Suvestinė redakcija nuo 2008-08-31
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2008, Nr. 58-2193, i. k. 1082330ISAK003D-280
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŽEMĖS ŪKIO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, ĮGYVENDINAMIEMS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO (BPD) KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONĖS „VANDENS IŠTEKLIŲ APSAUGA IR PLĖTRA, ŽUVININKYSTĖ, ŽVEJYBOS UOSTO ĮRENGIMAI, ŽUVŲ PERDIRBIMAS, RINKODARA IR ŽVEJYBA VIDAUS VANDENYSE“ VEIKLOS SRITIS „GYVŲJŲ VANDENS IŠTEKLIŲ APSAUGA IR PLĖTRA“ IR „AKVAKULTŪRA“, PAPILDOMAI PROJEKTO VEIKLAI VYKDYTI TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO
2008 m. gegužės 15 d. Nr. 3D-280
Vilnius
Vadovaudamasi Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), 9.8 punktu, Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667; 2007, Nr. 83-3402), 1131 punktu ir tęsdama pradėtą Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486), Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto žuvininkystės priemonių, finansuojamų iš Žuvininkystės orientavimo finansinės priemonės, įgyvendinimą:
1. Tvirtinu Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašą (toliau – Tvarkos aprašas) (pridedama).
2. Pavedu Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos:
2.1. per 3 darbo dienas nuo šio įsakymo įsigaliojimo dienos raštu informuoti visus projektų vykdytojus, įgyvendinančius projektus pagal BPD priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“ ir atitinkančius Tvarkos apraše nurodytas sąlygas, apie galimybę gauti papildomą paramą Tvarkos apraše nurodytomis sąlygomis ir tvarka;
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2008 m. gegužės 15 d. įsakymu Nr. 3D-280
PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PROJEKTAMS, ĮGYVENDINAMIEMS PAGAL LIETUVOS 2004–2006 METŲ BENDROJO PROGRAMAVIMO DOKUMENTO (BPD) KAIMO PLĖTROS IR ŽUVININKYSTĖS PRIORITETO PRIEMONĖS „VANDENS IŠTEKLIŲ APSAUGA IR PLĖTRA, ŽUVININKYSTĖ, ŽVEJYBOS UOSTO ĮRENGIMAI, ŽUVŲ PERDIRBIMAS, RINKODARA IR ŽVEJYBA VIDAUS VANDENYSE“ VEIKLOS SRITIS „GYVŲJŲ VANDENS IŠTEKLIŲ APSAUGA IR PLĖTRA“ IR „AKVAKULTŪRA“, PAPILDOMAI PROJEKTO VEIKLAI VYKDYTI TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašas (toliau – Tvarkos aprašas) nustato papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento, patvirtinto Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. rugpjūčio 2 d. nutarimu Nr. 935 (Žin., 2004, Nr. 123-4486) (toliau – BPD), Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ (toliau – BPD 4.9 priemonė) veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“ (toliau – projektai), bei numatomiems įgyvendinti didesnės apimties, vykdant papildomą projekto veiklą, sąlygas ir tvarką.
2. Tvarkos apraše vartojamos sąvokos:
Papildoma projekto veikla – tęstinė, atitinkanti projekto tikslą ir gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nurodytą remiamą veiklos sritį, projekto veikla, kurią projekto vykdytojas numato vykdyti didesnės apimties, t. y. pasiekti daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų, ir kurią vykdant projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos.
Kitos Tvarkos apraše vartojamos sąvokos atitinka Institucijų, atsakingų už Europos Sąjungos struktūrinių fondų lėšų, skirtų Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumentui įgyvendinti, administravimą, atsakomybės ir funkcijų paskirstymo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 31 d. nutarimu Nr. 649 (Žin., 2001, Nr. 48-1676; 2005, Nr. 51-1700), Lietuvos 2004–2006 m. bendrojo programavimo dokumento priemonių ir projektų, finansuojamų įgyvendinant šias priemones, administravimo ir finansavimo taisyklėse, patvirtintose Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. sausio 28 d. įsakymu Nr. 1K-033 (Žin., 2004, Nr. 19-599; 2005, Nr. 21-667) (toliau – Projektų administravimo ir finansavimo taisyklės), Gairėse pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas paramai gauti 2005–2006 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“, „Akvakultūra“, „Žuvų perdirbimas ir rinkodara“ ir „Žvejyba vidaus vandenyse“, patvirtintose Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. gruodžio 30 d. įsakymu Nr. 3D-620 (Žin., 2006, Nr. 9-342), Gairėse pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas paramai gauti 2006 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Akvakultūra“ ir „Žuvų perdirbimas ir rinkodara“, patvirtintose Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2006 m. birželio 19 d. įsakymu Nr. 3D-257 (Žin., 2006, Nr. 71-2646), Gairėse pareiškėjams, teikiantiems projektų paraiškas paramai gauti 2007 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritį „Akvakultūra“, patvirtintose Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2007 m. gegužės 25 d. įsakymu Nr. 3D-258 (Žin., 2007, Nr. 61-2355) (toliau kartu – gairės pareiškėjams), vartojamas sąvokas.
3. Iš viso šiam kvietimui teikti papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004- 2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti paraiškas (toliau – papildomos paramos paraiškos) skirta 0,9 mln. Lt. Šią sumą sudaro BPD 4.9 priemonei skirtos Žuvininkystės orientavimo finansinės priemonės ir bendrojo finansavimo, skiriamo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, lėšos.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3D-396, 2008-07-18, Žin., 2008, Nr. 85-3400 (2008-07-26), i. k. 1082330ISAK003D-396
II. PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO SĄLYGOS
4. Papildoma parama projektui gali būti skiriama, jeigu tenkinamos šios papildomos paramos skyrimo sąlygos:
4.1. nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas projekto galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas ir (ar) projekto vykdytojas Nacionalinei mokėjimo agentūrai prie Žemės ūkio ministerijos (toliau – Agentūra) nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos;
4.2. projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklą, kuri yra tęstinė projekto veikla, atitinkanti projekto tikslą ir gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nurodytą remiamą veiklos sritį, ir, vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų, o projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos;
4.3. projekto vykdytojas pagrindžia papildomos projekto veiklos rezultatų poreikį, paaiškina pridėtinę papildomos projekto veiklos rezultatų vertę: kokį naują produktą ar paslaugą sukuria papildoma projekto veikla institucijos, ūkio sektoriaus ir (arba) regiono mastu arba kaip papildoma projekto veikla kiekybiškai ir kokybiškai keičia esamus produktus arba paslaugas;
4.4. projekto vykdytojas pagrindžia, kad be papildomos paramos, naudojant banko paskolas arba kitas finansavimo priemones, papildoma projekto veikla negalėtų būti įgyvendinta tokios pat apimties, per tokį patį laikotarpį ir tokios pat kokybės;
4.5. projekto įgyvendinimo laikotarpiu (nuo projekto paramos sutarties pasirašymo iki 2007 metų (imtinai)) projekto vykdytojo ekonominio gyvybingumo rodikliai atitiko Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. 3D-64 „Dėl ūkio subjektų, siekiančių pasinaudoti parama 2005–2006 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemones, ekonominio gyvybingumo nustatymo taisyklių“ (Žin., 2005, Nr. 22-697) patvirtintas ekonominį gyvybingumą apibūdinančių rodiklių kritines reikšmes (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“);
4.6. projekto vykdytojas pagrindžia, kad, vykdant papildomą projekto veiklą, bus išvengta perteklinio gamybos pajėgumo sukūrimo (pateikiami dokumentai, patvirtinantys produkcijos pardavimo rinkas didinamai produkcijos daliai, jeigu numatytas gamybos didinimas) (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“);
4.7. projekto vykdytojas pagrindžia, kad, gavęs papildomą paramą, visą projektą (įskaitant papildomą projekto veiklą) įgyvendins ir galutinį mokėjimo prašymą bei galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą Agentūrai pateiks iki 2008 m. rugsėjo 1 d.;
