Suvestinė redakcija nuo 2005-10-09 iki 2006-04-22

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2004, Nr. 116-4361, i. k. 1042050ISAK001K-276

 

Nauja redakcija nuo 2005-04-03:

Nr. 1K-075, 2005-03-24, Žin. 2005, Nr. 43-1375 (2005-04-02), i. k. 1052050ISAK001K-075

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL PHARE PROGRAMOS IR PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS

PRIEMONĖS PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO ir finansinės priežiūros Ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, Gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą IR/ARBA PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĘ,

TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2004 m. liepos 23 d. Nr. 1K-276

Vilnius

 

Siekdamas nustatyti pagrindinius PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros vykdymo principus,

tvirtinu PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę, taisykles (pridedama).

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                      ALGIRDAS BUTKEVIČIUS

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro

2004 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. 1K-276

(Lietuvos Respublikos finansų ministro

2005 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-075

redakcija)

 

PHARE PROGRAMOS IR PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS

projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės

institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą

IR/ARBA PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONę, TAISYKLĖS

 

I. Bendrosios nuostatos

 

1. PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę, taisyklės (toliau vadinama – Taisyklės) nustato PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros vykdymo tvarką.

2. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Paramos gavėjas – ministerija, kita valstybės institucija ar įstaiga, gaunanti finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę.

Tiekėjas – bet kuris ūkio subjektas – fizinis asmuo, privatusis juridinis asmuo, viešasis juridinis asmuo ar tokių asmenų grupė, galintis pasiūlyti ar siūlantis prekes, paslaugas, darbus.

Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Finansinių Europos Sąjungos paramos programų lėšų valdymo ir kontrolės taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. liepos 31 d. nutarimu Nr. 953 (Žin., 2001, Nr. 68-2472), sąvokas.

 

II. PHARE PROGRAMOS IR/ARBA PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS PROJEKTO ĮGYVENDINIMAS

 

3. Paramos gavėjas, gavęs iš Finansų ministerijos informaciją apie pasirašytus Finansinius memorandumus, kuriais patvirtinami PHARE projektai ir jų aprašymai (Project fiche), arba informaciją apie Europos Komisijos sprendimus, kuriais patvirtinami Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektai, nedelsdamas savo institucijoje ar įstaigoje paskiria vyresnįjį programos pareigūną, kitus atsakingus asmenis, užtikrina reikiamus žmonių išteklius ir jų tinkamą kompetencijos lygį, procedūras, metodologijas ir kitas priemones, reikalingas sėkmingam projekto įgyvendinimui. Paramos gavėjas pasirašo sutartį dėl PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir priežiūros pagal Finansų ministerijos patvirtintą sutarties formą ir pateikia ją viešajai įstaigai Centrinei projektų valdymo agentūrai (toliau vadinama – CPVA) kartu su vyresniojo programos pareigūno pasirašyta vyresniojo programos pareigūno deklaracija.

4. Vyresnysis programos pareigūnas atsako už projekto veiklos tinkamą koordinavimą ir priežiūrą, užduočių, susijusių su projektu, įvykdymą, projekto rezultatus. Paramos gavėjas laikosi projekto aprašyme (Project fiche) nurodyto projekto įgyvendinimo grafiko, informuoja CPVA apie pasikeitimus arba vėlavimus, užtikrina visų parengiamųjų darbų atlikimą institucijoje ar įstaigoje (konkretaus viešojo pirkimo poreikio nustatymą ir detalizavimą, techninių užduočių parengimą, suderinimą su kitomis institucijomis, leidimų gavimą ir kita).

5. Pasibaigus projekto parengiamiesiems darbams, paramos gavėjas pagal CPVA nustatytą formą ir pildymo instrukcijas parengia ir pateikia CPVA detalų viešųjų pirkimų planą.

6. CPVA patvirtinus viešųjų pirkimų planą, paramos gavėjas organizuoja:

6.1. išankstinio skelbimo apie numatomus viešuosius pirkimus parengimą ir jį pateikia CPVA tvirtinti (jei išankstinis skelbimas buvo numatytas viešųjų pirkimų plane);

6.2. pirkimo dokumentų pagal CPVA pateiktas tipines pirkimo dokumentų formas ir pirkimo skelbimo pagal Viešųjų pirkimų tarnybos prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (toliau vadinama – VPT) patvirtintą formą parengimą ir teikia juos CPVA tvirtinti.

