Suvestinė redakcija nuo 1999-02-13 iki 2000-07-14

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 1996, Nr. 54-1277, i. k. 0961100NUTA00000651

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS ADMINISTRACINIŲ VIENETŲ IR GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ VALSTYBINIO REGISTRO TVARKYMO, GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ TERITORIJŲ RIBŲ NUSTATYMO, PAVADINIMŲ ADMINISTRACINIAMS VIENETAMS IR GYVENAMOSIOMS VIETOVĖMS SUTEIKIMO, JŲ KEITIMO BEI JŲ TERITORIJŲ RIBŲ NUSTATYMO IR KEITIMO

 

1996 m. birželio 3 d. Nr. 651

Vilnius

 

Įgyvendindama Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatymą (Žin., 1994, Nr. 60-1183; 1995, Nr. 79-1819), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti pridedamus:

1.1. Neteko galios nuo 1999-02-13

Punkto naikinimas:

Nr. 138, 1999-02-09, Žin. 1999, Nr. 16-420 (1999-02-12), i. k. 0991100NUTA00000138

 

1.2. Gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo principus ir tvarką;

1.3. Dokumentų, kurių reikia sprendimams dėl pavadinimų Lietuvos Respublikos teritorijos administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo bei jų teritorijų ribų nustatymo, keitimo priimti, parengimo ir pateikimo tvarką.

2. Nustatyti, kad:

2.1. Neteko galios nuo 1999-02-13

Punkto naikinimas:

Nr. 138, 1999-02-09, Žin. 1999, Nr. 16-420 (1999-02-12), i. k. 0991100NUTA00000138

 

2.2. Neteko galios nuo 1999-02-13

Punkto naikinimas:

Nr. 138, 1999-02-09, Žin. 1999, Nr. 16-420 (1999-02-12), i. k. 0991100NUTA00000138

Punkto pakeitimai:

Nr. 21, 1998-01-10, Žin., 1998, Nr. 5-94 (1998-01-14), i. k. 0981100NUTA00000021

 

2.3. gyvenamųjų vietovių dislokacijai apibūdinti naudojamas Valstybinės žemėtvarkos ir geodezijos tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos patvirtintas Lietuvos Respublikos teritorijos suskirstymas kadastro vietovėmis ir kadastro blokais;

2.4. per metus nuo atskirų Lietuvos Respublikos įstatymų dėl administracinių vienetų teritorijų ribų arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų dėl miestų gyvenamųjų vietovių teritorijų nustatymo ar patikslinimo įsigaliojimo šiuose teisės aktuose nurodytų teritorijų ribos vietovėje turi būti pažymėtos nuolatiniais riboženkliais, atlikus jų tikslius geodezinius matavimus;

2.5. vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga tvirtina gyvenamųjų vietovių ribų nustatymo metodiką;

2.6. užtikrinus informacinius mainus su kitais valstybiniais registrais, vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti registro turinį, apimantį šio ir atitinkamus kitų valstybinių registrų duomenis;

2.7. įregistravus administracinį vienetą arba gyvenamąją vietovę, vadovaujančiosios kitų valstybinių registrų tvarkymo įstaigos turi užtikrinti, kad atitinkami jų tvarkomų registrų duomenys būtų priskirti šiam administraciniam vienetui arba gyvenamajai vietovei;

2.8. Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija skiria reikiamas lėšas techninei užduočiai, registro funkcionavimo nuostatoms ir techniniam projektui parengti.

3. Neteko galios nuo 1999-02-13

Punkto naikinimas:

Nr. 138, 1999-02-09, Žin. 1999, Nr. 16-420 (1999-02-12), i. k. 0991100NUTA00000138

 

4. Pripažinti netekusiais galios Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 826 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro laikinųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1995, Nr. 51-1257) 1, 3.1, 3.2, 3.3 ir 4 punktus.

