Suvestinė redakcija nuo 2005-07-17 iki 2005-11-10

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2003, Nr. 23-981, i. k. 1032250ISAK000V-114

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS

 

Į S A K Y M A S

DĖL STACIONARINIŲ ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ APMOKĖJIMO BEI JŲ KIEKIO IR METINĖS SUTARTINĖS SUMOS APSKAIČIAVIMO TVARKOS PATVIRTINIMO

 

2003 m. vasario 18 d. Nr. V-114

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Sveikatos draudimo įstatymo 9 straipsnio 6 dalimi (Žin., 1996, Nr. 55-1287; 2002, Nr. 123-5512):

1. Tvirtinu Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarką (pridedama).

2. Nustatau, kad šis įsakymas (išskyrus 3 punktą) pradedamas taikyti nuo 2003 m. liepos 1 dienos.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

 

3. Pavedu teritorinėms ligonių kasoms sutartis su stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis įstaigomis pratęsti iki šių metų liepos 1 dienos.

Papildyta punktu:

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

 

4. Pavedu teritorinėms ligonių kasoms:

4.1. sudaryti sutartis su teritorinės ligonių kasos veiklos zonai priklausančiomis stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis įstaigomis dėl visų grupių stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo teritorinės ligonių kasos veiklos zonos gyventojams bei šių paslaugų apmokėjimo;

4.2. sudaryti sutartis su teritorinės ligonių kasos veiklos zonai nepriklausančiomis stacionarines asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančiomis įstaigomis dėl pirmos grupės stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo teritorinės ligonių kasos veiklos zonos gyventojams bei šių paslaugų apmokėjimo. Sutartis dėl kitų grupių stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo ir apmokėjimo sudaryti tuo atveju, jeigu įstaigos teikiamų paslaugų teritorinės ligonių kasos veiklos zonos gyventojams kiekis sudaro daugiau negu 1 procentą visų šios įstaigos stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų arba jų suteikiama daugiau negu 50 pacientų per metus;

4.3. kitais atvejais sutartis sudaryti pagal poreikį.

Papildyta punktu:

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

 

5. Laikau netekusiu galios sveikatos apsaugos ministro 2001 m. gruodžio 29 d. įsakymą Nr. 696 „Dėl Stacionarinių paslaugų kiekio ir metinės sumos apskaičiavimo bei stacionarinių paslaugų apmokėjimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 3-89).

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

 

6. Pavedu įsakymo vykdymą kontroliuoti viceministrui.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

 

 

 

 

SVEIKATOS APSAUGOS MINISTRAS KONSTANTINAS ROMUALDAS DOBROVOLSKIS

 

PATVIRTINTA

sveikatos apsaugos ministro

2003 m. vasario 18 d. įsakymu Nr. V-114

 

STACIONARINIŲ ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ APMOKĖJIMO BEI JŲ KIEKIO IR METINĖS SUTARTINĖS SUMOS APSKAIČIAVIMO TVARKA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1 Ši tvarka reglamentuoja specializuotų stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų (toliau – stacionarinių paslaugų) poreikio nustatymą, teritorinės ligonių kasos (toliau – TLK) ir asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) sutartyje numatyto stacionarinių paslaugų kiekio bei metinės sutartinės sumos apskaičiavimą, stacionarinių paslaugų apmokėjimą.

2 Stacionarinių paslaugų poreikiui nustatyti ir metinei sutartinei sumai apskaičiuoti visos stacionarinės paslaugos pagal nustatytus kriterijus (diagnozė pagal TLK-10, indikacijos, ligos gydymo profilis, teisės aktuose nustatyti paslaugų teikimo specialieji reikalavimai, klinikinės situacijos ir technologiniai metodai, paslaugų teikėjų įtaka paslaugų vartojimui, galimybė tiksliai apskaityti paslaugas) skirstomos į šešias grupes:

2.1. Pirmos grupės paslaugos – tai aiškiai apibrėžtos paslaugos, kurių teikimo stacionare pagrįstumas nekelia abejonių ir kurių poreikiui negali daryti įtakos arba daro labai nedidelę įtaką paslaugų teikėjai.

