Suvestinė redakcija nuo 2004-12-15 iki 2005-10-27
Įsakymas paskelbtas: Žin. 1998, Nr. 69-2025, i. k. 0982210ISAK00000286
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTERIJA
Į S A K Y M A S
DĖL KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO LAIVYBOS TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
1998 m. liepos 16 d. Nr. 286
Vilnius
Įgyvendindamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymo (Žin., 1996, Nr. 53-1245) 8 straipsnio 2 dalies, 1974 m. Tarptautinės konvencijos dėl žmonių gyvybės apsaugos jūroje (SOLAS 74), 1973 m. Tarptautinės teršimo iš laivų prevencijos konvencijos (MARPOL 73), 1972 m. Tarptautinių laivų eismo taisyklių (COLREG 72) reikalavimus ir siekdamas užtikrinti saugią laivybą Klaipėdos valstybinio jūrų uosto akvatorijoje,
2. Pripažinti netekusiais galios:
2.1. Susisiekimo ministerijos 1993 07 03 įsakymą Nr. 262 „Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 1994, Nr. 34-633);
2.2. Susisiekimo ministerijos 1994 04 14 įsakymą Nr. 156 „Dėl valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių papildymo“;
2.3. Susisiekimo ministerijos 1997 05 13 įsakymą Nr. 179 „Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių papildymo“ (Žin., 1997, Nr. 54-1254).
3. Pavesti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto kapitonui kontroliuoti šio įsakymo 1 punkte nurodytų taisyklių vykdymą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijos
1998 m. liepos 16 d. įsakymu Nr. 286
(susisiekimo ministro 2003 m. lapkričio 3 d.
įsakymo Nr. 3-599 redakcija)
KLAIPĖDOS VALSTYBINIO JŪRŲ UOSTO LAIVYBOS TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklės (toliau vadinama – taisyklės) reglamentuoja laivų įplaukimo į uostą, švartavimosi, stovėjimo prie krantinių ir reiduose, plaukiojimo akvatorija, išplaukimo iš uosto tvarką ir reikalavimus.
2. Šios taisyklės galioja visoje uosto teritorijoje ir akvatorijoje, kurios ribos nurodytos šių taisyklių 1 priede.
3. Uosto kapitonas yra atsakingas už laivybos priežiūrą uoste, uosto navigacinių įrenginių eksploataciją.
4. Šiose taisyklėse vartojamos sąvokos:
Aplinką teršiantis krovinys – naftos produktai, nurodyti 1973 m. tarptautinės apsaugos nuo teršimo iš laivų konvencijos, pakeistos 1978 m. protokolu (MARPOL 73/78), pirmame priede, nuodingos skystos medžiagos, nurodytos MARPOL 73/78 antrame priede, kenksmingos medžiagos, nurodytos MARPOL 73/78 trečiame priede.
Mažas laivas – bet kuris laivas, kurio korpusas ne ilgesnis kaip 20 m, išskyrus laivus, kurie yra pastatyti ir įrengti vilkti, stumti arba vilkti bortais sujungtus kitus, negu mažasis laivas, laivus, taip pat laivus, galinčius vežti daugiau kaip 12 keleivių, ir keltus.
Pavojingas krovinys – medžiagos ar gaminiai, kurie dėl savo cheminių ar fizinių savybių gali sukelti pavojų žmogaus sveikatai, aplinkai ar turtui ir kuriems suteikti identifikaciniai numeriai, įrašyti į JTO sudarytą pavojingų medžiagų sąrašą. Priklausomai nuo pavojingo krovinio gabenimo būdo jis yra nurodytas: Tarptautiniame pavojingų krovinių gabenimo kodekse (IMDG kodekse), Tarptautinio laivų, skirtų gabenti supiltus pavojingus cheminius krovinius, statybos ir įrangos kodekso (IBC kodekse) 17 straipsnyje ar Tarptautinio laivų, skirtų gabenti suskystintas dujas, statybos ir įrangos kodekso (IGC kodekse) 19 straipsnyje.
Pramoginis laivas – bet kokio tipo su įvairios rūšies jėgainėmis laivas, kurio korpuso ilgis yra 2,5–24 m ir skirtas poilsiui, pramogoms bei sportui.
Sportinis laivas – specialiai sukonstruotas ir gamintojo atitinkamai pažymėtas laivas, skirtas tik sporto tikslams.
Uosto naudotojas – su valstybės įmone Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija (toliau vadinama – Direkcija) sudariusi sutartį dėl veiklos uoste Lietuvos Respublikoje įregistruota įmonė ar užsienio juridinio asmens, kuris pagal savo šalies teisės aktus turi teisę verstis komercine veikla, filialas.
Vietinio plaukiojimo laivas – laivas, plaukiojantis uosto akvatorijoje ir Lietuvos teritorinėje jūroje.
5. Patekusių į nelaimę uosto akvatorijoje žmonių, laivų, jų įgulų ir keleivių gelbėjimo, taršos aplinkai pavojingomis medžiagomis likvidavimo darbus organizuoja ir jiems vadovauja uosto kapitonas. Jo nurodymu visi uosto akvatorijoje esantys laivai, jų įgulos privalo dalyvauti gelbėjimo darbuose, panaudodami turimą techniką, materialines vertybes, ryšio priemones.
II. LAIVŲ ATPLAUKIMO Į UOSTĄ IR IŠPLAUKIMO IŠ UOSTO TVARKA
6. Likus 72 valandoms iki atplaukimo, vėliau patikslindamas atplaukimą likus 48 ir 24 valandoms, laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo pagal Taisyklių 2 priedą informuoja uosto dispečerinę ir kitas tarnybas bei įmones apie atplaukimą ir laivo apsaugos lygį. Laivo kapitonui arba jo įgaliotam asmeniui nustatytu laiku nepranešus uosto dispečerinei apie laivo atplaukimą ir laivo apsaugos lygį, šio laivo įplaukimas į uostą gali būti atidėtas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
7. Jeigu laivo reiso trukmė mažesnė už šiuos terminus, tai pranešimas siunčiamas tuoj pat po išplaukimo iš paskutiniojo uosto.
8. Pirminiame pranešime nurodoma:
8.1. laivo identifikaciniai duomenys: pavadinimas, šaukiniai, Tarptautinės jūrų organizacijos suteiktas identifikacijos numeris arba MMSI;
8.8. apsaugos lygis laive pagal kodeksą;
Papildyta punktu:
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
8.9. laivo apsaugos lygis paskutiniuose 10 uostų.
Papildyta punktu:
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
9. Likus 24 valandoms iki atplaukimo, kapitonas arba jo įgaliotas asmuo turi pranešti uosto dispečerinei duomenis apie laive esančių atliekų kiekį bei kitą informaciją (5 priedas).
10. Likus 2 val. iki atplaukimo, laivo kapitonas UTB 9 kanalu (šaukinys „Klaipėda radio-5“) praneša Laivų eismo tarnybai (toliau vadinama – LET) laivo pavadinimą, grimzlę gėlame vandenyje. Po tokio pranešimo pateikimo laivo kapitonas privalo nuolat palaikyti ryšį su LET, teikdamas informaciją apie laivybos ypatumus bei vykdyti LET nurodymus.
11. Laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo, suderinęs su LET, užsako vilkikus ir švartuotojus tas paslaugas teikiančiose įmonėse, o locmaną per uosto dispečerinę, nurodydamas laivo švartavimo vietą, suderintą su krantinės naudotoju, buksyravimo ir švartavimo paslaugas atliksiančių įmonių pavadinimus.
13. Laivui, kurio ilgis daugiau kaip 200 metrų, įplaukti į uostą turi būti gautas išankstinis uosto kapitono raštiškas leidimas. Uosto kapitonas gali apriboti atplaukiančių laivų ilgį tose uosto vietose, kur laivų manevravimas yra apsunkintas.
14. Laivą peršvartuojant arba jam išplaukiant, ne vėliau kaip prieš 2 valandas iki operacijos pradžios, suderinęs su LET ir krantinės naudotoju, laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo užsako vilkikus ir švartuotojus tas paslaugas teikiančiose įmonėse, o locmaną – per uosto dispečerinę, nurodydamas laivo stovėjimo vietą, švartavimo ir buksyravimo paslaugas teiksiančių įmonių pavadinimus. Laivo kapitonui arba jo įgaliotam asmeniui laiku nepadarius šių užsakymų, pretenzijos dėl galimos laivo prastovos turi būti adresuojamos agentuojančiai kompanijai.
