma mokestinė prievolė, sumokama kitą ataskaitinį laikotarpį, nei įvyksta mokestinis įvykis, įvykdytos mokestinės prievolės suma pripažįstama mokesčių ir (arba) socialinių įmokų pajamomis tą ataskaitinį laikotarpį, kurį įvyko mokestinis įvykis, jei mokestinės prievolės dydį galima patikimai įvertinti per 60 kalendorinių dienų nuo ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Kitais atvejais pajamos pripažįstamos anksčiausią ataskaitinį laikotarpį, kurį mokestinės prievolės dydis gali būti patikimai įvertintas. Patikimo mokesčių ir socialinių įmokų pajamų įvertinimo pagrindo ir tokio įvertinimo laiko pavyzdžiai pateikti šio standarto 2 priede. Siekdamas kuo daugiau mokesčių ir socialinių įmokų pajamų pripažinti tą ataskaitinį laikotarpį, kurį įvyksta mokestinis įvykis, viešojo sektoriaus subjektas gali nusistatyti ir kitus mokesčių ir socialinių įmokų pajamų įvertinimo būdus, pavyzdžiui, statistinius, jei tokie būdai bus paremti pagrįstomis prielaidomis.

Pavyzdys. 200X m. liepos 15 d. mokesčių administratorius pagal gautos deklaracijos duomenis užregistravo gyventojų pajamų mokesčio gautiną sumą, kuri yra susijusi su 200X m. birželio mėn. gyventojų pajamomis. Kadangi mokestinis įvykis įvyko 200X m. birželio mėn. (tada, kai faktiškai buvo uždirbtos gyventojų pajamos), nepaisant mokestinės prievolės atsiradimo (deklaravimo) ar užregistravimo dienos, mokesčių pajamos turi būti pripažįstamos 200X m. pirmojo pusmečio finansinėse ataskaitose.

15. Praėjusių ataskaitinių laikotarpių mokesčių ir socialinių įmokų pajamų perskaičiavimas dėl atsiradusių naujų ar pasikeitusių aplinkybių, tarp jų ir kai mokesčių mokėtojai arba mokesčių administratorius patikslina praėjusių laikotarpių mokesčių arba socialinio draudimo įmokų deklaracijas ir ataskaitas, laikomas apskaitinio įverčio keitimu, todėl susiję koregavimai registruojami buhalterinėje apskaitoje pagal apskaitinio įverčio keitimui taikomas 7-ojo VSAFAS „Apskaitos politikos, apskaitinio įverčio keitimas ir klaidų taisymas“ nuostatas, naujai apskaičiuotos mokesčių ir socialinių įmokų pajamų sumos ir (arba) gautinos sumos ir iki perskaičiavimo apskaičiuotų sumų skirtumą registruojant perspektyviniu būdu.

16. Mokesčių lengvatos, kurios nėra įskaičiuotos į mokesčio tarifą, turi būti atimamos iš to ataskaitinio laikotarpio mokesčių ir socialinių įmokų pajamų, su kuriuo yra susijusios, jei jas iki finansinių ataskaitų sudarymo dienos galima patikimai įvertinti. Tais atvejais, kai tokių mokesčių lengvatų sumų patikimai įvertinti iki ataskaitinio laikotarpio finansinių ataskaitų sudarymo dienos negalima, jos turi būti atimamos iš anksčiausio ataskaitinio laikotarpio, kurį gali būti patikimai įvertintos, mokesčių ir socialinių įmokų pajamų sumos.

Pavyzdys. Mokesčių administratorius mokesčių mokėtojui pripažįsta grąžintiną gyventojų pajamų mokesčio sumą, apskaičiuotą už per ataskaitinį laikotarpį sumokėtą įmoką už mokslą. Tokiu atveju grąžintina mokesčio suma turi būti sumažintos to laikotarpio, su kuriuo yra susijusios gražinamos sumos, atitinkamos mokesčių administratoriaus mokesčių ir socialinių įmokų pajamos, jei mokesčių mokėtojas deklaravo šią sumą kaip išlaidas, mažinančias apmokestinamąsias pajamas, o mokesčių administratorius patikrino ir patvirtino deklaraciją per 60 kalendorinių dienų po ataskaitinio laikotarpio pabaigos. Kitu atveju sumažinamos to ataskaitinio laikotarpio, kurį patvirtinama deklaracija, mokesčių ir socialinių įmokų pajamos.