4.8. projekto vykdytojas patvirtina, pasirašydamas pažymą, kad papildomos projekto veiklos išlaidos, kurioms finansuoti prašoma papildoma parama, nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių ar Europos Sąjungos programų (pažymos forma gaunama Agentūros Kontrolės departamento teritoriniame skyriuje);
4.9. papildoma projekto veikla nepažeidžia Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos aplinkosaugos reikalavimų (pateikiama Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos regiono aplinkos apsaugos departamento išvada, kad numatoma įgyvendinti papildoma projekto veikla leistina pasirinktoje vietoje, arba išvada, kad poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma (išvada pateikiama, kai papildomai projekto veiklai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu (Žin., 1996, Nr. 82-1965; 2005, Nr. 84-3105), yra privalomas poveikio aplinkai vertinimas ar atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo));
4.10. turtas, į kurį planuojama investuoti, vykdant papildomą projekto veiklą, priklauso projekto vykdytojui nuosavybės teise arba yra valdomas nuomos, subnuomos arba panaudos sutarties pagrindu (sutartis turi būti rašytinė, galioti ne mažiau kaip 5 metus, skaičiuojant nuo projekto įgyvendinimo pabaigos, ir įregistruota viešame registre; kai projekto vykdytojas nėra šio turto savininkas, pateikiamas rašytinis turto savininko pritarimas papildomai projekto veiklai vykdyti);
4.11. papildomos projekto veiklos išlaidos, kurioms finansuoti yra prašoma papildoma parama, yra pagrįstos, realios, būtinos papildomai projekto veiklai vykdyti, atitinka gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nustatytus tinkamų finansuoti projekto išlaidų reikalavimus, išskyrus reikalavimus, taikomus galimai paramos projektui didžiausiai sumai ir išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpiui:
4.11.1. skiriant papildomą paramą, gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nustatytas apribojimas dėl didžiausios paramos projektui sumos netaikomas;
4.11.2. papildomos projekto veiklos išlaidos, kurioms finansuoti yra prašoma papildoma parama, gali būti pripažįstamos tinkamomis finansuoti, jeigu jos patirtos nuo papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos (išskyrus bendrąsias išlaidas) iki 2008 m. gruodžio 31 d. Bendrosios išlaidos gali būti patirtos nuo 2004 m. sausio 1 d. (išskyrus turto, kuriam įsigyti ar sukurti bus naudojama papildoma parama, draudimo (likusiam) projekto įgyvendinimo laikotarpiui išlaidas, kurios gali būti patirtos nuo papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos). Kai projekto vykdytojas yra biudžetinė įstaiga, pirkimų, susijusių su papildoma projekto veikla, procedūros gali būti pradėtos vykdyti tik nuo papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos;
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 3D-471, 2008-08-26, Žin., 2008, Nr. 99-3840 (2008-08-30), i. k. 1082330ISAK003D-471
4.12. prašoma papildoma parama nepadidins paramos sutartyje nustatyto tinkamų finansuoti projekto išlaidų ir maksimalios paramos projektui sumos santykio. Projekto vykdytojas, kuriam paramos sutartyje yra nustatytas reikalavimas prisidėti prie projekto įgyvendinimo savomis lėšomis, tuo pačiu savų lėšų procentiniu dydžiu prisidės ir prie papildomos projekto veiklos išlaidų finansavimo;
III. PAPILDOMOS PARAMOS PARAIŠKŲ TEIKIMAS
5. Per 3 darbo dienas nuo žemės ūkio ministro įsakymo, kuriuo tvirtinamas Tvarkos aprašas (toliau – Įsakymas), įsigaliojimo dienos Agentūra raštu informuoja visus projektų vykdytojus, įgyvendinančius projektus ir Įsakymo įsigaliojimo dieną atitinkančius Tvarkos aprašo 4.1 punkte nurodytą sąlygą, apie galimybę gauti papildomą paramą Tvarkos apraše nurodytomis sąlygomis ir tvarka. Informacija apie galimybę gauti papildomą paramą (įskaitant Tvarkos aprašą ir jo priedus) taip pat skelbiama Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos (toliau – Žemės ūkio ministerija) interneto svetainėje www.zum.lt ir Agentūros interneto svetainėje www.nma.lt.
6. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą paramą, turi užpildyti ir Agentūrai pateikti papildomos paramos paraišką (forma pateikiama Tvarkos aprašo 1 priede). Papildomos paramos paraišką ir kiekvieną jos lapą (įskaitant priedus) turi pasirašyti projekto vykdytojo vadovas arba jo įgaliotas asmuo.
7. Papildomos paramos paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba. Kita kalba užpildytos papildomos paramos paraiškos neregistruojamos.
8. Papildomos paramos paraiška turi būti pateikta spausdintine forma (surinkta kompiuteriu). Ranka užpildytos papildomos paramos paraiškos neregistruojamos.
9. Kartu su papildomos paramos paraiška turi būti pateikiami šie dokumentai (jų originalai arba nuorašai, kurių visi lapai turi būti susiūti, o paskutinis dokumento lapas patvirtintas projekto vykdytojo vadovo arba jo įgalioto asmens parašu, užrašu „Kopija tikra“ ir projekto vykdytojo antspaudu (kartu turi būti nurodytas susiūtų lapų skaičius), ir dokumentų vertimai į lietuvių kalbą, jeigu kartu su papildomos paramos paraiška pridedami dokumentai užsienio kalba):
9.1. finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas, pelno-nuostolio ataskaita, pinigų srautų ataskaita) už laikotarpį nuo projekto paramos sutarties pasirašymo (įskaitant metus, kuriais buvo pasirašyta projekto paramos sutartis) iki 2007 metų (imtinai) (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“);
9.2. Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos regiono aplinkos apsaugos departamento išvada, kad numatoma įgyvendinti papildoma projekto veikla leistina pasirinktoje vietoje, arba išvada, kad poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma (išvada pateikiama, kai papildomai projekto veiklai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, yra privalomas poveikio aplinkai vertinimas ar atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo);
9.3. juridinio asmens (projekto vykdytojo) kompetentingo organo pritarimo teikti papildomos paramos paraišką sprendimas (pateikiamas atitinkamo protokolo išrašas, patvirtintas projekto vykdytojo vadovo arba įgalioto asmens);
9.4. turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą, nuosavybės teisę patvirtinantys dokumentai arba nuomos, subnuomos arba panaudos sutartis (sutartis turi būti rašytinė ir galiojanti ne mažiau kaip 5 (penkerius) metus, skaičiuojant nuo projekto įgyvendinimo pabaigos, ir įregistruota viešajame registre). Kai projekto vykdytojas nėra turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą, savininkas, pateikiamas turto savininko rašytinis pritarimas papildomai projekto veiklai;
9.5. komerciniai pasiūlymai konkrečioms investicijoms iš prekių tiekėjų, rangovų ar paslaugų teikėjų arba kiti dokumentai, pagrindžiantys numatytos papildomos projekto veiklos išlaidų vertę (šiuose dokumentuose turi būti nurodyta investicijų atitiktis teisės aktuose numatytiems darbo saugos reikalavimams) (taikoma, kai projekto vykdytojas pirkimų procedūras numato vykdyti po papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos)1;
__________________
1 Komercinis pasiūlymas parenkamas projekto vykdytojo nuožiūra, siekiant nustatyti galimą papildomos projekto veiklos išlaidų vertę. Projekto vykdytojas Agentūrai prie papildomos paramos paraiškos turi pateikti pasirinktą vieną komercinį pasiūlymą bei nurodyti ir pagrįsti jo pasirinkimą (turi būti priimamas ekonominiu atžvilgiu naudingiausias sprendimas). Jei bus priimtas sprendimas skirti papildomą paramą, projekto vykdytojas, pasirašęs paramos sutarties pakeitimą, privalės organizuoti investicijų (prekių ar darbų, ar paslaugų) pirkimo konkursą, vadovaudamasis gairių pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nuostatomis.
