Suvestinė redakcija nuo 2017-08-29 iki 2020-12-31
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 35-1720, i. k. 1130STTISAK0002-102
Nauja redakcija nuo 2017-08-29:
Nr. 2-296, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13707
LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS DIREKTORIUS
ĮSAKYMAS
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS PAREIGŪNŲ ATLIEKAMO IŠVADŲ DĖL KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBIŲ VERTINIMO IR KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS ATLIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2013 m. kovo 29 d. Nr. 2-102
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos įstatymo 22 straipsnio 3 dalies, Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. spalio 8 d. nutarimu Nr. 1601, 18 punkto nuostatomis ir atsižvelgdamas į šios tvarkos 11–17, 19 punktų, Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio nuostatas:
1. T v i r t i n u Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašą (pridedama).
2. P a v e d u Administravimo valdybos Bendrajam skyriui paskelbti šį įsakymą Teisės aktų registre, Viešųjų ryšių skyriui – Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos interneto svetainėje.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos direktoriaus 2013 m. kovo 29 d. įsakymu Nr. 2-102 (Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų
tarnybos direktoriaus 2017 m. rugpjūčio 28 d. įsakymo Nr. 2-296 redakcija)
LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS PAREIGŪNŲ ATLIEKAMO IŠVADŲ DĖL KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBIŲ VERTINIMo ir KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS ATLIKIMO TVARKOS APRAŠAS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos (toliau – STT) pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato STT pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarką, motyvuotos išvados dėl korupcijos rizikos analizės formą ir turinį.
II SKYRIUS
KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS ATLIKIMO BŪTINUMO NUSTATYMAS, GAVUS IŠVADĄ DĖL DIDELĖS KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBĖS
2. STT Korupcijos prevencijos valdybos Korupcijos rizikos skyriaus, STT teritorinių padalinių korupcijos prevencijos poskyrių pareigūnai (toliau – korupcijos prevencijos pareigūnai) vertina valstybės ir savivaldybės įstaigų motyvuotas išvadas dėl įstaigos veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė. Jeigu valstybės ar savivaldybės įstaigos motyvuotoje išvadoje dėl korupcijos pasireiškimo tikimybės nėra nurodytų įstaigos veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, Aprašo 3–6 punktuose nustatyti veiksmai neatliekami, išskyrus atvejus, kai korupcijos prevencijos pareigūno siūlymu, STT direktoriaus pavaduotojo, jo nesant – STT direktoriaus sprendimu priimamas sprendimas atlikti korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymą.
3. Korupcijos prevencijos pareigūnai, STT darbo reglamento nustatyta tvarka gavę pavedimą įvertinti valstybės ir savivaldybės įstaigų motyvuotas išvadas dėl įstaigų veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, įvertina šias valstybės ar savivaldybės įstaigų veiklos sritis, nustato jų atitiktį Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 4, 6 dalyse nustatytiems kriterijams ir surašo korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvadą:
3.1. Pateikia informaciją, kuriose valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityse nustatyta didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė.
3.2. Pateikia nuomonę, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritys atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 4 dalyje nustatytų kriterijų.
3.3. Pateikia nuomonę, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritys atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 6 dalyje nustatytų kriterijų.
3.4. Nurodo, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritis atitinka STT korupcijos prevencijos ir korupcijos rizikos analizių atlikimo srities prioritetus, jei valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje yra didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė ir ši veiklos sritis atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 6 dalyje nustatytų kriterijų.
3.5. Pateikia nuomonę dėl valstybės ir savivaldybės įstaigų motyvuotos išvados dėl įstaigų veiklos sričių, kuriose egzistuoja didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, formos ir turinio atitikties nustatytiems reikalavimams.