17. Taikant kaupimo principą ir pagal mokesčio įstatymą atsiradus mokestinei prievolei, mokesčių administratoriui kartu su gauta arba gautina suma ir mokesčių pajamomis atsiranda ir įsipareigojimas pervesti į biudžetus (įskaitant valstybės socialinės apsaugos fondus) mokestinės prievolės sumą ir šia suma sumažinti mokesčių pajamas (pervestinos į biudžetus (įskaitant socialinės apsaugos fondus) sumos parodomos veiklos rezultatų ataskaitos straipsnyje „Pervestinų mokesčių suma“). Taip pat, jei taip nustatyta socialines įmokas reglamentuojančiuose įstatymuose, atsiradus mokestinei prievolei, valstybės socialinės apsaugos fondui kartu su gauta arba gautina suma ir socialinių įmokų pajamomis gali atsirasti įsipareigojimas pervesti kitam valstybės socialinės apsaugos fondui socialinių įmokų pajamų dalį, kuria mažinamos socialinių įmokų pajamos (kitam socialinės apsaugos fondui pervestinos sumos parodomos veiklos rezultatų ataskaitos straipsnyje „Pervestinų socialinių įmokų suma“). Šių sumų gavėjo valstybės socialinės apsaugos fondo apskaitoje pervestos mokesčių ir socialinių įmokų sumos pripažįstamos mokesčių arba socialinių įmokų pajamomis pagal šio standarto 1 priedą.

 

III. MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMŲ ĮVERTINIMAS

 

18. Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos turi būti įvertintos per ataskaitinį laikotarpį gautų ar gautinų mokesčių ir socialinių įmokų sumų tikrąja verte tiek, kiek šios sumos padidina valstybės, savivaldybių ir valstybės socialinės apsaugos fondų grynąjį turtą, paprastai tai yra gauta arba trumpo mokėjimo atidėjimo gautina grynųjų pinigų arba jų ekvivalentų suma.

19. Esant mokestinėms paskoloms, jeigu grynųjų pinigų arba jų ekvivalentų mokėjimo terminas yra atidėtas ilgesniam nei dvylikos mėnesių laikotarpiui (taip pat, jeigu palūkanos nebūtų skaičiuojamos), mokesčių pajamų tikroji vertė yra mažesnė už gautų ar gautinų grynųjų pinigų nominalią sumą ir turi būti įvertinta diskontuojant ateityje gautinas sumas taikant mokestinėms paskoloms teisės aktais nustatytą palūkanų normą, skirtumą pripažįstant palūkanų pajamomis per atidėto mokėjimo laikotarpį. Kitų ilgalaikių mokesčių ir socialinių įmokų gautinų sumų tikrajai vertei nustatyti taikoma rinkos palūkanų norma. Diskontavimo formulė ir pavyzdžiai pateikti 17-ajame VSAFAS „Finansinis turtas ir finansiniai įsipareigojimai“.

20. Rinkos palūkanų normą galima nustatyti pagal:

20.1. ilgalaikių Vyriausybės vertybinių popierių palūkanų normą, pakoreguotą atsižvelgiant į rizikos veiksnius, susijusius su viešojo sektoriaus subjektu (pageidautina, kad pasirinktoji Vyriausybės vertybinių popierių palūkanų norma būtų to paties laikotarpio ir trukmės, kaip ir atidėto mokėjimo laikotarpis);

20.2. jei viešojo sektoriaus subjektas turi teisę imti paskolas, – pagal jo gautų ilgalaikių paskolų palūkanų normą;

20.3. rinkoje taikomas ilgalaikių paskolų palūkanų normas, už kurias viešojo sektoriaus subjektas galėtų gauti paskolą skaičiuojamam pinigų srautui ir skaičiuojamam laikotarpiui.

21. Valstybės, savivaldybių arba išteklių fondų sąnaudos, patiriamos iš biudžeto, kuris buvo sudarytas surenkant to biudžeto numatytas mokesčių pajamas, apskaitoje registruojamos ir finansinėse ataskaitose rodomos atskirai nuo mokesčių ir socialinių įmokų pajamų, t. y. mokesčių ir socialinių įmokų pajamų ir šių sąnaudų tarpusavio užskaita neatliekama. Tokiomis sąnaudomis laikytinos biudžetų (įskaitant valstybės socialinius fondus) išmokos, kurios finansuojamos pagal to biudžeto sandarą reglamentuojančių teisės aktų nuostatas.

