Suvestinė redakcija nuo 2010-05-16 iki 2011-02-22
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2008, Nr. 41-1526, i. k. 1082330ISAK003D-182
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL KOMISIJOS PAPILDOMŲ NACIONALINIŲ TIESIOGINIŲ IŠMOKŲ ADMINISTRAVIMO IR MOKĖJIMO PROBLEMINIAMS KLAUSIMAMS NAGRINĖTI SUDARYMO
2008 m. balandžio 2 d. Nr. 3D-182
Vilnius
1. Sudarau šios sudėties Komisiją papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminiams klausimams nagrinėti (toliau – komisija):
Aušrys Macijauskas – žemės ūkio viceministras, komisijos pirmininkas;
Rimantas Krasuckis – Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento direktorius, komisijos pirmininko pavaduotojas;
Rasa Baranauskienė – Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento Mėsos ir pieno skyriaus vedėjo pavaduotoja;
Daiva Beinorienė – VĮ Žemės ūkio informacijos ir kaimo verslo centro Ūkinių gyvūnų ir pieno kvotų apskaitos departamento direktorė;
Mečislovas Lapinas – Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento Tiesioginių išmokų skyriaus vedėjo pavaduotojas;
Rimantas Lipskas – Žemės ūkio rūmų Augalininkystės skyriaus vedėjas;
Aleksandras Muzikevičius – Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento Gyvulininkystės ir veterinarijos skyriaus vedėjas;
Rosita Pletienė – Žemės ūkio ministerijos Teisės departamento 1-ojo teisės skyriaus vyr. specialistė;
Lina Slavikaitė – Nacionalinės mokėjimo agentūros prie Žemės ūkio ministerijos l. e. p. Rinkos reguliavimo programų departamento direktorė;
Jonas Sviderskis – Lietuvos žemės ūkio bendrovių asociacijos generalinis direktorius;
Lilija Tepelienė – Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento Mėsos ir pieno skyriaus vedėja.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
3. Nustatau, kad prireikus į šios komisijos posėdžius gali būti kviečiami atstovai iš kitų institucijų, įmonių, įstaigų, organizacijų bei kiti asmenys, susiję su posėdyje nagrinėjamais klausimais.
4. Pavedu:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro
2008 m. balandžio 2 d. įsakymu Nr. 3D-182
KOMISIJOS PAPILDOMŲ NACIONALINIŲ TIESIOGINIŲ IŠMOKŲ ADMINISTRAVIMO IR MOKĖJIMO PROBLEMINIAMS KLAUSIMAMS NAGRINĖTI DARBO REGLAMENTAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Šiuo darbo reglamentu apibrėžiama Komisijos papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminiams klausimams nagrinėti (toliau – komisija) sudarymo tvarka, funkcijos ir darbo organizavimas.
2. Komisija savo darbe vadovaujasi 2009 m. sausio 19 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 73/2009, nustatančio bendrąsias tiesioginės paramos schemų ūkininkams pagal bendrą žemės ūkio politiką taisykles ir nustatančio tam tikras paramos schemas ūkininkams, iš dalies keičiančio Reglamentus (EB) Nr. 1290/2005, (EB) Nr. 247/2006, (EB) Nr. 378/2008 ir panaikinantis Reglamentą (EB) Nr. 1782/2003 (OL 2009 L 30, p. 16), 2009 m. spalio 29 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1121/2009, kuriuo nustatomos išsamios Tarybos reglamento (EB) Nr. 73/2009 IV ir V antraštinėse dalyse numatytų paramos ūkininkams schemų taikymo taisyklės (OL 2009 L 316, p. 27), kitų nacionalinių ir Europos Sąjungos teisės aktų, nustatančių tiesioginės paramos žemės ūkio veiklos subjektams teikimo tvarką, nuostatomis.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
II. KOMISIJOS SUDĖTIS
4. Komisijos posėdžiuose patariamojo balso teise dalyvauja viceministrai, kai nagrinėjami klausimai susiję su jų kuruojama sritimi.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
III. KOMISIJOS FUNKCIJOS
6. Komisija nagrinėja papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminius klausimus, susijusius su papildomomis nacionalinėmis tiesioginėmis išmokomis, ir priima sprendimus.