2.2. Antros grupės A pogrupio paslaugos – tai aiškiai apibrėžtos paslaugos, kurios gali būti teikiamos stacionare, tačiau šių paslaugų, teikiamų stacionaro sąlygomis, poreikiui gali daryti įtaką paslaugų teikėjai, todėl jų kiekio tiksliai prognozuoti negalima.

2.3. Antros, arba probleminės, grupės B pogrupio paslaugos – tai paslaugos, kurių poreikio šiuo metu nustatyti negalima dėl sunkiai apibrėžiamų jų teikimo sąlygų (indikacijų, kriterijų ir pan.).

2.4. Trečios grupės A pogrupio paslaugos – tai paslaugos, teikiamos dienos stacionaro ar dienos chirurgijos sąlygomis (paciento nepertraukiamas buvimas stacionare trunka iki 72 val., jei galiojantys teisės aktai nenustato kitaip). Iki bus patvirtinti šių paslaugų teikimo reikalavimai, jų teikimo tvarka nustatoma asmens sveikatos priežiūros įstaigos vidaus tvarkos taisyklėmis, parengtomis ir patvirtintomis įstatymo nustatyta tvarka.

2.5. Trečios grupės B pogrupio paslaugos – tai paslaugos, kurias teikti stacionare netikslinga; jos turi būti teikiamos ambulatorinėmis ar dienos stacionaro sąlygomis, tačiau tam tikrais atvejais, esant sudėtingai klinikinei situacijai, jų teikimas stacionare gali būti pagrįstas.

2.6. Ketvirtos grupės paslaugos – tai paslaugos, kurios iki šiol buvo teikiamos ir stacionare, bet, atsižvelgiant į jų teikimo sąlygas (indikacijas, kriterijus ir pan.), tai netikslinga, todėl šios paslaugos turi būti teikiamos ambulatoriškai.

3. Stacionarinių paslaugų grupių sąrašus pagal šios tvarkos 2 punkte numatytus kriterijus tvirtina Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos.

4. Ši tvarka netaikoma slaugos ir palaikomojo gydymo paslaugų, brangių tyrimų ir procedūrų bei kraujo, jo komponentų ir preparatų apmokėjimui.

 

II. STACIONARINIŲ PASLAUGŲ APMOKĖJIMO TVARKA

 

5. Už ASPĮ suteiktas pirmos grupės stacionarines paslaugas TLK moka patvirtintomis bazinėmis kainomis. Jei Lietuvos mastu šių paslaugų suteikta daugiau nei už 5 proc. joms apmokėti skirtos sumos, atsiskaitoma papildomai įvertinus paslaugų teikimo pagrįstumą.

6. Už antros grupės A pogrupio stacionarines paslaugas, kurių išlaidos neviršija TLK ir ASPĮ sutartyje numatytos sumos, mokama patvirtintomis bazinėmis kainomis, o už paslaugas:

6.1. viršijusias iki 2 proc. sutartyje numatytą sumą, mokama atitinkama stacionarinės paslaugos bazinė kaina (balais), viršsutartinę sumą indeksuojant koeficientu 0,9;

6.2. viršijusias nuo 2 proc. iki 5 proc. sutartyje numatytą sumą, mokama atitinkama stacionarinės paslaugos bazinė kaina (balais), viršsutartinę sumą indeksuojant koeficientu 0,7.

7. Už antros grupės B pogrupio stacionarines paslaugas, kurių išlaidos neviršija TLK ir ASPĮ sutartyje numatytos sumos, mokama patvirtintomis bazinėmis kainomis, o už paslaugas, viršijusias sutartyje numatytą sumą, mokama:

7.1. už operacijas – mokama atitinkama stacionarinės paslaugos bazinė kaina (balais), viršsutartinę sumą indeksuojant koeficientu 0,25;

7.2. už kitas paslaugas – mokama atitinkama stacionarinės paslaugos bazinė kaina (balais), viršsutartinę sumą indeksuojant koeficientu 0,15.

8. Už trečios grupės A pogrupio stacionarines paslaugas, kurių išlaidos neviršija TLK ir ASPĮ sutartyje numatytos sumos, mokama Sveikatos apsaugos ministerijos nustatytomis dienos stacionaro ar dienos chirurgijos paslaugų bazinėmis kainomis, o jei jų nėra – 50 proc. atitinkamos stacionarinės paslaugos bazinės kainos.

9. Už trečios grupės B pogrupio stacionarines paslaugas, kurių išlaidos neviršija TLK ir ASPĮ sutartyje numatytos sumos, mokama atitinkama stacionarinės paslaugos bazinė kaina (balais), sumą indeksuojant koeficientu 0,4.

 

III. STACIONARINIŲ PASLAUGŲ KIEKIO NUSTATYMAS IR SUTARTINĖS METINĖS SUMOS APSKAIČIAVIMAS

 

10. Pirmos grupės ir antros grupės A pogrupio stacionarinių paslaugų kiekis nustatomas pagal šių paslaugų poreikį, kuris nustatomas pagal paskutinio laikotarpio faktinį paslaugų kiekį, atsižvelgiant į jo didėjimo tendencijas pagal statistinius ir epidemiologinius duomenis, o sutartinė metinė suma apskaičiuojama paslaugų kiekį dauginant iš paslaugos bazinės kainos.

11. Trečios grupės A pogrupio stacionarinių paslaugų kiekis nustatomas pagal šio pogrupio planuojamą suteikti stacionarinių paslaugų kiekį, o sutartinė metinė suma nustatoma šių paslaugų kiekį dauginant iš Sveikatos apsaugos ministerijos nustatytos dienos stacionaro paslaugos bazinės kainos (jei jos nėra – dauginant iš atitinkamos stacionarinės paslaugos bazinės kainos ir dalijant iš dviejų).

12. Trečios grupės B pogrupio stacionarinių paslaugų kiekis nustatomas pagal šio pogrupio planuojamą suteikti stacionarinių paslaugų kiekį, o sutartinė metinė suma nustatoma šių paslaugų kiekį dauginant iš atitinkamos stacionarinės paslaugos bazinės kainos ir indeksuojant koeficientu 0,4.

13. Antros grupės B pogrupio stacionarinėms paslaugoms apmokėti nustatoma sutartinė metinė suma, bet paslaugų kiekis sutartyje nenurodomas.

14. Antros grupės B pogrupio stacionarinėms paslaugoms apmokėti sutartinė metinė suma apskaičiuojama reikiamą kitais metais sumą šios grupės paslaugoms apmokėti indeksuojant planuojamos skirti kitiems metams sumos ir reikiamos sumos santykiu.

15. Ketvirtos grupės paslaugų kiekis aptariamas sutartyje pagal šios grupės faktinį praeitais metais suteiktų stacionare šių paslaugų kiekį. Šios paslaugos, suteiktos stacionaro sąlygomis, neapmokamos, todėl lėšos joms apmokėti nenumatomos.

16. Sutartyje numatomas 5 proc. metinės sutarties rezervas, naudojamas šiuo įsakymu nustatyta tvarka.

 

IV. REZERVO NAUDOJIMO TVARKA

 

17. Jei kurios nors grupės paslaugų per 1 mėnesį buvo suteikta daugiau nei už 1/12 tos grupės metinės sutartinės sumos, šios paslaugos apmokamos šiuo įsakymu nustatyta tvarka, neviršijant 1/12 sutartyje numatytos rezervo sumos.

18. Nepanaudotos rezervo lėšos gali būti skiriamos pirmos grupės, antros grupės A pogrupio ir trečios grupės A pogrupio stacionarinių paslaugų, ambulatorinių paslaugų bei brangių tyrimų ir procedūrų planui didinti arba skatinti ASPĮ, kuri nustatytais terminais yra sudariusi būsimo laikotarpio sutartį dėl stacionarinių paslaugų, suteiktų apdraustiesiems, apmokėjimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-437, 2003-07-11, Žin., 2003, Nr. 71-3255 (2003-07-18), i. k. 1032250ISAK000V-437

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

 

V. LĖŠŲ, SKIRTŲ BALO INDEKSAVIMUI, APSKAIČIAVIMAS

 

19. Jei per 1 mėnesį ASPĮ faktiškai suteikia paslaugų mažiau nei už 1/12 metinės sutartinės sumos, nepanaudotos lėšos skiriamos paslaugų bazinių kainų balo vertės indeksavimui.

20. Lėšų, skirtų balo indeksavimui, suma apskaičiuojama atsižvelgiant į:

20.1. ASPĮ sutartinių įsipareigojimų plano vykdymą;

20.2. Siektinos hospitalizacijos atvejų skaičiaus plano bei ambulatorinių paslaugų plano vykdymą;

20.3. ASPĮ restruktūrizacijos rezultatus.

21. Atsižvelgiant į ASPĮ sutartinių įsipareigojimų plano vykdymą, lėšų, skirtų balo indeksavimui, suma apskaičiuojama šia tvarka:

21.1. Jei ASPĮ faktiškai suteiktų stacionarinių paslaugų suma litais sudaro daugiau kaip 95 proc. 1/12 sutartinės sumos, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita būtų lygi 1/12 metinės sutartinės sumos (indeksavimo koeficientas iki 1,05).

21.2. Jei ASPĮ faktiškai suteiktų stacionarinių paslaugų suma litais sudaro nuo 85 proc. iki 94 proc. 1/12 sutartinės sumos, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita būtų ne mažesnė kaip 98 proc. 1/12 metinės sutartinės sumos (indeksavimo koeficientas nuo 1,04 iki 1,15).

21.3. Jei ASPĮ faktiškai suteiktų stacionarinių paslaugų suma litais sudaro nuo 75 proc. iki 84 proc. 1/12 sutartinės sumos, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita būtų ne mažesnė kaip 96 proc. 1/12 metinės sutartinės sumos (indeksavimo koeficientas nuo 1,14 iki 1,28).

21.4. Jei ASPĮ faktiškai suteiktų stacionarinių paslaugų suma litais sudaro mažiau kaip 74 proc. 1/12 sutartinės sumos, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita būtų ne mažesnė kaip 94 proc. 1/12 metinės sutartinės sumos (indeksavimo koeficientas 1,27 ir didesnis).

22. Atsižvelgiant į ASPĮ siektinos hospitalizacijos atvejų skaičiaus plano vykdymą, lėšų, skirtų balo indeksavimui, suma tikslinama šia tvarka:

22.1. Jei hospitalizacijos apimtys mažėja, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, tačiau esamas hospitalizacijos rodiklis didesnis už siektiną hospitalizacijos rodiklį 2003 metams, lėšų balo vertės indeksavimui suma, apskaičiuota 21 punkte nurodyta tvarka, nesikeičia.

22.2. Jei hospitalizacijos apimtys mažėja, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, o esamas hospitalizacijos rodiklis mažesnis už siektiną hospitalizacijos rodiklį 2003 metams, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita, lyginant su sutartinės sumos 1/12, būtų 0,5 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.1 punkte nurodyta tvarka, ir 1 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.2–21.4 punktuose nurodyta tvarka.

22.3. Jei hospitalizacijos apimtys mažėja, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, o esamas hospitalizacijos rodiklis mažesnis nei 18 hospitalizacijos atvejų 100 gyventojų, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita, lyginant su sutartinės sumos 1/12, būtų 1 proc. mažesnė, nei apskaičiuota 21.1–21.4 punktuose nurodyta tvarka.