3.6. Esant poreikiui, STT Korupcijos prevencijos valdybos viršininko, STT Korupcijos prevencijos valdybos Korupcijos rizikos skyriaus viršininko pavedimu ar pritarimu, o STT teritorinių padalinių korupcijos prevencijos poskyrių pareigūnai – atitinkamos teritorinės valdybos viršininko pavedimu ar pritarimu atlieka informacijos paiešką ir peržiūrą Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos naudojimosi valstybės ar žinybinių registrų, informacinių sistemų, kadastrų, klasifikatorių duomenimis ir kitais valstybės institucijų, įstaigų, įmonių bei kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar fizinių asmenų duomenų bankais, kitomis duomenų rinkmenomis tvarkos aprašo, patvirtinto STT direktoriaus 2006 m. kovo 7 d. įsakymu Nr. 2-31 „Dėl Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos naudojimosi valstybės registrų, kadastrų, klasifikatorių duomenimis ir kitais valstybės institucijų, įstaigų, įmonių bei kitų įmonių, įstaigų, organizacijų ar fizinių asmenų duomenų bankais“, (toliau – Naudojimosi registrais aprašas) 2 priedo 6 punkte korupcijos prevencijos pareigūnams priskirtuose valstybės registruose, kadastruose, klasifikatoriuose ir kituose duomenų bankuose. Atlikę minėtos informacijos paiešką ir ją išnagrinėję, įvertina sprendimus analizuotose srityse priimančių valstybės ar savivaldybės įstaigos darbuotojų galimus privačių interesų konfliktus, santykius su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis, kurie galėtų padidinti korupcijos pasireiškimo tikimybę priimant sprendimus, ir pateikia apibendrintą informaciją.
4. Aprašo 3 punkte nurodyta korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvada surašoma užpildant korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo pagal korupcijos pasireiškimo tikimybę išvados formą (1 priedas) per 10 darbo dienų nuo Aprašo 3 punkte nurodytos išvados gavimo STT dienos, suderinama su tiesioginiu vadovu, Korupcijos prevencijos valdybos viršininku, kai išvadą surašo STT teritorinės valdybos pareigūnas – ir su STT teritorinės valdybos viršininku, ir pateikiama direktoriaus pavaduotojui, o jo nesant – STT direktoriui sprendimui priimti.
5. Jei korupcijos prevencijos pareigūnui trūksta informacijos, reikalingos surašyti Aprašo
3 punkte nurodytą korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvadą, tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 3 punkte nurodytos išvados gavimo STT dienos jis turi pasiūlyti kreiptis į reikiamą valstybės ar savivaldybės įstaigą dėl papildomos informacijos. Tokiu atveju Aprašo 3 punkte nurodyta korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvada surašoma per 10 darbo dienų nuo papildomos informacijos gavimo STT dienos.
6. STT direktoriaus pavaduotojas, o jo nesant – STT direktorius sprendimą (rezoliucija ant korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvados) dėl korupcijos rizikos analizės atlikimo ar neatlikimo valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje priima per 5 darbo dienas nuo Aprašo 3 punkte nurodytos korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvados gavimo dienos.
III SKYRIUS
KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS ATLIKIMO BŪTINUMO NUSTATYMAS, GAVUS PAVEDIMĄ
7. Korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymą taip pat atlieka korupcijos prevencijos pareigūnai, gavę STT direktoriaus, STT direktoriaus pirmojo pavaduotojo, STT direktoriaus pavaduotojo ar STT Korupcijos prevencijos valdybos viršininko pavedimą.
8. STT pareigūnai, gavę Aprašo 7 punkte nurodytą pavedimą, per 10 darbo dienų nuo šio pavedimo gavimo dienos surašo korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvadą (gali būti naudojama korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo pagal korupcijos pasireiškimo tikimybę išvados forma):
8.1. Nurodo, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje yra didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė, t. y. ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritis atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 4 dalyje nustatytų kriterijų.
8.2. Nurodo, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritis atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 6 dalyje nustatytų kriterijų.
8.3. Nurodo, ar valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritis atitinka STT korupcijos prevencijos prioritetus, jei valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje yra didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė ir ši veiklos sritis atitinka bent vieną iš Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymo 6 straipsnio 6 dalyje nustatytų kriterijų.
8.4. Pateikia Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. spalio 8 d. nutarimu Nr. 1601, (toliau – Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarka) 8–10 punktuose nustatytos informacijos (jei ji gauta) vertinimą.
8.5. Esant poreikiui, STT Korupcijos prevencijos valdybos viršininko, STT Korupcijos prevencijos valdybos Korupcijos rizikos skyriaus viršininko pavedimu ar pritarimu, o STT teritorinių padalinių korupcijos prevencijos poskyrių pareigūnai atitinkamos teritorinės valdybos viršininko pavedimu ar pritarimu atlieka informacijos paiešką ir peržiūrą Naudojimosi registrais aprašo 2 priedo 6 punkte korupcijos prevencijos pareigūnams priskirtuose valstybės registruose, kadastruose, klasifikatoriuose ir kituose duomenų bankuose. Atlikę minėtos informacijos paiešką ir ją išnagrinėję įvertina sprendimus analizuotose srityse priimančių valstybės ar savivaldybės įstaigos darbuotojų galimus privačių interesų konfliktus, santykius su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis, kurie galėtų padidinti korupcijos pasireiškimo tikimybę priimant sprendimus, ir pateikia apibendrintą informaciją.
9. Aprašo 8 punkte nurodyta korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvada surašoma per 10 darbo dienų nuo Aprašo 7 punkte nurodyto pavedimo gavimo dienos, suderinama su tiesioginiu vadovu, Korupcijos prevencijos valdybos viršininku, kai išvadą surašo STT teritorinės valdybos pareigūnas – ir su STT teritorinės valdybos viršininku, ir pateikiama direktoriaus pavaduotojui, o jo nesant – STT direktoriui sprendimui priimti.
10. Jei korupcijos prevencijos pareigūnui trūksta informacijos, reikalingos surašant Aprašo 8 punkte nurodytą korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvadą, tai ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo Aprašo 7 punkte nurodyto pavedimo gavimo dienos jis turi siūlyti kreiptis į reikiamą valstybės ar savivaldybės įstaigą dėl papildomos informacijos. Tokiu atveju Aprašo 8 punkte nurodyta korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvada surašoma per 10 darbo dienų nuo papildomos informacijos gavimo STT dienos.
11. STT direktoriaus pavaduotojas, o jo nesant – STT direktorius priima sprendimą (rezoliucija ant korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvados) dėl korupcijos rizikos analizės atlikimo ar neatlikimo valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje per 5 darbo dienas nuo Aprašo 8 punkte nurodytos korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo išvados gavimo dienos.
IV SKYRIUS
KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS ATLIKIMAS
12. Apie priimtą sprendimą atlikti korupcijos rizikos analizę ar neatlikti korupcijos rizikos analizės valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje reikiama įstaiga STT darbo reglamento nustatyta tvarka yra informuojama per 5 darbo dienas nuo sprendimo dėl korupcijos rizikos analizės atlikimo ar neatlikimo valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje dienos.
13. Korupcijos prevencijos pareigūnai, kuriems yra pavesta atlikti korupcijos rizikos analizę valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje, per 5 darbo dienas nuo korupcijos rizikos analizės atlikimo pradžios privalo parengti korupcijos rizikos analizės atlikimo planą, korupcijos rizikos analizės metu atsakytinus klausimus ir suderinti juos su STT Korupcijos prevencijos valdybos Korupcijos rizikos skyriaus viršininku.
14. Atliekant korupcijos rizikos analizę valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos srityje surenkama ir įvertinama:
14.2. Teisės aktų nuostatos, reglamentuojančios valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritį, kurioje atliekama korupcijos rizikos analizė.
14.3. STT turima, prieinama informacija, susijusi su valstybės ar savivaldybės įstaigos veiklos sritimi, kurioje atliekama korupcijos rizikos analizė. Šiuo atveju STT Korupcijos prevencijos valdybos Korupcijos rizikos skyriaus pareigūnams suderinus su skyriaus viršininku, jo nesant su STT Korupcijos prevencijos valdybos viršininku, o STT teritorinių padalinių korupcijos prevencijos poskyrių pareigūnams suderinus su atitinkamos teritorinės valdybos viršininku, taip pat atliekama informacijos paieška ir peržiūra Naudojimosi registrais aprašo 2 priedo 6 punkte korupcijos prevencijos pareigūnams priskirtuose valstybės registruose, kadastruose, klasifikatoriuose ir kituose duomenų bankuose. Atlikus minėtos informacijos paiešką ir ją išnagrinėjus įvertinama sprendimus analizuojamose srityse priimančių valstybės ar savivaldybės įstaigos darbuotojų galimi privačių interesų konfliktai, santykiai su kitais fiziniais ir juridiniais asmenimis, kurie galėtų padidinti korupcijos riziką priimant sprendimus.
15. Surinkus ir įvertinus šio Aprašo 14 punkte nurodytą informaciją per Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos 17 punkte nurodytą terminą (ne vėliau kaip per keturis mėnesius nuo korupcijos rizikos analizės pradėjimo dienos) yra surašoma motyvuota išvada dėl korupcijos rizikos analizės (2 priedas).
16. STT pareigūnai, surašę ir pavizavę motyvuotą išvadą dėl korupcijos rizikos analizės, suderina ją su tiesioginiu vadovu, STT Korupcijos prevencijos valdybos viršininku, kai išvadą surašo STT teritorinės valdybos pareigūnas – ir su STT teritorinės valdybos viršininku, ir pateikia ją pagal kompetenciją pasirašyti STT direktoriaus pavaduotojui, o jo nesant – STT direktoriui.
V SKYRIUS
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Valstybės ar savivaldybės įstaigos išvada dėl korupcijos pasireiškimo tikimybės ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo jos užregistravimo per STT dokumentų valdymo sistemą dienos skelbiama STT interneto svetainėje.
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašo
1 priedas
LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS
KORUPCIJOS PREVENCIJOS VALDYBOS
KORUPCIJOS RIZIKOS SKYRIAUS
(DARBUOTOJO PAREIGOS)
Lietuvos Respublikos (Data) (Nr. )
specialiųjų tyrimų tarnybos
direktoriaus pavaduotojui
(vardas ir pavardė)
DĖL Korupcijos rizikos analizės atlikimo būtinumo nustatymo PAGAL KORUPCIJOS PASIREIŠKIMO TIKIMYBĘ (įstaigos pavadinimas)
1. Išvada dėl korupcijos pasireiškimo tikimybės (toliau – KPT nustatymo išvada): |
||
1.1. Įstaiga, parengusi KPT nustatymo išvadą |
|
|
1.2. KPT nustatymo išvados registracijos STT data ir numeris |
|
|
2. Išvados dėl KPT nustatymo vertinimas |
||
2.1. Ar KPT nustatymo išvada atitinka nustatytus formos ir turinio reikalavimus? |
Taip / Ne[1] |
|
2.2. Įstaigos veiklos sritis(-ys), kurioje(-iose) įstaiga nustatė didelę korupcijos pasireiškimo tikimybę[2] |
|
|
2.3. Įstaigos veiklos sritis(-ys), kuri(-ios) atitinka KPĮ 6 str. 4 d. ir (ar) 6 d. nustatytus kriterijus[3] |
|
|
2.4. Ar įstaigos veiklos sritis(-ys) atitinka STT direktoriaus nustatytus korupcijos rizikos analizių atlikimo[4] prioritetus? |
Taip[5] / Ne |
|
2.5. Ar korupcijos rizikos veiksniai įstaigoje valdomi (numatytos priemonės nustatytiems korupcijos rizikos veiksniams valdyti ar šalinti)? |
Taip / Ne[6] |
|
2.6. Ar turima informacijos apie galimus korupcijos rizikos veiksnius? |
Taip[7] / Ne |
|
2.7. Informacijos apie galimus korupcijos rizikos veiksnius šaltiniai: |
1. STT (Administravimo valdybos Pareiškimų nagrinėjimo skyriaus duomenys ir pan.) ¨ 2. Valstybės registrai, kadastrai, klasifikatoriai ir duomenų bankai ¨ 3. Kontroliuojančių institucijų (Valstybės kontrolės, Lietuvos Respublikos Seimo kontrolierių ir pan.) ataskaitos ir išvados ¨ 4. Sociologinių tyrimų duomenys ¨ 5. Žiniasklaida ¨ 6. Kita ¨ |
|
Išnagrinėjus šią informaciją, nustatyta, kad[8]: |
||
3. Išvados ir pasiūlymai |
||
3.1. Ar tikslinga atlikti korupcijos rizikos analizę?[9] |
Taip / Ne |
|
3.2. Ar pakanka turimos informacijos pasiūlymui dėl korupcijos rizikos analizės atlikimo ar neatlikimo parengti ar korupcijos rizikos analizę atlikti? |
Taip / Ne[10] |
|
3.3. Kita reikšminga informacija ir pasiūlymai |
|
|
(Pareigos) (Vardas ir pavardė)
(Rengėjo duomenys)
_____________
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašo
2 priedas
(Išvados dėl korupcijos rizikos analizės formos pavyzdys)
LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBA
(Adresatas) |
|
(Data) (Registracijos numeris) |
DĖL KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS IŠVADOS
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba (toliau – STT), vadovaudamasi Lietuvos Respublikos korupcijos prevencijos įstatymu ir Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarka, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. spalio 8 d. nutarimu Nr. 1601, atliko korupcijos rizikos analizę (išvada su priedais pridedama),
(įstaigos pavadinimas)
šiose veiklos srityse:
1. _________________________________________________________________________
2. _________________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________________
Korupcijos rizikos analizės atlikimo pagrindas:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Korupcijos rizikos analizę atliko: ____________________________________________
(STT pareigūno pareigos, vardas ir pavardė)
Korupcijos rizikos analizė pradėta: __________________
Korupcijos rizikos analizė baigta: ___________________
Nustatyta, kad egzistuoja (ar neegzistuoja) korupcijos rizika minėtose veiklos srityse.
Vadovaudamiesi Korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos 19 punktu, prašome per 3 mėnesius nuo išvados gavimo dienos STT pateikti informaciją, kaip įvykdyti ar numatomi vykdyti šioje išvadoje pateikti pasiūlymai (lentelė pridedama).
PRIDEDAMA. __ lapų.
(Pareigų pavadinimas) |
|
(Vardas ir pavardė) |
(Rengėjo nuoroda)
LIETUVOS RESPUBLIKOS SPECIALIŲJŲ TYRIMŲ TARNYBOS
IŠVADA DĖL KORUPCIJOS RIZIKOS ANALIZĖS (ĮSTAIGOS)
VEIKLOS SRITYSE
TURINYS
1. __________________________________________________________________
2. __________________________________________________________________
3. __________________________________________________________________
APIMTIS IR METODAI
(Valstybės ar savivaldybės įstaigos) veiklos srityje(-yse) korupcijos rizikos analizė atlikta
(Nurodoma, kad korupcijos rizikos analizė atlikta pirmą kartą, ar įrašoma ankstesnės analizės data.)
Analizuotas ________________________ laikotarpis.
Tikslas: ______________________________________________________________
Uždaviniai: __________________________________________________________
Objektas: ____________________________________________________________
Subjektas: ___________________________________________________________
Duomenų rinkimo ir vertinimo metodai: ____________________________________
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašo 14 punkte nurodyta informacija:
___________________________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Atliekant korupcijos rizikos analizę, nustatyta:
1. _________________________________________________________________________
2. _________________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________________
Motyvuotos išvados:
1. _________________________________________________________________________
2. _________________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________________
Pasiūlymai:
1. _________________________________________________________________________
2. _________________________________________________________________________
3. _________________________________________________________________________
(Pareigų pavadinimas) |
|
(Vardas ir pavardė) |
(Rengėjo ir jo tiesioginio vadovo duomenys)
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnyba, Įsakymas
Nr. 2-296, 2017-08-28, paskelbta TAR 2017-08-28, i. k. 2017-13707
Dėl Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos direktoriaus 2013 m. kovo 29 d. įsakymo Nr. 2-102 „Dėl Lietuvos Respublikos specialiųjų tyrimų tarnybos tarnybos pareigūnų atliekamo išvadų dėl korupcijos pasireiškimo tikimybių vertinimo ir korupcijos rizikos analizės atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo
[1] Jei vertinimas neigiamas, pateikiami neigiamą vertinimą pagrindžiantys argumentai.
[2] Nurodoma įstaigos veiklos sritis, veiklos srities atitiktis KPĮ 6 str. 4 d. nustatytiems kriterijams, veiklos srityje nustatyti korupcijos rizikos veiksniai, pavyzdžiui:
Investicijų projektų (programų) įgyvendinimo organizavimas ir jų įgyvendinimo priežiūra ________ ministerijoje
atitinka KPĮ 6 str. 4 d. nustatytus kriterijus:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
¨ |
¨ |
x |
¨ |
x |
¨ |
¨ |
Nustatyti korupcijos rizikos veiksniai:
Ministerijos Investicinių projektų atrankos komisija nesilaiko patvirtintų Projektų atrankos taisyklių, todėl į Valstybės investicijų programą buvo įtraukti mažiau balų surinkę investiciniai projektai.
[3] Pateikiama nuomonė, kuriuos KPĮ 6 str. 4 d. ir (ar) 6 d. nustatytus kriterijus atitinka vertinama įstaigos veiklos sritis, pavyzdžiui:
Investicijų projektų (programų) įgyvendinimo organizavimas ir jų įgyvendinimo priežiūra ________ ministerijoje:
Atitinka KPĮ 6 str. 4 d. nustatytus kriterijus:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
¨ |
¨ |
x |
¨ |
x |
¨ |
¨ |
Atitinka KPĮ 6 str. 6 d. nustatytus kriterijus:
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
¨ |
¨ |
x |
¨ |
¨ |
x |
x |
¨ |
[4] Punktas pildomas, jei įstaigos veiklos srityje yra nustatyta didelė korupcijos pasireiškimo tikimybė ir ši veiklos sritis atitinka bent vieną iš KPĮ 6 str. 6 d. nustatytų kriterijų.
[5] Jei vertinimas teigiamas, nurodoma, kuriuos STT direktoriaus nustatytus korupcijos rizikos analizių atlikimo prioritetus atitinka aprašoma įstaigos veiklos sritis.
[6] Jei vertinimas neigiamas, pateikiami neigiamą vertinimą pagrindžiantys argumentai.
[7] Nustačius galimus korupcijos rizikos veiksnius 2.7 punkte įvardijamas informacijos šaltinis ir aprašomi galimi korupcijos rizikos veiksniai.
[8] Apibendrinama gauta informacija.
[9] Tiek siūlant priimti sprendimą atlikti KRA, tiek siūlant priimti sprendimą neatlikti KRA, pasiūlymas turi būti argumentuotas. Siūlant priimti sprendimą atlikti KRA, nurodomos įstaigos veiklos sritys, kuriose bus atliekama korupcijos rizikos analizė.
[10] Jei atsakymas neigiamas, pateikiamas pasiūlymas rengti raštą dėl papildomos informacijos, reikalingos sprendimui dėl KRA atlikimo priimti, pateikimo, 3.1 punktas nepildomas.