Suvestinė redakcija nuo 2023-08-24 iki 2024-01-29
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2002, Nr. 23-870, i. k. 1022210ISAK00003-66
Nauja redakcija nuo 2017-05-07:
Nr. 3-185, 2017-04-24, paskelbta TAR 2017-04-24, i. k. 2017-06833
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL DIDŽIAUSIŲJŲ LEIDŽIAMŲ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIŲ PARAMETRŲ APRAŠO PATVIRTINIMO
2002 m. vasario 18 d. Nr. 3-66
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos kelių įstatymo 17 straipsnio 3 dalimi ir įgyvendindamas 1996 m. liepos 25 d. Tarybos direktyvą 96/53/EB, nustatančią tam tikrų Bendrijoje nacionaliniam ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausius leistinus matmenis ir tarptautiniam vežimui naudojamų kelių transporto priemonių didžiausią leistiną masę, su paskutiniais pakeitimais, padarytais 2015 m. balandžio 29 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyva (ES) 2015/719,
Preambulės pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
tvirtinu Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro
2002 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. 3-66
(Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro
2017 m. balandžio 24 d. įsakymo
Nr. 3-185 redakcija)
DIDŽIAUSIŲJŲ LEIDŽIAMŲ NAUDOJANTIS KELIAIS TRANSPORTO PRIEMONIŲ AR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIŲ PARAMETRŲ APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašas (toliau – Aprašas) nustato M2, M3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – autobusai) ir jų O kategorijos priekabų, N2, N3 kategorijų motorinių transporto priemonių (toliau – krovininiai automobiliai) ir jų O, O3 ir O4 kategorijos priekabų ar puspriekabių ir jų junginių, taip pat traktorių, savaeigių mašinų ir jų junginių didžiausiąjį ilgį, plotį, aukštį, masę, ašies (ašių) apkrovą ir kitus techninius parametrus, leidžiamus transporto priemonei ar jų junginiui važiuojant keliais.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
2. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos saugaus eismo automobilių keliais įstatyme, Lietuvos Respublikos alternatyviųjų degalų įstatyme ir Lietuvos Respublikos kelių transporto kodekse.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
3. Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų (puspriekabių) kategorijos ir klasės atitinka Motorinių transporto priemonių ir jų priekabų kategorijų ir klasių pagal konstrukciją reikalavimus, patvirtintus Lietuvos transporto saugos administracijos direktoriaus įsakymu.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
II SKYRIUS
DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MATMENYS
4. Ilgiai:
4.10. pakrauto krovininio automobilio (kėbulo tipas BAF), kuris sujungtas su priekaba ir specialiai suprojektuotas vienam ar keliems automobiliams vežti (kėbulo tipas DBF arba DCF) 20,75 m;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
5. Pločiai:
7. Nuimamųjų antstatų ir standartinių krovinių vežimo priemonių, pvz., konteinerių, nuimamųjų kėbulų, parametrai įskaičiuoti į Aprašo 4, 5, 6, 9, 11, 12 ir 14 punktuose nurodytus parametrus. Jeigu ant autobuso yra pritvirtinami nuimami įtaisai (pvz., slidžių dėžės), autobuso ilgis, įskaitant įtaisus, neturi viršyti Aprašo 4 punkte nustatyto ilgio.
8. Krovininių automobilių, autobusų ir jų junginių techniniai parametrai turi būti tokie, kad šios transporto priemonės galėtų važiuoti žiedu, kurio išorinis spindulys yra 12,50 m, vidinis spindulys – 5,30 m. Autobusams taikomi papildomi reikalavimai:
8.1. jeigu autobusas nejuda ir jo vairuojamieji ratai yra nukreipti taip, kad pajudėjus autobusui jo tolimiausias išorinis taškas gali nubrėžti 12,50 m spindulio žiedą, žiedo išorėje esanti autobuso vertikali liečiamoji plokštuma nustatoma ant žemės brėžiant liniją; jeigu tai sujungtas autobusas, jo nejudančios dalys turi būti išdėstytos išilgai tos plokštumos;
9. Didžiausias atstumas nuo puspriekabės sukabinamojo šerdeso iki
puspriekabės galinio išorinio taško 12,00 m.
10. Didžiausias atstumas nuo puspriekabės, kuri naudojama vykdant įvairiarūšio vežimo operaciją, sukabinamojo šerdeso iki puspriekabės galinio išorinio taško 12,15 m.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
11. Didžiausias atstumas nuo krovininio automobilio, sujungto su priekaba,
krovinio skyriaus priekinio išorinio taško iki priekabos galinio išorinio taško, atėmus
atstumą tarp krovininio automobilio krovinio skyriaus galinio išorinio
taško ir priekabos priekinio išorinio taško 15,65 m.
12. Didžiausias atstumas nuo krovininio automobilio, sujungto su priekaba,
krovinio skyriaus priekinio išorinio taško iki priekabos galinio išorinio taško 16,40 m.
13. Atstumas tarp krovininio automobilio, sujungto su priekaba, galinės ašies ir priekabos priekinės ašies turi būti ne mažesnis kaip 3 m.
III SKYRIUS
DIDŽIAUSIOJI LEIDŽIAMA NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ MASĖ
15. Krovininiai automobiliai:
15.11. dviašiai, kai naudojama netarši technologija 20 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.2. dviašiai, kurių varikliai varomi alternatyviais degalais ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija 19 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.4. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 26 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.41. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija 27 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.5. turintys tris ir daugiau ašių, kai varančiosios ašies ratai suporinti
ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies
ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t 26 t;
15.6. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama alternatyviųjų degalų technologija 27 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.61. turintys tris ir daugiau ašių, kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t ir kai naudojama netarši technologija 28 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
15.7. turintys keturias ašis, kurių bent dvi ašys yra vairuojamosios, kai
varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba
kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios
ašies apkrova neviršija 9,5 t 32 t;
16. Didžiausioji krovininio automobilio, turinčio keturias ir daugiau ašių, leidžiamoji masė, išreikšta tonomis, daugiau kaip penkis kartus neturi viršyti atstumo, išreikšto metrais, tarp pačiame priekyje ir pačiame gale esančių atskirų krovininio automobilio ašių (ne ašių grupių).
17. Autobusai:
17.3. turintys tris ir daugiau ašių, kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų
pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai
suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t 26 t;
17.4. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios ašies apkrova neviršija 9,5 t 27 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
17.41. turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija ir kai varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba kai kiekvienos
varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios
ašies apkrova neviršija 9,5 t 28 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
17.6. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 29 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
17.61. sujungtieji, turintys tris ir daugiau ašių, kai naudojama netarši technologija 30 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
17.7. turintys keturias ašis, kurių bent dvi ašys yra vairuojamosios, kai
varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė arba
kai kiekvienos varančiosios ašies ratai suporinti ir didžiausioji kiekvienos varančiosios
ašies apkrova neviršija 9,5 t 32 t;
19. Transporto priemonių junginiai, susidedantys iš:
19.11. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 37 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.12. dviašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše priekaba, kai naudojama netarši technologija 38 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.21. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 41 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.22. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija 42 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.3. dviašio krovininio automobilio, sujungto su triaše puspriekabe vykdant įvairiarūšio vežimo operaciją 42 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
Nr. 3-366, 2023-08-23, paskelbta TAR 2023-08-23, i. k. 2023-16514
19.4. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše puspriekabe, kai atstumas d (metrais) tarp puspriekabės ašių:
19.4.11. 1,30 < d < 1,80, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 37 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.4.12. 1,30 < d < 1,80, kai naudojama netarši technologija 38 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.4.3. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis
ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji
leidžiamoji masė – 18 t, ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai
lygiavertė 38 t;
19.4.31. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t, ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 39 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
19.4.32. 1,80 ≤ d ir kai didžiausioji leidžiamoji puspriekabės su sudvejintomis ašimis dvigubųjų ašių bendroji apkrovos masė – 20 t, o krovininio automobilio didžiausioji leidžiamoji masė – 18 t, ir jo varančiosios ašies ratai suporinti ir jų pakaba pneumatinė ar jai lygiavertė, kai naudojama netarši technologija 40 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
19.51. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 41 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.52. dviašio krovininio automobilio, sukabinto su triaše puspriekabe, kai naudojama netarši technologija 42 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.61. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 41 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.62. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše arba triaše priekaba, kai naudojama netarši technologija 42 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.7. triašio krovininio automobilio, sujungto su dviaše ar triaše puspriekabe vykdant įvairiarūšio vežimo operaciją 44 t;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
Nr. 3-366, 2023-08-23, paskelbta TAR 2023-08-23, i. k. 2023-16514
19.81. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe, kai naudojami alternatyvieji degalai ir alternatyviųjų degalų technologija 41 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
19.82. triašio krovininio automobilio, sukabinto su dviaše arba triaše puspriekabe, kai naudojama netarši technologija 42 t;
Papildyta papunkčiu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
IV SKYRIUS
DIDŽIAUSIOSIOS LEIDŽIAMOS NAUDOJANTIS KELIAIS KROVININIŲ AUTOMOBILIŲ, AUTOBUSŲ IR JŲ JUNGINIŲ AŠIES (AŠIŲ) APKROVOS
22. Bendroji priekabų ir puspriekabių dvigubųjų ašių apkrova, priklausomai nuo atstumo d (metrais) tarp ašių, neturi viršyti:
23. Bendroji priekabų ir puspriekabių trigubųjų ašių apkrova, priklausomai nuo atstumo d (metrais) tarp ašių, neturi viršyti:
24. Jeigu atstumas d (metrais) tarp priekabų ir puspriekabių trigubąją ašį sudarančių atskirų ašių yra nevienodas, t. y. nepatenka į tą pačią Aprašo 23.1 arba 23.2 papunktyje nustatytą ribą, bendroji trigubosios ašies apkrova nustatoma pagal mažesnį atstumą d (metrais) tarp ašių. Didesniu, negu nurodyta Aprašo 23.2 papunktyje, atstumu d (metrais) esanti ašis nepriskiriama trigubajai ašiai. Tokia ašis priskiriama dvigubajai ašiai pagal Aprašo 22.1, 22.2 arba 22.3 papunktyje nurodytą atstumą d (metrais), kuris yra mažesnis, arba laikoma paviene ašimi, kai atstumas iki artimiausios ašies yra didesnis, negu nurodytas Aprašo 22.4 papunktyje.
26. Bendroji krovininio automobilio dvigubosios ašies apkrova, priklausomai nuo atstumo d (metrais) tarp ašių, neturi viršyti:
V SKYRIUS
DIDŽIAUSIEJI LEIDŽIAMI NAUDOJANTIS KELIAIS TRAKTORIŲ IR SAVAEIGIŲ MAŠINŲ IR JŲ JUNGINIŲ TECHNINIAI PARAMETRAI
28. Didžiausieji leidžiami naudojantis keliais traktorių ir savaeigių mašinų ar jų junginių techniniai parametrai atitinka Traktorių ir savaeigių mašinų maksimalius leidžiamus transporto priemonių matmenis, ašių apkrovas ir bendrąją masę, patvirtintus Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro.
29. Transporto priemonės arba transporto priemonių junginiai gali viršyti Aprašo II skyriuje nurodytą didžiausiąjį leidžiamą ilgį, jei dėl kabinos konstrukcijos pagerėja aerodinaminės savybės ir energijos vartojimo efektyvumas, taip pat saugos savybės. Jei viršijamas transporto priemonių arba transporto priemonių junginių, kuriuose įrengtos tokios kabinos, ilgis, dėl to neturi padidėti Aprašo IV skyriuje nurodytos transporto priemonių didžiausiosios leidžiamos ašies (ašių) apkrovos.
Papildyta punktu:
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-342, 2002-07-04, Žin., 2002, Nr. 70-2948 (2002-07-10), i. k. 1022210ISAK0003-342
Dėl susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 "Dėl maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašies (ašių) apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-232, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 33-1396 (2003-04-04), i. k. 1032210ISAK0003-232
Dėl susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 "Dėl maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašies (ašių) apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo" pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-404, 2005-09-26, Žin., 2005, Nr. 117-4240 (2005-10-01), i. k. 1052210ISAK0003-404
Dėl susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 "Dėl Maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašies (ašių) apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo" pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-239, 2007-07-05, Žin., 2007, Nr. 76-3027 (2007-07-10), i. k. 1072210ISAK0003-239
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 "Dėl maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašies (ašių) apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo" pakeitimo
5.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-468-(E), 2014-12-02, paskelbta TAR 2014-12-03, i. k. 2014-18590
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl maksimalių leidžiamų transporto priemonių matmenų, leidžiamų ašies (ašių) apkrovų, leidžiamos bendrosios masės patvirtinimo“ pakeitimo
6.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-364(1.5 E), 2016-10-31, paskelbta TAR 2016-10-31, i. k. 2016-25970
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų patvirtinimo“ pakeitimo
7.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-185, 2017-04-24, paskelbta TAR 2017-04-24, i. k. 2017-06833
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų patvirtinimo“ pakeitimo
8.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-214, 2022-04-28, paskelbta TAR 2022-04-28, i. k. 2022-08672
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
9.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-513, 2022-11-17, paskelbta TAR 2022-11-17, i. k. 2022-23155
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo
10.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-366, 2023-08-23, paskelbta TAR 2023-08-23, i. k. 2023-16514
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. 3-66 „Dėl Didžiausiųjų leidžiamų naudojantis keliais transporto priemonių ar jų junginių techninių parametrų aprašo patvirtinimo“ pakeitimo