Pavyzdys. Valstybinio socialinio draudimo fondo pajamų ir šio fondo sąnaudų pensijoms, ligos, motinystės pašalpoms ir pan. mokėti tarpusavio užskaita neatliekama. Valstybinė mokesčių inspekcija, nors ir administruoja ir surenka mokesčius, neveikia kaip savarankiškas patiriantis tam tikras išlaidas numatytiems tikslams įgyvendinti biudžetas ar išteklių fondas, todėl jos pervestos iš fondo į biudžetus sumos mažina apskaičiuotas bendrąsias mokesčių pajamas Valstybinės mokesčių inspekcijos mokesčių fondo apskaitoje.

22. Gautinų mokesčių ir socialinių įmokų sumų nuvertėjimas pradedamas skaičiuoti suėjus mokestinės prievolės mokėjimo terminui, tačiau jis nemažina mokesčių ir socialinių įmokų pajamų. Detalesni gautinų sumų apskaitos reikalavimai nustatyti 17-ajame VSAFAS „Finansinis turtas ir finansiniai įsipareigojimai“.

 

IV. INFORMACIJOS PATEIKIMAS FINANSINIŲ ATASKAITŲ AIŠKINAMAJAME RAŠTE

 

23. Mokesčių administratorius privalo pervesti visus surinktus mokesčius ir socialines įmokas ar dalį jų į biudžetą (įskaitant valstybės socialinės apsaugos fondus), o valstybės socialinės apsaugos fondas gali pervesti dalį socialinių įmokų kitiems fondams, todėl remiantis 3-iojo VSAFAS „Veiklos rezultatų ataskaita“ nuostatomis žemesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitoje parodomos mokesčių pajamos ir socialinių įmokų pajamos bendrąja verte (visa suma, už kurios administravimą ir surinkimą atsakingas mokesčių administratorius), biudžetui (įskaitant valstybės socialinės apsaugos ir kitus išteklių fondus) pervestinų bei negrąžintinų mokesčių ir socialinių įmokų suma ir šios pajamos grynąja verte (minėtųjų sumų skirtumas), t. y. daugeliu atvejų lėšos paliktos viešojo sektoriaus subjekto tikslams vykdyti (3 priede pateiktas mokesčių ir (arba) socialinių įmokų pajamų apskaitos pavyzdys). Aukštesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitoje pateikiama konsoliduota žemesniojo lygio veiklos rezultatų ataskaitose teikiama informacija apie mokesčių ir socialinių įmokų pajamas.

24. Finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte (toliau – aiškinamasis raštas) turi būti nurodyta:

24.1. apskaitos politika, taikoma mokesčių ir socialinių įmokų pajamoms pripažinti, nurodant skirtumus pagal atskirą mokestį ar socialinę įmoką, jeigu skirtumų yra;

24.2. faktas, kad mokesčių ir socialinių įmokų pajamos finansinėse ataskaitose buvo įvertintos tikrąja verte. Jei mokesčių ir socialinių įmokų pajamų nebuvo galima įvertinti tikrąja verte, tuomet viešojo sektoriaus subjektas turi pateikti informaciją apie tokias pajamas pagal atskirą mokestį ir socialinę įmoką, išskirdamas:

24.2.1. mokesčių ir socialinių įmokų pajamų sumas;

24.2.2. priežastis, dėl kurių nebuvo galima patikimai įvertinti mokesčių ir socialinių įmokų pajamų ir, jei įmanoma, atskleisti tokių pajamų apytikrę įvertinimo tikrąja verte įtaką grynajam ataskaitinio laikotarpio veiklos rezultatui.

25. Šio standarto 9 punkte aprašytos įsipareigojimo sumos viešojo sektoriaus subjekto finansinės būklės ataskaitoje parodomos straipsnyje „Mokesčių administratoriaus grąžintini mokesčiai ir gauti avansiniai mokėjimai“.