7. CPVA paskelbus apie viešąjį pirkimą, paramos gavėjas:

7.1. bendradarbiauja su CPVA atlikdamas viešųjų pirkimų procedūras;

7.2. paskiria viešojo pirkimo komisijos narius į viešojo pirkimo komisiją, pateikia komisijos narių gyvenimo aprašymus CPVA ir užtikrina šių narių dalyvavimą viešojo pirkimo komisijos darbe iki galutinio sprendimo dėl laimėtojo nustatymo priėmimo.

8. CPVA parengus pirkimo sutartį, paramos gavėjas ją pasirašo ir grąžina CPVA. Paramos gavėjas, gavęs iš CPVA visų sutarties šalių pasirašytą pirkimo sutartį, nedelsdamas organizuoja sutarties vykdymą, atlieka sutarties vykdymo priežiūrą ir informuoja CPVA bei Finansų ministeriją apie problemas, galinčias turėti įtakos sutarties įgyvendinimui.

9. Paramos gavėjas užtikrina, kad pirkimo sutarties vykdymo pradžioje tiekėjas surengtų įvadinį posėdį (Inception, Kick–off Meeting). Posėdyje privalo dalyvauti paramos gavėjo atstovai, atsakingi už projekto rezultatus, vyresnysis programos pareigūnas ir tiekėjas, taip pat CPVA bei Finansų ministerijos atstovai. Susitikimo metu turi būti aptariamos pirkimo sutarties ir kiekvienos užduoties atskirai vykdymo detalės.

10. Vykdydamas pirkimo sutartį, paramos gavėjas:

10.1. bendradarbiauja su tiekėjo atstovais projekto įgyvendinimo klausimais;

10.2. palaiko ryšius su CPVA ir Finansų ministerija projekto įgyvendinimo klausimais;

10.3. atsako už bendrą projekto veiklos koordinavimą ir priežiūrą;

10.4. vertina, ar tiekėjo suteiktos paslaugos, pristatytos prekės ar atlikti darbai atitinka pirkimo sutarties reikalavimus;

10.5. tikrina, derina ir tvirtina tiekėjo pateiktus projekto įgyvendinimo dokumentus (perdavimo-priėmimo aktus, sutarties vykdymo ataskaitas ir kitus dokumentus, numatytus sutartyje), teikia tiekėjui pastabas dėl projekto įgyvendinimo dokumentų neatitikties pirkimo sutarties reikalavimams;

10.6. patvirtintus projekto įgyvendinimo dokumentus teikia CPVA, jei tai numatyta pirkimo sutartyje;

10.7. išduoda pirkimo sutarties reikalavimus atitinkančių pasiektų projekto rezultatų priėmimo pažymą, kai tiekėjas pabaigia teikti paslaugas, tiekti prekes ar atlikti darbus;

10.8. informuoja tiekėją apie nustatytus trūkumus prekių ar darbų garantinio laikotarpio metu ir prašo juos pašalinti.

11. Paramos gavėjas įvertina projekto įgyvendinimo riziką ir nedelsdamas informuoja CPVA apie priežastis, galinčias daryti neigiamą įtaką tinkamam projekto įgyvendinimui.

12. Paramos gavėjas, nustatęs pažeidimus ar gavęs informaciją apie įtariamus pažeidimus, nedelsdamas informuoja CPVA.

 

III. PHARE PROGRAMOS IR PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS

PROJEKTŲ FINANSINĖS PRIEŽIŪROS VYKDYMAS

 

13. Paramos gavėjas, naudodamas patikros lapus, kurių pavyzdinės formos pateikiamos šių taisyklių 1–3 prieduose, tikrina ir tvirtina:

13.1. tiekėjo pateiktą avanso sąskaitą ir avanso garantiją, jei avansas yra mokamas paramos gavėjo iš bendrojo finansavimo lėšų, ir užtikrina avanso sumokėjimą;

13.2. kitas tiekėjo sąskaitas ir kartu su jomis pateikiamus dokumentus. Jei sąskaita yra apmokama iš PHARE programos / Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės lėšų, paramos gavėjas patvirtintą sąskaitą kartu su išlaidas pateisinančiais dokumentais ir paramos gavėjo užpildyto bei vyresniojo programos pareigūno pasirašyto patikros lapo kopija išsiunčia CPVA apmokėti. Jei sąskaita yra apmokama paramos gavėjo iš bendrojo finansavimo lėšų, paramos gavėjas užtikrina patvirtintos sąskaitos apmokėjimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

 

14. Jeigu pateiktoje sąskaitoje, kartu su sąskaita pateikiamuose dokumentuose ar garantijoje nustatoma techninių ar finansinių neatitikčių pirkimo sutarties reikalavimams, paramos gavėjas siunčia tiekėjui raštą (kartu su sąskaitos, kitų dokumentų ar garantijos originalais), prašydamas minėtus dokumentus ištaisyti.

