Įsakymas netenka galios 2014-03-28:

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-53, 2014-03-26, paskelbta TAR 2014-03-27, i. k. 2014-03573

Dėl įsakymų pripažinimo netekusiais galios

 

Suvestinė redakcija nuo 2012-03-18 iki 2014-03-27

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2010, Nr. 108-5576, i. k. 1102214ISAK000V-355

 

Valstybinės geležinkelio inspekcijos

Prie Susisiekimo ministerijos viršininKO

ĮSAKYMAS

 

DĖL DOKUMENTŲ, KURIE TURI BŪTI TEIKIAMI VALSTYBINEI GELEŽINKELIO INSPEKCIJAI PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS KIEKVIENAME IŠ LEIDIMŲ IŠDAVIMO ETAPŲ, SĄRAŠO PATVIRTINIMO

 

2010 m. rugsėjo 9 d. Nr. V-355

Vilnius

 

Vadovaudamasis Leidimų pradėti naudoti Lietuvos Respublikoje transeuropinės geležinkelių sistemos struktūrinius posistemius ir geležinkelių riedmenis išdavimo taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2006 m. gruodžio 22 d. įsakymu Nr. 3-507 (Žin., 2007, Nr. 1-39), 8 punktu,

Tvirtinu Dokumentų, kurie turi būti teikiami Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos kiekviename iš leidimo išdavimo etapų, sąrašą (pridedama).

 

 

 

Viršininkas                                                                                        Stasys Pieslikas

 

PATVIRTINTA

Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie

Susisiekimo ministerijos viršininko

2010 m. rugsėjo 9 d. įsakymu Nr. V-355

 

DOKUMENTŲ, KURIE TURI BŪTI TEIKIAMI VALSTYBINEI GELEŽINKELIO INSPEKCIJAI PRIE SUSISIEKIMO MINISTERIJOS KIEKVIENAME IŠ LEIDIMŲ IŠDAVIMO ETAPŲ, SĄRAŠAS

 

1. Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos (toliau – Inspekcija) kartu su prašymu išduoti leidimą naudoti Lietuvos Respublikoje geležinkelių riedmenį ar geležinkelių posistemį pirmojo etapo metu teikiami šie dokumentai:

1.1. geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio gamintojo (arba asmens, atlikusio geležinkelių riedmens arba geležinkelių posistemio modernizavimą ar rekonstravimą) parengti dokumentai, kuriuose nurodoma:

1.1.1. geležinkelių riedmens aprašymas:

1.1.1.1. techninės charakteristikos (konstrukcinis greitis, vėžės plotis, bendroji masė, didžiausia leistina krovinio masė, mažiausias geležinkelių kelio kreivės spindulys, kuriuo geležinkelių riedmuo gali važiuoti, ilgio, pločio, aukščio ir apačios gabaritai, ilgis tarp automatinės sankabos ašių, kiekvienam aširačiui tenkanti apkrova);

1.1.1.2. paskirtis (kroviniams ar keleiviams vežti, manevravimui, geležinkelių infrastruktūros priežiūros darbams);

1.1.1.3. naudojimo sąlygos (reikalavimai oro, aplinkos ir infrastruktūros sąlygoms, kurioms esant geležinkelių riedmuo gali būti eksploatuojamas);

1.1.2. geležinkelių posistemio aprašymas:

1.1.2.1. techninės charakteristikos (vietos, kurioje numatoma įgyvendinti geležinkelių posistemio projektą, aprašymas, esamos geležinkelių infrastruktūros (posistemio modernizavimo ar eksploatavimo atveju) aprašymas ir numatomų atlikti darbų aprašymas);

1.1.2.2. paskirtis (kokioms funkcijoms atlikti bus naudojamas geležinkelių posistemis);

1.1.2.3. naudojimo sąlygos (didžiausias leistinas geležinkelių riedmenų greitis, svoris, sąstatų ilgis, ašinės apkrovos, reikalavimai oro ir aplinkos sąlygoms, kurioms esant geležinkelių posistemis gali būti eksploatuojamas);

1.2. teisės aktų, standartų ir kitų norminių dokumentų sąvadas, kuriuo vadovaujantis bus gaminamas, modernizuojamas, rekonstruojamas, eksploatuojamas, prižiūrimas ir pripažįstamas tinkamu naudoti geležinkelių riedmuo ar geležinkelių posistemis ir vertinama atitiktis nacionalinių eismo saugos taisyklių ir posistemių techninės taisyklių, nurodytų Lietuvos Respublikos geležinkelių transporto eismo saugos įstatymo (Žin., 2004, Nr. 4-27; 2006, Nr. 42-1505; 2010, Nr. 12-557) (toliau – Įstatymas) 4 straipsnyje, reikalavimams;

1.3. informacija apie paskelbtąją (notifikuotąją) įstaigą, kuri atliks geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio atitikties Europos Sąjungos techninės sąveikos specifikacijų ir kitų Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimams vertinimą;

1.4. informacija apie asmenį, atliksiantį geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio atitikties Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams vertinimą.

2. Antrojo leidimų išdavimo geležinkelių riedmeniui ar geležinkelių posistemiui etapo metu Inspekcijai teikiami šie dokumentai:

2.1. geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio gamintojo (arba asmens, atlikusio geležinkelių riedmens arba geležinkelių posistemio modernizavimą ar rekonstravimą) parengti dokumentai, kuriuose nurodoma:

2.1.1. informacija apie faktines geležinkelių riedmens technines charakteristikas (konstrukcinis greitis, vėžės plotis, bendroji masė, leidžiama didžiausia krovinio masė, mažiausias geležinkelių kelio kreivės spindulys, kuriuo geležinkelių riedmuo gali važiuoti, ilgio, pločio, aukščio ir apačios gabaritai, ilgis tarp automatinės sankabos ašių, kiekvienam aširačiui tenkanti apkrova);

2.1.2. informacija apie faktines geležinkelių posistemio technines charakteristikas ir naudojimo sąlygas (atliktų geležinkelių posistemio gamybos, modernizavimo ar rekonstravimo darbų aprašymas, didžiausias leistinas geležinkelių riedmenų greitis, svoris, sąstatų ilgis, ašinės apkrovos, reikalavimai oro ir aplinkos sąlygoms, kurioms esant geležinkelių posistemis gali būti eksploatuojamas);

2.2. techninės priežiūros ir remonto tvarka;

2.3. teisės aktų, standartų ir kitų norminių dokumentų sąrašas, kuriame atskirai nurodomi geležinkelių riedmeniui ar geležinkelių posistemiui ir kiekvienai gamintai, rekonstruotai ar modernizuotai geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio sudedamajai daliai taikyti reikalavimai, taip pat teisės aktai ir kiti norminiai dokumentai, kuriais vadovaujantis geležinkelių riedmuo ar geležinkelių posistemis bus prižiūrimas, eksploatuojamas ir remontuojamas;

2.4. jei geležinkelių riedmeniui, geležinkelių posistemiui ar geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio sudedamajai daliai taikomos Europos Sąjungos techninės sąveikos specifikacijos ar kiti Europos Sąjungos teisės aktų reikalavimai – Europos Bendrijos (EB) deklaracijos, įrodančios atitiktį šių teisės aktų reikalavimams;

2.5. gamintojo (ar asmenis, atlikusio geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio modernizavimą ar rekonstravimą) deklaracija apie geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio atitiktį Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimams, parengta pagal Lietuvos ar tarptautinių standartų reikalavimus;

2.6. Lietuvos Respublikos atitikties įvertinimo įstatymo (Žin., 1998, Nr. 92-2542) nustatyta tvarka akredituotos produktų sertifikavimo įstaigos išduotas atitikties sertifikatas, patvirtinantis geležinkelių riedmenis ar geležinkelių posistemio atitiktį Lietuvos Respublikos teisės aktams.

2.7. Užpildyta 1 priede nustatytos formos lentelė.

Papildyta punktu:

Nr. V-137, 2012-03-13, Žin., 2012, Nr. 33-1619 (2012-03-17), i. k. 1122214ISAK000V-137

 

3. Inspekcija, siekdama patikrinti 1 ir 2 punktuose nurodytuose dokumentuose esančių duomenų teisingumą, gali paprašyti pateikti kitus dokumentus, susijusius su geležinkelių riedmens ar geležinkelių posistemio gamyba, rekonstravimu ar modernizavimu ar šiame sąraše nurodytų dokumentų parengimu.

4. Jeigu nacionalinės eismo saugos taisyklės ar posistemių techninės taisyklės, nurodytos Įstatymo 4 straipsnyje, nenumato atlikti atitikties vertinimo, 2.6 punkte nurodytų dokumentų pateikti nereikia.

 

_________________

 

Dokumentų, kurie turi būti teikiami

Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie

Susisiekimo ministerijos kiekviename iš

leidimų išdavimo etapų, sąrašo

1 priedas

 

DUOMENŲ APIE GELEŽINKELIŲ RIEDMENĮ LENTELĖ

 

Kodas

Tipo identifikacija

 

1.3

Gamintojo pavadinimas

 

1.4

Kategorija (traukos riedmuo, spec. riedmuo, prekinis vagonas, keleivinis vagonas)

 

1.5

Mašinisto kabinų skaičius, vnt.

 

2

Atitiktis TSS

2.1

Atitiktis TSS (atitinka/neatitinka)

 

2.2

„EC tipo patikros sertifikatų“ nuoroda ir (arba) „EB projekto patikros sertifikatų“ nuoroda

 

2.3

Taikomi ypatingi atvejai (ypatingi atvejai, atitiktis kuriems buvo įvertinta)

 

2.4

TSS skyriai, kurių nesilaikoma

 

3

Išduoti leidimai

3.1

Valstybės, kurios išdavė leidimą

3.1.1

Leidimą išdavusi valstybė

 

3.1.3.1.1

Data

 

3.1.2.2

Leidimo galiojimas (jei nustatytas)

 

3.1.2.3

Koduoti apribojimai

 

3.1.2.4

Nekoduoti apribojimai

 

3.1.3.1.2

Leidimo turėtojas

 

3.1.3.1.3

Leidimo numeris

 

3.1.3.1.4

Nacionalinio sertifikato nuorodos (jei taikoma)

 

3.1.3.1.5

Parametrai, pagal kuriuos buvo įvertinta atitiktis taikomoms nacionalinėms taisyklėms

 

3.1.3.1.6

Pastabos

 

4

Transporto priemonės techninės charakteristikos

4.1

Bendrosios techninės charakteristikos

4.1.1

Mašinisto kabinų skaičius

 

4.1.2

Greitis

4.1.2.1

Didžiausiasis projektinis greitis, km/val.

 

4.1.2.2

Didžiausiasis tuščios transporto priemonės greitis, km/val.

 

4.1.3

Aširačio vėžės plotis, mm

 

4.1.4

Naudojimo sąlygos traukinio sudarymo atžvilgiu

 

4.1.5

Didžiausiasis kartu naudoti sujungtų traukinio sekcijų ar lokomotyvų skaičius

 

4.1.6

Elementų skaičius krovininių vagonų rinkinyje (tik pakategoriui „krovininių vagonų junginys“)

 

4.1.7

Raidinis ženklinimas

 

4.1.8

Tipas atitinka reikalavimus, būtinus, kad vienoje valstybėje narėse suteiktas transporto priemonės patvirtinimas galiotų kitose valstybėse narėse

 

4.1.9

Pavojingi kroviniai, kuriems tinka transporto priemonė

 

4.1.10

Konstrukcijos kategorija

 

4.2

Transporto priemonės kinematinis gabaritas

4.2.1

Transporto priemonės kinematinis gabaritas (sąveikos gabaritas)

 

4.2.2

Transporto priemonės kinematinis vėžės plotis (kiti vėžės pločiai, įvertinti taikant kinematinį metodą)

 

4.3

Aplinkos sąlygos

4.3.1

Temperatūros intervalas

 

4.3.2

Aukščio intervalas

 

4.3.3

Sniego, ledo ir krušos sąlygos

 

4.3.4

Skaldos įtraukimas (tik transporto priemonėms, kurių v ? >=190 km/val)

 

4.4

Priešgaisrinė sauga

4.4.1

Priešgaisrinės saugos kategorija

 

4.5

Projektinė masė ir apkrovos

4.5.1

Leidžiama naudingoji apkrova skirtingų kategorijų linijoms

 

4.5.2

Projektinė masė

4.5.2.1

Parengtos važiuoti transporto priemonės projektinė masė, kg

 

4.5.2.2

Projektinė masė esant įprastai naudingajai apkrovai, kg

 

4.5.2.3

Projektinė masė esant išskirtinei naudingajai apkrovai, kg

 

4.5.3

Statinė ašies apkrova

4.5.3.1

Parengtos važiuoti transporto priemonės statinė ašies apkrova, kg

 

4.5.3.2

Statinė ašies apkrova esant įprastai/ didžiausiajai krovininių vagonų naudingajai apkrovai, kg

 

4.5.3.3

Statinė ašies apkrova esant išskirtinei naudingajai apkrovai, kg

 

4.5.4

Tariamoji statinė kreipiamoji jėga (jei viršija TSS nustatytą ribą arba TSS nenustatytą), kN

 

4.6

Riedmenų dinaminė elgsena

4.6.1

Pakylos stygius (didžiausiasis nekompensuojamas šoninis pagreitis), pagal kurį buvo įvertinta transporto priemonė, mm

 

4.6.2

Transporto priemonė su pakylos stygiaus kompensavimo sistema („pasvyrančioji transporto priemonė“), taip/ne

 

4.6.3

Lygiaverčio kūgiškumo (arba nusidėvėjusio rato profilio) eksploatacinės ribos, pagal kurias transporto priemonė buvo išbandyta

 

4.7

Stabdymas

4.7.1

Didžiausiasis traukinio lėtėjimas, m/s2

 

4.7.2

Darbinis stabdymas

4.7.2.1

Stabdžių veiksmingumas stačiose nuokalnėse, esant įprastai naudingajai apkrovai

 

4.7.2.1.1

TSS standartinis atvejis

 

4.7.2.1.2

Greitis (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), km/val

 

4.7.2.1.3

Nuolydis (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), %o

 

4.7.2.1.4

Atstumas (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), km

 

4.7.2.1.5

Trukmė (jei atstumas nenurodytas) (jeigu standartinis atvejis nenurodytas), min

 

4.7.3

Stovėjimo stabdys

 

4.7.3.1

Visose šio tipo transporto priemonėse turi būti įrengtas stovėjimo stabdys (stovėjimo stabdys privalomas šio tipo transporto priemonėms), taip/ne

 

4.7.3.2

Stovėjimo stabdžio tipas (jeigu jis įrengtas transporto priemonėje)

 

4.7.3.3

Didžiausioji nuokalnė, ant kurios vienetas išlaikomas nejudamai vien stovėjimo stabdžiu (jeigu jis įrengtas transporto priemonėje), %o

 

4.7.4

Transporto priemonėje įrengtos stabdymo sistemos

4.7.4.1

Sūkurinių srovių stabdys

4.7.4.1.1

Įrengtas sūkurinių srovių stabdys, taip/ne

 

4.7.4.1.2

Galimybė užkirsti kelią sūkurinių srovių stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas sūkurinių srovių stabdys), taip/ne

 

4.7.4.2

Magnetinis stabdys

4.7.4.2.1

Įrengtas magnetinis stabdys, taip/ne

 

4.7.4.2.2

Galimybė užkirsti kelią magnetinio stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas magnetinis stabdys), taip/ne

 

4.7.4.3

Regeneracinis stabdys (tik elektra varomoms transporto priemonėms)

4.7.4.3.1

Įrengtas regeneracinis stabdys, taip/ne

 

4.7.4.3.2

Galimybė užkirsti kelią regeneracinio stabdžio naudojimui (tik jei įrengtas regeneracinis stabdys), taip/ne

 

4.8

Geometrinės charakteristikos

4.8.1

Transporto priemonės ilgis, m

 

4.8.2

Mažiausiasis naudojamo rato skersmuo, mm

 

4.8.3

Manevravimo apribojimai, taip/ne

 

4.8.4

Mažiausiasis įveikiamos horizontalios kreivės spindulys, m

 

4.8.5

Mažiausiasis įveikiamos išgaubtos kreivės spindulys, m

 

4.8.6

Mažiausiasis įveikiamos įgaubtos kreivės spindulys, m

 

4.8.7

Krovimo platformos aukštis (plokščių vagonų ir jungtinio transporto), mm

 

4.8.8

Tinkamumas vežti keltais, taip/ne

 

4.9

Įranga

4.9.1

Galinio sukabintuvo tipas (nurodant tempiamąsias ir gniuždomąsias jėgas)

 

4.9.2

Ašies guolio būklės stebėjimas (ašidėžės įkaitimo aptikimas)

 

4.9.3

Antbriaunio tepimas

4.9.3.1

Įrengtas antbriaunio tepimo įtaisas, taip/ne

 

4.9.3.2

Galimybė užkirsti kelią tepimo įtaiso naudojimui (tik jei įrengtas antbriaunio tepimo įtaisas), taip/ne

 

4.10

Energijos tiekimas

4.10.1

Energijos tiekimo sistema

 

4.10.2

Didžiausioji galia (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), kW

 

4.10.3

Didžiausioji vardinė srovė iš kontaktinio tinklo (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), A

 

4.10.4

Didžiausioji pantografo imama srovė stovint (turi būti nurodoma kiekvienos, A nuolatinės srovės sistemos, kuriai tinka transporto priemonė)

 

4.10.5

Pantografo sąlyčio su kontaktiniais laidais aukštis (nuo bėgio viršaus) (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), m

 

4.10.6

Pantografo galvutė (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė)

 

4.10.7

Su kabamąja kontaktine linija (toliau –KKL) besiliečiančių pantografų skaičius (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė)

 

4.10.8

Trumpiausias atstumas tarp dviejų pantografų, besiliečiančių su KKL (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė; turi būti nurodyta pavienio ir, jei taikoma, jungtinio veikimo) (tik tada, jei pakeltų pantografų daugiau kaip vienas), m

 

4.10.9

Srovės ėmimo veiksmingumo bandymui naudojamos KKL tipas (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė) (tik tada, jei pakeltų pantografų daugiau kaip vienas)

 

4.10.10

Pantografo kontaktinės juostos, kuri gali būti įrengta transporto priemonėje, medžiaga (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė)

 

4.10.11

Įrengtas automatinio numetimo įtaisas (ANĮ) (turi būti nurodoma kiekvienos energijos tiekimo sistemos, kuriai tinka transporto priemonė), taip/ne

 

4.10.12

Transporto priemonėje apmokestinimo tikslais įrengtas TSS atitinkantis energijos matuoklis, taip/ne

 

4.11

Su triukšmu susijusios charakteristikos

4.11.1

Triukšmo lygis pravažiuojant (dB(A))

 

4.11.2

Triukšmo lygis pravažiuojant, išmatuotas standartinėmis sąlygomis, taip/ne

 

4.11.3

Triukšmo lygis stovint (dB(A))

 

4.11.4

Triukšmo lygis pradedant važiuoti (dB(A))

 

4.12

Su keleiviais susijusios charakteristikos

4.12.1

Bendrosios su keleiviais susijusios charakteristikos

4.12.1.1

Stacionarių sėdimųjų vietų skaičius

 

4.12.1.2

Tualetų skaičius

 

4.12.1.3

Miegamųjų vietų skaičius

 

4.12.2

Su judėjimo negalią turinčiais žmonėmis (toliau – ŽJN) susijusios charakteristikos

4.12.2.1

Pirmenybinių sėdimųjų vietų skaičius

 

4.12.2.2

Vietų neįgaliųjų vežimėliams skaičius

 

4.12.2.3

ŽJN prieinamų tualetų skaičius

 

4.12.2.4

Neįgaliųjų vežimėliais pasiekiamų miegamųjų vietų skaičius

 

4.12.3

Keleivių įlipimas ir išlipimas

4.12.3.1

Platformų aukštis, kuriam suprojektuota transporto priemonė.

 

4.12.3.2

Visų įmontuotų pagalbinių įlipimo priemonių aprašas (jei įrengtos)

 

4.12.3.3

Visų kilnojamųjų pagalbinių įlipimo priemonių, jeigu jos numatytos transporto priemonės konstrukcijoje, kad atitiktų ŽJN TSS reikalavimus, aprašas

 

4.13

Įrengta kontrolės, valdymo ir signalizavimo (toliau – KVS) įranga (tik transporto priemonėms su mašinisto kabina)

4.13.1

Signalizavimas

4.13.1.1

Įrengta Europos traukinių valdymo sistemos (toliau – ETVS) įranga ir jos lygis

 

4.13.1.2

ETVS pagrindas.versija (x.y). Jei versija nėra visiškai suderinama, ji nurodoma skliausteliuose

 

4.13.1.3

Įrengta ETVS įranga, skirta duomenų pildymo funkcijos informacijai priimti tinklu arba GSM-R

 

4.13.1.4

Įdiegtos ETVS nacionalinės taikomosios programos (NID_XUSER iš 44 paketo)

 

4.13.1.5

Įrengtos B klasės ar kitokios traukinio apsaugos, valdymo ir perspėjamosios sistemos (sistema ir, jei taikoma, versija)

 

4.13.1.6

Specialiosios įrengtos priemonės, skirtos perjungti tarp skirtingų apsaugos, valdymo ir perspėjamosios sistemų

 

4.13.2

Radijas

4.13.2.1

Įrengta GSM-R įranga ir jos versija (FRS ir SRS)

 

4.13.2.2

Mašinisto kabinoje esančių GSM-R mobiliųjų aparatų duomenims perduoti skaičius

 

4.13.2.3

Įrengtos B klasės ar kitos radijo sistemos (sistema ir, jei taikoma, versija)

 

4.13.2.4

Specialiosios įrengtos priemonės, skirtos perjungti tarp skirtingų radijo sistemų

 

4.14

Suderinamumas su traukinio aptikimo sistemomis

4.14.1

Traukinio aptikimo sistemų, kurioms transporto priemonė buvo suprojektuota ir išbandyta, tipas

 

4.14.2

Išsamios transporto priemonės charakteristikos, susijusios su suderinamumu su traukinio aptikimo sistemomis

4.14.2.1

Didžiausiasis atstumas tarp gretimų ašių, mm

 

4.14.2.2

Mažiausiasis atstumas tarp gretimų ašių, mm

 

4.14.2.3

Atstumas tarp pirmos ir paskutinės ašių, mm

 

4.14.2.4

Didžiausiasis transporto priemonės iškyšos ilgis, mm

 

4.14.2.5

Mažiausiasis rato apvado plotis, mm

 

4.14.2.6

Mažiausiasis rato skersmuo, mm

 

4.14.2.7

Mažiausiasis antbriaunio storis, mm

 

4.14.2.8

Mažiausiasis antbriaunio aukštis, mm

 

4.14.2.9

Didžiausiasis antbriaunio aukštis, mm

 

4.14.2.10

Didžiausioji ašies apkrova, t

 

4.14.2.11

Erdvė tarp ratų, kurioje nėra metalo ir laidžių sudedamųjų dalių

 

4.14.2.12

Ratų medžiaga yra feromagnetinė, taip/ne

 

4.14.2.13

Didžiausioji barstymo smėliu sparta, g/s

 

4.14.2.14

Galimybės užkirsti kelią barstymui smėliu, taip/ne

 

4.14.2.15

Transporto priemonės metalo masė

 

4.14.2.16

Didžiausioji tariamoji varža tarp priešingų aširačio ratų, ?omega

 

4.14.2.17

Mažiausioji transporto priemonės tariamoji varža (tarp ratų ir pantografo) (tik transporto priemonių, skirtų 1 500 V arba 3 000 V nuolatinei srovei), ?omega, Hz

 

4.14.2.18

Elektromagnetiniai trikdžiai, kuriuos sukelia grįžtamoji srovė bėgiuose

 

4.14.2.19

Elektromagnetinė traukinio spinduliuotė, atsižvelgiant į suderinamumą su taukinio aptikimo sistemomis

 

_________________

Papildyta priedu:

Nr. V-137, 2012-03-13, Žin., 2012, Nr. 33-1619 (2012-03-17), i. k. 1122214ISAK000V-137

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė geležinkelio inspekcija prie Susisiekimo ministerijos, Įsakymas

Nr. V-137, 2012-03-13, Žin., 2012, Nr. 33-1619 (2012-03-17), i. k. 1122214ISAK000V-137

Dėl Valstybinės geležinkelio inspekcijos prie Susisiekimo ministerijos viršininko 2010 m. rugsėjo 9 d. įsakymo Nr. V-355 "Dėl Dokumentų, kurie turi būti teikiami Valstybinei geležinkelio inspekcijai prie Susisiekimo ministerijos kiekviename iš leidimų išdavimo etapų, sąrašo patvirtinimo" pakeitimo