Suvestinė redakcija nuo 2006-08-06

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2006, Nr. 19-667, i. k. 1062230ISAK000A1-47

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SOCIALINĖS APSAUGOS IR DARBO MINISTRO

 

Į S A K Y M A S

DĖL SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS 2006 METAIS ĮGYVENDINIMO

 

2006 m. vasario 8 d. Nr. A1-47

Vilnius

 

 

Įgyvendindama Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004-2006 m. programą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. rugsėjo 18 d. nutarimu Nr. 1178 „Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2004-2006 metų programos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 90-4075):

1. Sudarau šios sudėties Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisiją:

Alfredas Nazarovas

Lygių galimybių ir socialinės integracijos departamento direktorius (komisijos pirmininkas);

Vykintas Bagdonas

Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių paslaugų priežiūros skyriaus vedėjo pavaduotojas;

Daiva Buivydaitė

Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėja;

Daiva Junevičienė

Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;

Daina Urbonaitienė

Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vedėjo pavaduotoja;

Vilma Karosienė

Lygių galimybių skyriaus vyriausioji specialistė;

Rūta Pabedinskienė

Vaikų ir jaunimo skyriaus vyriausioji specialistė;

Aldona Šlajutė

Socialinio darbo ir socialinių paslaugų skyriaus vyriausioji specialistė;

Eglė Valeikaitė

Socialinių paslaugų priežiūros departamento prie Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos Socialinių paslaugų priežiūros skyriaus vyriausioji specialistė.

 

Punkto pakeitimai:

Nr. A1-226, 2006-08-02, Žin., 2006, Nr. 86-3383 (2006-08-05), i. k. 1062230ISAK00A1-226

 

2. Tvirtinu pridedamus:

2.1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurso nuostatus;

2.2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos įgyvendinimo 2006 metais priemonių planą;

2.3. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisijos nuostatus.

3. Pavedu įsakymo vykdymo kontrolę ministerijos sekretorei Violetai Murauskaitei.

 

 

 

SOCIALINĖS APSAUGOS

IR DARBO MINISTRĖ                                                                           VILIJA BLINKEVIČIŪTĖ


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos

ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.

įsakymu Nr. A1-47

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KONKURSO NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurso nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros 2006 m. programos projektų, finansuojamų iš valstybės biudžeto lėšų, įgyvendinimo prioritetus ir kryptis, reikalavimus projektų teikėjams, pagrindinius reikalavimus projektams, dokumentų pateikimą konkursui, projektų vykdymą ir kontrolę.

2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programa (toliau – Programa) – tai dalinis regioninių socialinių paslaugų teikimo projektų finansavimas iš valstybės biudžeto lėšų.

3. Programos projektų atrankos 2006 metais konkursą (toliau – konkursas) organizuoja Socialinės apsaugos ir darbo ministerija (toliau – ministerija).

4. Programos konkursui pateiktus projektus atrenka socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu sudaryta Programos projektų atrankos 2006 metais komisija (toliau – komisija), o sprendimą dėl projektų finansavimo priima ministerijos valstybės sekretorius.

 

II. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2006 METAIS PRIORITETAI

 

5. Įgyvendinant Programą 2006 metais prioritetai teikiami projektams, kurie numato šių socialinių paslaugų įstaigų plėtojimą bendruomenėje:

5.1. kaimo bendruomenės centrų;

5.2. savarankiško gyvenimo namų pagyvenusiems, neįgaliems asmenims, socialinės rizikos šeimoms;

5.3. paramos šeimai įstaigų ir dienos socialinės globos įstaigų vaikams;

5.4. laikino gyvenimo įstaigų.

 

III. PROJEKTŲ TEIKĖJAI

 

6. Konkursui projektus gali teikti šie projektų teikėjai:

6.1. savivaldybės įstaiga;

6.2. nevyriausybinė organizacija (viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas, asociacija, religinė bendruomenė (bendrija) centras ir kt.);

6.3. savivaldybės įstaiga kartu su nevyriausybine organizacija (viešoji įstaiga, labdaros ir paramos fondas, asociacija, religinė bendruomenė, bendrija, centras ir kt.).

 

7. Projekto teikėjas yra pripažįstamas netinkamu gauti finansavimą, jeigu:

7.1. ankstesnių Programos konkursų metu neįvykdė įsipareigojimų pagal ankstesnes projektų įgyvendinimo sutartis arba pateikė tikrovės neatitinkančius duomenis;

7.2. neteisėtai bandė gauti konfidencialią informaciją arba daryti įtaką komisijos sprendimams.

 

IV. PROGRAMOS KRYPTYS

 

8. Rengdami projektus, rengėjai turi vadovautis šiomis Programos kryptimis:

8.1. socialinių paslaugų organizavimo ir teikimo dekoncentravimo ir decentralizavimo;

8.2. socialinių paslaugų infrastruktūros skirtumų mažinimo savivaldybių teritorijose;

8.3. nestacionarių socialinių paslaugų įstaigų tinklo plėtros, siekiant kuo įvairesnių socialinių paslaugų teikimo;

8.4. socialinių paslaugų kokybės gerinimo modernizuojant socialinių paslaugų įstaigų materialinę bazę;

8.5. socialinių paslaugų, sveikatos apsaugos, švietimo ir teisėsaugos sistemų sąveikos skatinimo;

8.6. savivaldybių įstaigų ir nevyriausybinių organizacijų bendradarbiavimo, rengiant bendrus projektus, numatant jų atsakomybę už šių projektų įgyvendinimą, skatinimo.

 

V. PAGRINDINIAI REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

9. Projekte turi būti numatoma atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio plėtra, modernizavimas, steigimas.

10. Projekte numatomos plėsti, modernizuoti arba steigti atskiros socialinių paslaugų įstaigos, padalinio nuostatuose (įstatuose) turi būti nustatyta, kad pagrindinė šios įstaigos arba padalinio veikla yra socialinių paslaugų teikimas.

11. Projektuose numatomus rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatus ar žemės sklypus, kuriuose planuojama statyti pastatus, projekto teikėjai turi valdyti, naudoti ar disponuoti jais nuosavybės ar patikėjimo teise, panaudos ar nuomos pagrindais.

12. Projektuose be iš Programos planuojamų gauti valstybės biudžeto lėšų turi būti numatytas ir iš kitų šaltinių (savivaldybių, nevyriausybinių organizacijų, įvairių tarptautinių fondų ir kt.) numatomas gauti indėlis į projektą (piniginėmis lėšomis, pastatais, įranga ir kt.).

13. Projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertė turi būti ne mažesnė kaip 25 procentai pastato rekonstrukcijos (kapitalinio remonto) sąmatoje numatomos kainos.

14. Pastatai po rekonstrukcijos (kapitalinio remonto), statybos darbų turi visiškai atitikti socialinių paslaugų įstaigoms keliamus reikalavimus, socialinių paslaugų įstaigų bendruosius saugos sveikatai reikalavimus bei pastatams keliamus esminius statinio reikalavimus.

15. Pagrindiniai reikalavimai projektų turiniui:

15.1 projektų aktualumo ir poreikio konkrečioms socialinėms paslaugoms pagrindimas įvertinant aktualiausius toje teritorijoje gyvenančių žmonių socialinius poreikius; 15.2. naujų iniciatyvų skatinimas; 15.3 projektuose numatytų socialinių paslaugų tolesnis plėtojimas bei projektų tęstinumo užtikrinimas.

 

VI. FINANSUOJAMOS PROJEKTŲ VYKDYMO IŠLAIDOS

 

16. Iš Programai įgyvendinti 2006 metais skirtų lėšų finansuojama:

16.1. statybos darbų išlaidos;

16.2. rekonstrukcijos darbų išlaidos;

16.3. kapitalinio remonto išlaidos;

16.4. pagrindinių priemonių įsigijimo išlaidos;

16.5. paprastojo remonto išlaidos;

16.6. kitų prekių įsigijimo išlaidos.

 

17. Iš Programai įgyvendinti 2006 metais skirtų lėšų nefinansuojama:

17.1. projektų organizacinės išlaidos;

17.2. techninės dokumentacijos, sąmatų bei kitų su projektu susijusių dokumentų rengimo išlaidos;

17.3. darbo vietų išlaikymo išlaidos;

17.4. įsiskolinimų padengimo ir kitos ūkinės išlaidos.

 

 

VII. DOKUMENTŲ PATEIKIMAS PROJEKTŲ ATRANKOS KONKURSUI

 

18. Konkursui teikiami projektai turi būti aprašomi nuosekliai užpildant tipinę paraiškos formą (priedas). Pridedami priedai turi būti pateikti paraiškoje nurodyta eilės tvarka. Projekto teikėjas turi pateikti 3 išspausdintus paraiškos ir priedų egzempliorius (1 originalą ir 2 kopijas) bei elektroninį variantą.

19. Paraišką pasirašo projekto vadovas bei projekto teikėjo vadovas ir patvirtina antspaudu. Jei paraišką teikia nuostatų 6.3. punkte nurodyti projekto teikėjai, tai paraišką pasirašo abiejų projekto teikėjų vadovai ir patvirtina antspaudais.

20. Su paraiška konkursui privaloma pateikti: 20.1. savivaldybės tarybos sprendimą dėl:

20.1.1. pritarimo šiam projektui ir bendradarbiavimo jį įgyvendinant;

20.1.2. įsipareigojimo laimėjimo atveju sudaryti sutartį su ministerija dėl projekto įgyvendinimo;

20.1.3. lėšų skyrimo iš savivaldybės biudžeto projekte numatomos finansuoti socialinių paslaugų įstaigos, padalinio tolesniam išlaikymui;

20.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijas, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projektą;

20.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminarią projektinę dokumentaciją, šių darbų preliminarią objektinę ir preliminarias lokalines sąmatas (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus);

20.4. detalią numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmatą (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones);

20.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukas (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų);

20.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatus ar žemę valdo ir naudoja nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijas;

20.7. pažymą apie projektu numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt);

20.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinančių dokumentų;

20.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma naujai steigti atskirą socialinių paslaugų įstaigą, padalinį);

20.10. patvirtinančius raštus apie iš kitų šaltinių numatomą gauti indėlį įgyvendinant projektą;

20.11. projekto vadovo gyvenimo aprašymą (CV).

 

VIII. PROJEKTŲ VYKDYMAS IR KONTROLĖ

 

21. Ministerija projekto įgyvendinimo sutartį sudaro su savivaldybe (toliau – projekto vykdytojas), kurios teritorijoje yra numatomas įgyvendinti projektas.

22. Projekto vykdytojas privalo gautas valstybės biudžeto lėšas naudoti tikslingai, tik sutartyje numatytam projektui įgyvendinti.

23. Įgyvendindamas projektą projekto vykdytojas privalo:

23.1. kas mėnesį ne vėliau kaip iki kito mėnesio 8 dienos teikti ministerijai darbų atlikimo aktus ir biudžeto išlaidų sąmatos vykdymo ataskaitą – užpildytą finansinės atskaitomybės formą Nr. 2;

23.2. ne vėliau kaip iki 2006 m. gruodžio 20 d. pateikti galutinius nuostatų 23.1 punkte nurodytus dokumentus;

23.3. iki 2007 m. sausio 10 d. pateikti ministerijai nustatytos formos ataskaitą, pridedamą prie sutarties, apie projekto įgyvendinimą;

23.4. kasmet iki sausio 31 d. 5 kalendorinius metus iš eilės teikti ministerijai ataskaitas už praėjusius metus apie įgyvendinus projektą veikiančios socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklą;

23.5. garantuoti, kad turtas, įsigytas už gautas valstybės biudžeto lėšas, būtų teisės aktų nustatyta tvarka įtrauktas į ilgalaikio turto apskaitą;

23.6. visiškai užbaigti projekto įgyvendinimą iki 2006 m. gruodžio 15 d;

23.7. neįvykdžius projekto įgyvendinimo sutartyje numatytų įsipareigojimų, grąžinti ministerijai projektui įgyvendinti skirtas valstybės biudžeto lėšas;

23.8. nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos veiklos krypties.

 

24. Projekto vykdytojui ministerija teikia visą reikalingą dalykinę ir metodinę pagalbą, susijusią su projekto vykdymu.

25. Ministerija turi teisę tikrinti, ar finansavimą gavęs projekto vykdytojas laikosi projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų įsipareigojimų, o prireikus ministerija turi teisę atlikti projekto įgyvendinimo ir skirtų valstybės biudžeto lėšų tikslingo panaudojimo auditą.

 

IX. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

26. Programos įgyvendinimą koordinuoja komisijos sekretorius. Komisijos sekretorių skiria ir atleidžia iš pareigų ministerijos valstybės sekretorius. Su komisijos sekretoriumi yra sudaroma terminuota darbo sutartis.

______________


 

Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros

programos projektų atrankos 2006 metais

konkurso nuostatų

priedas

 

(Paraiškos dalyvauti Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais konkurse forma)

 

_______________________________________________________________________________

(paraišką teikiančios įstaigos, organizacijos pavadinimas)

____________________________________________________________________

(kodas, adresas, telefonas, faksas, el. paštas)

 

Socialinės apsaugos ir darbo ministerijai

A. Vivulskio g. 11

LT-03610 Vilnius

 

PARAIŠKA

DALYVAUTI SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KONKURSE

 

______________________ Nr. __________

(data)                                    

 

1. Projekto pavadinimas

 

2. Informacija apie projekto teikėją

Pavadinimas

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

 

3. Informacija apie pagal šį projektą numatomą finansuoti įstaigą (padalinį)

Pavadinimas

Adresas

Miestas ir pašto indeksas

Telefonas (su tarpmiestiniu kodu)

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

 

4. Informacija apie projekto vadovą

Vardas ir pavardė

Darbovietės pavadinimas

Pagrindinės pareigos

Telefonas pasiteirauti

Faksas (su tarpmiestiniu kodu)

Elektroninis paštas

Adresas susirašinėti

 

5. Informacija apie savivaldybės tarybos sprendimą (sprendimo data, numeris)__

 

6. Esama padėtis (socialinės problemos išdėstymas):

6.1. socialinės žmonių grupės, kuriai skirtas projektas, apibūdinimas (socialinė grupė, asmenų skaičius, amžius, specialūs poreikiai);

6.2. problemos mastą nusakanti statistika (socialinių paslaugų poreikis, klientų skaičius, bendra regiono padėtis);

6.3. metodai, taikyti problemai ar poreikiui nustatyti;

6.4. esami problemos sprendimo būdai.

 

7. Projekto tikslas (išspręsti tam tikrą socialinę problemą, išplėsti socialinių paslaugų tinklą, pagerinti socialinių paslaugų kokybę ir kt.):

 

8. Projekto uždaviniai (ne mažiau kaip 3–4 uždaviniai):

 

9. Trumpas projekto aprašymas:

9.1. projekto naujoviškumas, lyginant su kitais savivaldybės teritorijoje vykdomais ar įgyvendintais projektais;

9.2. projekto aprėptis:          £ miesto teritorija;                  £ miestelio teritorija;

£ kaimo vietovė;                    £ geografiškai neribota

9.3. projekto tipas:               £ vienų metų baigtinis projektas;

£ vienas iš etapų;

£ vienas iš grupės projektų;

9.4. jei šis projektas yra tik vienas iš etapų, kaip jūs įsivaizduojate tolesnį šio projekto įgyvendinimą (finansinės, techninės, institucinės galimybės ir t. t.);

9.5. projekto vykdymo trukmė (tikslus laikotarpis metais);

9.6. projekto vykdymo vieta (tikslus adresas);

9.7. atlikti projekto parengiamieji darbai;

9.8. projekto įgyvendinimo planas (numatomos projekto veiklos):

 

Veikla

Mėnuo

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

1 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 veikla (pavadinimas)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ir t. t.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10. Įnašas į projektą

Finansinis įnašas:

10.1. Projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma (iš viso)                                  _____ tūkst. Lt

10.2. 2006 m. projektui įgyvendinti reikalinga lėšų suma (iš viso)                     _____ tūkst. Lt

 

10.3. 2006 m. projektui įgyvendinti prašoma skirti suma iš Socialinių paslaugų

infrastruktūros plėtros programos                                                                       _____ tūkst. Lt

10.4. Savivaldybės 2006 m. projektui įgyvendinti skiriamos lėšos                     _____ tūkst. Lt

10.5. Kitų šaltinių (nurodyti)___________________________________________________

2006 m. projektui įgyvendinti skiriamos lėšos                                                               tūkst. Lt

 

Natūrinis įnašas:

10.6. Savivaldybės indėlis įgyvendinant projektą 2006 m. (pastatai, įranga ir kt.)___________

__________________________________________________________________________

__________________________________________________________________________

Piniginė savivaldybės natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma)                            _____ tūkst. Lt

 

10.7. Kitų šaltinių (nurodyti)___________________________________________________

indėlis įgyvendinant projektą 2006 m. (pastatai, įranga ir kt.)__________________________

_________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________

Piniginė kitų šaltinių natūrinio indėlio išraiška (jei įmanoma)                             _____ tūkst. Lt

 

11. Detalus lėšų, reikalingų projektui įgyvendinti, apibūdinimas

11.1. Nurodykite, kokiems darbams, įrangai bei prekėms prašoma lėšų, kokia jų suma (darbų sąvokų apibrėžimai, nurodyti Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597), Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2002 m. gruodžio 5 d. įsakyme Nr. 622 „Dėl statybos techninio reglamento STR 1.01.08:2002 „Statinio statybos rūšys“ patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 119-5372)):

 

Lėšos iš Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos, tūkst. Lt

Savivaldybės lėšos, tūkst. Lt

Kiti finansavimo šaltiniai, tūkst. Lt

Iš viso 2006 metams, tūkst. Lt

1. Statybos darbai

 

 

 

 

2. Objekto rekonstrukcijos darbai

 

 

 

 

3. Objekto kapitalinis remontas

 

 

 

 

4. Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

 

 

5. Paprastasis remontas

 

 

 

 

6. Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

 

 

IŠ VISO:

 

 

 

 

 

11.2. Visų projekto biudžete nurodytų išlaidų trumpas pagrindimas (kiekvienai biudžeto eilutei. Kodėl šios išlaidos yra būtinos ir kaip jos padės pasiekti projekto tikslus):

 

Pagrindimas

Statybos darbai

 

Objekto rekonstrukcijos darbai

 

Objekto kapitalinis remontas

 

Pagrindinių priemonių įsigijimas (vnt. kaina daugiau nei 500 Lt su PVM)

 

Paprastasis remontas

 

Prekių įsigijimas (vnt. kaina mažiau nei 500 Lt su PVM)

 

 

11.3. Projektu siūlomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertė (tūkst. Lt) bei šios vertės santykis su iš Programos prašoma skirti suma (užpildyti lentelę):

Pastato rinkos vertė (tūkst. Lt)

Pastato rinkos vertės ir iš Programos prašomos sumos santykis (proc.)

 

 

 

12. Laukiami rezultatai:

12.1. projekto svarba esamai socialinių paslaugų sistemai regione (kaip pagal projektą finansuota įstaiga arba padalinys papildys tam tikros teritorijos socialinių paslaugų įstaigų sistemą užtikrinančią įvairių rūšių socialinių paslaugų atsiradimą konkrečios socialinės žmonių grupės asmenims ir kokybiškos bei nuoseklios pagalbos jiems suteikimą);

12.2. projekto poveikis bendruomenei (kiek žmonių gaus socialines paslaugas, kiek bus įkurta darbo vietų ir kt.);

12.3. projekto tęstinumas (kaip bus užtikrinamas projekto veiklos vykdymo tolesnis finansavimas įgyvendinus šį projektą);

12.4. pagal projektą finansuotos įstaigos, padalinio ateities vizija.

 

13. Pavojai ir projekto rizika:

13.1. projekto rizika (apibūdinkite, pvz., finansinė, ekonominė (technologinė, aplinkosauginė, socialinė), institucinė, politinė, konkretizuodami ir nurodydami apsaugos (rizikos valdymo) priemones, jei tokios numatomos):

 

14. Kita informacija apie projektą:

14.1. projekto partneriai (savivaldybės, apskričių viršininkai, nevyriausybinės organizacijos, užsienio šalių fondai, fiziniai asmenys ir kt.);

14.2. pasidalinimas patirtimi ir visuomenės informavimas;

14.3. projekte nurodytų patalpų ir numatytų atlikti darbų tipas (pažymėkite+):

Naujai statomas pastatas; įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Seno pastato remontas, kai įstaiga, padalinys dar nefunkcionuoja ar funkcionuoja kitose patalpose

Pastato remontas, kuriame funkcionuoja įstaiga, padalinys siekiant pagerinti jau teikiamų socialinių paslaugų kokybę

Pastato papildomų patalpų remontas, siekiant išplėsti įstaigos, padalinio teikiamas socialines paslaugas

 

 

 

 

 

14.4. Techniniai duomenys apie projekte numatomą statyti, rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastatą (užpildyti lentelę):

Bendras plotas (m2)

1 m2 rekonstrukcijos (kapitalinio remonto, statybos) kaina

 

 

 

14.5. Bendra informacija apie projektą (užpildyti lentelę):

Įstaigos darbuotojų skaičius iš viso

Šiuo metu socialinį darbą dirbančių darbuotojų skaičius iš viso

Darbo vietos (sukurtos prieš pateikiant projektą)

Naujos darbo vietos, kurios bus sukurtos įgyvendinus projektą

Maksimalus klientų skaičius per dieną iki pateikiant projektą

Numatomas maksimalus klientų skaičius per dieną įgyvendinus projektą

Įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį iki pateikiant projektą

Numatomas įstaigos klientų skaičius vidutiniškai per mėnesį įgyvendinus projektą

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15. Kiek pagal projektą įkurta, kapitališkai suremontuota ar rekonstruota įstaiga arba padalinys atitinka minimalius reikalavimus, kurie keliami socialinių paslaugų įstaigoms:

15.1. vienam klientui tenkantis patalpos plotas, jei įstaiga, padalinys numato organizuoti užimtumą, ugdymą, darbo terapiją, savarankiškų įgūdžių ugdymą ir pan. ______;

15.2. vienam gyventojui tenkantis miegamojo kambario plotas, jei įstaiga, padalinys numato teikti laikinojo gyvenimo ar stacionarias socialines paslaugas ______;

15.3. įstaigoje, padalinyje tiesiogiai su klientais dirbančiųjų (socialinį darbą dirbančiųjų) ir netiesiogiai su klientais dirbančiųjų (administracinis, ūkinis personalas) santykis (.....:.....) ______.

 

16. PRIDEDAMA:

16.1. savivaldybės tarybos sprendimo patvirtinta kopija, ______ lapų;

16.2. projekte numatomos finansuoti įstaigos registracijos pažymėjimo bei nuostatų (įstatų) ir, jei projekte numatomas finansuoti padalinys, padalinio nuostatų (įstatų) kopijos, o jei įstaiga (padalinys) dar neįsteigti – nuostatų (įstatų) projekto kopijos, ______ lapų;

16.3. statybos, rekonstrukcijos ar kapitalinio remonto darbų preliminari projektinė dokumentacija, šių darbų preliminari objektinė ir preliminari lokalinė sąmata (jeigu projekte numatyta vykdyti tokio tipo darbus), ______ lapų;

16.4. detali numatomų pirkti prekių ir pagrindinių priemonių sąmata (jeigu projekte numatoma pirkti tokias prekes ir pagrindines priemones), ______ lapų;

16.5. projekte numatomo rekonstruoti ar kapitališkai remontuoti pastato nuotraukos (visų fasadų ir numatomų remontuoti patalpų), ______ lapų;

16.6. nuosavybės, patikėjimo teisės į pastatus ar žemę, kurioje numatoma statyti statinius, patvirtinančių dokumentų, o jei pastatai ar žemė valdoma ir naudojama nuomos ar panaudos pagrindais – nuomos ar panaudos sutarčių kopijos, ______ lapų;

16.7. pažyma apie projekte numatomo rekonstruoti (kapitališkai remontuoti) pastato rinkos vertę (tūkst. Lt), ______ lapų;

16.8. steigėjo įsipareigojimą nuo sutarties pasirašymo dienos 5 kalendorinius metus nekeisti pagal projektą finansuotos socialinių paslaugų įstaigos, padalinio veiklos krypties patvirtinantys dokumentai, ______ lapų;

16.9. projekto teikėjo įsipareigojimą dėl socialinių paslaugų įstaigos, padalinio įsteigimo įgyvendinus projektą (jei projekte numatoma naujai steigti atskirą socialinių paslaugų įstaigą arba padalinį);

16.10. raštai apie iš kitų šaltinių numatomą gauti indėlį įgyvendinant projektą, ______ lapų;

16.11. projekto vadovo gyvenimo aprašymas (CV), ______ lapų.

 

Esu susipažinęs (-usi), kad Programa remia tik socialinių paslaugų plėtojimo projektus, kuriais nesiekiama gauti pelno. Programa neremia įstaigų ir organizacijų išlaikymo. Gavęs paramą, pasižadu vykdyti visus Programos reikalavimus, laikytis ministerijos nustatytų projekto įgyvendinimo terminų ir atsiskaitymo už lėšų panaudojimą sąlygų, nekeisti projekto per visą jo įgyvendinimo laikotarpį, o iškilus būtinybei – tai daryti tik iš anksto suderinus ir gavus ministerijos sutikimą. Patvirtinu, kad šiame dokumente ir jo prieduose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga.

 

__________________________             ___________                           ____________________

(projekto teikėjo vadovo pareigų                                  (parašas)                                                (vardas ir pavardė)

pavadinimas)

                                                    A. V.

 

Projekto vadovas

_________________________               ___________                         ____________________

(pareigų pavadinimas)                                                    (parašas)                                                 (vardas ir pavardė)

______________


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos

ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.

įsakymu Nr. A1-47

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS ĮGYVENDINIMO 2006 METAIS PRIEMONIŲ PLANAS

 

Priemonės

Įvykdymo laikas

Lėšos (tūkst. Lt)

1. Programos projektų atrankos konkurso organizavimas:

 

 

1.1. informavimas apie skelbiamą konkursą

iki vasario 8 d.

1,0 tūkst. Lt

1.2. projektų priėmimas

iki kovo 8 d.

1.3. preliminarus projektų įvertinimas

iki kovo 28 d.

1.4. galutinis projektų atrinkimas

iki balandžio 7 d.

1.5. konkurso rezultatų paskelbimas

iki balandžio 14 d.

2. Sutarčių su atrinktų projektų vykdytojais sudarymas

iki balandžio 28 d.

3. Atrinktų projektų vykdymas

gegužės–gruodžio mėn.

3449,0 tūkst. Lt

 

 

______________


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos

ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d.

įsakymu Nr. A1-47

 

SOCIALINIŲ PASLAUGŲ INFRASTRUKTŪROS PLĖTROS PROGRAMOS PROJEKTŲ ATRANKOS 2006 METAIS KOMISIJOS NUOSTATAI

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisijos nuostatai (toliau – nuostatai) reglamentuoja Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos projektų atrankos 2006 metais komisijos (toliau – komisija) darbo organizavimą bei projektų atranką.

2. Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos (toliau – Programos) projektų atrankos konkursui pateiktus projektus atrenka komisija, o sprendimą dėl projektų finansavimo priima Socialinės apsaugos ir darbo ministerijos (toliau – ministerijos) valstybės sekretorius.

3. Komisija sudaroma socialinės apsaugos ir darbo ministro įsakymu.

4. Komisija savo darbe vadovaujasi Konstitucija, galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais, šiais nuostatais, valstybės biudžetinių lėšų efektyvaus ir taupaus naudojimo bei veiklos skaidrumo principais.

 

II. KOMISIJOS DARBO ORGANIZAVIMAS

 

5. Komisijos darbą organizuoja ir jai vadovauja komisijos pirmininkas, jo nesant – pirmininko įgaliotas kitas komisijos narys. Komisijos pirmininką skiria socialinės apsaugos ir darbo ministras tvirtindamas komisijos sudėtį.

6. Komisijos darbo forma yra posėdžiai. Posėdžiai yra teisėti, kai juose dalyvauja ne mažiau kaip 2/3 komisijos narių.

7. Pradėdami darbą, komisijos nariai privalo pasirašyti:

7.1. konfidencialumo pasižadėjimą dėl konkurso informacijos konfidencialumo užtikrinimo, šios informacijos viešo neskelbimo ir neplatinimo;

7.2. nešališkumo deklaraciją dėl objektyvių sprendimų priėmimo bei viešų ir privačių interesų konflikto vengimo.

 

8. Komisijos nariai privalo užtikrinti projektų teikėjų pateiktų duomenų konfidencialumą ir naudoti juos tik projektams atrinkti.

9. Jeigu yra pagrindo manyti, kad komisijos nario dalyvavimas svarstant ir priimant sprendimą dėl konkretaus projekto sukels interesų konfliktą, tas komisijos narys pats arba komisijos pirmininkui pareikalavus turi nusišalinti nuo šios procedūros. Komisijos posėdžio protokole įtraukiama informacija apie galimą interesų konfliktą.

10. Už savo pareigų nevykdymą arba netinkamą jų vykdymą komisijos nariai yra traukiami tarnybinėn atsakomybėn Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo (Žin., 2002, Nr. 45-1709) nustatyta tvarka arba drausminėn atsakomybėn – Lietuvos Respublikos darbo kodekso (Žin., 2002, Nr. 64-2569, Nr. 71) nustatyta tvarka.

11. Programai pateikti projektai komisijos nariams paskirstomi komisijos posėdyje. Projektai turi būti paskirstomi taip, kad vieną projektą įvertintų ne mažiau kaip trys komisijos nariai.

12. Komisijos sprendimai yra priimami kvalifikuota 2/3 posėdyje dalyvavusių komisijos narių balsų dauguma.

13. Komisijos sprendimai įforminami protokolu, kurį pasirašo komisijos posėdyje dalyvavę komisijos nariai. Komisijos posėdžius protokoluoja komisijos sekretorius.

14. Jeigu svarstant projektus kuris nors komisijos narys nesutinka su daugumos sprendimu, jis gali pateikti komisijos pirmininkui savo atskirą nuomonę. Ši nuomonė turi būti įrašyta į komisijos posėdžio protokolą.

15. Komisijos narys, kurio sprendimams neteisėtai buvo bandoma daryti įtaką, apie tai artimiausiame posėdyje informuoja komisiją.

 

III. PROJEKTŲ ATRANKA

 

16. Komisijos nariai per 20 kalendorinių dienų nuo paskutinės nustatytos projektų pateikimo konkursui dienos raštu įvertina jiems priskirtus projektus, užpildydami projekto paraiškos vertinimo anketą (priedas).

17. Komisija siūlomus finansuoti projektus atrenka pagal nustatytus vertinimo kriterijus išvesdama kiekvieno projekto vidutinį balų vidurkį. Aukščiausias galimas projekto įvertinimas yra 100 balų.

18. Projektai, kurių surinktas vidutinis balas mažesnis negu 70, nefinansuojami.

19. Komisija, atrinkdama projektus, gali pasikviesti nepriklausomus ekspertus.

20. Komisijos nariai turi teisę nuvykti į projektų vykdymo vietas ir susipažinti su projektų įgyvendinimo ypatumais.

21. Komisija, atrinkusi siūlomus finansuoti projektus, per 5 kalendorines dienas jų sąrašą pateikia ministerijos valstybės sekretoriui. Ministerijos valstybės sekretorius per 5 kalendorines dienas priima sprendimą dėl projektų finansavimo.

22. Ministerijos valstybės sekretoriaus patvirtintas finansuojamų projektų sąrašas yra viešai skelbiamas ministerijos interneto tinklapyje.

 

IV. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

23. Komisijos sekretorius per 5 darbo dienas po ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimo priėmimo informuoja projektų teikėjus apie projektų atrankos konkurso rezultatus.

24. Ministerijos valstybės sekretoriaus sprendimas gali būti skundžiamas Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.

______________


Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros

programos projektų atrankos 2006 metais

komisijos nuostatų priedas

 

(Projekto paraiškos vertinimo anketos forma)

 

PROJEKTO PARAIŠKOS VERTINIMO ANKETA

 

___________________________________________________________________________

(projekto teikėjo (įstaigos ar organizacijos) pavadinimas)

___________________________________________________________________________

(pateikto projekto pavadinimas ir registracijos numeris)

 

Eil. Nr.

Dalykinio vertinimo kriterijai

Maksimalus galimų balų skaičius

Rekomenduojamos balų ribos

Surinktų balų skaičius

1.

Kiek projekto paraiška atitinka keliamus reikalavimus

(projekto paraiška pateikta kvalifikuotai ir tvarkingai, pagal patvirtintą paraiškos pateikimo formą)

10

10 balų (visiškai atitinka)

3–9 balai (iš dalies atitinka)

0 balų (neatitinka)

 

2.

Kiek projektas atitinka Programos prioritetus

(projektas numato kaimo bendruomenės centrų; savarankiško gyvenimo namų pagyvenusiems, neįgaliems asmenims, socialinės rizikos šeimoms; paramos šeimai įstaigų ir dienos socialinės globos įstaigų vaikams; laikino gyvenimo įstaigų plėtojimą bendruomenėje)

20

11–20 balų (atitinka prioritetus)

1–10 balų (neatitinka prioritetų, tačiau numato kitų nestacionarias socialines paslaugas teikiančių įstaigų plėtrą)

0 balų (neatitinka prioritetų)

 

3.

Projekto tikslas ir uždaviniai

(aiškūs, realiai įgyvendinami, numatantys aktualių socialinių problemų sprendimą ir pan.)

10

7–10 balų (aiškūs ir realūs)

1–6 balai (iš dalies aiškūs ar iš dalies realūs)

0 balų (neaiškūs ar nerealūs)

 

4.

Sprendžiama socialinė problema

(problema yra tiksliai įvardyta, aktuali vietinei bendruomenei)

15

9–15 balų (aktuali)

1–8 balai (nelabai aktuali) 0 balų (neaktuali)

 

5.

Projekto vykdymas

(nuoseklūs ir gerai suplanuoti projekto vykdymo etapai)

10

7–10 balų (nuoseklus ir detalus)

1–6 balai (trūksta nuoseklumo ar detalumo)

0 balų (nedetalus)

 

6.

Projekto biudžetas

(projekto išlaidos yra aiškios, detalios, pagrįstos, realios, suplanuotos atsižvelgiant į vidutines kainas)

10

7–10 balų (gerai pagrįstas)

1–6 balai (vidutiniškai pagrįstas)

0 balų (nepagrįstas)

 

7.

Savivaldybės ar kitų šaltinių piniginis indėlis į projekto įgyvendinimą

10

10 balų (daugiau kaip 30 proc. nuosavų lėšų)

5–9 balai (nuo 10 iki 30 proc. nuosavų lėšų)

0–4 balai (iki 10 proc. nuosavų lėšų)

 

8.

Laukiamas projekto įgyvendinimo rezultatas

(žymus ir ilgalaikis poveikis bendruomenės gyventojams; bus išspręstos tam tikros socialinės problemos; teikiamos naujos ir kokybiškos socialinių paslaugų rūšys; sukurtos naujos darbo vietos; užtikrintas projekto tęstinumas ir pan.)

15

9–15 balų (žymus)

1–8 balai (nelabai žymus)

0 balų (jokio poveikio bendruomenei)

 

 

Bendra balų suma

100

 

 

 

Komisijos nario komentarai (stipriosios ir silpnosios projekto pusės)__________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

Išvada_______________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

 

 

Komisijos narys                             ____________                                  _________________________

(parašas)                                                                    (vardas ir pavardė)

_________________

(data)

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos socialinės apsaugos ir darbo ministerija, Įsakymas

Nr. A1-226, 2006-08-02, Žin., 2006, Nr. 86-3383 (2006-08-05), i. k. 1062230ISAK00A1-226

Dėl socialinės apsaugos ir darbo ministro 2006 m. vasario 8 d. įsakymo Nr. A1-47 "Dėl Socialinių paslaugų infrastruktūros plėtros programos 2006 metais įgyvendinimo" pakeitimo