Suvestinė redakcija nuo 2025-02-12 iki 2025-04-30

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2013, Nr. 15-763, i. k. 113225CISAK00T1-136

 

Nauja redakcija nuo 2024-08-06:

Nr. T1-290, 2024-08-05, paskelbta TAR 2024-08-05, i. k. 2024-14131

 

VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS

PRIE Sveikatos Apsaugos Ministerijos

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos NeplaninIŲ asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės PATIKRINIMŲ IR GALIMAI NETEISĖTOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLOS PATIKRINIMŲ ATLIKIMO tvarkos APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2013 m. vasario 6 d. Nr. T1-136

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymo 33 punktu, Sveikatos sistemos įstatymo 75 straipsnio 2 dalies 6 punktu, Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų, patvirtintų 2011 m. rugsėjo 7 d. Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro įsakymu Nr. V-839 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos nuostatų patvirtinimo“, 17.1, 17.2 ir 17.3 papunkčiais ir Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekso 589 straipsnio 1 dalies 56 punktu,

t v i r t i n u Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo tvarkos aprašą (pridedama).“

 

 

 

Direktorius                                                                                        Juozas Galdikas

 

 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai

tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2013 m. vasario 6 d. įsakymu Nr. T1-136

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai

tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2025 m. vasario 11 d. įsakymo Nr. T1-48 redakcija)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos NeplaninIŲ asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės PATIKRINIMŲ IR GALIMAI NETEISĖTOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLOS PATIKRINIMŲ ATLIKIMO tvarkos APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato Tarnybos atliekamų asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių asmens sveikatos priežiūros įstaigų (toliau – Įstaiga) neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų (toliau – Neplaninis patikrinimas) bei asmens sveikatos priežiūros paslaugas galimai neteisėtai teikiančių subjektų (fizinių ir (ar) juridinių asmenų) patikrinimų (toliau – Galimai neteisėtos veiklos patikrinimas) (toliau kartu – Patikrinimai) pagrindus, tvarką ir trukmę. Tarnybos atliekamiems papildomosios ir alternatyviosios sveikatos priežiūros paslaugas teikiančių subjektų veiklos patikrinimams mutatis mutandis taikomos šio Aprašo nuostatos, reglamentuojančios Galimai neteisėtos veikos patikrinimų tvarką.

2. Šiame Apraše vartojamos sąvokos:

2.1. Neplaninis asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimas – Tarnybos atliekamas neplaninis asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės įvertinimas, kurio metu nustatoma Įstaigų veiklos atitiktis teisės aktų reikalavimams.

2.2. Neteisėta asmens sveikatos priežiūros veikla – tai subjekto, neturinčio teisės verstis asmens sveikatos priežiūros veikla, asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimas ne Įstaigoje.

2.3. Mažareikšmis teisės aktų reikalavimų pažeidimas – teisės aktų pažeidimai arba techninės klaidos, kuriais padaromas nežymus poveikis saugomam gėriui (vertybei). 

3. Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse, Lietuvos Respublikos sveikatos sistemos įstatyme, Lietuvos Respublikos sveikatos priežiūros įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatyme, Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2008 m. balandžio 29 d. įsakymu Nr. V-338 „Dėl Minimalių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės reikalavimų aprašo tvirtinimo“, vartojamas sąvokas.

4. Tarnybos atliekamo Neplaninio patikrinimo tikslai:

4.1.    nustatyti, ar Įstaigos veikla, susijusi su asmens sveikatos priežiūra, atitinka teisės aktų reikalavimus;

4.2.    teikti rekomendacijas Įstaigai dėl jos veiklos, susijusios su asmens sveikatos priežiūra, kokybės gerinimo;

4.3.    teikti metodinę pagalbą, konsultuojant asmens sveikatos priežiūros įstaigas jų veiklos klausimais.

5. Tarnybos atliekamo Galimai neteisėtos veiklos patikrinimo tikslai:

5.1.    nustatyti, ar subjekto, neturinčio teisės verstis asmens sveikatos priežiūra, veikla turi asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimui būdingų požymių; 

5.2.    nustačius Aprašo 5.1 papunktyje nurodytas aplinkybes, traukti atsakingus asmenis administracinėn atsakomybėn už neteisėtą vertimąsi sveikatinimo veikla.

6. Tarnybos darbuotojas, dirbantis pagal darbo sutartį, ar valstybės tarnautojas, (toliau – Tarnybos darbuotojas) atlikdamas Patikrinimus, vadovaujasi Lietuvos Respublikos valstybės tarnybos įstatymo 4 straipsnyje ir Viešojo administravimo įstatymo 3 straipsnyje įtvirtintais principais.

7. Jeigu yra priežastys, galinčios sukelti Tarnybos darbuotojo viešųjų ir privačių interesų konfliktą, Tarnybos darbuotojas nusišalina arba yra nušalinamas nuo Patikrinimų atlikimo Tarnybos direktoriaus įsakymu nustatyta tvarka.

8. Už tinkamą Aprašo įgyvendinimą atsako visi Patikrinimą atliekantys Tarnybos darbuotojai.

 

II SKYRIUS

PATIKRINIMŲ ATLIKIMO PAGRINDAI

 

9. Neplaninio patikrinimo metu gali būti tikrinama visa Įstaigos veikla, susijusi su asmens sveikatos priežiūra, ar jos dalis.

10. Tarnyba Neplaninį patikrinimą atlieka šiais atvejais:

10.1.  gavus Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos pavedimą;

10.2.  kai Neplaninio patikrinimo atlikimo pagrindą nustato įstatymas.

11. Tarnyba gali atlikti Neplaninį patikrinimą:

11.1.  jei įvertinus turimą informaciją kyla įtarimų dėl Įstaigos veiklos, kuri gali kelti grėsmę teisės normų saugomoms vertybėms;

11.2gavusi anoniminį skundą dėl konkrečios Įstaigos veiksmų ar neveikimo, kai įvertinus turimą informaciją kyla įtarimų, kad Įstaigos veikla gali kelti grėsmę teisės normų saugomoms vertybėms;

11.3. siekiant užtikrinti, kad buvo pašalinti ankstesnio Įstaigos veiklos patikrinimo metu nustatyti teisės aktų pažeidimai ir įgyvendinti priimti sprendimai.

12. Tarnyba Galimai neteisėtos veiklos patikrinimą atlieka gavusi Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos pavedimą.

13. Tarnyba gali atlikti Galimai neteisėtos veiklos patikrinimą, jei yra gauta informacijos ar kilo pagrįstų įtarimų, jog subjektas verčiasi galimai neteisėta asmens sveikatos priežiūros veikla.

14. Patikrinimų objektas priklauso nuo Patikrinimo atlikimo pagrindo.

 

III SKYRIUS

Patikrinimų ATLIKIMO TVARKA

 

15. Patikrinimas gali būti atliekamas Įstaigos ar subjekto, dėl kurių teikiamų paslaugų pradėtas Patikrinimas, veiklos vietoje arba dokumentų vertinimo būdu, nevykstant į Įstaigos ar subjekto, dėl kurių teikiamų paslaugų pradėtas Patikrinimas, veiklos vietą, taip pat derinant abu šiame punkte nurodytus būdus.

16. Patikrinimui atlikti reikalingų dokumentų kopijos ir (ar), jei reikia, Įstaigos ar subjekto (jų darbuotojų) paaiškinimai privalo būti pateikti per Tarnybos nurodytą terminą, tačiau ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo Tarnybos rašytinio prašymo gavimo dienos. Atliekant Neplaninį patikrinimą, Įstaigai pateikiamas Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo dokumentų sąrašas (1 priedas), kuris gali būti koreguojamas, atsižvelgiant į patikrinimo objektą.

17. Atliekant Patikrinimą vietoje, vykstama į Įstaigą ar subjektą, dėl kurio teikiamų paslaugų pradėtas Patikrinimas, jos / jo iš anksto neįspėjus, išskyrus atvejus, kai pranešti būtina, siekiant tinkamai atlikti Patikrinimą. Atliekant Neplaninį patikrinimą Įstaigos veiklos vietoje, pildomas Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo aktas (2 priedas), o atliekant Galimai neteisėtos veiklos patikrinimą subjekto veiklos vietoje – Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo aktas (3 priedas), kurių antrieji egzemplioriai pateikiami tikrintai Įstaigai arba subjektui.

18. Atlikęs Neplaninio patikrinimo veiksmus Įstaigos veiklos vietoje ir (ar) gavęs iš šios Įstaigos Aprašo 16 punkte nurodytų visų Neplaniniam patikrinimui atlikti reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, Įstaigos darbuotojų paaiškinimus bei juos įvertinęs, Tarnybos darbuotojas parengia Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos (4 priedas) projektą dėl atitinkamų Įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės įvertinimo.

19. Atlikęs Galimai neteisėtos veiklos patikrinimo veiksmus subjekto veiklos vietoje ir (ar) gavęs iš šio subjekto Aprašo 16 punkte nurodytų visų Galimai neteisėtos veiklos patikrinimui atlikti reikalingų dokumentų kopijas ir (ar), jei reikia, subjekto ar jo darbuotojų paaiškinimus bei juos įvertinęs, Tarnybos darbuotojas parengia Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitos (5 priedas) projektą dėl subjekto galimai neteisėtai teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų. Šiame punkte nurodytos ataskaitos projektas nerengiamas Aprašo 33 punkte nurodytu atveju.

20. Tarnyba Patikrinimams atlikti gali pasitelkti kitas valdžios institucijas ir įstaigas, medicinos specialistus-konsultantus.

21. Patikrinimo atlikimas Tarnyboje turi būti baigtas per 5 mėnesius nuo Aprašo 10–13 punktuose nurodytų aplinkybių atsiradimo dienos.

22. Motyvuotu Tarnybos direktoriaus įsakymu Patikrinimo atlikimo terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam kaip 3 mėnesių laikotarpiui:

22.1.  dėl nagrinėjamo atvejo sudėtingumo (ilgas tiriamų paslaugų teikimo laikotarpis,  didelis skundžiamų aplinkybių kiekis, klinikinis atvejo sudėtingumas);

22.2.  Patikrinimo atlikimo metu paaiškėjus poreikiui gauti papildomą informaciją iš kitų asmens sveikatos priežiūros įstaigų ar valstybinių institucijų;

22.3.  Patikrinimo atlikimo metu paaiškėjus poreikiui gauti medicinos specialistų-konsultantų išvadas ir iki šio Patikrinimo termino pabaigos nepavykus gauti išvadų ir (ar) jų tinkamai įvertinti;

22.4.  kitų objektyvių priežasčių.

23. Informacija apie Tarnybos priimtą sprendimą pratęsti Patikrinimo atlikimo terminą suinteresuotoms šalims išsiunčiama per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo. Tais atvejais, kai Patikrinimui atlikti reikalingi medicininiai dokumentai yra pateikti teismui, ekspertizę atliekančiam subjektui ar ikiteisminio tyrimo institucijoms ir nėra aišku, kada bus gauti dokumentai iš nurodytų subjektų, laikotarpis, kurio metu medicininiai dokumentai yra pas nurodytus subjektus, nėra įskaitomas į Aprašo 21 ir 22 punktuose nurodytus Patikrinimo atlikimo terminus.

24. Neplaninis patikrinimas, dėl kurio yra priimtas šio Aprašo 25 punkte nurodytas Tarnybos sprendimas, atliekamas iš naujo, taikant 3 mėnesių terminą, kai:

24.1. paaiškėja naujos aplinkybės, egzistavusios Neplaninio patikrinimo atlikimo metu, kurios Tarnybai nebuvo žinomos;

24.2. paaiškėja Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos turinio faktinės ir (ar) teisinės klaidos, reikšmingos Tarnybos priimto sprendimo teisėtumui ir pagrįstumui.

241. Pradėjus Neplaninį patikrinimą, kurio objektas yra medicininės pažymos, išduotos pacientui vadovaujantis Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2007 m. gruodžio 4 d. įsakymu Nr. V-989 „Dėl Statistinės apskaitos formos Nr. 094-1/a „Medicininė pažyma dėl neatvykimo į ikiteisminio tyrimo įstaigą, prokuratūrą ar teismą“ patvirtinimo“, (toliau – medicininė pažyma) teisėtumas, prieš atliekant Aprašo 15–24 nurodytus veiksmus, visa Tarnybos turima su numatomu patikrinimu susijusi informacija yra pateikiama Įstaigai, išdavusiai medicininę pažymą, nurodant per nustatytą terminą įvertinti šios medicininės pažymos išdavimo pacientui pagrįstumą ir teisėtumą bei pateikti Tarnybai šio nagrinėjimo rezultatus.

242. Jei Įstaiga, išdavusi medicininę pažymą, Tarnybos nurodymu įvertinusi medicininės pažymos išdavimo pacientui pagrįstumą ir teisėtumą nustato, jog pažyma pacientui buvo išduota nepagrįstai ir neteisėtai, ir savo iniciatyva panaikina pacientui išduotą medicininę pažymą, Neplaninis patikrinimas nutraukiamas ir apie jo rezultatus informuojama Aprašo 35 punkto nustatyta tvarka.

243. Jei Įstaiga, išdavusi medicininę pažymą, Tarnybos nurodymu įvertinusi medicininės pažymos išdavimo pacientui pagrįstumą ir teisėtumą, nustato, kad medicininė pažyma pacientui išduota pagrįstai ir teisėtai, ir pateikia Tarnybai tokio sprendimo argumentus, Tarnyba įvertina pateiktą atsakymą ir priima:

243.1. Aprašo 242 punkte nurodytą sprendimą, kai Įstaigos atsakymas pagrindžia medicininės pažymos išdavimo pacientui teisėtumą ir pagrįstumą;

243.2. sprendimą tęsti Neplaninį patikrinimą Aprašo 15–24 punktuose nustatyta tvarka, kai Įstaigos atsakymas nepagrindžia medicininės pažymos išdavimo pacientui teisėtumo ir pagrįstumo.

 

IV SKYRIUS

PATIKRINIMŲ ATLIKIMO ĮFORMINIMAS

 

25. Neplaninio patikrinimo atlikimas Tarnyboje baigiamas ir priimtas sprendimas įforminamas patvirtinant Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitą. Šioje ataskaitoje gali būti teikiamos rekomendacijos Įstaigai dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir (ar) kokybės gerinimo. Tais atvejais, kai Įstaiga yra įspėjama dėl teisės aktų reikalavimų pažeidimų, šiame punkte nurodytoje ataskaitoje privalo būti nurodomas pažeidimų, jei jie yra šalintini, pašalinimo terminas ir pareiga Įstaigai informuoti Tarnybą apie minėtų pažeidimų pašalinimo rezultatus. Esant Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 59 straipsnyje numatytiems pagrindams, klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo Įstaigai kartu su šiame punkte nurodytos ataskaitos projektu svarstomas Aprašo 26 punkte nustatyta tvarka.

26. Esant Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 59 straipsnyje numatytiems pagrindams, klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo Įstaigai svarstomas dalyvaujant Įstaigos atstovui. Apie nurodytą svarstymą Įstaiga informuojama ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas (skaičiuojant nuo pranešimo išsiuntimo dienos), pateikiant Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos projektą. Išimtiniais atvejais, esant motyvuotam Įstaigos prašymui, šis terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam nei 10 darbo dienų terminui. Šiame punkte nurodytos ataskaitos projekto svarstymas protokoluojamas, pildant Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus ataskaitos dėl neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo atlikimo projekto svarstymo protokolą (6 priedas). Esant poreikiui, Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos projekto svarstymo metu gali būti daromas garso įrašas, kuris tampa minėto protokolo sudėtine dalimi. Jei Įstaigos atstovas (-ai) nurodytu laiku neatvyksta, šiame punkte nurodyta ataskaita priimama be šiame punkte nurodyto svarstymo. Jei Įstaigos atstovas (-ai) raštu praneša apie nedalyvavimą šiame punkte nurodytame svarstyme, sprendimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo Įstaigai gali būti priimamas pranešimo gavimo dieną.

27. Kai atliekant Neplaninį patikrinimą nustatomas tik mažareikšmis (-iai) teisės aktų reikalavimų pažeidimas (-ai), kartu su Aprašo 26 punkte nurodytos ataskaitos projektu Įstaigai pateikiamas rašytinis nurodymas, įpareigojant Įstaigą iki Tarnybos nurodyto termino, kuris negali būti ilgesnis nei 3 darbo dienos, pašalinti mažareikšmį (-ius) teisės aktų reikalavimų pažeidimą (-us), pateikiant Tarnybai tokio pažeidimo pašalinimo faktą įrodančius dokumentus. Išimtiniais atvejais, esant motyvuotam Įstaigos prašymui, šis terminas gali būti pratęstas ne ilgesniam nei 10 darbo dienų terminui.

28. Jei Įstaiga per nurodytą terminą pašalina visus Tarnybos nustatytus mažareikšmius teisės aktų reikalavimų pažeidimus ir pateikia Tarnybai tokio pažeidimo (-ų) pašalinimo faktą įrodančius dokumentus, klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo nebesvarstomas ir Aprašo 25 punkte nurodyta ataskaita patvirtinama netaikant Aprašo 26 punkte nustatytos tvarkos. Jei Įstaiga iki Tarnybos nurodyto termino nepašalina visų Tarnybos nustatytų mažareikšmių teisės aktų reikalavimų pažeidimų, klausimas dėl poveikio priemonių ir (ar) sankcijų taikymo ir Aprašo 25 punkte nurodytos ataskaitos projektas svarstomas Aprašo 26 punkte nustatyta tvarka.

29. Tarnyba, skirdama Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalyje nurodytas poveikio priemones ir (ar) sankcijas, vadovaujasi šiais nurodytų poveikio priemonių ir (ar) sankcijų pasirinkimo kriterijais:

29.1. kai nustatyti šiurkštūs teisės aktų reikalavimų pažeidimai, susiję su įstatymuose ar kituose teisės aktuose nustatytų pareigų neatlikimu ar netinkamu jų atlikimu teikiant pacientui asmens sveikatos priežiūros paslaugas, išskyrus Aprašo 29.2 papunktyje nustatytą atvejį, Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 2 punkte numatytą administracinę atsakomybę pažeidimą padariusiam asmens sveikatos priežiūros specialistui, surašydama administracinių nusižengimų protokolą Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka;

29.2. kai nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra susiję su asmens sveikatos priežiūros specialisto netinkamai pasirinkta diagnostikos ir gydymo taktika pagal asmens sveikatos priežiūros specialisto profesinę kompetenciją, Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 3 punkte numatytą reikalavimą, kad būtų patikrinta asmens sveikatos priežiūros specialisto profesinė kvalifikacija;

29.3. kai nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra susiję su asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimu neturint įstaigos asmens sveikatos priežiūros licencijos atitinkamoms paslaugoms teikti ir (ar) neturint reikiamos asmens sveikatos priežiūros specialisto licencijos, Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 2 punkte numatytą administracinę atsakomybę asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovui ir (ar) specialistui, teikiančiam asmens sveikatos priežiūros paslaugas neturint reikiamos licencijos, surašydama administracinių nusižengimų protokolą Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka;

29.4. kai nustatyti šiurkštūs įstatymų ir kitų teisės aktų nustatytos tvarkos pažeidimai, išskyrus Aprašo 29.3 papunktyje nustatytus atvejus, Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 2 punkte numatytą administracinę atsakomybę Įstaigos vadovui Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka;

29.5. kai nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra susiję su Įstaigos asmens sveikatos priežiūros paslaugoms teikti būtinų teisės aktuose reglamentuotų reikalavimų, keliamų medicinos priemonėms, personalui, higienai, vykdymo neužtikrinimu ir šių pažeidimų Įstaiga nepašalino iki Tarnybos nustatyto termino pabaigos. Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 4 punkte numatytą sankciją sustabdyti visų ar dalies Įstaigos teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimą;

29.6. kai nustatyti teisės aktų reikalavimų pažeidimai yra susiję su kitais, Aprašo 29.1–29.5 papunkčiuose nenumatytais atvejais, Tarnyba taiko Sveikatos priežiūros įstaigų įstatymo 58 straipsnio 1 dalies 1 punkte numatytą įspėjimą įstaigai dėl jos veiklos trūkumų ir pažeidimų, nustatydama konkrečius jų pašalinimo terminus, jeigu jų pašalinimas yra įmanomas.

30. Patvirtinus Aprašo 25 punkte nurodytą ataskaitą, Tarnyba per 3 darbo dienas nuo šios ataskaitos patvirtinimo Aprašo 35 punkte nurodytiems subjektams išsiunčia minėtos ataskaitos kopiją.

31. Galimai neteisėtos veiklos patikrinimas baigiamas ir priimtas sprendimas įforminamas patvirtinant Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitą, išskyrus Aprašo 33 punkte nurodytą atvejį, kai minėtos ataskaitos projektas nerengiamas.

32. Kai atlikus Galimai neteisėtos veiklos patikrinimą nustatoma pakankamai faktinių duomenų, leidžiančių konstatuoti neteisėtai teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų faktą, Tarnybos darbuotojas Aprašo 31 punkte nurodytos ataskaitos pagrindu surašo administracinio teisės nusižengimo protokolą Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka subjektui, neteisėtai teikusiam asmens sveikatos priežiūros paslaugas.

33. Jei Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo subjekto veiklos vietoje metu nustatoma pakankamai faktinių duomenų, leidžiančių konstatuoti neteisėtai teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų faktą, subjektui, neteisėtai teikusiam asmens sveikatos priežiūros paslaugas, administracinio teisės nusižengimo protokolas surašomas Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo akto pagrindu. Tokiu atveju Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitos projektas nerengiamas.

34. Patvirtinus šio Aprašo 31 punkte nurodytą Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitą, Tarnyba per 3 darbo dienas nuo minėtos ataskaitos patvirtinimo šio Aprašo 35 punkte nurodytiems subjektams išsiunčia nurodytos ataskaitos kopiją.

 

V SKYRIUS

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

35. Informacija, susijusi su atliktu Patikrinimu, teikiama:

35.1. Įstaigai arba subjektui, kurio veikla tikrinta, ir asmeniui, inicijavusiam Patikrinimo atlikimą, jei pastarasis turi teisę gauti tokią informaciją pagal Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatymą, pateikiant Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos arba Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitos kopiją, išskyrus Apraše nustatytus atvejus, kai šiame papunktyje nurodytų ataskaitų projektai nerengiami;

35.2. kitiems asmenims, inicijavusiems Patikrinimų atlikimą – tokia apimtimi, kad informacijos atskleidimas nepažeistų Pacientų teisių ir žalos sveikatai atlyginimo įstatyme ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamente (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB nustatytų konfidencialumo reikalavimų (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas);

35.3. pacientui (jo atstovui) – gavus paciento ar jo atstovo prašymą pateikti informaciją, susijusią su atliktu Patikrinimu, jei yra pateikti paciento (jo atstovo) tapatybę bei atstovavimą patvirtinantys dokumentai, patvirtinti teisės aktų nustatyta tvarka.

36. Tarnybos surašyti administracinio nusižengimai protokolai skundžiami Administracinių nusižengimų kodekso nustatyta tvarka. Kiti Tarnybos sprendimai, priimti vadovaujantis Aprašu, per 30 dienų nuo sprendimo įteikimo dienos gali būti skundžiami Lietuvos administracinių ginčų komisijai ar Regionų administraciniam teismui.

____________

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai

tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių

asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir

kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens

sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo

tvarkos aprašo 1 priedas

 

 

(Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo dokumentų sąrašo forma)

 

NEPLANINIO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO IR KOKYBĖS PATIKRINIMO NR.      DOKUMENTŲ SĄRAŠAS

 

1.

Ambulatorinė asmens sveikatos istorija (apskaitos forma Nr. 025/a)

£[]

2.

Gydymo stacionare ligos istorija (-os) (apskaitos forma Nr. 003/a)

£[]

3.

Asmens ambulatorinio gydymo apskaitos kortelė (apskaitos forma Nr. 025-1/a-LK)

£[]

4.

Nėštumo ir gimdymo istorija (apskaitos forma Nr. 096/a)

£[]

5.

Naujagimio raidos istorija (apskaitos forma Nr. 097/a)

£[]

6.

Odontologo įrašai (Asmens sveikatos istorija Nr..., apskaitos forma Nr. 025-043/a)

£[]

7.

Greitosios medicinos pagalbos kvietimo kortelė (apskaitos forma Nr. 110/a)

£[]

8.

Medicininių dokumentų pildymo tvarka

£[]

9.

Pacientui asmens sveikatos priežiūros paslaugas teikusių medicinos specialistų sąrašas, nurodant jų darbo sutartyje nurodytas pareigas, šių specialistų bei struktūrinio padalinio vadovo pareigų instrukcijos

£[]

10.

Struktūrinio padalinio (padalinių), kuriame (kuriuose) pacientui buvo teiktos paslaugos, darbo organizavimo tvarka

£[]

11.

Paciento teisių ir pareigų įgyvendinimo tvarka

£[]

12.

Pacientų skundų nagrinėjimo tvarka

£[]

13.

Informacijos pacientams (jų atstovams) teikimo tvarka

£[]

14.

Sutikimo dėl sveikatos priežiūros paslaugų teikimo aprašo reikalavimų įgyvendinimo tvarka

£[]

15.

Kiti darbo reglamentai, kuriais buvo ar turėjo būti vadovaujamasi nurodytam pacientui teikiant paslaugas

£[]

16.

Būtinosios ir planinės medicininės pagalbos paslaugų teikimo tvarka

£[]

17.

Specialistų konsultacijų organizavimo tvarka

£[]

18.

Gydymo ir diagnostikos protokolai, kurie buvo ar turėjo būti taikomi nurodytam pacientui

£[]

19.

Kitos medicininių dokumentų apskaitos formos

£[]

20.

Mirčių atvejų nagrinėjimo tvarka

£[]

21.

Vidaus medicininio audito veikla

£[]

21.1.

Įsakymas dėl vidaus medicininio audito sudarymo

£[]

21.2.

Vidaus medicininio audito grupės vadovo ir narių kvalifikacijos kėlimo dokumentai

£[]

21.3.

Vidaus medicininio audito veiklos aprašas

£[]

21.4.

Metinis vidaus medicininio audito planas

£[]

21.5.

Metinė vidaus medicininio audito ataskaita

£[]

22.

Neatitikčių registravimas

£[]

23.

Neatitikčių analizė

£[]

24.

Pacientų apklausa

£[]

25.

Nepageidaujamų įvykių registras

£[]

26.

Kiti, Jūsų manymu, svarbūs tyrimui įstaigos veiklą reglamentuojantys vidaus dokumentai

£[]

27.

Medicinos specialistų paaiškinimai, atsakant į pateiktus klausimus:

£[]

27.1.

 

£[]

27.2.

 

£[]

_________________

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai

tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių

asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir

kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens

sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo

tvarkos aprašo 2 priedas

 

 

(Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo akto forma)

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

NEPLANINIO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO IR KOKYBĖS PATIKRINIMO AKTAS

 

___________ Nr. _____

(data)

____________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) darbuotojas (-ai)  ____________________________ , dalyvaujant ______

(tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos atstovų pareigos, vardai ir pavardės)

atliko neplaninį: ______________________________________________________________

(tikrinamos asmens sveikatos priežiūros įstaigos pavadinimas, kodas, tikrinimo adresas (-ai))

teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimą.

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo objektas:                  

Pastabos: ___________________________________________________________________

 

PRIDEDAMA: ______________________________________________________________

 

Iš viso prie šio akto pridedamų lapų: ______________________

 

Asmens sveikatos priežiūros įstaigos darbuotojų paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją prašome pateikti iki: ________________________________________

 

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo aktas surašytas dviem egzemplioriais.

 

 

Tarnybos darbuotojas (-ai)

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

Su Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo aktu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau. Trūkstamus dokumentus, paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją įsipareigojame pateikti per Tarnybos darbuotojo (-jų), nurodytą laiką (jei nurodyti nepateikti dokumentai ar kita informacija).

 

_____________

(Asmens sveikatos priežiūros įstaigos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai

tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių

asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir

kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens

sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo

tvarkos aprašo 3 priedas

 

 

(Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo akto forma)

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

GALIMAI NETEISĖTOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLOS PATIKRINIMO AKTAS

 

___________ Nr. _____

(data)

 

____________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) darbuotojas____________________________________, dalyvaujant __________________________________________________________________________ ,

(tikrinamo subjekto atstovų pareigos, vardai ir pavardės)

atliko: _____________________________________________________________________ .

(tikrinamo subjekto pavadinimas, kodas, tikrinimo adresas (-ai))

vertimosi galimai neteisėta asmens sveikatos priežiūros veikla patikrinimą.

 

Vertimosi galimai neteisėta asmens sveikatos priežiūros veikla patikrinimo objektas: ______ .

 

Pastabos: ___________________________________________________________________ .

 

PRIDEDAMA: ______________________________________________________________ .

 

Iš viso prie šio akto pridedamų lapų: _____________________________________________ .

 

Subjekto, kurio veikla tikrinta, darbuotojų paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją prašome pateikti iki: ________________________________________________ .

 

Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo aktas surašytas dviem egzemplioriais.

 

 

Tarnybos darbuotojas (-ai)

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

 

 

 

Su Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo aktu susipažinau ir vieną egzempliorių gavau. Trūkstamus dokumentus, paaiškinimus ir juos pagrindžiančius dokumentus arba kitą trūkstamą informaciją įsipareigojame pateikti per Tarnybos darbuotojo (-jų) nurodytą laiką (jei nurodyti nepateikti dokumentai ar kita informacija).

 

 

_____________

(Tikrinamo subjekto vadovo arba jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas)

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos neplaninių asmens sveikatos

priežiūros paslaugų prieinamumo ir

kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos

asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų

atlikimo tvarkos aprašo 4 priedas

 

(Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos forma)

 

NEPLANINIO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO IR KOKYBĖS PATIKRINIMO ataskaitA

 

___________ Nr. _________

(data)

_______________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) pagal _____________________________________________________________

(nurodomas priežiūros atlikimo pagrindas)

atliko neplaninį asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimą                            .

(įstaigos pavadinimas)

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo objektas: pacientui  

(jei yra) (vardas, pavardė)

20__m. _____ mėn. ___ d. (ne-) teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų atitiktis teisės aktų reikalavimams.

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo metu vertinta:           .

(įstaigos paaiškinimai ir pateikti dokumentai)

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo metu nustatyta, kad: ______________________________________________________________.

 

Neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo išvados                      : __________________________________________________________________________ .

 

Tarnybos teikiamos rekomendacijos asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumui ir (ar) kokybei gerinti: ___________________________________________________________________________ .

 

Tarnybos taikomos poveikio priemonės: __________________________________________ .

 

Apskundimo tvarka: __________________________________________________________ .

 

Pacientų teisių ir paslaugų kokybės priežiūros skyriaus darbuotojas

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

Pacientų teisių ir paslaugų kokybės priežiūros skyriaus vedėjas

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos neplaninių asmens sveikatos

priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų

ir galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros

veiklos patikrinimų atlikimo

tvarkos aprašo 5 priedas

 

 

(Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo ataskaitos forma)

 

GALIMAI NETEISĖTOS ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLOS PATIKRINIMO ataskaitA

 

___________ Nr. _________

(data)

_______________________

(sudarymo vieta)

 

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) pagal _____________________________________________________________

(nurodomas galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo atlikimo pagrindas)

 

atliko ______________________________________________________________________

(tikrinamo subjekto pavadinimas)

pacientui ___________________________________________________________________

(jei yra) (vardas, pavardė)

20__m. _____ mėn. ___ d. (ne-) galimai neteisėtai teiktų asmens sveikatos priežiūros paslaugų patikrinimą.

Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo objektas:______________

Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo metu vertinta:

___________________________________________________________________________ .

(tikrinamo subjekto paaiškinimai ir pateikti dokumentai)

 

Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo metu nustatyta, kad:

__________________________________________________________________________ .

Galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimo išvados: _____________ .

 

Tarnybos taikomos poveikio priemonės: __________________________________________ .

 

Apskundimo tvarka: __________________________________________________________ .

 

 

Pacientų teisių ir paslaugų kokybės priežiūros skyriaus darbuotojas

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

 

Pacientų teisių ir paslaugų kokybės priežiūros skyriaus vedėjas

_________

(parašas)

________________

(vardas ir pavardė)

_______________

 

 

 

Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros

veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos

ministerijos neplaninių asmens sveikatos

priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės

patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens sveikatos

priežiūros veikos patikrinimų atlikimo

tvarkos aprašo 6 priedas

 

 

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninio asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimo ataskaitos projekto svarstymo protokolo forma)

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

NEPLANINIO ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS PASLAUGŲ PRIEINAMUMO IR KOKYBĖS PATIKRINIMO ATASKAITOS PROJEKTO SVARSTYMO PROTOKOLAS

 

_________________ Nr. _____________

(data)

Vilnius

 

1. Įstaiga, dėl kurios atliktas neplaninis asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimas: _____________________________________________________________ .

 

2. Ataskaitos svarstyme dalyvauja: _______________________________________________.

 

2.1. Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) atstovai:

Svarstymo pirmininkas: ___________________________________________________________ ;

Svarstymo sekretorius: ____________________________________________________________ ;

Svarstymo nariai: _________________________________________________________________ .

 

2.2. Asmens sveikatos priežiūros įstaigos (toliau – ASPĮ) atstovai: _____________________ .

 

3. ASPĮ atstovų pastabos ir pasiūlymai: ___________________________________________ .

 

4. ASPĮ atstovų pateiktų pastabų ir pasiūlymų įvertinimas ir priimti sprendimai: _______________________________________________________________________________ .

 

5. Protokolo priedai: __________________________________________________________ .

 

 

Svarstymo pirmininkas                      _______________               ___________________

                                                                    (parašas)                                   (vardas ir pavardė)

 

Svarstymo sekretorius                        _______________              ____________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1237, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-09, i. k. 2014-12029

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-94, 2015-01-20, paskelbta TAR 2015-01-22, i. k. 2015-00920

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-77, 2017-01-20, paskelbta TAR 2017-01-23, i. k. 2017-01284

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų kokybės kontrolių atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

4.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-290, 2024-08-05, paskelbta TAR 2024-08-05, i. k. 2024-14131

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-48, 2025-02-11, paskelbta TAR 2025-02-11, i. k. 2025-02141

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2013 m. vasario 6 d. įsakymo Nr. T1-136 „Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos neplaninių asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo ir kokybės patikrinimų ir galimai neteisėtos asmens sveikatos priežiūros veiklos patikrinimų atlikimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ pakeitimo