15. Laivui atplaukus į uostą ir prieš išplaukiant iš jo, atplaukimo-išplaukimo įregistravimo procedūra atliekama susisiekimo ministro 2001-02-13 įsakymu Nr. 47 „Dėl Dokumentų, kuriuos privaloma pateikti tikrinimą atliekančioms institucijoms, laivui atplaukus į Lietuvos Respublikos jūrų uostą ir išplaukiant iš jo, formų, jų pildymo, pateikimo ir saugojimo tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2001, Nr. 17-529; 2003, Nr. 30-1264). Papildomai prie šiame įsakyme nurodytų dokumentų laivo kapitonas arba jo įgaliotas asmuo, esant pareikalavimui, turi pateikti ir perduoti toms tarnyboms, kurioms jie yra skirti, šiuos dokumentus:
15.1. laivo atplaukimo įregistravimui:
15.1.9. tarptautinio laivo apsaugos liudijimo kopiją bei duomenis apie laivo apsaugos lygius, kuriuos laivas turėjo paskutiniuose 10 uostų (11 priedas);
Papildyta punktu:
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
15.2. laivo atplaukimą uosto priežiūros skyriuje kapitonas privalo įregistruoti ne vėliau kaip per 6 valandas nuo atplaukimo, o išplauką – prieš užsakant pasienio ir muitinės komisiją. Išplauką uosto priežiūros skyriuje galima įregistruoti ne vėliau kaip po 2 valandų nuo laivo išplaukimo, jei yra gautas šios tarnybos išankstinis sutikimas;
15.3. laivo išplaukimo įregistravimui:
16. Ne vėliau kaip prieš 12 valandų iki išplaukimo laivo agentas privalo pateikti uosto dispečerinei paraišką (7 priedas) dėl užterštų vandenų, šiukšlių bei atliekų priėmimo ir priduoti tai iki laivo išplaukos įregistravimo.
17. Uosto atliekų tvarkymo operatorius pateikia laivo kapitonui ir uosto dispečerinei pažymą apie iš laivo priimtų atliekų grupes ir kiekius (6 priedas).
18. Terminuotas laivo išplaukimas (iki laivo klasifikacinių dokumentų galiojimo pabaigos arba iki laivo įgulos pasikeitimo, bet ne ilgiau kaip 3 mėnesiams) gali būti įregistruotas uosto priežiūros skyriuje šiems laivams:
18.2. Lietuvos Respublikos išskirtinėje ekonominėje zonoje Baltijos jūroje žvejojantiems žvejybiniams laivams iki 300 BT, neįplaukiantiems į užsienio uostą reiso metu;
18.4. vietinio plaukiojimo laivams, plaukiojantiems Lietuvos Respublikos išskirtinėje ekonominėje zonoje;
18.6. sportiniams ir pramoginiams laivams, išplaukiantiems į jūrą, išskyrus burines jachtas, kurios išplaukdamos į jūrą turi pranešti UTB 10 (šaukinys radio-32) uosto priežiūros skyriui:
18.7. burinės jachtos, įplaukusios į uostą, UTB 10 kanalu (šaukinys radio-32) nedelsdamos turi pranešti uosto priežiūros skyriui:
19. Laivų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, įplaukdami į uostą privalo pranešti uosto priežiūros skyriui UTB 10 kanalu (šaukinys Klaipėda radio-32):
20. Laivų kapitonai, įregistravę terminuotą išplaukimą, išplaukdami iš uosto privalo pranešti uosto priežiūros skyriui UTB 10 kanalu (šaukinys Klaipėda radio-32):
21. Vietinio plaukiojimo ir uosto paslaugas teikiančių laivų, registruotų Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje, išskyrus burines jachtas, kapitonai išplaukimui iš uosto į išorės reidą (ne didesniu kaip 5 jūrmylių atstumu nuo uosto vartų) privalo gauti uosto kapitono pažymą apie atliktą laivybos taisyklių ir 1972 m. tarptautinės konvencijos dėl tarptautinių taisyklių, padedančių išvengti laivų susidūrimų jūroje (COLREG-72), žinių patikrinimą. Pažyma galioja iki techninės apžiūros talono galiojimo pabaigos, bet ne ilgiau kaip 1 metus.
22. Laivai, išplaukiantys eigos bandymams, turi pateikti uosto priežiūros skyriui:
23. Laivai, išplaukiantys į išorės reidą, turi pateikti uosto priežiūros skyriui:
24. Krovininių laivų iki 500 BT, nevykdančių tarptautinių reisų, Baltijos jūroje žvejojančių žvejybinių laivų iki 300 BT, neįplaukiančių į užsienio uostus, ro-ro keleivinių keltų, vietinio plaukiojimo laivų, plaukiojančių Lietuvos Respublikos teritorinėje jūroje, uosto paslaugas teikiančių laivų, sportinių ir pramoginių laivų, išskyrus burines jachtas, kapitonai terminuotam laivo išplaukimo įregistravimui privalo pateikti uosto priežiūros skyriui:
24.5. Lietuvos saugios laivybos administracijos valstybės vėliavos ir uosto priežiūros skyriaus laivų patikrinimo aktą, o Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje įregistruotiems laivams – laivo tinkamumo plaukioti liudijimą arba mažojo, pramoginio laivo techninės apžiūros taloną;
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
26. Locmanas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto (toliau – Klaipėdos uostas) darbuotojas ar Klaipėdos uosto naudotojas, sužinojęs, kad laive yra gedimų ar jis neatitinka jam keliamų saugios laivybos reikalavimų, dėl ko gali kilti grėsmė žmonėms, aplinkai, materialiniam turtui, nedelsdamas privalo informuoti Klaipėdos uosto kapitoną, kuris apie tai informuoja Lietuvos saugios laivybos administraciją.
III. PAPILDOMI REIKALAVIMAI LAIVAMS, VEŽANTIEMS PAVOJINGUS IR APLINKĄ TERŠIANČIUS KROVINIUS
27. Laivo kapitonas ar jo įgaliotas asmuo apie laivo, vežančio pavojingus ar aplinką teršiančius krovinius, plaukimą į Klaipėdos uostą Klaipėdos uosto priežiūros skyriui praneša prieš išplaukdamas iš pakrovimo uosto. Klaipėdos uosto priežiūros skyrius privalo nedelsdamas bet kuriuo paros metu elektroniniu būdu pateikti Lietuvos saugios laivybos administracijos Jūrų gelbėjimo koordinaciniam centrui (toliau vadinama – Koordinacinis centras) pranešime nurodytą informaciją.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
28. Pranešime, be informacijos, nurodytos šių taisyklių 8 punkte, papildomai nurodoma:
28.4. pavojingų arba aplinką teršiančių krovinių pavadinimai, jiems priskirti Jungtinių Tautų numeriai (jei priskirti) ir Tarptautinės jūrų organizacijos pavojingumo klasės pagal IMDG, IBC ir IGC kodeksus bei krovinių kiekis.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
29. Pranešimo apie laivo plaukimą į Klaipėdos uostą patvirtinimas teikiamas Klaipėdos uosto priežiūros skyriui ir Koordinaciniam centrui likus 72, 48 ir 24 valandoms iki atplaukimo į inkaravimo rajoną.
30. Jei kapitonas apie laivo atplaukimą negali pranešti pagal šių taisyklių 15.2 punkte nustatytus terminus (trumpas laivo reisas ar tiksliai nežinomas paskirties uostas), tai pranešimas siunčiamas tuoj pat po laivo išplaukimo iš paskutinio uosto ar po to, kai laivo kapitonas gavo nurodymą plaukti į Klaipėdos uostą.
31. Atplaukus į Klaipėdos uostą ir prieš išplaukiant iš jo, papildomai prie 15 punkte nurodytų dokumentų, atplaukimo-išplaukimo įregistravimui laivo kapitonas ar jo įgaliotas asmuo privalo pateikti:
31.4. Civilinės atsakomybės draudimo polisą ar kitokios finansinės garantijos už taršos nafta padarytą žalą liudijimą (jei toks yra privalomas tokio tipo laivui);
31.5. Laivo ypatingų priemonių planą prieš aplinkos užteršimą (tanklaiviams – daugiau kaip 150 BT, kitiems laivams – daugiau kaip 400 BT);
32. Locmanui atvykus į laivą, nepriklausomai nuo to, ar laivas plaukia į Klaipėdos uostą, ar iš jo, laivo kapitonas privalo įspėti jį, kad laive yra pavojingas ar aplinką teršiantis krovinys. Locmanas, sužinojęs, kad laive yra gedimų ar laivas neatitinka jam keliamų reikalavimų, dėl ko gali kilti grėsmė žmonėms, materialiniam turtui ar aplinkai, nedelsdamas privalo apie tai informuoti Koordinacinį centrą.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
33. Klaipėdos uosto priežiūros skyrius, gavęs iš laivo kapitono užpildytą klausimyną, nedelsiant jį persiunčia Lietuvos saugios laivybos administracijos Koordinaciniam centrui.
34. Jeigu laivui esant Lietuvos Respublikos jurisdikcijos zonoje iškyla grėsmė jo įgulai, turtui, laivo kapitonas nedelsdamas privalo informuoti Koordinacinį centrą apie tokį incidentą.
35. Prieš išplaukdamas iš Klaipėdos uosto, laivo kapitonas ar jo įgaliotas asmuo praneša apie tai Klaipėdos uosto priežiūros skyriui bei pateikia duomenis, nurodytus šių taisyklių 28 punkte. Vietoj krovinio pakrovimo uosto nurodomas įplaukimo uostas, o jeigu jis nežinomas – numatomas plaukimo maršrutas. Klaipėdos uosto priežiūros skyrius privalo nedelsdamas bet kuriuo paros metu elektroniniu būdu pateikti Koordinaciniam centrui pranešime nurodytą informaciją.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
IV. REIKALAVIMAI LAIVŲ PLAUKIOJIMUI
36. Leistiną maksimalią laivų grimzlę uoste, esant nuliniam vandens lygiui, nustato uosto kapitonas savo įsakymu. Ši grimzlė yra operatyviai koreguojama kiekvieną dieną. LET privalo pranešti ją uosto naudotojams, laivų kapitonams ir agentams pagal jų užklausimą. Laivų kapitonai privalo pranešti faktinę savo laivų grimzlę gėlame vandenyje metrais ir jų dešimtosiomis dalimis ir atsako už šių duomenų tikslumą.
37. Visoje uosto akvatorijoje nustatytas ne didesnis kaip 6 mazgų laivų greitis. Praplaukiant vietas, kur laivo sukeltos bangos yra pavojingos, plaukiama tokiu minimaliu greičiu, kad laivas dar būtų valdomas. Esant būtinybei maksimalus laivo greitis gali būti padidintas konkrečiu LET nurodymu, laivų eismo saugumo sumetimais. Jeigu numatoma, kad laivai, plaukdami pro krantines Nr. 1, 2, 3, 4, kur atliekami krovos darbai su pavojingais kroviniais, suderinę su LET, negalės išlaikyti 6 mazgų greičio, tai LET iš anksto privalo įspėti krantinės operatorių krovos darbus laikinai sustabdyti. Laivo greitis neribojamas, jeigu laivas uosto kapitono nurodymu plaukia gelbėjimo tikslais, ir karo laivams, plaukiantiems atlikti kovinės užduoties, jeigu tai nesukelia pavojaus žmonių ir turto saugumui. Tie laivai turi pirmumo teisę plaukti uosto akvatorija ir laivybos kanalu.
V. LOCMANŲ VEIKLA
38. Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste laivų vedimas yra privalomas pagal Lietuvos saugios laivybos administracijos nustatytas locmano kvalifikacijos kategorijas ir rajonus, kur būtina naudotis locmano patarnavimais, išskyrus:
38.1. Lietuvos Respublikoje įregistruotus žvejybinius iki 300 BT, vietinio plaukiojimo laivus iki 500 BT, laivus, teikiančius uosto paslaugas, sportinius bei pramoginius laivus, akvatorijos dugno gilinimo laivus, dirbančius Direkcijos užsakymu, jeigu jų kapitonai yra atitinkamai instruktuoti ir gavę uosto kapitono leidimą. Visų šių laivų kapitonai uosto akvatorijoje privalo užtikrinti patikimą, nepertraukiamą radijo ryšį su LET UTB 16 ir 9 kanalų dažnių diapazone valstybine kalba;
38.2. linijinius laivus, turinčius nuolatinio plaukiojimo tvarkaraštį (nurodyta atplaukimo-išplaukimo diena ir valanda), kurių kapitonai yra atlikę ne mažiau kaip 12 reisų į Klaipėdos uostą, uosto kapitono paskirtoje komisijoje išlaikę egzaminą, atlikę testą LET treniruoklyje ir pateikę pažymą su locmano įvertinimu arba kapitono jau turinčio plaukiojimo be locmano, licenciją ir gavę atitinkamą liudijimą, patvirtinantį jų pasirengimą plaukti be locmano uosto akvatorijoje, turintys vairinėje laivavedį, mokantį valstybinę kalbą;
39. Jeigu laivo kapitonui (agentui) užsakius locmaną ir jam nustatytu laiku atvykus į laivą numatyta laivo vedimo operacija dėl laivo kaltės nepradedama per 1 valandą, locmanas turi teisę palikti laivą, o kapitonas privalo pasirašyti locmano pažymą.
40. Locmanų veiklos zona yra nuo plūduro Nr. 1 jūroje iki uosto krantinių (prireikus –Baltijos jūra iki kitų valstybių locmanų veiklos zonos).
41. Vedant laivą į plaukiojantį doką ir paėmus iš doko švartavimo lynus, uosto locmano įgaliojimus perima doko meistras. Išvedant laivą iš plaukiojančio doko ir atidavus doko švartavimo lynus, doko meistro įgaliojimus perima uosto locmanas.
42. Uoste laivus nuo vienos krantinės prie kitos peršvartuoja uosto locmanai, išskyrus atestuotas laivų remonto įmones, kur tą darbą atlieka įmonių kapitonai, turintys šių taisyklių 38.2 punkte numatytus liudijimus. Esant reikalui peršvartavimo darbus vykdo uosto locmanai, gavę laivų remonto įmonės paraišką.
VI. LAIVŲ EISMO VALDYMAS
43. LET valdo laivų eismą visoje uosto akvatorijoje ir laivybos kanale iki plūduro Nr. 1. Bet koks laivų judėjimas leidžiamas tik su LET leidimu. LET dirba 24 valandas per parą, šaukinys – „Klaipėda radio–5“ UTB 9 kanale. LET teikia laivams šias paslaugas:
43.3. vykdo radiolokacinę laivybos kontrolę Būtingės naftos terminalo inkaravietėje ir laivybos kanale;
43.4. perduoda laivams, uosto naudotojams, tarnyboms navigacinę, hidrometeorologinę ir kitokią su laivyba susijusią informaciją;
44. Siekiant užtikrinti laivo ir uosto saugumą, nepriklausomai nuo to, ar laive yra locmanas, ar ne, laivai vedami su radarais šiais atvejais:
45. LET nurodymus privaloma nedelsiant vykdyti dėl:
46. Laivo, kuris naudojasi LET paslaugomis, kapitonas privalo užtikrinti patikimą ryšį su LET UTB 9 kanale (jeigu LET nenurodė kito kanalo). Visi laivo ir LET pokalbiai bei situacija uosto akvatorijoje yra dokumentuojami, garso ir vaizdo įrašai saugomi 3 paras. Po šio termino pretenzijos dėl LET veiklos nepriimamos.
VII. REIKALAVIMAI LAIVAMS, STOVINTIEMS UOSTO REIDUOSE
48. Išorės reide laivų inkaravimui skirti rajonai yra apriboti koordinatėmis:
rajonas Nr. 62 j = 55° 44’ 5 N l = 20° 52’ 0 E
j = 55° 47’ 0 N l = 20° 53’ 1 E
j = 55° 44’ 5 N l = 20° 55’ 5 E
j = 55° 47’ 0 N l = 20° 55’ 5 E
rajonas Nr. 63 j = 55° 41’ 8 l = 20° 52’ 0 E
j = 55° 43’ 7 l = 20° 52’ 0 E
j = 55° 43’ 7 l = 20° 55’ 5 E
j = 55° 41’ 8 l = 20° 55’ 5 E
50. Inkaravietėse stovinčių laivų kapitonai, sustiprėjus vėjui iki 18 m/s arba gavę LET įspėjimą bei norėdami apsaugoti laivo inkaravimo įrangą, privalo pakelti inkarus ir išplaukti į atvirą jūrą.
51. Atsakomybė už dėl laivo kapitono kaltės išorės reide ir vidaus akvatorijoje paskendusį turtą (inkarus ir kt.) tenka turto savininkui. Paskendęs turtas iškeliamas ar pašalinamas Lietuvos Respublikos Klaipėdos valstybinio jūrų uosto įstatymo (Žin., 1996, Nr. 53-1245; 2002, Nr. 123-5519) 35–39 straipsniuose nustatyta tvarka.
VIII. REIKALAVIMAI LAIVAMS, STOVINTIEMS PRIE UOSTO KRANTINIŲ
53. Laivai prie krantinių privalo stovėti taip, kad atstumai tarp išilgai krantinės stovinčių laivų arba tarp laivo ir bet kokios kliūties būtų ne mažesni kaip 10% didesnio laivo ilgio. Laivai prie pirsų privalo stovėti taip, kad laivo korpusas nebūtų išsikišęs už pirso ribos. Jeigu dėl kokių nors svarbių priežasčių šių reikalavimų negalima įvykdyti, laivui švartuoti turi būti gautas uosto kapitono leidimas.
54. Laivai su pavojingu ir aplinką teršiančiu kroviniu gali stovėti tik:
55. Jeigu švartuodamasis prie krantinės laivas naudojo inkarą, prisišvartavęs privalo įtraukti jį į laivo kliuzą.
56. Krantinę, reikalingą laivui švartuotis, stovėti ir atsišvartuoti, ruošia krantinės naudotojas vadovaudamasis šių taisyklių, Laivų švartavimo taisyklių, Hidrotechninių įrenginių naudojimo taisyklių reikalavimais. Priešais švartuojamo-atšvartuojamo laivo priekį ir laivagalį, ne mažiau kaip 25 metrų atstumu į abi puses, krantinėje neturi būti kranų, mechanizmų, statinių, už kurių gali užkliūti laivas.
57. Pertempti laivą išilgai krantinės atstumu, ne didesniu už laivo ilgį ir jo neapsukant, galima be locmano pagalbos, kitais atvejais – su locmano pagalba. Keisdamas laivo poziciją be locmano, krantinės naudotojas privalo pranešti apie tai uosto dispečerinei.
Vietinio plaukiojimo, uostą aptarnaujantys ir kiti laivai, nesinaudojantys locmano paslaugomis, prieš pakeisdami savo dislokacijos vietą uoste privalo gauti uosto dispečerinės leidimą ir pranešti jai, pabaigus šią operaciją.
58. Gavęs pranešimą apie pavojingas hidrometeorologines sąlygas, išanalizavęs situaciją, laivo technines galimybes, gresiančio pavojaus laipsnį (vėjo greitis didesnis kaip 20 m/s, bangavimas ir traukūnas akvatorijoje, intensyvus ledonešis), uosto kapitonas sprendžia apie laivų galimybę stovėti prie krantinių. Jis nustato priemones laivų ir uosto saugumui užtikrinti ir reikalauja iš laivų kapitonų jas vykdyti. Laivų kapitonai įspėjami asmeniškai arba per jų agentus. Jeigu esant tokioms sąlygoms reikia pakeisti laivo vietą arba išvesti jį į jūrą, tai daroma tik esant laive jo kapitonui.
59. Laivai bortas prie borto gali stovėti tik uosto kapitonui leidus ir su tų laivų kapitonų sutikimu bei suderinus su uosto priežiūros skyriumi (išskyrus mažus žvejybinius ir uostą aptarnaujančius laivus).
60. Laivų, stovinčių prie krantinių, eigos variklių, mechanizmų parengtis bei įgulos narių skaičius privalo užtikrinti laivo, kitų laivų bei uosto saugumą. Eigos variklius, vairavimo ir inkaravimo įrenginius galima išvesti iš eksploatacijos tik su uosto kapitono ir krantinės naudotojo raštišku leidimu pagal laivo kapitono paraišką, kurioje nurodomos šių mechanizmų išjungimo priežastys ir laikas. Bet kokiu atveju už laivo saugumą atsako jo kapitonas. Prieš tokiam laivui išplaukiant uosto kapitonas turi teisę pareikalauti pateikti klasifikacinės bendrovės išduotą aktą su atliktų darbų įvertinimu.
61. Laivai, turintys pavojingų ir aplinką teršiančių krovinių, privalo palaikyti 2 valandų parengtį jėgainei ir įgulai.
62. Laivai, stovintys prie krantinių, privalo turėti nuolat veikiantį telefoninį ryšį arba UTB kanalą. Oro prognozė sužinoma iš LET UTB 9 kanalu, telefonu arba per agentą. Štorminius įspėjimus perduoda LET UTB 9 ir 16 kanalais laivams ir telefonu – agentams, uosto dispečerinei, uosto naudotojams.
63. Atplaukę į uostą užsienio valstybių laivai privalo iškelti Lietuvos valstybės vėliavą ant priekinio stiebo rėjos dešinėje pusėje. Vėliava iškeliama saulei patekėjus ir nuleidžiama saulei nusileidus. Laivui plaukiant į uostą ir išplaukiant iš jo bet kuriuo paros metus turi būti iškelta uosto valstybės vėliava.
64. Atplaukę į uostą laivai užbortines išpumpavimo sklendes privalo laikyti uždarytas ir užplombuotas. Pastebėjęs vandens užteršimą, laivo kapitonas privalo informuoti apie tai Koordinacinį centrą ir uosto dispečerinę bei pažymėti tai laivo dienyne.
64¹. Laivui stovint prie uosto krantinės ilgiau nei vieną mėnesį, laivo agentas arba laivo valdytojas, pasibaigus mėnesiui, per tris dienas turi pateikti Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos Uosto priežiūros ir gelbėjimo tarnybos Uosto priežiūros skyriui Tarpinę laivo deklaraciją (10 priedas).
Papildyta punktu:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
IX. REIKALAVIMAI LAIVŲ PLAUKIOJIMUI UOSTO AKVATORIJOJE
66. Pučiant stipresniam kaip 15 m/s vakarų krypčių vėjui, tie laivai, kuriems pagal laivo kapitono pranešimą dėl techninių charakteristikų yra nesaugu manevruoti atviroje jūroje, turi pirmumo teisę plaukti į uostą.
67. Laivams, neturintiems radiolokatoriaus, plaukiojimas uosto akvatorija draudžiamas esant mažesniam kaip 0,5 jūrmylės matomumui.
68. Esant didesniam kaip 20 m/s vėjo greičiui, be atskiro uosto kapitono leidimo draudžiamas bet koks laivų plaukiojimas uosto akvatorija, jų švartavimas, atšvartavimas ir peršvartavimas.
69. Žvejybiniai, uosto paslaugas teikiantys, vietinio plaukiojimo, sportiniai ir pramoginiai bei kiti laivai, įregistruoti Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje, jeigu jų ilgis neviršija 45 metrų, o grimzlė – 4,5 m, gali plaukti tik ne laivybos kanalu, o prireikus ir gavus LET leidimą, plaukti laivybos kanalu, netrukdant tik juo galintiems plaukti laivams ir užbaigti ši manevrą ne arčiau kaip 500 metrų iki artėjančio laivo.
Burinės jachtos ne laivybos kanalu gali plaukti ir kirsti statmenai laivybos kanalą be LET leidimo, jei užbaigia šį manevrą ne arčiau kaip 500 m iki artėjančio laivo.
Visi minimi laivai, išskyrus neregistruotus Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje sportinius laivus, privalo turėti oficialų ir koreguotą Klaipėdos uosto akvatorijos jūrlapį bei užtikrinti nepertraukiamą radijo ryšį su LET UTB 16 ir 9 kanalų dažniu diapazone plaukiojimo laivybos kanalu metu.
Neregistruoti Valstybinėje vidaus vandenų laivybos inspekcijoje sportiniai laivai gali plaukti laivybos kanalu, jei juos lydintis laivas gauna LET leidimą ir palaiko nuolatinį ryšį su LET.
Apie rengiamas pramoginių ir sportinių laivų varžybas, regatas ir kitas šventes Kuršių mariose ir jūroje jų organizatoriai privalo prieš dvi savaites pranešti Lietuvos saugios laivybos administracijai ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos LET.
70. Laivams (kai leidžia jų charakteristikos) gali būti duotas LET nurodymas plaukti ne laivybos kanalu laivų eismo valdymo sumetimais. Laivas, plaukiantis laivybos kanalu, turi pirmumo teisę prieš visus kitus laivus, esančius ne kanale. Visi laivai, plaukiantys ne laivybos kanalu, vadovaujasi COLREG–72 reikalavimais.
71. Priešpriešiais plaukiantys laivai, kurie dėl savo charakteristikų negali plaukti už kanalo ribų, gavę LET leidimą ir abiejų laivų kapitonų sutikimą gali prasilenkti akvatorijoje ties:
72. Pramoginiams ir sportiniams laivams draudžiama:
72.1. plaukioti rytinėje uosto akvatorijos dalyje, esančioje tarp laivybos kanalo vedlinių ir Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos krantinių, išskyrus atvejus, kai gautas LET leidimas;
X. REIKALAVIMAI PLAUKIOJIMUI UŽŠALUSIAME UOSTE
74. Užšalusioje uosto akvatorijoje ir vykstant intensyviam ledonešiui leidžiama plaukioti laivams, turintiems klasifikacinės bendrovės nustatytą ledo klasę. Jeigu ledo sąlygos uoste reikalauja laivams turėti atitinkamą ledo klasę, apie tai informuojama navigaciniuose pranešimuose. Kiekvieno laivo laivavedžiams, besiruošiantiems plaukti uosto akvatorija, apie ledo sąlygas praneša LET ir locmanas. Tais atvejais, kai ledas sudaro kliūtis laivams plaukti uosto akvatorija, jis laužomas Direkcijos sąskaita. Ledlaužių funkcijas gali atlikti uosto vilkikai, turintys atitinkamą ledo klasę ir technines galimybes tai atlikti.
XI. REIKALAVIMAI LAIVŲ VILKIMUI
75. Atliekant stambių ir sudėtingų plaukiojančių objektų (dokų, gręžimo platformų, stambių, neturinčių eigos laivų, plaukiojančių objektų karavanų ir kt.) vilkimo operaciją uosto akvatorijoje, kai susidaro padidintas pavojus uosto įrenginiams, kitiems laivams ir būtina sustabdyti visų kitų laivų eismą, privaloma vykdyti šiuos reikalavimus:
75.2. vilkimo operacijai turi vadovauti velkamo objekto savininko paskirtas šio objekto arba vieno iš vilkikų kapitonas. Jis turi pateikti uosto kapitonui būsimos vilkimo operacijos planą, patvirtintą laivų klasifikacinės bendrovės, ir vilkimo lynų tvirtinimo schemą;
75.3. uosto kapitonas, įvertinęs operacijos sudėtingumą, konkrečią situaciją, hidrometeorologines sąlygas uoste ir jūroje, perspektyvinę orų prognozę plaukimo rajone iki paskirties punkto, gali nustatyti papildomus saugios laivybos reikalavimus;
76. Vilkikų panaudojimo laivų švartavimo operacijoms tvarka:
76.1. vilkikai naudojami vadovaujantis Vilkikų paslaugų teikimo Klaipėdos valstybiniame jūrų uoste taisyklėmis, patvirtintomis Klaipėdos valstybinio jūrų uosto generalinio direktoriaus, sutartimis tarp laivų savininkų ir vilkimo paslaugas teikiančių įmonių, šių taisyklių nuostatomis, kitais teisės aktais;
76.2. vilkikus užsako laivo kapitonas per savo agentą tas paslaugas teikiančiose įmonėse, jų skaičių ir tipą suderinęs su LET;
76.3. užsakymo terminas – pagal sutartį tarp laivo savininko/operatoriaus ir vilkimo paslaugas teikiančios įmonės, bet ne mažiau kaip prieš 2 valandas iki numatomos švartavimo operacijos pradžios;
76.4. užsakomų vilkikų techninės charakteristikos privalo užtikrinti saugią konkrečios švartavimo operacijos eigą, jie privalo turėti sertifikuotus vilkimo lynus ir kompetentingą įgulą;
76.5. locmanui atvykus į laivą, kapitonas, aptaręs su juo būsimos švartavimo operacijos aspektus, t. y. hidrometeorologines sąlygas, laivo švartavimo vietos ypatumus, laivo manevrines charakteristikas, gali priimti sprendimą – pakeisti vilkikų kiekį (3 priedas) ar tipą;
76.6. ištikus ekstremaliai situacijai, laivo kapitonas gali iškviesti bet kuriuos vilkikus, kurie bus tinkamiausi laivo saugumui užtikrinti, o laivo savininkas privalo apmokėti visas su tuo susijusias išlaidas;
XII. APRIBOJIMAI
77. Uosto akvatorijoje draudžiama:
77.1. išpilti ar išmesti už borto atliekas. Šiukšles ir maisto atliekas galima laikyti laive ne ilgiau kaip 2 paras uždaruose ir pažymėtuose konteineriuose;
77.4. be įrašo laivo operacijų su nafta dienyne vykdyti operacijas su naftos produktais, taip pat be įrašo laivo dienyne – operacijas su kenksmingomis medžiagomis;
77.12. gadinti hidrotechninius ir navigacinius įrenginius, tvirtinti švartavimo lynus prie jų detalių ar prie ne tam skirtų įrenginių;
77.14. krauti bet kokius daiktus ar montuoti įrengimus ant krantinės krašto iki pirmojo bėgio (jei jo nėra – 2,5 metro atstumu);
77.16. laivams švartuotis prie krantinės, prieš tai nesuderinus su krantinės naudotoju ir uosto dispečeriu;
77.17. laivui sugadinus hidrotechninius ir navigacinius įrenginius, nuslėpti tai ar trukdyti įforminti reikiamus dokumentus;
77.19. nesuderinus su uosto kapitonu organizuoti trukdančias laivybai laivų regatas, kitus sportinius ar pramoginius renginius;
77.22. statyti bet kokius plaukiojančius ar stacionarius navigacinius ar hidrografinius objektus be uosto kapitono leidimo;
77.23. be uosto kapitono leidimo išjungti, perstatyti bet kokius navigacinius ženklus ar keisti jų charakteristikas;
77.26. vietinio plaukiojimo ir uosto paslaugas teikiantiems laivams plaukioti neturint veikiančios UTB radijo stoties ryšiui palaikyti 9 ir 16 jūriniais kanalais;
XIII. PRIEŠGAISRINĖS SAUGOS REIKALAVIMAI
78. Laivuose draudžiama:
78.4. stovėti uoste nedegazavus rezervuarų, kai naftos produktai ar kitos degios medžiagos iškrautos;
78.5. eksploatuoti laivus, kai jų priešgaisrinė įranga neatitinka klasifikacinės bendrovės nustatytų reikalavimų;
78.6. naudoti atvirą ugnį laivuose, stovinčiuose arčiau kaip 100 metrų nuo laivų, vykdančių operacijas su degiomis medžiagomis;
78.12. buksyruoti laivą su degiomis medžiagomis, jeigu vilkikuose nepaskelbtas priešgaisrinis režimas;
78.13. bunkeruoti laivą naftos produktais, jeigu:
78.13.1. laive arba bunkeriniame laive netvarkinga priešgaisrinė įranga arba nepasiruošta gaisro gesinimui;
XIV. LAIVŲ DEZINFEKCINIS APDOROJIMAS
80. Draudžiama atlikti laivų dezinfekcinį apdorojimą (fumigaciją, gazaciją):
80.2. nesuderinus su Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos visuomenės sveikatos centro Medicinos karantino postu ir Lietuvos Respublikos žemės ūkio ministerijos valstybinės augalų apsaugos tarnybos Klaipėdos jūrų uosto pasienio kontrolės fitosanitarijos punktu;
XV. KARANTINO PRIEMONĖS
81. Paskelbus laive karantiną, draudžiama:
81.1. be Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos Klaipėdos visuomenės sveikatos centro Medicinos karantino posto leidimo bet kam įlipti į laivą ir išlipti iš jo, išskyrus locmaną;
XVI. DUGNO GILINTUVŲ DARBO TVARKA
82. Dugno gilintuvas, dirbdamas laivybos kanale ir akvatorijoje, privalo iškelti ženklus ir uždegti žiburius, numatytus COLREG-72 taisyklėje Nr. 27.
83. Šalandos, stovinčios prie gilintuvo bortų, privalo tamsiu paros laiku uždegti laivo priekyje ir laivagalyje po baltą žiburį, matomą aplink 3 jūrmylių atstumu.
84. Jeigu inkarų vietoms žymėti naudojamos pagalbinės plaukiojančios priemonės, tamsiu paros metu jos privalo turėti baltą žiburį, matomą 2 jūrmylių atstumu.
85. Jeigu dugno gilintuvas neatlieka darbų pagal savo paskirtį ir nesudaro kliūčių laivybai, tai jis privalo iškelti atitinkamus ženklus ir uždegti žiburius pagal COLREG-72.
86. Nepaisant gilintuvo signalinių ženklų, laivai, prieš praplaukdami pro jį, privalo gauti gilintojo leidimą UTB 9 kanalu.
87. Gilintuvas privalo suteikti galimybę laivams praplaukti likus 0,5 jūrmylės iki laivo, jeigu to padaryti negali – neduoda leidimo laivui praplaukti.
88. Draudžiama praplaukti pro gilintuvą velkant paskui laivą bet kokius daiktus ar įrangą, esančią po vandeniu.
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
1 priedas
UOSTO AKVATORIJOS RIBOS
1. Uosto vidinė akvatorija apribota:
1.2. Vakaruose – palei Kuršių nerijos rytinę kranto liniją, išskyrus 30 metrų vandens juostą palei krantą.
2. Uosto išorinis reidas apribotas linijomis tarp taškų:
55° 48’ 0 N 20° 50’ 0 E
55° 39’ 0 N 20° 50’ 0 E
55° 48’ 0 N 21° 04’ 0 E
55° 39’ 0 N 21° 06’ 02 E.
3. Laivybos kanalas – pažymėtas navigaciniais ženklais pagal lateralinę sistemą ir vedlinėmis – nuo plūduro Nr. 1 jūroje iki Pietinės uosto vidinės akvatorijos dalies.
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
2 priedas
UOSTO TARNYBŲ ir įmonių, KURIOS TURI BŪTI INFORMUOJAMOS APIE LAIVO ATPLAUKIMĄ Į UOSTĄ, TELEFONŲ, FAKSŲ, UTB RYŠIO KANALŲ SĄRAŠAS
|
Pavadinimas |
Tel. Nr. |
Faksas |
UTB kanalo šaukinys; mobilusis telefonas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1. |
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos generalinis direktorius |
499799 |
499777 |
(8 687) 24100 |
2. |
Uosto kapitonas |
499688 |
499666 |
(8 698) 80766 |
3. |
Uosto dispečerinė |
499704 |
499646 |
10 Klaipėda radio-12 |
4. |
Uosto priežiūros skyrius |
499641 |
499785 |
10 Klaipėda radio-32 |
5. |
Laivų eismo tarnyba |
499691 |
|
9 Klaipėda radio-5 |
6. |
Jūrininkų klubas |
399230 |
314798 |
|
7. |
Lietuvos saugios laivybos administracijos (LSLA) direktorius |
499766 |
499770 |
(8 682) 65772 |
8. |
Koordinacinis gelbėjimo centras |
499670 |
499677 |
16 Gelbėjimo centras |
9. |
LSLA Laivybos kontrolės tarnybos viršininkas |
499679 |
|
(8 686) 02499 |
10. |
Inspektoriai |
499771 |
499680 |
|
11. |
AB „Klaipėdos nafta“ dispečeris |
391958 |
|
|
12. |
LKAB „Klaipėdos Smeltė“ dispečeris |
496225 |
496230 |
25 Klaipėda radio-31 |
13. |
KJKK „Bega“ dispečeris |
395533 |
310410 |
|
14. |
AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ (KLASCO) dispečeris |
399414 |
399525 |
14 Klaipėda radio-2 |
15. |
Konsorciumo „Klaipėdos terminalas“ dispečeris |
355218 |
|
|
16. |
AB „Vakarų laivų remontas“ |
355122 |
355114 |
98 Klaipėda radio-42 |
17. |
Tarptautinės jūrų perkėlos dispečeris |
393605 |
393676 |
15 Klaipėda radio-8 |
18. |
AB „Laivitė“ kapitonas |
394039 |
|
13 Klaipėda radio-13 |
19. |
Konteinerių terminalo dispečeris |
393612 |
|
|
20. |
Jachtklubas |
391131 |
|
|
21. |
Pasienio kontrolės postas „Kopgalis“ |
31169 |
|
9 Impulsas-3 |
22. |
Laivų buksyravimo kompanijos: „Towage&Marine Assistance“ „KLASCO“ „Klaipėdos Smeltė“ „Vakarų laivų remontas“ |
310644 399414 496225 355122 |
|
9 Tak-1, Tak-2, Tak-3, Tak-4, Tak-5, 14 Klaipėda radio-2 25 Klaipėda radio-31 98 Klaipėda radio-42 |
23. |
Švyturių ir hidrografijos tarnybos viršininkas |
499701 |
|
(8 686) 39563 |
24. |
Valstybinė vidaus vandenų laivybos inspekcija |
312658 412481 |
|
|
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
3 priedas
REKOMENDUOJAMAS VILKIKŲ KIEKIS
Operacijos pavadinimas |
Laivo kategorija |
Vilkikų kiekis |
Švartavimas prie krantinės apsukant laivą |
1000 BT–3000 BT 3000 BT–15000 BT 15000 BT–50000 BT daugiau kaip 50000 BT |
1 2 3 4 |
Švartavimas prie krantinės be laivo apsukimo |
3000 BT–5000 BT 5000 BT–15000 BT daugiau kaip 15000 BT |
1 2 3 |
Laivų atšvartavimas nuo krantinės |
2000 BT–5000 BT daugiau kaip 5000 BT |
1 2 |
Laivų švartavimas-atšvartavimas „Žiemos uoste“, AB „Klaipėdos laivų remontas“, AB „Laivų statykla „Baltija“, Malkų įlankoje |
1000 BT–30000 BT daugiau kaip 3000 BT |
1 2 |
Šios lentelės rekomendacijos – principinės. Kiekvienu konkrečiu atveju laivo kapitonas, aptaręs su locmanu būsimos švartavimo operacijos aspektus, nustato tokį vilkikų kiekį ir jų tipą, kuris reikalingos laivo, kitų laivų, uosto įrengimų saugumui užtikrinti.
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
4 priedas
KLAUSIMYNAS, KURĮ TURI UŽPILDYTI LAIVO, PLAUKIANČIO Į UOSTĄ, KAPITONAS
I. LAIVO IDENTIFIKACIJOS DUOMENYS
VESSEL IDENTIFICATION
Laivo pavadinimas Savininkas Pastatymo metai
Name of vessel Owner Year built
Vėliava Šaukiniai Bendras tonažas
Flag Call sign Gross tonnage
Registracijos uostas Bendras ilgis
Port of registry Length overall
Tarptautinės jūrų organizacijos numeris (jeigu suteiktas)
International Maritime Organization’s number (if available)
Klasifikacinė bendrovė _____________________________________________________________
Classification society
Klasės žymuo Korpusas Energetiniai įrenginiai
Class notation Hull Machinery
Varikliai Galingumas
Propulsion machinery Output
Agentas _________________________________________________________________________
Agent
Grimzlė
Draught
Laivapriekyje Viduryje Laivagalyje
Forward Amidship Aft
Pavojingo arba aplinką teršiančio krovinio tūris/masė ______________________________________
Volume/mass of dangerous or polluting cargo
II. LAIVE ESANTYS SAUGOS ĮRENGINIAI
SAFETY INSTALATIONS ABOARD
Veikia Taip Ne Gedimai
In good working order Yes No Deficiences
1. Konstrukciniai ir techniniai įrengimai
Construction and technical equipment
2. Navigaciniai įrengimai
Navigational equipment
III. DOKUMENTAI
DOCUMENTS
Laive esantys liudijimai galioja Taip Ne
Certificates/documents valid on board Yes No
3. Krovininio laivo radiotelegrafo įrangos saugumo liudijimas
Cargo ship safety radio telegraphy certificate
4. Krovininio laivo radiotelefono įrangos saugumo liudijimas
Cargo ship safety radio telephony certificate
11. (Tarptautinis) Laivo tinkamumo gabenti supiltus cheminius krovinius
liudijimas (jeigu reikia)
(International) Certificate of fitness for carriage of dangerous chemicals
in bulk (if applicable)
12. (Tarptautinis) Laivo tinkamumo gabenti suskystintas dujas liudijimas
(jeigu reikia)
(International) Certificate of fitness for the carriage of liquefield gasses in
bulk (if applicable)
13. Tarptautinis teršimo nafta prevencijos liudijimas (IOPP)
International oil pollution prevention certificate (IOPP)
IV. VADOVAUJANČIOS SUDĖTIES IR EILINIAI JŪRININKAI
OFFICERS AND RATINGS
Stulpelyje „detalaus dokumento aprašymas“ nurodomas jūrinio laipsnio diplomas ir numeris, išdavusios institucijos pavadinimas bei išdavimo vieta/šalis.
In the column „detailed description of document“ are to be identified certificate of competency and serial number, name of issuing authority and date and place of issue.
Pareigybė Yra Nėra Detalus dokumento aprašymas
Post Yes No Detailed description of document
9. Radistas
Radio officer
Bendras eilinių įgulos narių skaičius ___________________________________________________
Total number of ratings
Tarp jų:
Whereas
Denio tarnyba Mašinų skyrius
Deck department Engine room
Jūrų locmanas, paimtas į laivą taip ne
Deep-dea pilot taken aboard yes no
Kapitono arba, jeigu jis to negali padaryti,
jį pavaduojančio asmens parašas ir data ________________________________________________
Date and signature of the Master or
if he is indisposed of the deputy
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
5 priedas
PRANEŠIMAS
INFORMACIJA TEIKIAMA PRIEŠ
LAIVUI ATPLAUKIANT Į UOSTĄ
1. Laivo pavadinimas_______________________________________________________________
Laivo šaukiniai____________________________________________________________________
TJO (IMO) numeris (kur reikalinga)___________________________________________________
7. Paskutinis uostas ir data, kuriame buvo pristatytos laivuose susidariusios atliekos _____________
8. Kokios jūrų atliekos pristatomos į uosto priėmimo įrenginius?_____________________________
Visos Kai kurios Niekas
|
|
|
|
|
(pažymėti atitinkamą langelį)
9. Atliekų ir krovinių likučių grupės ir kiekiai, kurie pristatomi ir/arba liks laive:
9.2. jeigu pristatomos kai kurios arba visai nepristatomos atliekos – užpildykite visas lentelės grafas.
Grupės |
Pristatomos atliekos, m³ |
Maksimali atliekoms sandėliuoti skirtų tankų talpa, m³ |
Laive likusių atliekų kiekis, m³ |
Uostas, kuriame bus pristatytos likusios laive atliekos |
Numatomas kiekis atliekų, kurios susidarys nuo pranešimo momento iki kito įplaukimo uosto, m³ |
1. Naftos atliekos Šlamas Lijaliniai vandenys Variklio alyva/tepalai Kitos (nurodyti) |
|
|
|
|
|
2. Šiukšlės Maisto atliekos Plastmasės Naftuoti skudurai Kitos (nurodyti) |
|
|
|
|
|
3. Su krovinių tvarkymu susijusios atliekos (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas) |
|
|
|
|
|
4. Krovinių likučiai (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas) |
|
|
|
|
|
5. Nuotėkos/pilkieji vandenys |
|
|
|
|
|
Pastabos:
3. Ši forma būtinai turi būti užpildyta, išskyrus tuos laivus, kurie yra atleisti pagal Direktyvos 2000/59/EC 9 straipsnį.
Aš patvirtinu, kad viršuje pateikta informacija yra tiksli ir teisinga ir kad laive yra pakankamai talpų, skirtų laikyti atliekoms, susidariusioms nuo šio pranešimo momento iki kito uosto, kuriame bus iškraunamos šios atliekos.
Laivo kapitonas Agentas
Data _______________ Data _________________
Laikas ______________ Laikas________________
Parašas _____________ Parašas ________________
Telefonas, faksas __________
Mobilusis telefonas __________
Kliento antspaudas Agento antspaudas
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
6 priedas
KLAIPĖDOS VALSTYBINIS JŪRŲ UOSTAS
ATLIEKŲ PRIĖMIMO PAŽYMA NR.
7. Tinkamai priimtų atliekų ir krovinių likučių grupės ir kiekiai.
Grupės |
Pristatomos atliekos, m³ |
Maksimali atliekoms sandėliuoti skirtų tankų talpa, m³ |
Laive likusių atliekų kiekis, m³ |
Uostas, kuriame bus pristatytos likusios laive atliekos |
Numatomas kiekis atliekų, kurios susidarys nuo pranešimo momento iki kito įplaukimo uosto, m³ |
1. Naftos atliekos Šlamas Lijaliniai vandenys Variklio alyva/tepalai Kitos (nurodyti) |
|
|
|
|
|
2. Šiukšlės Maisto atliekos Plastmasės Naftuoti skudurai Kitos (nurodyti) |
|
|
|
|
|
3. Su krovinių tvarkymu susijusios atliekos (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas) |
|
|
|
|
|
4. Krovinių likučiai (nurodyti grupę, kiekis gali būti įvertintas) |
|
|
|
|
|
5. Nuotėkos/pilkieji vandenys |
|
|
|
|
|
Pastaba. Ši ataskaita gali būti pateikta kaip įrodymas nagrinėjant atvejus dėl įtariamo užterštų medžiagų išpylimo. Ši ataskaita yra sąskaitos-faktūros pateikimo pagrindas.
Laivo kapitonas/padėjėjas Atliekų surinkimo/priėmimo
___________________ įrenginio operatorius
Data _______________ Data
Laikas ______________ Laikas
Parašas _____________ Parašas
Vardas ir pavardė ________________ Vardas ir pavardė
Antspaudas Antspaudas
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
7 priedas
KLAIPĖDOS VALSTYBINIS JŪRŲ UOSTAS
PORT OF KLAIPĖDA
PARAIŠKA LAIVŲ ATLIEKOMS SURINKTI
ORDER FOR WASTE REMOVAL
Prašome surinkti iš laivo vėliava krantinės Nr.
Please collect from vessel flag quay No.
Paskutinis išplaukimo uostas, data ____________________________________________________
Last port of call, date
Suminis jėgainės galingumas a. j. _____________________________________________________
Full power h. p.
Įgulos ir keleivių skaičius ___________________________________________________________
Atvykimo data/laikas ______________________________________________________________
Expected arrival date/time
Išvykimo data/laikas _____________________________
Expected departure date/time
Darbų atlikimo data/laikas __________________________________________________________
Collection to commence date/time
Lijaliniai vandenys ___________________________________ m³
Engine bilge water
Nutekamieji vandenys _________________________________ m³
Sewage/grey water
Šlamas_________________________________ m³
Sludge
Atidirbti tepalai (ne sanitarinės rinkliavos sąskaita) ___________ m³
Engine oil (not included in sanitary due)
Buitinės šiukšlės (be chemikalų) _________________________ kg
Household refuse/garbage (no chemicals)
Tepaluoti skudurai __________________________________ m³
Oiled rags
Laivo siurblio pajėgumas (jeigu siurblių nėra, pažymėti) _______________________________ m³/h
Ship’s pumping capacity (if pumps are not available please indicate)
Agentuojanti firma (adresas)
Surinkimą užsakė (laivo agentas) A. V.
Collection ordered by (ship’s agent) (company stamp)
Telefonas, faksas
Mobilusis telefonas
Data Muitinės žyma
Date Custom stamp
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
8 priedas
PAVOJINGO KROVINIO MANIFESTAS
DANGEROUS GOODS MANIFEST
(Kaip reikalaujama pagal SOLAS 1974 VII skyriaus 5.3 nuostatą, MORPOL 73/78 III priedo 4.3 nuostatą ir IMDG kodekso bendrosios įžangos 9 skirsnį)
(As required by SOLAS 74, Chapter VII, regulation 5.3, MARPOL 73/78, Annex III regulation 4.3, and session 9 the general introduction to IMDG Code)
Laivo pavadinimas Ship's name |
TJO Nr. IMO No. |
Vėliavos valstybė Flag State |
Kapitono pavardė Master’s name |
Reiso Nr. Voyage No. |
Pakrovimo uostas Port of loading |
Iškrovimo uostas Port of discharge |
Laivo agentas Shipping agent |
Registr.1 Nr. Booking ref. No.
|
Žymės ir numeriai Konteinerio ident. Nr. Trasporto priemonės registracijos Nr. Marks and numbers Container id. No. (s) Vehicle reg. No. (s) |
Pakuočių kiekis ir rūšis Number and kind of packages |
Vežamo krovinio pavadinimas Proper shipping name |
Klasė
Class |
JT Nr.
UN No. |
Pakuotės grupė
Packing group |
Papildoma rizika
Subsidiary risk(s) |
Plūpsnio temp. (° c.u.i.)
Flash point (IN°C.c.c)
|
Jūros teršalas
Marine pollutant |
Masė (kg) bendroji/ grynoji
Mass Gross.net |
Ems
Ems |
Padėtis laive
Stowage position on board |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Agento parašas Kapitono parašas
Agent's signature Master’s signature
Vieta ir data Vieta ir data
Place and date Place and date
TJO FAL
8 forma
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Priedas. Neteko galios nuo 2001-02-24
Priedo naikinimas:
Nr. 47, 2001-02-13, Žin. 2001, Nr. 17-529 (2001-02-23), i. k. 1012210ISAK00000047
Priedas. Neteko galios nuo 2001-02-24
Priedo naikinimas:
Nr. 47, 2001-02-13, Žin. 2001, Nr. 17-529 (2001-02-23), i. k. 1012210ISAK00000047
Priedas. Neteko galios nuo 2001-02-24
Priedo naikinimas:
Nr. 47, 2001-02-13, Žin. 2001, Nr. 17-529 (2001-02-23), i. k. 1012210ISAK00000047
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
9 priedas
MULTIMODALINĖ PAVOJINGO KROVINIO FORMA
MULTIMODAL DANGEROUS CARGO FORM
Šią formą galima naudoti kaip pavojingo krovinio deklaraciją, nes ji atitinka SOLAS 74 VII skyriaus 5 nuostatos, MARPOL 73/78 III priedo 4 nuostatos ir IMDG kodekso bendrosios įžangos 9 skyriaus reikalavimus.
This form may be used as a dangerous goods declaration as it meets the requirements of SOLAS 74, chapter VII, regulation 5: MARPOL 73/78, Annex III, regulation 4, and section 9 of General introduction to the IMDG code.
1. Krovinio siuntėjas Shipper consignor sender |
2. Gabenimo dokumento numeris Transport document number |
||||||
|
3. 3. 1 puslapis iš .... puslapių page 1 of ...... pages |
4. Siuntėjo nuoroda Shipper's reference |
|||||
|
|
5. Persiuntėjo nuoroda Freight forwarder's reference |
|||||
6. Krovinio gavėjas Consignee |
7. Vežėjas (pildo vežėjas) Carrier ( to be completed by the carrier) |
||||||
|
SIUNTĖJO DEKLARACIJA Šiuo skelbiu, kad šios siuntos turinį išsamiai ir tiksliai apibūdina pirmiau nurodytas teisingas pavojingo krovinio pavadinimas, kad jis yra priskirtas tam tikrai kategorijai, įpakuotas, pažymėtas ir paženklintas ir kad jo būklė visais atžvilgiais yra tinkama transportuoti pagal galiojančias tarptautines ir nacionalines taisykles. SHIPPER`S DECLARATION I hereby declare that the contents of this consignment are fully and accurately packaged, marked and labelled/ placarded and are in all respects in proper condition for transport according to the applicable international and national government regulation. |
||||||
8. 8. Šis krovinys atitinka apribojimus, numatytus 9. (netinkamus išbraukti) This shippment is in within the limitation prescribed for: (delete non applicable)
KELEIVINIAMS IR TRANSPORTINIAMS LĖKTUVAMS PASSENGER AND CARGO AIRCRAFT
|
TIK TRANSPORTINIAMS LĖKTUVAMS
CARGO AIRCRAFT ONLY |
9. Papildoma informacija apie krovinio apdorojimą Additional handling information
|
|||||
10. Laivo reiso Nr. ir data Vessel voyage No. and date |
11. Pakrovimo uostas/ vieta Port/place of loading |
|
|||||
12. Iškrovimo uostas/vieta Port/place of discharge |
13. Paskirties vieta Destination |
|
|||||
14. Krovinio žymės * Pakuočių skaičius, tūris ir rūšis, krovinio aprašymas ………………..Bendroji masė (kg) ……………….Tūris (m3*)……….. Shipping marks * Number and kind of packages; description of goods Gross mass (kg) Cube. m (m3) |
|||||||
15. Konteinerio identifikacijos Nr./transporto priemonės registracijos Nr. Container identification No./vehicle registration No. |
16. Plombos Nr. Seal number(s) |
17. Konteinerio/transp. priemonės dydis ir tipas Container/ vehicle size & type |
18. Pakuotės masė (kg) Tare mass (kg) |
19. Bendroji masė (įskaitant pakuotę) (kg) Total gross ( including tare) (kg) |
|||
KONTEINERIO/ TRANSP. PRIEMONĖS PAKAVIMO PAŽYMĖJIMAS
CONTAINER/VEHICLE PACKING DOCUMENT
Šiuo skelbiu, kad pirmiau aprašytas krovinys buvo supakuotas /pakrautas į pirmiau nurodytą konteinerį/transp. priem. laikantis atitinkamų salygų.** Hereby declare that the goods prescribed above have been packed / loaded into the container/vehicle identified above in accordance with the applicable provision.** VISIEMS KONTEINERIAMS/TRANSPORTO PRIEMONĖMS DOKUMENTUS PRIVALO UŽPILDYTI IR PASIRAŠYTI ASMUO, ATSAKINGAS UŽ PAKAVIMĄ/PAKROVIMĄ . MUST BE COMPLETED AND SIGNED FOR ALL CONTAINER/ VEHICLE LOADS BY PERSON RESPONSIBLE FOR PACKING/LOADING . |
21. GAMINANČIOS ORGANIZACIJOS PATVIRTINIMAS RECEIVING ORGANIZATION RECEIPT
Pirmiau nurodytos pakuotės/konteineriai/ treileriai gauti tvarkingi ir geros būklės, išskyrus tuos, kurie išvardyti:
GAUNANČIOS ORGANIZACIJOS PASTABOS: Received the above number of packages/containers/trailers in apparent good under good condition, unless stated hereon RECEIVING ORGANIZATION REMARKS:
Vežėjo pavadinimas Haulier's name Transporto priemonės registracijos Nr. Vehicle reg. No. Parašas ir data Signature and date |
||||||
|
|
|
|||||
20. Kompanijos pavadinimas Name of company |
|
22. Kompanijos pavadinimas (SIUNTĖJO, PARENGUSIO ŠIĄ PAŽYMĄ) Name of company ( of shipper preparing this note) |
|||||
Pareiškėjo pavardė/ pareigos Name/state of declarant
|
|
Pareiškėjo pavardė /pareigos Name/status of declarant |
|||||
Vieta ir data Place and date
|
|
Vieta ir data Place and date |
|||||
Pareiškėjo parašas Signature of declarant |
Vairuotojo parašas Driver's signature |
Pareiškėjo parašas Signature of declarant |
|||||
TJO FAL * PAVOJINGAS KROVINYS
7 forma * DANGEROUS CARGO
Būtina teisingai nurodyti pavojingo krovinio pavadinimą, pavojingumo klasę, JT Nr. pakuotės grupę ( kai priskirta), ar yra jūros teršalas ir laikytis privalomų nacionalinių ir tarptautinių taisyklių reikalavimų. Apie IMDG kodekso reikalavimus žr. 9.3 skirsnį.
You must specify proper shipping name, hazard class, UN No., packaging group (where assigned), marine pollutant and observe the mandatory requirements under applicable national and international governmental reguliations. For purposes of the IMDG Code see paragraph 9.3
** Apie IMDG kodekso reikalavimus žr. 12.3.7 arba 17.7.7 skirsnį.
** For the purpose of the Code paragraph 12.3.7 or 17.7.7.
______________
Papildyta priedu:
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Klaipėdos valstybinio jūrų uosto
laivybos taisyklių
10 priedas
TARPINĖ LAIVO DEKLARACIJA
SHIP'S INTERIM DEKLARACION
KLAIPĖDOS UOSTAS KVJU DIREKCIJA
PORT OF KLAIPĖDA SEAPORT AUTHORITY
Laivo pavadinimas Ship's name |
Šaukinys Call Sign |
Laivo vėliava Ship's Flag |
Reg. Nr. Ref. No. |
||||
Laivo nuosavybės liudijimas (uostas, data, Nr.) Ship's Certificate (port, date, Nr.) |
Krovos darbų kompanija (-os) Stevedoring Company (-ies) ____________________ |
Uosto direkcijos Nr. Port Authority No. |
|||||
IMO-Nr. IMO-No. |
Deklaravimo data ir laikas Date and time of Declaration |
Registracijos uostas Home Port |
Reiso Nr. Voyage No. |
||||
Laivo agentas (pavadinimas, adresas, tel. Nr., faks. Nr.) Shipping Agent (name, address, tel No., fax No.) |
Kliento Nr. Customer No. |
||||||
Laivybos linija (licencijos Nr. ir galiojimo terminas) Shipping Line (licence No. and date of expiry) |
Nr. No. |
||||||
Laivo savininkas/ Frachtuotojas, adresas Ship's Owner/Charterer |
Nr. No. |
||||||
Keltas/ Linijinis/ Trampas Liner/ Tramp- Service |
Laivo tipas Ship's Type |
Maksim. ilgis (m) Length Overall (m) |
Maksim. plotis (m) Width Overall (m) |
Vasaros grimzlė (m) Summer Draught (m) |
BT GT |
NRT NRT |
Dedv. (t) DW (t) |
ATVYKIMAS ARRIVAL |
Įgulos skaičius No. of crew |
Esama g Actual Fwd:
|
Esama grimzlė (m)/ Actual Draught (m) Fwd: Aft: |
Tikroji atvykimo data ir laikas Date and Time of arrival |
|||
Pradinis uostas Port of origin of cargo |
Atvyko Last po |
Atvyko iš uosto Last port |
Šalis Country |
||||
|
Operacijos pradėtos Operations commenced |
||||||
Tarpiniai uostai (chronologine tvarka) Intermediate Ports (in chronological sequence) |
|||||||
Krovinio rūšis (tekstas) Type of cargo (Text) |
Kodas Code |
Krovinio, perkrauto Klaipėdos uoste, kiekis Quantity of cargo handled in the Port of Klaipėda |
Keleiviai Passengers |
Atvyko su kroviniu / Arrived with cargo Nebus iškraunamas not to be dischrged visiškai iškraunamas completely to be discharged dalinai iškrauti partly discharged su balastu arba tuščias In ballast or empty remontas repair |
|||
Vienetai / Number of units |
Bendras svoris (t), Tūris (m3), Gross Weight (t), Volume(m3) |
||||||
tuščias |
pakrautas |
||||||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
||
Perstatymas Shifting |
Nuo data/ laikas/ prie data/ laikas/ krantinės date: time: krantinės date: time:
Nr./ from Nr./to Berth No. Berth No. |
||||||
Nuo data/ laikas/ prie data/ laikas/ krantinės date: time: krantinės date: time:
Nr./ from Nr./to Berth No. Berth No. |
|||||||
Nuo data/ laikas/ prie data/ laikas/ krantinės date: time: krantinės date: time:
Nr./ from Nr./to Berth No. Berth No. |
|||||||
Nuo data/ laikas/ prie data/ laikas/ krantinės date: time: krantinės date: time:
Nr./ from Nr./to Berth No. Berth No. |
|||||||
|
LPT budintis NSS watchkeeper |
||||||
Oficialiai atsakingas klientas (v., pavardė ir parašas)/ Customer Official in Charge (Name and Signature) |
Laivo kapitonas (v., pavardė, data, parašas)/ Master (Name and Surname, Date and Signature) |
Papildyta priedu:
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
Klaipėdos valstybinio jūrų
uosto laivybos taisyklių
11 priedas
ISPS Ship arrival information pro-forma
Išankstinio pranešimo apie atplaukimą pagal ISPS forma
Port of Contact
Atvykimo uostas
(acc. Solas XI-2 R. Pt.2.1)
(pagal Solas XI-2 nuorodos dalį 2.1)
Vessel Name Laivo pavadinimas |
Call Sign Šaukiniai |
Vessel IMO Number Laivo TJO numeris |
MMSI No. Palydovinis mobilus laivo identifikavimo (MMSI) numeris |
Country of Registry Laivo vėliava |
|
|
|
|
|
|
|
Registered Owner Laivo savininkas |
Operator Laivo operatorius |
Classification Society Klasifikacinė bendrovė |
|||
|
|
|
|||
Name of Vessel`s Charter Laivo frachtuotojo pavadinimas |
Reporting Party Name Pranešantysis |
Reporting Party Telephone Number Pranešančiojo telefono numeris |
|||
|
|
|
|||
Reporting Company Pranešanti kompanija |
Vessel's Current Position (Lat/ Lon) Dabartinė laivo padėtis |
Date/Time of Report Pranešimo data/laikas |
|||
|
|
|
|||
Ship's Security Certificate Laivo saugumo sertifikatas |
|||||
Date of Issuance Išdavimo data |
Date of Expiration Galiojimo laikas |
Issuing Agency Išdavusi bendrovė |
|||
|
|
|
|||
Current Security Level of Vessel Dabartinis laivo saugumo lygis |
|
|
|||
Current Voyage Information Reiso informacija |
|||||
Last Port of Call Paskutinis uostas |
Date of Departure Išvykimo data |
Time of Departure Išvykimo laikas |
|||
|
|
|
|||
Port of Destination Paskirties uostas |
Estimated Date of Arrival Numatoma atvykimo data |
Estimated Time of Arrival at Klaipeda Pilot Numatomas atvykimo laikas prie Klaipėdos |
|||
|
|
|
|||
Agent Agentas |
Agent 24 Hour Telephone Number Visą parą budinčio agento telefonas |
Agent Fax Number Agento fakso numeris |
|||
|
|
|
|||
List Ports of Call (10) Paskutiniai aplankyti uostai (10) |
|||||
Port Uosto pavadinimas |
Country Šalis |
Arrival Atvykimas |
Departure Išvykimas |
Security Level of Port Uosto saugumo lygis |
Comment Pastabos |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Master/ Ship Security Officer__________________________
Kapitonas/ laivo apsaugos pareigūnas___________________
Papildyta priedu:
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 47, 2001-02-13, Žin., 2001, Nr. 17-529 (2001-02-23), i. k. 1012210ISAK00000047
Dėl Dokumentų, kuriuos privaloma pateikti tikrinimą atliekančioms institucijoms, laivui atplaukus į Lietuvos Respublikos jūrų uostą ir išplaukiant iš jo, pildymo, pateikimo ir saugojimo tvarkos patvirtinimo
2.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-422, 2003-07-11, Žin., 2003, Nr. 77-3537 (2003-08-06), i. k. 1032210ISAK0003-422
Dėl kai kurių susisiekimo ministro įsakymų pakeitimo ir pripažinimo netekusiais galios
3.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-599, 2003-11-03, Žin., 2003, Nr. 113-5086 (2003-12-03), i. k. 1032210ISAK0003-599
Dėl susisiekimo ministro 1998 m. liepos 16 d. įsakymo Nr. 286 "Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-128, 2004-03-19, Žin., 2004, Nr. 46-1543 (2004-03-27), i. k. 1042210ISAK0003-128
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1998 m. liepos 16 d. įsakymo Nr. 286 "Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
5.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas
Nr. 3-547, 2004-12-02, Žin., 2004, Nr. 179-6643 (2004-12-14), i. k. 1042210ISAK0003-547
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 1998 m. liepos 16 d. įsakymo Nr. 286 "Dėl Klaipėdos valstybinio jūrų uosto laivybos taisyklių patvirtinimo" pakeitimo