26. Viešojo sektoriaus subjektas, rengiantis žemesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinį, aiškinamajame rašte turi pateikti informaciją apie per ataskaitinį laikotarpį gautas mokesčių ir (arba) socialinių įmokų pajamas ir gautinas sumas pagal atskirą mokestį ir (arba) socialinę įmoką bei mokesčių ir socialinių įmokų pajamas grynąja verte pagal šio standarto 4–7 prieduose nustatytas formas, kurias, atsiradus naujiems mokesčiams ar socialinėms įmokoms, gali papildyti reikiamomis eilutėmis arba pašalinti nereikalingas eilutes, panaikinus tam tikrą mokestį ar socialinę įmoką.

27. Viešojo sektoriaus subjektas, rengiantis aukštesniojo lygio finansinių ataskaitų rinkinį, aiškinamajame rašte turi pateikti informaciją apie per ataskaitinį laikotarpį pripažintas mokesčių ir socialinių įmokų pajamas pagal šio standarto 8 ir 9 prieduose nustatytas formas, kurias, atsiradus naujiems mokesčiams ar socialinėms įmokoms, gali papildyti reikiamomis eilutėmis arba pašalinti nereikalingas eilutes, panaikinus tam tikrą mokestį ar socialinę įmoką

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

28. Pirmąjį ataskaitinį laikotarpį, kuriuo viešojo sektoriaus subjektas pradeda taikyti VSAFAS, gautos negaliojančių ankstesniais ataskaitiniais laikotarpiais galiojusių mokesčių ir socialinių įmokų sumos apskaitoje turi būti registruojamos ir finansinėse ataskaitose parodytos taip, kaip nurodyta šio standarto 1 priede.

 

_________________

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“

1 priedas

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS MOKESČIŲ ADMINISTRAVIMO ĮSTATYMO 13 STRAIPSNYJE NURODYTŲ MOKESČIŲ PRISKYRIMAS MOKESČIAMS, RINKLIAVOMS IR SOCIALINĖMS ĮMOKOMS IR ATITINKAMAS JŲ PAJAMŲ APSKAITOS REGLAMENTAVIMAS

 

Eil. Nr.

Priskiriamas mokesčiui (pajamų apskaita reglamentuota 9-ajame VSAFAS)

Priskiriamas socialinei įmokai (pajamų apskaita reglamentuota 9-ajame VSAFAS)

Priskiriamas rinkliavai (pajamų apskaita reglamentuota 10-ajame VSAFAS)

Negaliojantis mokestis ar rinkliava

1

2

3

4

5

1.

Pridėtinės vertės mokestis

 

 

 

2.

Akcizas

 

 

 

3.

Gyventojų pajamų mokestis

 

 

 

4.

Nekilnojamojo turto mokestis

 

 

Įmonių ir organizacijų nekilnojamojo turto mokestis (už ankstesnius ataskaitinius laikotarpius surinktos mokesčio sumos registruojamos pagal šio standarto reikalavimus ir parodomos kartu su nekilnojamojo turto mokesčio sumomis)

5.

Žemės mokestis

 

 

 

6.

Mokestis už valstybinius gamtos išteklius

 

 

 

7.

Naftos ir dujų išteklių mokestis

 

 

 

8.

Mokestis už aplinkos teršimą

 

 

 

9.

 

 

Konsulinis mokestis

 

10.

 

 

Žyminis mokestis

Žyminis mokestis (už ankstesnius ataskaitinius laikotarpius surinktos mokesčio sumos registruojamos pagal 10-ojo VSAFAS reikalavimus kaip rinkliava ir parodomos kartu su valstybės rinkliavomis)

11.

 

 

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymą

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos kelių priežiūros ir plėtros programos finansavimo įstatymą (už ankstesnius ataskaitinius laikotarpius surinktos mokesčio sumos registruojamos pagal šio standarto reikalavimus ir parodomos atskiroje eilutėje prekių ir paslaugų mokesčių grupėje)

12.

Paveldimo turto mokestis

 

 

 

13.

 

Privalomojo sveikatos draudimo įmokos

 

 

14.

 

Įmokos į Garantinį fondą

 

 

15.

 

 

Valstybės rinkliava

 

16.

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

 

 

 

17.

 

 

Mokesčiai už pramoninės nuosavybės objektų registravimą

 

18.

Pelno mokestis

 

 

 

19.

 

Valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

20.

Baltojo cukraus virškvočio mokestis

 

 

 

21.

Kvotinio cukraus gamybos mokestis

 

 

 

22.

Papildomas cukraus gamybos mokestis

 

 

 

23.

Muitai

 

 

 

24.

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

 

 

 

25.

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

 

 

 

26.

Socialinis mokestis

 

 

 

27.

Cukraus pramonės restruktūrizavimo laikinasis mokestis

 

 

 

28.

Papildomos baltojo cukraus gamybos kvotos ir pridėtinės izogliukozės gamybos kvotos vienkartinio išsipirkimo mokestis

 

 

 

 

_________________

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“

2 priedas

 

MOKESČIŲ IR SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMŲ PRIPAŽINIMO LAIKO PAVYZDŽIAI*

 

Eil. Nr.

Mokesčių pavadinimas

Pajamų pripažinimo pagrindas ir laikas

1.

Pajamų ir pelno mokesčiai:

1.1.

Gyventojų pajamų mokestis (A klasė)

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena

1.2.

Gyventojų pajamų mokestis (B klasė)

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

1.3.

Pelno mokestis

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

1.4.

Socialinis mokestis

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuotą mokestį) diena

2.

Turto mokesčiai:

2.1.

Žemės mokestis

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena

2.2.

Įmonių ir organizacijų nekilnojamojo turto mokestis**

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena

2.3.

Nekilnojamojo turto mokestis

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

2.4.

Paveldimo turto mokestis

Deklaracijos pateikimo Valstybinei mokesčių inspekcijai diena (įmokos sumokėjimo diena)

3.

Prekių ir paslaugų mokesčiai:

3.1.

Pridėtinės vertės mokestis

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena arba muitinės deklaracijos įforminimo diena

3.2.

Akcizai

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena arba muitinės deklaracijos įforminimo diena

3.3.

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

3.4.

Cukraus sektoriaus mokesčiai

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena

3.5.

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuotą mokestį) diena

4.

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai:

4.1.

Muitai ir kiti importo mokesčiai, išskyrus PVM ir akcizus

Muitinės deklaracijos įforminimo diena

4.2.

Eksporto mokesčiai

Muitinės deklaracijos įforminimo diena

4.3.

Kiti tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

Deklaracijos pateikimo diena

5.

Kiti mokesčiai:

5.1.

Mokestis už valstybinius gamtos išteklius

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

5.2.

Naftos ir dujų išteklių mokestis

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

5.3.

Mokestis už aplinkos teršimą

Deklaracijos pateikimo (už per praėjusį ataskaitinį laikotarpį apskaičiuota mokestį) diena

5.4.

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiama deklaracija, diena

6.

Patikslintos mokesčių sumos pagal patikrinimo rezultatus

Mokesčių administratoriaus sprendimo ar kito dokumento, pagal kurį apskaičiuojamas ir nurodomas sumokėti mokestis arba mokesčio skirtumas, surašymo diena

 

Eil. Nr.

Socialinių įmokų pavadinimas

Pajamų pripažinimo pagrindas ir laikas

1.

Valstybinio socialinio draudimo įmokos:

1.1.

Draudėjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

1.2.

Apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

1.3.

Savarankiškai dirbančių asmenų valstybinio socialinio draudimo įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

1.4.

Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

2.

įmokos į Garantinį fondą:

 

2.1.

įmokos į Garantinį fondą

Įmokos sumokėjimo diena

3.

Privalomojo sveikatos draudimo įmokos:

 

3.1.

Apdraustųjų privalomojo sveikatos draudimo įmokos ir už juos mokamos įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

3.2.

Valstybės biudžeto įmokos už apdraustuosius, draudžiamus valstybės lėšomis

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

3.3.

Savanoriškos juridinių ir fizinių asmenų įmokos

Paskutinė laikotarpio, už kurį pateikiamos nustatytos finansinės ataskaitos, diena

 

* Pasikeitus teisės aktui, naudojamiems dokumentams ir pan., gali pasikeisti ir mokesčių ir socialinių įmokų pajamų pripažinimo pagrindas ir (arba) laikas.

** Pagal šių mokesčių deklaracijas koreguojami praeiti laikotarpiai, tačiau pajamos turi būti pripažįstamos ataskaitiniu laikotarpiu.

 

_________________

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“

3 priedas

 

MOKESČIŲ IR (ARBA) SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMŲ APSKAITOS PAVYZDYS

 

Valstybiniam socialinio draudimo fondui už ataskaitinį laikotarpį deklaruotos valstybinio socialinio draudimo įmokos sudaro 10 milijonų litų, iš jų į pensijų fondus turi būti pervesta 2 milijonai litų. Šiuo atveju valstybinio socialinio draudimo fondo veiklos rezultatų ataskaitoje minėtos sumos turėtų būti parodytos taip:

 

Straipsniai

Ataskaitinis laikotarpis (mln. litų)

PAGRINDINES VEIKLOS PAJAMOS

 

Socialinių įmokų pajamos, grynąja verte

8

Socialinių įmokų pajamos

10

Pervestinų socialinių įmokų suma

(2)

 

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“

4 priedas

 

(Informacijos apie mokesčių pajamas ir gautinas sumas pagal atskirą mokestį pateikimo žemesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte forma)

 

MOKESČIŲ PAJAMOS IR GAUTINOS SUMOS PAGAL ATSKIRĄ MOKESTĮ*

 

Eil. Nr.

Mokestis

Apskaičiuota mokesčių pajamų per ataskaitinį laikotarpį suma bendrąja verte

Gautinos mokesčių sumos ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

Mokesčiai, gauti avansu, ir grąžintini mokesčiai ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

1

2

3

4

5

1.

Pajamų ir pelno mokesčių iš viso:

 

 

 

1.1.

Gyventojų pajamų mokestis

 

 

 

1.2.

Pelno mokestis

 

 

 

1.3.

Socialinis mokestis

 

 

 

2.

Turto mokesčių iš viso:

 

 

 

2.1.

Žemės mokestis

 

 

 

2.2.

Paveldimo turto mokestis

 

 

 

2.3.

Nekilnojamojo turto mokestis

 

 

 

3.

Prekių ir paslaugų mokesčių iš viso:

 

 

 

3.1.

Pridėtinės vertės mokestis

 

 

 

3.2.

Akcizai

 

 

 

3.3.

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

 

 

 

3.4.

Cukraus sektoriaus mokesčiai

 

 

 

3.5.

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

 

 

 

4.

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčių iš viso:

 

 

 

4.1.

Muitai ir kiti importo mokesčiai, išskyrus PVM ir akcizus

 

 

 

4.2.

Eksporto mokesčiai

 

 

 

4.3.

Kiti tarptautinės prekybos ir sandoriu mokesčiai

 

 

 

5.

Kitų mokesčių iš viso:

 

 

 

5.1.

Mokestis už valstybinius gamtos išteklius

 

 

 

5.2.

Naftos ir dujų išteklių mokestis

 

 

 

5.3.

Mokestis už aplinkos teršima

 

 

 

5.4.

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

 

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytų mokesčių, pildydami šią formą, jiems neaktualias mokesčiu grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti. Taip pat ši forma gali buti koreguojama, įvedus arba panaikinus tam tikrą mokestį.

 

_________________

 

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių

įmokų pajamos“

5 priedas

 

(Informacijos apie socialinių įmokų pajamas ir gautinas sumas pagal atskirą socialinę įmoką pateikimo žemesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte forma)

 

SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS IR GAUTINOS SUMOS PAGAL ATSKIRĄ SOCIALINĘ ĮMOKĄ*

 

Eil. Nr.

Socialinė įmoka

Apskaičiuota socialinių įmokų pajamų per ataskaitinį laikotarpį suma bendrąja verte

Gautinos socialinių įmokų sumos ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

Socialinės įmokos, gautos avansu, ir grąžintinos socialinės įmokos ataskaitinio laikotarpio pabaigoje

1

2

3

4

5

1.

Valstybinio socialinio draudimo įmokų iš viso:

 

 

 

1.1.

Draudėjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

1.2.

Apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

1.3.

Savarankiškai dirbančių asmenų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

1.4.

Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo įmokos

 

 

 

2.

Įmokų į Garantinį fondą iš viso:

 

 

 

2.1.

įmokos į Garantinį fondą

 

 

 

3.

Privalomojo sveikatos draudimo įmokų iš viso:

 

 

 

3.1.

Apdraustųjų privalomojo sveikatos draudimo įmokos bei už juos mokamos įmokos

 

 

 

3.2.

Valstybės biudžeto įmokos už apdraustuosius, draudžiamus valstybės lėšomis

 

 

 

3.3.

Savanoriškos juridinių ir fizinių asmenų įmokos

 

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytu socialiniu įmoku, pildydami formą, jiems neaktualias socialiniu įmoku grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti. Taip pat ši forma gali buti koreguojama, įvedus arba panaikinus tam tikrą socialinę įmoką.

 

_________________

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių

įmokų pajamos“

6 priedas

 

(Informacijos apie mokesčių pajamas grynąja verte pateikimo žemesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte forma)

 

MOKESČIŲ PAJAMOS GRYNĄJA VERTE*

 

Eil. Nr.

Mokestis

Pajamų grynąja verte apskaičiavimas 200x m.

Iš viso pajamų grynąja verte 200x m.

Iš viso pajamų grynąja verte 200(x-l) m.

Pajamos bendrąja verte 200x m.

Pervestinos sumos į valstybės biudžetus (-) 200x m.

Pervestinos sumos į savivaldybių biudžetus (-) 200x m.

Pervestinos sumos į fondus (-) 200x m.

Pervestinos sumos į valstybės iždą (-) 200x m.

Pajamų sumažėjimas dėl grąžintinų mokesčių (-) 200x m.

Gautinų sumų nuvertėjimo nurašymo kompensavimas 200x m.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

Pajamų ir pelno mokesčių iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

Gyventojų pajamų mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Pelno mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

Socialinis mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Turto mokesčių iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1.

Žemės mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.2.

Paveldimo turto mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

Nekilnojamojo turto mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Prekių ir paslaugų mokesčių iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

Pridėtinės vertės mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

Akcizai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.4.

Cukraus sektoriaus mokesčiai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.5.

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčių iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.1.

Muitai ir kiti importo mokesčiai, išskyrus PVM ir akcizus

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.2.

Eksporto mokesčiai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.3.

Kiti tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Kitų mokesčių iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.1.

Mokestis už valstybinius gamtos išteklius

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.2.

Naftos ir dujų išteklių mokestis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.3.

Mokestis už aplinkos teršimą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.4.

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytų mokesčių, pildydami formą jiems neaktualias mokesčių grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti. Taip pat ši forma gali būti koreguojama, įvedus arba panaikinus tam tikrą mokestį.

 

_________________

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių

įmokų pajamos“

7 priedas

 

(Informacijos apie socialinių įmokų pajamas grynąja verte pateikimo žemesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte forma)

 

SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS GRYNĄJA VERTE*

 

Eil. Nr.

Socialinė įmoka

Pajamų grynų

a verte apskaičiavimas 200x m.

Iš viso pajamų grynąja verte 200x m.

Iš viso pajamų grynąja verte 200(x-l) m.

Pajamos bendrąja verte 200x m.

Perves tinos sumos į valstybės biudžetus (-) 200x m.

Perves tinos sumos į savivaldybių biudžetus (-) 200x m.

Pervestinos sumos į fondus (-) 200x m.

Pervestino s sumos į valstybės iždą (-) 200x m.

Pajamų sumažėjimas dėl grąžintinų mokesčių (-) 200x m.

Gautinų sumų nuvertėjimo nurašymo kompensavimas 200x m.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

1.

Valstybinio socialinio draudimo įmokos iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.1.

Draudėjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.2.

Apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.3.

Savarankiškai dirbančių asmenų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.4.

Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.

Įmokos į Garantinį fondą iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.1

Įmokos į Garantinį fondą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

Privalomojo sveikatos draudimo įmokos iš viso:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1.

Apdraustųjų privalomojo sveikatos draudimo įmokos ir už juos mokamos įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2.

Valstybės biudžeto įmokos už apdraustuosius, draudžiamus valstybės lėšomis

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.3.

Savanoriškos juridinių ir fizinių asmenų įmokos

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytų mokesčių, pildydami formą jiems neaktualias mokesčių grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti. Taip pat ši forma gali būti koreguojama, įvedus arba panaikinus tam tikrą mokestį.

 

_________________

 

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių

įmokų pajamos“

8 priedas

 

(Informacijos apie mokesčių pajamas pagal atskirą mokestį pateikimo aukštesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte)

 

MOKESČIŲ PAJAMOS PAGAL ATSKIRĄ MOKESTĮ*

 

Eil. Nr.

Mokesčių pajamos

Ataskaitinis laikotarpis

Praėjęs ataskaitinis laikotarpis

1

2

3

4

1.

Pajamų ir pelno mokesčių iš viso:

 

 

1.1.

Gyventojų pajamų mokestis

 

 

1.2.

Pelno mokestis

 

 

1.3.

Socialinis mokestis

 

 

2.

Turto mokesčių iš viso:

 

 

2.1.

Žemės mokestis

 

 

2.2.

Paveldimo turto mokestis

 

 

2.3.

Nekilnojamojo turto mokestis

 

 

3.

Prekių ir paslaugų mokesčių iš viso:

 

 

3.1.

Pridėtinės vertės mokestis

 

 

3.2.

Akcizai

 

 

3.3.

Atskaitymai nuo pajamų pagal Lietuvos Respublikos miškų įstatymą

 

 

3.4.

Cukraus sektoriaus mokesčiai

 

 

3.5.

Loterijų ir azartinių lošimų mokestis

 

 

4.

Tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčių iš viso:

 

 

4.1.

Muitai ir kiti importo mokesčiai, išskyrus PVM ir akcizus

 

 

4.2.

Eksporto mokesčiai

 

 

4.3.

Kiti tarptautinės prekybos ir sandorių mokesčiai

 

 

5.

Kitų mokesčių iš viso:

 

 

5.1.

Mokestis už valstybinius gamtos išteklius

 

 

5.2.

Naftos ir dujų išteklių mokestis

 

 

5.3.

Mokestis už aplinkos teršimą

 

 

5.4.

Mokestis už valstybės turto naudojimą patikėjimo teise

 

 

6.

Mokesčių pajamų iš viso:

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytų mokesčių, pildydami formą, jiems neaktualias mokesčių grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti.

 

_________________

 

 

9-ojo VSAFAS „Mokesčių ir socialinių įmokų pajamos“

9 priedas

 

(Informacijos apie socialinių įmokų pajamas pagal atskirą socialinę įmoką pateikimo aukštesniojo lygio finansinių ataskaitų aiškinamajame rašte forma)

 

SOCIALINIŲ ĮMOKŲ PAJAMOS PAGAL ATSKIRĄ SOCIALINĘ ĮMOKĄ*

 

Eil. Nr.

Socialinių įmokų pajamos

Ataskaitinis laikotarpis

Praėjęs ataskaitinis laikotarpis

1

2

3

4

1.

Valstybinio socialinio draudimo įmokų iš viso:

 

 

1.1.

Draudėjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

1.2.

Apdraustųjų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

1.3.

Savarankiškai dirbančių asmenų valstybinio socialinio draudimo įmokos

 

 

1.4.

Valstybinio savanoriškojo socialinio draudimo įmokos

 

 

2.

Įmokų į Garantinį fondą iš viso:

 

 

2.1

Įmokos į Garantinį fondą

 

 

3.

Privalomojo sveikatos draudimo įmokų iš viso:

 

 

3.1.

Apdraustųjų privalomojo sveikatos draudimo įmokos ir už juos mokamos įmokos

 

 

3.2.

Valstybės biudžeto įmokos už apdraustuosius, draudžiamus valstybės lėšomis

 

 

3.3.

Savanoriškos juridinių ir fizinių asmenų įmokos

 

 

4.

Socialinių įmokų pajamų iš viso:

 

 

 

* Viešojo sektoriaus subjektai, administruojantys tik dalį šioje formoje išvardytų mokesčių, pildydami formą, jiems neaktualias mokesčių grupes ir joms priklausančias eilutes gali ištrinti.

 

_________________

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-444, 2008-12-18, Žin., 2008, Nr. 147-5920 (2008-12-23), i. k. 1082050ISAK001K-444

Dėl kai kurių finansų ministro įsakymų, kuriais patvirtinti viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartai, pakeitimo