15. Paramos gavėjas kaupia ir sistemina finansinę informaciją apie projektų įgyvendinimą.

 

IV. PHARE PROGRAMOS/PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS

PRIEMONĖS Projekto ATASKAITų RENGIMAS IR PATEIKIMAS

 

16. Paramos gavėjas teikia CPVA ir Finansų ministerijai ataskaitas pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 vasario 17 d. įsakymu Nr. 1K-051 „Dėl ataskaitų, teikiamų PHARE programą ir pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę įgyvendinančiai agentūrai ir (arba) Centrinei projektų valdymo agentūrai ir Finansų ministerijai, formų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 28-916) patvirtintas formas ir nustatytą tvarką.

17. Paramos gavėjas teikia CPVA pirkimo sutartyje numatytas projektų įgyvendinimo mėnesio, ketvirčio ir galutines ataskaitas, taip pat kitą informaciją, susijusią su projektų įgyvendinimu.

18. Paramos gavėjas atsako už PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projekto priežiūros ataskaitos (Monitoring report) parengimą laiku ir jos pristatymą PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės priežiūros pakomitečio bei Jungtinio PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės priežiūros komiteto posėdžiuose.

19. PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projekto priežiūros ataskaita rengiama remiantis PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų techninio įgyvendinimo eigos ataskaitomis.

20. PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projekto priežiūros ataskaitos aptarimo posėdžiuose dalyvauja vyresnysis programos pareigūnas ir/arba kiti paramos gavėjo atstovai, atsakingi už projektą.

21. Paramos gavėjas užtikrina informacijos, pateiktos ataskaitose, teisingumą ir sudaro sąlygas CPVA patikrinti šią informaciją.

 

V. pažeidimų įgyvendinant ir prižiūrint PHARE programos

IR/ARBA PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS projektus

nustatymAS ir atskaitomybė

 

22. Paramos gavėjo valstybės tarnautojai ar darbuotojai privalo pranešti savo tiesioginiam vadovui apie įgyvendinant projektą nustatytus arba įtariamus pažeidimus. Apie pažeidimą praneša tas valstybės tarnautojas ar darbuotojas, kuris pirmas pastebėjo pažeidimą ar įtaria, kad pažeidimas gali būti padarytas. Vadovas, kuriam buvo pranešta apie pažeidimą, turi raštu informuoti paramos gavėjo vadovybę ir vyresnįjį programos pareigūną.

23. Tuo atveju, jeigu pažeidimą nustatęs ar įtaręs valstybės tarnautojas ar darbuotojas mano, kad jo tiesioginis vadovas nesiima tinkamų veiksmų pažeidimui ištaisyti, jis turi teisę kreiptis tiesiogiai į įgaliotąjį valstybės pareigūną.

24. Pagrindiniai pažeidimų tipai gali būti:

24.1. klaida (Error);

24.2. pažeidimas (Irregularity);

24.3. sukčiavimo įtarimas (Suspicion of fraud);

24.4. organizuotas nusikaltimas (Organised crime).

25. Pažeidimas pagal pobūdį gali būti:

25.1. padarytas tyčia/dėl neatsargumo (Intentional/Unintentional);

25.2. su finansiniu poveikiu/be finansinio poveikio (Irregularity with financial impact/without financial impact);

25.3. sisteminis/vienkartinis pažeidimas.

26. Pažeidimas, padarytas tyčia – kiekvienos PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinime dalyvaujančios institucijos (Nacionalinio fondo, CPVA, paramos gavėjo arba tiekėjo) padarytas pažeidimas veikimu arba neveikimu siekiant naudos sau arba kitam asmeniui. Tai gali būti:

26.1. sąskaitos (fiktyvios) pateikimas už nepristatytas prekes, neatliktus darbus, nesuteiktas paslaugas;

26.2. fiktyvios juridinio asmens išrašytos sąskaitos (falsifikatai);

26.3. kai sąskaitos suma viršija sumą, nustatytą sutartyje arba faktiškai gautų prekių, atliktų darbų, suteiktų paslaugų sumą;

26.4. kai iš sąskaitos negalima nustatyti kiekio, kainos ar kitos reikalingos informacijos;

26.5. apgaulingas lėšų pervedimas į klaidingai nurodytą sąskaitą;

26.6. dokumentų patikrinimo metu informacijos atskleidimas tretiesiems asmenims;

26.7. patikrinimo vietoje informacijos atskleidimas tretiesiems asmenims;

26.8. klastojimas ir taisymas apskaitos ir/arba kitų įrašų bei juos pagrindžiančių dokumentų.

27. Pažeidimas, padarytas dėl neatsargumo – kiekvienos PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinime dalyvaujančios institucijos (Nacionalinio fondo, CPVA, paramos gavėjo arba tiekėjo) padarytas pažeidimas dėl neatsargumo, kai pažeidžiamos patvirtintos procedūros. Tai gali būti:

27.1. klaidos dėl neatsargumo;

27.2. veiklos procedūrų pažeidimas dėl neatsargumo;

27.3. nepakankamai apibrėžta kontrolės aplinka ir finansų valdymo sistema.

28. Pažeidimas su finansiniu poveikiu – tai pažeidimas, dėl kurio apmokamos nepagrįstos išlaidos.

29. Pažeidimas be finansinio poveikio – tai pažeidimas, nustatytas dar nekompensavus nepagrįstų tiekėjo išlaidų, kurios atskleidus pažeidimą nebūtų kompensuojamos.

30. Sisteminis pažeidimas – pažeidimas, kuris padaromas pakartotinai arba su didele tikimybe vėl pasikartoti visoje sistemoje per įvairius projektus. Tai dažniausiai yra pažeidimai dėl neatsargumo, susiję su nepakankamomis vidaus kontrolės procedūromis, jie gali pasireikšti horizontaliai per visus projektus arba vertikaliai atliekant keletą to paties projekto auditų.

31. Vienkartinis pažeidimas – pažeidimas, kuris padaromas įgyvendinant vieną projektą, tačiau nesusijęs su visa sistema. Jis gali būti padaromas dėl subjektyvių veiksmų arba klaidų įgyvendinant tam tikrą specifinį projektą ir gali būti tiek tyčinis, tiek dėl neatsargumo.

32. Jei nustatytas pažeidimas yra ištaisomas prieš mokėjimą ir tai neužtraukia jokios administracinės arba baudžiamosios atsakomybės, paramos gavėjas apie pažeidimą pranešti neprivalo. Ši išlyga netaikoma, kai pažeidimas nustatomas po mokėjimo, kadangi tokiu atveju reikia imtis išieškojimo procedūrų ir pranešti Europos Komisijai apie pažeidimą.

33. Šalis per 2 mėnesius po kiekvieno ketvirčio pabaigos informuoja Europos Komisiją apie visus pažeidimus, dėl kurių buvo pradėtas administracinio pažeidimo, nusikaltimo arba baudžiamojo nusižengimo tyrimas. Apie pažeidimus Europos Komisija informuojama per ryšius su Europos kovos su sukčiavimu tarnyba (toliau vadinama – OLAF) palaikančią instituciją – Finansinių nusikaltimų tyrimų tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos (toliau vadinama – FNTT). Nacionalinis fondas iš CPVA gautas pažeidimų ataskaitas pateikia FNTT. FNTT informaciją pateikia OLAF.

 

VI. PHARE programos ir/arba PEREINAMOJO LAIKOTARPIO INSTITUCIJŲ PLĖTROS PRIEMONĖS PROJEKTO RENGIMO IR ĮGYVENDINIMO METU SUKAUPTŲ DOKUMENTŲ

Saugojimas

 

34. Paramos gavėjas tvarko ir saugo dokumentus, susijusius su PHARE programos ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektu, Lietuvos Respublikos archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982) nustatyta tvarka.

______________

 


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar

įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal

PHARE programą ir/arba Pereinamojo

laikotarpio institucijų plėtros priemonę,

taisyklių

1 priedas

 

(Sąskaitos ir išlaidas už atliktus darbus pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

____________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ ATLIKTUS DARBUS PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos

valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su rangovu Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2. Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą užpildžiusio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje teisingai nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.1.3.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitoje nurodyti rangovo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.7.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Rangovo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Atlikti darbai atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.4.

Darbų kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Darbų bendra kaina atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.6.

Darbų perdavimo–priėmimo aktas tinkamai užpildytas ir patvirtintas

 

 

 

2.2.7.

Darbų perdavimo–priėmimo akte nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.2.8.