9.6. dokumentai, susiję su atliktomis pirkimų procedūromis ir (ar) patirtomis bendrosiomis išlaidomis (taikoma, kai projekto vykdytojas pradėjo vykdyti pirkimų procedūras ir (ar) patyrė bendrąsias išlaidas iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) (netaikoma biudžetinėms įstaigoms, kurios pirkimų, susijusių su papildoma projekto veikla, procedūrų negali pradėti vykdyti iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos);
9.7. numatomų statybos ir (ar) rekonstravimo darbų projektiniai dokumentai su projekto vertės apskaičiavimais (pateikiamos statinių techninio projekto architektūrinė, technologinė ir ekonominė dalys) (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (ar) rekonstravimo darbus);
9.8. statybos arba rekonstravimo leidimas (pateikiamas vėliausiai iki paramos sutarties pakeitimo pasirašymo dienos) bei statinio techninio projekto ekonominės dalies ekspertizės išvada2 (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (arba) rekonstravimo darbus);
___________________
2 Ekspertizės išvada turi būti parengta įstaigos, turinčios teisę užsiimti šia veikla. Jei, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, numatyta statyba (rekonstravimas), bet jiems papildomos paramos neprašoma, šie dokumentai neteikiami.
9.9. projekto vykdytojo pasirašyta pažyma, kurioje jis patvirtina, kad, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, pagal projektą finansuojamos investicijos nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių ir Europos Sąjungos programų;
9.10. dokumentai, patvirtinantys projekto vykdytojo galimybes apmokėti papildomos projekto veiklos išlaidas, kurių nepadengs papildomos paramos lėšos (banko sąskaitos išrašas, paskolos sutartis, garantinis banko raštas ir pan.);
9.11. dokumentai, patvirtinantys produkcijos pardavimo rinkas didinamai produkcijos daliai (taikoma, jeigu, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, numatytas gamybos pajėgumų didinimas);
10. Projekto vykdytojas turi pateikti papildomos paramos paraiškos (ir prie jos pridedamų dokumentų) originalą, kurio pirmajame puslapyje aiškiai nurodoma „Originalas“, papildomos paramos paraiškos (ir prie jos pridedamų dokumentų) kopiją, kurios pirmajame puslapyje aiškiai nurodoma „Kopija“, ir papildomos paramos paraiškos versiją elektroninėje laikmenoje Word formatu. Pateikiamos papildomos paramos paraiškos (ir prie jos pridedamų dokumentų) originalas ir kopija turi būti įsegti į atskirus segtuvus.
11. Papildomos paramos paraiškas kartu su reikalaujamais pridėti dokumentais iš projektų vykdytojų priima ir registruoja Agentūros Kontrolės departamento teritoriniai skyriai pagal projektų vykdytojų buveinės vietą žemiau nurodytais adresais:
Teritorinis skyrius |
Adresas |
Telefonas |
Alytaus skyrius |
Tvirtovės g. 1/Naujoji g. 2, LT-62116 Alytus |
(8 315) 56 797 |
Kauno skyrius |
K. Donelaičio g. 33, LT-44240 Kaunas |
(8 37) 30 85 50 |
Klaipėdos skyrius |
Taikos pr. 28, LT-91220 Klaipėda |
(8 46) 43 14 00 |
Marijampolės skyrius |
Gamyklų g. 1, LT-68300 Marijampolė |
(8 343) 97 950 |
Panevėžio skyrius |
Anykščių g. 4, LT-35171 Panevėžys |
(8 45) 50 22 70 |
Šiaulių skyrius |
Dvaro g. 78, LT-76298 Šiauliai |
(8 41) 59 61 29 |
Tauragės skyrius |
Prezidento g. 7, LT-72258 Tauragė |
(8 446) 20 120 |
Telšių skyrius |
Pramonės g. 5, LT-87333 Telšiai |
(8 444) 77 050 |
Utenos skyrius |
J. Basanavičiaus g. 126, LT-28214 Utena |
(8 389) 64 080 |
Vilniaus skyrius |
Ž. Liauksmino g. 5, LT-01101 Vilnius |
(8 5) 264 9487 |
12. Papildomos paramos paraiškos kartu su reikalaujamais pridėti dokumentais gali būti pateiktos asmeniškai projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens, pašto kurjerio arba atsiųstos registruotu paštu. Kitais būdais (pvz., faksu arba elektroniniu paštu) arba kitu adresu pateiktos papildomos paramos paraiškos neregistruojamos. Papildomos paramos paraišką pateikusiam projekto vykdytojui Agentūra paštu arba faksu išsiunčia papildomos paramos paraiškos registravimą patvirtinantį raštą. Jei papildomos paramos paraišką pateikė projekto vykdytojo vadovas ar jo įgaliotas asmuo, toks raštas gali būti išduodamas papildomos paramos paraiškos pateikimo metu, Agentūrai užregistravus papildomos paramos paraišką.
13. Galutinis papildomos paramos paraiškų priėmimo terminas, kai papildomos paramos paraiška pateikiama projekto vykdytojo vadovo ar jo įgalioto asmens, yra 2008 m. birželio 6 d. 15 val. – vėliau pateiktos papildomos paramos paraiškos neregistruojamos. Papildomos paramos paraišką siunčiant paštu arba pristatant pašto kurjeriui, išsiuntimo vietos pašto antspaudo data turi būti ne vėlesnė kaip 2008 m. birželio 6 d. – vėliau išsiųstos papildomos paramos paraiškos neregistruojamos.
14. Projekto vykdytojas iki Tvarkos aprašo 13 punkte nurodyto galutinio papildomos paramos paraiškų priėmimo termino pabaigos Agentūrai gali teikti klausimus dėl papildomos paramos skyrimo tvarkos ir sąlygų, dėl papildomos paramos paraiškos pildymo ir kitus klausimus, susijusius su papildomos paramos teikimu. Klausimai gali būti pateikiami raštu ir žodžiu. Agentūra turi užtikrinti, kad į projektų vykdytojų paklausimus būtų atsakoma kaip galima operatyviau.
IV. PAPILDOMOS PARAMOS PARAIŠKŲ VERTINIMAS
15. Papildomos paramos paraiškas vertina Agentūra. Agentūra, įvertinusi projektų vykdytojų pateiktas papildomos paramos paraiškas, užpildo papildomos paramos paraiškos vertinimo ataskaitą (forma pateikiama Tvarkos aprašo 2 priede).
16. Papildomos paramos paraiškų vertinimo procesas susideda iš trijų etapų:
16.1. administracinės atitikties vertinimas, kurį atliekant patikrinama, ar papildomos paramos paraiška yra tinkamai užpildyta ir sukomplektuota, t. y. ar pateikti visi Tvarkos apraše nurodyti dokumentai;
16.2. tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas, kurį atliekant nustatoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą paramą, ir koks gali būti didžiausias papildomos projekto veiklos tinkamų finansuoti išlaidų ir papildomos paramos dydis;
17. Administracinės atitikties vertinimas atliekamas pagal Tvarkos aprašo 2 priedo 2 skyriaus 1 punkte pateiktus administracinės atitikties vertinimo kriterijus.
18. Jeigu administracinės atitikties vertinimo metu nustatomas neatitikimas bent vienam kriterijui, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per rašte nustatytą terminą pateikti trūkstamą informaciją arba dokumentus.
19. Jei projekto vykdytojas per rašte nurodytą terminą prašomos informacijos ir dokumentų nepateikia arba pateikia ne visus prašomus dokumentus ir informaciją, Agentūra atmeta papildomos paramos paraišką.
20. Nustačius, kad papildomos paramos paraiška atitinka visus administracinės atitikties reikalavimus, atliekamas tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas. Administracinės atitikties ir tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo etapai gali būti vykdomi vienu metu.
21. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas atliekamas pagal Tvarkos aprašo 2 priedo 2 skyriaus 2 punkte pateiktus tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo kriterijus.
22. Jeigu tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu dėl papildomos paramos paraiškoje pateiktos neišsamios ar netikslios informacijos Agentūra negali tinkamai įvertinti projekto tinkamumo gauti papildomą paramą, projekto vykdytojui siunčiamas raštas, kuriame prašoma per rašte nurodytą terminą pateikti papildomus duomenis, dokumentus, papildyti ar patikslinti papildomos paramos paraiškoje pateiktą informaciją.
23. Jeigu dalis papildomai projekto veiklai įgyvendinti numatytų išlaidų yra nepagrįsta, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo, Agentūra projekto vykdytojo raštu prašo pagrįsti tokias išlaidas ir (arba) jam pasiūlo sumažinti dalį papildomos projekto veiklos išlaidų. Jei per Agentūros nurodytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo papildomai projekto veiklai įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti. Jei papildomos projekto veiklos išlaidos yra suskaičiuotos nesinaudojant realiais įkainiais, Agentūra turi teisę perskaičiuoti šios veiklos biudžetą, naudodama vidutinius rinkos įkainius, ir atitinkamai sumažinti papildomos projekto veiklos išlaidas, apie tai informuodama projekto vykdytoją.
24. Tuo atveju, jei Agentūra tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu nustato, kad papildomos projekto veiklos tinkamų finansuoti išlaidų dydis ir galimas skirti papildomos paramos dydis skiriasi nuo projekto vykdytojo papildomos paramos paraiškoje nurodytų papildomos projekto veiklos tinkamų finansuoti išlaidų ir prašomos papildomos paramos dydžių, Agentūra turi raštu apie tai informuoti projekto vykdytoją ir suderinti su projekto vykdytoju, ar jis sutinka įgyvendinti papildomą projekto veiklą su Agentūros nustatytomis papildomos projekto veiklos tinkamomis finansuoti išlaidomis ir papildomos paramos dydžiu.
25. Papildomos paramos paraiška, atliekant tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimą, yra atmetama, jeigu:
25.1. įvertinus papildomos paramos paraiškoje pateiktą informaciją, projekto vykdytojo pateiktą papildomą informaciją ar kitus duomenis ir dokumentus, bent vienas iš Tvarkos aprašo 2 priedo 2 skyriaus 2 punkte nurodytų kriterijų yra įvertinamas neigiamai;
25.2. projekto vykdytojas per Agentūros nustatytą terminą nepateikia arba pateikia ne visą prašomą papildomą informaciją, duomenis ir dokumentus, kurių reikia, kad būtų objektyviai įvertintas tinkamumas skirti papildomą paramą;
26. Papildomos paramos paraiškos administracinės atitikties vertinimo arba tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu nustačiusi, kad projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės sprendimui dėl papildomos paramos skyrimo priimti, Agentūra atmeta papildomos paramos paraišką.
27. Papildomos paramos paraiškos administracinės atitikties vertinimo arba tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimo metu priėmusi sprendimą atmesti papildomos paramos paraišką, Agentūra per 5 darbo dienas apie tokį sprendimą informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo papildomos paramos paraiškos atmetimo priežastis ir priimto sprendimo apskundimo tvarką.
28. Vertindama projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, Agentūra gali kreiptis į atitinkamas institucijas papildomos informacijos ir naudotis kitais oficialiais informacijos šaltiniais. Vertinimo metu Agentūra gali atlikti patikrą projekto įgyvendinimo vietoje. Apie planuojamą patikrą vietoje projekto vykdytojas turi būti informuojamas išsiunčiant jam raštą, kuriame nurodoma, kokia informacija, duomenys, dokumentai turi būti prieinami Agentūros darbuotojams.
29. Papildomos paramos paraiškai skiriami balai apskaičiuojami pagal Tvarkos aprašo 2 priedo 4 skyriuje nurodytus kriterijus.
30. Įvertinusi papildomos paramos paraiškas, Agentūra parengia papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaitą, kurią sudaro papildomos paramos paraiškų vertinimo rezultatų suvestinė (forma pateikiama Tvarkos aprašo 3 priede) ir atskirų papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaitos. Papildomos paramos paraiškų vertinimo rezultatų suvestinėje papildomos paramos paraiškos išdėstomos pirmumo (balų mažėjimo) tvarka. Tuo atveju, jeigu kelios papildomos paramos paraiškos surenka vienodą balų skaičių, pirmumas nustatomas atsižvelgiant į projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu surinktą balų skaičių.
V. SPRENDIMO DĖL PAPILDOMOS PARAMOS SKYRIMO PRIĖMIMAS
32. Sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo / neskyrimo priima Žemės ūkio ministerija, vadovaudamasi Agentūros pateikta papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaita, per 15 kalendorinių dienų nuo papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaitos užregistravimo Žemės ūkio ministerijoje dienos. Sprendimo dėl papildomos paramos skyrimo / neskyrimo priėmimas gali būti atidėtas atitinkamam laikotarpiui, jei Agentūros pateikta papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaita nėra parengta pagal nustatytus reikalavimus ir (ar) joje esančios informacijos nepakanka priimti sprendimą dėl papildomos paramos skyrimo. Papildomos paramos paraiškų vertinimo ataskaitoje nustačiusi trūkumų ir (ar) netikslumų, Žemės ūkio ministerija grąžina ją Agentūrai, nurodydama trūkumus ir (ar) netikslumus, ir nustato terminą, per kurį Agentūra turi juos ištaisyti. Sprendimas dėl papildomos paramos skyrimo / neskyrimo tvirtinamas Žemės ūkio ministerijos valstybės sekretoriaus potvarkiu.
33. Skiriant papildomą paramą turi būti siekiama išlaikyti BPD 4.9 priemonei taikomą Žuvininkystės orientavimo finansinės priemonės ir bendrojo finansavimo lėšų santykį.
34. Žemės ūkio ministerija apie priimtą spendimą dėl papildomos paramos skyrimo / neskyrimo per 3 darbo dienas nuo tokio sprendimo priėmimo dienos informuoja Lietuvos Respublikos finansų ministeriją ir Agentūrą.
35. Gavusi ir užregistravusi Žemės ūkio ministerijos sprendimą skirti papildomą paramą, Agentūra apie tai per 5 darbo dienas informuoja projekto vykdytoją ir pateikia jam paramos sutarties pakeitimo projektą.
36. Informacija apie priimtus sprendimus skirti papildomą paramą, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą, skelbiama Žemės ūkio ministerijos interneto svetainėje www.zum.lt ir Agentūros interneto svetainėje www.nma.lt.
37. Jeigu projekto vykdytojui papildoma parama neskiriama, Agentūra apie tai per 5 darbo dienas nuo Žemės ūkio ministerijos sprendimo gavimo ir užregistravimo dienos informuoja projekto vykdytoją, išsiųsdama jam informacinį raštą, kuriame nurodo papildomos paramos neskyrimo priežastis ir apskundimo tvarką.
VI. SKUNDŲ NAGRINĖJIMAS
38. Agentūros priimtus sprendimus ar veiksmus (neveikimą), susijusius su papildomos paramos paraiškos vertinimu, projekto vykdytojas gali apskųsti Žemės ūkio ministerijai raštu per 10 darbo dienų nuo tos dienos, kai jis sužinojo ar turėjo sužinoti apie tokius Agentūros sprendimus ar veiksmus (neveikimą). Žemės ūkio ministerija, gavusi projekto vykdytojo skundą, atsižvelgdama į papildomos paramos paraiškos registravimo ir vertinimo dokumentus, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo (Žin., 1999, Nr. 60-1945; 2006, Nr. 77-2975) nustatyta tvarka ir terminais išnagrinėja skunde pateiktus argumentus, nustato, ar jie pagrįsti, ir priima vieną iš Tvarkos aprašo 39 ir 40 punktuose nurodytų sprendimų.
39. Žemės ūkio ministerija, priėmusi sprendimą, kad Agentūros sprendimai ar veiksmai buvo teisėti ir pagrįsti, apie tai raštu informuoja projekto vykdytoją per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
40. Žemės ūkio ministerija, nusprendusi, kad yra pagrindo manyti, jog Agentūros sprendimai ar veiksmai yra nepagrįsti, gali raštu įpareigoti Agentūrą per nustatytą terminą pakartoti vertinimo procedūrą. Apie tokį sprendimą Žemės ūkio ministerija raštu informuoja projekto vykdytoją per 3 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.
VII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
42. Sąlygos, susijusios su projektų, kuriems skiriama papildoma parama, įgyvendinimu yra nustatytos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, gairėse pareiškėjams ir paramos sutartyse.
Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašo
1 priedas
(Papildomos paramos paraiškos forma)
(įgyvendinančiosios institucijos papildomos paramos paraiškos gavimo registracijos žyma)
Nacionalinės mokėjimo agentūros Kontrolės departamento teritorinis skyrius: |
|
Papildomos paramos paraiškos gavimo data ir laikas: |
|
Papildomos paramos paraiškos registracijos numeris: |
|
Užregistravo (vardas, pavardė, pareigos, parašas): |
|
_____________________________________________
(projekto vykdytojo pavadinimas)
_____________________________________________
(projekto vykdytojo adresas, telefonas)
PAPILDOMOS PARAMOS PARAIŠKA
_________________
(data)
1. Duomenys apie projekto vykdytoją, projektą ir prašomą papildomos paramos sumą:
Projekto vykdytojo pavadinimas ir kodas |
|
|
Projekto pavadinimas |
|
|
Projekto kodas |
|
|
Priemonės veiklos sritis |
£ Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra |
|
£ Akvakultūra |
||
Bendra projekto vertė (Lt) |
|
|
Projektui skirta paramos suma (Lt) |
|
|
Prašoma papildomos paramos suma (Lt) |
|
|
Projekto galutinio mokėjimo prašymo ir galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas |
Patvirtinta paramos sutartyje |
Numatoma |
2. Prašomos papildomos paramos pagrindimas:
2.1. papildomos projekto veiklos trumpas aprašymas, pateikiant pagrindimą, kad papildoma projekto veikla atitinka pagal BPD 4.9 priemonę remiamą veiklos sritį ir projekto tikslus, paaiškinant papildomos projekto veiklos rezultatų poreikį ir pridėtinę jų vertę (t. y. kokį naują produktą ar paslaugą sukuria papildoma projekto veikla institucijos, ūkio sektoriaus ir (arba) regiono mastu arba kaip papildoma projekto veikla kiekybiškai ir kokybiškai keičia esamus produktus arba paslaugas):
2.2. papildomos projekto veiklos socialinės ir (arba) ekonominės naudos pagrindimas:
2.3. informacija apie numatomas (vykdant papildomą projekto veiklą) produkcijos gamybos apimtis, pardavimų apimtis, pirkėjus (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“):
2.4. informacija apie lėšų, reikalingų papildomai projekto veiklai įgyvendinti, poreikį, galimus jos finansavimo šaltinius (kartu turi būti pateiktas pagrindimas, kad be papildomos paramos papildoma projekto veikla negalėtų būti įgyvendinta tokios apimties, per tokį patį laikotarpį ir tokios pat kokybės):
2.5. pagrindimas, kad visas projektas (įskaitant papildomą projekto veiklą) bus įgyvendintas, galutinis mokėjimo prašymas ir galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita Agentūrai bus pateikta ne vėliau kaip iki 2008 m. rugsėjo 1 d.