IV. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS
9. Komisijos raštvedybą tvarko ir techninį darbą atlieka sekretoriatas. Sekretoriato funkcijas atlieka Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamento Tiesioginių išmokų skyrius.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
10. Posėdžio vietą ir datą nustato komisijos pirmininkas. Sekretoriatas ne vėliau kaip prieš 7 darbo dienas šią informaciją ir posėdžio darbotvarkės projektą elektroniniu paštu arba faksu pateikia komisijos nariams.
11. Sekretoriatas ne vėliau kaip prieš 3 darbo dienas iki posėdžio išsiunčia posėdyje svarstytinų klausimų medžiagą.
12. Jei nesilaikoma 10 ir 11 punktuose nustatytų terminų, komisijos nariai gali paprašyti posėdžio datą nukelti.
13. Komisijos veiklai vadovauja komisijos pirmininkas. Jei komisijos pirmininkas dėl svarbių priežasčių negali dalyvauti posėdyje, posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininko pavaduotojas.
14. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas rengiant, svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus prašymo ar skundo sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba posėdžio pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo tokio prašymo ar skundo nagrinėjimo. Apie tai pažymima posėdžio protokole.
V. KOMISIJOS SPRENDIMAI
15. Sprendimus komisija priima posėdžiuose. Posėdis yra teisėtas, jeigu jame dalyvauja ne mažiau kaip pusė komisijos narių.
16. Priimdama sprendimus, komisija vadovaujasi galiojančiais teisės aktais, teisingumo, sąžiningumo, skaidrumo, nešališkumo, konfidencialumo, protingumo ir kitais principais.
17. Komisijos sprendimai priimami bendru komisijos narių sutarimu. Jei komisija kokiu nors klausimu negali pasiekti bendro sutarimo, sprendimai priimami paprasta balsų dauguma, atviru vardiniu balsavimu. Jeigu balsai pasiskirsto po lygiai, lemia komisijos pirmininko balsas, o jei posėdžiui pirmininkauja komisijos pirmininko pavaduotojas – jo balsas.
18. Jei komisija nusprendžia, kad sprendimui priimti reikia specialistų nuomonės, komisijos pirmininko pavedimu gali būti sudaroma specialistų darbo grupė iškilusiai problemai nagrinėti. Ši grupė teikia rekomendacinio pobūdžio išvadas ir/ar pasiūlymus.
20. Jei sprendimas priimamas balsuojant, protokole turi būti nurodyta, kas balsavo „už“, kas „prieš“ ir kas „susilaikė“.
21. Posėdžio protokolo projektas per 10 darbo dienų pasibaigus posėdžiui išsiunčiamas komisijos nariams. Komisijos nariai savo pastabas ir pasiūlymus turi pateikti komisijos pirmininkui per 3 darbo dienas nuo protokolo projekto gavimo datos.
22. Pasirašytas posėdžio protokolas ne vėliau kaip per 30 darbo dienų nuo posėdžio datos išsiunčiamas papildomas nacionalines tiesiogines išmokas administruojančioms institucijoms ir komisijos nariams.
23. Komisijos posėdžių medžiaga ir protokolų kopijos saugomos Žemės ūkio ministerijos Žemės ir maisto ūkio departamente, o protokolų originalai – Žemės ūkio ministerijos Dokumentų valdymo skyriuje.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 3D-455, 2010-05-12, Žin., 2010, Nr. 56-2787 (2010-05-15), i. k. 1102330ISAK003D-455
Dėl žemės ūkio ministro 2008 m. balandžio 2 d. įsakymo Nr. 3D-182 "Dėl Komisijos papildomų nacionalinių tiesioginių išmokų administravimo ir mokėjimo probleminiams klausimams nagrinėti sudarymo" pakeitimo