Suvestinė redakcija nuo 2019-05-02 iki 2023-01-16
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2007, Nr. 16-593, i. k. 106301MISAK00D1-639
Nauja redakcija nuo 2014-11-05:
Nr. D1-878, 2014-11-04, paskelbta TAR 2014-11-04, i. k. 2014-15746
LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
ĮSAKYMAS
DĖL GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMŲ PATVIRTINIMO
2006 m. gruodžio 29 d. Nr. D1-639
Vilnius
Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo įstatymo 6 straipsnio 5 punktu:
T v i r t i n u Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimus (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2006 m. gruodžio 29 d. įsakymu Nr. D1-639
(Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2014 m. lapkričio 4 d. įsakymo Nr. D1-878 redakcija)
GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO
PASLAUGŲ KOKYBĖS REIKALAVIMAI
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimai (toliau – Reikalavimai) nustato geriamojo vandens tiekimo (perdavimo) abonentams ir vartotojams, tiekiamo geriamojo vandens slėgio, abonentų ir vartotojų aptarnavimo ir nuotekų (įskaitant paviršinių nuotekų) priėmimo (surinkimo) iš abonentų ir (ar) vartotojų tvarkymui ir kitus reikalavimus.
2. Šiuose Reikalavimuose vartojamos sąvokos:
2.1. geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės rodikliai – rodikliai (geriamojo vandens tiekimo, tiekiamo geriamojo vandens slėgio, geriamojo vandens tiekimo pertrūkių, geriamojo vandens kokybės, abonentų ir vartotojų aptarnavimo, nuotekų surinkimo, tvindymo nuotekomis, nuotekų tvarkymo pertrūkių), pagal kuriuos nustatoma geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybė;
2.2. nuotekų tvarkymo pertrūkis – nuotekų, paviršinių nuotekų surinkimo paslaugų teikimo abonentams ir (ar) vartotojams nutrūkimas ar nutraukimas, įvykęs dėl geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo, paviršinių nuotekų tvarkytojo valdomos nuotekų tvarkymo, paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros reikmių ar jos sutrikimo, avarijos. Nuotekų, paviršinių nuotekų tvarkymo pertrūkis gali būti planuotas arba neplanuotas;
2.3. tvindymas nuotekomis – abonento ir (ar) vartotojo patalpų ar teritorijos užliejimas nuotekomis iš geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo eksploatuojamos nuotekų tvarkymo sistemos;
2.4. tvindymas geriamuoju vandeniu – abonento ir (ar) vartotojo patalpų ar teritorijos užliejimas geriamuoju vandeniu iš geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo eksploatuojamos geriamojo vandens tiekimo sistemos;
2.5. geriamojo vandens tiekimo pertrūkis – geriamojo vandens tiekimo abonentams ir (ar) vartotojams nutrūkimas ar nutraukimas, įvykęs dėl geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo valdomos geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros reikmių ar jos sutrikimo, avarijos. Geriamojo vandens tiekimo pertrūkis gali būti planuotas arba neplanuotas.
II skyrius
GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO IR NUOTEKŲ TVARKYMO PASLAUGŲ KOKYBĖS RODIKLIAI
4. Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės rodikliai yra šie:
4.6. nuotekų tvarkymas;
Punkto pakeitimai:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
III skyrius
GERIAMOJO VANDENS TIEKIMAS IR TIEKIAMO GERIAMOJO VANDENS SLĖGIS
5. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:
5.1. užtikrinti tokį geriamojo vandens tiekimo iš vandenvietės našumą, kad kiekvienas abonentas ir vartotojas galėtų gauti ne mažiau kaip 200 litrų geriamojo vandens per parą;
5.2. užtikrinti slėgį skirstomajame tinkle ties įvadais ne mažesnį kaip 0,1 megapaskalių (toliau – MPa) ir ne didesnį kaip 0,6 MPa;
5.3. užtikrinti skirstomajame tinkle ties priešgaisriniais hidrantais/hidrantuose, neimant vandens, ne mažesnį kaip 0,1 MPa ir vandens debitą iš kiekvieno hidranto ne mažesnį kaip 10 l/s;
5.4. užtikrinti, kad per metus planuojamų geriamojo vandens tiekimo pertrūkių nepatirtų daugiau kaip 10 procentų abonentų ir vartotojų, išskyrus geriamojo vandens apskaitos prietaisų įrengimą ar keitimą;
Punkto pakeitimai:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
6. Bendras planuotų geriamojo vandens tiekimo pertrūkių skaičius negali viršyti 0,3 karto per metus vienam geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros kilometrui.
7. Jeigu numatoma, kad geriamojo vandens tiekimo pertrūkis užtruks ilgiau kaip 12 valandų, geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo nemokamai aprūpinti abonentą ir (ar) vartotoją geriamuoju vandeniu iš alternatyvaus šaltinio (autocisternos, vandens kolonėlės, vandens butelių ar panašiai) pateikiant kiekvienam abonentui ir vartotojui ne mažiau kaip 30 litrų geriamojo vandens per parą ir ne didesniu kaip 100 m atstumu nuo abonento ir (ar) vartotojo pastato.
IV skyrius
GERIAMOJO VANDENS KOKYBĖ
8. Geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo tiekiamo geriamojo vandens kokybė ir sauga privalo atitikti Lietuvos higienos normos HN 24:2017 „Geriamojo vandens saugos ir kokybės reikalavimai“, patvirtintos Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministro 2003 m. liepos 23 d. įsakymu Nr. V-455 „Dėl Lietuvos higienos normos HN 24:2017 „Geriamojo vandens saugos ir kokybės reikalavimai“ patvirtinimo“, ir kitų teisės aktų nustatytus geriamojo vandens kokybės reikalavimus, išskyrus Lietuvos Respublikos geriamojo vandens įstatyme numatytas išimtis, kai leidžiama tiekti geriamąjį vandenį, kurio vienas ar keli toksiniai (cheminiai) rodikliai viršija teisės aktuose nustatytus toksinius (cheminius) rodiklius.
Punkto pakeitimai:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
9. Neteko galios nuo 2019-05-02
Punkto naikinimas:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
V skyrius
ABONENTŲ IR VARTOTOJŲ APTARNAVIMAS
10. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:
10.2. suteikti galimybę abonentams ir vartotojams nuolat telefonu ar elektroniniu paštu bendrauti su geriamojo vandens tiekėju ir nuotekų tvarkytoju 24 valandas per parą. Jeigu geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo darbuotojai šių paslaugų visas 24 valandas per parą teikti negali, į telefono skambučius turi atsakyti autoatsakiklis;
10.3. visuomenės informavimo priemonėse paskelbti telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą, kuriuo būtų galima pranešti apie geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;
10.4. savo internetinėje svetainėje pateikti nuotekų transportavimo paslaugas teikiančių asmenų kontaktus (telefono ryšio numerius);
10.5. savo nusistatyta tvarka registruoti ir nagrinėti visus abonentų ir vartotojų pasiteiravimus ir skundus. Metams pasibaigus atlikti abonentų ir vartotojų skundų analizę ir pateikti analizės ataskaitą Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai;
10.6. ne rečiau kaip kartą per metus savo nusistatyta tvarka organizuoti abonentų ir vartotojų apklausą. Apklausų metu geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi išsiaiškinti abonentų ir vartotojų nuomonę ir pageidavimus dėl tiekiamo geriamojo vandens ir teikiamų nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės, abonentų ir vartotojų aptarnavimo kokybės. Metams pasibaigus atlikti vykdytų abonentų ir vartotojų apklausų analizę ir pateikti analizės ataskaitą Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai.
11. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys privalo:
11.1. užtikrinti nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) išvežimą pagal sutartyje nustatytą periodiškumą arba ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo asmenų, kuriems teikiamos nuotekų transportavimo paslaugos, telefonu gauto prašymo dienos;
11.2. asmenims, kuriems teikiamos nuotekų transportavimo paslaugos, paprašius, teikti informaciją apie iš jų surinktas ir transportuotas nuotekas.
Punkto pakeitimai:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
12. Paviršinių nuotekų tvarkytojai privalo:
12.2. suteikti galimybę abonentams nuolat telefonu ar elektroniniu paštu bendrauti su paviršinių nuotekų tvarkytoju 24 valandas per parą. Jeigu paviršinių nuotekų tvarkytojo darbuotojai šių paslaugų visas 24 valandas per parą teikti negali, į telefono skambučius turi atsakyti autoatsakiklis;
12.3. visuomenės informavimo priemonėse paskelbti telefono ryšio numerį ir elektroninio pašto adresą, kuriuo būtų galima pranešti apie paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;
VI skyrius
NUOTEKŲ TVARKYMAS
Pakeistas skyriaus pavadinimas:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
13. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi surinkti abonentų išleidžiamas nuotekas, kurios susidaro teisėtai naudojant geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo patiektą geriamąjį vandenį ir kurių užterštumas atitinka geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo ir abonento sudarytoje geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo viešojoje sutartyje nustatytą užterštumo lygį.
14. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas turi surinkti vartotojų išleidžiamas nuotekas, kurios susidaro teisėtai naudojant geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo patiektą geriamąjį vandenį.
15. Geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo:
15.2. pranešti abonentams ir vartotojams apie planuojamus geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo paslaugų pertrūkius ir pokyčius ir apie geriamojo vandens tiekimo ir (arba) nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;
15.3. įvykus nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijai, nedelsiant imtis būtinų priemonių, kad užkirstų kelią tvindymui nuotekomis, kol yra vykdomi nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijos likvidavimo darbai;
15.4. užtikrinti, kad per metus planuotų nuotekų tvarkymo pertrūkių nepatirtų daugiau kaip 5 procentai prie nuotekų tvarkymo infrastruktūros prijungtų abonentų ir vartotojų;
15.5. nedelsiant, bet ne ilgiau kaip per 12 valandų nuo pranešimo apie tvindymą nuotekomis gavimo nutraukti tvindymą ir pašalinti padarinius. Jeigu numatoma, kad nuotekų tvarkymo pertrūkis užtruks ilgiau kaip 12 valandų, geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas privalo užtikrinti nemokamą abonentų ir vartotojų nuotekų surinkimą alternatyviomis priemonėmis (mobiliomis nuotekų išvežimo, šalinimo priemonėmis ir pan.);
15.6. užtikrinti, kad nuotekos būtų išvalytos iki geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo taršos leidime arba taršos integruotos prevencijos ir kontrolės leidime nustatytų keliamų reikalavimų.
Papildyta papunkčiu:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
16. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys privalo:
16.1. pagal abonento ar vartotojo ir nuotekų transportavimo paslaugas teikiančio asmens sudarytą sutartį priimti iš abonento ir (ar) vartotojo sutartyje nustatyto užterštumo nuotekas ir (ar) nuotekų valymo metu susidariusias atliekas (dumblą);
16.2. užtikrinti saugų nuotekų transportavimą ir nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) atidavimą į geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo valdomą nuotekų tvarkymo infrastruktūrą;
16.3. pranešti geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui kontaktinius duomenis (telefono ryšio numerius) paskelbimui geriamojo vandens tiekėjo ir nuotekų tvarkytojo interneto svetainėje;
16.4. užtikrinti, kad transporto priemonės turėtų nuotekų apskaitos įrenginį, kuriuo būtų galima įvertinti priimtų nuotekų kiekį. Ant abiejų transporto priemonės šonų įskaitomai turi būti nurodytas nuotekų transportavimo paslaugas teikiančios įmonės pavadinimas arba prekės ženklas, adresas ir telefonas;
TAR pastaba. 16.4 p. įsigalioja 2019 m. lapkričio 1 d.
Papildyta papunkčiu:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
16.5. užtikrinti, kad nuotekos ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančios atliekos (dumblas) būtų vežamos tik užpildžius važtaraštį, kurio forma pateikta Reikalavimų 7 priede:
16.5.1. pildomi trys važtaraščio egzemplioriai: pirmasis pateikiamas nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) turėtojui, antrasis – nuotekų transportavimo paslaugas teikiančiam asmeniui, trečiasis – geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui. Kai nuotekų transportavimo paslaugas teikia geriamojo vandens tiekėjas ir nuotekų tvarkytojas, pildomi du važtaraščio egzemplioriai: pirmasis egzempliorius pateikiamas nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) turėtojui, antrasis – geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui. Važtaraščiai saugomi 3 metus nuo pasirašymo dienos;
16.5.2. nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) kiekis važtaraštyje įrašomas pagal nuotekų transportavimo paslaugas teikiančio asmens transporto priemonėje esančio nuotekų apskaitos įrenginio rodmenis;
16.5.3. asmens duomenys kaupiami nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) vežimo tikslais ir tvarkomi Lietuvos Respublikos asmens duomenų teisinės apsaugos įstatymo ir 2016 m. balandžio 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamento (ES) 2016/679 dėl fizinių asmenų apsaugos tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo, kuriuo panaikinama Direktyva 95/46/EB (Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas) (OL 2016 L 119, p. 1) nustatyta tvarka. Asmens duomenų saugojimo laikotarpis sutampa su važtaraščio saugojimo laikotarpiu. Pasibaigus saugojimo laikotarpiui, asmens duomenys sunaikinami.
Papildyta papunkčiu:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
17. Paviršinių nuotekų tvarkytojas privalo:
17.1. pranešti abonentams apie planuojamus paviršinių nuotekų tvarkymo paslaugų pertrūkius, pokyčius ir paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijas;
Punkto pakeitimai:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
17.2. įvykus paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijai, nedelsiant imtis būtinų priemonių, kad užkirstų kelią tvindymui paviršinėmis nuotekomis, kol yra vykdomi paviršinių nuotekų tvarkymo infrastruktūros avarijos likvidavimo darbai;
VII skyrius
BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
18. Geriamojo vandens tiekėjai ir nuotekų tvarkytojai šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo kaupti ir ne mažiau kaip 3 kalendorinius metus saugoti duomenis, nurodytus šių Reikalavimų 1–6 prieduose, apie tiekiamo geriamojo vandens ir teikiamų nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimus.
19. Paviršinių nuotekų tvarkytojai šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo kaupti ir ne mažiau kaip 3 kalendorinius metus saugoti duomenis nurodytus šių Reikalavimų 4–6 prieduose.
20. Nuotekų transportavimo paslaugas teikiantys asmenys šių Reikalavimų ir kitų teisės aktų nustatyta tvarka privalo vykdyti nuotekų tvarkymo stebėseną, tvarkyti apskaitą, kaupti ne mažiau kaip 3 metus duomenis apie aptarnaujamų abonentų ir vartotojų skaičių, priduotų geriamojo vandens tiekėjui ir nuotekų tvarkytojui tvarkyti nuotekų kiekį.
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
1 priedas
GERIAMOJO VANDENS TIEKIMO RODIKLIAI
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Pakelto požeminio vandens kiekis |
tūks. per metus arba % bendrojo kiekio |
2. |
Pakelto paviršinio vandens kiekis |
tūks. per metus arba % bendrojo kiekio |
3. |
Patiekto geriamojo vandens kiekis |
tūks. per metus arba % bendrojo kiekio |
4. |
Geriamojo vandens ruošimo įrenginiai |
Vienetai |
5. |
Geriamojo vandens ruošimo įrenginių pajėgumas |
per parą |
6. |
Gerinto vandens kiekis |
per metus, per mėnesį, per parą |
7. |
Bendras geriamojo vandens tiekimo tinklų ilgis |
km |
8. |
Geriamojo vandens gavybos įrenginių projektinis pajėgumas |
per metus, per mėnesį, per parą |
9. |
Siurblinės vandenvietėje |
Skaičius |
10. |
Siurblinių vandenvietėje pajėgumas |
Debitas ( per parą) ir spaudimas (m) |
11. |
Gyventojų skaičius aptarnaujamoje zonoje |
Gyventojų skaičius |
12. |
Aptarnaujamų gyventojų skaičius |
Gyventojų skaičius |
13. |
Parduoto požeminio vandens kiekis gyventojams |
tūks. per metus, per mėnesį |
14. |
Parduoto požeminio vandens kiekis buities įmonėms |
tūks. per metus, per mėnesį |
15. |
Parduoto požeminio vandens kiekis gamybiniams poreikiams |
tūks. per metus, per mėnesį |
16. |
Parduoto požeminio vandens kiekis sezoninėms įmonėms |
tūks. per metus, per mėnesį |
17. |
Kitas geriamojo vandens poreikis |
tūks. per metus, per mėnesį |
18. |
Bendras gaunamo geriamojo vandens kiekis |
tūks. per metus, per mėnesį |
19. |
Bendras suvartojamo geriamojo vandens kiekis |
tūks. per metus, per mėnesį |
20. |
Geriamojo vandens netektis |
tūks. per metus, per mėnesį |
21. |
Geriamojo vandens netektis |
% gaunamo geriamojo vandens kiekio per mėnesį |
22. |
Geriamojo vandens netektis |
/km vamzdyno per mėnesį |
23. |
Geriamojo vandens netektis |
Litrais abonentui ir vartotojui per mėnesį |
24. |
Naujų vartotojų skaičius per metus |
Skaičius per metus |
25. |
Naujų abonentų skaičius per metus |
Skaičius per metus |
26. |
Geriamojo vandens tiekimo tinklo plėtra |
Metrais per metus |
27. |
Buitinio vartojimo apskaitos aprėptis |
% buitinių vartotojų |
28. |
Įmonių (komercinio) vartojimo apskaitos aprėptis |
% įstaigų ir komercinių vartotojų |
______________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
2 priedas
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Didžiausias ties įvadu užfiksuotas slėgis |
m |
2. |
Mažiausias ties įvadu užfiksuotas slėgis |
m |
3. |
Mažo slėgio atvejų dažnumas |
Skaičius per metus arba dienų skaičius per metus |
4. |
Skundai dėl mažo slėgio |
Skaičius per metus |
5. |
Skundai dėl didelio slėgio |
Skaičius per metus |
6. |
Protrūkiai, kuriuos sukelia per didelis slėgis |
Skaičius per metus |
7. |
Slėgio pakėlimo stotys geriamojo vandens tiekimo tinkle |
Skaičius |
___________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
3 priedas
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę daugiau kaip 24 val. |
Skaičius per metus |
2. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius, vidutiniškai |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
3. |
Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę daugiau kaip 24 val. |
Skaičius per metus |
4. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
5. |
Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę 12–24 val. |
Skaičius per metus |
6. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
7. |
Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 12–24 val. |
Skaičius per metus |
8. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
9. |
Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę 6–12 val. |
Skaičius per metus |
10. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
11. |
Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 6–12 val. |
Skaičius per metus |
12. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
13. |
Planuoti geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, trukę mažiau kaip 6 val. |
Skaičius per metus |
14. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
15. |
Geriamojo vandens tiekimo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę mažiau kaip 6 val. |
Skaičius per metus |
16. |
Paveikiamų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
17. |
Abonentai ir vartotojai, patyrę pakartotinį geriamojo vandens tiekimo pertrūkį |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
18. |
Bendras geriamojo vandens tiekimo tinklų ilgis |
Vamzdynų km |
19. |
Pašalintų geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros gedimų skaičius |
Skaičius per metus |
20. |
Geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros gedimo dažnumas |
Gedimų skaičius 1 km vamzdyno per metus |
____________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
4 priedas
ABONENTŲ IR VARTOTOJŲ APTARNAVIMO RODIKLIAI
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Raštu (įskaitant elektroniniu paštu) gautų skundų skaičius |
Skaičius per metus |
2. |
Prašymai dėl prijungimo prie vandens tiekimo tinklų |
Skaičius per metus |
3. |
Prašymai dėl prijungimo prie nuotekų, paviršinių nuotekų surinkimo tinklų |
Skaičius per metus |
4. |
Kreipimųsi dėl avarijų, nuotekų kolektorių užsikimšimo ar įgriuvimo skaičius |
Skaičius per metus |
5. |
Atliktų abonentų ir vartotojų apklausų skaičius |
Skaičius per metus |
_____________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
5 priedas
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Abonentų ir vartotojų patalpos ar teritorijos, kurioms gresia tvindymas nuotekomis |
Skaičius per metus |
2. |
Abonentų teritorijos, kurioms gresia tvindymas paviršinėmis nuotekomis |
Skaičius per metus |
3. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis atvejų skaičius |
Skaičius per metus |
4 |
Abonentų teritorijų tvindymo paviršinėmis nuotekomis atvejų skaičius |
Skaičius per metus |
5. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl nuotekų kolektorių užsikimšimo ar įgriuvimo atvejų skaičius |
Skaičius per metus |
6. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl mažo nuotekų kolektorių hidraulinio pajėgumo atvejų skaičius |
Skaičius per metus |
7. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų tvindymo nuotekomis dėl kitų priežasčių skaičius |
Skaičius per metus |
8. |
Abonentų teritorijų tvindymo paviršinėmis nuotekomis dėl įvairių priežasčių skaičius |
Skaičius per metus |
9. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų įrangos gedimų skaičius dėl tvindymo nuotekomis |
Skaičius per metus |
10. |
Viešųjų teritorijų tvindymo nuotekomis atvejų skaičius |
Skaičius per metus |
11. |
Abonentų ir vartotojų patalpų ar teritorijų, patiriančių tvindymą nuotekomis dažniau kaip vieną kartą per metus, skaičius |
Skaičius |
12. |
Abonentų teritorijų, patiriančių tvindymą paviršinėmis nuotekomis daugiau kaip vieną kartą per metus, skaičius |
Skaičius |
_____________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo
paslaugų kokybės reikalavimų
6 priedas
NUOTEKŲ TVARKYMO PERTRŪKIŲ RODIKLIAI
Nr. |
Rodiklis |
Mato vienetas |
1. |
Bendras planuotų nuotekų tvarkymo pertrūkių skaičius |
Skaičius per metus |
2. |
Bendras nuotekų tvarkymo pertrūkių, įvykusių dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos, skaičius |
Skaičius per metus |
3. |
Bendras nuotekų surinkimo tinklų ilgis |
Vamzdynų km |
4. |
Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę daugiau kaip |
Skaičius per metus |
5. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
6. |
Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę daugiau kaip 24 val. |
Skaičius per metus |
7. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
8. |
Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę 12–24 val. |
Skaičius per metus |
9. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
10. |
Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 12–24 val. |
Skaičius per metus |
11. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
12. |
Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę 6–12 val. |
Skaičius per metus |
13. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
14. |
Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę 6–12 val. |
Skaičius per metus |
15. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
16. |
Planuoti nuotekų tvarkymo pertrūkiai, trukę mažiau kaip 6 val. |
Skaičius per metus |
17. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
18. |
Nuotekų tvarkymo pertrūkiai, įvykę dėl geriamojo vandens tiekimo infrastruktūros avarijos ir trukę mažiau kaip 6 val. |
Skaičius per metus |
19. |
Paveiktų abonentų ir vartotojų skaičius |
Abonentų ir vartotojų skaičius |
20. |
Pertrūkių priežastys ir bendras skaičius |
Užsikimšimas / įgriuvimas / kita |
21. |
Užsikimšimų skaičius |
Skaičius per metus |
22. |
Užsikimšimų skaičius |
Skaičius 1 km vamzdyno per metus |
23. |
Nuotekų surinkimo tinklų įgriuvimų skaičius |
Skaičius per metus |
_____________
Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų
7 priedas
(Nuotekų ir (ar) nuotekų valymo metu susidarančių atliekų (dumblo) vežimo
važtaraščio forma)
NUOTEKŲ VEŽIMO VAŽTARAŠTIS Nr._________
Išvežimo data 20_ _m. _______________ d.
Nuotekų šalinimo įrenginiai:
________________________________________________________________________________________
(adresas ir paslaugų teikimo sutarties numeris)
Išvežto turinio kiekis _________ m3
Turinio pobūdis (pabraukti):
(1) nuotekų kaupimo rezervuaro turinys (2) nuotekų valymo įrenginys
Nuotekų vežėjas _____________________________________________ _______________________________
(juridinio asmens pavadinimas arba fizinio asmens vardas, pavardė, adresas)
Automobilio valstybinis numeris ir markė ___________________________________________________
Automobilio nominali talpa ________________m3
Nuotekų turėtojas _________________________________________________________________________
(vardas, pavardė, parašas)
Nuotekas išvežė _________________________________________________________________________
(vairuotojo vardas, pavardė, parašas)
Nuotekas atvežė į _________________________________________________________________________
(išpylimo punkto adresas)
____________
Papildyta priedu:
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas
Nr. D1-878, 2014-11-04, paskelbta TAR 2014-11-04, i. k. 2014-15746
Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. D1-639 „Dėl Viešojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų patvirtinimo“ pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas
Nr. D1-250, 2019-04-30, paskelbta TAR 2019-04-30, i. k. 2019-07085
Dėl Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2006 m. gruodžio 29 d. įsakymo Nr. D1-639 „Dėl Geriamojo vandens tiekimo ir nuotekų tvarkymo paslaugų kokybės reikalavimų patvirtinimo“ pakeitimo