Suvestinė redakcija nuo 2015-01-01
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2004, Nr. 132-4776, i. k. 1042050ISAK001K-288
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO
Į S A K Y M A S
DĖL EUROPOS SĄJUNGOS SANGLAUDOS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠMOKĖJIMO RANGOVAMS (PASLAUGŲ TEIKĖJAMS AR PREKIŲ TIEKĖJAMS) IR ATSISKAITYMO UŽ IŠMOKĖTAS AR PLANUOJAMAS IŠMOKĖTI LĖŠAS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2004 m. rugpjūčio 16 d. Nr. 1K-288
Vilnius
Vadovaudamasis Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. rugpjūčio 21 d. nutarimu Nr. 1026 (Žin., 2001, Nr. 74-2596; 2004, Nr. 103-3777), 6.1 punktu,
tvirtinu Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2004 m. rugpjūčio 16 d.
įsakymu Nr. 1K-288 (Lietuvos
Respublikos finansų ministro
2008 m. lapkričio 7 d.
įsakymo Nr. 1K-358 redakcija)
EUROPOS SĄJUNGOS SANGLAUDOS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠMOKĖJIMO RANGOVAMS (PASLAUGŲ TEIKĖJAMS AR PREKIŲ TIEKĖJAMS) IR ATSISKAITYMO UŽ IŠMOKĖTAS AR PLANUOJAMAS IŠMOKĖTI LĖŠAS TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklės (toliau – šios taisyklės) nustato Europos Sąjungos (toliau – ES) sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir ataskaitų teikimo tvarką.
2. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:
Išlaidų pagrindimo dokumentai – rangovų, paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų pateiktos sąskaitos, perdavimo-priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių ar kiti dokumentai, kuriais pagrindžiamos patirtos išlaidos.
Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai – banko sąskaitos išrašai, kasos išlaidų orderiai ar kiti dokumentai, kuriais įrodoma, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atliktas mokėjimas.
Mokėjimo paraiška – įgyvendinančiosios institucijos parengtas dokumentas pagal Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), 1 priede nurodytą formą.
Kitos šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme (Žin., 1990, Nr. 24-596; 2004, Nr. 4-47) ir Europos Sąjungos sanglaudos fondo lėšų administravimo Lietuvoje taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. rugpjūčio 24 d. nutarimu Nr. 1026 (Žin., 2001, Nr. 74-2596; 2004, Nr. 103-3777; 2008, Nr. 87-3483), vartojamas sąvokas.
II. MOKĖJIMO PRAŠYMŲ TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS
3. Projektai, dėl kurių Europos Komisija priėmė sprendimą skirti projektui finansuoti ES sanglaudos fondo lėšų (toliau – EK sprendimas) ir kuriems bendrai finansuoti yra skirta Lietuvos Respublikos lėšų, arba transporto infrastruktūros srities projektai, kurių išsamią projekto paraišką yra užregistravusi ir išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios datą (kuri galiotų, jei būtų priimtas EK sprendimas) yra nustačiusi Europos Komisija ir kuriems bendrai finansuoti yra skirta Lietuvos Respublikos lėšų, yra finansuojami iš specialiųjų valstybės biudžeto programų lėšų, skirtų ES sanglaudos fondo projektams finansuoti, – specialiosios Sanglaudos fondo programos (ES lėšos) ir specialiosios Sanglaudos fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) (toliau – specialiosios valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programos) – ir ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų skiriamų bendrojo finansavimo lėšų, kurias privalo užtikrinti galutinis paramos gavėjas. Lėšas rangovui (paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui), atliekančiam darbus, teikiančiam paslaugas ar tiekiančiam prekes pagal pasirašytas sutartis, iš minėtų programų perveda Lietuvos Respublikos finansų ministerijos Valstybės iždo departamentas (toliau – Valstybės iždo departamentas), vadovaudamasis teisės aktais, reglamentuojančiais valstybės iždo sąskaitos valdymą.
4. Mokėjimo paraiškos teikiamos ir apmokamos vadovaujantis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis ir šiomis taisyklėmis.
5. Už mokėjimo prašymų, visų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų tikrinimą bei išlaidų tinkamumo finansuoti nustatymą atsakinga įgyvendinančioji institucija.
