Nutarimas netenka galios 2001-02-01:

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 95, 2001-01-26, Žin., 2001, Nr. 10-291 (2001-01-31), i. k. 1011100NUTA00000095

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų dėl laikinojo Lietuvos geležinkelių statuto pripažinimo netekusiais galios

 

Suvestinė redakcija nuo 1996-08-29 iki 2001-01-31

 

Nutarimas paskelbtas: Žin. 1992, Nr. 33-1024, i. k. 0921100NUTA00000803

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ

 

N U T A R I M A S

DĖL LAIKINOJO LIETUVOS GELEŽINKELIŲ STATUTO PATVIRTINIMO

 

1992 m. spalio 26 d. Nr. 803

Vilnius

 

 

Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

Patvirtinti Laikinąjį Lietuvos geležinkelių statutą (pridedama).

 

 

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS MINISTRAS PIRMININKAS            ALEKSANDRAS ABIŠALA

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos Vyriausybės

1992 m. spalio 26 d. nutarimu Nr. 803

 

LAIKINASIS LIETUVOS GELEŽINKELIŲ STATUTAS

 

Bendrieji nuostatai

 

1. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

2. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

3. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

4. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

5. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

Pastatai, statiniai ir įranga

 

6. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

7. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

8. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

9. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

10. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

11. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

12. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

13. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

14. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

Krovinių vežimo organizavimas

 

15. Kroviniai vagonais ir konteineriais vežami pagal krovinių siuntėjų paraiškas.

Nuolatiniai krovinių siuntėjai iki kiekvieno mėnesio 20 dienos pateikia Lietuvos geležinkelių generalinei direkcijai kito mėnesio krovinių vežimo paraiškas.

Papildomo vietinio krovinių vežimo paraiškos įteikiamos Lietuvos geležinkelių Vilniaus ir Šiaulių direkcijoms, kurios suderintą paraišką perduoda stoties viršininkui.

Stoties viršininkas prieš 3 dienas iš krovinių siuntėjo turi gauti patikslintą dekados paraišką ir kiekvieną dieną pranešti direkcijai, kiek vagonų, konteinerių prašo siuntėjai kitai dienai.

16. Geležinkelis krovinių vežimo sutartimi įsipareigoja pristatyti krovinio, siuntėjo jam patikėtą krovinį į paskirtą vietą ir atiduoti jį asmeniui, turinčiam įgaliojimus paimti krovinį (krovinio gavėjui), o krovinio siuntėjas įsipareigoja mokėti už vežimą nustatytąjį mokestį.

17. Krovinio siuntėjas privalo pateikti siunčiančiai stočiai kiekvienos krovinio siuntos važtaraštį, kuris yra pagrindinis vežimo dokumentas.

Važtaraštis sudaromas krovinio gavėjo vardu, jį turi pasirašyti krovinio siuntėjas. Važtaraštis vežamas su kroviniu visu transportavimo keliu ir galinėje stotyje atiduodamas krovinio gavėjui kartu su kroviniu.

Krovinio priėmimo vežti laikas parašomas važtaraštyje ir tvirtinamas kalendoriniu stoties antspaudu.

Patvirtindama, kad krovinys priimtas vežti, stotis duoda siuntėjui krovinio priėmimo kvitą.

Važtaraščio formą, jo pildymo tvarką ir krovinio priėmimo kvito formą nustato Lietuvos geležinkelių generalinė direkcija, tvirtina Susisiekimo ministerija.

Nuolat gausiai vežant krovinius tomis pat kryptimis, Krovinių vežimo taisyklėse numatytais atvejais galima sudaryti vieną važtaraštį visam paskirtiniam traukiniui arba vagonų grupei arba konteinerių komplektui.

Geležinkelio stotys už nustatytąjį mokestį turi aprūpinti krovinių siuntėjus važtaraščių blankais.

18. Krovinio siuntėjas yra atsakingas už visus padarinius dėl klaidingų, netikslių ar ne visų reikalingų duomenų, kuriuos jis pateikė važtaraštyje.

19. Krovinių vežimo mokestis imamas už atstumą trumpiausiu keliu. Tarifuose numatytais atvejais vežimo mokestis gali būti imamas už nuvažiuotą atstumą

20. Kroviniai, kuriems vežti reikalinga sauganti juos nuo praradimo, trūkumo, gedimo ar gadinimo tara, turi būti siuntėjo pristatomi vežimui tvarkingoje taroje, sutinkančioje su valstybiniais standartais, o kroviniai, kuriems taros ir įpakavimo standartai nenustatyti, – tvarkingoje taroje, laiduojančioje jų visišką saugumą.

Jeigu taros (ar krovinio) kokybė nesutinka su nustatytaisiais standartais, krovinio siuntėjas tai važtaraštyje patvirtina ir dėl krovinio vežimo atsakomybę prisiima sau.

Gaivalinių reiškinių, katastrofų ir avarijų, dėl kurių nutrūksta eismas, atvejais, taip pat paskelbus karantiną, krovinių krovimas gali būti laikinai nutraukiamas arba apribojamas Lietuvos geležinkelių generalinio direktoriaus potvarkiu. Tai tuojau pat turi būti pranešta susisiekimo ministrui, kuris tokiu atveju nustato krovimo tvarką.

Tai, kad Lietuvos Respublikoje krovinių krovimas nutrauktas ar apribotas, stoties viršininkas praneša krovinio siuntėjui.

21. Krovinius į vagonus ir automobilius krauna ir iš jų iškrauna:

21.1. geležinkelis (pagal sutartis) – bendrojo naudojimo vietose (geležinkeliui priklausančiuose keliuose, aikštelėse);

21.2. krovinio siuntėjas ir gavėjas – bendrojo ir ne bendrojo naudojimo vietose (geležinkeliui ir klientui priklausančiuose keliuose ir aikštelėse) pavojingus ir gedžius krovinius, žalius gyvulinius produktus, sunkiasvorius (daugiau kaip 0,5 tonos vienoje vietoje), negabaritinius krovinius, vežamus supiltus, subertus ir suverstus specialiuose riedmenyse, ir krovinius, lydimus krovinio siuntėjo ar gavėjo palydovų. Stotys, turinčios specialias krovimo mašinas ir įtaisus, gali įsipareigoti, sudariusios sutartį su krovinių siuntėju ar gavėju, pakrauti ir iškrauti tokius krovinius (išskyrus skysčius ir pavojingus, taip pat gedžius krovinius).

Kai stotyse organizuotas centralizuotas krovinių vežimas automobiliais, visus krovinius (išskyrus pavojingus ir skysčius) krauna pagal sutartį geležinkelis.

Už krovimą geležinkelis iš krovinių siuntėjų ir gavėjų ima nustatytąjį mokestį.

22. Geležinkelis kraunamus vagonus ir konteinerius pateikia tvarkingus, tinkamus tam kroviniui vežti, o kai reikia – išplautus ir dezinfekuotus.

Skysčiams pilti turi būti atvežti cisterniniai vagonai ir bunkeriniai pusvagoniai, tinkami tai skysčio rūšiai (pagal Krovinių vežimo taisykles).

Cisterninius vagonus ir bunkerinius pusvagonius skysčiams pilti parengia geležinkelis arba krovinio siuntėjas geležinkelio sąskaita (pagal susitarimą).

Specialius skysčių cisterninius vagonus parengia krovinio siuntėjas.

23. Vagonų (išskyrus konteinerių, cisterninių vagonų ir bunkerinių pusvagonių) tikimą tam tikram kroviniui vežti nustato ta pusė (klientas ar geležinkelis), kurios priemonėmis kraunama.

Konteinerių, cisterninių vagonų ir bunkerinių pusvagonių tikimą visais atvejais nustato krovinio siuntėjas.

24. Krovinio siuntėjas privalo:

24.1. pateikti krovimui ir vežimui specialią įrangą, ir medžiagas („ožius“, statramsčius, tarpiklius, padėklus, vielas, virves, brezentą, skydines užtvaras ir kt.);

24.2. sumontuoti ir sutvirtinti vagonuose skydus ir groteles, įstatyti vagonų angose grotas;

24.3. suveržti metalinėmis sankabomis medieną ir atlikti kitus darbus, laiduojančius taisyklingą įtaisų ir įrangos montavimą ir tvirtinimą.

Sumontuotą įrangą krovinio siuntėjas gali nurodyti važtaraštyje.

Durų užtvaras (skydus) vežti supiltiems grūdams, aliejinių ir ankštinių augalų sėkloms, kombinuotiesiems pašarams, sėlenoms, suverstoms bulvėms bei daržovėms, standartines metalines sankabas medienai suveržti ir groteles gyvuliams vežti teikia geležinkelis.

Visi įtaisai ir įranga, priklausantys krovinio siuntėjui, galinėje stotyje atiduodami gavėjui kartu su kroviniu;

24.4. pritvirtinti viršutinių ir šoninių vagono angų dangčius, taip pat krovinius, vežamus dengtaisiais ir platforminiais vagonais.

Papildyta punktu:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

25. Apie krauti skirtą vagonų atvežimą į kliento privažiuojamąjį kelią stoties viršininkas klientui turi pranešti ne mažiau kaip prieš 2 valandas.

Tokie pranešimai perduodami visą parą, taip pat ir švenčių bei poilsio dienomis.

Vagonų (konteinerių) naudojimo laikas bendrojo naudojimo keliuose skaičiuojamas nuo vagonų atvežimo į krovimo vietą iki tol, kol stotis gauna raštišką kliento pranešimą, kad vagonas iškrautas. Atsiskaitymo už vagono naudojimo tvarką nustato Lietuvos geležinkelių generalinė direkcija.

Krovinio vežimo laikas pradedamas skaičiuoti nuo tos dienos, kurią krovinys priimtas vežti, 24 valandos.

Jeigu vagonas užlaikomas dėl kliento kaltės, surašomas bendrasis aktas. Už vagono užlaikymą klientas moka mokestį kaip už vagono naudojimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

26. Vagonus visiškai iškrauti ir išvalyti turi krovinio gavėjas ar geležinkelis, o konteinerius – tik krovinio gavėjas.

Gyvulius, paukščius ir gedžius produktus vežusius vagonus išplauna, prireikus ir dezinfekuoja geležinkelis krovinio gavėjo sąskaita.

Tokių krovinių sąrašą tvirtina Susisiekimo ministerija, suderinusi su suinteresuotomis valstybinėmis tarnybomis.

Cisterninius vagonus ir bunkerinius pusvagonius pripylus ir išpylus iš išorės plauna (ar valo) krovinių siuntėjas ar gavėjas. Skysčiai turi būti visiškai išpilti, cisterninių vagonų katilų vidus ir išorė išvalyti. Geležinkelis turi teisę iš gavėjo nepriimti nevalytų vagonų, o už užlaikymo laiką imti mokestį kaip už naudojimąsi vagonais.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

27. Krovinio siuntėjui atiduodant, o geležinkeliui priimant tokius krovinius, kurie vežami suversti, suberti, supilti, taip pat konteineriuose, turi būti nustatomas ir į važtaraštį įrašomas jų svoris.

Įpakuotų ir vienetinių krovinių važtaraštyje rašomas jų svoris ir krovinio vienetų skaičius.

Įpakuotų ir vienetinių krovinių svoris nustatomas iki atiduodant juos vežti ir nurodomas krovimo vietose.

Suberiamieji, suverčiamieji, supilamieji ir kitokie kroviniai, kurių negalima pasverti prekių svarstyklėmis, sveriami vagonų svarstyklėmis.

Krovinių, kurie gali būti vežami suberti ir suversti, sąrašas pateikiamas krovinių vežimo taisyklėse.

28. Bendras krovinio svoris nustatomas sveriant arba skaičiuojant pagal trafaretą ar standartą. Tam tikrų krovinių svorį galima nustatyti pagal matmenis arba sutartinai (naftos produktų cisterniniuose vagonuose, medienos krovinių ir pan.).

Svorio nustatymo būdą krovinio siuntėjas turi nurodyti važtaraštyje.

29. Krovinio svorį nustato:

29.1. geležinkelis – kai kraunama bendrojo naudojimo vietose;

29.2. krovinio siuntėjas – kai kraunama ne bendrojo naudojimo vietose (kliento

privažiuojamajame kelyje).

Krovinio svorį pagal trafaretą, standartą, matmenis arba sutartinai visada nustato krovinio siuntėjas.

Grūdus, aliejinių ir ankštinių augalų sėklas, sėlenas ir kombinuotuosius pašarus, kurie vežami suberti, sveria krovinio siuntėjas ir svorį patvirtina savo parašu važtaraštyje. Kai siuntėjas neturi vagonų elevatorinių svarstyklių, svorį stoties vagonų svarstyklėmis nustato geležinkelio krovinių priėmėjas kartu su krovinio siuntėju ir jį abu patvirtina savo parašais važtaraštyje.

Už krovinio svėrimą geležinkelis iš siuntėjo ima nustatytąjį mokestį.

30. Pakrauti dengtieji, izoterminiai ir cisterniniai vagonai turi būti plombuoti:

30.1. geležinkelio plombomis, jeigu krovinį krovė geležinkelis;

30.2. krovinio siuntėjo plombomis, jeigu krovinį krovė jis pats.

Krovinių, kuriuos leidžiama vežti neplombuotuose vagonuose, sąrašas, plombų gaminimo techninės sąlygos, vagonų ir konteinerių plombavimo tvarka nustatoma krovinių vežimo, krovimo ir tvirtinimo taisyklėse.

Vagonų ir konteinerių plombas, plombavimo virveles ar vielas geležinkelis parduoda krovinio siuntėjui sutartine kaina.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

31. Smulkios siuntos stočių sandėlių priimamos atsižvelgiant į kalendorinį krovimo pagal vežimo kryptis tvarkaraštį. Patvirtintas smulkių siuntų priėmimo tvarkaraštis, sudarytas padieniui ir pakrypčiui, turi būti paskelbtas krovinių siuntėjams. Namų apyvokos daiktai vežti priimami pateikimo dieną.

Nedideles siuntas krovinių siuntėjai gali siųsti atskirais (sudėtiniais) vagonais. Tais atvejais smulkios siuntos į vagonus turi būti kraunamos atsižvelgiant į sudėtinių vagonų formavimo planą ir nustatytąsias jų krovimo normas.

32. Geležinkelis praneša krovinio gavėjui apie jo vardu gautą krovinį atvežimo dieną.

Kai neįmanoma nustatyti, kas yra krovinio gavėjas, geležinkelis apie tai informuoja krovinio siuntėją. Per 7 dienas negavęs atsakymo, geležinkelis, suderinęs su suinteresuotomis valstybinėmis tarnybomis, realizuoja krovinį.

Kai krovinio (išskyrus gedžiuosius) gavėjas, pasibaigus nustatytajam iškrovimo laikui, per 10 dienų po įspėjimo neatsiima krovinio, Lietuvos geležinkelių generalinis direktorius, suderinęs su suinteresuotomis valstybinėmis tarnybomis, leidžia jį realizuoti.

Pinigai, kuriuos tokiais atvejais geležinkelis gauna už parduotą kitai organizacijai krovinį, išskaičiavus geležinkeliui priklausančią dalį, pervedami:

32.1. atsiradusiam važtaraštyje nurodytam krovinio gavėjui – jeigu jis sumokėjo už krovinį;

32.2. krovinio siuntėjui visais kitais atvejais.

Jeigu šių pinigų neįmanoma perduoti krovinio gavėjui ar siuntėjui, jie paimami į geležinkelio pajamas, kai tik baigiasi terminas, nustatytas reikšti pretenzijoms dėl neatgabentų pagal paskirtį krovinių.

Jeigu vėliau krovinio siuntėjas ar gavėjas pretenzijų ar ieškinio tvarka pareikalauja grąžinti parduoto kitai organizacijai krovinio vertę, geležinkelis privalo ją atlyginti.

33. Krovinio siuntėjas turi teisę nekeisdamas galinės stoties keisti važtaraštyje nurodytą krovinio gavėją.

Pareiškimas apie keičiamą krovinio gavėją su pridėtu krovinio kvitu įteikiamas išsiuntusios stoties viršininkui. Jeigu neįmanoma pateikti krovinio kvito, siuntėjas turi pristatyti pranešimo buvusiam krovinio gavėjui (rašyto ar siųsto telegrafu) apie šį pakeitimą kopiją.

Geležinkelis vykdo krovinio siuntėjo nurodymus tik tuo atveju, kai krovinys dar neperduotas gavėjui.

34. Geležinkelis išimties būdu gali keisti priimto vežti krovinio galinę stotį, naujai adresuoti ar grąžinti tik pagal kliento pareiškimą.

35. Visais atvejais, kai keičiamas krovinio gavėjas arba galinė stotis, klientas, pagal kurio pareiškimą tai buvo padaryta, yra atsakingas buvusiam adresatui už tokio keitimo pasekmes ir privalo sutvarkyti atsiskaitymą tarp krovinio siuntėjo, buvusio adresato ir tikrojo krovinio gavėjo.

Atvežti kroviniai galinėje stotyje nemokamai saugomi 24 valandas. Šis terminas pradedamas skaičiuoti nuo 24 val. tos dienos, kai vagonai ar konteineriai buvo perduoti iškrauti. Už krovinio saugojimą stotyje mokamas nustatytasis mokestis.

36. Jeigu atvežtas neužsakytas arba ne toks kaip užsakyta (sutarta) krovinys, krovinio gavėjas vis tiek turi paimti jį iš stoties ir saugoti.

Krovinio gavėjas gali atsisakyti krovinio tik tuo atveju, kai krovinys yra sugedęs ar sugadintas taip, kad jo arba jo dalies nebegalima naudoti.

Atsakomybė už sugedusį ar sugadintą krovinį tenka krovinio gavėjui tuo atveju, kai dėl jo kaltės krovinys buvo ne laiku iškrautas arba išvežtas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

37. Kroviniai galinėje stotyje išduodami važtaraštyje nurodytam krovinio gavėjui po to, kai yra sumokėti visi geležinkelio imami mokesčiai.

Gavęs krovinį, gavėjas pasirašo lydraštyje.

Kai geležinkelis negali atiduoti krovinio važtaraštyje nurodytam gavėjui, su kroviniu elgiamasi pagal siuntėjo nurodymus. Nurodymus siuntėjas turi duoti per 3 paras nuo tos dienos, kai jam buvo įteiktas paklausimas.

38. Galinėje stotyje geležinkelis privalo tikrinti krovinio svorį, vienetų skaičių ir būklę, jeigu:

38.1. krovinys atvežtas netvarkingu vagonu, taip pat vagonu su sugadintomis plombomis arba kitomis (pravažiuotų stočių) plombomis;

38.2. krovinys atvežtas su trūkumo, gedimo ar sugadinimo požymiais atvirais arba uždarais vagonais be plombų (jeigu taip vežti leidžiama krovinių vežimo taisyklėse);

38.3. nesilaikoma gedžiųjų krovinių pristatymo termino;

38.4. geležinkelio pakrautas krovinys atvežtas netvarkingais vagonais su nesugadintomis išsiuntusios stoties plombomis, taip pat be trūkumo, gedimo ar sugadinimo požymių atviraisiais riedmenimis arba uždaraisiais vagonais be plombų (jeigu taip vežti leidžiama krovinių vežimo taisyklėse);

38.5. krovinys atiduodamas autotransporto organizacijai, kuri centralizuotai veža krovinius iš geležinkelio stoties;

38.6. krovinys, iškrautas geležinkelio, atiduodamas stoties bendrojo naudojimo vietose.

Nurodytaisiais atvejais įpakuotus ir vienetinius krovinius geležinkelis atiduoda patikrinęs tik sugadinto vieneto svorį ir būklę. Jeigu rasta įpakavimo sugadinimų ar kitų veiksnių, galinčių pakenkti krovinio būklei, geležinkelis privalo kartu su klientu patikrinti krovinio faktūrą ir kiekį.

39. Siuntėjo krautus krovinius ir atvežtus tvarkingais vagonais su sveikomis plombomis, taip pat be trūkumo, gedimo ar sugadinimo požymių atviraisiais arba uždaraisiais vagonais be plombų (jeigu taip vežti leidžiama krovinių vežimo taisyklėse), geležinkelis atiduoda tokia tvarka:

39.1. suverstus ir subertus krovinius – tikrindamas svorį, jeigu to reikalauja krovinio gavėjas ir tai numatyta krovinių vežimo taisyklėse. Kai krovinio gavėjas ir stotis neturi vagonų svarstyklių, suversti ir suberti kroviniai be trūkumo požymių atiduodami netikrinant svorio;

39.2. įpakuotuosius ir vienetinius krovinius, taip pat krovinius, kurių svoris buvo nustatytas matuojant arba sutartinai, – netikrindamas krovinių vienetų skaičiaus, būklės ir svorio.

40. Krovinio svoris laikomas tinkamas, jeigu skirtumas tarp išsiuntusioje stotyje nustatyto svorio ir svorio galinėje stotyje neviršija svarstyklių tikslumo arba nuostolių (natūralaus sumažėjimo) normų.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

41. Jeigu galinėje stotyje tikrinant krovinio svorį, vienetų skaičių ir būklę aptikta krovinio trūkumo, gedimo ar sugadinimo požymių arba jeigu tai nurodyta pakeliui surašytame komerciniame akte, galinė stotis privalo nustatyti tikrąjį trūkumo, gedimo ar sugadinimo dydį.

Jeigu reikia atlikti ekspertizę, geležinkelis savo iniciatyva arba klientui pareikalavus kviečia ekspertus ar kitus specialistus. Ekspertus ar specialistus gali kviestis ir patys klientai.

42. Kroviniams vežti vartojami universalieji ir specialieji konteineriai.

Universalieji konteineriai priklauso geležinkeliui.

Specialieji konteineriai priklauso klientams ir vartojami kroviniams, kuriems reikia ypatingų vežimo sąlygų.

Krovinius į specialiuosius konteinerius krauna ir iš jų iškrauna klientai.

Konteinerius ir automobilius į geležinkelio platforminius vagonus krauna ir iš jų iškrauna:

42.1. geležinkelis – stoties (bendrojo) naudojimo vietose;

42.2. klientai – savo (ne bendrojo) naudojimo vietose.

Klientas pakrautus konteinerius pateikia plombuotus ir nurodo jų svorį. Konteinerius su namų apyvokos daiktais plombuoja geležinkelis.

Kroviniai, atvežti tvarkingu konteineriu su nesugadintomis siuntėjo plombomis, atiduodami gavėjui netikrinant svorio, būklės ir vienetų skaičiaus.

43. Geležinkelis gali teikti klientams ekspedicinį transportą ir tam kurti ekspedicines transporto organizacijas, kurios už atliekamus darbus imtų mokesčius.

Autotransporto įmonės, akcinės bendrovės arba fiziniai asmenys, teikiantys klientams ekspedicinį transportą, pagal šį statutą turi tokias pat teises ir pareigas, yra taip pat atsakingi, kaip ir krovinių siuntėjai ir gavėjai.

44. Kroviniai siauruoju geležinkeliu, taip pat iš plačiojo geležinkelio stoties į siaurojo stotį ir atgal vežami krovinių vežimo taisyklių nustatyta tvarka.

45. Už krovinių vežimą ir teikiamas paslaugas iš anksto atsiskaitoma geležinkelio stočių arba Lietuvos geležinkelių generalinės direkcijos kasose, banko įstaigose grynais pinigais (neviršijant Lietuvos Respublikos teisės aktuose nurodytų sumų), atsiskaitomaisiais čekiais, mokamaisiais pavedimais. Gali būti atsiskaitoma ir akredityvais.

Susisiekimo ministerija gali nustatyti ir kitokią atsiskaitymo už krovinių vežimą tvarką, suderinusi ją su Lietuvos banku.

Pradinėje stotyje krovinio siuntėjas sumoka už krovinio vežimą Lietuvos Respublikos teritorija. Galinėje stotyje nustačius, kad už krovinio vežimą sumokėta per mažai arba per daug, krovinio gavėjas primoka arba jam grąžinama permoka.

Vežant krovinius į užsienį, siuntėjas moka už jų vežimą Lietuvos Respublikos teritorija ir – pagal geležinkelių susitarimus – už vežimą kitų valstybių teritorija (krovinio vežimo dokumentuose nurodoma, už kokias paslaugas paimtas mokestis). Gavėjas moka už krovinio vežimą Lietuvos Respublikos ir kitų valstybių teritorija, jeigu mokesčių nesumoka siuntėjas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 971, 1993-12-23, Žin., 1993, Nr. 74-1386 (1993-12-31), i. k. 0931100NUTA00000971

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

46. Kai tam tikri kroviniai dėl ypatingų aplinkybių negali būti vežami pagal galiojančias taisykles, Susisiekimo ministerija kartu su suinteresuotomis ministerijomis ar valstybinėmis tarnybomis gali nustatyti tokių krovinių vežimo tvarką šiame statute nenumatytomis sąlygomis.

 

Privažiuojamieji geležinkelio keliai

 

 

47. Privažiuojamaisiais geležinkelio keliais (toliau vadinama – privažiuojamieji keliai) laikomi tokie keliai, kuriais aptarnaujami klientai ir kurie yra susiję su bendruoju geležinkelių tinklu ištisinėmis bėgių vėžėmis. Jie priklauso:

klientams;

geležinkeliui.

48. Privažiuojamųjų kelių tiesimo ir rekonstravimo, taip pat vagonų krovimo bei valymo įrenginių ir privažiuojamųjų kelių jungimo prie bendrojo Lietuvos geležinkelių tinklo projektus tvirtina Susisiekimo ministerija arba jos įgaliota Lietuvos geležinkelių generalinė direkcija.

49. Leidimą jungti tiesiamus privažiuojamuosius kelius prie esamų kelių duoda:

49.1. prie geležinkeliui priklausančių kelių – Lietuvos geležinkelių generalinė direkcija;

49.2. prie klientams priklausančių kelių – geležinkelio generalinė direkcija ir klientas.

50. Stočių plėtimo ir statybos darbai, susiję su klientui priklausančio naujo ar rekonstruojamo kelio prijungimu, turi būti iš anksto numatyti, suprojektuoti ir atliekami klientų lėšomis.

Klientų privažiuojamųjų kelių prijungimo vietose naujus postus ir pralankas stato geležinkelis iš klientų medžiagų ir jų lėšomis.

Jeigu klientui reikia papildomų kelių prie esamo geležinkeliui priklausančio privažiuojamojo kelio, tokius kelius tiesia pats klientas, pagal suderintą su geležinkeliu projektą.

51. Pradėti nuolat eksploatuoti naują privažiuojamąjį kelią ir vežti į jį riedmenis leidžiama tik tada, kai kelio tiesimo darbai atlikti pagal projektą, kelias priimtas naudoti ir geležinkelis yra nustatęs to kelio aptarnavimo tvarką.

Privažiuojamojo kelio tiesimo laikotarpiu su statybos organizacija sudaroma laikina vagonų atvarymo ir nuvarymo sutartis.

Kiekvienas privažiuojamasis kelias turi turėti techninį pasą, planą, išilginio profilio ir statinių brėžinius.

52. Privažiuojamųjų kelių būklė, jų pastatai ir įrenginiai turi garantuoti nenutrūkstamą krovinių krovimą, manevravimą, racionalų vagonų ir lokomotyvų naudojimą.

53. Klientas savo privažiuojamuosius kelius, lokomotyvus ir vagonus turi laikyti tvarkingus.

Klientui priklausantys lokomotyvai ir vagonai, išvažiuojantys į bendrąjį geležinkelių tinklą, turi atitikti techninės geležinkelių eksploatacijos taisyklių reikalavimus. Klientui priklausančio lokomotyvo važiavimo įjungiamąją stotį tvarką nustato Lietuvos geležinkelių generalinė direkcija.

54. Klientui priklausančių privažiuojamųjų kelių darbuotojai, dirbantys prie traukinių eismo ir manevravimo, Valstybinės geležinkelių inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos nustatyta tvarka turi būti egzaminuojami, ar moka techninės geležinkelių eksploatacijos taisykles, traukinių eismo ir signalizavimo instrukcijas, o darbuotojai, vadovaujantys krovinių krovimo ir tvirtinimo atviruosiuose riedmenyse darbams, – ar moka technines sąlygas.

Kitus kliento privažiuojamųjų kelių darbuotojus, dirbančius prie traukinių eismo ir manevravimo, egzaminuoja kliento skirta komisija.

Asmenims, neišlaikiusiems egzaminų, dirbti draudžiama.

Atlikdami tarnybos pareigas geležinkelio keliuose, kliento privažiuojamųjų kelių darbuotojai privalo turėti su savimi nustatyto pavyzdžio pažymėjimą, kad yra išlaikę egzaminus, ir tiksliai vykdyti Stoties budėtojo ar tvarkdario nurodymus.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

55. Valstybinės geležinkelių inspekcijos viršininkas bei inspektoriai, stoties viršininkas arba jo įgalioti stoties darbuotojai ir revizoriai, siekdami, kad būtų garantuotas saugus eismas, turi teisę tikrinti kliento privažiuojamojo kelio ir riedmenų būklę.

Kai privažiuojamajame kelyje rasta pavojingų eismui gedimų Valstybinės geležinkelių inspekcijos, stoties viršininko ar eismo saugumo revizoriaus potvarkiu vagonų varymas į tą kelią turi būti nutrauktas, kol gedimai nepašalinti.

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

56. Geležinkelio ir privažiuojamojo kelio savininko tarpusavio santykius reguliuoja privažiuojamojo kelio naudojimo sutartis, kurioje nustatoma vagonų atvarymo ir nuvarymo tvarka, vagonų ir konteinerių apyvartos terminai.

Visus vežiojimo darbus sau priklausančiuose privažiuojamuosiuose keliuose klientas atlieka savo lokomotyvais, laikydamasis stoties veiklos nuostatų.

Kai klientas lokomotyvo neturi, tie darbai atliekami geležinkelio lokomotyvu už nustatytąjį mokestį.

57. Atskirai skaičiuojamas kiekvieno vagono buvimo privažiuojamajame kelyje laikas.

58. Kliento, kuris kito kliento privažiuojamojo kelio teritorijoje turi savo sandėlius arba prijungtus geležinkelio kelius, aptarnavimo tvarka nustatoma šių klientų tarpusavio sutartimi.

Kai tokį privažiuojamąjį kelią geležinkelis aptarnauja savo lokomotyvu, geležinkelis ir toks klientas sudaro sutartį dėl vagonų atvarymo ir nuvarymo ir visais atvejais atsiskaito tik vienas su kitu.

Už tokio privažiuojamojo kelio amortizaciją, taisymą ir priežiūrą visais atvejais tarpusavyje atsiskaito patys klientai.

59. Geležinkelis ir klientas, kurio sandėliai ir krovimo aikštelės yra prie geležinkeliui priklausančių privažiuojamųjų kelių, savo tarpusavio santykius nustato vagonų atvarymo ir  nuvarymo sutartimi.

Vežiojimo darbai tokiuose privažiuojamuosiuose keliuose atliekami geležinkelio lokomotyvu už nustatytąjį mokestį.

Sau priklausančius privažiuojamuosius kelius išlaiko ir eilinį remontą atlieka geležinkelis savo priemonėmis ir lėšomis. Savo teritorijoje ir prie krovimo barų šiukšles, sniegą nuo šių kelių valo ir juos apšviečia klientas.

60. Privažiuojamojo kelio naudojimo sutartis, taip pat vagonų atvarymo ir nuvarymo sutartys rengiamos atsižvelgiant į privažiuojamojo kelio ir stoties veiklos nuostatus bei krovimo barų ilgį.

Krovimo baras nustatomas pagal telpančių palei sandėlį krauti vagonų su vienarūšiu kroviniu kiekį.

Mechanizuotas krovimo baras nustatomas pagal mechanizmų kiekį ir jų našumą.

61. Vagonų naudojimo laikas, kai į privažiuojamąjį kelią jie vežami geležinkelio lokomotyvu, skaičiuojamas nuo vagonų atvarymo į krovimo barą iki tol, kol stotis gauna kliento pranešimą, kad vagonus galima atsiimti.

Vagonų naudojimo laikas kliento privažiuojamuosiuose keliuose, kai vežama paties kliento lokomotyvais, skaičiuojamas nuo vagonų atvarymo į sutartimi nustatytą vietą.

Priėmimo ir perdavimo operacijų vieta ir laikas nustatomi privažiuojamojo kelio naudojimo sutartimi. Laiko normas nustato geležinkelis.

Mokestis už vagonų (konteinerių) naudojimą skaičiuojamas vagonų valandomis (konteinerių valandomis).

Pakrautus ir tuščius vagonus saugo klientas tiek savo privažiuojamuosiuose keliuose, tiek teritorijoje ir krovimo baruose, kurie yra geležinkeliui priklausančiuose privažiuojamuosiuose keliuose.

62. Naudotis kliento privažiuojamuoju keliu manevravimui ar kitiems reikalams geležinkelis gali tik gavęs kliento leidimą.

63. Privažiuojamojo kelio naudojimo ir vagonų atvarymo ir nuvarymo sutartys paprastai sudaromos 5 metams. Pasikeitus stoties ar privažiuojamojo kelio techninei būklei ar stoties veiklos nuostatams, tam tikri sutarties punktai arba ir visa sutartis vienos kurios šalies reikalavimu gali būti keičiama ir nepasibaigus sutarties galiojimo laikui.

Privažiuojamųjų kelių naudojimo ir vagonų atvarymo ir nuvarymo sutartis pasirašo Lietuvos geležinkelių generalinis direktorius arba jo įgaliotas pareigūnas.

Privažiuojamojo kelio naudojimo sutartį geležinkelis gali sudaryti su jungtiniu transporto ūkiu.

Nesutarimai dėl privažiuojamojo kelio naudojimo bei vagonų atvarymo ir nuvarymo sutarčių ir ginčai dėl eismo saugumo garantijų nagrinėjami įstatymų nustatyta tvarka.

 

Keleivių bagažo ir pašto vežimas

 

64. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

65. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

66. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

67. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

68. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

69. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

70. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

71. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

72. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

73. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

74. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

75. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

76. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

77. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

78. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

79. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

80. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

81. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

82. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

83. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

Geležinkelio, klientų ir keleivių atsakomybė.

Aktai, pretenzijos ir ieškiniai

 

84. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 971, 1993-12-23, Žin., 1993, Nr. 74-1386 (1993-12-31), i. k. 0931100NUTA00000971

 

85. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

86. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

87. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

88. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

89. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

90. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

91. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

92. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

93. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

94. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

95. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

96. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

97. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

98. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

99. Neteko galios nuo 1995-06-22

Punkto naikinimas:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin. 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

100. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

101. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

102. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Punkto pakeitimai:

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

 

103. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

104. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

105. Neteko galios nuo 1996-08-29

Punkto naikinimas:

Nr. 997, 1996-08-22, Žin. 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28) ; Žin. 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

 

______________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 971, 1993-12-23, Žin., 1993, Nr. 74-1386 (1993-12-31), i. k. 0931100NUTA00000971

Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1992 m. spalio 26 d. nutarimo Nr. 803 dalinio pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 821, 1995-06-14, Žin., 1995, Nr. 51-1252 (1995-06-21), i. k. 0951100NUTA00000821

Dėl Laikinojo Lietuvos geležinkelių statuto dalinio pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 997, 1996-08-22, Žin., 1996, Nr. 81-1950 (1996-08-28); Žin., 2004, Nr. 12-333 (2004-01-22), i. k. 0961100NUTA00000997

Dėl geležinkelio valdytojo paskyrimo ir įgaliojimų Susisiekimo ministerijai