Suvestinė redakcija nuo 2010-12-31

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2008, Nr. 99-3829, i. k. 1082050ISAK001K-254

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠO ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS, EKONOMIKOS AUGIMO, SANGLAUDOS SKATINIMO IR TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMŲ PRIEDUOSE NUMATYTOMS EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINĖS PARAMOS VERTINIMO PRIEMONĖMS PATVIRTINIMO

 

2008 m. rugpjūčio 22 d. Nr. 1K-254

Vilnius

 

Vadovaudamasis Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant Lietuvos 2007–2013 m. Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637), 10.3 punktu ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimo Nr. 780 „Dėl Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 90-3606) 2.1.6 punktu,

Tvirtinu pridedamus:

1. Projektų finansavimo sąlygų aprašą Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms.

2. Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies formą.

 

 

 

FINANSŲ MINISTRAS                                                                       RIMANTAS ŠADŽIUS

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymu Nr. 1K-254

 

PROJEKTŲ FINANSAVIMO SĄLYGŲ APRAŠAS ŽMOGIŠKŲJŲ IŠTEKLIŲ PLĖTROS, EKONOMIKOS AUGIMO, SANGLAUDOS SKATINIMO IR TECHNINĖS PARAMOS VEIKSMŲ PROGRAMŲ PRIEDUOSE NUMATYTOMS EUROPOS SĄJUNGOS STRUKTŪRINĖS PARAMOS VERTINIMO PRIEMONĖMS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Projektų finansavimo sąlygų aprašas Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų (toliau – veiksmų programos) prieduose numatytoms Europos Sąjungos (toliau – ES) struktūrinės paramos vertinimo priemonėms (toliau – Aprašas) skirtas:

1.1. pareiškėjams, siekiantiems gauti techninę paramą ES struktūrinės paramos vertinimo ir (arba) vertinimo galimybių stiprinimo projektams įgyvendinti pagal Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioriteto „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP1-5.2-FM-02 priemonė), Ekonomikos augimo veiksmų programos 6 prioriteto „Techninė parama Ekonomikos augimo veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos, vertinimas“ (toliau – VP2-6.2-FM-02 priemonė), Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 4 prioriteto „Techninė parama Sanglaudos skatinimo veiksmų programos įgyvendinimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP3-4.2-FM-02 priemonė) ir (arba) Techninės paramos veiksmų programos prioriteto „Techninė parama ES struktūrinės paramos, gaunamos pagal konvergencijos tikslą, administravimui“ priemonę „ES struktūrinės paramos vertinimas“ (toliau – VP4-1.3-FM-01 priemonė, o visos priemonės kartu – vertinimo priemonės);

1.2. projektų vykdytojams, siekiantiems gauti papildomą finansavimą pagal vertinimo priemones įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

2. Apraše nustatomi reikalavimai ir sąlygos pareiškėjams, projektų vykdytojams, projektams, tinkamoms finansuoti/papildomai finansuoti projekto išlaidoms ir projekto finansavimo/papildomo finansavimo dydžiui, paraiškų/prašymų dėl projektų finansavimo/papildomo finansavimo priėmimui, vertinimui, atrankai ir projektų, finansuojamų pagal vertinimo priemones, įgyvendinimui.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

3. Aprašas parengtas vadovaujantis:

3.1. 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamentu (EB) Nr. 1083/2006, nustatančiu bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančiu Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25) (toliau – Reglamentas Nr. 1083/2006),

3.2. Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų, įgyvendinant 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir veiksmų programas, taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 17 d. nutarimu Nr. 1139 (Žin., 2007, Nr. 114-4637) (toliau – Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklės),

3.3. Vykdomų pagal Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją ir ją įgyvendinančias veiksmų programas projektų išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. spalio 31 d. nutarimu Nr. 1179 (Žin., 2007, Nr. 117-4789) (toliau – Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklės),

3.4. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. rugsėjo 24 d. sprendimu Nr. K(2007)4475,

3.5. Ekonomikos augimo veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3740,

3.6. Sanglaudos skatinimo veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. liepos 30 d. sprendimu Nr. K(2007)3738,

3.7. Techninės paramos veiksmų programa, patvirtinta Europos Komisijos 2007 m. gruodžio 18 d. sprendimu Nr. C(2007)6717,

3.8. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 789 (Žin., 2008, Nr. 95-3722),

3.9. Ekonomikos augimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 788 (Žin., 2008, Nr. 95-3721),

3.10. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 787 (Žin., 2008, Nr. 95-3720),

3.11. Techninės paramos veiksmų programos priedu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 782 (Žin., 2008, Nr. 90-3608),

3.12. Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. gruodžio 19 d. nutarimu Nr. 1443 (Žin., 2008, Nr. 4-132),

3.13. Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2008 m. liepos 23 d. nutarimu Nr. 780 (Žin., 2008, Nr. 90-3606),

3.14. Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 15 d. įsakymu Nr. 1K-018 (Žin., 2008, Nr. 9-314) (toliau – Vertinimo planas),

3.15. Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 „Dėl projektų administravimo ir finansavimo taisyklių įgyvendinimo“ (Žin., 2008, Nr. 23-861),

3.16. Bendro stebėsenos komiteto Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų, įgyvendinančių Lietuvos 2007–2013 metų Europos Sąjungos struktūrinės paramos panaudojimo strategiją, įgyvendinimo priežiūrai atlikti (toliau – Stebėsenos komitetas) 2007 m. spalio 30 d. posėdžio protokolu Nr. 1 ir 2008 m. kovo 4 d. posėdžio (rašytinė procedūra) protokoliniu sprendimu Nr. 3.

4. Apraše vartojamos sąvokos atitinka Atsakomybės ir funkcijų paskirstymo tarp institucijų taisyklėse, Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse ir Vertinimo plane vartojamas sąvokas.

5. Veiksmų programų prioritetai ir uždaviniai, kuriuos įgyvendina pagal vertinimo priemones finansuojami projektai:

5.1. VP1-5.2-FM-02 priemonė – Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 5 prioriteto „Techninė parama Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos įgyvendinimui“ 2 uždavinys „Gerinti visuomenės informuotumą apie Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos teikiamą paramą bei įgyvendinimo rezultatus, vykdyti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos vertinimą“;

5.2. VP2-6.2-FM-02 priemonė – Ekonomikos augimo veiksmų programos 6 prioriteto „Techninė parama Ekonomikos augimo veiksmų programos įgyvendinimui“ 2 uždavinys „Gerinti visuomenės informuotumą apie Ekonomikos augimo veiksmų programos teikiamą paramą bei įgyvendinimo rezultatus, atlikti Ekonomikos augimo veiksmų programos vertinimą“;

5.3. VP3-4.2-FM-02 priemonė – Sanglaudos skatinimo veiksmų programos 4 prioriteto „Techninė parama Sanglaudos skatinimo veiksmų programos įgyvendinimui“ 2 uždavinys „Gerinti visuomenės informuotumą apie Sanglaudos skatinimo veiksmų programos teikiamą paramą bei įgyvendinimo rezultatus, atlikti Sanglaudos skatinimo veiksmų programos vertinimą“;

5.4. VP4-1.3-FM-01 priemonė – Techninės paramos veiksmų programos prioriteto „Techninė parama ES struktūrinės paramos, gaunamos pagal Konvergencijos tikslą, administravimui“ 3 uždavinys „Atlikti Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų vertinimą ir stiprinti vertinimo galimybes“.

6. VP1-5.2-FM-02 priemonės tikslas – pagerinti ES fondų, skiriamų Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programai finansuoti, panaudojimo kokybę, veiksmingumą ir nuoseklumą bei patobulinti Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos strategiją ir įgyvendinimą. Pagal šią priemonę remiamos veiklos:

6.1. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis veiklos vertinimas;

6.2. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis strateginis vertinimas.

7. VP2-6.2-FM-02 priemonės tikslas – pagerinti ES fondų, skiriamų Ekonomikos augimo veiksmų programai finansuoti, panaudojimo kokybę, veiksmingumą ir nuoseklumą bei patobulinti Ekonomikos augimo veiksmų programos strategiją ir įgyvendinimą. Pagal šią priemonę remiamos veiklos:

7.1. Ekonomikos augimo veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis veiklos vertinimas;

7.2. Ekonomikos augimo veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis strateginis vertinimas.

8. VP3-4.2-FM-02 priemonės tikslas – pagerinti ES fondų, skiriamų Sanglaudos skatinimo veiksmų programai finansuoti, panaudojimo kokybę, veiksmingumą ir nuoseklumą bei patobulinti Sanglaudos skatinimo veiksmų programos strategiją ir įgyvendinimą. Pagal šią priemonę remiamos veiklos:

8.1. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis veiklos vertinimas;

8.2. Sanglaudos skatinimo veiksmų programos (prioriteto, priemonės) einamasis strateginis vertinimas.

9. VP4-1.3-FM-01 priemonės tikslas – pagerinti ES struktūrinės paramos panaudojimo kokybę, veiksmingumą ir nuoseklumą bei veiksmų programų strategiją ir įgyvendinimą. Pagal šią priemonę remiamos veiklos:

9.1. ES struktūrinės paramos einamasis veiklos vertinimas;

9.2. ES struktūrinės paramos einamasis strateginis vertinimas;

9.3. ES struktūrinės paramos vertinimo galimybių stiprinimo priemonių įgyvendinimas.

10. Pagal vertinimo priemones remiamos veiklos turi prisidėti prie Vertinimo plano įgyvendinimo:

10.1. Vertinimo projektai turi būti tiesiogiai susiję su bent viena Vertinimo plane nustatyta vertinimų sritimi;

10.2. Vertinimo galimybių stiprinimo projektai turi prisidėti prie Vertinimo plane numatytų vertinimo galimybių stiprinimo priemonių įgyvendinimo.

11. Pagal vertinimo priemones taikomas projektų atrankos būdas – valstybės projektų planavimas.

12. Pagal šį Aprašą planuojamų finansuoti valstybės projektų sąrašai yra metiniai ES struktūrinės paramos vertinimo planai (toliau – metiniai vertinimo planai), tvirtinami finansų ministro įsakymais.

13. Aprašas taikomas visoms vertinimo priemonėms. Daugiau projektų finansavimo sąlygų aprašų pagal vertinimo priemones nebus rengiama.

14. Patvirtintas metinis vertinimo planas negali būti laikomas galutiniu sprendimu projektą bendrai finansuoti iš ES fondų lėšų. Galutinis sprendimas priimamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka atlikus projekto vertinimą.

15. Pagal šį Aprašą planuojama skirti lėšų suma yra 34 152 015 litų. Lėšų pasiskirstymas pagal vertinimo priemones ir finansavimo šaltinius pateikiamas lentelėje:

 

Priemonė

ES fondų lėšos, Lt

Nacionalinės projektų lėšos, Lt

Iš viso, Lt

suma

Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas

VP1-5.2-FM-02 priemonė

4 210 996

0

0

4 210 996

VP2-6.2-FM-02 priemonė

9 286 263

0

0

9 286 263

VP3-4.2-FM-02 priemonė

9 286 263

0

0

9 286 263

VP4-1.3-FM-01 priemonė

9 663 219

1 705 274

1 705 274

11 368 493

Iš viso

32 446 741

1 705 274

1 705 274

34 152 015.

 

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-044, 2010-02-23, Žin., 2010, Nr. 42-2056 (2010-04-12), i. k. 1102050ISAK001K-044

 

16. Šis Aprašas ir visa informacija, kurią privalo žinoti pareiškėjas rengdamas projektą ir teikdamas paraišką, bus skelbiama internete adresu www.esparama.lt.

 

II. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS

 

17. Pagal šį Aprašą paraiškas dėl projektų finansavimo gali teikti tik metiniuose vertinimo planuose numatytų projektų pareiškėjai patvirtinus metinius vertinimo planus.

18. Detalūs pareiškėjams keliami reikalavimai nustatyti Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelės (2 priedas) 4 punkte.

 

III. REIKALAVIMAI PROJEKTAMS

 

19. Projektams keliami reikalavimai nustatyti Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelėje (2 priedas). Projektas tenkina nustatytus reikalavimus, jei jis teigiamai įvertinamas pagal visus Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelėje nurodytus vertinimo aspektus.

20. Projekto veiklų įgyvendinimo laikotarpis negali būti ilgesnis kaip 36 mėnesiai. Projekto įgyvendinimo laikotarpis pagrįstais atvejais gali būti pratęstas Projekto finansavimo ir administravimo sutartyje numatyta tvarka

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-398, 2010-12-20, Žin., 2010, Nr. 155-7877 (2010-12-30), i. k. 1102050ISAK001K-398

 

IV. REIKALAVIMAI TINKAMOMS FINANSUOTI PROJEKTO IŠLAIDOMS IR PROJEKTO FINANSAVIMO DYDŽIUI

 

21. Iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų kategorijas ir išlaidų finansavimo sąlygas nustato Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklių priedas „Iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų finansavimo kategorijų aprašas“.

22. Vertinimo projektuose tinkamomis gali būti pripažįstamos ir finansuojamos vertinimo išlaidos ir išlaidos, susijusios su vertinimo viešinimu ir sklaida (informacinių renginių (vertinimo rezultatų pristatymai, seminarai, diskusijos ir kt.) organizavimo išlaidos, informacinės medžiagos vertinimo rezultatų (tarpinių ir (ar) galutinių) pagrindu rengimo ir leidybos išlaidos ir pan.).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-044, 2010-02-23, Žin., 2010, Nr. 42-2056 (2010-04-12), i. k. 1102050ISAK001K-044

 

23. Vertinimo galimybių stiprinimo projektuose tinkamomis gali būti pripažįstamos ir finansuojamos išlaidos, kurios yra skirtos vertinimo galimybių stiprinimo priemonėms įgyvendinti ir kurios atitinka iš techninės paramos įgyvendinamų projektų išlaidų kategorijas.

24. Vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektuose netinkamomis išlaidomis pripažįstamos šios išlaidos:

24.1. darbo užmokesčio valstybės tarnautojams ir darbuotojams išlaidos;

24.2. 2007–2013 metų ES struktūrinės paramos kompiuterinės informacinės valdymo ir priežiūros sistemos sukūrimo, eksploatavimo ir tobulinimo išlaidos;

24.3. patalpų nuomos, eksploatavimo, draudimo, remonto ir kitos išlaidos;

24.4. baldų ir įrangos įsigijimo, nuomos, eksploatavimo, draudimo, remonto ir kitos susijusios išlaidos, taip pat biuro prekių, telekomunikacijų, pašto paslaugų, kitų priemonių įsigijimo ir nuomos išlaidos;

24.5. transporto priemonių nuomos, eksploatavimo, draudimo, remonto ir kitos išlaidos;

24.6. išlaidos, susijusios su Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento (BPD) užbaigimu.

25. Pagal vertinimo priemones tinkamomis gali būti pripažįstamos ir finansuojamos išlaidos, patirtos nuo 2007 m. sausio 1 d., išskyrus išlaidas, susijusias su Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento baigiamuoju (ex post) vertinimu, kurios gali būti pripažįstamos tinkamomis ir finansuojamos nuo 2009 m. sausio 1 d.

26. Projekto finansavimas, skiriamas iš Finansų ministerijai priskirtų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, kuriuose numatytos ES fondų lėšos ir (ar) bendrojo finansavimo lėšos, skirtos Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos įgyvendinimo priemonėms finansuoti (toliau – projekto finansavimas), gali sudaryti iki 100 procentų tinkamų finansuoti projekto išlaidų.

27. Netinkamas finansuoti projekto išlaidas ir tinkamų finansuoti išlaidų dalį, kurių nepadengia projektui skirtas finansavimas, projekto vykdytojas privalo finansuoti iš kitų nei techninė parama lėšų.

28. Maksimali projekto finansavimo suma negali viršyti metiniame vertinimo plane numatytos planuojamos projekto vertės.

29. Kryžminis finansavimas pagal vertinimo priemones netaikomas.

30. Visos išlaidų sumos paraiškoje dėl projekto finansavimo turi būti nurodytos litais. Projekto finansavimo suma suapvalinama iki litų.

31. Vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektų biudžeto rengimas:

31.1. pagal VP1-5.2-FM-02 priemonę ir VP4-1.3-FM-01 priemonę teikiamų projektų išlaidos nurodomos paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066, 8.2 punkte užpildant biudžeto eilutę 1.3. „Paslaugos“.

31.2. pagal VP2-6.2-FM-02 priemonę ir VP3-4.2-FM-02 priemonę teikiamų projektų išlaidos nurodomos paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066, 8.1 punkte užpildant biudžeto eilutę 5.4. „Kita“.

32. Projekto finansavimo dydis turi būti nustatomas kaip mažiausia projektui įgyvendinti būtina lėšų suma. Projekto finansavimo dydis projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatomas atsižvelgiant į projekto išlaidų pagrįstumą ir būtinumą. Jeigu dalis projekto išlaidų yra nepagrįsta, nėra akivaizdaus šių išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti ar jos yra netinkamos finansuoti, viešoji įstaiga Centrinė projektų valdymo agentūra (toliau – CPVA) raštu paprašo projekto vykdytojo pagrįsti tokias išlaidas ir (arba) pasiūlyti sumažinti dalį projekto išlaidų. Jei per CPVA nustatytą terminą projekto vykdytojas nepateikia prašomos informacijos arba jo pateikta informacija nepagrindžia išlaidų būtinumo projekto veikloms įgyvendinti, nepagrįstos išlaidos laikomos netinkamomis finansuoti.

 

V. PARAIŠKŲ PRIĖMIMAS, VERTINIMAS IR ATRANKA

 

I. PARAIŠKŲ PRIĖMIMAS IR REGISTRAVIMAS

 

33. Paraiškas priima ir registruoja CPVA Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

34. CPVA Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ne vėliau kaip prieš 1 mėnesį iki metiniame vertinimo plane nurodytos paraiškos pateikimo dienos metiniame vertinimo plane nurodytų projektų pareiškėjams išsiunčia pasiūlymą pateikti paraišką. CPVA ir pareiškėjo bendru sutarimu gali būti nustatomas trumpesnis paraiškos pateikimo terminas.

35. Jei CPVA metinį vertinimo planą ir kitus Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatytus dokumentus gauna likus mažiau nei 1 mėnesiui iki paraiškos pateikimo dienos, ji nedelsdama išsiunčia pareiškėjui pasiūlymą pateikti paraišką. Paraiškos pateikimo terminas nustatomas CPVA ir pareiškėjo bendru sutarimu.

36. Norėdamas pateikti paraišką pareiškėjas turi užpildyti paraiškos dėl projekto finansavimo bendrąją (A) dalį, kurios forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066, ir specialiąją (B) dalį, kurios forma patvirtinta šį Aprašą patvirtinančiu įsakymu. Paraiškos dėl projekto finansavimo bendroji (A) dalis pildoma vadovaujantis Paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies pildymo instrukcija, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066. Pareiškėjas gali teikti vieną paraišką dėl kelių metiniame vertinimo plane numatytų projektų, jei jie finansuojami iš to paties finansavimo šaltinio.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-451, 2008-12-19, Žin., 2008, Nr. 148-5949 (2008-12-27), i. k. 1082050ISAK001K-451

 

37. Pareiškėjas privalo pateikti vieną paraiškos originalą, ant kurio turi būti nurodyta „ORIGINALAS“, ir vieną paraiškos kopiją, ant kurios turi būti nurodyta „KOPIJA“. Visi paraiškos lapai turi būti sunumeruoti iš eilės. Pareiškėjas taip pat turi pateikti elektroninę užpildytos paraiškos formos versiją kompiuterinėje laikmenoje (kompaktiniame diske). Paraiškos originalo, jos kopijos ir elektroninės versijos turinys turi būti identiški. Nustačius neatitikimus tarp originalo, kopijos ir elektroninės versijos turinio, vadovaujamasi paraiškos popierinio varianto originale nustatyta informacija.

38. Paraiška turi būti užpildyta lietuvių kalba, kompiuteriu. Ranka rašytos paraiškos nebus vertinamos.

39. Paraiškos turi būti pateiktos CPVA (S. Konarskio g. 13, 03109 Vilnius, Lietuva) vienu iš trijų nurodytų būdų:

39.1. atsiųstos registruotu laišku;

39.2. pristatytos per pašto kurjerį;

39.3. įteiktos asmeniškai.

40. Kitais būdais išsiųstos arba kitais adresais įteiktos, arba po kvietime teikti paraiškas nustatyto termino pateiktos paraiškos nevertinamos. Paraiškos turi būti pateiktos iki metiniame vertinimo plane nustatyto termino, jei nebuvo nustatytas kitas paraiškos pateikimo terminas.

41. Pareiškėjo pavadinimas, projekto pavadinimas, trumpas projekto aprašymas, paraiškos unikalus kodas ir prašoma lėšų suma bus skelbiama viešai svetainėje www.esparama.lt.

42. Klausimai dėl paraiškų pildymo gali būti teikiami CPVA vienu iš šių būdų:

42.1. elektroniniu paštu, adresu a.dzervute@cpva.lt;

42.2. telefonais (8 5) 255 3302;

42.3. faksu (8 5) 251 4401.

43. Siunčiamame paklausime turi būti nurodytas klausiančiojo vardas, pavardė, pareigos, institucijos pavadinimas ir telefono numeris.

 

II. PARAIŠKŲ VERTINIMAS

 

44. Paraiškos vertinamos Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka. Vertinimą atlieka CPVA.

45. Paraiškos vertinimą sudaro šie etapai:

45.1. administracinės atitikties vertinimas, kuris atliekamas užpildant Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelę (1 priedas);

45.2. projekto tinkamumo finansuoti vertinimas, kuris atliekamas užpildant Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo lentelę (2 priedas).

46. Administracinės atitikties vertinimo metu nustatoma, ar su paraiška pateikti visi paraiškos formoje nurodyti dokumentai ir informacija.

47. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu CPVA nustato, ar projektas tinkamas finansuoti pagal atitinkamą veiksmų programos prioriteto įgyvendinimo priemonę ir šio Aprašo reikalavimus. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu nustatoma projekto atitiktis Stebėsenos komiteto patvirtintiems bendriesiems ir specialiesiems (atitikties) atrankos kriterijams, didžiausia leistina projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma ir didžiausias leistinas skirti projektui lėšų dydis.

48. Kiekvieno vertinimo etapo, numatyto šio Aprašo 45 punkte, metu CPVA pareiškėją gali pakviesti pokalbio, taip pat apsilankyti planuojamoje projekto įgyvendinimo vietoje.

49. Projekto tinkamumo finansuoti vertinimo metu CPVA, bendradarbiaudama su Finansų ministerija, gali nustatyti pirkimus, kuriuos pareiškėjas turi įvykdyti iki sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo dienos. Tokie pirkimai turi būti organizuojami lygiagrečiai su vertinimo procesu, t. y. viešojo pirkimo konkursai skelbiami CPVA atlikus išankstinį projekto veiklų atitikties specialiesiems atitikties kriterijams vertinimą, o projekto tinkamumo finansuoti vertinimas pabaigiamas ir didžiausia leistina projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma nustatoma tada, kai pareiškėjas CPVA pateikia patikslintą informaciją apie įsigyjamų prekių ar paslaugų kainą. Šio Aprašo punkto nuostatos netaikomos vertinimo galimybių stiprinimo projektams.

50. Informacija apie projekto tinkamumo finansuoti vertinimo etapą perėjusią paraišką ne vėliau kaip per 15 darbo dienų po šio vertinimo užbaigimo skelbiama svetainėje www.esparama.lt Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

 

III. SPRENDIMO DĖL PROJEKTO FINANSAVIMO PRIĖMIMAS IR PROJEKTO FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTIES SUDARYMAS

 

51. Sprendimą dėl projekto tinkamumo finansuoti iš ES fondų priima CPVA, jį įformindama projekto tinkamumo finansuoti vertinimo ataskaitoje. Atsižvelgdama į šį sprendimą Finansų ministerija priima sprendimą dėl projekto finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų, kuriose numatytos ES fondų lėšos ir (ar) bendrojo finansavimo lėšos, skirtos Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo ir Sanglaudos skatinimo veiksmų programų techninės paramos prioritetų ir Techninės paramos veiksmų programos įgyvendinimo priemonėms finansuoti (toliau – sprendimas dėl projekto finansavimo).

52. Sprendimas dėl projekto finansavimo priimamas ir projekto finansavimo ir administravimo sutartis sudaroma Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

53. Sprendimas dėl projekto finansavimo priimamas ir projekto administravimo ir finansavimo sutartis sudaroma įvertinus paraiškas ir pareiškėjui įvykdžius pagrindinius projekte numatytus pirkimus, jeigu tokie pirkimai buvo nustatyti, kaip numatyta Aprašo 49 punkte. Pareiškėjui įvykdžius pirkimus, CPVA patikslina projekto tinkamumo finansuoti vertinimo ataskaitoje nurodytą didžiausią leistiną projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą ir didžiausią leistiną skirti projektui lėšų dydį, kaip numatyta šio Aprašo 49 punkte.

54. Sprendimas dėl projekto finansavimo tvirtinamas Finansų ministro įsakymu. Apie priimtą sprendimą Finansų ministerija informuoja CPVA per 5 darbo dienas nuo sprendimo įsigaliojimo dienos.

55. Su pareiškėjais, kurių projektus nuspręsta bendrai finansuoti iš ES fondų lėšų, CPVA sudaro dvišales projektų finansavimo ir administravimo sutartis Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

56. Gavusi Finansų ministerijos sprendimą dėl projekto finansavimo, CPVA pagal Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. vasario 20 d. įsakymu Nr. 1K-066 patvirtintą formą parengia projekto finansavimo ir administravimo sutarties projektą ir išsiunčia pareiškėjui nurodydama pasiūlymo pasirašyti sutartį galiojimo terminą. Pareiškėjui per rašte nustatytą pasiūlymo pasirašyti sutartį galiojimo terminą nepasirašius sutarties, pasiūlymas pasirašyti sutartį netenka galios ir projektas nefinansuojamas.

57. CPVA ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo dienos pateikia Finansų ministerijai pasirašytos projekto finansavimo ir administravimo sutarties kopiją.

 

VI. PAPILDOMO FINANSAVIMO SKYRIMAS ĮGYVENDINAMIEMS PROJEKTAMS, DĖL KURIŲ YRA PASIRAŠYTOS PROJEKTŲ FINANSAVIMO IR ADMINISTRAVIMO SUTARTYS

 

571. Papildomas finansavimas įgyvendinamiems projektams, dėl kurių yra pasirašytos projektų finansavimo ir administravimo sutartys, gali būti skiriamas šiais atvejais:

571.1. kai projektą numatoma įgyvendinti didesne apimtimi: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų projekto veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų, siekiant veiksmų programų tikslų;

571.2. kai papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu. Įgyvendinamas projektas, padidėjus nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumai, gali būti papildomai finansuojamas, jeigu projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, ir neturi galimybių padidėjusias išlaidas dengti iš nuosavų lėšų.

572. Papildomas finansavimas projektui gali būti skiriamas, jeigu papildomos išlaidos bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos arba numatomo pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaigos ir jeigu projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (arba) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos.

573. Projekto vykdytojas, siekiantis gauti papildomą finansavimą projektui, turi užpildyti ir pateikti CPVA prašymą skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui (toliau vadinama – Prašymas) (3 priedas). Prašymą projekto vykdytojas gali pateikti tik esant atitinkamam metinio vertinimo plano pakeitimui.

574. Projekto vykdytojas, teikdamas Prašymą, aprašo papildomų išlaidų atsiradimo priežastis, pagrindžia papildomo finansavimo poreikį, nurodydamas, kuriam iš Aprašo 571 punkte numatytų papildomo finansavimo skyrimo atvejų priskiriamas projektas. Projekto vykdytojas gali pridėti ir kitą informaciją ir (arba) dokumentus, kurie, projekto vykdytojo nuomone, yra svarbūs priimant sprendimą dėl papildomo finansavimo skyrimo.

575. CPVA, gavusi projekto vykdytojo Prašymą, pirmiausiai įvertina, ar projektas atitinka vieną iš Aprašo 571 punkte numatytų papildomo finansavimo skyrimo atvejų, po to, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka ir Aprašo nuostatomis, atlieka projekto vykdytojo prašomų papildomų lėšų tinkamumo finansuoti vertinimą. Vertindama projekto vykdytojo pateiktą informaciją bei duomenis, CPVA gali:

575.1. prašyti projekto vykdytojo per nustatytą laiką pateikti papildomus dokumentus, papildyti ar patikslinti Prašyme pateiktą informaciją;

575.2. kreiptis į atitinkamas institucijas dėl papildomos informacijos suteikimo ir naudotis kitais išoriniais oficialiais informacijos šaltiniais;

575.3. kviesti projekto vykdytoją pokalbio. Pokalbis turi būti protokoluojamas ir, apie tai įspėjus pokalbio dalyvius, gali būti įrašomas;

575.4. atlikti patikrą vietoje Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse numatyta tvarka.

576. CPVA per 20 darbo dienų nuo Prašymo gavimo dienos išnagrinėja ir pateikia Finansų ministerijai išvadą dėl prašymo skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti (toliau vadinama – Išvada) (4 priedas). Nagrinėjimo terminas pagrįstais atvejais gali būti pratęstas suderinus su Finansų ministerija. Išvadoje turi būti nurodoma, ar projektas yra tinkamas gauti papildomą finansavimą, ir rekomenduojama skirti maksimali papildomo finansavimo suma.

577.. Jeigu papildomo finansavimo tinkamumo vertinimo metu nustatyta projekto tinkamų finansuoti papildomų išlaidų suma yra mažesnė už projekto vykdytojo prašomą papildomo finansavimo projektui dydį, CPVA turi raštu suderinti su projekto vykdytoju, ar jis sutinka įgyvendinti projektą su siūloma mažesne papildomo finansavimo suma.

578. CPVA priima sprendimą atmesti projekto vykdytojo Prašymą, jeigu Prašymo vertinimo metu nustato, kad:

578.1. Prašymo negalima priskirti nė vienam iš šio Aprašo 571 punkte numatytų atvejų;

578.2. Prašymas neatitinka šio Aprašo 572 punkto;

578.3. skyrus papildomą finansavimą, būtų viršyta priemonei įgyvendinti skirta suma ir (arba) pažeisti Aprašo reikalavimai;

578.4. projekto vykdytojas pateikė klaidinančią informaciją;

578.5. projekto vykdytojas per nustatytą laiką nepateikė šio Aprašo 575.1 punkte nurodytų dokumentų ir (arba) prašomos informacijos;

578.6. šio Aprašo 577 punkte nurodytu atveju, kai projekto vykdytojas nesutinka įgyvendinti projekto su CPVA pasiūlyta mažesne papildomo finansavimo suma.

579. Jeigu yra priimamas šio Aprašo 578 punkte numatytas sprendimas, CPVA apie priimtą sprendimą per 5 darbo dienas nuo Išvados patvirtinimo raštu informuoja projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją, nurodydama Prašymo atmetimo priežastis ir tokio sprendimo apskundimo tvarką. CPVA, informuodama Finansų ministeriją apie sprendimą dėl Prašymo atmetimo, papildomai Finansų ministerijai pateikia Išvadą.

5710. Nustačius, kad Prašymas atitinka visus vertinimo reikalavimus, CPVA nustato tinkamų finansuoti papildomų lėšų sumą bei priima sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui. Apie sprendimą rekomenduoti skirti papildomą finansavimą projektui CPVA raštu informuoja Finansų ministeriją, pateikdama Išvadą.

5711. Jei pradinė projekto tinkamų finansuoti išlaidų suma buvo nustatyta vadovaujantis šio Aprašo 49 punkte aprašyta tvarka, projekto vykdytojas Prašymą CPVA pateikia tik pakartotinai įvykdęs viešuosius pirkimus, kurių pagrindu CPVA patikslina projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumą bei nustato projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų sumą.

5712. Finansų ministerija, Išvadoje nustačiusi trūkumų (netikslumų) ir (ar) poreikį gauti papildomos informacijos, grąžina dokumentus CPVA: nurodo trūkumus (netikslumus) ir nustato terminą, per kurį CPVA turi juos ištaisyti ir (ar) pateikti papildomos informacijos. Jei, tikslinant Išvadą, priimamas sprendimas atmesti projekto vykdytojo Prašymą, CPVA apie tai informuoja projekto vykdytoją ir Finansų ministeriją šio Aprašo 579 punkte nustatyta tvarka ir terminais.

5713. Finansų ministerija, atsižvelgdama į CPVA Išvadoje pateiktą sprendimą dėl projektui rekomenduojamų skirti papildomų lėšų tinkamumo finansuoti iš ES struktūrinių fondų, priima sprendimą dėl projekto papildomo finansavimo iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto programų, kuriose numatytos ES fondų ir (ar) Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšos, skirtos vertinimo priemonėms finansuoti. Sprendimas dėl papildomo finansavimo tvirtinamas Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymu.

5714. Apie priimtą sprendimą skirti projektui papildomą finansavimą, Finansų ministerija informuoja CPVA per 5 darbo dienas nuo sprendimo priėmimo dienos.

5715. CPVA, gavusi Finansų ministerijos sprendimą skirti projektui papildomą finansavimą, per 5 darbo dienas informuoja projekto vykdytoją apie sprendimą skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti ir, vadovaudamasi Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių 170.7 punktu, inicijuoja projekto finansavimo ir administravimo sutarties pakeitimo procedūrą.

5716. Informaciją apie priimtą sprendimą skirti papildomą finansavimą Finansų ministerija paskelbia ES struktūrinės paramos interneto svetainėje www.esparama.lt Projektų administravimo ir finansavimo taisyklių nustatyta tvarka.

Papildyta skyriumi:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

VII. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO NUOSTATOS

 

Skyriaus numeracijos pakeitimas:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

58. Projekto išlaidos apmokamos ir projektų finansavimo ir administravimo sutarčių priežiūra atliekama Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse, Techninės paramos administravimo ir finansavimo taisyklėse ir projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka.

59. Projektui finansuoti projekto administravimo ir finansavimo sutartyje gali būti numatytas avansas. Avansas mokamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka.

60. Jeigu projektas pradėtas įgyvendinti ir išlaidos, patirtos iki sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo ir projekto finansavimo ir administravimo sutarties pasirašymo, pripažįstamos tinkamomis finansuoti, jos yra kompensuojamos po to, kai CPVA įvertina jų tinkamumą finansuoti.

61. CPVA atlieka projekto vykdytojo vykdomų pirkimų priežiūrą Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse ir projekto finansavimo ir administravimo sutartyje nustatyta tvarka. Išankstinę pirkimų priežiūrą CPVA atlieka tik sudarius projekto administravimo ir finansavimo sutartį.

62. Vertinimo projekto tęstinumui užtikrinti projekto vykdytojas turi apsvarstyti vertinimo rekomendacijas, pateiktas įgyvendinant vertinimo projektą parengtoje vertinimo ataskaitoje, ir priimti sprendimą dėl rekomendacijų įgyvendinimo.

 

VIII. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

Skyriaus numeracijos pakeitimas:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

63. Šis Aprašas gali būti keičiamas Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

64. Pareiškėjai ir projektų vykdytojai turi teisę apskųsti CPVA ir Finansų ministerijos veiksmus arba neveikimą, susijusius su paraiškos vertinimu, atranka, sprendimo dėl projekto finansavimo arba nefinansavimo priėmimu ir projekto įgyvendinimu, Projektų administravimo ir finansavimo taisyklėse nustatyta tvarka.

_________________

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms

1 priedas

 

(Paraiškos administracinės atitikties vertinimo lentelės forma)

 

PARAIŠKOS ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES VERTINIMO LENTELĖ

 

Eil. Nr.

Duomenys apie paraišką

Taip

Ne

Po patikslinimo Taip

1.

Ar paraiška pateikta (išsiųsta) iki metiniame vertinimo plane nurodyto ar pareiškėjo ir CPVA bendru sutarimu nustatyto paraiškos pateikimo termino?

£[]

£[]

£[]

2.

Ar paraiška pateikta tinkamu būdu, kaip nurodyta projektų finansavimo sąlygų aprašo 39 punkte?

£[]

£[]

£[]

3.

Ar pateikta paraiškos dėl projekto finansavimo bendroji (A) dalis?

£[]

£[]

£[]

4.

Ar pateikta paraiškos dėl projekto finansavimo specialioji (B) dalis?

£[]

£[]

£[]

5.

Ar paraiška dėl projekto finansavimo yra užpildyta, atitinka paraiškos dėl projekto finansavimo bendrosios (A) dalies formą ir specialiosios (B) dalies formą, yra pasirašyta pareiškėjo ir antspauduota?

£[]

£[]

£[]

6.

Ar paraiška dėl projekto finansavimo ir jos pridedami dokumentai užpildyti lietuvių kalba?

£[]

£[]

£[]

7.

Ar pateiktas reikiamas paraiškos dėl projekto finansavimo egzempliorių skaičius (vienas originalas ir viena kopija)?

£[]

£[]

£[]

8.

Ar pateikta paraiškos dėl projekto finansavimo elektroninė versija?

£[]

£[]

£[]

 

Išvada dėl projekto administracinės atitikties (Taip/Ne):

 

Komentarai:

 

 

Projekto vertintojas:

(pareigos, vardas, pavardė, parašas)

 

Tikrinimo data:

 

 

_________________

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms

2 priedas

 

PROJEKTO TINKAMUMO FINANSUOTI VERTINIMO LENTELĖ

 

Bendrasis kriterijus

Bendrojo kriterijaus vertinimo aspektai

Vertinimo klausimai ir (arba) teiginiai,

metodiniai nurodymai vertintojams

Taip, Ne

Pastabos

1. Projektas atitinka bent vieną veiksmų programos ir jos prioriteto tikslą, uždavinį, taip pat apima pagal tam tikrą prioritetą numatomas remti veiklas.

1.1. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su tam tikros veiksmų programos prioriteto tikslu ir bent vienu uždaviniu.

1.1.1. Projekto tikslai ir uždaviniai aiškiai siejasi su atitinkamos veiksmų programos prioriteto tikslu ir bent vienu uždaviniu.

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projekto tikslai ir uždaviniai atitinka veiksmų programos prioriteto tikslus ir uždavinius, ryšys yra akivaizdus ir priežastinis. Einamojo strateginio vertinimo projekto tikslai ir uždaviniai yra susiję su veiksmų programos priemonės „ES struktūrinės paramos vertinimas“ tikslais, jei jie susiję su tos veiksmų programos ir (ar) kitos ES finansuojamos programos (pavyzdžiui, Lietuvos 2004–2006 metų bendrojo programavimo dokumento) įgyvendinimo eigos, rezultatų ar poveikio analize ir rekomendacijų dėl investicijų tobulinimo tos veiksmų programos remiamose srityse pateikimu, investavimo prioritetų einamajam ir (arba) kitiems programavimo laikotarpiams nustatymu. Einamojo strateginio vertinimo projekto rezultatai gali būti skirti tiek einamajam, tiek kitiems programavimo laikotarpiams.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

1.1.2. Įgyvendinto projekto poveikis atitinkamos veiksmų programos prioriteto tikslui ir uždaviniui yra teigiamas.

Paaiškinimai: Galima teigti, kad, įgyvendinus projektą, projekto veiklų rezultatų poveikis veiksmų programos prioriteto tikslams ir uždaviniams, atsižvelgiant į priemonės specifiką, bus teigiamas, t. y. projekto rezultatai pagerins ES fondų, skiriamų veiksmų programai finansuoti, panaudojimo kokybę, veiksmingumą ir nuoseklumą, padės tobulinti veiksmų programos (-ų) strategiją ir įgyvendinimą arba padės stiprinti vertinimo galimybes Lietuvoje (taikoma vertinimo galimybių stiprinimo projektams, finansuojamiems pagal Techninės paramos veiksmų programą). Taip pat įrodytas projekto aktualumas ir poveikis tikslinių grupių problemų sprendimui. Jei teikiamas einamojo strateginio vertinimo projektas, galima teigti, kad jis susijęs su veiksmų programos (-ų) strategijos tobulinimu ir (arba) investavimo prioritetų veiksmų programos (-ų) remiamose srityse nustatymu tiek einamuoju, tiek kitais programavimo laikotarpiais.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

1.2. Pagrįstas projekto tikslų ir uždavinių ryšys su priemonės aprašymu ir bent viena Apraše numatyta veiklos sritimi.

1.2.1. Projekto veiklos yra suderintos su atitinkamos veiksmų programos priede pateiktu priemonės „ES struktūrinės paramos vertinimas“ veiklų aprašymu.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, ar numatytos vykdyti projekte veiklos atitinka bent vieną veiklos sritį, nurodytą priemonės aprašyme.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

1.2.2. Projekto tikslai, uždaviniai ir veiklos atitinka bent vieną Apraše numatytą remiamą veiklą.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, ar projekte numatyti tikslai, uždaviniai ir planuojamos vykdyti veiklos atitinka Apraše numatytas veiklas.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

1.2.3. Projektas atitinka priemonės aprašyme numatytus reikalavimus, susijusius su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas atskyrimu („demarkacinius reikalavimus“).

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, ar tenkinami visi veiksmų programose nustatyti reikalavimai, susiję su paramos pagal kitas iš ES finansuojamas programas, atskyrimu.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

1.2.4. Projektas atitinka Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo planą, patvirtintą Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. sausio 15 d. įsakymu Nr. 1K-018 (toliau – Vertinimo planą).

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projektas atitinka Vertinimo planą, t. y.:

– vertinimo tikslą ir konkretų uždavinį (taikoma vertinimo ir vertinimo galimybių stiprinimo projektams);

– vertinimo sritis ir principus (taikoma vertinimo projektams);

– metodines nuostatas dėl vertinimo kriterijų taikymo, Europos Komisijos metodinių dokumentų naudojimo ir pan. (taikoma vertinimo projektams);

– Vertinimo plane numatytas vertinimo galimybių stiprinimo priemones (taikoma vertinimo galimybių stiprinimo projektams).

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

2. Projektas atitinka nacionalinius strateginius dokumentus.

2.1. Projektas prisideda prie nacionalinių ir (arba) regioninių strateginių dokumentų įgyvendinimo.

2.1.1. Metiniame Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo plane nustatytas projekto vykdytojas ir veiklos sritys

(taikoma tik planavimo atveju).

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projektas yra susijęs su strateginių tikslų įgyvendinimu, t. y. kad projektas ir projekto vykdytojas numatyti metiniame Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo plane ir teikiamo projekto tikslai ir laukiami rezultatai atitinka metiniame Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo plane numatytus projekto tikslus ir rezultatus.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

3. Projektas siekia aiškių ir realių kiekybinių uždavinių, atitinkančių veiksmų programoje nustatytus tikslus.

3.1. Projektas prisideda prie veiksmų programos priemonės rodiklių įgyvendinimo.

3.1.1. Projektas siekia bent vieno atitinkamos veiksmų programos priemonės „ES struktūrinės paramos vertinimas“ produkto ir (arba) rezultato rodiklio.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad projektas siekia bent vieno priemonėje numatyto produkto ir (arba) rezultato rodiklio ir įgyvendinus numatytas projekto veiklas šie rodikliai bus pasiekt.. Pareiškėjas turi numatyti veiksmus, kurie užtikrintų priemonės rezultato rodiklio („Priimtų įgyvendinti vertinimo rekomendacijų skaičius, proc.“) pasiekimą. Būtina įsitikinti, kad vertinimo projekto pareiškėjas numatė konkrečius ir pakankamus veiksmus, kurių jis ketina imtis, kad vertinimo rekomendacijos būtų apsvarstytos ir priimtas sprendimas dėl jų įgyvendinimo.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

3.2. Nuosekli vidinė projekto logika ir kokybiški projekto uždaviniai.

3.2.1. Išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad išlaikyta nuosekli vidinė projekto logika, t. y. projekto rezultatai turi būti projekto veiklų išdava, projekto veiklos – sudaryti prielaidas projekto uždaviniams pasiekti, o pastarieji – įgyvendinti nustatytus tikslus.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

3.2.2. Projekto uždaviniai specifiniai, išmatuojami, pasiekiami, susieti ir iškelti laiku.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad projekto uždaviniai atitinka šiuos kokybinius reikalavimus:

– yra specifiniai, t. y. parodo projekto esmę ir charakteristikas;

– išmatuojami, t. y. kiekybiškai išreikšti ir matuojami;

– pasiekiami, t. y. realūs;

– susieti, t. y. adekvatūs vykdomoms projekto veikloms;

– iškelti laiku, t. y. aiški pradžios ir pabaigos data.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

4. Pareiškėjas organizaciniu požiūriu yra pajėgus tinkamai ir laiku įgyvendinti teikiamą projektą.

4.1. Pareiškėjas atitinka formaliuosius reikalavimus.

4.1.1. Pareiškėjas atitinka tinkamų pareiškėjų sąrašą, numatytą Apraše:

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas atitinka Apraše nustatytus reikalavimus, t. y.:

 

 

4.1.1.1. pareiškėjas numatytas atitinkamos veiksmų programos priemonės „ES struktūrinės paramos vertinimas“ galimų pareiškėjų sąraše;

 

 

4.1.1.2. pareiškėjas tiesiogiai atsakingas už teikiamo projekto rengimą, valdymą ir įgyvendinimą.

 

 

4.1.2. Pareiškėjas turi (ar turi galimybes įgyti) teisinį pagrindą vykdyti projekte numatytas veiklas.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad projekte numatytos veiklos atitinka pareiškėjo funkcijas, kad pareiškėjas yra teisės aktais

 

 

įpareigotas vykdyti projekte numatytas veiklas ir (arba) projekto veiklos padės geriau vykdyti pareiškėjo funkcijas.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

4.1.3. Bendruoju atveju pareiškėjui gali būti skirtas finansavimas, jeigu:

4.1.3.1. jam nėra iškelta byla dėl bankroto arba jis nėra likviduojamas;

4.1.3.2. paraiškoje arba jos prieduose nepateikė klaidinančios informacijos;

4.1.3.3. nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo;

4.1.3.4. jis nebandė gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu.

Paaiškinimai: Būtina įsitikinti, kad pareiškėjas atitinka 4.1.3 punkte nustatytus reikalavimus.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis (pareiškėjo deklaracija), B dalis (pareiškėjo deklaracija).

 

 

4.2. Pareiškėjas yra pajėgus įgyvendinti projektą.

4.2.1. Pareiškėjas turi (turi užtikrinti) pakankamus administravimo gebėjimus vykdant projektą (pakankama komanda).

Paaiškinimai: Pareiškėjas užtikrina minimalius būtinus gebėjimus projektui administruoti – suformuoja komandą, užtikrina reikiamos kompetencijos darbuotojų įtraukimą, numato paslaugų Įsigijimą ir pan.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

4.2.2. Pareiškėjas gali įgyvendinti projekto tikslus, veiklas ir uždavinius per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Projekto įgyvendinimo trukmė atitinka Apraše nustatytus reikalavimus.

Paaiškinimai: Įsitikinti, kad projekto įgyvendinimo organizavimas (planas) adekvatus projekto veiklų apimtims, yra realus ir racionaliai suplanuotas (pvz., Įvertinant turimus išteklius, iš ES fondų finansuojamų projektų specifiką, sezoniškumą ir pan.). Būtina Įsitikinti, kad projekto trukmė atitinka Apraše nustatytus reikalavimus.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis.

 

 

5. Užtikrintas efektyvus projektui įgyvendinti reikalingų lėšų panaudojimas.

5.1. Atitiktis Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse ir Apraše nustatytiems projekto veiklų ir išlaidų apribojimams.

5.1.1. Projekte numatytos veiklos atitinka tinkamoms finansuoti veikloms ir jų apimtims nustatytus reikalavimus.

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projekto veiklos yra tinkamos finansuoti atsižvelgiant Į Išlaidų ir finansavimo reikalavimų atitikties taisyklėse ir Apraše nustatytus reikalavimus. Taip pat būtina Įvertinti projekto riziką, susijusią su „dvigubu“ finansavimu, t. y. Įvertinant pareiškėjo Įgyvendintus ir (arba) Įgyvendinamus projektus būtina Įsitikinti, kad toms pačios veikloms ir išlaidoms finansavimas nebus skiriamas pakartotinai.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis, B dalis.

 

 

5.1.2. Išlaidos suplanuotos efektyviai ir pagrįstai.

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projekto išlaidos yra būtinos projekto veikloms atlikti ir atitinka rinkos kainas. Būtina Įsitikinti, kad projekto išlaidos yra tinkamai pagrįstos, t. y. ar pareiškėjas nurodė informacijos šaltinius ir išlaidų apskaičiavimo metodiką, ar pareiškėjo nurodyti informacijos šaltiniai yra patikimi ir pakankami, ar taikoma išlaidų apskaičiavimo metodika yra pagrįsta.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis, B dalis.

 

 

5.1.3. Užtikrinama lėšų įsisavinimo sparta.

Paaiškinimai: Būtina Įsitikinti, kad projekto veiklų suplanavimas užtikrins numatomą lėšų įsisavinimo spartą.

Informacijos šaltinis: Paraiškos A dalis, B dalis.

 

 

 

_________________

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-451, 2008-12-19, Žin., 2008, Nr. 148-5949 (2008-12-27), i. k. 1082050ISAK001K-451

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo

Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos

augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės

paramos veiksmų programų prieduose

numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės

paramos vertinimo priemonėms

3 priedas

 

(Prašymo skirti papildomą finansavimą įgyvendinamam projektui forma)

 

(CPVA prašymo gavimo registracijos žyma)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

PRAŠYMAS SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ ĮGYVENDINAMAM PROJEKTUI

 

______________________

(sudarymo vieta ir data)

 

1. Informacija apie projekto vykdytoją ir projektą

 

Projekto Nr.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

Visa reikalinga papildomų išlaidų suma, Lt

(nurodomas visų  tinkamų finansuoti projekto išlaidų sumos padidėjimas ir finansavimo šaltiniai)

Prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

(nurodomas prašomo papildomo finansavimo dydis, įvertinus kitus  finansavimo šaltinius)

 

2. Papildomo finansavimo atitiktis papildomo finansavimo skyrimo atvejams (tinkamą pažymėti ir pagrįsti)

 

£[] 2.1. Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų projekto veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant veiksmų programų tikslų?

 

Pagrindimas

£[] 2.2. Ar papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu ir jų buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu. Įgyvendinamas projektas, padidėjus nustatytų projekto tinkamų finansuoti išlaidų sumai, gali būti papildomai finansuojamas, jeigu projekto vykdytojas, laikydamasis ES ir Lietuvos Respublikos teisės aktų nuostatų, ėmėsi visų priemonių, galinčių sumažinti papildomų išlaidų sumą, ir neturi galimybių padidėjusias išlaidas dengti iš nuosavų lėšų?

 

Pagrindimas

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

3. Išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpis

 

3.1. Ar papildomos išlaidos, kurioms prašoma  papildomo finansavimo, bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos? Jei numatomas poreikis pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpį, prašome nurodyti  priežastis ir trukmę

Paaiškinimas

 

4. Tinkamos finansuoti projekto išlaidos

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Skirta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje,

Lt

Būtina papildomų išlaidų suma, Lt

Bendra suma, Lt

Papildomų išlaidų pagrindimas (paaiškinimai, detalizavimas, skaičiavimai, nurodant preliminarius fizinius kiekius ir sumas)

 

1

2

3

4=2+3

5

1.

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

5.1.

 

 

 

 

 

5.n.

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

6.1.

 

 

 

 

 

6.n.

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos, iš viso

 

 

 

 

 

5. Pridedami dokumentai

 

Eil. Nr.

Dokumento pavadinimas

Pažymėti

Puslapių skaičius

1.

 

£[]

 

2.

 

£[]

 

3.

 

£[]

 

n

 

£[]

 

Pastaba: Jei pagrindžiantis dokumentas buvo anksčiau teiktas CPVA, pakartotinai jį pateikti nebūtina. Prašome jį įvardinti ir nurodyti, kada buvo pateiktas. Pridedami pagrindžiantys dokumentai apima: 1. Informaciją apie įvykdytą viešąjį pirkimą, t. y. pirkimo sutarties kopija; laimėtojo pasiūlymo kopija; Viešųjų pirkimų tarnybai prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės teiktų ataskaitų kopijos dėl įvykdytų pirkimo procedūrų. 2. Tais atvejais, kai pirkimas neįvykęs, numatomos papildomos išlaidos nustatomos vadovaujantis Finansų ministerijos užsakymu parengtomis metodinėmis rekomendacijomis dėl vertinimo projekto biudžeto nustatymo (Finansų ministerija. Pasiūlymai dėl vertinimo projekto biudžeto nustatymo. – Vilnius, 2009)

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

6. Projekto vykdytojo deklaracija

 

Aš, toliau pasirašęs, patvirtinu, kad:

šiame prašyme ir prie jo pridėtuose dokumentuose pateikta informacija, mano žiniomis ir įsitikinimu, yra teisinga;

prašomas papildomas finansavimas yra minimali projektui įgyvendinti reikalinga suma;

nesu pažeidęs jokios kitos sutarties dėl lėšų skyrimo iš Europos Sąjungos ir (arba) Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų;

man nėra iškelta byla dėl bankroto, nesu likviduojamas;

man nežinomos kitos šiame dokumente nenurodytos priežastys, dėl kurių projektas negalėtų būti  įgyvendintas ar jo įgyvendinimas būtų atidedamas arba dėl kurių projektas nebūtų įgyvendintas iki Projekto finansavimo ir administravimo sutartyje įtvirtintos projekto veiklų įgyvendinimo pabaigos;

prašymas gali būti atmestas, jeigu jame pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją);

sutinku, kad prašyme pateikti duomenys būtų apdorojami ir saugomi ES struktūrinės paramos kompiuterinėje informacinėje valdymo ir priežiūros sistemoje.

Projekto vykdytojo pavadinimas, adresas, antspaudas

 

 

Projekto vykdytojo atstovo vardas, pavardė, pareigos, parašas

 

 

Data, vieta

 

 

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

Projekto vykdytojo atstovo parašas

 

 

 

Projektų finansavimo sąlygų aprašo

Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos

augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės

paramos veiksmų programų prieduose

numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės

paramos vertinimo priemonėms

4 priedas

 

(Išvados dėl prašymo skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti forma)

 

__________________________________________________________________________

(dokumento sudarytojo pavadinimas)

 

Kuriame Lietuvos ateitį

 

IŠVADA DĖL PRAŠYMO SKIRTI PAPILDOMĄ FINANSAVIMĄ PROJEKTUI ĮGYVENDINTI

 

________________ Nr. _____

(sudarymo data)

________________________

(sudarymo vieta)

 

1. Duomenys apie projektą

 

Projekto Nr.

 

Projekto vykdytojo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

Projekto vykdytojo prašoma papildomo finansavimo suma, Lt

 

CPVA siūloma skirti papildomo finansavimo suma, Lt

 

 

2. Prašymo vertinimo rezultatai

 

Nr.

Klausimas

Taip

Ne

Pastabos / paaiškinimai

1.

Ar projektą numatoma įgyvendinti didesnės apimties: pasiekti daugiau kiekybinių rezultatų ir (arba) vykdyti daugiau tų pačių ir (arba) naujų veiklų, jeigu dėl didesnės apimties projektas duotų daugiau socialinės ir (arba) ekonominės naudos, taip pat geriau prisidėtų siekiant veiksmų programos tikslų?

 

 

 

2.

Ar papildomos išlaidos atsirado dėl objektyvių priežasčių projekto įgyvendinimo metu, kurių buvo neįmanoma numatyti paraiškos rengimo, vertinimo, projekto atrankos ir sprendimo dėl projekto finansavimo priėmimo metu?

 

 

 

3.

Ar projekto vykdytojas nėra pateikęs galutinio mokėjimo prašymo ir (ar) galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos?

 

 

 

4.

Ar pateiktas pakankamas pagrindimas, kad papildomos išlaidos bus patirtos iki išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio, nustatyto projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, pabaigos arba numatomo pratęsti išlaidų tinkamumo finansuoti laikotarpio pabaigos?

 

 

 

5.

Ar skyrus papildomą finansavimą nebus viršyta vertinimo priemonei įgyvendinti skirta lėšų suma?

 

 

 

6.

Ar skyrus papildomą finansavimą nebus pažeisti Aprašo reikalavimai?

 

 

 

 

3. Projekto papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti vertinimo lentelė

 

Nr.

Išlaidų pavadinimas

Skirta projekto finansavimo ir administravimo sutartyje, Lt

Papildomų išlaidų suma, nurodyta projekto vykdytojo, Lt

Vertinimas

Projektui įgyvendinti būtina papildomų išlaidų suma, nustatyta CPVA, Lt

Projekto išlaidos kartu su papildomomis išlaidomis, Lt

Papildomų išlaidų tinkamumo finansuoti įvertinimas (tinkamos/netinkamos finansuoti, pagrindimas)

1.

 

 

 

 

 

 

1.1.

 

 

 

 

 

 

1.n.

 

 

 

 

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

2.1.

 

 

 

 

 

 

2.n.

 

 

 

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

3.1.

 

 

 

 

 

 

3.n.

 

 

 

 

 

 

4.

 

 

 

 

 

 

4.1.

 

 

 

 

 

 

4.n.

 

 

 

 

 

 

5.

 

 

 

 

 

 

5.1.

 

 

 

 

 

 

5.n.

 

 

 

 

 

 

6.

 

 

 

 

 

 

6.1.

 

 

 

 

 

 

6.n.

 

 

 

 

 

 

Projekto išlaidos, iš viso

 

 

 

 

 

 

4. Projekto tinkamų finansuoti išlaidų finansavimo šaltiniai

 

Finansavimo šaltinio pavadinimas

Pagal projekto finansavimo ir administravimo sutartį

Papildomų išlaidų finansavimo šaltiniai

Projekto išlaidos kartu  su papildomomis išlaidomis

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, proc.

suma, Lt

dalis nuo papildomų išlaidų
 vertės, proc.

suma, Lt

dalis nuo bendros projekto vertės, proc.

1. Finansavimo lėšos

 

 

 

 

 

 

1.1. ES struktūrinių fondų finansavimas

 

 

 

 

 

 

1.2. Valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2. Projekto vykdytojo ir partnerio(-ių) lėšos

 

 

 

 

 

 

2. 1. Viešosios lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.1. valstybės biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.2. savivaldybių biudžeto lėšos

 

 

 

 

 

 

2.1.3. kiti valstybės lėšų šaltiniai

 

 

 

 

 

 

2.2. Privačios lėšos

 

 

 

 

 

 

2.2.1. nuosavos lėšos

 

 

 

 

 

 

2.2.2. kiti lėšų šaltiniai

 

 

 

 

 

 

3. Iš viso

 

 

 

 

 

 

3.1. Iš jų priskaičiuotos gauti grynosios pajamos (numatomų grynųjų pajamų sumai prilyginama išlaidų suma turi būti numatyta finansuoti iš pareiškėjo ir partnerio(-ių) lėšų) (netaikoma, kai projektas finansuojamas pagal valstybės pagalbos schemas)

 

 

 

 

 

 

3.2. Iš jų Europos investicijų banko paskola

 

 

 

 

 

 

 

5. CPVA išvados ir rekomendacija dėl papildomo finansavimo projektui skyrimo

 

CPVA patikrino projekto vykdytojo pateiktus dokumentus, įvertino prašomų papildomų išlaidų tinkamumą finansuoti ir patvirtina, kad projekto vykdytojo prašymas skirti papildomą finansavimą projektui įgyvendinti yra pagristas / nepagrįstas, papildomo finansavimo išlaidos suplanuotos efektyviai / neefektyviai ir siūlo Finansų ministerijai skirti iki ____________ Lt (suma žodžiais) / neskirti papildomo finansavimo projektui įgyvendinti.

(Jei siūloma neskirti papildomo finansavimo projektui įgyvendinti, nurodomos priežastys. Pateikiamos kitos pastabos)

 

_______________

(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pareigos)

____________

(parašas)

_____________

(vardas, pavardė)

 

_________________

 

 

Papildyta priedu:

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

 

 

Forma patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymu Nr. 1K-254

 

(Paraiškos dėl projekto finansavimo specialiosios (B) dalies forma)

Europos Sąjungos vėliava

 

PARAIŠKOS DĖL PROJEKTO FINANSAVIMO SPECIALIOJI (B) DALIS

_____________________________________________________

(sudarymo data ir vieta)

 

1. DUOMENYS APIE PAREIŠKĖJĄ IR PROJEKTĄ

 

Pareiškėjo pavadinimas

 

Projekto pavadinimas

 

 

2. PAREIŠKĖJO GAUTAS IR (ARBA) GAUNAMAS VIEŠASIS FINANSAVIMAS PANAŠIEMS PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI (VERTINIMAMS, STUDIJOMS, TYRIMAMS IR PAN.)

 

Eil. Nr.

Projekto pavadinimas ir numeris

Projekto biudžetas, Lt

Finansavimo šaltiniai (Lietuvos Respublikos valstybės biudžetas, ES struktūrinių fondų lėšos ir pan.)

Įgyvendinimo laikotarpis

Projekto tikslai ir rezultatai

(trumpai aprašomi pagrindiniai projekto tikslai ir rezultatai, jeigu yra – jų sąsajos su teikiamu projektu)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. PROJEKTO IŠLAIDŲ PAGRINDIMAS PAGAL PROJEKTO VEIKLAS

 

 

 

Projekto veiklos

(nurodomos paraiškos dėl projekto finansavimo bendrojoje (A) dalyje numatytos veiklos)

Bendra suma, Lt

Išlaidų projekto veiklai pagrindimas

(pagrindžiamas projekto išlaidų būtinumas, apskaičiavimo metodika, atitiktis rinkos kainoms)

Eil. Nr.

Pavadinimas

1.1.1.

 

 

 

1.1.2.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Iš viso

 

 

 

4. PAREIŠKĖJO DEKLARACIJA

_____________________________________________________________________________________________

(pareiškėjo pavadinimas, adresas)

______________________________________________

(data, vieta)

 

Aš, _________________________________________________, patvirtinu, kad:

(vardas ir pavardė)

 

nėra įsiteisėjusio teismo sprendimo dėl pareiškėjo kitos sutarties dėl paramos skyrimo iš ES arba Lietuvos Respublikos biudžeto lėšų pažeidimo;

nebandžiau gauti konfidencialios informacijos arba daryti įtakos vertinimą atliekančiai institucijai dabartinio arba ankstesnio paraiškų vertinimo arba atrankos proceso metu; sutinku, kad paraiška gali būti atmesta, jeigu joje pateikti ne visi prašomi duomenys (įskaitant šią deklaraciją).

 

_____________________________________                      ________________                                                                                  ______________________________

(Pareiškėjo atsakingo asmens pareigos)                                  (Parašas)                                      (Vardas ir pavardė)

 

_________________

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-451, 2008-12-19, Žin., 2008, Nr. 148-5949 (2008-12-27), i. k. 1082050ISAK001K-451

Dėl finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymo Nr. 1K-254 "Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-044, 2010-02-23, Žin., 2010, Nr. 42-2056 (2010-04-12), i. k. 1102050ISAK001K-044

Dėl finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymo Nr. 1K-254 "Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-304, 2010-09-24, Žin., 2010, Nr. 117-5973 (2010-10-02), i. k. 1102050ISAK001K-304

Dėl finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymo Nr. 1K-254 "Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas

Nr. 1K-398, 2010-12-20, Žin., 2010, Nr. 155-7877 (2010-12-30), i. k. 1102050ISAK001K-398

Dėl finansų ministro 2008 m. rugpjūčio 22 d. įsakymo Nr. 1K-254 "Dėl Projektų finansavimo sąlygų aprašo Žmogiškųjų išteklių plėtros, Ekonomikos augimo, Sanglaudos skatinimo ir Techninės paramos veiksmų programų prieduose numatytoms Europos Sąjungos struktūrinės paramos vertinimo priemonėms" pakeitimo