 

 

 

MINISTRAS PIRMININKAS                                                      MINDAUGAS STANKEVIČIUS

 

 

 

VALDYMO REFORMŲ IR SAVIVALDYBIŲ

REIKALŲ MINISTRAS                                                                                     PETRAS PAPOVAS

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1996 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 651

 

Gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo

principai ir tvarka

 

Bendroji dalis

 

1. Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietovės pagal Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatymą skirstomos į miesto ir kaimo gyvenamąsias vietoves. Miesto gyvenamosioms vietovėms priskiriami miestai, kaimo gyvenamosioms vietovėms – miesteliai ir kaimai.

2. Vilniaus, Alytaus, Birštono, Druskininkų, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Neringos, Palangos, Panevėžio, Šiaulių ir Visagino miestų ribomis laikomos šių miestų savivaldybių teritorijos administracinės ribos. Rengiant šių miestų ribų pakeitimo projektą, turi būti parengtas įstatymo dėl savivaldybės teritorijos ribų pakeitimo projektas.

3. Gyvenamosios vietovės nedalomos administracinių vienetų ribomis.

 

Miestų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribos

 

4. Nenurodytų 2 punkte miestų teritorijų ribos keičiamos vadovaujantis šiomis nuostatomis:

4.1. į miestų ribas įtraukiami žemės sklypai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės potvarkiais suteikti šių miestų pramonės įmonėms, ūkiniams-komerciniams, visuomeniniams ir gyvenamiesiems pastatams statyti, inžinerinėms komunikacijoms įrengti, miesto komunalinio ūkio poreikiams, išskyrus tuos atvejus, kai šie žemės sklypai nesusieti su miestu komunikaciniais ryšiais, nuo miesto juos skiria žemės ūkio ar miškų ūkio paskirties žemės masyvai ir vandens telkiniai arba šie žemės sklypai po jų suteikimo nebuvo užstatyti ir nenumatomi naudoti pagal paskirtį;

4.2. į miesto ribas gali būti įtraukiami žemės sklypai, nustatytąja tvarka priskirti valstybės išperkamai žemei, laisvos valstybinės žemės fondo žemė, kurios piliečiai nepageidauja susigrąžinti natūra, taip pat privati ir valstybinė žemė, kurią pagal nustatytąja tvarka parengtus detaliuosius planus numatoma skirti statyboms;

4.3. iš miesto ribų gali būti išskirti žemės ūkio ir miškų ūkio paskirties žemės sklypai, kurių pagal detaliuosius planus nenumatoma skirti statyboms ar kitiems miesto poreikiams.

5. Gyvenamosios vietovės, priskirtos miestų teritorijoms, panaikinamos.

 

Kaimo gyvenamųjų vietovių ribos

 

6. Kaimo gyvenamąją vietovę sudaro:

6.1. urbanizuota teritorija – teritorija, užstatyta statiniais, įrenginiais bei jų priklausiniais (su naudojamais žemės sklypais, inžinerinėmis komunikacijomis ir bendro naudojimo želdynais), taip pat valstybinių kelių ir geležinkelių kompleksų teritorija;

6.2. neurbanizuota teritorija – kompaktiškai išsidėstę neužstatyti žemės sklypai, kuriuos naudoja šios gyvenamosios vietovės fiziniai ir juridiniai asmenys. Dalis žemės sklypų gali priklausyti kitų gyvenamųjų vietovių fiziniams ir juridiniams asmenims.

7. Kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribos formuojamos žemės sklypų ribomis.

8. Kaimo gyvenamosios vietovės teritorija turi būti suformuota vientisame žemėnaudos sklype (masyve).

9. Vientisas žemėnaudos sklypas nedalomas tarp dviejų ar daugiau gyvenamųjų vietovių, išskyrus tuos atvejus, kai greta įsigyjamas žemės sklypas po to, kai suformuojamos gyvenamosios vietovės ribos.

10. Į kaimo gyvenamosios vietovės teritoriją įtraukiami į ją įsiterpę ar prie jos prisišlieję nedideli miško sklypai ir privatūs vandens telkiniai. Jeigu gyvenamųjų vietovių teritorijas skiria upė, šių gyvenamųjų vietovių teritorijų riba nustatoma upės viduriu.

 

 

Kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymas ir keitimas

 

11. Savivaldybės turi užsakyti kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projektus, kuriuos sudaro nustatytojo mastelio planai bei aiškinamoji medžiaga.

12. Rengiant kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projektą, atliekami šie parengiamieji darbai:

12.1. žemės kadastro vietovės planų (M 1: 10000) kopijose pagal turimą kaimo gyvenamųjų vietovių tyrimo medžiagą braižomos miestelių ir kaimų sąlyginės ribos, naudojamos žemėnaudų adresui nustatyti, kai jos registruojamos Valstybinio žemės kadastro duomenų registre;

12.2. išanalizuojamas gyvenamųjų vietovių teritorijos išsidėstymas tarpukariu;

12.3. parengiami kaimo gyvenamųjų vietovių sąrašai, kuriuose nurodomas miestelio ar kaimo pavadinimas, gyventojų ir šeimų skaičius, žemės plotas, įregistruotų privačių arba išsinuomotų ilgiau kaip 3 metams žemėnaudų skaičius ir plotas;

12.4. parengiami savivaldybių taryboms pasiūlymai dėl buvusių gyvenamųjų vietovių pavadinimų grąžinimo, naujų pavadinimų joms suteikimo, gyvenamųjų vietovių panaikinimo, jų pavadinimų ir ribų pakeitimo.

13. Atsižvelgdamos į kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projekto parengiamųjų darbų metu parengtą medžiagą, savivaldybės užsako konkrečios gyvenamosios vietovės ribų nustatymo projektą, atitinkantį Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus. Parengtą projektą svarsto projektuojamos gyvenamosios vietovės teritorijos gyventojai ir žemės savininkai. Jeigu projektui pritarta (užpildomos apklausos anketos), jį patvirtina savivaldybės taryba. Suderintas su Žemės ūkio ministerija, Statybos ir urbanistikos ministerija, Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija ir kitomis suinteresuotomis ministerijomis projektas kartu su Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro nuostatuose nurodytais dokumentais pateikiamas vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai.

14. Pasiūlymą dėl pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimo ar jos pavadinimo pakeitimo gali pateikti ir gyventojai. Jeigu nėra nustatytąja tvarka patvirtintų kaimo gyvenamosios vietovės teritorijos ribų, savivaldybės užsakymu turi būti parengtas gyvenamosios vietovės, kuriai norima suteikti pavadinimą arba jį pakeisti, ribų nustatymo projektas.

15. Kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projektas rengiamas pagal Valstybinės žemėtvarkos ir geodezijos tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos patvirtintą metodiką, suderintą su Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija.

______________

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1996 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 651

 

Dokumentų, kurių reikia sprendimams dėl pavadinimų Lietuvos Respublikos teritorijos administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo bei jų teritorijų ribų nustatymo, keitimo priimti, parengimo ir pateikimo tvarka

 

Pavadinimų Lietuvos Respublikos teritorijos administraciniams vienetams, jų centrams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimas ir jų panaikinimas

 

1. Apskričių ir apskričių centrų pavadinimus nustato, keičia ir panaikina Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu.

2. Pasiūlymą dėl apskrities ar apskrities centro pavadinimo pakeitimo Lietuvos Respublikos Vyriausybei turi pateikti vadovaujančioji Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro (toliau vadinama – registras) tvarkymo įstaiga. Nurodytoji įstaiga pateikia:

2.1. įstatymo dėl apskrities ar apskrities centro pavadinimo pakeitimo projektą;

2.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 2.1 punkte teikiamo nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;

2.3. pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas parengtą aiškinamąjį raštą, pagrindžiantį teikiamo pasiūlymo tikslingumą;

2.4. apskrities valdytojo sprendimą;

2.5. savivaldybių, esančių apskrities teritorijoje, tarybų sprendimus;

2.6. Lietuvių kalbos instituto išvadą dėl pavadinimo keitimo.

3. Savivaldybėms pavadinimus Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu suteikia ir juos keičia Lietuvos Respublikos Seimas, atsižvelgdamas į savivaldybių tarybų pasiūlymus.

4. Savivaldybės taryba, inicijuojanti savivaldybės pavadinimo keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:

4.1. dokumentus, kurių reikia įstatymo projektui parengti;

4.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 4.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;

4.3. savivaldybės tarybos sprendimą;

4.4. parengtą pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą;

4.5. Lietuvių kalbos instituto išvadą dėl pavadinimo keitimo.

5. Lietuvos Respublikos įstatymo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektai turi būti suderinti su apskrities, kurios teritorijoje yra savivaldybė, valdytoju.

6. Gyvenamosioms vietovėms pavadinimus savivaldybės tarybos teikimu suteikia ir juos keičia Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į vietos gyventojų pasiūlymus. Gyvenamosios vietovės pavadinimą sudaro gyvenamosios vietovės vardas (vietovardis) ir jos statuso apibūdinimas (miestas, miestelis, kaimas).

7. Savivaldybės taryba, inicijuojanti pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimą arba jo keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:

7.1. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimo ar jo keitimo, suderintą su atitinkamos apskrities valdytoju;

7.2. savivaldybės tarybos sprendimą dėl pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimo ar jo keitimo;

7.3. savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą, pagrindžiantį teikiamo pasiūlymo tikslingumą. Jeigu numatoma keisti gyvenamosios vietovės statusą, aiškinamajame rašte pateikiama išsami informacija apie šią gyvenamąją vietovę: gyventojų skaičius (kiek iš jų dirba pramonėje, verslo ir socialinės infrastruktūros srityse), socialinė ekonominė gyvenamosios vietovės charakteristika, jos plėtimo perspektyvos ir kiti duomenys;

7.4. Lietuvių kalbos instituto išvadą dėl siūlomo pavadinimo ar jo keitimo;

7.5. savivaldybės užsakymu parengtą gyvenamosios vietovės teritorijos ribų nustatymo (keitimo) projektą, jeigu nėra nustatytąja tvarka patvirtintų šios gyvenamosios vietovės teritorijos ribų;

7.6. gyvenamosios vietovės gyventojų apklausos anketas, patvirtinančias jų apsisprendimą dėl pavadinimo šiai vietovei suteikimo ar jo pakeitimo. Gyventojų apklausai, kurią organizuoja savivaldybė, naudojamos šios formos anketos:

„Pritariu, kad būtų suteiktas, pakeistas    ____________________________       pavadinimas

                                                                             (gyvenamosios vietovės pavadinimas)

ir ši gyvenamoji vietovė būtų pavadinta__________________________________________

                                                                                                 (naujas gyvenamosios vietovės pavadinimas)

 

Eilės Nr.

Vardas, pavardė

Adresas

Data

Parašas

 

Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių bei jų ribų nustatymas ir keitimas

 

8. Apskritis nustato ir panaikina, jų teritorijų ribas bei centrus nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu. Savivaldybės teritorija apskričių ribomis nedaloma.

9. Pasiūlymus dėl apskričių nustatymo, panaikinimo, jų teritorijų ribų bei centrų nustatymo ir keitimo Lietuvos Respublikos Vyriausybei turi pateikti vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia:

9.1. atitinkamo įstatymo projektą;

9.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 9.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;

9.3. parengtą pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas aiškinamąjį raštą;

9.4. apskrities valdytojo ir greta esančios ar esančių apskričių, kurių ribos keisis, sprendimus;

9.5. savivaldybių, esančių keičiamų apskričių teritorijų dalyse, tarybų sprendimus;

9.6. apskrities teritorijos administracinių ribų nustatymo (keitimo) 1: 100000 arba 1: 50000 mastelio projektą (3 egzempliorius) ir detalų ribų 1: 10000 mastelio projektą (2 egzempliorius). Ribų projektai sudaromi georeferencinės duomenų bazės, o jos nesant, naujausių atitinkamo mastelio topografinių žemėlapių pagrindu.

Jeigu siūloma nustatyti ar panaikinti apskritis, nustatyti ar pakeisti jų centrus, Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikiami 9.1 – 9.3 punktuose nurodyti dokumentai.

10. Savivaldybes nustato ir panaikina, jų teritorijų ribas bei centrus nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu, atsižvelgdamas į savivaldybių pasiūlymus.

11. Savivaldybės taryba, inicijuojanti savivaldybės teritorijos keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:

11.1. dokumentus, kurių reikia įstatymo projektui parengti (nurodoma, kokias gyvenamąsias vietoves ar jų dalis numatoma priskirti savivaldybės teritorijai, nurodomi žemės naudotojai, jų naudojami žemės plotai, aprašomos numatomos savivaldybės ribos, susieinančios su savivaldybės žemės naudotojais, vandens telkiniais, keliais, geležinkeliais ir kitais objektais);

11.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 11.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;

11.3. savivaldybės tarybos sprendimą;

11.4. parengtą pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą;

11.5. savivaldybės teritorijos administracinių ribų nustatymo (keitimo) 1: 100000 arba 1: 50000 mastelio projektą (3 egzempliorius) ir detalų administracinių ribų 1: 10000 mastelio projektą (2 egzempliorius), jeigu keičiamos teritorijos ribos nesutampa su žemės naudotojų ribomis, – 1: 10000 mastelio ribų planus (3 egzempliorius). Ribų projektai sudaromi georeferencinės duomenų bazės, o jos nesant, naujausių atitinkamo mastelio topografinių žemėlapių pagrindu;

11.6. gretimos ar gretimų savivaldybių, kurių teritorijų ribos keisis, tarybų sprendimą dėl numatomo teritorijos ribų pakeitimo. Jeigu keičiant savivaldybės ribas keičiasi gretimos apskrities ribos, pateikiama raštiška šios apskrities valdytojo nuomonė apie apskrities ribų keitimą.

Jeigu siūloma nustatyti ar pakeisti savivaldybės centrą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai pateikiami 11.2–11.4 punktuose nurodyti dokumentai.

12. Savivaldybės teritorijos ribų nustatymo (keitimo) projektai ir įstatymo bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektai turi būti suderinti su apskrities valdytoju, vadovaujančiąja registro tvarkymo įstaiga, suinteresuotomis ministerijomis.

13. Gyvenamąsias vietoves panaikina, jų teritorijų ribas nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Vyriausybė savivaldybių tarybų teikimu. Gyvenamųjų vietovių ribos savivaldybių ribomis nedalomos.

14. Savivaldybės taryba, inicijuojanti gyvenamosios vietovės panaikinimą, teritorijos ribų nustatymą ar keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:

14.1. atitinkamo Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektą;

14.2. savivaldybės tarybos sprendimą;

14.3. savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą, pagrindžiantį teikiamo pasiūlymo tikslingumą;

14.4. dalies savivaldybės teritorijos 1: 50000 mastelio projektus (2 egzempliorius), kuriuose pažymėtas numatomas gyvenamųjų vietovių ribų pakeitimas, taip pat gyvenamosios vietovės, kurios ribos keičiamos, 1: 10000 mastelio planus (2 egzempliorius).

15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektas ir 14.4 punkte nurodyti projektai turi būti suderinti su apskrities valdytoju ir suinteresuotomis ministerijomis.

16. Nurodytų 2.1, 2.3, 4.1, 4.4, 9.1, 9.3, 11.1 ir 11.4 punktuose dokumentų kopijos pateikiamos magnetinėje laikmenoje.

______________

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 21, 1998-01-10, Žin., 1998, Nr. 5-94 (1998-01-14), i. k. 0981100NUTA00000021

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. birželio 3 d. nutarimo Nr. 651 "Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro tvarkymo, gyvenamųjų vietovių ribų nustatymo, pavadinimų administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo bei jų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo" dalinio pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 138, 1999-02-09, Žin., 1999, Nr. 16-420 (1999-02-12), i. k. 0991100NUTA00000138

Dėl kai kurių registrų reorganizavimo ir Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų, gyvenamųjų vietovių ir gatvių valstybės registro nuostatų patvirtinimo