Suvestinė redakcija nuo 2013-02-27 iki 2014-12-31

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2009, Nr. 69-2805, i. k. 1092310ISAK001V-232

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS VIDAUS REIKALŲ MINISTRO

ĮSAKYMAS

 

DĖL EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ NAUDOJIMO LIETUVOJE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO

 

2009 m. gegužės 28 d. Nr. 1V-232

Vilnius

 

Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 17 d. nutarimo Nr. 1018 „Dėl 2007–2013 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų įgyvendinimo Lietuvoje“ (Žin., 2006, Nr. 111-4231; 2008, Nr. 107-4103) 1.1 punktą,

tvirtinu Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos techninės pagalbos lėšų naudojimo Lietuvoje taisykles (pridedama).

 

 

VIDAUS REIKALŲ MINISTRAS                                                 RAIMUNDAS PALAITIS

 

 


 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų

ministro 2009 m. gegužės 28 d.

įsakymu Nr. 1V-232

 

EUROPOS TERITORINIO BENDRADARBIAVIMO TIKSLO LIETUVOS IR LENKIJOS BENDRADARBIAVIMO PER SIENĄ PROGRAMOS TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ NAUDOJIMO LIETUVOJE TAISYKLĖS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos techninės pagalbos lėšų naudojimo Lietuvoje taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos (toliau – programa) 3 prioriteto „Techninė pagalba“ lėšų (toliau – techninės pagalbos lėšos) naudojimo ir kontrolės tvarką Lietuvoje.

2. Taisyklės yra parengtos atsižvelgiant į 2006 m. liepos 11 d. Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo bei panaikinančio Reglamentą (EB) Nr. 1260/1999 (OL 2006 L 210, p. 25) (toliau – Bendrasis reglamentas), 2006 m. liepos 5 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo ir panaikinančio Reglamentą (EB) Nr. 1783/1999 (OL 2006 L 210, p. 1) (toliau – ERPF reglamentas) ir 2006 m. gruodžio 8 d. Komisijos reglamento (EB) Nr. 1828/2006, nustatančio Tarybos reglamento (EB) Nr. 1083/2006, nustatančio bendrąsias nuostatas dėl Europos regioninės plėtros fondo, Europos socialinio fondo ir Sanglaudos fondo, ir Europos Parlamento bei Tarybos reglamento (EB) Nr. 1080/2006 dėl Europos regioninės plėtros fondo, įgyvendinimo taisykles (OL 2006 L 371, p. 1) (toliau – Įgyvendinimo reglamentas), nuostatas.

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:

Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai – banko sąskaitos išrašai, kasos išlaidų orderiai, mokėjimo pavedimai ar kiti dokumentai, kuriais įrodoma, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atliktas mokėjimas.

Išlaidų pagrindimo dokumentai – rangovų, paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų pateiktos sąskaitos, perdavimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, laikraščiai, kelionių ar kiti dokumentai, kuriais pagrindžiamos patirtos išlaidos.

Programą įgyvendinančiosios institucijos – Vidaus reikalų ministerija, vykdanti programos vadovaujančiosios ir audito institucijų funkcijas; Finansų ministerija, vykdanti programos tvirtinančiosios institucijos funkcijas; viešoji įstaiga Jungtinis techninis sekretoriatas, vykdanti programos jungtinio techninio sekretoriato funkcijas (toliau – Jungtinis techninis sekretoriatas).

Tikrintojas – audito įmonė, įrašyta į Lietuvos Respublikos audito įmonių sąrašą, su kuria Jungtinis techninis sekretoriatas yra sudaręs paslaugų teikimo sutartį dėl jo deklaruotų išlaidų teisėtumo ir teisingumo patikros.

Techninės pagalbos tinkamos finansuoti išlaidos – su programos administravimo veikla tiesiogiai susijusios išlaidos, kurios yra numatytos programos techninės pagalbos biudžete ir yra patirtos nepažeidžiant Taisyklių, Europos Sąjungos ir nacionalinių teisės aktų nuostatų ir gali būti deklaruojamos Europos Komisijai.

4. Kitos Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka Bendrajame reglamente, ERPF reglamente, Įgyvendinimo reglamente, Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2006 m. spalio 17 d. nutarime Nr. 1018 „Dėl 2007–2013 metų Europos Sąjungos finansinio laikotarpio Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programų įgyvendinimo Lietuvoje“ (Žin., 2006, Nr. 111-4231; 2008, Nr. 107-4103) vartojamas sąvokas.

 

II. TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ SKYRIMAS IR ATSAKOMYBĖ UŽ JŲ NAUDOJIMĄ

 

5. Sprendimą dėl techninės pagalbos lėšų paskirstymo pagal metus ir išlaidų kategorijas priima programos Jungtinis stebėsenos ir valdymo komitetas (toliau – JSVK), patvirtindamas techninės pagalbos biudžetą.

6. Atsižvelgdama į patvirtintą techninės pagalbos biudžetą ir į Lietuvos Respublikos Vyriausybės atitinkamais metais patvirtintus valstybės biudžeto asignavimus Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo programai (toliau – Valstybės biudžeto programa), Vidaus reikalų ministerija kasmet su Jungtiniu techniniu sekretoriatu sudaro sutartį dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo.

7. Sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo nustatomos atitinkamų metų techninės pagalbos lėšų naudojimo ir atsiskaitymo už šias lėšas sąlygos.

8. Už tinkamą techninės pagalbos lėšų naudojimą yra atsakingas Jungtinis techninis sekretoriatas.

 

III. TECHNINĖS PAGALBOS TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS

 

9. Tinkamomis finansuoti iš techninės pagalbos lėšų pripažįstamos šios išlaidos:

9.1. Jungtinio techninio sekretoriato išlaidos, patirtos administruojant programą:

9.1.1. Jungtinio techninio sekretoriato darbuotojų, atliekančių programos administravimo funkcijas, išlaikymo išlaidos, kurias sudaro apskaičiuotas darbo užmokestis, darbdavio mokamos socialinio draudimo įmokos ir įmokos į Garantinį fondą, ligos pašalpa, darbo užmokestis už kasmetines atostogas, premijos, priedai prie darbo užmokesčio, gyvenamojo ploto nuomos išlaidų kompensavimas (tik Lenkijos Respublikos piliečiams) ir kitos su darbo santykiais susijusios išlaidos, išskyrus išeitines išmokas, mokamas, kai darbuotojas atleidžiamas iš pareigų į tas pareigas teismo sprendimu grąžinus anksčiau jas ėjusį darbuotoją arba paaiškėjus, kad priimant darbuotoją į pareigas buvo pažeisti teisės aktų reikalavimai ir šių pažeidimų neįmanoma pašalinti, ir įmokas į pensijų ir kitus fondus (išskyrus privalomąsias įmokas).

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-145, 2013-02-19, Žin., 2013, Nr. 21-1032 (2013-02-26), i. k. 1132310ISAK001V-145

 

9.1.2. patalpų nuomos, eksploatavimo ir kitos susijusios išlaidos;

9.1.3. komandiruočių išlaidos;

9.1.4. išlaidos, skirtos atlikti Jungtinio techninio sekretoriato darbuotojų atranką;

9.1.5. išlaidos Jungtinio techninio sekretoriato darbuotojų mokymui ir kvalifikacijos kėlimui;

9.1.6. išlaidos, skirtos Jungtinio techninio sekretoriato darbuotojų persikėlimui į Lietuvą ir įsikūrimui joje (tik Lenkijos Respublikos piliečiams);

9.1.7. ryšio paslaugų išlaidos;

9.1.8. išlaidos kanceliarinėms prekėms;

9.1.9. įrangos eksploatavimo ir jos draudimo išlaidos;

9.1.10. dokumentų, skirtų programos įgyvendinimui ir (arba) jos viešinimui, vertimo išlaidos;

9.1.11. išlaidos ilgalaikiam turtui įsigyti;

9.1.12. konsultavimo paslaugų, skirtų projektų paraiškų ir pasiektų projektų rezultatų vertinimui, pirkimo išlaidos;

9.1.13. tikrintojo paslaugų pirkimo išlaidos;

9.1.14. banko rinkliavos už pavedimus ir valiutos konvertavimą;

9.1.15. programos valdymo ir priežiūros informacinės sistemos kūrimo ir (arba) pritaikymo programos reikmėms bei jos išlaikymo ir priežiūros išlaidos;

9.1.16. JSVK sprendimu patvirtintų programos informavimo plano informavimo ir viešinimo veiklų įgyvendinimo išlaidos;

9.1.17. programos įgyvendinimo vertinimo, valdymo ir kontrolės sistemos vertinimo ir kitos programos vertinimo išlaidos;

9.2. JSVK ir šio komiteto sudarytų darbo grupių posėdžių, programą įgyvendinančiųjų institucijų pasitarimų, programos auditorių grupės susitikimų, programos renginių organizavimo ir deleguotų atstovų dalyvavimo juose išlaidos, kurias Jungtinis techninis sekretoriatas gali apmokėti tiesiogiai arba kompensuoti, kaip yra nurodyta Taisyklių 10 punkte;

9.3. išlaidos, skirtos kitų programos įgyvendinančiųjų institucijų (ne Jungtinio techninio sekretoriato), Lenkijos Respublikos regionuose įsteigtų dviejų programos informacinių biurų ir kitų Lenkijos Respublikos institucijų, dalyvaujančių programos įgyvendinime, su programos įgyvendinimu ir darbuotojų administracinių gebėjimų stiprinimu susijusių išlaidų kompensavimui;

9.4. kitos išlaidos, numatytos programos techninės pagalbos biudžete.

10. Tinkamas finansuoti iš techninės pagalbos lėšų išlaidas, kurias patyrė:

10.1. kitos programą įgyvendinančiosios institucijos (ne Jungtinis techninis sekretoriatas), Jungtinis techninis sekretoriatas kompensuoja per 10 darbo dienų nuo programą įgyvendinančiosios institucijos raštiško prašymo ir teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintų išlaidų pagrindimo bei išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijų gavimo dienos;

10.2. Lenkijos Respublikos regionuose įsteigti du programos informaciniai biurai ir kitos Lenkijos Respublikos institucijos, dalyvaujančios programos įgyvendinime, Jungtinis techninis sekretoriatas kompensuoja JSVK nustatyta tvarka.

 

IV. TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ IŠMOKĖJIMO JUNGTINIAM TECHNINIAM SEKRETORIATUI TVARKA

 

11. Techninės pagalbos lėšos yra išmokamos iš Valstybės biudžeto programos priemonės „Įgyvendinti ETB tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programą pasienio regionuose“ lėšų (Europos Sąjungos ir bendrojo finansavimo lėšos).

12. Jungtinis techninis sekretoriatas teikia Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentui mokėjimo paraiškas techninės pagalbos lėšoms gauti per sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo nustatytus terminus.

13. Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentas, gavęs Jungtinio techninio sekretoriato pateiktą mokėjimo paraišką techninės pagalbos lėšoms gauti, patikrina, ar parašai mokėjimo paraiškoje techninės pagalbos lėšoms gauti atitinka ją pasirašyti įgaliotų asmenų parašų pavyzdžius, ar mokėjimo paraiška techninės pagalbos lėšoms gauti atitinka išlaidų sąmatas, ir:

13.1. jei Jungtinio techninio sekretoriato pateikta mokėjimo paraiška techninės pagalbos lėšoms gauti atitinka Taisyklių 13 punkte nustatytus reikalavimus, vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2007, Nr. 90-3604), nuostatomis pagal Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėse nurodytą formą kompiuterizuotoje valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemoje parengia mokėjimo paraišką ir pateikia ją Finansų ministerijos Valstybės iždo departamentui;

13.2. jei Jungtinio techninio sekretoriato pateikta mokėjimo paraiška techninės pagalbos lėšoms gauti neatitinka Taisyklių 13 punkte nustatytų reikalavimų, praneša apie tai Jungtiniam techniniam sekretoriatui, nurodydamas konkrečius mokėjimo paraiškos techninės pagalbos lėšoms gauti trūkumus; kai Jungtinis techninis sekretoriatas trūkumus ištaiso, Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentas mokėjimo paraišką techninės pagalbos lėšoms gauti nagrinėja iš naujo Taisyklių 13 punkte nustatyta tvarka.

14. Techninės pagalbos lėšos Jungtiniam techniniam sekretoriatui turi būti pervedamos per sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo nustatytus terminus.

15. Gautas techninės pagalbos lėšas Jungtinis techninis sekretoriatas naudoja tinkamoms finansuoti išlaidoms padengti.

 

V. TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ APSKAITA, IŠLAIDŲ TINKAMUMO PATIKRINIMAS IR IŠLAIDŲ PRIPAŽINIMAS DEKLARUOTINOMIS EUROPOS KOMISIJAI

 

16. Visos Jungtinio techninio sekretoriato išlaidos, finansuojamos iš techninės pagalbos lėšų, privalo būti identifikuotos ir pagrįstos apskaitos dokumentais, turinčiais visus Lietuvos Respublikos buhalterinės apskaitos įstatymo (Žin., 2001, Nr. 99-3515, Nr. 110-3995; 2002, Nr. 123-5548; 2003, Nr. 73-3347, Nr. 123-5586) 13 straipsnyje nustatytus apskaitos dokumentų rekvizitus.

17. Jungtinis techninis sekretoriatas privalo tvarkyti techninės pagalbos lėšų buhalterinę apskaitą pagal teisės aktuose nustatytus buhalterinės apskaitos tvarkymo reikalavimus ir užtikrinti tinkamą audito seką.

18. Jungtinis techninis sekretoriatas ne vėliau kaip per 10 darbo dienų nuo kiekvieno kalendorinio ketvirčio pabaigos teikia tikrintojui per praėjusį kalendorinį ketvirtį patirtų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus (arba teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas šių dokumentų kopijas). Vidaus reikalų ministerijai pareikalavus, Jungtinis techninis sekretoriatas privalo tikrintojui pateikti minėtus dokumentus per Vidaus reikalų ministerijos nustatytus terminus.

19. Jungtinis techninis sekretoriatas, gavęs tikrintojo ataskaitą dėl Jungtinio techninio sekretoriato per ataskaitinį laikotarpį patirtų išlaidų pripažinimo tinkamomis finansuoti (toliau – tikrintojo ataskaita), parengtą pagal Taisyklių priede nurodytą formą, per 5 darbo dienas nuo šios ataskaitos gavimo dienos teisės aktų nustatyta tvarka patvirtintas jos kopijas pateikia Vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos ir Ekonomikos ir finansų departamentams ir Finansų ministerijai.

20. Tikrintojo ataskaita ir sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo nustatyta tvarka Jungtinio techninio sekretoriato Vidaus reikalų ministerijai pateikta biudžeto išlaidų sąmatos įvykdymo ataskaita (finansinės atskaitomybės forma Nr. 2, patvirtinta Lietuvos Respublikos finansų ministro 2004 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. 1K-413 (Žin., 2005, Nr. 2-21; 2006, Nr. 19-661) yra pagrindas Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentui surašyti buhalterinę pažymą dėl per ataskaitinį laikotarpį patirtų tinkamų finansuoti išlaidų pripažinimo Vidaus reikalų ministerijos Valstybės biudžeto programos vykdymo faktinėmis išlaidomis.

21. Jungtinio techninio sekretoriato tinkamos išlaidos pripažįstamos deklaruotinomis Europos Komisijai tą dieną, kai tikrintojas Jungtiniam techniniam sekretoriatui pateikia tikrintojo ataskaitą, kurioje patvirtinama, kad išlaidos yra pripažįstamos tinkamomis finansuoti.

22. Tuo atveju, jeigu dalis Jungtinio techninio sekretoriato techninės pagalbos lėšomis apmokėtų išlaidų pripažįstama netinkamomis, Vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos departamentas per 10 darbo dienų nuo tikrintojo ataskaitos gavimo dienos parengia siūlymą dėl šių išlaidų padengimo iš kitų nei techninė pagalba lėšų ir, jį suderinęs su Vidaus reikalų ministerijos Ekonomikos ir finansų departamentu, teikia Vidaus reikalų ministerijos kancleriui, kuris priima galutinį sprendimą dėl netinkamomis pripažintų išlaidų padengimo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-533, 2009-10-05, Žin., 2009, Nr. 122-5252 (2009-10-13), i. k. 1092310ISAK001V-533

 

VI. VIEŠIEJI PIRKIMAI

 

23. Visos prekės, paslaugos arba darbai, kuriems įsigyti naudojamos techninės pagalbos lėšos, privalo būti perkami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2008, Nr. 81-3179) ir kitų teisės aktų, reglamentuojančių viešuosius pirkimus, nustatyta tvarka.

24. Jungtinis techninis sekretoriatas, ne vėliau kaip prieš 5 darbo dienas prieš pradėdamas vykdyti iš techninės pagalbos lėšų finansuojamą viešąjį pirkimą (toliau – viešasis pirkimas), kurio vertė yra didesnė nei 35 000 litų, turi gauti vidaus reikalų viceministro, kuriam pavesta kuruoti Vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos departamento ir viešosios įstaigos Jungtinio techninio sekretoriato veiklą, pritarimą dėl šio viešojo pirkimo tikslingumo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-533, 2009-10-05, Žin., 2009, Nr. 122-5252 (2009-10-13), i. k. 1092310ISAK001V-533

 

VII. TECHNINĖS PAGALBOS LĖŠŲ NAUDOJIMO KONTROLĖ

 

25. Už panaudotas techninės pagalbos lėšas Jungtinis techninis sekretoriatas Vidaus reikalų ministerijai atsiskaito teikdamas:

25.1. techninės pagalbos finansines ataskaitas finansų ministro patvirtintose Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos išlaidų apmokėjimo ir ataskaitų teikimo taisyklėse nustatyta tvarka;

25.2. programos įgyvendinimo ataskaitas sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo nustatyta tvarka.

26. Sutartyje dėl techninės pagalbos lėšų skyrimo ir naudojimo numatytą Jungtinio techninio sekretoriato programos įgyvendinimo ataskaitą tvirtina vidaus reikalų viceministras, kuriam pavesta kuruoti Vidaus reikalų ministerijos Regioninės politikos departamento ir viešosios įstaigos Jungtinio techninio sekretoriato veiklą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1V-533, 2009-10-05, Žin., 2009, Nr. 122-5252 (2009-10-13), i. k. 1092310ISAK001V-533

 

27. Vidaus reikalų ministerijai pareikalavus, Jungtinis techninis sekretoriatas privalo per Vidaus reikalų ministerijos nustatytą terminą jai pateikti išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentus.

28. Vidaus reikalų ministerija ir Finansų ministerija turi teisę atlikti Jungtinio techninio sekretoriato techninės pagalbos lėšų naudojimo patikrinimus. Apie patikrinimų rezultatus Vidaus reikalų ministerija informuoja Jungtinį techninį sekretoriatą ir Finansų ministeriją, o Finansų ministerija – Jungtinį techninį sekretoriatą ir Vidaus reikalų ministeriją.

29. Jungtinis techninis sekretoriatas ir kitos programą įgyvendinančiosios institucijos užtikrina, kad visi dokumentai, susiję su techninės pagalbos lėšų naudojimu, būtų tinkamai saugomi ir prieinami teisę juos tikrinti turinčioms institucijoms ir asmenims Europos Sąjungos ir nacionalinių teisės aktų nustatyta tvarka.

 

 

SUDERINTA

Lietuvos Respublikos finansų ministerijos

2009 m. gegužės 20 d. raštu Nr. (18.6.13-01)-5K-0913329)-6K-0905281

_________________


 

Europos teritorinio bendradarbiavimo

tikslo Lietuvos ir Lenkijos

bendradarbiavimo per sieną programos

techninės pagalbos lėšų naudojimo

Lietuvoje taisyklių

priedas

 

(Tikrintojo ataskaitos dėl viešosios įstaigos Jungtinio techninio sekretoriato per ataskaitinį laikotarpį patirtų išlaidų pripažinimo tinkamomis finansuoti formos pavyzdys)

 

TIKRINTOJO ATASKAITA DĖL VIEŠOSIOS ĮSTAIGOS JUNGTINIO TECHNINIO SEKRETORIATO PER ATASKAITINĮ LAIKOTARPĮ PATIRTŲ IŠLAIDŲ PRIPAŽINIMO TINKAMOMIS FINANSUOTI

 

Adresatas:

<Viešoji įstaiga Jungtinis techninis sekretoriatas Konstitucijos pr. 7, LT-09308 Vilnius>

 

Pagal 200[ ] m. [ ] d. sutartį su Viešąja įstaiga Jungtiniu techniniu sekretoriatu (toliau – Jungtinis techninis sekretoriatas) ir prie jos pridedamą techninę užduotį mes teikiame šią ataskaitą dėl Jungtinio techninio sekretoriato per ataskaitinį laikotarpį patirtų išlaidų pripažinimo tinkamomis finansuoti.

 

Tikslas

Mes atlikome Jungtinio techninio sekretoriato Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos techninės pagalbos lėšų (3 prioriteto „Techninė pagalba“), skirtų Jungtinio techninio sekretoriato veiklai įgyvendinti, išlaidų teisėtumo ir teisingumo tikrinimą dėl

Jungtinio techninio sekretoriato ataskaitoje Nr. <...> už ataskaitinį laikotarpį nuo <data> iki <data>,

deklaruojamų tinkamomis finansuoti išlaidų, kurios sudaro _____ EUR (____ Lt), iš jų:

– tinkamos finansuoti išlaidos iš Europos regioninės plėtros fondo, kurios sudaro _____ EUR (_____ Lt);

– tinkamos finansuoti išlaidos iš Lietuvos Respublikos ir Lenkijos Respublikos nacionalinių lėšų __________ EUR (_______ Lt) (Lietuvos dalis – _______ EUR (___________ Lt); Lenkijos dalis – ____________ EUR (____________ Lt).

 

Mūsų procedūros buvo atliktos siekiant Jums padėti įvertinti Jungtinio techninio sekretoriato išlaidų teisėtumą ir teisingumą.

 

Darbo apimtis

Patikrinimas buvo atliktas pagal techninėje užduotyje numatytas procedūras, vadovaujantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtintais tarptautiniais susijusių paslaugų standartais, taikomais užduotims dėl iš anksto sutartų procedūrų, ir laikantis Tarptautinės buhalterių federacijos patvirtinto Buhalterių profesionalų etikos kodekso nuostatų.

Visos deklaruojamos tinkamomis finansuoti išlaidos buvo patikrintos ir visos procedūros, kurios buvo numatytos techninėje užduotyje, buvo atliktos.

 

Faktiniai pastebėjimai

Mūsų detalūs faktiniai pastebėjimai, paremti atliktomis procedūromis, yra aptarti ir pateikiami šios ataskaitos priede. Mes nustatėme neatitiktis Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos teisės aktų ir programos dokumentų reikalavimams

(kiekviena nustatyta neatitiktis turi būti identifikuota pagal projekto biudžeto išlaidų kategorijas, išlaidų pavadinimą, dokumentą ir sumą):

1)

2)

...

 

Ataskaitos naudojimas

Mūsų ataskaita yra vienareikšmiškai skirta šios ataskaitos antrojoje pastraipoje išdėstytam tikslui ir Jungtiniam techniniam sekretoriatui, Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerijai ir Lietuvos Respublikos finansų ministerijai informuoti, todėl negali būti panaudota kitu tikslu ar perduota kitoms šalims, išskyrus Lietuvos Respublikos ar Europos Sąjungos teisės aktuose nustatytus atvejus.

 

Data

Tikrintojas ____________________

(pavadinimas, adresas)

 

Atestuotas auditorius (-ė) ______________________

(vardas, pavardė, parašas)

 

Atestuoto auditoriaus pažymėjimo Nr. _____

 

_________________

 

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-533, 2009-10-05, Žin., 2009, Nr. 122-5252 (2009-10-13), i. k. 1092310ISAK001V-533

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. gegužės 28 d. įsakymo Nr. 1V-232 "Dėl Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos techninės pagalbos lėšų naudojimo Lietuvoje taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija, Įsakymas

Nr. 1V-145, 2013-02-19, Žin., 2013, Nr. 21-1032 (2013-02-26), i. k. 1132310ISAK001V-145

Dėl Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministro 2009 m. gegužės 28 d. įsakymo Nr. 1V-232 "Dėl Europos teritorinio bendradarbiavimo tikslo Lietuvos ir Lenkijos bendradarbiavimo per sieną programos techninės pagalbos lėšų naudojimo Lietuvoje taisyklių patvirtinimo" pakeitimo