22.4. Jei ASPĮ hospitalizacijos apimtys mažėja, tačiau nedidėja dienos stacionaro bei dienos chirurgijos paslaugų apimtys, lėšos, apskaičiuotos 21 punkte nurodyta tvarka, balui indeksuoti neskiriamos.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

 

22.5. Jei hospitalizacijos apimtys, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, didėja, lėšos, apskaičiuotos 21 punkte nurodyta tvarka, balo indeksavimui neskiriamos.

Ši nuostata netaikoma, jei dėl pacientų srauto persiskirstymo hospitalizacijos apimtys didėja vienoje, bet mažėja kitoje gydymo įstaigoje, o bendras savivaldybės gyventojų hospitalizacijos rodiklis nedidėja.

22.6. Vykdant atsiskaitymus už ataskaitinį mėnesį, vertinamas praėjusio mėnesio hospitalizacijos rodiklis.

23. Atsižvelgiant į ASPĮ restruktūrizacijos rezultatus, lėšų, skirtų balo indeksavimui, suma tikslinama šia tvarka:

23.1. Jei ASPĮ esamų lovų skaičius yra mažesnis arba viršija 2003 m. siektiną lovų skaičių iki 20 procentų, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita, lyginant su sutartinės sumos 1/12, būtų 0,5 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.1 punkte nurodyta tvarka, ir 1 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.2–21.4 punktuose nurodyta tvarka.

23.2. Jei ASPĮ esamų lovų skaičius viršija 2003 m. siektiną lovų skaičių nuo 21 iki 35 procentų, asmens sveikatos priežiūros įstaigai balo indeksavimui skiriama tiek lėšų, kad pateikiama sąskaita, lyginant su sutartinės sumos 1/12, būtų 0,25 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.1 punkte nurodyta tvarka, ir 0,5 proc. didesnė, nei apskaičiuota 21.2–21.4 punktuose nurodyta tvarka.

23.3. Restruktūrizacijos rezultatai vertinami tose ASPĮ, kurios pateikia duomenis apie įgyvendintus steigėjų ar administracijos sprendimus sumažinti lovų skaičių ir kai tokie sprendimai sumažino ASPĮ struktūros išlaikymo sąnaudas ar leido optimizuoti personalo skaičių.

Esamas lovų skaičius nustatomas pagal Lietuvos sveikatos informacijos centrui teikiamas metines ASPĮ veiklos ataskaitas, o siektinas lovų skaičius apskaičiuojamas pagal Lietuvos Respublikos Vyriausybės patvirtintos ASPĮ restruktūrizacijos strategijoje pateiktas vidutines gulėjimo trukmes bei lovos užimtumo rodiklius pagal atskirus profilius bei Sveikatos apsaugos ministerijos rekomenduotus atskiroms savivaldybėms siektinus hospitalizacijos rodiklius 2003 metams.

24. ASPĮ, apskaičiavusi balo vertės indeksavimui skirtas lėšas, pasirašo su TLK suderinimo protokolą, kuriame aptaria paslaugų, kurioms bus taikomas balo vertės indeksavimas, sąrašą bei nustato balo indeksacijos koeficientą.

Jei ASPĮ sudariusi sutartis dėl paslaugų teikimo su keliomis TLK, suderinimo protokolą pagal įgaliojimą pasirašo ta TLK, kurios aptarnaujamame regione veikia ASPĮ.

Prioriteto tvarka balo vertės indeksacija taikoma ambulatorinėms bei dienos stacionaro ir dienos chirurgijos paslaugoms, stacionarinėms paslaugoms.

Suderinimo protokole ASPĮ įsipareigoja, kad, atlikus balo vertės indeksavimą, laukimo eilės šioje įstaigoje teikiamoms paslaugoms nedidės.

Balo indeksavimas atliekamas neviršijant teritorinei ligonių kasai skirtų asignavimų.

241 Jei pritaikius šios tvarkos 19–23 punktus lieka nepanaudotų lėšų:

241.1. 50 proc. šių lėšų skiriama skatinti ASPĮ, kuri nustatytais terminais yra sudariusi būsimo laikotarpio sutartį dėl stacionarinių paslaugų, suteiktų apdraustiesiems, apmokėjimo iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo biudžeto;

241.2. 50 proc. šių lėšų skiriama skatinti ASPĮ, jei ji įvykdė siektino hospitalizacijos atvejų skaičiaus planą ir sausio–liepos mėn. lėšų kompensuojamiesiems vaistams apimčių planą bei nenustatyta atvejų, kuomet nepagrįstai neišrašyta pacientams kompensuojamųjų vaistų;

241.3. jei lėšos ASPĮ pagal 241.1–241.2 punktus neskiriamos, TLK nepanaudotas lėšas prioriteto tvarka skiria brangiesiems tyrimams ir procedūroms apmokėti, kitų TLK veiklos zonų ASPĮ virš plano suteiktoms pirmos grupės ir antros grupės A pogrupio paslaugoms apmokėti arba, jei nėra tokio poreikio, TLK veiklos zonos ASPĮ virš plano suteiktoms pirmos grupės, antros grupės A pogrupio ir trečios grupės A pogrupio stacionarinėms bei ambulatorinėms paslaugoms apmokėti.

Papildyta punktu:

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

 

25. Atsižvelgus į 2003 m. liepos–gruodžio mėn. faktiškai suteiktų paslaugų apimtis bei balo vertei indeksuoti skirtas lėšas, 2004 metais balo vertė indeksuojama nacionaliniu mastu

Punkto pakeitimai:

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

 

26. Ši lėšų, skirtų balui indeksuoti, sumos apskaičiavimo tvarka taikoma stacionarinėms asmens sveikatos priežiūros paslaugoms, suteiktoms iki 2005 m. liepos 1 dienos, apmokėti pagal sutartis su teritorinėmis ligonių kasomis.

Punkto pakeitimai:

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

Nr. V-27, 2004-01-28, Žin., 2004, Nr. 15-474 (2004-01-29), i. k. 1042250ISAK0000V-27

Nr. V-519, 2004-07-09, Žin., 2004, Nr. 109-4094 (2004-07-15), i. k. 1042250ISAK000V-519

Nr. V-968, 2004-12-29, Žin., 2005, Nr. 3-43 (2005-01-08), i. k. 1042250ISAK000V-968

Nr. V-573, 2005-07-12, Žin., 2005, Nr. 86-3253 (2005-07-16), i. k. 1052250ISAK000V-573

 

Papildyta skyriumi:

Nr. V-437, 2003-07-11, Žin., 2003, Nr. 71-3255 (2003-07-18), i. k. 1032250ISAK000V-437

 

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-178, 2003-03-28, Žin., 2003, Nr. 35-1504 (2003-04-11), i. k. 1032250ISAK000V-178

Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-437, 2003-07-11, Žin., 2003, Nr. 71-3255 (2003-07-18), i. k. 1032250ISAK000V-437

Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-676, 2003-11-19, Žin., 2003, Nr. 111-4975 (2003-11-26), i. k. 1032250ISAK000V-676

Dėl sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-27, 2004-01-28, Žin., 2004, Nr. 15-474 (2004-01-29), i. k. 1042250ISAK0000V-27

Dėl sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-519, 2004-07-09, Žin., 2004, Nr. 109-4094 (2004-07-15), i. k. 1042250ISAK000V-519

Dėl sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

6.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-968, 2004-12-29, Žin., 2005, Nr. 3-43 (2005-01-08), i. k. 1042250ISAK000V-968

Dėl sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo

 

7.

Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerija, Įsakymas

Nr. V-573, 2005-07-12, Žin., 2005, Nr. 86-3253 (2005-07-16), i. k. 1052250ISAK000V-573

Dėl Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. vasario 18 d. įsakymo Nr. V-114 „Dėl Stacionarinių asmens sveikatos priežiūros paslaugų apmokėjimo bei jų kiekio ir metinės sutartinės sumos apskaičiavimo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo