Suvestinė redakcija nuo 1998-01-15 iki 1999-02-12
Nutarimas paskelbtas: Žin. 1996, Nr. 54-1277, i. k. 0961100NUTA00000651
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
N U T A R I M A S
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS TERITORIJOS ADMINISTRACINIŲ VIENETŲ IR GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ VALSTYBINIO REGISTRO TVARKYMO, GYVENAMŲJŲ VIETOVIŲ TERITORIJŲ RIBŲ NUSTATYMO, PAVADINIMŲ ADMINISTRACINIAMS VIENETAMS IR GYVENAMOSIOMS VIETOVĖMS SUTEIKIMO, JŲ KEITIMO BEI JŲ TERITORIJŲ RIBŲ NUSTATYMO IR KEITIMO
1996 m. birželio 3 d. Nr. 651
Vilnius
Įgyvendindama Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatymą (Žin., 1994, Nr. 60-1183; 1995, Nr. 79-1819), Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti pridedamus:
1.1. Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro nuostatus;
2. Nustatyti, kad:
2.1. vadovaujančioji Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro (toliau vadinama – registras) tvarkymo įstaiga yra Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija;
2.2. registro tvarkytoja yra Žemės ir kito nekilnojamojo turto kadastro ir registro valstybės įmonė;
Punkto pakeitimai:
Nr. 21, 1998-01-10, Žin., 1998, Nr. 5-94 (1998-01-14), i. k. 0981100NUTA00000021
2.3. gyvenamųjų vietovių dislokacijai apibūdinti naudojamas Valstybinės žemėtvarkos ir geodezijos tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos patvirtintas Lietuvos Respublikos teritorijos suskirstymas kadastro vietovėmis ir kadastro blokais;
2.4. per metus nuo atskirų Lietuvos Respublikos įstatymų dėl administracinių vienetų teritorijų ribų arba Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų dėl miestų gyvenamųjų vietovių teritorijų nustatymo ar patikslinimo įsigaliojimo šiuose teisės aktuose nurodytų teritorijų ribos vietovėje turi būti pažymėtos nuolatiniais riboženkliais, atlikus jų tikslius geodezinius matavimus;
2.5. vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga tvirtina gyvenamųjų vietovių ribų nustatymo metodiką;
2.6. užtikrinus informacinius mainus su kitais valstybiniais registrais, vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga pateikia Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti registro turinį, apimantį šio ir atitinkamus kitų valstybinių registrų duomenis;
2.7. įregistravus administracinį vienetą arba gyvenamąją vietovę, vadovaujančiosios kitų valstybinių registrų tvarkymo įstaigos turi užtikrinti, kad atitinkami jų tvarkomų registrų duomenys būtų priskirti šiam administraciniam vienetui arba gyvenamajai vietovei;
3. Pavesti vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai parengti ir iki 1996 m. gruodžio 30 d. pateikti Lietuvos Respublikos Vyriausybei tvirtinti atlyginimo už naudojimąsi registro duomenimis dydį.
4. Pripažinti netekusiais galios Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1995 m. birželio 14 d. nutarimo Nr. 826 „Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro laikinųjų nuostatų patvirtinimo“ (Žin., 1995, Nr. 51-1257) 1, 3.1, 3.2, 3.3 ir 4 punktus.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
1996 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 651
Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir
gyvenamųjų vietovių valstybinio registro nuostatai
Bendroji dalis
1. Šie nuostatai reglamentuoja Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro (toliau vadinama – registras) sudarymą, tvarkymą ir domenų naudojimą.
2. Administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių registravimo tikslas – registruoti gyvenamųjų vietovių pavadinimus ir jų ribas, apskaityti Lietuvos Respublikos Seimo įsteigtus teritorijos administracinius vienetus, jų ir jų centrų pavadinimus, teritorijų ribas, turėti informaciją apie teritorijos administracinius vienetus ir gyvenamąsias vietoves, kuria galėtų naudotis valstybinės valdžios ir valdymo bei vietos savivaldos institucijos, kiti juridiniai ir fiziniai asmenys.
3. Registro objektas yra:
Registro steigėjas ir registro įstaigos
Vadovaujančiosios registro tvarkymo įstaigos teisės ir pareigos
5. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga savo veikloje vadovaujasi Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais ir šiais nuostatais.
6. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga privalo:
7. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga turi teisę:
7.1. reikalauti iš institucijų, teikiančių pasiūlymus dėl teritorijos administracinių vienetų, jų ir jų centrų bei gyvenamųjų vietovių pavadinimų ar ribų nustatymo, pakeitimo, panaikinimo, kad pateikti Lietuvos Respublikos įstatymų ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų projektai atitiktų galiojančių Lietuvos Respublikos įstatymų ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų ir šio registro nuostatas;
7.2. pateikti atitinkamoms ministerijoms, Vyriausybės įstaigoms, kitoms valstybės institucijoms, organizacijoms bei mokslo tiriamiesiems institutams gautus projektus teisės aktų dėl teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų pertvarkymo ar pavadinimų teritorijos administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo ar panaikinimo, kad būtų atlikta šių projektų ekspertizė ir pateiktos išvados;
Registro tvarkymo įstaigos teisės ir pareigos
8. Registro tvarkymo įstaiga privalo:
8.4. registruoti technologines, metodologines ir organizacines registro funkcionavimo problemas, jas analizuoti, apibendrinti ir teikti vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai pasiūlymus dėl registro veiklos tobulinimo;
9. Registro tvarkymo įstaiga turi teisę:
9.1. priimti techninius ir organizacinius sprendimus, kurių reikia registro funkcionavimui užtikrinti;
Apskričių, savivaldybių ir gyvenamųjų vietovių registravimas
10. Įsigaliojus Lietuvos Respublikos Seimo ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės sprendimui dėl teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų, pavadinimų jiems suteikimo, keitimo ar panaikinimo, vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga per 5 darbo dienas pateikia registro tvarkymo įstaigai šio sprendimo kopiją. Jeigu pakeistos administracinio vieneto ar gyvenamosios vietovės ribos, vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga kartu pateikia patvirtintą administracinio vieneto ar gyvenamosios vietovės atitinkamo mastelio planą. Registro tvarkymo įstaiga privalo per 10 darbo dienų laikinai ribas įregistruoti. Atlikus tikslius geodezinius matavimus vietoje, įrašas registre patikslinamas per 10 dienų.
Registro duomenys
11. Registro duomenys yra šie:
Registruojamų teritorijos vienetų klasifikavimas
13. Teritorijos vienetai, įrašomi į registrą, klasifikuojami pagal jų tipus ir potipius. Teritorijos vienetams klasifikuoti pagal jų tipą (administracinis vienetas, gyvenamoji vietovė) naudojamas teritorijos vienetų klasifikatorius. Teritorijos vienetų tipams klasifikuoti pagal jų potipį (apskritis, savivaldybė, miestas, miestelis, kaimas)
naudojamas administracinių vienetų klasifikatorius ir gyvenamųjų vietovių klasifikatorius.
Registro duomenų pokyčių fiksavimas
Registro duomenų naudojimas
15. Juridiniai asmenys, kurių funkcijoms vykdyti reikalinga registre kaupiama informacija, pateikia registro tvarkymo įstaigai paraišką gauti registro duomenis. Registro tvarkymo įstaiga su šiais juridiniais asmenimis sudaro sutartį, kurioje nurodomi pateikiami duomenys, jų pateikimo laikas ir būdas, kitos sąlygos. Kiti juridiniai ir fiziniai asmenys, norintys pasinaudoti registro duomenimis, kreipiasi raštu į registro tvarkymo įstaigą, nurodydami, kokiems tikslams ir kokius duomenis norėtų gauti. Duomenų pateikimo laikas ir būdas, jų apimtis nustatomi šalių susitarimu. Gautais registro duomenimis jų gavėjas gali naudotis tik tokiu būdu ir tikslu, kurie nustatyti juos pateikiant.
16. Registro duomenimis už atlyginimą, kurio dydį nustato Lietuvos Respublikos Vyriausybė, turi teisę naudotis visi juridiniai ir fiziniai asmenys.
17. Registro tvarkymo įstaiga nemokamai teikia registro duomenis visoms valstybinės valdžios ir valdymo, vietos savivaldos institucijoms, Lietuvių kalbos institutui ir vadovaujančiosioms valstybinių kadastrų, klasifikatorių, registrų tvarkymo įstaigoms.
Registro duomenų apsauga
Registro tvarkymo finansavimas
Registro likvidavimas
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
1996 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 651
Gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo
principai ir tvarka
Bendroji dalis
1. Lietuvos Respublikos gyvenamosios vietovės pagal Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir jų ribų įstatymą skirstomos į miesto ir kaimo gyvenamąsias vietoves. Miesto gyvenamosioms vietovėms priskiriami miestai, kaimo gyvenamosioms vietovėms – miesteliai ir kaimai.
2. Vilniaus, Alytaus, Birštono, Druskininkų, Kauno, Klaipėdos, Marijampolės, Neringos, Palangos, Panevėžio, Šiaulių ir Visagino miestų ribomis laikomos šių miestų savivaldybių teritorijos administracinės ribos. Rengiant šių miestų ribų pakeitimo projektą, turi būti parengtas įstatymo dėl savivaldybės teritorijos ribų pakeitimo projektas.
Miestų gyvenamųjų vietovių teritorijų ribos
4. Nenurodytų 2 punkte miestų teritorijų ribos keičiamos vadovaujantis šiomis nuostatomis:
4.1. į miestų ribas įtraukiami žemės sklypai, Lietuvos Respublikos Vyriausybės potvarkiais suteikti šių miestų pramonės įmonėms, ūkiniams-komerciniams, visuomeniniams ir gyvenamiesiems pastatams statyti, inžinerinėms komunikacijoms įrengti, miesto komunalinio ūkio poreikiams, išskyrus tuos atvejus, kai šie žemės sklypai nesusieti su miestu komunikaciniais ryšiais, nuo miesto juos skiria žemės ūkio ar miškų ūkio paskirties žemės masyvai ir vandens telkiniai arba šie žemės sklypai po jų suteikimo nebuvo užstatyti ir nenumatomi naudoti pagal paskirtį;
4.2. į miesto ribas gali būti įtraukiami žemės sklypai, nustatytąja tvarka priskirti valstybės išperkamai žemei, laisvos valstybinės žemės fondo žemė, kurios piliečiai nepageidauja susigrąžinti natūra, taip pat privati ir valstybinė žemė, kurią pagal nustatytąja tvarka parengtus detaliuosius planus numatoma skirti statyboms;
Kaimo gyvenamųjų vietovių ribos
6. Kaimo gyvenamąją vietovę sudaro:
6.1. urbanizuota teritorija – teritorija, užstatyta statiniais, įrenginiais bei jų priklausiniais (su naudojamais žemės sklypais, inžinerinėmis komunikacijomis ir bendro naudojimo želdynais), taip pat valstybinių kelių ir geležinkelių kompleksų teritorija;
8. Kaimo gyvenamosios vietovės teritorija turi būti suformuota vientisame žemėnaudos sklype (masyve).
9. Vientisas žemėnaudos sklypas nedalomas tarp dviejų ar daugiau gyvenamųjų vietovių, išskyrus tuos atvejus, kai greta įsigyjamas žemės sklypas po to, kai suformuojamos gyvenamosios vietovės ribos.
Kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymas ir keitimas
11. Savivaldybės turi užsakyti kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projektus, kuriuos sudaro nustatytojo mastelio planai bei aiškinamoji medžiaga.
12. Rengiant kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projektą, atliekami šie parengiamieji darbai:
12.1. žemės kadastro vietovės planų (M 1: 10000) kopijose pagal turimą kaimo gyvenamųjų vietovių tyrimo medžiagą braižomos miestelių ir kaimų sąlyginės ribos, naudojamos žemėnaudų adresui nustatyti, kai jos registruojamos Valstybinio žemės kadastro duomenų registre;
12.3. parengiami kaimo gyvenamųjų vietovių sąrašai, kuriuose nurodomas miestelio ar kaimo pavadinimas, gyventojų ir šeimų skaičius, žemės plotas, įregistruotų privačių arba išsinuomotų ilgiau kaip 3 metams žemėnaudų skaičius ir plotas;
13. Atsižvelgdamos į kaimo gyvenamųjų vietovių teritorijų ribų nustatymo (keitimo) projekto parengiamųjų darbų metu parengtą medžiagą, savivaldybės užsako konkrečios gyvenamosios vietovės ribų nustatymo projektą, atitinkantį Lietuvos Respublikos teritorijų planavimo įstatymo ir kitų teisės aktų reikalavimus. Parengtą projektą svarsto projektuojamos gyvenamosios vietovės teritorijos gyventojai ir žemės savininkai. Jeigu projektui pritarta (užpildomos apklausos anketos), jį patvirtina savivaldybės taryba. Suderintas su Žemės ūkio ministerija, Statybos ir urbanistikos ministerija, Valdymo reformų ir savivaldybių reikalų ministerija ir kitomis suinteresuotomis ministerijomis projektas kartu su Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro nuostatuose nurodytais dokumentais pateikiamas vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai.
14. Pasiūlymą dėl pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimo ar jos pavadinimo pakeitimo gali pateikti ir gyventojai. Jeigu nėra nustatytąja tvarka patvirtintų kaimo gyvenamosios vietovės teritorijos ribų, savivaldybės užsakymu turi būti parengtas gyvenamosios vietovės, kuriai norima suteikti pavadinimą arba jį pakeisti, ribų nustatymo projektas.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
1996 m. birželio 3 d. nutarimu Nr. 651
Dokumentų, kurių reikia sprendimams dėl pavadinimų Lietuvos Respublikos teritorijos administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo bei jų teritorijų ribų nustatymo, keitimo priimti, parengimo ir pateikimo tvarka
Pavadinimų Lietuvos Respublikos teritorijos administraciniams vienetams, jų centrams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimas ir jų panaikinimas
1. Apskričių ir apskričių centrų pavadinimus nustato, keičia ir panaikina Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu.
2. Pasiūlymą dėl apskrities ar apskrities centro pavadinimo pakeitimo Lietuvos Respublikos Vyriausybei turi pateikti vadovaujančioji Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro (toliau vadinama – registras) tvarkymo įstaiga. Nurodytoji įstaiga pateikia:
2.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 2.1 punkte teikiamo nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;
2.3. pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas parengtą aiškinamąjį raštą, pagrindžiantį teikiamo pasiūlymo tikslingumą;
3. Savivaldybėms pavadinimus Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu suteikia ir juos keičia Lietuvos Respublikos Seimas, atsižvelgdamas į savivaldybių tarybų pasiūlymus.
4. Savivaldybės taryba, inicijuojanti savivaldybės pavadinimo keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:
4.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 4.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;
4.4. parengtą pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą;
5. Lietuvos Respublikos įstatymo ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektai turi būti suderinti su apskrities, kurios teritorijoje yra savivaldybė, valdytoju.
6. Gyvenamosioms vietovėms pavadinimus savivaldybės tarybos teikimu suteikia ir juos keičia Lietuvos Respublikos Vyriausybė, atsižvelgdama į vietos gyventojų pasiūlymus. Gyvenamosios vietovės pavadinimą sudaro gyvenamosios vietovės vardas (vietovardis) ir jos statuso apibūdinimas (miestas, miestelis, kaimas).
7. Savivaldybės taryba, inicijuojanti pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimą arba jo keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:
7.1. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl pavadinimo gyvenamajai vietovei suteikimo ar jo keitimo, suderintą su atitinkamos apskrities valdytoju;
7.3. savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą, pagrindžiantį teikiamo pasiūlymo tikslingumą. Jeigu numatoma keisti gyvenamosios vietovės statusą, aiškinamajame rašte pateikiama išsami informacija apie šią gyvenamąją vietovę: gyventojų skaičius (kiek iš jų dirba pramonėje, verslo ir socialinės infrastruktūros srityse), socialinė ekonominė gyvenamosios vietovės charakteristika, jos plėtimo perspektyvos ir kiti duomenys;
7.5. savivaldybės užsakymu parengtą gyvenamosios vietovės teritorijos ribų nustatymo (keitimo) projektą, jeigu nėra nustatytąja tvarka patvirtintų šios gyvenamosios vietovės teritorijos ribų;
7.6. gyvenamosios vietovės gyventojų apklausos anketas, patvirtinančias jų apsisprendimą dėl pavadinimo šiai vietovei suteikimo ar jo pakeitimo. Gyventojų apklausai, kurią organizuoja savivaldybė, naudojamos šios formos anketos:
Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių bei jų ribų nustatymas ir keitimas
8. Apskritis nustato ir panaikina, jų teritorijų ribas bei centrus nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu. Savivaldybės teritorija apskričių ribomis nedaloma.
9. Pasiūlymus dėl apskričių nustatymo, panaikinimo, jų teritorijų ribų bei centrų nustatymo ir keitimo Lietuvos Respublikos Vyriausybei turi pateikti vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga. Vadovaujančioji registro tvarkymo įstaiga Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikia:
9.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 9.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;
9.6. apskrities teritorijos administracinių ribų nustatymo (keitimo) 1: 100000 arba 1: 50000 mastelio projektą (3 egzempliorius) ir detalų ribų 1: 10000 mastelio projektą (2 egzempliorius). Ribų projektai sudaromi georeferencinės duomenų bazės, o jos nesant, naujausių atitinkamo mastelio topografinių žemėlapių pagrindu.
Jeigu siūloma nustatyti ar panaikinti apskritis, nustatyti ar pakeisti jų centrus, Lietuvos Respublikos Vyriausybei pateikiami 9.1 – 9.3 punktuose nurodyti dokumentai.
10. Savivaldybes nustato ir panaikina, jų teritorijų ribas bei centrus nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Seimas Lietuvos Respublikos Vyriausybės teikimu, atsižvelgdamas į savivaldybių pasiūlymus.
11. Savivaldybės taryba, inicijuojanti savivaldybės teritorijos keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:
11.1. dokumentus, kurių reikia įstatymo projektui parengti (nurodoma, kokias gyvenamąsias vietoves ar jų dalis numatoma priskirti savivaldybės teritorijai, nurodomi žemės naudotojai, jų naudojami žemės plotai, aprašomos numatomos savivaldybės ribos, susieinančios su savivaldybės žemės naudotojais, vandens telkiniais, keliais, geležinkeliais ir kitais objektais);
11.2. projektą Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl 11.1 punkte nurodyto įstatymo projekto pateikimo Lietuvos Respublikos Seimui;
11.4. parengtą pagal Lietuvos Respublikos Seimo Statuto 140 straipsnio nuostatas savivaldybės tarybos aiškinamąjį raštą;
11.5. savivaldybės teritorijos administracinių ribų nustatymo (keitimo) 1: 100000 arba 1: 50000 mastelio projektą (3 egzempliorius) ir detalų administracinių ribų 1: 10000 mastelio projektą (2 egzempliorius), jeigu keičiamos teritorijos ribos nesutampa su žemės naudotojų ribomis, – 1: 10000 mastelio ribų planus (3 egzempliorius). Ribų projektai sudaromi georeferencinės duomenų bazės, o jos nesant, naujausių atitinkamo mastelio topografinių žemėlapių pagrindu;
11.6. gretimos ar gretimų savivaldybių, kurių teritorijų ribos keisis, tarybų sprendimą dėl numatomo teritorijos ribų pakeitimo. Jeigu keičiant savivaldybės ribas keičiasi gretimos apskrities ribos, pateikiama raštiška šios apskrities valdytojo nuomonė apie apskrities ribų keitimą.
Jeigu siūloma nustatyti ar pakeisti savivaldybės centrą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai pateikiami 11.2–11.4 punktuose nurodyti dokumentai.
12. Savivaldybės teritorijos ribų nustatymo (keitimo) projektai ir įstatymo bei Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektai turi būti suderinti su apskrities valdytoju, vadovaujančiąja registro tvarkymo įstaiga, suinteresuotomis ministerijomis.
13. Gyvenamąsias vietoves panaikina, jų teritorijų ribas nustato ir keičia Lietuvos Respublikos Vyriausybė savivaldybių tarybų teikimu. Gyvenamųjų vietovių ribos savivaldybių ribomis nedalomos.
14. Savivaldybės taryba, inicijuojanti gyvenamosios vietovės panaikinimą, teritorijos ribų nustatymą ar keitimą, vadovaujančiajai registro tvarkymo įstaigai turi pateikti:
15. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo projektas ir 14.4 punkte nurodyti projektai turi būti suderinti su apskrities valdytoju ir suinteresuotomis ministerijomis.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 21, 1998-01-10, Žin., 1998, Nr. 5-94 (1998-01-14), i. k. 0981100NUTA00000021
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1996 m. birželio 3 d. nutarimo Nr. 651 "Dėl Lietuvos Respublikos teritorijos administracinių vienetų ir gyvenamųjų vietovių valstybinio registro tvarkymo, gyvenamųjų vietovių ribų nustatymo, pavadinimų administraciniams vienetams ir gyvenamosioms vietovėms suteikimo, jų keitimo bei jų teritorijų ribų nustatymo ir keitimo" dalinio pakeitimo