Darbų perdavimo–priėmimo akte nurodyti darbų elementai teisingi

 

 

 

2.2.9.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Sulaikoma suma tinkamai nurodyta

 

 

 

2.3.4.

Pritaikytas tinkamas sulaikomų sumų procentas

 

 

 

2.3.5.

Sukaupta visa sulaikoma suma

 

 

 

2.3.6.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Atlikimo užtikrinimo garantija/ Sulaikomų pinigų garantija

 

 

 

2.4.1.

Garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2.

Garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Garantijos tekstas atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.4.5.

Garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.5.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateiktą sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                               (parašas)                         (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

 


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės

institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę

paramą pagal PHARE programą ir/arba

Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros

priemonę, taisyklių

2 priedas

 

 

(Sąskaitos ir išlaidas už suteiktas paslaugas pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

 

__________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ SUTEIKTAS PASLAUGAS PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su paslaugų teikėju Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2. Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą pildančio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris teisingi

 

 

 

2.1.3.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitoje nurodyti paslaugų teikėjo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.7.

Finansinė ataskaita pateikta

 

 

 

2.1.8.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Paslaugų teikėjo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Ekspertų dirbtų dienų skaičius neviršytas

 

 

 

2.2.4.

Paslaugų kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.2.6.

Tarpinė/galutinė ataskaita patvirtinta

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Sutarties įvykdymo garantija

 

 

 

2.4.1.

Sutarties įvykdymo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2

Sutarties įvykdymo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Sutarties įvykdymo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Sutarties įvykdymo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.4.5.

Sutarties įvykdymo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Sutarties įvykdymo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.5.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Gautas audito ataskaitos originalas

 

 

 

2.6.2.

Audito ataskaitoje pateikta teigiama išvada

 

 

 

2.6.3.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateiktą sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                                 (parašas)                       (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

 


 

PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio

institucijų plėtros priemonės projektų

įgyvendinimo ir finansinės priežiūros

ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar

įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal

PHARE programą ir/arba Pereinamojo

laikotarpio institucijų plėtros priemonę,

taisyklių

3 priedas

 

(Sąskaitos ir išlaidas už pristatytas prekes pateisinančių dokumentų patikros lapo formos pavyzdys)

 

__________________________

(Paramos gavėjo pavadinimas)

 

SĄSKAITOS IR IŠLAIDAS UŽ PRISTATYTAS PREKES PATEISINANČIŲ DOKUMENTŲ PATIKROS LAPAS

 

1. Bendra informacija apie projektą

 

1.1. Projekto pavadinimas

 

1.2. Projekto įgyvendinimo laikotarpis

Pradžia 200_/__/__ pabaiga 200_/__/__

1.3. Viešųjų pirkimų tipas

□ pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą

□ pagal iš Europos Bendrijų bendrojo biudžeto finansuojamų

sutarčių sudarymo procedūrų, vykdomų ne Europos Sąjungos

valstybėse, praktinį vadovą (PRAG)

 

1.4. Sutarties su prekių tiekėju Nr. ir data

 

1.5. Sąskaitos gavimo data

 

1.6. Mokėjimo tipas

□ avansinis

□ tarpinis

□ galutinis

 

2.   Sąskaitos ir išlaidas pateisinančių dokumentų tikrinimo klausimai

 

Nr.

Tikrinimo klausimas

Taip/Ne/Netaikoma

Pastabos

Patikros lapą pildančio asmens parašas

2.1.

Administracinio vertinimo klausimai

 

 

 

2.1.1.

Sąskaita pateikta nustatytu laiku

 

 

 

2.1.2.

Sąskaitoje nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris teisingi

 

 

 

2.1.2.

Visi išlaidas pateisinantys dokumentai yra pateikti

 

 

 

2.1.3.

Sąskaita ir išlaidas pateisinantys dokumentai pasirašyti

 

 

 

2.1.4.

Sąskaitoje nurodyti prekių tiekėjo, paramos gavėjo ir mokėtojo duomenys

 

 

 

2.1.5.

Sąskaitos turinys atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.1.6.

Sąskaitų (PVM sąskaitų faktūrų) originalai pateikti

 

 

 

2.2.

Techninis patikrinimas

 

 

 

2.2.1.

Projektas vykdomas pagal nustatytą grafiką

 

 

 

2.2.2.

Prekių tiekėjo sąskaitos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.3.

Prekių kiekiai atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.4.

Prekių kainos atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.5.

Prekių bendra kaina atitinka sutarties sąlygas

 

 

 

2.2.6.

Prekių perdavimo–priėmimo aktas tinkamai užpildytas ir patvirtintas

 

 

 

2.2.7.

Prekių perdavimo–priėmimo akte nurodytas sutarties pavadinimas ir numeris

 

 

 

2.2.8.

Prekių perdavimo–priėmimo akte prekių kiekiai atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.2.9.

Ar sutartyje yra numatyti reikalavimai dėl prekių kilmės

 

 

 

2.2.10.

Prekių kilmės sertifikatas išduotas prekėms, įsigyjamoms pagal sutartį

 

 

 

2.2.11.

2.2.12.

Prekių kilmės sertifikatas išduotas prekių tiekėjui

 

 

 

2.2.13.

Prekių kilmės sertifikate nurodyta kilmės šalis atitinka sutarties nuostatas

 

 

 

2.2.14.

Prekių kilmės sertifikatas patvirtintas išdavusios institucijos atstovų parašais ir anspaudu

 

 

 

2.2.15.

Nustatyti nukrypimai nuo sutarties sąlygų

 

 

 

2.3.

Finansinis patikrinimas

 

 

 

2.3.1.

Banko sąskaitos duomenys atitinka nurodytuosius sutartyje

 

 

 

2.3.2.

Informacija apie banko sąskaitos pakeitimą pateikta

 

 

 

2.3.3.

Avansinio/tarpinio/galutinio mokėjimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.4.

Sutarties įvykdymo garantija

 

 

 

2.4.1.

Sutarties įvykdymo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.4.2

Sutarties įvykdymo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.4.3.

Sutarties įvykdymo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.4.4.

Sutarties įvykdymo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.4.5.

Sutarties įvykdymo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.4.6.

Sutarties įvykdymo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.

Avansinio mokėjimo garantija

 

 

 

2.5.1.

Avansinio mokėjimo garantijos originalas pateiktas

 

 

 

2.5.2.

Avansinio mokėjimo garantija išduota finansų įstaigos

 

 

 

2.5.3.

Avansinio mokėjimo garantijoje nurodytas tinkamas garantijos gavėjas

 

 

 

2.5.4.

Avansinio mokėjimo garantijos tekstas tinkamas

 

 

 

2.5.6.

Avansinio mokėjimo garantija pateikta dėl reikiamos sumos

 

 

 

2.5.7.

Avansinio mokėjimo garantijos galiojimo terminas tinkamas

 

 

 

2.5.8.

Avansinio mokėjimo grąžinimo suma apskaičiuota tinkamai

 

 

 

2.6.

Kita

 

 

 

2.6.1.

Funkciniai ir ekonominiai klasifikatoriai nurodyti sąskaitoje, teikiant ją CPVA

 

 

 

 

 

3. Kitos pastabos (jei yra):

 

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

4. Rekomendacija:

□ – išmokėti visą sumą pagal pateikta sąskaitą;

□ – išmokėti dalį sumos pagal pateiktą sąskaitą, neviršijant ___________, dėl šių priežasčių:

................................................................................................................................................................

................................................................................................................................................................

 

 

5. Mokėjimo sąlygos:

□ – mokėti litais;

□ – mokėti eurais;

□ – mokėti _______________________(nurodyti valiutą, kuria bus mokama).

 

 

Užpildė: ___________     ________________       _______________       _______________

                              (data)                            (pareigos)                                 (parašas)                    (vardas ir pavardė)

 

 

Sutinku

Vyresnysis programos pareigūnas

(Parašas)

(Vardas ir pavardė)

(Data)

______________

 

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-075, 2005-03-24, Žin., 2005, Nr. 43-1375 (2005-04-02), i. k. 1052050ISAK001K-075

Dėl finansų ministro 2004 m. liepos 23 d. įsakymo Nr. 1K-276 "Dėl PHARE programos projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą, taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-291, 2005-10-03, Žin., 2005, Nr. 119-4305 (2005-10-08), i. k. 1052050ISAK001K-291

Dėl Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. liepos 23 d. įsakymo Nr. 1K-276 "Dėl PHARE programos ir Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonės projektų įgyvendinimo ir finansinės priežiūros ministerijoje, kitoje valstybės institucijoje ar įstaigoje, gaunančioje finansinę paramą pagal PHARE programą ir/arba Pereinamojo laikotarpio institucijų plėtros priemonę, taisyklių patvirtinimo" pakeitimo