Suvestinė redakcija nuo 2016-01-01 iki 2017-04-14

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2003, Nr. 26-1066, i. k. 1032210ISAK00003-79

 

Nauja redakcija nuo 2016-01-01:

Nr. 3-531(1.5 E), 2015-12-23, paskelbta TAR 2015-12-28, i. k. 2015-20404

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PRANEŠIMŲ APIE GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFAS, EISMO ĮVYKIUS IR RIKTUS TEIKIMO, GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFŲ, EISMO ĮVYKIŲ IR RIKTŲ TYRIMO IR JŲ PADARINIŲ LIKVIDAVIMO NUOSTATŲ PATVIRTINIMO

 

2003 m. vasario 20 d. Nr. 3-79

Vilnius

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo 36 straipsnio 4 dalimi,

t v i r t i n u Pranešimų apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus teikimo, geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatus (pridedama).

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                   ZIGMANTAS BALČYTIS

 

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2003 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 3-79 (Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2015 m. gruodžio 23 d. įsakymo Nr. 3-531(1.5 E) redakcija)

 

 

PRANEŠIMŲ APIE GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFAS, EISMO ĮVYKIUS IR RIKTUS TEIKIMO, GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFŲ, EISMO ĮVYKIŲ IR RIKTŲ TYRIMO IR JŲ PADARINIŲ LIKVIDAVIMO NUOSTATAI

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Pranešimų apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus teikimo, geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatai (toliau – Nuostatai) nustato pranešimų apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus teikimo,  geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų tyrimo, kurį atlieka Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos (toliau – VGI), geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų apskaitos ir padarinių likvidavimo tvarką, geležinkelių infrastruktūros valdytojų, geležinkelio įmonių (vežėjų), įmonių, kurios manevruoja ir (ar) važiuoja į geležinkelių infrastruktūros objektų statybos, remonto ir (ar) techninės priežiūros darbų atlikimo vietą ir iš jos (toliau – įmonės, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra), ir VGI teises ir pareigas.

2. Nuostatai taikomi visoms geležinkelio įmonėms (vežėjams), įmonėms, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, geležinkelių infrastruktūros valdytojams ir kitiems asmenims, susijusiems su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu.

3. Nuostatuose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip apibrėžta Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto kodekse ir Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatyme.

 

II SKYRIUS

PIRMINIO PRANEŠIMO APIE GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFĄ, EISMO ĮVYKĮ AR RIKTĄ PATEIKIMO TVARKA IR PIRMINIAI VEIKSMAI

 

4. Įvykus geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui geležinkelio įmonės (vežėjai), įmonės, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, ir geležinkelių infrastruktūros valdytojai nedelsdami, o įvykus geležinkelių transporto riktui – ne vėliau kaip per 24 val. privalo informuoti apie tai VGI ir geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovą, taip pat informuoti Bendrąjį pagalbos centrą Aprašo 5 punkte nurodytais atvejais, ir kaip galima greičiau pateikti VGI ir geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui pirminį pranešimą apie geležinkelių transporto katastrofą, eismo įvykį ar riktą (toliau – pirminis pranešimas) (1 priedas). Pirminį pranešimą VGI ir geležinkelių transporto tyrimų vadovui geležinkelių infrastruktūros valdytojai, geležinkelio įmonės (vežėjai), įmonės, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, ar jų įgalioti asmenys gali pateikti siųsdami pirminio pranešimo skaitmeninę kopiją elektroniniu paštu VGI (vgi@vgi.lt) ir geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui, Geležinkelių transporto valstybinės priežiūros informacinėje sistemoje (toliau – VGI IS) užpildydami pirminio pranešimo elektroninę formą arba atvykę į VGI. Jeigu VGI gauna pirminį pranešimą tiesiogiai, ji ne vėliau kaip per 24 val. nuo pirminio pranešimo gavimo persiunčia gautą pirminį pranešimą geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui elektroniniu paštu.

5. Įvykus geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui geležinkelio įmonės (vežėjai), įmonės, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, ir geležinkelių infrastruktūros valdytojai nedelsdami, o įvykus geležinkelių transporto riktui – ne vėliau kaip per 24 val. privalo informuoti Bendrąjį pagalbos centrą, jeigu geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto vietoje yra pavojingųjų krovinių arba vagonų, konteinerių ar kitų pakuočių būklė tokia, kad likviduojant geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto padarinius pavojingieji kroviniai gali sukelti pavojų aplinkai, visuomenės sveikatai, arba yra žuvusių ar sužeistų žmonių, arba geležinkelių transporto įvykis ar riktas įvyko geležinkelio pervažoje ar perėjoje.

 

III SKYRIUS

GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFŲ, EISMO ĮVYKIŲ IR RIKTŲ PADARINIŲ LIKVIDAVIMAS

 

6. Geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų padarinių likvidavimą organizuoja geležinkelių infrastruktūros valdytojas, kurio geležinkelių infrastruktūroje įvyko geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykis ar riktas.

7. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas, siekdamas pašalinti geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto pasekmes:

7.1. skiria asmenį, atsakingą už atkuriamuosius darbus;

7.2. aptveria geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto padarinių likvidavimo darbų vietą;

7.3. kartu su policija saugo geležinkelių transporto katastrofos vietą;

7.4. geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto vietoje užtikrina saugų geležinkelių transporto eismą.

8. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas, geležinkelio įmonė (vežėjas) ir (ar) įmonė, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra, privalo skirti specialistus apžiūrėti vagonus, krovinį, patikrinti, ar taisyklingai pakrauti ir įtvirtinti kroviniai, organizuoti krovinių apsaugą ir atlikti kitus būtinus veiksmus, kad būtų likviduoti geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto padariniai.

 

IV SKYRIUS

IŠVADŲ, NUOMONIŲ IR VERSIJŲ PATEIKIMAS. GELEŽINKELIŲ

TRANSPORTO KATASTROFŲ, EISMO ĮVYKIŲ IR RIKTŲ TYRIMAS

 

9. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas Nuostatų nustatyta tvarka privalo rinkti medžiagą apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir šiuos riktus (toliau – medžiaga):

9.1. geležinkelių riedmenys pravažiuoja draudžiamąjį signalą arba riboženklį, išskyrus leistinus atvejus, numatytus Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro tvirtinamose Geležinkelių eismo taisyklėse;

9.2. lūžta aširačio ašis, ašies kakliukas, ratas, vežimėlio šoninė, viršlinginė sija;

9.3. signalizacijos įrenginiai signalizuoja klaidingai (vietoj draudžiamojo – leidžiamasis);

9.4. atlenkiamos iešmų smailės ar slankioji kryžmės šerdis;

9.5. lūžta bėgis, išmetama bėgių vėžė arba nutrūksta bėgių sandūra;

9.6. VGI nurodymu kitus riktus, atsižvelgiant į jų poveikį geležinkelių transporto eismo saugai.

10. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas medžiagai rinkti privalo kviesti susijusių su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu geležinkelio įmonių (vežėjų), įmonių, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, atstovus ir kitus asmenis, susijusius su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu.

11. Jeigu įtariama, kad geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykis ar riktas įvyko dėl projektavimo, gamybos, statybos, montavimo ir remonto darbų defektų, geležinkelių infrastruktūros valdytojas, rinkdamas medžiagą, privalo kviesti šiuos darbus atlikusių asmenų atstovus ir gauti jų paaiškinimus.

12. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas, rinkdamas medžiagą, turi teisę pakviesti kitus ekspertus ir specialistus.

13. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas ar jo įgaliotas asmuo per 10 darbo dienų po geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto privalo surašyti arba VGI IS užpildyti geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ir rikto aktą (toliau – aktas) (2 priedas) ir ne vėliau kaip per 3 darbo dienas pateikti jį ir prie akto pridedamą medžiagą VGI ir geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui per VGI IS arba nusiųsti pasirašyto akto skaitmeninę kopiją elektoriniu paštu VGI (vgi@vgi.lt) ir geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui ar pateikti aktą atvykęs į VGI. Jeigu aktas pildomas per VGI IS, jo pateikimo diena laikoma elektroninio akto pateikimo VGI per VGI IS diena. Teikiamą aktą turi pasirašyti geležinkelių infrastruktūros valdytojo ir geležinkelio įmonės (vežėjo), įmonės, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra, įgalioti asmenys. Aktus, teikiamus per VGI IS, taip pat gauna geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovas. Jeigu VGI gauna geležinkelių transporto katastrofos aktą ir (ar) prie šio akto pridedamą medžiagą tiesiogiai, ji ne vėliau kaip per 24 val. gautą geležinkelių transporto katastrofos aktą ir (ar) prie šio akto pridedamą medžiagą persiunčia geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui elektroniniu paštu. Geležinkelių transporto katastrofų tyrimų vadovui paprašius VGI taip pat pateikia tiesiogiai arba elektroniniu paštu gautus geležinkelių transporto eismo įvykio ir rikto aktus arba kitą informaciją, reikalingą geležinkelių transporto tyrimų vadovo atliekamam tyrimui.

14. Akte nurodyti duomenys turi būti pagrįsti prie akto pridedamais dokumentais ir (ar) vaizdine ir (ar) garsine medžiaga. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas atsako už pateiktų duomenų teisingumą, pagrįstumą ir akto surašymą laiku. Teikiant aktą per VGI IS, dokumentai, kurių dėl techninių kliūčių pateikti elektroninėmis priemonėmis yra neįmanoma, gali būti pateikiami el. paštu vgi@vgi.lt arba tiesiogiai atvykus į VGI. Šiuo atveju pildant elektroninę akto formą nurodoma, kokiu būdu bus pateikti kiti dokumentai.

15. VGI, išnagrinėjusi pateiktą aktą ir prie jo pridedamą medžiagą, atlieka tyrimą, nustato asmenis, pažeidusius geležinkelių transporto eismo saugos reikalavimus, ir pagal savo kompetenciją traukia juos atsakomybėn. VGI gali pareikalauti visų su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susijusių asmenų pateikti papildomą tyrimui reikalingą informaciją ir dokumentus.

16. Geležinkelių infrastruktūros valdytojas atsako už surinktų įrodymų, daiktų, dokumentų ar priemonių, reikalingų geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ar riktų priežastims nustatyti, išsaugojimą iki jų tyrimo pabaigos.

17. Su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susiję geležinkelių infrastruktūros valdytojai, geležinkelio įmonės (vežėjai), įmonės, kurios naudojasi geležinkelių infrastruktūra, nukentėję fiziniai asmenys, asmenys, turintys giminystės ryšių su dėl geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto nukentėjusiais asmenimis, sugadinto turto savininkai, specialiųjų tarnybų, draudikų ir geležinkelių transporto paslaugų vartotojų atstovai turi teisę:

17.1. gauti iš VGI informaciją apie geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto tyrimą ir jo rezultatus;

17.2. pateikti VGI nuomonę dėl geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto tyrimo;

17.3. pateikti VGI skundus dėl geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto tyrimo.

18. Informacija apie geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto tyrimo eigą ir jo rezultatus skelbiama VGI interneto svetainėje.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

19. Visų Lietuvos Respublikoje įvykusių geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų apskaitą tvarko VGI. VGI interneto svetainėje skelbiama ir VGI IS suformuojama statistinė ir kita informacija apie Lietuvos Respublikoje įvykusias geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus.

20. Geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ar riktų tyrimo medžiaga saugoma teisės aktų nustatyta tvarka.

21. VGI priimti sprendimai gali būti apskųsti Lietuvos Respublikos administracinių bylų teisenos įstatymo nustatyta tvarka.

22. Asmenys, žinoję apie geležinkelių transporto katastrofą, eismo įvykį ar riktą ir nepranešę apie šį faktą Nuostatų nustatyta tvarka, arba asmenys, trukdę atlikti tyrimą, atsisakę pateikti reikalingus įrašus, informaciją ir dokumentus arba slėpę, pakeitę ar sunaikinę juos, atsako Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso nustatyta tvarka.

23. Už Nuostatuose nustatytų reikalavimų nesilaikymą asmenys atsako Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso nustatyta tvarka.

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 3-97, 2008-03-28, Žin., 2008, Nr. 38-1415 (2008-04-03), i. k. 1082210ISAK00003-97

Nr. 3-531(1.5 E), 2015-12-23, paskelbta TAR 2015-12-28, i. k. 2015-20404

 

 


 

Pranešimų apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus teikimo, geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų

1 priedas

 

PIRMINIS PRANEŠIMAS APIE GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO KATASTROFĄ, EISMO ĮVYKĮ AR RIKTĄ

Geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto data ir laikas (val. min.)

 

Geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto vieta (stotis, tarpstotis, km, pk., privažiuojamasis kelias)

 

Geležinkelio įmonė (vežėjas)

 

Geležinkelių infrastruktūros valdytojas

 

Įmonė, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra

 

Su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susijęs manevrinis sąstatas ar traukinys (Nr. ir rūšis)

 

Su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susiję traukos riedmenys (Nr., serija ir tipas)

 

Su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susijusio traukinio mašinisto vardas, pavardė, mobiliojo telefono Nr.

 

Su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu susijusio manevrinio sąstato ar traukinio vagonų skaičius, iš jų su pavojingaisiais kroviniais

 

Dėl geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto užlaikyti traukiniai (skaičius, numeriai, rūšys ir užlaikymo trukmė)

 

Geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto metu sužaloti asmenys (skaičius, vardai, pavardės, amžius, lytis)

 

Geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto metu žuvę asmenys (skaičius, vardai, pavardės, amžius, lytis)

 

Geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto trumpas aprašymas

 

Atsakingas už pranešimą apie geležinkelių transporto katastrofą, eismo įvykį ar riktą asmuo (vardas, pavardė, mobiliojo telefono Nr.)

 

 

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 3-522-(E), 2014-12-17, paskelbta TAR 2014-12-18, i. k. 2014-19893

Nr. 3-531(1.5 E), 2015-12-23, paskelbta TAR 2015-12-28, i. k. 2015-20404

 

 


 

Pranešimų apie geležinkelių transporto katastrofas, eismo įvykius ir riktus teikimo, geležinkelių transporto katastrofų, eismo įvykių ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų

2 priedas

 

 

GELEŽINKELIŲ TRANSPORTO ________________________

(katastrofos, eismo įvykio, rikto)

AKTAS

 

____________ Nr. ____________

                                                           (data)

____________

vieta

________________________________________________________________________________

(asmenų, dalyvavusių surašant aktą, pareigos, vardai, pavardės)

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________ ,

surinkę medžiagą, susijusią su geležinkelių transporto katastrofa, eismo įvykiu ar riktu, nustatė:

 

I. BENDRIEJI DUOMENYS

 

1. Įvykio data: 20___ m. __________ d.                             Laikas: ___ val.___ min.

2. Įvykio vietovė:

 

Geležinkelio stotis, tarpstotis, privažiuojamasis geležinkelio kelias

Km, piketas

Ypatumai

Įkalnė, ‰

Nuokalnė, ‰

Kreivės spindulys, m

Tiesioji, m

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Meteorologinės sąlygos geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto metu:_________

________________________________________________________________________________

(temperatūra, rūkas, vėjas, sniegas, pūga, lietus ir kita)

4. Duomenys apie geležinkelio įmonę (vežėją):

 

Geležinkelio įmonė (vežėjas)

Licencijos (Nr.)

Saugos sertifikato A dalis (Nr.)

Saugos sertifikato B dalis (Nr.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Duomenys apie įmonę, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra:

 

Įmonė, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra

Saugos sertifikato A dalis                           (Nr.)

Saugos sertifikato B dalis (Nr.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Geležinkelių infrastruktūros valdytojo duomenys:

 

Geležinkelių infrastruktūros valdytojas

Įgaliojimai geležinkelių transporto eismo saugos srityje

A dalis (Nr.)

B dalis (Nr.)

 

 

 

 

 

 

 

7. Duomenys apie traukos riedmenų, dalyvavusių geležinkelių transporto katastrofoje, eismo įvykyje ar rikte, valdymo brigadą:

 

Traukinio mašinistas, traukinio mašinisto padėjėjas

Traukinio mašinisto pažymėjimas (pavadinimas, Nr. ir išdavimo data)

Kita svarbi informacija (paskutinis sveikatos patikrinimas, blaivumas ir pan.)

 

 

 

 

 

 

 

8. Geležinkelių riedmenys, dalyvavę geležinkelių transporto katastrofoje, eismo įvykyje ar rikte:

 

Traukinys

Traukos riedmenys

Kita svarbi informacija (geležinkelių riedmenų ypatumai, krovinys, krovinio tvirtinimas ir pan.)

Nr.

Rūšis

Serija

Registracijos Nr.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

9. Kiti duomenys: _________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

10. Trumpas geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto aprašymas: _______________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Pastaba. Prie akto turi būti pridėta geležinkelių riedmenų išsidėstymo geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto vietoje schema ir nuotraukos.

 

II. PADARINIAI

 

1. Nukentėję žmonės:

 

Sužeista

Žuvo

Lytis

Amžius

Vardas, pavardė

Blaivumas

Lytis

Amžius

Vardas, pavardė

Blaivumas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso sužeistų:

Iš viso žuvusių:

 

2. Sugadinta geležinkelių riedmenų:

 

Sugadinta geležinkelių riedmenų

Lokomotyvai

Savaeigiai sąstatai

Vagonai

Specialūs

Keleiviniai

Prekiniai

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Sugadinta geležinkelių infrastruktūra:

 

Sugadinta geležinkelių infrastruktūra

Kelias, m

Iešmai, vnt.

Signalizacijos įrenginiai

Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Eismo pertrauka:

 

Eismo pertrauka, val., min.

Abiejuose dvikelio ruožo keliuose

Viename dvikelio ruožo kelyje

Vienkeliame ruože

Stotyje

Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Patirti materialiniai nuostoliai, eurais:

 

Geležinkelio įmonės (vežėjo)

Geležinkelių infrastruktūros valdytojo

Įmonės, kuri naudojasi geležinkelių infrastruktūra

Kiti

Iš viso

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Materialinė žala skaičiuojama įvertinus sugadintus geležinkelių riedmenis, geležinkelių infrastruktūrą, prarastą krovinį, atkūrimo darbų kainą, padarytą ekologinę ar kitą žalą ir pan. Jei visa patirtų nuostolių suma nėra žinoma, reikia nurodyti tik suskaičiuotus nuostolius, o tikslią sumą būtina pateikti, kai ji bus nustatyta.

 

III. APŽIŪROS REZULTATAI IR ĮVERTINIMAS

 

1. Geležinkelių infrastruktūros, kuri turėjo įtakos geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui ar riktui, apžiūros rezultatai:

 

Apžiūrimas geležinkelių infrastruktūros objektas

Nustatyta būklė

Norma

Teisės aktas ir pažeistas punktas

Matavimo prietaisas, metrologinės patikros numeris, data

Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Į lentelę surašomi visi geležinkelių infrastruktūros objektai (sankasa, viršutinė geležinkelio kelio konstrukcija, geležinkelio kelio statiniai, bėgiai, iešmai, geležinkelių sankirtos, pervažos ir prijungimai, geležinkelio kelio ir signaliniai ženklai, signalizacijos bei ryšių statiniai ir įrenginiai, elektros tiekimo įrenginiai ir kt.), kurie neatitinka teisės aktų reikalavimų ir (ar) turėjo ar galėjo turėti įtakos geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui ar riktui įvykti, ir jų patikros rezultatai.

 

2. Geležinkelių riedmenų, dalyvavusių ir turėjusių įtakos geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui ar riktui, apžiūros rezultatai:

 

Apžiūrimi geležinkelių riedmenys

Nustatyta būklė

Norma

Teisės aktas ir pažeistas punktas

Matavimo prietaisas, metrologinės patikros numeris, data

Kita

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Geležinkelių riedmenų, dalyvavusių ir turėjusių įtakos geležinkelių transporto katastrofai, eismo įvykiui ar riktui, nustatytas ir faktinis važiavimo greitis, km/val.:

 

Nustatytas greitis

Dokumentas, kuriame nustatytas greitis

Faktinis greitis

Ar buvo įspėtas traukinio mašinistas

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4. Eismo organizavimas geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto metu.

 

Darbuotojas

Veiksmai

Vertinimas ir analizė

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Į lentelę surašomi visi duomenys, susiję su geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto metu dalyvavusių asmenų veiksmais (geležinkelio stoties budėtojo, traukinių tvarkdario, derintojo, mašinisto ir kt. veiksmai, jų nuoseklumas; kas ir kokius davė signalus eismo įvykio, katastrofos ar rikto metu).

 

5. Kiti geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto duomenys, turėję įtakos nustatant jų priežastis:

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

6. Duomenys apie asmenis, kurie, manoma, sukėlė geležinkelių transporto katastrofą, eismo įvykį ar riktą:

 

Vardas, pavardė, pareigos

Būtina kvalifikacija

Esama kvalifikacija

Kiti duomenys

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Duomenys apie geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio metu žuvusio ar nukentėjusio asmens veiksmus įtariant jo savižudybę arba bandymą nusižudyti:

 

Liudytojo (-ų) vardas (-ai), pavardė (-ės)

Žuvusio ar nukentėjusio asmens vardas, pavardė

Žuvusio ar nukentėjusio asmens veiksmai

 

 

 

 

 

 

 

Pastaba. Lentelė pildoma tuo atveju, jeigu manoma, kad geležinkelių transporto eismo įvykio metu žuvusio ar nukentėjusio asmens atlikti veiksmai galimai rodo jo savižudybę arba bandymą nusižudyti (asmuo tyčia atsistojo, atsisėdo, atsigulė ant geležinkelio kelio prieš atvažiuojančius geležinkelių riedmenis; asmuo nereagavo į įspėjamuosius ir kitus signalus ir nesitraukė nuo geležinkelio kelio; asmuo tyčia šoko po atvažiuojančiais geležinkelių riedmenimis ir kiti panašaus pobūdžio veiksmai).

 

IV. IŠVADOS, NUOMONĖS IR VERSIJOS

 

________________________________________________________________________________

(geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto priežastys ir teisės aktų, reglamentuojančių geležinkelių transporto eismo saugą, reikalavimų pažeidimai (nurodyti teisės aktą, punktą ir citatą)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

(daiktai ir dokumentai, paimti iš geležinkelių transporto katastrofos, eismo įvykio ar rikto vietos ir turintys daiktinių įrodymų reikšmę, matavimų aktai, nuotraukos, pareiginiai nuostatai ir kita pridedama medžiaga)

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

________________________                  _______________             ____________________

(pareigų pavadinimas)                                (parašas)                          (vardas, pavardė)

________________________                  _______________             ____________________

(pareigų pavadinimas)                                (parašas)                          (vardas, pavardė)

________________________                  _______________             ____________________

(pareigų pavadinimas)                                (parašas)                          (vardas, pavardė)

______________

Priedo pakeitimai:

Nr. 3-522-(E), 2014-12-17, paskelbta TAR 2014-12-18, i. k. 2014-19893

Nr. 3-531(1.5 E), 2015-12-23, paskelbta TAR 2015-12-28, i. k. 2015-20404

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-132, 2004-03-23, Žin., 2004, Nr. 49-1606 (2004-04-02), i. k. 1042210ISAK0003-132

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-378, 2006-10-02, Žin., 2006, Nr. 107-4075 (2006-10-06), i. k. 1062210ISAK0003-378

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" ir Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. liepos 17 d. įsakymo Nr. 3-297 "Dėl Reikalavimų geležinkelių transporto eismo saugos valdymo sistemoms patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-97, 2008-03-28, Žin., 2008, Nr. 38-1415 (2008-04-03), i. k. 1082210ISAK00003-97

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-3, 2009-01-07, Žin., 2009, Nr. 6-174 (2009-01-17), i. k. 1092210ISAK000003-3

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-370, 2010-06-11, Žin., 2010, Nr. 71-3605 (2010-06-19), i. k. 1102210ISAK0003-370

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-313, 2012-04-30, Žin., 2012, Nr. 52-2600 (2012-05-05), i. k. 1122210ISAK0003-313

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-442, 2012-06-25, Žin., 2012, Nr. 74-3865 (2012-06-29), i. k. 1122210ISAK0003-442

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių, katastrofų ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" papildymo

 

8.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-26, 2013-01-14, Žin., 2013, Nr. 6-245 (2013-01-17), i. k. 1132210ISAK00003-26

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

9.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-413, 2013-08-01, Žin., 2013, Nr. 86-4318 (2013-08-07), i. k. 1132210ISAK0003-413

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių, katastrofų ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

10.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-635, 2013-12-13, Žin., 2013, Nr. 131-6697 (2013-12-20), i. k. 1132210ISAK0003-635

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 "Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių, katastrofų ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo" pakeitimo

 

11.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-522-(E), 2014-12-17, paskelbta TAR 2014-12-18, i. k. 2014-19893

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 „Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių, katastrofų ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo

 

12.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-531(1.5 E), 2015-12-23, paskelbta TAR 2015-12-28, i. k. 2015-20404

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2003 m. vasario 20 d. įsakymo Nr. 3-79 „Dėl Geležinkelių transporto eismo įvykių, katastrofų ir riktų tyrimo ir jų padarinių likvidavimo nuostatų patvirtinimo“ pakeitimo