Suvestinė redakcija nuo 1994-12-08 iki 1995-01-31

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 1993, Nr. 53-1043, i. k. 0932011NUTA00000006

 

 

KONKURENCIJOS TARYBA PRIE VALSTYBINĖS KAINŲ IR KONKURENCIJOS TARNYBOS

 

N U T A R I M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS ĮSTATYMUI NUMATYTOS RINKOS STRUKTŪRŲ KONCENTRACIJOS KONTROLĖS VYKDYMO TVARKĄ

 

1993 m. liepos 16 d. Nr. 6

Vilnius

 

Konkurencijos taryba nutaria:

Patvirtinti Lietuvos Respublikos Konkurencijos įstatymu numatytos rinkos struktūrų koncentracijos kontrolės vykdymo tvarką (pridedama). Ši tvarka suderinta su atitinkamomis ministerijomis ir žinybomis.

 

 

 

KONKURENCIJOS TARYBOS PIRMININKĖ                                 FILOMENA JASEVIČIENĖ


Patvirtinta

Konkurencijos tarybos

1993 m. liepos 16 d. nutarimu Nr. 6

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS KONKURENCIJOS ĮSTATYMU NUMATYTOS RINKOS STRUKTŪRŲ KONCENTRACIJOS KONTROLĖS VYKDYMO TVARKA

 

I Apibrėžimai

 

1. Rinkos struktūrų koncentracija yra dviejų ar daugiau ūkinių subjektų susiliejimas arba vieno ūkinio subjekto teisės disponuoti kito ūkinio subjekto visu kapitalu ar jo dalimi įgavimas, arba sutarčių, darančių įtaką vieno iš ūkinių subjektų priimamiems valdymo sprendimams, sudarymas.

1.1. Ūkinių subjektų susiliejimu laikoma, jei:

1.1.1. susikuria naujas ūkinis subjektas vietoje dviejų ar daugiau buvusių ūkinių subjektų, pastarųjų kapitalą įliejant į naujojo ūkinio subjekto kapitalą;

1.1.2. sukuriamas bendras valdymo organas, koordinuojantis dviejų ar daugiau ūkinių subjektų svarbiausių ekonominių sprendimų priėmimą.

Visų šių ūkinių subjektų grupė vadinama koordinuotų ūkinių subjektų grupe;

1.1.3. prie koordinuotų ūkinių subjektų grupės prisijungia naujas ūkinis subjektas, t. y. šios grupės bendras valdymo organas ima koordinuoti esamų ir naujojo ūkinio subjekto svarbiausių ekonominių sprendimų priėmimą.

1.2. Vieno ūkinio subjekto teisės disponuoti kito ūkinio subjekto visu kapitalu ar jo dalimi įgavimu laikoma, jei:

1.2.1. ūkinis subjektas įgyja daugiau kaip 20% kito ūkinio subjekto turto (akcijų) arba tokį kitų ūkinių subjektų turto (akcijų) kiekį, kuris leidžia daryti pastarajam ūkiniam subjektui lemiamą įtaką, priimant svarbius ūkinius sprendimus, t. y. toks sprendimas negali būti priimtas, jei pirmasis ūkinis subjektas su tuo sprendimu nesutinka, išskyrus atvejį, kai vienas ūkinis subjektas įgyja 100% kito ūkinio subjekto akcijų pagal steigimo aktą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 57, 1994-11-10, Žin., 1994, Nr. 94-1854 (1994-12-07), i. k. 0942011NUTA00000057

 

1.2.2. ūkinių subjektų atstovai užima tokią dalį vietų kito ūkinio subjekto valdymo organe, kad gali daryti lemiamą įtaką svarbių ekonominių sprendimų priėmimui pastarajame ūkiniame subjekte.

1.3. Sutartimi, darančia įtaką tam tikro ūkinio subjekto priimamiems valdymo sprendimams, laikoma, jei vienas ūkinis subjektas sudaro sutartį su kitu ūkiniu subjektu, pagal kurią pastarasis įsipareigoja derinti svarbiausius ūkinius sprendimus su pirmuoju ūkiniu subjektu arba pervesti jam visą arba dalį pelno, arba ūkinis subjektas išsinuomoja daugiau kaip 20 % kito ūkinio subjekto turto.

2. Ūkinis subjektas vadinamas vadovaujančiu, jei jis yra įgavęs teisę disponuoti kito ūkinio subjekto visu kapitalu ar jo dalimi pagal 1.2 punktą arba kitas ūkinis subjektas įsipareigoja derinti su juo svarbiausius ūkinius sprendimus arba pervesti jam visą arba dalį pelno, arba jis išsinuomoja daugiau kaip 20 % kito ūkinio subjekto turto pagal 1.3 punktą.

3. Ūkinis subjektas vadinamas priklausomu, jei egzistuoja ūkinis subjektas, kuris yra įgavęs teisę disponuoti pirmojo ūkinio subjekto turtu pagal 1.2. punktą, arba su kuriuo pirmasis ūkinis subjektas įsipareigoja derinti svarbiausius ūkinius sprendimus, arba kuriam šis ūkinis subjektas įsipareigoja pervesti visą arba dalį pelno, arba kuriam jis išnuomoja daugiau kaip 20 % savo turto pagal 1.3 punktą.

 

II Pranešimai ir jų nagrinėjimo tvarka

 

4. Apie numatytą vykdyti koncentraciją pranešama Kainų ir konkurencijos tarnybai prieš ją vykdant, jei ūkinių subjektų, vykdančių koncentraciją, bendras darbuotojų skaičius yra didesnis negu 300 žmonių arba bendra metinė realizuotos produkcijos apimtis didesnė negu 8 mln. litų, arba bendras (nuosavas ir skolintas) kapitalas didesnis negu 2 mln. litų.

4.1. Jei kuris nors iš ūkinių subjektų, vykdančių koncentraciją, yra:

4.1.1. bankas ar kita kredito institucija, tuomet vietoje realizuotos produkcijos apimties imama 10 % metinio balanso aktyvo sumos už paskutinius 4 pilnus ketvirčius;

4.1.2. draudimo įmonė, tuomet vietoje realizuotos produkcijos apimties imama bendra metinė premijų suma;

4.1.3. prekybos įmonė, tuomet vietoje realizuotos produkcijos apimties imama 3/4 metinės apyvartos;

4.1.4. investicinė akcinė bendrovė, tuomet vietoje metinės realizuotos produkcijos apimties imama įsigyto turto vertė pirkimo kaina, o vietoje kapitalo – sukauptas kapitalas.

4.2.1. Bendra metinė realizuotos produkcijos apimtis, o taip pat rodikliai, nurodyti 4.1.1–4.1.4 punktuose skaičiuojami už paskutinius 4 pilnus ketvirčius.

4.2.2. Jei nuo ūkinio subjekto įregistravimo dienos iki pranešimo dienos praėjo mažiau kaip vieneri metai, realizuotos produkcijos apimtis, o taip pat ir rodikliai, minimi 4.1.1–4.1.4 punktuose, skaičiuojami už visą ūkinio subjekto funkcionavimo laiką.

4.3. Jei kuris nors ūkinis subjektas, vykdantis koncentraciją, priklauso koordinuotų ūkinių subjektų grupei (apibrėžtai 1.1.2 punkte), skaičiuojant minėtus rodiklius, įtraukiami visi ūkiniai subjektai, priklausantys šiai ūkinių subjektų grupei.

4.4. Jei kuris nors ūkinis subjektas, vykdantis koncentraciją, yra vadovaujantis, skaičiuojant minėtus rodiklius, įtraukiami visi nuo jo priklausomi ūkiniai subjektai.

4.5. Jei kuris nors ūkinis subjektas, vykdantis koncentraciją, yra priklausomas, skaičiuojant minėtus rodiklius, įtraukiami ir jam vadovaujantis ūkinis subjektas, ir visi nuo pastarojo priklausomi ūkiniai subjektai.*

Punkto pakeitimai:

Nr. 57, 1994-11-10, Žin., 1994, Nr. 94-1854 (1994-12-07), i. k. 0942011NUTA00000057

 

5. Apie rinkos struktūrų koncentraciją praneša:

5.1. 1.1.1 punkto atveju – valdymo organų įgaliotieji atstovai arba savininkai tų ūkinių subjektų, kurių kapitalas turi įsilieti į naujo ūkinio subjekto kapitalą;

5.2. 1.1.2 punkto atveju – valdymo organų atstovai arba savininkai tų ūkinių subjektų, kurių ekonominių sprendimų priėmimo koordinavimui kuriamas bendras valdymo organas;

5.3. 1.1.3 punkto atveju – koordinuotų ūkinių subjektų grupės valdymo organo įgaliotas atstovas ir stojančio į susivienijimą ūkinio subjekto valdymo organo įgaliotas atstovas arba savininkas;

5.4. 1.2–1.3 punktų atveju – visų, koncentraciją vykdančių, ūkinių subjektų savininkai arba valdymo organų įgaliotieji atstovai, išskyrus tuos ūkinius subjektus, kurie koncentruojami pasyviai (pagal apibrėžimą 1.2.1 punkte);

5.5. jei kuris nors besikoncentruojantis ūkinis subjektas priklauso koordinuotų ūkinių subjektų grupei, tai pranešimą apie

 

koncentraciją taip pat siunčia šios ūkinių subjektų grupės valdymo organo įgaliotas atstovas;

5.6. jei kuris nors besikoncentruojantis ūkinis subjektas yra priklausomas, tai pranešimą apie koncentraciją taip pat siunčia šiam ūkiniui subjektui vadovaujantis ūkinis subjektas.

6. Apie koncentraciją nurodoma informacija:

6.1. Ūkinio subjekto pranešime:

6.1.1. ūkinio subjekto pavadinimas ir registracijos vieta;

6.1.2. koncentracijos pobūdis;

6.1.3. veiklos rūšis prieš ir po koncentracijos;

6.1.4. rinkos dalies įvertinimas per paskutinius 4 pilnus ketvirčius pagal pagrindines gaminamos produkcijos rūšis, realizuotos produkcijos apimtis (arba atitinkami rodikliai pagal 4.1.1 – 4.1.4 punktus), pagaminta produkcija pagal pagrindines produkcijos rūšis (natūrine ir vertine išraiška) bei pelnas už paskutinius 4 pilnus ketvirčius, kapitalo dydis, darbuotojų skaičius.

Jei nuo ūkinio subjekto įmonės įregistravimo dienos iki pranešimo dienos praėjo mažiau negu vieneri metai, realizuota produkcija, produkcija pagal pagrindines produkcijos rūšis bei pelnas skaičiuojami už visą ūkinio subjekto funkcionavimo laiką;

6.1.5. priklausomi ir vadovaujantys ūkiniai subjektai bei kontrolės pobūdis;

6.1.6. 1.1.1 punkto atveju – dalis, kurią sudaro buvusio ūkinio subjekto turtas naujo ūkinio subjekto turte;

6.1.7. 1.1.2. punkto atveju – ūkinio subjekto turto (akcijų) dalis, kurią turi kiti kuriamai koordinuotų ūkinių subjektų grupei priklausysiantys ūkiniai subjektai, kitų tai grupei priklausysiančių ūkinių subjektų turto (akcijų) dalys, kurias turi pirmasis ūkinis subjektas bei šio ūkinio subjekto dalyvavimo laipsnis ir pobūdis naujajame grupės valdymo organe;

6.1.8. 1.1.3 punkto atveju – prisijungiančių prie koordinuotų ūkinių subjektų grupės ūkinio subjekto turto (akcijų) dalis, kurią turi šiai grupei priklausantys ūkiniai subjektai, šiai grupei priklausančių ūkinių subjektų turto (akcijų) dalys, kurias turi pirmasis ūkinis subjektas bei šio subjekto dalyvavimo laipsnis ir pobūdis grupės valdymo organe;

6.1.9. 1.3 punkto atveju – įsipareigojimų pobūdis, numatyta pervesti pelno dalis, išsinuomoto arba išnuomoto turto dalis ir nuomos mokesčio dydis.

6.2. Koordinuotų ūkinių subjektų grupės valdymo organo pranešime:

6.2.1. valdymo organo pavadinimas;

6.2.2. kiekvieno ūkinio subjekto, priklausančio koordinuotų ūkinių subjektų grupei, duomenys pagal 6.1.4 punktą bei atitinkamų rodiklių suma pagal visus šios grupės ūkinius subjektus;

6.2.3. turto (akcijų) dalys, kurias tarpusavyje turi koordinuotų ūkinių subjektų grupės nariai.

7. Kainų ir konkurencijos tarnyba pradeda rinkos struktūrų koncentracijos tyrimą Kainų ir konkurencijos tarnybos direktoriaus įsakymu, kai gauti visi koncentracijoje dalyvavusių ūkinių subjektų pranešimai. Jei Kainų ir konkurencijos tarnyba mano, kad praneštų duomenų nepakanka sprendimui priimti, ji gali paprašyti ir turi teisę gauti iš ūkinių subjektų, vykdančių koncentraciją, bei valdymo organų informaciją ar žodinius bei raštiškus paaiškinimus, reikalingus sprendimui dėl leidimo koncentracijai priimti. Laikas nuo ūkinių subjektų užklausimo dienos iki papildomo pranešimo gavimo iš ūkinių subjektų dienos neįskaitomas į laikotarpį, per kurį turi būti priimtas sprendimas. Jei minėtas laikas skirtingas atskiriems ūkiniams subjektams, Kainų ir konkurencijos tarnyba neįskaito į laikotarpį sprendimui priimti ilgiausio iš jų.

8. Kainų ir konkurencijos tarnyba įsipareigoja išlaikyti gautos informacijos slaptumą, išskyrus patį koncentracijos faktą, jos pobūdį ir dalyvius.

9. Leidimas vykdyti koncentraciją duodamas ne vėliau kaip per 1 mėnesį nuo paskutinio pranešimo, gauto iš ūkinių subjektų, vykdančių koncentraciją, gavimo dienos. Šalims susitarus, sprendimo priėmimo terminas gali būti pratęstas, bet ne ilgiau kaip 9 mėnesiams.

Kai pranešama apie numatomą turto (akcijų) įsigijimą, ūkiniam subjektui dalyvaujant viešame akcijų pasirašyme, vykstant privatizacijai, leidimas vykdyti koncentraciją (pasirašyti akcijas) duodamas ne vėliau kaip prieš 10 dienų iki paskelbto viešo akcijų pasirašymo pabaigos, jei į Kainų ir konkurencijos tarnybą buvo kreiptasi ir pateikti visi numatyti dokumentai ne vėliau kaip po 10 dienų nuo privatizuojamo objekto viešo akcijų pasirašymo paskelbimo dienos. Tuo atveju, jei pareiškimas ir dokumentai įteikiami pavėluotai, leidimas vykdyti koncentraciją (pasirašyti akcijas) nustatytu terminu gali būti neišduotas.

Jei per nurodytus laikotarpius Kainų ir konkurencijos tarnyba sprendimo nepriima, ūkiniai subjektai įgauna teisę vykdyti numatytą struktūrų koncentraciją.

10. Jeigu patenkinta viena iš šių sąlygų:

10.1. bendra, visų koncentracijoje dalyvaujančių ūkinių subjektų, gamybos apimtis tam tikro produkto rinkoje yra didesnė, negu 40 %;

10.2. vienas iš koncentraciją vykdančių ūkinių subjektų yra dominuojantis tam tikro produkto rinkoje;

10.3. tai koncentraciją leidžiama vykdyti tik tada, jei po koncentracijos patenkinama bent viena iš šių sąlygų: 1) pagerėja to produkto kokybė, kurio rinkoje yra dominavimas arba kurio rinkoje visi susikoncentravę ūkiniai subjektai kartu turi dalį, didesnę negu 40 %, 2) nepadidėja kaina (skaičiuojant palyginamąja kaina arba laisvai konvertuojamos valiutos ekvivalentu) ir padidėja gamybos apimtis to produkto, kurio rinkoje yra dominavimas arba kurio rinkoje visi susikoncentravę ūkiniai subjektai kartu turi dalį, didesnę negu 40 %, 3) padidėja eksporto galimybės, pirmiausia to produkto, kurio rinkoje yra dominavimas arba kurio rinkoje visi susikoncentravę ūkiniai subjektai kartu turi dalį, didesnę negu 40 %, 4) kiti pranašumai, atsiradę dėl koncentracijos, kompensuoja trūkumus, susijusius su konkurencijos ribojimu.

10.4. Jei vienas iš besikoncentruojančių ūkinių subjektų priklauso koordinuotų ūkinių subjektų grupei, tai, įvertinant požymius 10.1 ir 10.2, skaičiuojamos visų šios ūkinių subjektų grupės ūkinių subjektų gamybos apimtys;

10.5. jei vienas iš besikoncentruojančių ūkinių subjektų yra vadovaujantis, tai, įvertinant požymius 10.1 ir 10.2, skaičiuojamos ir visų nuo jo priklausomų ūkinių subjektų gamybos apimtys;

10.6. jei vienas iš besikoncentruojančių ūkinių subjektų yra priklausomas, tai, įvertinant požymius 10.1 ir 10.2, skaičiuojamos ir jam vadovaujančio ūkinio subjekto bei visų nuo pastarojo ūkinio subjekto priklausomų ūkinių subjektų gamybos apimtys;

10.7. gamybos apimtys visiems ūkiniams subjektams skaičiuojamos už paskutinius 4 pilnus ketvirčius, o jei nuo ūkinio subjekto įregistravimo praėjo mažiau negu vieneri metai, už faktišką ūkinio subjekto funkcionavimo laiką;

10.8. bet kurio produkto rinka įvertinama už paskutinius 4 pilnus ketvirčius;

10.9. 10.1 ir 10.2. požymiai gali būti taikomi ir lokalinėje rinkoje;

10.10. jei yra patenkinta sąlyga 10.1 arba 10.2, prieš duodant leidimą koncentruotis, sudaromas susitarimas raštu tarp Kainų ir konkurencijos tarnybos ir besikoncentruojančių ūkinių subjektų, kuriame ūkiniai subjektai nurodo, kurią iš punkto 10.3 sąlygų 1) – 4) kaip ir kuriam laikotarpiui jie įsipareigoja vykdyti po koncentracijos. Susitarimą pasirašo Kainų ir konkurencijos tarnybos direktorius ir ūkinių subjektų savininkai arba valdymo organų įgaliotieji atstovai. Jeigu besikoncentruojantis ūkinis subjektas priklauso koordinuotų ūkinių subjektų grupei arba yra priklausomas, tai šį susitarimą taip pat pasirašo atitinkamai šios grupės valdymo organo įgaliotas atstovas arba šiam ūkiniam subjektui vadovaujančio ūkinio subjekto valdymo organo įgaliotas atstovas arba savininkas. Pasyviai koncentruojami ūkiniai subjektai pareiškimo nepasirašo.

11. Jeigu Kainų ir konkurencijos tarnyba nedavė leidimo vykdyti koncentraciją, ūkiniai subjektai, dalyvaujantys numatytoje koncentracijoje, ne vėliau kaip per 1 mėn. nuo atsisakymo leisti vykdyti koncentraciją, gali kreiptis į Vyriausybę gauti leidimui vykdyti koncentraciją. Pareiškimas pateikiamas raštu. Jį pasirašo visų numačiusių dalyvauti koncentracijoje ūkinių subjektų atstovai pagal šio akto 5 punktą. Jame nurodomi visi duomenys, numatyti šio akto 6 punkte. Šiuo atveju pateikiamas pagrindimas, kad dėl koncentracijos bus padidintas gamybos ekonominis efektyvumas ar produkcijos konkurentabilumas, kurie negalėtų būti padidinti, šios rinkos struktūrų nekoncentravus.

12. Kainų ir konkurencijos tarnyba gali pradėti vykdyti tyrimą dėl neteisėtos rinkos koncentracijos ne vėliau kaip po 1 metų po neteisėto koncentracijos įvykdymo dienos.

 

III Sankcijos ir baudų išieškojimo tvarka

 

13. Jei ūkiniai subjektai įvykdo koncentraciją nepranešę, nors to reikalauja šio akto 4 punktas, arba anksčiau negu per 1 mėn. po pranešimo, nors leidimas koncentruotis nebuvo gautas, Konkurencijos taryba gali skirti iki 3 % dydžio baudą nuo metinių įplaukų kiekvienam koncentraciją vykdžiusiam ūkiniam subjektui ir įpareigoti Kainų ir konkurencijos tarnybą duoti nurodymą koncentraciją nutraukti. Po šio Konkurencijos tarybos sprendimo, koncentraciją vykdę ūkiniai subjektai ne vėliau kaip per 2 savaites gali pateikti Kainų ir konkurencijos tarnybai prašymą leisti koncentracijai galioti, kurį pasirašo visų, koncentraciją vykdžiusių, ūkinių subjektų atstovai, numatyti šio akto 5 punkte. Kainų ir konkurencijos tarnyba priima sprendimą dėl leidimo koncentracijai galioti pagal šiame akte 4- 10 punktuose numatytą tvarką. Šiuo atveju Konkurencijos taryba gali skirti baudą iki 10 % nuo bendrų metinių įplaukų kiekvienam, koncentraciją vykdžiusiam ūkiniam subjektui. Jei Kainų ir konkurencijos tarnyba priima sprendimą neleisti koncentracijai galioti, ji privalo būti nutraukta.

14. Jei ūkinis subjektas įvykdo koncentraciją, nors Kainų ir konkurencijos tarnyba ar Vyriausybė jiems to daryti neleido, Kainų ir konkurencijos tarnyba duoda nurodymą koncentraciją nutraukti, o Konkurencijos taryba gali skirti kiekvienam iš dalyvavusių koncentracijoje ūkinių subjektų iki 10 % dydžio baudą nuo metinių įplaukų.

15. Jei po nurodymo nutraukti koncentraciją, kuris buvo duotas pagal šio akto 14 punktą, jis neįvykdomas per 1 mėn., tuomet Konkurencijos taryba gali skirti baudą kiekvienam iš dalyvaujančių koncentracijoje ūkinių subjektų nuo 7 % iki 10 % dydžio nuo metinių įplaukų.

16. Jei po koncentracijos pažeidžiamas susitarimas, numatytas 10.10 punkte, Konkurencijos taryba gali skirti baudą iki 10 % bendrųjų metinių įplaukų kai kuriems arba visiems ūkiniams subjektams, dalyvaujantiems koncentracijoje, priklausomai nuo jų įtakos, pažeidžiant šį susitarimą.

17. Vietoje metinių įplaukų imama:

17.1. investicinėms akcinėms bendrovėms – jų gautų dividendų suma;

17.2. bankams ir kitiems kredito institutams – bendras jų pelnas;

17.3. draudimo įmonėms – bendra premijų suma;

17.4. prekybos įmonėms – bendroji apyvarta.

18. Metinės įplaukos, dividendai ir bendras pelnas, minimi 13–17 punktuose, skaičiuojami už paskutinius 4 pilnus ketvirčius. Jei nuo ūkinio subjekto įregistravimo dienos iki 13–16 punktuose numatyto pažeidimo dienos praėjo mažiau negu vieneri metai, visi šie rodikliai skaičiuojami už visą ūkinio subjekto funkcionavimo laiką.

19. Baudos numatytos šio akto 13–16 punktuose neskiriamos ūkiniam subjektui, jei jis koncentruojamas pasyviai.

20. Jei pažeidimai, numatyti 14–16 punktuose, padaryti, vykdant koncentraciją lokalinėje rinkoje, viršutinės ir apatinės ribos baudų, numatytų 14–16 punktuose, sumažinamos 30 %.

21. Konkurencijos tarybos nutarimą dėl piniginės baudos skyrimo ūkiniam subjektui siunčia Kainų ir konkurencijos tarnyba. Nutarime turi būti nurodytas baudos dydis (suma).

22. Piniginės baudos į valstybės biudžetą sumokamos ne vėliau, kaip per vieną mėnesį nuo Konkurencijos tarybos nutarimo gavimo dienos.

23. Ūkinio subjekto pareigūnai už baudos nesumokėjimą arba pavėluotą sumokėjimą gali būti nubausti piniginėmis baudomis iki 3 mėn. jų vidutinio mėnesinio atlyginimo dydžio.

24. Ūkinio subjekto ar pareigūno nesumokėta piniginė bauda išieškoma į valstybės biudžetą Lietuvos Respublikos CPK nustatyta tvarka.

25. Ūkiniai subjektai per 1 mėn. nuo Konkurencijos tarybos nutarimo gavimo dienos gali kreiptis į teismą dėl jo atšaukimo ar pakeitimo.

26. Kreipimasis į teismą nesustabdo Konkurencijos tarybos nutarimo vykdymo, jei teismas nenurodo kitaip.

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Konkurencijos taryba prie Valstybinės kainų ir konkurencijos tarnybos, Nutarimas

Nr. 57, 1994-11-10, Žin., 1994, Nr. 94-1854 (1994-12-07), i. k. 0942011NUTA00000057

Dėl Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymu numatytos rinkos struktūrų koncentracijos kontrolės vykdymo tvarkos 1.2.1 punkto papildymo ir 4 punkto pakeitimo

 

 



* Vienas ir tas pats ūkinis subjektas gali būti vadovaujančiu, priklausomu ir priklausyti koordinuotų ūkinių subjektų grupei arba patenkinti bet kurias dvi iš pastarųjų sąlygų.