Suvestinė redakcija nuo 2008-07-09
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2007, Nr. 131-5313, i. k. 1072230ISAK00A1-354
LIETUVOS RESPUBLIKOS
SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2008 METAIS ĮGYVENDINIMO
2007 m. gruodžio 10 d. Nr. A1-354
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 19 d. nutarimo Nr. 1000 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2007–2009 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2006, Nr. 111-4213) 4 punktu ir atsižvelgdama į Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. birželio 6 d. įsakymo Nr. A1-155 „Dėl Projektų administravimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2007, Nr. 65-2534) 2 punktą:
1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2008 metais komisiją:
Alfredas Nazarovas – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);
Aušrinė Garbačiauskienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė (komisijos sekretorė);
Daiva Buivydaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja;
Almira Gecevičiūtė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Vilija Montrimienė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;
Lina Charašauskaitė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;
Kristina Suslavičiūtė-Jokubauskienė – Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Įstaigų priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė;
Aldona Šlajutė – Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;
Daiva Gribauskienė – Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Įstaigų priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė.
Punkto pakeitimai:
Nr. A1-24, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 10-363 (2008-01-24), i. k. 1082230ISAK000A1-24
Nr. A1-104, 2008-04-07, Žin., 2008, Nr. 41-1531 (2008-04-10), i. k. 1082230ISAK00A1-104
Nr. A1-223, 2008-07-03, Žin., 2008, Nr. 77-3045 (2008-07-08), i. k. 1082230ISAK00A1-223
2. Tvirtinu Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2008 metais konkurso nuostatus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo
ministro 2007 m. gruodžio 10 d. įsakymu
Nr. A1-354
SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2008 METAIS KONKURSO NUOSTATAI
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2008 metais konkurso nuostatai (toliau vadinama – nuostatai) nustato Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2008 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų atranką, projektų atrankos komisijos darbo organizavimą, projektų vykdymą ir kontrolę.
2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos (toliau vadinama – Programa) paskirtis – sudaryti sąlygas plėtoti socialines paslaugas savivaldybėse, užtikrinant gyventojams galimybę naudotis socialinėmis paslaugomis, skatinant nevyriausybinių organizacijų, teikiančių socialines paslaugas, savivaldybių institucijų, viešo ir privataus sektoriaus bendradarbiavimą.
3. Programos projektų atrankos 2008 metais konkursą (toliau vadinama – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau vadinama – ministerija). Konkursas skelbiamas viešai ministerijos internetiniame puslapyje www.socmin.lt, oficialaus leidinio „Valstybės žinios“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir viename iš pagrindinių Lietuvos dienraščių.
II. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2008 METAIS PRIORITETAI
III. PROJEKTŲ TEIKĖJAI
6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai:
6.2. nevyriausybinės organizacijos (viešosios įstaigos, labdaros ir paramos fondai, asociacijos, religinės bendruomenės (bendrijos) centrai ir kt.) (toliau vadinama – nevyriausybinės organizacijos);
7. Potencialūs teikėjai negali teikti paraiškų ir jiems negali būti skiriamos lėšos, jei:
7.1. teikėjas yra likviduojamas, sudaręs taikos sutartį su kreditoriais, sustabdęs ar apribojęs savo veiklą;
7.2. teikėjas yra neįvykdęs mokesčių ar socialinio draudimo įmokų mokėjimo įsipareigojimų pagal Lietuvos Respublikos teisės aktus;
7.4. teikėjas bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką ministerijos darbuotojams, projektų vertinimo komisijos nariams;
IV. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO KRYPTYS
8. Rengdami projektus, rengėjai turi vadovautis šiomis Programos įgyvendinimo kryptimis:
8.3. socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtros, siekiant kuo įvairesnių kompleksinių socialinių paslaugų teikimo bendruomenėse;
8.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimo modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;
V. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI PROJEKTAMS
9. Projekte turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtra, modernizavimas, steigimas.
10. Projekte numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti atskiros socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) nuostatuose (įstatuose) turi būti nustatyta, kad pagrindinė šios įstaigos arba padalinio veikla yra socialinių paslaugų teikimas.
11. Projektuose numatomus rekonstruoti (remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose planuojama statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais. Panaudos ar nuomos sutarčių tęstinumas turi būti užtikrintas ne trumpesniam kaip 5 metų laikotarpiui po projekto įgyvendinimo.
12. Projekte numatomo rekonstruoti (remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (remonto) sąmatoje numatomos kainos.
13. Pastatai po rekonstrukcijos (remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigų pastatams keliamus reikalavimus.
14. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:
14.1. projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas įvertinant aktualiausius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius;
15. Prioritetas teikiamas tiems projektams, kurie turi papildomą finansavimą iš savivaldybės ar kitų šaltinių bei piniginį indėlį iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) ne šiam projektui, bet projektu numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) plėtrai, modernizavimui, steigimui.
VI. FINANSUOJAMOS PROJEKTŲ VYKDYMO IŠLAIDOS
16. Iš Programai įgyvendinti 2008 metais skirtų lėšų finansuojama:
VII. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI
18. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi nuosekliai užpildant tipinę paraiškos formą (1 priedas). Pridedami prie paraiškos priedai turi būti pateikti nurodyta eilės tvarka. Projekto teikėjas užklijuotame voke turi pateikti 3 išspausdintus ir tvarkingai susegtus paraiškos ir priedų egzempliorius (1 originalą ir 2 kopijas, tituliniame lape pažymėdamas „Originalas“ arba „Kopija“) bei 1 paraiškos elektroninę versiją kompiuterinėje laikmenoje. Ant voko turi būti užrašyta „Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2008 m. konkursui“. Projektai, kurie nebuvo atrinkti, saugomi vienerius metus, kiti – Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
19. Paraišką pasirašo bei patvirtina antspaudu projekto vadovas bei projekto teikėjo vadovas. Jei paraišką teikia šių nuostatų 6.3 punkte nurodyti projekto teikėjai, tai paraišką pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.
20. Su paraiška konkursui privaloma pateikti:
20.1. savivaldybės tarybos sprendimą dėl:
20.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigta – nuostatų (įstatų) projektą;
20.3. statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, teisės aktus atitinkančias šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus);
20.4. projekto vadovo parašu patvirtintą numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsamią sąmatą (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones);
20.5. projekte numatomo rekonstruoti ar remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);
20.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas, patvirtintas juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu;
20.7. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato (jo dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt);
20.8. projekto teikėjo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos krypties patvirtinančius dokumentus;
20.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį));
20.10. raštus, patvirtinančius apie iš kitų šaltinių numatomą gauti papildomą piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti;
20.11. informaciją apie Programos atrankos konkursui teikto projekto dalyvavimą kituose konkursuose ir numatomas gauti lėšas šiam projektui įgyvendinti iš kitų finansavimo šaltinių;
VIII. KOMISIJA IR PROJEKTŲ ATRANKA
21. Programos konkursui pateiktus projektus atrenka Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta Programos projektų atrankos 2008 metais komisija (toliau vadinama – komisija), o sprendimą dėl projektų finansavimo priima ministerijos valstybės sekretorius.
23. Komisijos uždavinys – įvertinti projektus ir teikti pasiūlymus dėl jų finansavimo iš Programai skirtų lėšų.
24. Įgyvendindama nuostatų 23 punkte numatytą uždavinį, komisija:
25. Komisijos nariai turi teisę:
25.1. reikalauti, kad atsiradus neaiškumams projekto teikėjas paaiškintų, papildytų, pašalintų ar patikslintų paraiškoje ir jos prieduose pateiktą informaciją per 5 kalendorines dienas nuo šio prašymo gavimo;
26. Komisijos nariai per 30 darbo dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (2 priedas).
27. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus, išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balą. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.
29. Komisija, atrinkusi siūlomus finansuoti projektus, per 5 kalendorines dienas jų sąrašą pateikia ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.
30. Ministerijos valstybės sekretoriaus patvirtintas finansuojamų projektų sąrašas yra viešai skelbiamas ministerijos interneto tinklalapyje.
IX. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
32. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisija savo darbe vadovaujasi Lietuvos Respublikos teisės aktais, šiais nuostatais, valstybės biudžetinių lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.
33. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.
34. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:
34.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;
35. Už konfidencialumo pasižadėjime ir nešališkumo deklaracijoje nustatytų elgesio normų pažeidimus komisijos nariai traukiami tarnybinėn arba drausminėn atsakomybėn teisės aktų nustatyta tvarka.
36. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo šios procedūros. Į komisijos posėdžio protokolą įrašoma informacija apie galimą interesų konfliktą.
37. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.
38. Komisijos sprendimai yra priimami kvalifikuota 2/3 posėdyje dalyvavusių komisijos narių balsų dauguma.
39. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.
40. Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.
X. PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ
42. Ministerija projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas), kurios teritorijoje yra numatomas įgyvendinti projektas.
43. Tarp ministerijos ir projekto vykdytojo ne vėliau kaip per 30 dienų nuo dienos, kai projekto vadovas ir projekto vykdytojas buvo raštu informuotas apie priimtą sprendimą skirti lėšas pateiktam projektui finansuoti, turi būti sudaroma projekto įgyvendinimo sutartis. Gavęs pranešimą, projekto vykdytojas nedelsdamas pateikia projekto įgyvendinimo sutarčiai sudaryti reikalingą informaciją.
44. Nesudarius sutarties per šių nuostatų 43 punkte numatytą terminą, komisija teikia ministerijos valstybės sekretoriui pasiūlymą dėl sprendimo skirti finansavimą panaikinimo.
45. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik projekto įgyvendinimo sutartyje numatytam projektui įgyvendinti.
46. Įgyvendindamas projektą, projekto vykdytojas privalo:
46.1. organizuoti konkursą projekte numatytiems darbams atlikti bei prekėms įsigyti vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo nuostatomis;
46.2. kontroliuoti, kad išlaidos, atliekamos pagal prekių, pagrindinių priemonių ar darbų pirkimo sutartis, atitiktų išlaidas, numatytas projekte ir projekto įgyvendinimo sutartyje;
46.3. užtikrinti, kad būtini projekto ir projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimai būtų suderinti su ministerija;
46.4. per 14 dienų pateikti ministerijai viešųjų pirkimų metu sudarytas prekių, pagrindinių priemonių bei darbų atlikimo sutartis ir statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų objektines ir lokalines sąmatas;
46.5. kontroliuoti, kad vykdomi ilgalaikio materialiojo turto rekonstrukcijos (statybos, kapitalinio, einamojo remonto) darbai būtų atliekami kokybiškai;
46.6. kas mėnesį, ne vėliau kaip iki kito mėnesio 8 dienos, teikti ministerijai darbų atlikimo aktus, prekių bei pagrindinių priemonių gavimą ir priėmimą patvirtinančius dokumentus ir biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą – užpildytą finansinės atskaitomybės formą Nr. 2;
46.7. kas ketvirtį, ne vėliau kaip iki naujo ketvirčio pirmo mėnesio 8 dienos, teikti ministerijai nustatytos formos pridedamą prie sutarties ataskaitą apie projekto įgyvendinimą;
46.10. informuoti ministeriją apie projekto įgyvendinimo metu gautą (ar numatytą ir negautą) finansavimą iš kitų šaltinių (savivaldybių, įvairių tarptautinių fondų, kt.);
46.11. kontroliuoti, kad paraiškoje numatyta ir pagal projektą finansuota atskira socialinių paslaugų įstaiga (padalinys) būtų įsteigta (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį)), ir ne vėliau kaip iki 2009 m. kovo 1 d. pateikti ministerijai patvirtintas įsteigimą įrodančių dokumentų kopijas;
46.12. kasmet iki kovo 1 d. 5 kalendorinius metus iš eilės teikti ministerijai ataskaitas už praėjusius metus apie įgyvendinus projektą veikiančios socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklą;
46.13. garantuoti, kad turtas, įsigytas už gautas valstybės biudžeto lėšas, būtų teisės aktų nustatyta tvarka įtrauktas į ilgalaikio turto apskaitą;
46.14. laiku neįvykdžius projekto įgyvendinimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas;
47. Projekto vykdytojui ministerija teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto vykdymu.
XI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
49. Programos įgyvendinimą koordinuoja Programos koordinatorius. Komisijos sekretorių skiria ir atleidžia iš pareigų ministerijos valstybės sekretorius.
50. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą atsako projekto vykdytojas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Gavęs lėšas neteisėtai, projekto vykdytojas atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
Socialinių paslaugų infrastruktūros
plėtros programos projektų atrankos
2008 metais konkurso nuostatų
1 priedas
(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2008 metais konkurse forma)
_______________________________________________________
(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)
_______________________________________________________
(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)
Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai
A. Vivulskio g. 11
LT-03610 Vilnius
PARAIŠKA
DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2008 METAIS KONKURSE
____________ Nr. ____________
(data)
2. Informacija apie projekto teikėją
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
3. Informacija apie pagal šį projektą numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)
Pavadinimas
Adresas
Miestas ir pašto indeksas
Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
4. Informacija apie projekto vadovą
Vardas ir pavardė
Darbovietės pavadinimas
Pagrindinės pareigos
Telefonas pasiteirauti
Faksas (su tarpmiestiniu kodu)
Elektroninis paštas
Adresas susirašinėti
5. Informacija apie numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) anksčiau remtus projektus iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:
5.1. ar socialinių paslaugų įstaiga buvo anksčiau finansuota iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos:
⬜ Taip ⬜ Ne
Jei taip, kuriais metais ir kokia suma buvo skirta
⬜ 1998 _________ tūkst. Lt
⬜ 1999–2002 _________ tūkst. Lt
⬜ 2003 _________ tūkst. Lt
⬜ 2004 _________ tūkst. Lt
⬜ 2005 _________ tūkst. Lt
⬜ 2006 _________ tūkst. Lt
⬜ 2007 _________ tūkst. Lt
6. Informacija apie ___________________________ savivaldybės tarybos sprendimą
(sprendimo data, numeris) _____________________
7. Esama padėtis (socialinės problemos išdėstymas):
7.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų
skaičius, amžius, specialūs poreikiai) _____________________________________________ ;
7.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis, konkrečios
savivaldybės teritorijos specifika ir kt.) ___________________________________________ ;
8. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą socialinę problemą, išplėsti socialinių paslaugų tinklą,
pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir kt.): ________________________________________
9. Projekto uždaviniai (ne mažiau kaip 3–4 uždaviniai):
10. Trumpas projekto aprašymas:
10.1. šiuo metu numatytai socialinei žmonių grupei(-ėms) teikiamos ir (ar) planuojamos pradėti teikti socialinės paslaugos pagal Socialinių paslaugų kataloge numatytas socialinių paslaugų rūšis (Žin., 2006, Nr. 43-1570);
10.2. projekto naujoviškumas, lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais;
10.3. projekto aprėptis: ⬜ miesto teritorija ⬜ miestelio teritorija
⬜ kaimo vietovė ⬜ geografiškai neribota;
10.4. projekto tipas: ⬜ vienų metų baigtinis projektas
⬜ vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) steigimo, plėtros, modernizavimo etapų
⬜ vienas iš grupės projektų;
10.5. jei šis projektas yra tik vienas iš socialinių įstaigos (padalinio) plėtros ar modernizavimo etapų ar grupės projektų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnę įstaigos (padalinio) plėtros ar modernizavimo eigą, kokios numatomos finansinės, techninės, institucinės galimybės ir kt.;
12. 2008 m. socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) steigti, plėsti ar modernizuoti skiriamos papildomos lėšos:
12.1. savivaldybės ar kitų šaltinių (nurodyti, kokių) 2008 m. skiriamos papildomos lėšos socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) steigti, plėsti ar modernizuoti:
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
12.2. natūrinis įnašas:
12.2.1. savivaldybės indėlis (pastatai, įranga ir kt.) _____________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Piniginė savivaldybės natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) ________ tūkst. Lt
12.2.2. kitų šaltinių (nurodyti, kokių) indėlis (pastatai, įranga ir kt.)
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
___________________________________________________________ ________ tūkst. Lt
Piniginė kitų šaltinių natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma) ________ tūkst. Lt
13. Jei projektas yra vienas iš socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) steigimo, plėtros ar modernizavimo etapų arba vienas iš grupės projektų, nurodyti socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti reikalingą lėšų sumą iš viso: _________ tūkst. Lt
14. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas
14.1. Nurodykite, kokiems darbams pagal Lietuvos Respublikos statybos įstatymą (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. 622 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 119-5372) įrangai bei prekėms prašoma lėšų, kokia jų suma:
|
Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos, tūkst. Lt |
Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt |
Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt |
Iš viso 2008 metams, tūkst. Lt |
1. Statybos darbai |
|
|
|
|
2. Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
|
|
|
3. Objekto kapitalinis remontas |
|
|
|
|
4. Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
5. Paprastasis remontas |
|
|
|
|
6. Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
|
|
|
IŠ VISO |
|
|
|
|
14.2. Visų projekto biudžete nurodytų išlaidų trumpas pagrindimas (kiekvienai biudžeto eilutei). Kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos padės pasiekti projekto tikslus)
|
Pagrindimas |
Statybos darbai |
|
Objekto rekonstrukcijos darbai |
|
Objekto kapitalinis remontas |
|
Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM) |
|
Paprastasis remontas |
|
Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM) |
|
15. Laukiami rezultatai:
15.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (kaip pagal projektą finansuota socialinių paslaugų įstaiga (padalinys) papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą, užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės žmonių grupės asmenims ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą);
15.2. projekto poveikis bendruomenei (kiek žmonių gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.);
15.3. projekto tęstinumas (kaip bus užtikrinamas socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos tolesnis finansavimas pasibaigus projekto įgyvendinimo laikotarpiui);
16. Pavojai ir projekto rizika (apibūdinkite, pvz., finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosauginė, socialinė), institucinė, politinė, konkretizuodami ir nurodydami apsaugos (rizikos valdymo) priemones, jei tokios numatomos):
17. Kita informacija apie projektą:
17.1. projekto partneriai (savivaldybės, nevyriausybinės organizacijos, tarptautiniai fondai, fiziniai asmenys ir kt.);
17.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite+)
Naujai statomas pastatas; įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose |
Pastato remontas, kuriame funkcionuoja įstaiga, padalinys siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę |
Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas |
|
|
|
|
17.4. techniniai duomenys apie projekte numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę)
Bendras plotas (m2) |
1 m2 rekonstrukcijos (remonto, statybos) kaina |
|
|
17.5. bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę)
Įstaigos darbuotojų skaičius, iš viso |
Šiuo metu socialinį darbą dirbančių darbuotojų skaičius, iš viso |
Darbo vietos (įsteigtos prieš pateikiant projektą) |
Naujos darbo vietos, kurios bus įsteigtos įgyvendinus projektą |
Maksimalus klientų skaičius per dieną iki pateikiant projektą |
Numatomas maksimalus klientų skaičius per dieną įgyvendinus projektą |
Įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį iki pateikiant projektą |
Numatomas įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį įgyvendinus projektą |
|
|
|
|
|
|
|
|
18. Kiek pagal projektą įkurta, suremontuota ar rekonstruota įstaiga (padalinys) atitinka reikalavimus, keliamus socialinių paslaugų įstaigoms:
19. PRIDEDAMA:
19.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigta – nuostatų (įstatų) projektas, __________ lapai;
19.3. statybos, rekonstrukcijos, kapitalinio ar paprastojo remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, teisės aktus atitinkančios šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus), _____ lapai;
19.4. projekto vadovo parašu patvirtinta numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių išsami sąmata (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones), _________ lapai;
19.5. projekte numatomo rekonstruoti ar remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų), _______ lapai;
19.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatai ar žemė valdoma ir naudojama nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, patvirtintos juridinio asmens antspaudu ir vadovo parašu, ___________ lapai;
19.7. pažyma apie projekte numatomo rekonstruoti (remontuoti) pastato (pastato dalies) rinkos vertę (tūkst. Lt), _______ lapai;
19.8. projekto teikėjo įsipareigojimą nuo projekto įvykdymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos (padalinio) veiklos krypties patvirtinantys dokumentai, ____________ lapai;
19.9 projekto teikėjo įsipareigojimas dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma steigti naują socialinių paslaugų įstaigą (padalinį);
19.10. patvirtinantys raštai apie iš kitų šaltinių numatomą gauti (gaunamą) piniginį indėlį projektu finansuojamai socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti, _____________ lapai;
19.11. informacija apie Programos atrankos konkursui teikto projekto dalyvavimą kituose konkursuose ir numatomas galimai gauti lėšas šiam projektui įgyvendinti iš kitų finansavimo šaltinių, _____________ lapai;
Esu susipažinęs(-usi), kad Programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs paramą, pasižadu vykdyti visus Programos reikalavimus, laikytis ministerijos nustatytų projekto įgyvendinimo terminų ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygų, nekeisti projekto per visą jo įgyvendinimo laikotarpį, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.
___________________________ _____________ ________________
(projekto teikėjo vadovo pareigų (parašas) (vardas ir pavardė)
pavadinimas)
A.V.
Projekto vadovas
___________________________ _____________ ________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
A.V.
Socialinių paslaugų infrastruktūros
plėtros programos projektų atrankos
2008 metais komisijos nuostatų
2 priedas
PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA
___________________________________________________________________________
(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(pateikto projekto pavadinimas ir registracijos numeris)
Eil. Nr. |
Dalykinio vertinimo kriterijai |
Maksimalus galimų balų skaičius |
Rekomenduojamos balų ribos |
Skirtų balų skaičius |
1. |
Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus (projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą) |
10 |
10 balų (visiškai atitinka) 3–9 balai (iš dalies atitinka) 0 balų (neatitinka) |
|
2. |
Kiek projektas atitinka Programos prioritetus (projektas numato laikino apnakvindinimo įstaigų, bendruomenės centrų ir socialinės globos namų senyvo amžiaus asmenims plėtrą) |
20 |
11–20 balų (atitinka prioritetus) 1–10 balų (neatitinka prioritetų, tačiau numato kitų nestacionarias socialines paslaugas teikiančių įstaigų plėtrą) 0 balų (neatitinka prioritetų) |
|
3. |
Projekto tikslas ir uždaviniai (aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.) |
10 |
7–10 balų (aiškūs ir realūs) 1–6 balai (iš dalies aiškūs ar iš dalies realūs) 0 balų (neaiškūs ar nerealūs) |
|
4. |
Sprendžiama socialinė problema (problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei) |
15 |
9–15 balų (aktuali) 1–8 balai (nelabai aktuali) 0 balų (neaktuali) |
|
5. |
Projekto vykdymas (nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai) |
10 |
7–10 balų (nuoseklus ir detalus) 1–6 balai (trūksta nuoseklumo ar detalumo) 0 balų (nedetalus) |
|
6. |
Projekto biudžetas (projekto išlaidos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos atsižvelgiant į vidutines kainas) |
10 |
7–10 balų (gerai pagrįstas) 1–6 balai (vidutiniškai pagrįstas) 0 balų (nepagrįstas) |
|
7. |
Papildomas finansavimas Savivaldybės ar kitų šaltinių papildomas piniginis indėlis ne šiam projektui, bet projektu numatomai finansuoti socialinių paslaugų įstaigai (padaliniui) plėsti, modernizuoti, steigti |
10 |
10 balų (daugiau kaip 30 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų) 5–9 balai (nuo 10 iki 30 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų) 0–4 balai (iki 10 proc. projekto įgyvendinimui prašomų lėšų) |
|
8. |
Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas (žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas finansinės veiklos tęstinumas ir pan.) |
15 |
9–15 balų (žymus) 1–8 balai (nelabai žymus) 0 balų (jokio poveikio bendruomenei) |
|
|
Bendra balų suma |
100 |
|
|
Komisijos nario komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės) _____________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Išvada ________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Komisijos narys __________________ _______________________
(parašas) (vardas ir pavardė)
_____________
(data)
_________________
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-24, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 10-363 (2008-01-24), i. k. 1082230ISAK000A1-24
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. gruodžio 10 d. įsakymo Nr. A1-354 "Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2008 metais įgyvendinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-104, 2008-04-07, Žin., 2008, Nr. 41-1531 (2008-04-10), i. k. 1082230ISAK00A1-104
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. gruodžio 10 d. įsakymo Nr. A1-354 "Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2008 metais įgyvendinimo" pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas
Nr. A1-223, 2008-07-03, Žin., 2008, Nr. 77-3045 (2008-07-08), i. k. 1082230ISAK00A1-223
Dėl Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministro 2007 m. gruodžio 10 d. įsakymo Nr. A1-354 "Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2008 metais įgyvendinimo" pakeitimo