6. Projektams, finansuojamiems iš ES sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų, taikomas nuolatinio rangovų (paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų) pateiktų sąskaitų apmokėjimo būdas. Galutinis paramos gavėjas privalo patikrinti kiekvieną rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pateiktą sąskaitą, jos atitiktį rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarties (toliau – sutartis) sąlygoms, patikrinti ir priimti atliktus darbus, suteiktas paslaugas ar pateiktas prekes (išskyrus išankstinio mokėjimo sąskaitą). Galutinis paramos gavėjas, patikrinęs ir pasirašęs sąskaitą, kaip tinkamą apmokėti, privalo pateikti ją įgyvendinančiajai institucijai kartu su mokėjimo prašymu likus ne mažiau kaip 45 kalendorinėms dienoms iki sąskaitoje nurodyto apmokėjimo termino. Mokėjimo prašymų forma, jų teikimo periodiškumas, avansinio ir galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminai ir mokėjimo prašyme nurodomų išlaidų paskirstymo pagal mokėjimo šaltinius mechanizmas nustatomi įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sudarytoje sutartyje dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą atsižvelgus į šiame punkte nurodytus terminus.
7. Įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sudarytoje sutartyje dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą taip pat nustatoma:
7.1. kad kai vienas iš projekto EK sprendimo neviršijančios dalies finansavimo šaltinių yra galutinio paramos gavėjo nuosavos lėšos, tai visos rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pateiktos ir galutinio paramos gavėjo bei įgyvendinančiosios institucijos patikrintos sąskaitos, įskaitant išankstinio mokėjimo sąskaitas, apmokamos proporcingai visiems finansavimo šaltiniams;
7.2. kada galutinis paramos gavėjas sumoka rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) lėšas, mokėtinas ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų:
7.2.2. moka tada, kai įgyvendinančioji institucija patvirtina mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti;
7.2.3. įgyvendinant projektus aplinkos apsaugos srityje, gali mokėti ir tada, kai įgyvendinančioji institucija informuoja galutinį paramos gavėją, kad pagal mokėjimo prašymą pervestos specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos, su sąlyga, kad galutinis paramos gavėjas lėšas, mokėtinas ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų, sumokės iki kito mokėjimo prašymo pateikimo;
7.3. kada pervedamos specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos:
7.3.1. specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų dalis yra pervedama tada, kai galutinis paramos gavėjas pagal mokėjimo prašymą sumoka ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų mokėtiną dalį. Įgyvendinant projektus aplinkos apsaugos srityje, specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų dalis pagal mokėjimo prašymą gali būti pervedama anksčiau, nei galutinis paramos gavėjas sumoka ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų mokėtiną dalį, su sąlyga, kad pagal ankstesnį mokėjimo prašymą galutinis paramos gavėjas sumokėjo lėšas, mokėtinas ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų (ši sąlyga netaikoma iki 2010 m. gruodžio 31 d.).
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-380, 2010-12-14, Žin., 2010, Nr. 148-7604 (2010-12-18), i. k. 1102050ISAK001K-380
7.3.2. kai vienas iš projekto finansavimo šaltinių yra paskolos lėšos, projekto pradžioje iš paskolos lėšų mokėtina dalis gali būti apmokama iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų projektui finansuoti skiriamų bendrojo finansavimo lėšų. Kai išnaudojamos iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų projektui finansuoti skiriamos bendrojo finansavimo lėšos, bendrojo finansavimo dalis mokama iš paskolos lėšų. Jei nustatyta, kad paskolos lėšos mokamos tada, kai panaudojamos iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų projektui finansuoti skiriamos bendrojo finansavimo lėšos, įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą, išskyrus mokėjimo prašymą dėl apmokėjimo pagal sutartis, pasirašytas iki 2004 m. rugpjūčio 27 d. ir nurodytas šių taisyklių 7 priede, bei paslaugų teikimo sutartis, gali tvirtinti tik tada, kai galutinis paramos gavėjas pateikia dokumentą, kuriuo garantuojamos paskolos lėšos (paskolos sutartį, banko garantinį raštą, kuriuo įsipareigojama suteikti paskolą). Kai vienas iš projekto finansavimo šaltinių yra paskolos lėšos, sutartys, išskyrus paslaugų teikimo sutartis, gali būti sudaromos tik po to, kai galutinis paramos gavėjas pateikia dokumentą, kuriuo garantuojamos paskolos lėšos (paskolos sutartį, banko garantinį raštą, kuriuo įsipareigojama suteikti paskolą), ir ši nuostata turi būti įtraukta į įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sudarytą sutartį dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą (reikalavimas pateikti dokumentą, kuriuo garantuojamos EK sprendimą viršijančios paskolos lėšos, netaikomas sudarant sutartis ir tvirtinant mokėjimo prašymus dėl aplinkos apsaugos projektų įgyvendinimo, kuriems darbo grupė, sudaryta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 4 d. įsakymu Nr. 1K-004 „Dėl darbo grupės sudarymo“, pasiūlė skirti papildomą finansavimą ir šiems pasiūlymams pritarė Lietuvos Respublikos Vyriausybė (toliau – projektai, kuriems skirtas papildomas finansavimas).
Projektams, kuriems skirtas papildomas finansavimas, pagal sutartį išmokėjus visas EK sprendime numatytas tinkamas finansuoti išlaidas ir pradėjus mokėjimus iš lėšų, kurios viršija projekto EK sprendime numatytas tinkamas finansuoti išlaidas, visos rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pateiktos ir galutinio paramos gavėjo bei įgyvendinančiosios institucijos patikrintos sąskaitos gali būti apmokamos vien tik iš specialiosios Sanglaudos fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) lėšų, viršijančių EK sprendime numatytas tinkamas finansuoti išlaidas, o joms pasibaigus, pradedami mokėjimai ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų skiriamų bendrojo finansavimo lėšų, kurias privalo užtikrinti galutinis paramos gavėjas.
8. Galutinis paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai įgyvendinančiosios institucijos nustatytos ir su mokėjimo institucija suderintos formos mokėjimo prašymus, kuriuose turi būti pateikta visa informacija, reikalinga šių taisyklių 1 priede pateiktai pavyzdinei mokėjimo prašymų registracijos žurnalo (toliau – registracijos žurnalas) formai ir šiose taisyklėse nurodytoms ES sanglaudos fondo projekto finansinei ataskaitai (2 priedas) ir ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitai (3 priedas), teikiamoms tarpinei ir mokėjimo institucijoms, užpildyti.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin., 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
9. Mokėjimo prašymai teikiami nuo sutartyje nustatytos projekto pradžios datos iki galutinio mokėjimo prašymų pateikimo termino, kuris negali būti vėlesnis už sutartyje nustatytą projekto pabaigos datą ir turi neprieštarauti šių taisyklių 6 punkte nustatytam terminui. Mokėjimo prašymas, pateiktas iki sutartyje nustatytos projekto pradžios datos arba po sutartyje nustatyto galutinio mokėjimo prašymų pateikimo termino, negali būti patenkintas. Jeigu rangovas (paslaugų teikėjas ar prekių tiekėjas) dėl vėluojančių darbų ar kitų priežasčių nori pratęsti sutartį, jis, atsižvelgdamas į šių taisyklių 10 punkte nurodytą prašymo pateikimo tvarką, ne vėliau kaip iki galutinio paramos gavėjo nustatytos datos privalo pateikti galutiniam paramos gavėjui prašymą pratęsti sutartį.
10. Galutinis paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai prašymą pratęsti sutarties terminą. Tuo atveju, jeigu galutinio paramos gavėjo prašymas dėl sutarties termino pratęsimo atidėtų projekto pabaigos datą, nustatytą EK sprendime, su galutiniu paramos gavėju suderintas siūlymas dėl EK sprendimo skirti projektui ES sanglaudos fondo lėšų pakeitimo teikiamas Europos Komisijai vadovaujantis Sanglaudos fondo priežiūros komiteto nustatyta tvarka ir terminais. Jeigu Europos Komisija pritaria EK sprendimo pakeitimui, galutinio mokėjimo prašymo pateikimo terminas pratęsiamas įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sudarytoje sutartyje dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą, ir galutinis paramos gavėjas pratęsia sutarties galiojimo terminą.
11. Galutinis paramos gavėjas kartu su mokėjimo prašymais priklausomai nuo mokėjimo sąlygų pateikia šiuos dokumentus:
11.1. su avansinio mokėjimo prašymu – sutartyje nurodytus dokumentus ir banko garantiją arba draudimo įmonės laidavimo draudimo liudijimą dėl avanso sumos;
11.2. su tarpinio mokėjimo prašymu – ataskaitinio laikotarpio išlaidų pagrindimo dokumentus 2 egzemplioriais (kurių vienas vėliau grąžinamas galutiniam paramos gavėjui) ir, jei buvo išmokėtos bendrojo finansavimo lėšos ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų, – išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus ir galutinio paramos gavėjo patvirtintas kopijas (dokumentai vėliau grąžinami galutiniam paramos gavėjui). Kartu su mokėjimo prašymu teiktinų dokumentų ir jų patvirtintų kopijų skaičius nustatomas įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sudarytoje sutartyje dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą. Projekto išlaidos turi būti patvirtintos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515) 13 straipsnyje nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus;
12. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija jį užregistruoja ES struktūrinių fondų ir ES sanglaudos fondo kompiuterizuotoje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje (toliau – SFMIS) arba registracijos žurnale, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS. Įgyvendinančioji institucija prireikus gali papildyti registracijos žurnalo formą. Kiekvieno mėnesio paskutinę darbo dieną įgyvendinančioji institucija išspausdina iš SFMIS arba registracijos žurnalo, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, per tą mėnesį gautų mokėjimo prašymų ataskaitą.
13. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija privalo patikrinti, ar mokėjimo prašymas:
14. Jeigu nors vieną iš šių taisyklių 13 punkte nurodytų tikrinimo elementų įgyvendinančioji institucija įvertina neigiamai, ji paprašo galutinio paramos gavėjo per 10 darbo dienų ištaisyti mokėjimo prašymo trūkumus. Jei galutinis paramos gavėjas per 10 darbo dienų neištaiso mokėjimo prašymo trūkumų, įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą atmeta, nurodydama atmetimo priežastis. Pašalinęs nurodytus trūkumus, galutinis paramos gavėjas mokėjimo prašymą gali pateikti pakartotinai.
15. Jeigu visus šių taisyklių 13 punkte nurodytus tikrinimo elementus įgyvendinančioji institucija įvertina teigiamai, mokėjimo prašymas laikomas priimtu ir perduodamas mokėjimo prašymo pagrįstumą tikrinti įgaliotiems įgyvendinančiosios institucijos darbuotojams.
16. Įgyvendinančioji institucija vertina mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti ir pateikia Valstybės iždo departamentui mokėjimo paraišką per 30 kalendorinių dienų nuo priimto tinkamo mokėjimo prašymo užregistravimo dienos.
17. Jeigu įgyvendinančioji institucija negali įvertinti patirtų išlaidų dėl informacijos trūkumo, pavyzdžiui, pridėti ne visi patirtų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai, ir (arba) išlaidų tinkamumui įvertinti būtina patikra projekto įgyvendinimo vietoje ir (arba) pas galutinį paramos gavėją, įgyvendinančioji institucija paprašo galutinio paramos gavėjo pateikti trūkstamą informaciją ir (arba) atlieka patikrą projekto įgyvendinimo vietoje ir (arba) pas galutinį paramos gavėją arba kompensuoja tik išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais pagrįstų tinkamų finansuoti išlaidų sumą. Likusi išlaidų dalis nekompensuojama ir apie tai įgyvendinančioji institucija informuoja galutinį paramos gavėją. Jeigu laiku nebuvo pateikti būtini išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai, išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti galutiniam paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus su pridėtais reikiamais išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais.
18. Mokėjimo prašymą tikrina ne mažiau kaip du įgyvendinančiosios institucijos darbuotojai, iš kurių vienas pildo įgyvendinančiosios institucijos patvirtintos formos mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapą, kuriame nurodoma ši informacija:
18.2. ar pateikti visi reikalaujami priedai: techninė informacija, galutinio paramos gavėjo patikros lapo kopija su parašais, išlaidų pagrindimo dokumentai ir priklausomai nuo sutarties, sudarytos įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą, nuostatų:
18.2.1. jeigu ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos turi būti pervestos prieš teikiant mokėjimo prašymą, patikrina, ar sumos, mokėtinos ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšomis, buvo išmokėtos ir ar pateikti visi išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai ir kiti dokumentai;
18.2.2. jeigu ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos turi būti pervestos tada, kai įgyvendinančioji institucija patvirtina mokėjimo prašymą, patikrina, ar pridėti visi išlaidų pagrindimo dokumentai. Šiuo atveju, prieš rengdama mokėjimo paraišką, įgyvendinančioji institucija privalo įsitikinti, ar ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos buvo sumokėtos, ir gauti iš galutinio paramos gavėjo išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus;
18.2.3. jeigu, įgyvendinant projektus aplinkos apsaugos srityje, ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos gali būti pervestos tada, kai įgyvendinančioji institucija informuoja galutinį paramos gavėją, kad pagal mokėjimo prašymą pervestos specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos, įsitikina, kad pagal ankstesnį mokėjimo prašymą galutinis paramos gavėjas sumokėjo lėšas, mokėtinas ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų;
18.3. ar mokėjimo prašymas atitinka EK sprendimą (ar teisinga nuoroda į EK sprendimą, ar laikomasi nustatytų terminų ir kita), jei dėl projekto yra priimtas EK sprendimas; ar mokėjimo prašymas atitinka transporto infrastruktūros srities projekto paraišką, jei dėl transporto infrastruktūros srities projekto EK sprendimas dar nėra priimtas, tačiau Europos Komisija yra užregistravusi išsamią transporto infrastruktūros srities projekto paraišką ir nustačiusi išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios datą (kuri galiotų, jei būtų priimtas EK sprendimas);
18.4. ar visos mokėjimo prašyme nurodytos išlaidos yra tinkamos finansuoti ir deklaruoti Europos Komisijai. Rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pateiktoje išankstinio mokėjimo sąskaitoje nurodytos lėšos gali būti laikomos tinkamomis deklaruoti Europos Komisijai išlaidomis, jei kartu yra pateikta banko garantija arba draudimo įmonės laidavimo draudimo liudijimas dėl išrašytos sąskaitos sumos ir įgyvendinančioji institucija yra įsitikinusi, kad:
18.5. ar nurodyta, kiek lėšų ir iš kokių šaltinių turi būti išmokėta rangovui (paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui). Jei ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų išmokėta mažiau, negu nustatyta įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sutartyje dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą, sumos, mokėtinos iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų, mažinamos iki įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sutartyje nustatyto specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų ir ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų santykio. Likusi dalis, mokėtina iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų, išmokama galutiniam paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus su pridėtais išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentais.
19. Jeigu pagal sutarties, sudarytos įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo dėl pareigų ir atsakomybės įgyvendinant projektą, nuostatas ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos turi būti pervestos tada, kai įgyvendinančioji institucija patvirtina mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija informuoja galutinį paramos gavėją apie patvirtintą ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų mokėtiną sumą ir, gavusi iš galutinio paramos gavėjo išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus, patikrina, ar šios lėšos buvo išmokėtos, ir tai pažymi mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape. Kol galutinis paramos gavėjas nesumoka ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų dalies, mokėjimo paraiška neteikiama arba, jeigu galutinis paramos gavėjas perveda ne visą ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų dalies sumą, sumos, mokėtinos iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų, mažinamos iki įgyvendinančiosios institucijos ir galutinio paramos gavėjo sutartyje nustatyto specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų ir ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų santykio.
Jeigu, įgyvendinant projektus aplinkos apsaugos srityje, ne specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos gali būti pervestos tada, kai įgyvendinančioji institucija informuoja galutinį paramos gavėją, kad pagal mokėjimo prašymą pervestos specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšos, įgyvendinančioji institucija turi įsitikinti, kad pagal ankstesnį mokėjimo prašymą galutinis paramos gavėjas sumokėjo lėšas, mokėtinas ne iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų lėšų.
20. Įgyvendinančioji institucija prireikus gali papildyti pavyzdinius mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapo klausimus.
21. Kitas įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas patikrina mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape įrašytą informaciją, pasirašo ir perduoda jį kartu su mokėjimo prašymu šiuos prašymus įgaliotam tvirtinti įgyvendinančiosios institucijos darbuotojui.
22. Mokėjimo prašymus įgalioti tvirtinti įgyvendinančiosios institucijos darbuotojai patvirtina mokėjimo prašymą ir mokėjimo prašymų tikrinimo bei tvirtinimo rezultatus ir datas įgyvendinančioji institucija įtraukia į SFMIS arba užregistruoja registracijos žurnale, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS.
23. Įgyvendinančioji institucija patikrina kartu su mokėjimo prašymu gautų dokumentų atitiktį originalams. Dokumentų originalus įgyvendinančioji institucija turi pažymėti įgyvendinančiosios institucijos žyma ir grąžinti galutiniam paramos gavėjui jam priklausančius egzempliorius, o įgyvendinančiajai institucijai priklausantys egzemplioriai kartu su mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapu segami į projekto bylą.
III. MOKĖJIMO PARAIŠKŲ TVIRTINIMAS IR APMOKĖJIMAS
24. Remdamasi patvirtintų mokėjimo prašymų tikrinimo ir tvirtinimo lapu ir SFMIS arba registracijos žurnalo, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, duomenimis, įgyvendinančioji institucija rengia mokėjimo paraišką, adresuotą Valstybės iždo departamentui. Pagal patvirtintą mokėjimo prašymą pildant mokėjimo paraiškas patvirtintos tinkamos finansuoti išlaidos nurodomos pagal atskiras specialiąsias valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programas tokiu santykiu, kad apmokėjus mokėjimo prašymą apmokėtos tinkamos finansuoti išlaidos būtų paskirstytos pagal EK sprendime nustatytą ES ir bendrojo finansavimo lėšų santykį. Mokėjimo paraiškos stulpelyje „mokėjimo dokumentas“ turi būti nurodyti EK sprendimo, sutarties ir mokėjimo prašymo numeriai.
25. PVM išlaidos, pagal 2003 m. sausio 6 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 16/2003, nustatančio specialias išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1164/94 įgyvendinimo taisykles dėl išlaidų priemonėms, kurias dalinai finansuoja Sanglaudos fondas, tinkamumo (OL 2004 m. specialusis leidimas, 14 skyrius, 1 tomas, p. 189), nuostatas tinkamos finansuoti iš ES sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų, yra įtraukiamos į bendras projekto tinkamas finansuoti išlaidas ir finansuojamos iš specialiųjų valstybės biudžeto ES sanglaudos fondo programų. PVM išlaidos, netinkamos finansuoti iš ES sanglaudos fondo, gali būti apmokėtos iš asignavimų valdytojo specialiosios Sanglaudos fondo programos (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM). Dėl tokių PVM išlaidų įgyvendinančioji institucija pildo mokėjimo paraišką pagal specialiąją Sanglaudos fondo programą (bendrojo finansavimo lėšos ir PVM) ir mokėjimo paraiškos stulpelyje „mokėjimo dokumentas“ papildomai nurodo, kad tai PVM lėšos.
26. Mokėjimo paraiška rengiama tokia tvarka:
26.1. jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, mokėjimo paraišką rengiantis įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas parengia mokėjimo paraišką, išspausdina ją ir pateikia mokėjimo paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotam darbuotojui, kuris sutikrina mokėjimo paraiškoje esančius duomenis su registracijos žurnale ir mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape esančiais duomenimis ir pateikia mokėjimo paraišką pasirašyti darbuotojams, įgaliotiems pasirašyti mokėjimo paraiškas. Pasirašius mokėjimo paraišką, mokėjimo paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotas darbuotojas ją užregistruoja mokėjimo paraiškų registracijos žurnale;
26.2. jei vadovaujančioji institucija yra patvirtinusi SFMIS, mokėjimo paraišką rengiantis įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas įtraukia duomenis apie rangovui (paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui) mokėtinas sumas ir kitus mokėjimo paraiškos rekvizitus į SFMIS, išspausdina mokėjimo paraišką ir pateikia mokėjimo paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotam darbuotojui, kuris sutikrina mokėjimo paraiškoje esančius duomenis su registracijos žurnale ir mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lape esančiais duomenimis ir pateikia mokėjimo paraišką pasirašyti darbuotojams, įgaliotiems pasirašyti mokėjimo paraiškas. Pasirašius mokėjimo paraišką, mokėjimo paraiškas tikrinti ir registruoti įgaliotas darbuotojas ją užregistruoja SFMIS;
26.3. jei vadovaujančioji institucija yra patvirtinusi SFMIS, įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas, atsakingas už mokėjimo paraiškų Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemoje (toliau – VBAM sistema) rengimą, importuoja duomenis apie mokėtinas sumas į VBAM sistemą. Jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas, atsakingas už mokėjimo paraiškų VBAM sistemoje rengimą, remdamasis mokėjimo paraiškomis, įtraukia duomenis apie mokėtinas sumas į VBAM sistemą. Mokėjimo paraiškos VBAM sistemoje rengiamos, tvirtinamos ir apmokamos Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių nustatyta tvarka.
27. Tinkamos finansuoti išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai buvo apmokėtos rangovui (paslaugų teikėjui ar prekių tiekėjui), išskyrus tinkamas finansuoti išlaidas, sumokėtas iš galutinio paramos gavėjo lėšų prieš teikiant mokėjimo prašymą įgyvendinančiajai institucijai, kurios pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai įgyvendinančioji institucija patvirtina mokėjimo prašymą. Tinkamos finansuoti išlaidos pagal pripažinimo deklaruotinomis Europos Komisijai datą užregistruojamos SFMIS arba, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, registracijos žurnale kaip deklaruotinos Europos Komisijai ir įtraukiamos į atitinkamo laikotarpio mokėjimo paraiškas Europos Komisijai.
IV. ATASKAITŲ TEIKIMAS
28. Įgyvendinančioji institucija, įvykus pasikeitimams, kurie turi įtakos projekto pripažintų tinkamų finansuoti išlaidų sumai, iki kiekvieno mėnesio 10 dienos teikia nustatytos formos ES sanglaudos fondo projekto finansinę ataskaitą (2 priedas) ir ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitą (3 priedas) tarpinės institucijos padaliniui, atsakingam už ES sanglaudos fondo lėšų administravimą, ir mokėjimo institucijai.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin., 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
29. Įgyvendinančioji institucija, po paskutinės pateiktos mokėjimo paraiškos Europos Komisijai pripažinusi deklaruotinomis Europos Komisijai konkretaus projekto išlaidas, siekiančias 10 procentų projekto tinkamų finansuoti išlaidų vertės, per ne ilgesnį kaip dviejų mėnesių laikotarpį parengia ir teikia mokėjimo institucijai mokėjimo paraišką Europos Komisijai tarpiniam mokėjimui pagal standartinę formą, nurodytą 2002 m. liepos 29 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1386/2002, nustatančio išsamias Tarybos reglamento (EB) Nr. 1164/94 įgyvendinimo taisykles dėl Sanglaudos fondo paramos valdymo ir kontrolės sistemų bei finansinių koregavimų atlikimo tvarkos (OL 2004 m. specialusis leidimas, 14 skyrius, 1 tomas, p. 162) (toliau – Reglamentas Nr. 1386/2002), II priede, kurioje deklaruojamos atitinkamos ES sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo išlaidos, patirtos ir užregistruotos SFMIS, arba, jei vadovaujančioji institucija nėra patvirtinusi SFMIS, registracijos žurnaluose kaip deklaruotinos Europos Komisijai nuo išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pradžios iki atitinkamos datos, kartu su mokėjimo paraiškos Europos Komisijai standartinėje formoje reikalaujamais pridėti priedais ir tinkamų finansuoti išlaidų pagrindimo ir jų apmokėjimo įrodymo dokumentais. Įgyvendinančioji institucija mokėjimo paraiškas Europos Komisijai tarpiniams mokėjimams gali teikti mokėjimo institucijai ir pripažinusi deklaruotinomis Europos Komisijai mažesnę išlaidų dalį, nei nurodyta šiame punkte, taip pat privalo jas teikti mokėjimo institucijos reikalavimu.
Mokėjimo paraišką Europos Komisijai galutiniam mokėjimui pagal standartinę formą, nurodytą Reglamento Nr. 1386/2002 II priede, kartu su galutine projekto įgyvendinimo ataskaita ir tinkamų finansuoti išlaidų pagrindimo ir jų apmokėjimo įrodymo dokumentais įgyvendinančioji institucija privalo pateikti mokėjimo institucijai ne vėliau kaip per du mėnesius nuo projekto darbų ir mokėjimų pabaigos.
Įgyvendinančioji institucija, rengdama mokėjimo paraiškas Europos Komisijai, privalo atsižvelgti į patikrų vietoje ir kitų įgaliotų institucijų atliktų patikrinimų rezultatus.
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir
bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo
rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių
tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar
planuojamas išmokėti lėšas taisyklių
3 priedas
(ES sanglaudos fondo projekto sutarčių finansinės būklės ataskaitos forma)
__________________________________________________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
ES SANGLAUDOS FONDO PROJEKTO SUTARČIŲ FINANSINĖS BŪKLĖS ATASKAITA
IKI <METAI, MĖNUO, DIENA>
________ Nr. _______
(data)
______________________
(sudarymo vieta)
Projekto pavadinimas: Komisijos sprendimo Nr.: Komisijos sprendimo data: Komisijos suteikta nuoroda (CCI Nr.): Planuojama išlaidų (pradinis biudžetas): |
||||||||||||||
Planuojama išlaidų iš Sanglaudos fondo: ________ eurų (___ %) Planuojama išlaidų iš bendrojo finansavimo*: ________ eurų(___ %) |
||||||||||||||
Sutarties kodas |
Rangovo (paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo) pavadinimas |
Sutarties apibūdinimas |
Sutarties pasirašymo data |
Planuojama sutarties pabaiga** |
Bendra projekto vertė pagal sutartį |
Išmokėta pagal sutartį bendra lėšų suma* |
Likusi išmokėti pagal sutartį bendra lėšų suma |
Projekto vertė pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų |
Sumokėta pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų suma* |
Likusi sumokėti pagal sutartį iš Sanglaudos fondo lėšų suma |
Projekto vertė pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų*** |
Sumokėta pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų suma **** |
iš jų iš palūkanų, sukauptų nuo Europos Sąjungos sanglaudos fondo (ISPA programos) lėšų |
Likusi išmokėti pagal sutartį iš bendrojo finansavimo lėšų suma*** |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=9+12 |
7=10+13 |
8=6-7 **** |
9 |
10 |
11=9-10 **** |
12 |
13 |
14 |
15=12-13**** |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABOS: * Nurodomos tik deklaruotinos EK išlaidos.
** Jei sutartis baigta, skliausteliuose įrašyti faktinę sutarties pabaigos datą.
*** Jei bendrojo finansavimo lėšos numatytos ar išmokamos ne iš valstybės biudžeto, nurodyti lėšų šaltinį.
**** Jei žinoma, kad likusi išmokėti suma yra kitokia nei apskaičiuota pagal šią formulę, įrašyti aktualią likusią išmokėti sumą.
_____________ (vadovo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_____________ (ataskaitą užpildžiusio darbuotojo pareigų pavadinimas) |
________ (parašas) |
_______________ (vardas ir pavardė) |
_________________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-374, 2005-12-07, Žin., 2005, Nr. 145-5291 (2005-12-13); Žin., 2005, Nr. 147-0 (2005-12-17), i. k. 1052050ISAK001K-374
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin., 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo
finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams
(paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir
atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti
lėšas taisyklių
4 priedas
(Planuojamų išlaidų iš ES sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų N – N+2 mėnesiais ataskaitos forma)
________________________________________________________________________________________________________________
(įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
PLANUOJAMŲ IŠLAIDŲ IŠ ES SANGLAUDOS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO (ĮSKAITANT PVM) LĖŠŲ ________________ MĖNESIAIS ATASKAITA
_________________ Nr. __________________
(data)
________________________________________________
(sudarymo vieta)
tūkst. eurų
Projekto pavadinimas, Komisijos suteikta nuoroda |
Planuojama išlaidų N – N+2 mėnesiais iš Sanglaudos fondo lėšų |
Planuojama išlaidų N – N+2 mėnesiais iš bendrojo finansavimo lėšų |
||||||
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso: |
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________________ ________________________ _________________________
(vadovo pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
__________________________ ________________________ _________________________
(pareigų pavadinimas) (parašas) (vardas ir pavardė)
_________________
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
5 priedas. Neteko galios nuo 2012-10-28
Priedo naikinimas:
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin. 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
6 priedas. Neteko galios nuo 2012-10-28
Priedo naikinimas:
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin. 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir
bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo
rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių
tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas
ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių
7 priedas
SUTARČIŲ, KURIOMS TAIKOMA EUROPOS SĄJUNGOS SANGLAUDOS FONDO IR BENDROJO FINANSAVIMO LĖŠŲ IŠMOKĖJIMO RANGOVAMS (PASLAUGŲ TEIKĖJAMS AR PREKIŲ TIEKĖJAMS) IR ATSISKAITYMO UŽ IŠMOKĖTAS AR PLANUOJAMAS IŠMOKĖTI LĖŠAS TAISYKLIŲ 7.3.2 PUNKTE NUSTATYTA IŠIMTIS DĖL PASKOLOS SUTARTIES, BANKO GARANTINIO RAŠTO, KURIUO ĮSIPAREIGOJAMA SUTEIKTI PASKOLĄ, PATEIKIMO, SĄRAŠAS
Eil. Nr. |
Projekto numeris |
Projekto pavadinimas |
Sutarties pavadinimas |
Sutarties pasirašymo data |
Rangovas/ konsultantas |
1. |
2001/LT/16/P/PE/004 |
Tauragės regiono atliekų tvarkymo sistemos sukūrimas |
Didžiųjų atliekų aikštelių statyba Tauragės regione |
2004-04-07 |
AB „Klaipėdos hidrotechnika“ |
2. |
2001/LT/16P/PE/008 |
Šiaulių regiono atliekų tvarkymo sistemos sukūrimas |
Žaliųjų atliekų kompostavimo aikštelės įrengimas |
2004-07-14 |
UAB „Šiaulių kelias“ |
_________________
Papildyta priedu:
Nr. 1K-114, 2005-04-19, Žin., 2005, Nr. 52-1771 (2005-04-23), i. k. 1052050ISAK001K-114
Priedo pakeitimai:
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
Priedų pakeitimai:
1 ir 2 priedai
Papildyta priedu:
Nr. 1K-392, 2014-11-25, paskelbta TAR 2014-11-27, i. k. 2014-18061
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-328, 2004-10-04, Žin., 2004, Nr. 149-5411 (2004-10-09), i. k. 1042050ISAK001K-328
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-340, 2004-10-19, Žin., 2004, Nr. 155-5657 (2004-10-23), i. k. 1042050ISAK001K-340
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-366, 2004-11-15, Žin., 2004, Nr. 167-6145 (2004-11-17), i. k. 1042050ISAK001K-366
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-114, 2005-04-19, Žin., 2005, Nr. 52-1771 (2005-04-23), i. k. 1052050ISAK001K-114
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
5.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-374, 2005-12-07, Žin., 2005, Nr. 145-5291 (2005-12-13); Žin., 2005, Nr. 147-0 (2005-12-17), i. k. 1052050ISAK001K-374
Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
6.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-158, 2008-04-25, Žin., 2008, Nr. 50-1870 (2008-04-30), i. k. 1082050ISAK001K-158
Dėl finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
7.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-358, 2008-11-07, Žin., 2008, Nr. 132-5094 (2008-11-18), i. k. 1082050ISAK001K-358
Dėl finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
8.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-380, 2010-12-14, Žin., 2010, Nr. 148-7604 (2010-12-18), i. k. 1102050ISAK001K-380
Dėl finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos Sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
9.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-358, 2012-10-24, Žin., 2012, Nr. 125-6289 (2012-10-27), i. k. 1122050ISAK001K-358
Dėl finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 "Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
10.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-392, 2014-11-25, paskelbta TAR 2014-11-27, i. k. 2014-18061
Dėl finansų ministro 2004 m. rugpjūčio 16 d. įsakymo Nr. 1K-288 „Dėl Europos Sąjungos sanglaudos fondo ir bendrojo finansavimo lėšų išmokėjimo rangovams (paslaugų teikėjams ar prekių tiekėjams) ir atsiskaitymo už išmokėtas ar planuojamas išmokėti lėšas taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo