Suvestinė redakcija nuo 2004-02-11 iki 2004-12-31

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2003, Nr. 100-4528, i. k. 103110RISAK001V-129

 

 

RYŠIŲ REGULIAVIMO TARNYBOS PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL ABONENTO TEISĖS IŠLAIKYTI ABONENTINĮ NUMERĮ, KEIČIANT TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ AR PASLAUGŲ TEIKIMO VIETĄ BEI BŪDĄ, UŽTIKRINIMO SĄLYGŲ PATVIRTINIMO

 

2003 m. spalio 16 d. Nr. 1V-129

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos telekomunikacijų įstatymo (Žin., 1998, Nr. 56-1548; 2002, Nr. 75-3215) 24 straipsnio 11 dalimi ir įgyvendindamas 1998 m. rugsėjo 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 98/61/EB dėl operatoriaus numerio perkeliamumo ir operatoriaus išankstinio pasirinkimo:

1. Tvirtinu Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygas (pridedama).

2. Nustatau, kad:

2.1. šiuo įsakymu patvirtintų sąlygų II skyrius, išskyrus 13 punktą, bei 19, 20, 25 ir 26 punktai įsigalioja nuo 2004 m. sausio 1 d.;

2.2. 13 punktas, III skyrius, išskyrus 19, 20, 25 ir 26 punktus, bei 28 ir 31 punktai įsigalioja nuo 2005 m. sausio 1 d.;

2.3. 34 punktas įsigalioja nuo 2004 m. liepos 1 d.;

2.4. nuo 2004 m. sausio 1 d. iki 2004 m. gruodžio 31 d.:

2.4.1. viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai numerio perkeliamumą, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, užtikrina naudodami tiesioginį skambučio peradresavimą iš šiuo įsakymu patvirtintų sąlygų apibrėžto perleidėjo tinklo į gavėjo tinklą;

2.4.2. šiuo įsakymu patvirtintose sąlygose apibrėžtas perleidėjas privalo atlikti visus būtinus technologinius bei teisinius veiksmus, reikalingus perkelti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, per 28 kalendorines dienas nuo gavėjo prašymo perleidėjui kartu su šiuo įsakymu patvirtintų sąlygų 21 punkte nurodytais dokumentais gavimo;

2.4.3. šiuo įsakymu patvirtintose sąlygose apibrėžtas perleidėjas turi teisę reikalauti iš gavėjo atlyginti nuo abonentinio numerio perkėlimo dienos Ryšių reguliavimo tarnybai sumokamus užmokesčius už abonentinio numerio naudojimo priežiūrą;

2.4.4. Neteko galios nuo 2004-02-11

Punkto naikinimas:

Nr. 1V-11, 2004-02-03, Žin. 2004, Nr. 22-679 (2004-02-10), i. k. 104110RISAK0001V-11

 

2.4.5. viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo pateikti Ryšių reguliavimo tarnybai informaciją apie nustatytus užmokesčių dydžius gavėjams už numerio perkeliamumą bei tokią informaciją skelbti savo interneto tinklapyje, jei tokį turi. Jei tokio interneto tinklapio viešųjų telefono ryšio tinklų operatorius ar viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas neturi, jis privalo užtikrinti, kad ši informacija būtų viešai ir nemokamai prieinama bet kuriam asmeniui;

2.5. viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai užtikrina, kad abonentams, kuriems numerio perkeliamumas, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, iki 2005 m. sausio 1 d. buvo užtikrintas šio įsakymo 2.4.1 punkte nurodytu būdu, nuo 2005 m. sausio 1 d. iki 2005 m. kovo 1 d. numerio perkeliamumas būtų pradėtas vykdyti naudojant centrinę duomenų bazę. Kol neužtikrintas numerio perkeliamumas naudojant centrinę duomenų bazę, abonentui užtikrinamas numerio perkeliamumas 2.4.1 punkte nurodytu būdu. Numerio perkeliamumo užtikrinimo būdo keitimas vykdomas šiuo įsakymu patvirtintų sąlygų III skyriuje nustatyta tvarka ir sąlygomis.

3. Nurodau šį įsakymą paskelbti „Valstybės žiniose“.

 

 

 

Direktorius                                                                                       Tomas Barakauskas


PATVIRTINTA

Ryšių reguliavimo tarnybos prie Lietuvos

Respublikos Vyriausybės direktoriaus

2003 m. spalio 16 d. įsakymu Nr. 1V-129

 

ABONENTO TEISĖS IŠLAIKYTI ABONENTINĮ NUMERĮ, KEIČIANT TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ

TEIKĖJĄ AR PASLAUGŲ TEIKIMO VIETĄ BEI BŪDĄ, UŽTIKRINIMO SĄLYGOS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygos (toliau – Sąlygos) nustato pagrindinius reikalavimus, kuriais vadovaujantis viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai savo lėšomis užtikrina abonento teisę išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą.

2. Sąlygos parengtos vadovaujantis Lietuvos Respublikos telekomunikacijų įstatymu (Žin., 1998, Nr. 56-1548; 2002, Nr. 75-3215) bei įgyvendinant 1998 m. rugsėjo 28 d. Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą 98/61/EB dėl operatoriaus numerio perkeliamumo ir operatoriaus išankstinio pasirinkimo.

3. Sąlygose vartojamos sąvokos:

Abonentinis numeris – tai nacionalinis (reikšminis) numeris, t. y. viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų numeris, viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų numeris ar paslaugų numeris.

Centrinės duomenų bazės administratorius šių Sąlygų nustatyta tvarka ir sąlygomis Ryšių reguliavimo tarnybos išrinktas ūkio subjektas, kuris administruoja centrinę duomenų bazę, koordinuoja jos veiklą bei centralizuotu būdu valdo abonentinių numerių perkėlimo procesą.

Gavėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio paslaugomis abonentas pageidauja naudotis ar naudojasi, išlaikydamas telefono ryšio numerį, kuris buvo ar yra naudojamas gauti kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugas.

Numerio perkeliamumas – tai abonento teisė išlaikyti naudojamą telekomunikacijų paslaugoms gauti abonentinį numerį, keičiant viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugos teikimo vietą bei būdą.

Perleidėjas – viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas, kurio abonentas ar buvęs abonentas pageidauja naudotis ar naudojasi kito viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo paslaugomis, išlaikydamas abonentinį numerį, kuris buvo ar yra naudojamas gauti Perleidėjo viešąsias telefono ryšio paslaugas.

Tiesioginės sąnaudos – tai sąnaudos, kurias galima tiesiogiai ir vienareikšmiškai priskirti konkrečioms paslaugoms (produktams).

Kitos Sąlygose vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos telekomunikacijų įstatyme, Nacionaliniame telefono ryšio numeracijos plane, patvirtintame Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. gruodžio 20 d. įsakymu Nr. 196 (Žin., 2002, Nr. 125-5703), ir Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklėse, patvirtintose Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. gruodžio 20 d. įsakymu Nr. 198 (Žin., 2002, Nr. 125-5705).

4. Jeigu Perleidėjas ir (ar) Gavėjas teikia paslaugas, naudodamiesi kito viešojo telefono ryšio tinklo operatoriaus tinklu, tai šiose Sąlygose Perleidėjui ir (ar) Gavėjui nustatytos pareigos yra privalomos ir šiam viešojo telefono ryšio tinklo operatoriui, kuris turi ir atitinkamas Perleidėjui ir (ar) Gavėjui šiose Sąlygose nustatytas teises.

 

II. BENDROSIOS NUMERIO PERKELIAMUMO SĄLYGOS

 

5. Viešųjų fiksuoto telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti numerio perkeliamumą, keičiant viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėją.

6. Viešųjų judriojo telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti numerio perkeliamumą, keičiant viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėją.

7. Viešųjų fiksuoto telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti numerio perkeliamumą, keičiant viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo vietą:

7.1. išlaikant viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų numerį Lietuvos Respublikos teritorijos, kuriai pagal Nacionalinį telefono ryšio numeracijos planą priskirtas tas pats paskirties kodas, ribose;

7.2. išlaikant paslaugų numerį visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje.

8. Viešųjų fiksuoto telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti numerio perkeliamumą keičiant viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikimo būdą iš viešojo komutuojamo telefono ryšio tinklo (PSTN) į skaitmeninį visuminių paslaugų tinklą (ISDN) ir atvirkščiai.

9. Viešųjų judriojo telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti numerio perkeliamumą:

9.1. keičiant viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų apmokėjimo būdą (t. y. atitinkamai keičiant paslaugų teikimo būdą);

9.2. keičiant viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikimo būdą iš skaitmeninio judriojo korinio radijo ryšio sistemos (GSM/DCS) į universaliojo judriojo radijo ryšio sistemą (UMTS).

10. Viešųjų fiksuoto telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti bet kurią abonento pageidaujamą šių Sąlygų 5, 7 ir 8 punktuose nurodytų būdų kombinaciją. Viešųjų judriojo telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų judriojo telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo užtikrinti bet kurią abonento pageidaujamą šių Sąlygų 6 ir 9 punktuose nurodytų būdų kombinaciją.

11. Viešųjų fiksuoto telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų fiksuoto telefono ryšio paslaugų teikėjai numerio perkeliamumą užtikrina abonentams, naudojantiems abonentines linijas, prijungtas prie skaitmeninių telefono stočių, ir, kiek tai techniškai įmanoma ir nereikalauja siekiamam tikslui neproporcingų investicijų, abonentams, naudojantiems abonentines linijas, prijungtas prie analoginių telefono stočių.

12. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai negali riboti abonento numerio perkeliamumo teisės. Ši nuostata neriboja sutarties šalių laisvės nustatyti sudaromų sutarčių sąlygas, kiek jos tiesiogiai nedraudžia perkelti numerio, tačiau numerio perkeliamumas turi būti užtikrinamas net jei toks perkėlimas pažeistų sutarties su abonentu sąlygas. Ši nuostata neatleidžia abonento nuo civilinės atsakomybės už sutarties sąlygų pažeidimą.

13. Perkėlus abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, Ryšių reguliavimo tarnybos Perleidėjui suteikta teisė naudoti šį abonentinį numerį ir su tuo susiję įsipareigojimai pereina Gavėjui.

14. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai negali imti jokio užmokesčio, susijusio su abonentinio numerio perkėlimu, keičiant paslaugos teikimo vietą ar būdą.

15. Perleidėjas negali imti jokio užmokesčio, susijusio su abonentinio numerio perkėlimu, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją.

16. Perkeliamas visas 8 skaitmenų nacionalinis (reikšminis) numeris.

17. Perkelto abonentinio numerio rinkimo tvarka turi atitikti Telefono ryšio numerių skyrimo ir naudojimo taisyklėse nustatytą telefono ryšio numerių rinkimo tvarką.

18. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo sudaryti galimybę visiems asmenims viešai susipažinti su numerio perkeliamumo sąlygomis, įskaitant užmokesčius, terminus bei kitą informaciją, turinčią įtakos abonentų apsisprendimui keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugos teikimo vietą bei būdą išlaikant savo abonentinį numerį. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai šią informaciją privalo skelbti savo interneto tinklapyje, jei tokį turi. Jei tokio interneto tinklapio viešųjų telefono ryšio tinklų operatorius ar viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjas neturi, jis privalo užtikrinti, kad ši informacija būtų viešai ir nemokamai prieinama bet kuriam asmeniui.

 

III. NUMERIO PERKĖLIMO, KEIČIANT TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ, PROCEDŪRA

 

19. Keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, pagrindas perkelti abonentinį numerį yra abonento rašytinis prašymas, pateikiamas Gavėjui. Jei abonentas naudojasi Perleidėjo viešosiomis telefono ryšio paslaugomis, kurių abonento Perleidėjas neidentifikuoja, abonentas kartu su prašymu turi pateikti įrodymus, kad būtent jis yra sutarties su Perleidėju šalis. Už tinkamo pagrindo perkelti abonentinį numerį buvimą atsako Gavėjas.

20. Gavėjas, nepažeisdamas asmens duomenų ir privatumo apsaugą reglamentuojančių teisės aktų, turi teisę gauti iš Perleidėjo informaciją, reikalingą nustatyti abonento pateiktų dokumentų tikrumą. Gavėjo prašomą informaciją Perleidėjas privalo pateikti ne vėliau kaip per 2 darbo dienas nuo Gavėjo prašymo gavimo dienos.

21. Gavėjas pateikia pagrindą perkelti abonentinį numerį įrodančius dokumentus Centrinės duomenų bazės administratoriui. Perleidėjui pareikalavus, Centrinės duomenų bazės administratorius privalo jam pateikti pagrindą perkelti abonentinį numerį įrodančius dokumentus ne vėliau kaip per 1 darbo dieną nuo Perleidėjo reikalavimo gavimo dienos.

22. Centrinės duomenų bazės administratorius užtikrina, kad numerio perkėlimo procesas, apimantis visus būtinus technologinius bei teisinius veiksmus, nuo Gavėjo atitinkamo prašymo Centrinės duomenų bazės administratoriui kartu su šių Sąlygų 21 punkte nurodytais dokumentais gavimo turi užtrukti ne ilgiau kaip:

22.1. 20 darbo dienų iki 2005 m. gruodžio 31 d.;

22.2. 14 darbo dienų iki 2006 m. gruodžio 31 d.;

22.3. 5 darbo dienas nuo 2007 m. sausio 1 d.

23. Centrinės duomenų bazės administratorius, likus ne mažiau kaip 2 darbo dienoms iki numerio perkėlimo, privalo informuoti Gavėją ir Perleidėją apie numerio perkėlimo procesą, nurodydamas numerio išjungimo ir įjungimo datą bei laiką ir reikalingas atlikti procedūras.

24. Perleidėjas ir Gavėjas privalo vykdyti šių Sąlygų 23 punkte nurodytus Centrinės duomenų bazės administratoriaus nurodymus.

25. Už abonento informavimą apie abonentinio numerio perkėlimą atsakingas Gavėjas.

26. Abonentinio numerio perkėlimo procesas turi būti atliktas taip, kad viešųjų telefono ryšio paslaugų teikimas abonentui būtu nutrauktas ne ilgesniam kaip 24 valandų terminui, išskyrus atvejus, kai abonentas sutinka su ilgesniu terminu.

27. Centrinės duomenų bazės administratorius, iki įjungiant perkeltą abonentinį numerį, turi informuoti visus Lietuvos Respublikoje veikiančius viešųjų telefono ryšio tinklų operatorius ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjus apie perkeltą abonentinį numerį, nurodydamas perkeliamą abonentinį numerį bei Perleidėjo ir Gavėjo tinklų identifikavimo duomenis.

 

IV. NUMERIO PERKELIAMUMO, KEIČIANT VIEŠŲJŲ TELEFONO RYŠIO PASLAUGŲ TEIKĖJĄ,

ADMINISTRAVIMAS

 

28. Numerio perkeliamumas, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją, vykdomas naudojant centrinę duomenų bazę, užtikrinančią galimybę nedelsiant bet kuriuo metu gauti apie bet kurį abonentinį numerį informaciją, reikalingą nukreipti perduodamą informaciją į šį abonentinį numerį naudojančio viešojo telefono ryšio tinklo operatoriaus ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjo tinklą.

29. Centrinės duomenų bazės administratorius negali būti susijęs su Lietuvos Respublikoje veikiančiais viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriais ir (ar) viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjais Lietuvos Respublikos konkurencijos įstatymo (Žin., 1999, Nr. 30-856) prasme.

30. Centrinės duomenų bazės administratorius vadovaujasi šiomis Sąlygomis ir sutartimi su Ryšių reguliavimo tarnyba dėl centrinės duomenų bazės administravimo.

31. Centrinės duomenų bazės administratorius užtikrina galimybę Ryšių reguliavimo tarnybai nedelsiant elektroniniu būdu bet kuriuo metu gauti informaciją apie konkrečių viešųjų telefono ryšio tinklų operatorių ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjų naudojamus ir per paskutinius 6 mėnesius naudotus abonentinius numerius.

32. Centrinės duomenų bazės administratorius yra atsakingas už centrinės duomenų bazės įkūrimą. Centrinės duomenų bazės administratorius, konsultuodamasis su Lietuvos Respublikoje veikiančiais viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriais ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjais, parengia naudojimosi duomenų baze sąlygas, įskaitant finansinius, techninius ir administracinius reikalavimus, kad būtų užtikrintas numerio perkeliamumas keičiant telefono ryšio paslaugos teikėją naudojant centrinę duomenų bazę, ir suderina šias sąlygas su Ryšių reguliavimo tarnyba.

33. Centrinės duomenų bazės administratorius nustatydamas techninius naudojimosi centrine duomenų baze reikalavimus privalo vadovautis tarptautiniais, Europos ir kitų regioninių standartizacijos organizacijų standartais, specifikacijomis ir rekomendacijomis, vadovaudamasis Tarptautinių, Europos Sąjungos ir nacionalinių standartų, techninių specifikacijų ir (ar) rekomendacijų, susijusių su telekomunikacijų paslaugų teikimu, telekomunikacijų tinklų techninėmis sąsajomis ir (ar) tinklų funkcionavimu, taikymo Lietuvos Respublikoje tvarka, patvirtinta Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2002 m. gruodžio 19 d. įsakymu Nr. 180 (Žin., 2002, Nr. 125-5691).

34. Centrinės duomenų bazės administratorius savo interneto tinklapyje, jei tokį turi, skelbia naudojimosi duomenų baze sąlygas, įskaitant finansines, technines ir administracines sąlygas. Jei tokio interneto tinklapio Centrinės duomenų bazės administratorius neturi, jis privalo užtikrinti, kad ši informacija būtų viešai ir nemokamai prieinama bet kuriam asmeniui.

35. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai privalo, susiderinę su Centrinės duomenų bazės administratoriumi, atlikti visus būtinus techninius pakeitimus savo tinkle, kad galėtų užtikrinti numerio perkeliamumą keičiant telefono ryšio paslaugos teikėją naudojant centrinę duomenų bazę.

36. Centrinės duomenų bazės administratoriaus paslaugas, susijusias su konkretaus abonentinio numerio perkeliamumu, apmoka Gavėjas. Už konkretaus abonentinio numerio perkėlimą Gavėjas Centrinės duomenų bazės administratoriui moka tik vienkartinį užmokestį.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-11, 2004-02-03, Žin., 2004, Nr. 22-679 (2004-02-10), i. k. 104110RISAK0001V-11

 

37. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai finansuoja Centrinės duomenų bazės administratoriaus veiklą reguliariai mokamais užmokesčiais proporcingai jiems skirtų abonentinių numerių skaičiui.

38. Konkretūs užmokesčiai, mokėtini pagal 36 ir 37 punktus, taip pat kiti užmokesčiai už Centrinės duomenų bazės administratoriaus teikiamas paslaugas, nustatomi pagal Centrinės duomenų bazės administratoriaus ir Ryšių reguliavimo tarnybos sudarytą sutartį dėl centrinės duomenų bazės administravimo.

39. Pasibaigus pirmiems Centrinės duomenų bazės administratoriaus finansiniams metams (įskaitant ir nepilnus finansinius metus) po jo išrinkimo, Centrinės duomenų bazės administratorius kiekvienais metais teikia metinę veiklos, įskaitant ir finansinę, ataskaitą Ryšių reguliavimo tarnybai iki kiekvienų metų balandžio 1 dienos.

40. Centrinės duomenų bazės administratorius privalo vykdyti visus Ryšių reguliavimo tarnybos nurodymus, susijusius su šių Sąlygų įgyvendinimu, įskaitant ir nurodymus dėl Centrinės duomenų bazės funkcijų vykdymo nutraukimo procedūros.

41. Ryšių reguliavimo tarnyba informuoja Centrinės duomenų bazės administratorių apie naujai paskirtus abonentinius numerius.

 

V. CENTRINĖS DUOMENŲ BAZĖS ADMINISTRATORIAUS IŠRINKIMAS IR FUNKCIJŲ VYKDYMO PABAIGA

 

42. Ryšių reguliavimo tarnyba viešo konkurso tvarka išrenka Centrinės duomenų bazės administratorių. Viešo konkurso sąlygas nustato Ryšių reguliavimo tarnyba.

43. Viešo konkurso sąlygose nurodoma:

43.1. konkurso pasiūlymų pateikimo vieta ir laikas, reikalaujamas pasiūlymo turinys;

43.2. konkurso dalyvių pasiūlymų įvertinimo laikas ir vertinimo kriterijai;

43.3. atvejai, kuriais pasiūlymai gali būti laikomi neatitinkančiais konkurso sąlygų reikalavimų;

43.4. sutarties, kuri bus pasirašyta su Ryšių reguliavimo tarnyba, dėl centrinės duomenų bazės administravimo projektas;

43.5. konkurso vykdymo ir konkurso laimėtojo išrinkimo tvarka;

43.6. kitos sąlygos.

44. Viešo konkurso sąlygų projektas skelbiamas Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklapyje. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai ir viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai turi teisę per Ryšių reguliavimo tarnybos nustatytą terminą, kuris turi būti ne trumpesnis kaip 28 dienos nuo viešo konkurso sąlygų projekto paskelbimo Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklapyje dienos, pateikti savo pastabas dėl viešo konkurso sąlygų projekto.

45. Viešo konkurso sąlygos skelbiamos „Valstybės žinių“ priede „Informaciniai pranešimai“ ir Ryšių reguliavimo tarnybos interneto tinklapyje.

46. Ryšių reguliavimo tarnyba konkurso tvarka išrenka Centrinės duomenų bazės administratorių 10 metų. Pasibaigus šiam terminui Centrinės duomenų bazės administratorius savo funkcijų vykdymą nutraukia funkcijas perėmus kitam Centrinės duomenų bazės administratoriui, išrinktam šio skyriaus ir sąlygų nustatyta tvarka.

47. Centrinės duomenų bazės administratorius gali nutraukti šiose Sąlygose nustatytų funkcijų vykdymą laikydamasis sutarties dėl centrinės duomenų bazės administravimo sąlygų ir tik perdavęs funkcijas kitam Centrinės duomenų bazės administratoriui, išrinktam šių Sąlygų nustatyta tvarka. Tokiu atveju Centrinės duomenų bazės administratorius, pageidaujantis nutraukti veiklą, ne vėliau kaip prieš 8 mėnesius iki numatomo veiklos nutraukimo informuoja Ryšių reguliavimo tarnybą, nurodydamas numatomo veiklos nutraukimo datą. Šis punktas netaikomas, kai veikla nutraukiama šių Sąlygų 46 punkte nurodytu atveju.

 

VI. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

48. Ryšių reguliavimo tarnybos veikimas ir neveikimas, susijęs su šių Sąlygų taikymu ir įgyvendinimu, skundžiami įstatymų nustatyta tvarka.

49. Viešųjų telefono ryšio tinklų operatoriai, viešųjų telefono ryšio paslaugų teikėjai ir Centrinės duomenų bazės administratorius už šių Sąlygų nesilaikymą atsako teisės aktų nustatyta tvarka ir sąlygomis.

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Ryšių reguliavimo tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas

Nr. 1V-11, 2004-02-03, Žin., 2004, Nr. 22-679 (2004-02-10), i. k. 104110RISAK0001V-11

Dėl Ryšių reguliavimo tarnybos direktoriaus 2003 m. spalio 16 d. įsakymo Nr. 1V-129 "Dėl Abonento teisės išlaikyti abonentinį numerį, keičiant telefono ryšio paslaugų teikėją ar paslaugų teikimo vietą bei būdą, užtikrinimo sąlygų patvirtinimo" pakeitimo