|
3. Projekto pasiekimų ir rezultatų rodikliai:
Rodiklio pavadinimas |
Matavimo vienetas |
Numatyta paramos sutartyje |
Skyrus papildomą paramą |
Pasiekimo: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rezultatų: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Projekto finansavimo šaltiniai
Finansavimo šaltinio pavadinimas |
Patvirtinta paramos sutartyje, Lt |
Skyrus papildomą paramą, Lt |
1. Paramos lėšos |
|
|
2. Projekto vykdytojo lėšos |
|
|
2. 1. Nacionalinės lėšos |
|
|
2.1.1. Valstybės biudžeto lėšos |
|
|
2.1.2. Savivaldybių disponuojamos lėšos |
|
|
2.1.3. Kiti valstybės lėšų šaltiniai |
|
|
2.2. Privačios projekto vykdytojo lėšos |
|
|
3. Iš viso |
|
|
5. Papildomos projekto veiklos įgyvendinimo planas
Nr. |
Papildomos projekto veiklos pavadinimas |
Trukmė mėn. |
2008 metai |
||||||
|
|
|
2 mėn. |
3 mėn. |
4 mėn. |
5 mėn. |
6 mėn. |
7 mėn. |
8 mėn. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Papildomai projekto veiklai įgyvendinti reikalingų darbų / paslaugų / prekių pirkimo sutarčių sudarymo planas
Sutarties tipas ir pavadinimas |
Pirkimo suma, Lt |
Pirkimą vykdysiantis subjektas |
Planuojama pirkimo-pardavimo sutarties sudarymo data |
PREKIŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
PASLAUGŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
DARBŲ PIRKIMAS: |
|
|
|
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
PVM Lt |
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
7. Papildomos projekto veiklos išlaidos ir jų patyrimo grafikas (nurodomos tik išlaidos, susijusios su papildoma projekto veikla)
Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Tinkamų išlaidų suma, Lt |
2008 metai |
Pagrindimas |
||||||
2 mėn. |
3 mėn. |
4 mėn. |
5 mėn. |
6 mėn. |
7 mėn. |
8 mėn. |
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4.3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
m. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8. Priedai
Eil. Nr. |
Dokumento pavadinimas |
Puslapių skaičius |
1. |
Finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas, pelno-nuostolio ataskaita, pinigų srautų ataskaita) už laikotarpį nuo projekto paramos sutarties pasirašymo (įskaitant metus, kuriais buvo pasirašyta projekto paramos sutartis) iki 2007 metų (imtinai) (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“) |
|
2. |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos regiono aplinkos apsaugos departamento išvada, kad numatoma įgyvendinti papildoma projekto veikla leistina pasirinktoje vietoje, arba išvada, kad poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma (išvada teikiama, kai papildomai projekto veiklai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, yra privalomas poveikio aplinkai vertinimas ar atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo) |
|
3. |
Juridinio asmens (projekto vykdytojo) kompetentingo organo pritarimo papildomos paramos paraiškos teikimui sprendimas |
|
4. |
Turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą, nuosavybės teisę patvirtinantys dokumentai arba nuomos, subnuomos arba panaudos sutartis (sutartis turi būti rašytinė, galiojanti ne mažiau kaip 5 (penkerius) metus, skaičiuojant nuo projekto įgyvendinimo pabaigos, ir įregistruota viešame registre). Turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą, savininko rašytinis pritarimas papildomai projekto veiklai (taikoma, jei projekto vykdytojas nėra šio turto savininkas) |
|
5. |
Komerciniai pasiūlymai konkrečioms investicijoms iš prekių tiekėjų, rangovų ar paslaugų teikėjų arba kiti dokumentai, pagrindžiantys numatytos papildomos projekto veiklos išlaidų vertę (šiuose dokumentuose turi būti nurodyta investicijų atitiktis teisės aktuose numatytiems darbo saugos reikalavimams) (taikoma, kai projekto vykdytojas pirkimų procedūras numato vykdyti po papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) |
|
6. |
Dokumentai, susiję su atliktomis pirkimų procedūromis ir (ar) patirtomis bendrosiomis išlaidomis (taikoma, kai projekto vykdytojas pradėjo vykdyti pirkimų procedūras ir (ar) patyrė bendrąsias išlaidas iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) (netaikoma biudžetinėms įstaigoms, kurios pirkimų, susijusių su papildoma projekto veikla, procedūrų negali pradėti vykdyti iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) |
|
7. |
Numatomų statybos ir (ar) rekonstravimo darbų projektiniai dokumentai su projekto vertės apskaičiavimais (pateikiamos statinių techninio projekto architektūrinė, technologinė ir ekonominė dalys) (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (ar) rekonstravimo darbus) |
|
8. |
Statybos arba rekonstravimo leidimas (pateikiamas vėliausiai iki paramos sutarties pakeitimo pasirašymo dienos) bei statinio techninio projekto ekonominės dalies ekspertizės išvada (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (arba) rekonstravimo darbus) |
|
9. |
Projekto vykdytojo pasirašyta pažyma, kurioje jis patvirtina, kad, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, pagal projektą finansuojamos investicijos nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių ir Europos Sąjungos programų |
|
10. |
Dokumentai, patvirtinantys projekto vykdytojo galimybes apmokėti papildomos projekto veiklos išlaidas, kurių nepadengs papildomos paramos lėšos (banko sąskaitos išrašas, paskolos sutartis, garantinis banko raštas ir pan.) |
|
11. |
Dokumentai, patvirtinantys produkcijos pardavimo rinkas didinamai produkcijos daliai (taikoma, jeigu, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, |
|
12. |
Įgaliojimas pasirašyti papildomos paramos paraišką ir pridedamus dokumentus (jeigu papildomos paramos paraišką bei kiekvieną jos puslapį pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas) |
|
13. |
Kiti dokumentai.................................................. (įrašyti) |
|
|
Bendras pridedamų dokumentų puslapių skaičius: |
|
9. Projekto vykdytojo deklaracija
Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad: 1. Šioje papildomos paramos paraiškoje ir prie jos pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga. 2. Prašoma papildoma parama yra minimali projekto papildomai veiklai įgyvendinti reikalinga suma. 3. Papildomos paramos paraiškoje numatytos investicijos (įranga ir mechanizmai) atitinka teisės aktais nustatytus darbo saugos reikalavimus. 4. Nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš Europos Bendrijų arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų. 5. Įgyvendinant projektą, kuriam prašoma papildoma parama, nebuvo nustatyta pažeidimų ir Žemės ūkio ministerija nėra priėmusi sprendimo pavesti Agentūrai nutraukti paramos sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtas paramos lėšas arba sumažinti paramą ir (ar) pavesti Agentūrai pareikalauti grąžinti sumokėtų paramos lėšų dalį. 6. Man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas. 7. Man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas (kartu su papildoma veikla) negalėtų būti įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas BPD laikotarpiu. 8. Papildomos paramos paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją). 9. Sutinku, kad papildomos paramos paraiškoje pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinių fondų ir Sanglaudos fondo kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje. 10. Sutinku, kad informacija apie mano pateiktą papildomos paramos paraišką, nurodant projekto vykdytojo pavadinimą, projekto pavadinimą, projekto kodą ir skirtą papildomos paramos sumą, būtų skelbiama Žemės ūkio ministerijos ir Agentūros interneto svetainėse. 11. Sutinku, kad asmenys, tvarkantys mano asmens duomenis (kredito įstaigos bei kitos finansų įstaigos, Valstybinio socialinio draudimo fondo valdyba, VĮ Registrų centras, Gyventojų registro tarnyba ir kitos institucijos, kurios turi teisę tvarkyti mano asmens duomenis apie gaunamas pajamas, turimą turtą, nekilnojamojo turto sandorius, finansinius įsipareigojimus ir kitus duomenis), Žemės ūkio ministerijai ir/arba Agentūrai paprašius pateiktų jai turimus mano asmens duomenis apie mane ir mano gaunamas pajamas, turimą turtą, nekilnojamojo turto sandorius bei prisiimtus finansinius įsipareigojimus ir kitus duomenis, kad galėtų nustatyti, ar aš esu tinkamas gauti papildomą paramą. 12. Patvirtinu, kad esu informuotas apie savo teisę susipažinti su įgyvendinančiosios, tarpinės, vadovaujančiosios ir mokėjimo institucijų tvarkomais mano asmens duomenimis ir kaip jie yra tvarkomi, reikalauti ištaisyti, sunaikinti savo asmens duomenis arba sustabdyti savo asmens duomenų tvarkymo veiksmus, kai duomenys tvarkomi nesilaikant Lietuvos Respublikos įstatymų nuostatų, taip pat nesutikti, kad būtų tvarkomi mano asmens duomenys. |
(Projekto vykdytojo ar projekto
vykdytojo atstovo pareigos) (Parašas) (Vardas, pavardė)
A. V.
Projekto vykdytojo parašas ________________
Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašo
2 priedas
(Papildomos paramos paraiškos vertinimo ataskaitos forma)
_____________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PAPILDOMOS PARAMOS PARAIŠKOS VERTINIMO ATASKAITA
____________________ Nr. ____
(sudarymo vieta)
______________________
(sudarymo data)
1. Duomenys apie projekto vykdytoją, projektą ir prašomą papildomos paramos sumą
Projekto vykdytojo pavadinimas ir kodas |
|
Projekto pavadinimas |
|
Projekto kodas |
|
Priemonės veiklos sritis |
£ Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra |
£ Akvakultūra |
|
Bendra projekto vertė (Lt) |
|
Projektui skirta paramos suma (Lt) |
|
Prašoma papildomos paramos suma (Lt) |
|
2. Paraiškos papildomai paramai gauti vertinimo lentelė:
Eil. Nr. |
Kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. Paraiškos papildomai paramai gauti administracinės atitikties vertinimas |
||||
1.1. |
Papildomos paramos paraiška visiškai užpildyta, atitinka patvirtintą papildomos paramos paraiškos formą, yra tinkamai pasirašyta, pateiktas papildomos paramos paraiškos originalas, viena kopija ir versija elektroninėje laikmenoje |
|
|
|
1.2. |
Pateikti visi kartu su papildomos paramos paraiška reikalaujami pridėti dokumentai: |
|
|
|
1.2.1. |
Finansinės atskaitomybės dokumentai (balansas, pelno-nuostolio ataskaita, pinigų srautų ataskaita) už laikotarpį nuo projekto paramos sutarties pasirašymo (įskaitant metus, kuriais buvo pasirašyta projekto paramos sutartis) iki 2007 metų (imtinai) (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“) |
|
|
|
1.2.2. |
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerijos regiono aplinkos apsaugos departamento išvada, kad numatoma įgyvendinti papildoma projekto veikla leistina pasirinktoje vietoje, arba išvada, kad poveikio aplinkai vertinimo atlikti neprivaloma (taikoma, kai papildomai projekto veiklai, vadovaujantis Lietuvos Respublikos planuojamos ūkinės veiklos poveikio aplinkai vertinimo įstatymu, yra privalomas poveikio aplinkai vertinimas ar atranka dėl privalomo poveikio aplinkai vertinimo) |
|
|
|
1.2.3. |
Juridinio asmens (projekto vykdytojo) kompetentingo organo pritarimo teikti papildomos paramos paraišką sprendimas (atitinkamo protokolo išrašas, patvirtintas projekto vykdytojo vadovo arba įgalioto asmens) |
|
|
|
1.2.4. |
Turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą, nuosavybės teisę patvirtinantys dokumentai arba nuomos, subnuomos arba panaudos sutartis (sutartis yra rašytinė, galiojanti ne mažiau kaip 5 (penkerius) metus, skaičiuojant nuo projekto įgyvendinimo pabaigos, ir įregistruota viešame registre). Turto, į kurį planuojama investuoti įgyvendinant papildomą projekto veiklą savininko rašytinis pritarimas papildomai projekto veiklai (taikoma, jei projekto vykdytojas nėra šio turto savininkas) |
|
|
|
1.2.5. |
Komerciniai pasiūlymai konkrečioms investicijoms iš prekių tiekėjų, rangovų ar paslaugų teikėjų arba kiti dokumentai, pagrindžiantys numatytos papildomos projekto veiklos išlaidų vertę (šiuose dokumentuose yra nurodyta investicijų atitiktis teisės aktuose numatytiems darbo saugos reikalavimams) (taikoma, kai projekto vykdytojas pirkimų procedūras numato vykdyti po papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) |
|
|
|
1.2.6. |
Dokumentai, susiję su atliktomis pirkimų procedūromis ir (ar) patirtomis bendrosiomis išlaidomis (taikoma, kai projekto vykdytojas pradėjo vykdyti pirkimų procedūras ir (ar) patyrė bendrąsias išlaidas iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) (netaikoma biudžetinėms įstaigoms, kurios pirkimų, susijusių su papildoma projekto veikla, procedūrų negali pradėti vykdyti iki papildomos paramos paraiškos pateikimo Agentūrai dienos) |
|
|
|
1.2.7. |
Numatomų statybos ir (ar) rekonstravimo darbų projektiniai dokumentai su projekto vertės apskaičiavimais (pateiktos statinių techninio projekto architektūrinė, technologinė ir ekonominė dalys) (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (ar) rekonstravimo darbus) |
|
|
|
1.2.8. |
Statybos arba rekonstravimo leidimas (turi būti pateiktas vėliausiai iki paramos sutarties pakeitimo pasirašymo dienos) bei statinio techninio projekto ekonominės dalies ekspertizės išvada (taikoma, jei projekto vykdytojas, įgyvendindamas papildomą projekto veiklą, numato vykdyti statybos ir (arba) rekonstravimo darbus) |
|
|
|
1.2.9. |
Projekto vykdytojo pasirašyta pažyma, kurioje jis patvirtina, kad, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, pagal projektą finansuojamos investicijos nėra ir nebus finansuojamos iš kitų nacionalinių ir Europos Sąjungos programų |
|
|
|
1.2.10. |
Dokumentai, patvirtinantys projekto vykdytojo galimybes apmokėti papildomos projekto veiklos išlaidas, kurių nepadengs papildomos paramos lėšos (banko sąskaitos išrašas, paskolos sutartis, garantinis banko raštas ir pan.) |
|
|
|
1.2.11. |
Dokumentai, patvirtinantys produkcijos pardavimo rinkas didinamai produkcijos daliai (taikoma, jeigu, įgyvendinant papildomą projekto veiklą, numatytas gamybos pajėgumų didinimas) |
|
|
|
1.2.12. |
Įgaliojimas pasirašyti papildomos paramos paraišką ir pridedamus dokumentus (jeigu papildomos paramos paraišką bei kiekvieną jos puslapį pasirašo ne projekto vykdytojo vadovas) |
|
|
|
2. Tinkamumo skirti papildomą paramą vertinimas |
||||
2.1. |
Nėra pasibaigęs paramos sutartyje nustatytas projekto galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateikimo terminas ir (ar) projekto vykdytojas Agentūrai nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos |
|
|
|
2.2. |
Projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties, vykdant veiklą, kuri yra tęstinė projekto veikla, atitinkanti projekto tikslą ir gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nurodytą remiamą veiklos sritį, ir, vykdant šią veiklą, būtų pasiekta daugiau, nei numatyta paramos sutartyje, projekto kiekybinių rezultatų, o projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos |
|
|
|
2.3. |
Projekto vykdytojas pagrindė papildomos projekto veiklos rezultatų poreikį, paaiškino pridėtinę papildomos projekto veiklos rezultatų vertę: kokį naują produktą ar paslaugą sukuria papildoma projekto veikla institucijos, ūkio sektoriaus ir (arba) regiono mastu arba kaip papildoma projekto veikla kiekybiškai ir kokybiškai keičia esamus produktus arba paslaugas |
|
|
|
2.4. |
Projekto vykdytojas pagrindė, kad be papildomos paramos, naudojant banko paskolas arba kitas finansavimo priemones, papildoma projekto veikla negalėtų būti įgyvendinta tokios pat apimties, per tokį patį laikotarpį ir tokios pat kokybės |
|
|
|
2.5. |
Projekto įgyvendinimo laikotarpiu (nuo projekto paramos sutarties pasirašymo iki 2007 metų (imtinai)) projekto vykdytojo ekonominio gyvybingumo rodikliai atitiko Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministro 2005 m. vasario 8 d. įsakymu Nr. 3D-64 „Dėl ūkio subjektų, siekiančių pasinaudoti parama 2005–2006 metais pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemones, ekonominio gyvybingumo nustatymo taisyklių“ (Žin., 2005, Nr. 22-697) patvirtintas ekonominį gyvybingumą apibūdinančių rodiklių kritines reikšmes (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“) |
|
|
|
2.6. |
Projekto vykdytojas pagrindė, kad, vykdant papildomą projekto veiklą, bus išvengta perteklinio gamybos pajėgumo sukūrimo (taikoma projektams, įgyvendinamiems pagal BPD 4.9 priemonės veiklos sritį „Akvakultūra“) |
|
|
|
2.7. |
Projekto vykdytojas pagrindė, kad, gavęs papildomą paramą, visą projektą (įskaitant papildomą projekto veiklą) įgyvendins ir galutinį mokėjimo prašymą bei galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą Agentūrai pateiks iki 2008 m. rugsėjo 1 d. Papildomos projekto veiklos įgyvendinimo bei papildomai projekto veiklai įgyvendinti reikalingų darbų / paslaugų / prekių pirkimo sutarčių sudarymo planai yra realūs bei nuoseklūs |
|
|
|
2.8. |
Papildoma projekto veikla nepažeidžia Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos aplinkosaugos reikalavimų |
|
|
|
2.9. |
Turtas, į kurį planuojama investuoti, vykdant papildomą projekto veiklą, priklauso projekto vykdytojui nuosavybės teise arba yra valdomas nuomos, subnuomos arba panaudos sutarties pagrindu |
|
|
|
2.10. |
Papildomos projekto veiklos išlaidos, kurioms finansuoti yra prašoma papildoma parama, yra pagrįstos, realios, būtinos papildomai projekto veiklai vykdyti, atitinka gairėse pareiškėjams, pagal kurias buvo pateikta projekto paraiška, nustatytus tinkamų finansuoti projekto išlaidų reikalavimus (išskyrus reikalavimus, taikomus galimai didžiausiai paramos projektui sumai ir išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpiui) |
|
|
|
2.11. |
Prašoma papildoma parama nepadidins paramos sutartyje nustatyto tinkamų finansuoti projekto išlaidų ir didžiausios paramos projektui sumos santykio |
|
|
|
2.12. |
Prašoma papildomos paramos suma neviršija 50 procentų paramos sutartyje nustatytos maksimalios paramos projektui sumos |
|
|
|
3. Informacija apie tinkamas finansuoti papildomos projekto veiklos išlaidas ir papildomos paramos sumą
Litais
Paramos sutartyje nustatytos tinkamos finansuoti projekto išlaidos, iš jų: |
Projekto vykdytojo nurodytos papildomos projekto veiklos tinkamos finansuoti išlaidos ir prašoma papildomos paramos suma |
Vertintojo išvada dėl papildomos projekto veiklos išlaidų, galimų bendrai finansuoti papildomos paramos lėšomis, ir galimos skirti papildomos paramos sumos |
|||||||||
Iš viso |
iš jų: parama |
projekto vykdytojo indėlis |
Iš viso |
papildomos paramos lėšos |
projekto vykdytojo indėlis |
paramos padidėjimas procentais |
Iš viso |
papildomos paramos lėšos |
projekto vykdytojo indėlis |
paramos padidėjimas procentais |
|
ES lėšų |
bendrojo finansavimo lėšų |
||||||||||
1=2+3+4 |
2 |
3 |
4 |
5=6+7 |
6 |
7 |
8=6/ (2+3)x 100 |
9=10+11 |
10 |
11 |
12=10/ (2+3)x 100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Papildomos paramos paraiškos vertinimas balais:
Eil. Nr. |
Vertinimo kriterijai |
Maksimalus balų skaičius |
Balai |
Išvados ir pastabos |
1. |
Projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu surinktų balų skaičius (projekto paraiškos naudos ir kokybės vertinimo metu surinktų balų skaičius x 0,4) |
40 |
|
|
2. |
Lėšų panaudojimas – iki papildomos paramos paraiškos pateikimo dienos projekto vykdytojui išmokėta paramos lėšų dalis nuo visos projektui skirtos paramos sumos: |
60 |
|
|
2.1. |
? 80 % |
60 |
|
|
2.2. |
? 60 % – < 80 % |
45 |
|
|
2.3. |
? 40 % – < 60 % |
30 |
|
|
2.4. |
? 20 % – < 40 % |
15 |
|
|
2.5 |
< 20 % |
0 |
|
|
|
Iš viso: |
100 |
|
|
Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės „Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse“ veiklos sritis „Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra“ ir „Akvakultūra“, papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašo
3 priedas
(Papildomos paramos paraiškų vertinimo rezultatų suvestinės forma)
_______________________________________________
(dokumento sudarytojo pavadinimas)
PAPILDOMOS PARAMOS PARAIŠKŲ VERTINIMO REZULTATŲ SUVESTINĖ
_________________________ Nr. _____
(sudarymo data)
_________________________
(sudarymo vieta)
1. Bendra informacija
Papildomos paramos paraiškų priėmimo laikotarpis |
Nuo iki |
Planuojama paskirstyti papildomos paramos suma |
|
Pagal pateiktas papildomos paramos paraiškas prašoma skirti papildomos paramos suma |
|
Pagal pateiktas papildomos paramos paraiškas gauti siūloma skirti papildomos paramos suma |
|
2. Papildomos paramos paraiškų vertinimo suvestinė
Eil. Nr. |
Projekto kodas |
Projekto vykdytojo pavadinimas |
Projekto pavadinimas |
Papildomos paramos paraiškos vertinimas balais* |
Tinkamos finansuoti projekto išlaidos, Lt |
Projektui skirta paramos suma, Lt |
Projekto vykdytojo prašomos papildomos paramos suma, Lt |
Vertinimo metu nustatytas maksimalus papildomos paramos dydis, Lt |
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
n. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
* – Papildomos paramos paraiškos nurodomos surinktų balų skaičiaus mažėjimo tvarka.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 3D-396, 2008-07-18, Žin., 2008, Nr. 85-3400 (2008-07-26), i. k. 1082330ISAK003D-396
Dėl žemės ūkio ministro 2008 m. gegužės 15 d. įsakymo Nr. 3D-280 "Dėl Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės "Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse" veiklos sritis "Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra" ir "Akvakultūra", papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerija, Įsakymas
Nr. 3D-471, 2008-08-26, Žin., 2008, Nr. 99-3840 (2008-08-30), i. k. 1082330ISAK003D-471
Dėl žemės ūkio ministro 2008 m. gegužės 15 d. įsakymo Nr. 3D-280 "Dėl Papildomos paramos skyrimo projektams, įgyvendinamiems pagal Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) Kaimo plėtros ir žuvininkystės prioriteto priemonės "Vandens išteklių apsauga ir plėtra, žuvininkystė, žvejybos uosto įrengimai, žuvų perdirbimas, rinkodara ir žvejyba vidaus vandenyse" veiklos sritis "Gyvųjų vandens išteklių apsauga ir plėtra" ir "Akvakultūra", papildomai projekto veiklai vykdyti tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo