Suvestinė redakcija nuo 2024-11-20 iki 2025-02-28
Nutarimas paskelbtas: Žin. 2001, Nr. 42-1455, i. k. 1011100NUTA00000543
Nauja redakcija nuo 2024-08-20:
Nr. 672, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-19, i. k. 2024-14587
LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖ
NUTARIMAS
2001 m. gegužės 14 d. Nr. 543
Vilnius
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS BIUDŽETO SANDAROS ĮSTATYMO ĮGYVENDINIMO
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punktu ir 2 dalies 3 punktu, 5 straipsnio 1 dalies 3 punktu, 6 straipsnio 1 dalimi, 10 straipsnio 3 dalimi ir 28 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2024 m. rugpjūčio 14 d.
nutarimo Nr. 672
redakcija)
LIETUVOS RESPUBLIKOS VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ SUDARYMO IR VYKDYMO TAISYKLĖS
I SKYRIUS
BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklėse (toliau – Taisyklės) nustatoma Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo tvarka.
2. Taisyklėse vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatyme, Lietuvos Respublikos strateginio valdymo įstatyme, Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešojo sektoriaus atskaitomybės įstatyme, Lietuvos Respublikos biudžetinių įstaigų įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės rezervo įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės skolos įstatyme, Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatyme, Lietuvos Respublikos valstybės iždo įstatyme ir Lietuvos Respublikos oficialiosios statistikos ir valstybės duomenų valdysenos įstatyme.
II SKYRIUS
VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ SUDARYMAS
PIRMASIS SKIRSNIS
LIETUVOS RESPUBLIKOS TAM TIKRŲ METŲ BIUDŽETO PATVIRTINIMO ĮSTATYMO PROJEKTO RENGIMAS
3. Kasmet Lietuvos Respublikos Vyriausybė patvirtina Lietuvos Respublikos tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymo, kuriuo tvirtinami Lietuvos Respublikos tam tikrų metų valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų rodikliai ir vidutinės trukmės konsoliduotojo biudžeto rodikliai, (toliau – tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymas) projekto (toliau – Biudžeto projektas) rengimo planą.
4. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai ir (arba) kiti Biudžeto projekto rengimo plane nurodyti valdžios sektoriui priskiriami subjektai, laikydamiesi Biudžeto projekto rengimo plane nustatytų terminų, teikia Lietuvos Respublikos finansų ministerijai Biudžeto projekto rengimo plane nustatytą informaciją. Asignavimų poreikis valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms, kurias valstybė pagal įstatymus perduoda savivaldybėms, atlikti apskaičiuojamas pagal valstybės institucijų ir įstaigų patvirtintas lėšų apskaičiavimo metodikas, asignavimų poreikis ugdymo reikmėms finansuoti – pagal Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2018 m. liepos 11 d. nutarimu Nr. 679 „Dėl Mokymo lėšų apskaičiavimo, paskirstymo ir panaudojimo tvarkos aprašo patvirtinimo“, asignavimų poreikis valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) civilinės saugos funkcijai atlikti – pagal Parengties pareigūnų funkcijoms ir valstybinei (valstybės perduotai savivaldybėms) civilinės saugos funkcijai atlikti reikalingų valstybės biudžeto lėšų poreikio nustatymo tvarkos aprašą, patvirtintą Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2022 m. gruodžio 29 d. nutarimu Nr. 1317 „Dėl Lietuvos Respublikos krizių valdymo ir civilinės saugos įstatymo įgyvendinimo“.
5. Finansų ministerija, vadovaudamasi Strateginio valdymo metodika, patvirtinta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2021 m. balandžio 28 d. nutarimu Nr. 292 „Dėl Strateginio valdymo metodikos patvirtinimo“, (toliau – Strateginio valdymo metodika) ir Biudžeto projekto rengimo plane nustatytais terminais, praneša valstybės biudžeto asignavimų valdytojams maksimalių valstybės biudžeto asignavimų, galimų skirti 3 biudžetiniams metams, sumas.
6. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojai, atsižvelgdami į Finansų ministerijos pateiktų maksimalių valstybės biudžeto asignavimų sumas ir vadovaudamiesi Strateginio valdymo metodika:
6.1. savo nustatytais terminais praneša biudžetinėms įstaigoms, kurių savininko teises ir pareigas įgyvendina valstybės biudžeto asignavimų valdytojai ir (arba) kurios yra atskaitingos valstybės biudžeto asignavimų valdytojams, ir kitiems subjektams, kaip jie apibrėžti Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 2 punkte, (toliau – kiti subjektai) 3 biudžetinių metų prognozuojamas maksimalių asignavimų sumas ir prireikus kitus rodiklius planuojamiems rezultatams pasiekti;
6.2. per Biudžeto projekto rengimo plane nustatytus terminus praneša savivaldybėms 3 biudžetinių metų valstybės biudžeto specialioms tikslinėms dotacijoms planuojamų asignavimų dydį;
7. Valstybės institucijos ir įstaigos investicijų projektų įgyvendinimo programas ir kitus dokumentus, susijusius su Valstybės investicijų programos rengimu, rengia ir teikia vadovaudamosi Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. balandžio 26 d. nutarimu Nr. 478 „Dėl Valstybės lėšų, skirtų valstybės kapitalo investicijoms, planavimo, tikslinimo, naudojimo, apskaitos ir kontrolės taisyklių patvirtinimo“.
8. Finansų ministerija apskaičiuoja planuojamas valstybės biudžeto pajamas ir išlaidas, susijusias su skolos valstybės vardu valdymu.
9. Finansų ministerija Biudžeto projekto rengimo plane nustatytu terminu kartu su Biudžeto projektu pateikia Vyriausybei Valstybės investicijų programos projekte numatytų valstybės kapitalo investicijų preliminarų paskirstymą pagal asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) ir kitą informaciją ir duomenis, nurodytus Biudžeto sandaros įstatymo 20 straipsnio 1 dalyje. Taip pat Finansų ministerija kartu pateikia einamųjų metų pirmojo pusmečio valstybės biudžeto vykdymo ataskaitų rinkinį.
ANTRASIS SKIRSNIS
VALSTYBĖS BIUDŽETO PROGRAMŲ SĄMATŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS
11. Programų sąmatas 3 biudžetiniams metams sudaro:
11.2. kiekviena ministro valdymo srities įstaiga, vykdanti atitinkamo valstybės biudžeto asignavimų valdytojo programas ir turinti biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas ji įgyvendina;
11.3. kiekviena Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodyta biudžetinė įstaiga, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina valstybės biudžeto asignavimų valdytojas ir (arba) kuri yra atskaitinga valstybės biudžeto asignavimų valdytojui;
11.4. kiti subjektai, kuriems pagal Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 2 punktą asignavimų valdytojo vadovas yra paskirstęs tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme tam asignavimų valdytojui patvirtintus asignavimus;
11.5. kiekviena Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 3 punkte nurodyta biudžetinė įstaiga, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina ministro valdymo srities įstaiga ir kuriai pagal Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 2 dalies 2 punktą ministro valdymo srities įstaigos vadovas yra paskirstęs jo vadovaujamai įstaigai asignavimų valdytojo paskirtus asignavimus.
12. Programų sąmatos sudaromos pagal programas, programų priemones, funkcinės išlaidų klasifikacijos (toliau – funkcinė klasifikacija) ir ekonominės pajamų ir išlaidų klasifikacijos (toliau – ekonominė klasifikacija) straipsnius. Programų sąmatose nurodomi finansavimo šaltinių klasifikacijos, kurią tvirtina finansų ministras, kodai. Planuojamos lėšos programų sąmatose nurodomos taip:
12.1. kai jos paskirstomos biudžetinei įstaigai, kuri nėra asignavimų valdytoja, ir (arba) kitam subjektui, kuris priklauso tai pačiai viešojo sektoriaus subjektų grupei, – detalizuojant pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius, atsižvelgiant į galutinį lėšų panaudojimą, išskyrus tuos atvejus, kai vykdomi darbai arba teikiamos paslaugos pagal galiojančius įkainius arba tarifus ir kai paskirstomos Europos Sąjungos, kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos;
12.2. kai jos paskirstomos kitam asignavimų valdytojui arba biudžetinei įstaigai, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina kitas valstybės biudžeto asignavimų valdytojas ir (arba) kuri yra atskaitinga kitam valstybės biudžeto asignavimų valdytojui, kai valstybės ir savivaldybių biudžetų sudarymą ir vykdymą reglamentuojančių teisės aktų nustatyta tvarka sprendimai skirti jam arba jai lėšų priimami einamaisiais biudžetiniais metais, ir (arba) kitam subjektui, kuris priklauso kitai viešojo sektoriaus subjektų grupei arba nepriskiriamas viešojo sektoriaus subjektams, – detalizuojant pagal ekonominės klasifikacijos straipsnius, atsižvelgiant į lėšų skyrimo tikslą.
13. Programų sąmatas pagal programas tvirtina:
13.1. Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje nurodyti asmenys iki biudžetinių metų sausio 15 dienos – Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 3 punkte nurodytų subjektų;
14. Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje nurodyti asmenys iki biudžetinių metų sausio 15 dienos tvirtina ministro valdymo srities įstaigos, vykdančios atitinkamo valstybės biudžeto asignavimų valdytojo programas ir turinčios biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas ji įgyvendina, suvestinę vykdomų programų sąmatą, kurioje pateikiami apibendrinti vykdomų programų sąmatų duomenys.
15. Kol programų sąmatos nepatvirtintos, valstybės biudžeto asignavimų valdytojo asignavimai kiekvieną mėnesį negali viršyti 1/12 praėjusių metų šiam asignavimų valdytojui skirtų lėšų, išskyrus tuos atvejus, kai valstybės biudžeto asignavimų valdytojas Finansų ministerijai raštu pagrindžia didesnį lėšų poreikį.
16. Sudarydami programų sąmatas, Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyti asmenys turi užtikrinti, kad jų vadovaujamų ir biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas jie įgyvendina ir (arba) kurios jiems yra atskaitingos, praėjusių metų įsiskolinimai pagal jų įsipareigojimus būtų numatyti padengti planuojamais pirmaisiais biudžetiniais metais, neviršijant tiems metams skirtų valstybės biudžeto asignavimų.
17. Subjektai, kuriems vadovauja Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyti asmenys, patvirtintas programų sąmatas pateikia Finansų ministerijai per Valstybės biudžeto, apskaitos ir mokėjimų sistemą (toliau – VBAMS) ne vėliau kaip iki biudžetinių metų sausio 15 dienos, o kitą informaciją pagal finansų ministro nustatytas formas, suderinę su atitinkamu valstybės biudžeto asignavimų valdytoju, įgyvendinančiu jų įstaigos savininko teises ir pareigas, – iki vasario 5 dienos. Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyti asmenys, programų sąmatose paskirstydami pirmųjų biudžetinių metų valstybės biudžeto asignavimus pagal ketvirčius, juos turi planuoti atsižvelgdami į realius planuojamus mokėjimus dėl prisiimtų ar numatomų prisiimti įsipareigojimų kiekvieną ketvirtį.
TREČIASIS SKIRSNIS
TAM TIKRŲ METŲ SAVIVALDYBĖS BIUDŽETO PROJEKTO IR PROGRAMŲ SĄMATŲ SUDARYMAS IR TVIRTINIMAS
18. Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 3 punkte nurodyti subjektai sudaro savo pirmųjų metų programų sąmatų projektus, reikalingus savivaldybės biudžeto projektui sudaryti, pagal programų finansavimo šaltinius, funkcinės klasifikacijos ir ekonominės klasifikacijos straipsnius.
19. Savivaldybės tarybai patvirtinus savivaldybės biudžetą, kuriame tvirtinami Biudžeto sandaros įstatymo 16 straipsnio 1 dalyje nustatyti rodikliai, Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 3 dalyje nurodyti asmenys ne vėliau kaip per 15 darbo dienų patvirtina Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 3 dalies 3 punkte nurodytų subjektų programas ir jų sąmatas pirmiesiems biudžetiniams metams pagal programų finansavimo šaltinius, funkcinės klasifikacijos ir ekonominės klasifikacijos straipsnius.
20. Savivaldybės administracija, vadovaudamasi patvirtintu savivaldybės biudžetu, programų sąmatomis, atsižvelgdama į Finansų ministerijos paskelbtą pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą gyventojų pajamų mokesčio planą, sudaro pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą savivaldybės biudžeto pajamų ir programų finansavimo planą pagal savivaldybės biudžeto asignavimų valdytojus, programas, finansavimo šaltinius ir išlaidų ekonominės klasifikacijos straipsnius. Šį planą tvirtina meras.
21. Savivaldybės taryba, tvirtindama savivaldybės pirmųjų biudžetinių metų biudžeto pajamas, lėšas iš valstybės biudžeto numato pagal tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymą, o savivaldybės biudžeto asignavimų paskirstymą programoms vykdyti tvirtina pagal finansavimo šaltinius.
22. Savivaldybės taryba, tvirtindama savivaldybės antrųjų ir trečiųjų biudžetinių metų bendras biudžeto pajamų sumas:
22.1. sumas iš gyventojų pajamų mokesčio planuoja vadovaudamasi tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymu patvirtinta antrųjų ir trečiųjų biudžetinių metų prognozuojama gyventojų pajamų mokesčio suma, mokama į savivaldybės biudžetą (išskyrus fiksuoto dydžio gyventojų pajamų mokestį, mokamą už pajamas, gaunamas iš veiklos, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą);
23. Savivaldybių tarybų patvirtintų biudžetų duomenis savivaldybės per 30 darbo dienų pateikia Finansų ministerijai. Formas duomenims pateikti nustato finansų ministras.
24. Einamaisiais biudžetiniais metais iš valstybės biudžeto asignavimų valdytojams patvirtintų asignavimų gautos lėšos, įskaitant Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšas, kurios skiriamos teisės aktuose nustatytoms savivaldybių savarankiškosioms ir valstybinėms (valstybės perduotoms savivaldybėms) funkcijoms atlikti, įtraukiamos į savivaldybės biudžeto pajamas.
III SKYRIUS
Valstybės biudžeto ir savivaldybių BIUDŽETŲ VYKDYMAS, PROGRAMŲ SĄMATŲ KEITiMAS IR VYKDYMO ATSKAITOMYBĖ
PIRMASIS SKIRSNIS
VALSTYBĖS BIUDŽETO IR SAVIVALDYBIŲ BIUDŽETŲ VYKDYMAS
25. Lietuvos Respublikos Seimui priėmus tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymą:
25.1. Finansų ministerija iki biudžetinių metų sausio 31 dienos savo interneto svetainėje paskelbia pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą gyventojų pajamų mokesčio (išskyrus fiksuoto dydžio gyventojų pajamų mokestį, mokamą už pajamas, gaunamas iš veiklos, kuria verčiamasi turint verslo liudijimą) planą pagal savivaldybes;
25.2. finansų ministras iki biudžetinių metų vasario 15 dienos patvirtina pirmųjų biudžetinių metų ketvirčiais paskirstytą valstybės biudžeto asignavimų planą pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus;
25.3. Finansų ministerija, vadovaudamasi iš valstybės institucijų ir įstaigų gautais pasiūlymais, rengia valstybės kapitalo investicijų paskirstymo pagal valstybės biudžeto asignavimų valdytojus ir investicijų projektus (investicijų projektų įgyvendinimo programas) (kartu nurodydama jų įgyvendinimo terminus metais) projektą ir teikia jį Vyriausybei.
26. Valstybės biudžeto pajamos pervedamos į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Valstybinė mokesčių inspekcija) ir (arba) Muitinės departamento prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos (toliau – Muitinės departamentas) pajamų surenkamąsias sąskaitas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 1999 m. sausio 6 d. nutarimu Nr. 7 „Dėl mokesčių, rinkliavų ir kitų įmokų į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, savivaldybių biudžetus bei valstybės pinigų fondus kodavimo“, ir (arba) valstybės iždo pagrindinę sąskaitą, vadovaujantis Valstybės iždo įstatymu ir jo įgyvendinamaisiais teisės aktais. Visos per biudžetinius metus į Valstybinės mokesčių inspekcijos pajamų surenkamąsias sąskaitas įmokėtos gyventojų pajamų mokesčio sumos pervedamos savivaldybėms pagal tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatymu patvirtintas šio mokesčio dalis.
27. Valstybės biudžeto pajamas, kurias sudaro mokesčiai, rinkliavos ir kitos Valstybinės mokesčių inspekcijos ir Muitinės departamento surinktos įplaukos, Valstybinė mokesčių inspekcija ir Muitinės departamentas finansų ministro nustatyta tvarka perveda į valstybės iždo pagrindinę sąskaitą.
28. Mokesčiai, rinkliavos ir kitos įplaukos į valstybės biudžetą, savivaldybių biudžetus ir (arba) išteklių fondus paskirstomos taip, kaip nustatyta Biudžeto sandaros įstatyme, mokesčių ir kituose įstatymuose. Jeigu įstatymuose, nustatančiuose mokesčius, rinkliavas ir kitas įplaukas, nenustatyta, kaip paskirstomos įplaukos, jos paskirstomos taip, kaip nustatyta Biudžeto sandaros įstatyme.
29. Valstybinė mokesčių inspekcija ir Muitinės departamentas finansų ministro nustatyta tvarka ir terminais pateikia Finansų ministerijai mokesčių, rinkliavų ir kitų įplaukų į biudžetus ataskaitą ir informaciją apie nepriemokas. Į mokesčių, rinkliavų ir kitų įplaukų į biudžetus ataskaitą Valstybinė mokesčių inspekcija įtraukia ir pervestas į savivaldybių iždo sąskaitas tiesiogiai mokesčių mokėtojų pervestas įmokas. Merai per 2 darbo dienas nuo ataskaitinio mėnesio pabaigos pagal finansų ministro patvirtintą formą pateikia Valstybinei mokesčių inspekcijai duomenis apie tiesiogiai į savivaldybių iždo sąskaitas pervestas lėšas. Valstybinė mokesčių inspekcija, remdamasi mokesčių, rinkliavų ir kitų įplaukų į biudžetus duomenimis, per 5 darbo dienas nuo mėnesio pabaigos pateikia merams informaciją apie mokesčių, rinkliavų ir kitų įmokų įplaukas pagal pajamų rūšis.
30. Savivaldybių biudžetų pajamas, kurias sudaro Valstybinės mokesčių inspekcijos surinkti mokesčiai, rinkliavos ir kitos įplaukos, Valstybinė mokesčių inspekcija perveda į savivaldybių iždo sąskaitas per suderintus su merais terminus.
31. Biudžetinių įstaigų, finansuojamų iš valstybės biudžeto, pajamos kaupiamos biudžetinės įstaigos valstybės ižde tvarkomoje sąskaitoje ir finansų ministro nustatyta tvarka įmokamos į valstybės biudžetą. Biudžetinė įstaiga minėtas pajamas, nurodžiusi atitinkamą įmokos kodą, perveda į valstybės iždo pagrindinę sąskaitą 2 kartus per mėnesį – 5 ir 20 dienomis, jeigu jos viršija 100 (vieną šimtą) eurų arba kai yra poreikis teikti mokėjimo paraišką programos, kuri finansuojama iš biudžetinių įstaigų pajamų, išlaidoms apmokėti.
32. Savivaldybių tarybos nustato biudžetinių įstaigų, kurios finansuojamos iš savivaldybių biudžetų, pajamų kaupimo ir įmokėjimo į savivaldybių biudžetus tvarką. Jeigu savivaldybių taryba numato biudžetinių įstaigų pajamas rinkti per Valstybinę mokesčių inspekciją, tai turi būti suderinta su Valstybine mokesčių inspekcija.
33. Gautos iš valstybės ir savivaldybių turto nuomininkų įmokos už trečiųjų asmenų suteiktas komunalines paslaugas (šildymą, elektros energiją, vandenį ir panašiai) naudojamos už šių asmenų suteiktas komunalines paslaugas sumokėti.
34. Asignavimai iš biudžetų išduodami tik toms išlaidoms, kurios numatytos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų programose, padengti. Įstaigos finansuojamos vadovaujantis patvirtintomis programų sąmatomis, mokėjimo paraiškose nurodant programos priemones.
35. Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 ir 3 dalyse nurodyti asmenys, pagal Biudžeto sandaros įstatymo 4 straipsnio 1 dalies 2 punktą ir 4 straipsnio 3 dalies 2 punktą skirdami biudžeto lėšų biudžetinei įstaigai, kurios savininko teises ir pareigas įgyvendina kitas asignavimų valdytojas ir (arba) kuri yra atskaitinga kitam asignavimų valdytojui, ir (arba) kitam subjektui, kuris priklauso kitai viešojo sektoriaus subjektų grupei nei šis asignavimų valdytojas arba nepriskiriamas viešojo sektoriaus subjektams, pasirašo su jais biudžeto lėšų naudojimo sutartį (išskyrus Taisyklių 36 punkte nurodytus atvejus). Biudžeto lėšų naudojimo sutartis gali būti sudaroma ne ilgesniam nei 3 biudžetinių metų laikotarpiui. Asignavimų valdytojų iniciatyva gali būti pasirašomos biudžeto lėšų naudojimo sutartys ir su tai pačiai viešojo sektoriaus subjektų grupei priklausančiais viešojo sektoriaus subjektais, kurie nėra biudžetinės įstaigos. Biudžeto lėšų naudojimo sutartyje nurodoma:
35.1. subjektui skiriamų biudžeto lėšų suma ir asignavimų valdytojo priemonė, pagal kurią skiriamos lėšos;
35.3. veiklos, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, stebėsenos rodikliai (ne mažiau kaip vienas);
35.4. planuojamas detalus biudžeto lėšų, skiriamų subjektui, paskirstymas pagal išlaidų ekonominę klasifikaciją arba kitą principą, kurį taikant atskleidžiamas planuojamas subjekto lėšų panaudojimas, išskyrus tuos atvejus, kai vykdomi darbai arba teikiamos paslaugos pagal galiojančius įkainius arba tarifus;
35.5. atsiskaitymo asignavimų valdytojui už veiklą, kuriai finansuoti skiriamos biudžeto lėšos, ir jos stebėsenos rodiklių įvykdymą tvarka;
35.6. atsiskaitymo asignavimų valdytojui už biudžeto lėšų panaudojimą (nurodant išlaidų ekonominę klasifikaciją arba kitą informaciją, kuria atskleidžiamas planuojamas subjekto lėšų panaudojimas) tvarka ir asignavimų valdytojui pareikalavus informacija apie finansinės apskaitos dokumentų, kuriais pagrindžiamas lėšų panaudojimas, sąrašo, kuriame pateikiami asignavimų valdytojo nustatyti duomenys, arba šių dokumentų kopijų pateikimą;
35.7. kad biudžetiniams metams arba sutartiniams įsipareigojimams, jeigu biudžeto lėšų naudojimo sutartis sudaroma ilgesniam nei vienų biudžetinių metų laikotarpiui, pasibaigus subjektų disponuojamose sąskaitose esančios biudžeto lėšos grąžinamos asignavimų valdytojui, skyrusiam biudžeto lėšas;
36. Biudžeto lėšų naudojimo sutartis gali būti nepasirašoma, kai iš valstybės biudžeto asignavimų valdytojui patvirtintų asignavimų:
36.2. skiriamos Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos lėšos, jeigu Europos Sąjungos finansinę paramą ir kitą tarptautinę finansinę paramą reglamentuojančiuose teisės aktuose nustatyta kitokia šių lėšų skyrimo tvarka;
36.3. pagal Lietuvos Respublikos geros valios kompensacijos už neteisėtai nusavintą Lietuvos žydų ir Lietuvos žydų religinių bendruomenių nekilnojamąjį turtą įstatymą skiriama piniginė kompensacija Vyriausybės kompensacijomis disponuoti paskirtam fondui;
36.5. iš valstybės biudžeto savivaldybių biudžetams skiriamos lėšos kompensuoti savivaldybių negautoms pajamoms už praėjusius biudžetinius metus;
36.6. paskirstomos lėšos savivaldybėms ir (arba) valstybės biudžeto asignavimų valdytojams, veikiantiems ministrui, kurio sprendimu paskirstomos lėšos, pavestose valdymo srityse, kai tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme nustatyta lėšų paskirtis ir valstybės biudžeto asignavimų valdytojui suteikta šių lėšų paskirstymo teisė;
36.7. skiriamos lėšos patirtoms faktinėms išlaidoms kompensuoti, kai sprendimas skirti lėšas priimtas Vyriausybės nutarimu;
37. Perkančiosios organizacijos už atliktus darbus, suteiktas paslaugas, patiektas prekes pagal darbų, paslaugų, prekių įsigijimo sutartis (toliau – įsigijimo sutartis) atsiskaito lėšomis iš joms skirtų asignavimų, įskaitant avanso mokėjimus, kurie turi būti ne didesni nei 30 procentų įsigijimo sutarties sumos. Apribojimai avanso dydžiui netaikomi:
37.1. kai Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos perkančiųjų organizacijų pirkimai yra susiję su valstybės gynybos ir karinių bei kitų krašto apsaugos funkcijų atlikimu;
37.2. perkančiųjų organizacijų pirkimams dėl pasikeitusios geopolitinės padėties ir (arba) dėl kitų aplinkybių rinkoje susiklosčius tam tikrai situacijai, kai labai ribotas atitinkamas prekes tiekiančių, paslaugas teikiančių ar darbus atliekančių įmonių, įstaigų ir organizacijų skaičius ir (arba) kai padidėja prekių, paslaugų ir (arba) darbų paklausa dėl jų specifiškumo ir pan.;
37.3. Lietuvos Respublikos diplomatinių atstovybių užsienio valstybėse, Lietuvos Respublikos atstovybių prie tarptautinių organizacijų, konsulinių įstaigų ir specialiųjų misijų, taip pat kitų perkančiųjų organizacijų, kurios užsienyje įsigyja prekių, paslaugų ar darbų, skirtų užsienyje esantiems jų padaliniams, kariniams atstovams ar specialiesiems atašė arba skirtų užsienyje vykdomiems vystomojo bendradarbiavimo ir kitiems projektams, pirkimams;
37.4. ypatingos svarbos tarptautiniams renginiams, kurių sąrašas patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2017 m. rugpjūčio 16 d. nutarimu Nr. 676 „Dėl Ypatingos svarbos tarptautinių renginių sąrašo patvirtinimo“, organizuoti reikalingų prekių, paslaugų ir (arba) darbų pirkimams;
38. Pagal Lietuvos Respublikos krašto apsaugos sistemos perkančiųjų organizacijų įsigijimų, susijusių su valstybės gynybos ir karinių bei kitų krašto apsaugos funkcijų atlikimu ir finansuojamų valstybės biudžeto lėšomis, sutartis kitai įsigijimo sutarties šaliai pervedamiems avansams gali būti taikomi su Finansų ministerija suderinti susitarimai ir už šiuos avansus gali būti mokamos palūkanos, kurios pervedamos į valstybės biudžetą Taisyklių 26 punkte nustatyta tvarka.
39. Perkančioji organizacija įsigijimo sutartyje turi numatyti priemones, kurios užtikrintų sumokėto avanso susigrąžinimą, jei kita įsigijimo sutarties šalis nevykdo įsigijimo sutartyje prisiimtų įsipareigojimų.
40. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojas nepanaudotus valstybės biudžeto asignavimus gali perkelti iš ankstesnių biudžetinių metų, buvusių prieš einamuosius biudžetinius metus, į einamuosius biudžetinius metus, neviršydamas Biudžeto sandaros įstatymo 28 straipsnio 1 dalyje nustatytų į kitus biudžetinius metus perkeliamų ankstesniais biudžetiniais metais nepanaudotų valstybės biudžeto asignavimų, kuriuos sudaro pažangos ir tęstinės veiklos lėšos, dydžių, Finansų ministerijai pateikdamas pažymą Taisyklių 45.1 papunktyje nustatyta tvarka.
41. Valstybės biudžeto lėšas išduoda valstybės iždą valdanti institucija finansų ministro nustatyta tvarka, o savivaldybės biudžeto lėšas – savivaldybės administracija savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.
42. Europos Sąjungos finansinės paramos ir kitos gaunamos tarptautinės finansinės paramos lėšos administruojamos taip, kaip nustatyta Europos Sąjungos ir Lietuvos Respublikos pasirašytose sutartyse ir (arba) kituose teisės aktuose dėl atitinkamos Europos Sąjungos finansinės paramos arba kitos tarptautinės finansinės paramos.
43. Jeigu valstybės biudžetas laiku nepatvirtinamas, Europos Sąjungos finansinės paramos, kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšos metų pradžioje iki biudžeto patvirtinimo pervedamos šias lėšas administruojančioms valstybės institucijoms ar įstaigoms, vadovaujantis projektų arba programų įgyvendinimo sutartimis.
antrasis skirsnis
programų sąmatų keitimas
44. Prireikus keisti programų sąmatas, valstybės biudžeto asignavimų valdytojai ir ministrų valdymo sričių įstaigos, vykdančios atitinkamo valstybės biudžeto asignavimų valdytojo programas ir turinčios biudžetinių įstaigų, kurių savininko teises ir pareigas jos įgyvendina, per VBAMS praneša apie tai Finansų ministerijai Taisyklių 45 punkte nustatytais atvejais ir tvarka. Savivaldybių biudžetų asignavimų valdytojai programų sąmatas keičia savivaldybių tarybų nustatyta tvarka.
45. Biudžeto sandaros įstatymo 5 straipsnio 1 ir 2 dalyse nurodyti asmenys programų sąmatas keičia:
45.1. pateikę Finansų ministerijai pritarti finansų ministro nustatytos formos pažymas apie valstybės biudžeto asignavimų pakeitimus, kai tie pakeitimai daromi:
45.1.2. dėl papildomų įmokėtų pajamų, nurodytų Biudžeto sandaros įstatymo 2 straipsnio 4 dalyje, gautų einamaisiais metais arba nepanaudotų praėjusiais metais;
45.1.3. vadovaujantis Biudžeto sandaros įstatymo 28 straipsnio 1 dalies 2 ir 3 punktais, norint į einamuosius biudžetinius metus perkelti dalį ankstesniais biudžetiniais metais nepanaudotų valstybės biudžeto asignavimų, kuriuos sudaro pažangos ir (arba) tęstinės veiklos lėšos;
45.1.4. dėl gautų viršplaninių Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšų (įmokų) ir kompensacijų;
45.1.6. norint perskirstyti nepanaudotus pažangos arba tęstinės veiklos priemonėms numatytus valstybės biudžeto asignavimus, išskyrus Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšas, bendrojo finansavimo lėšas, kitoms pažangos priemonėms įgyvendinti, jeigu joms numatyta skirti lėšų tam tikrų metų biudžeto patvirtinimo įstatyme;
45.1.7. norint perskirstyti nepanaudotus pažangos arba tęstinės veiklos priemonėms numatytus valstybės biudžeto asignavimus, kuriuos sudaro Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos lėšos, bendrojo finansavimo lėšos, tarp vykdomų pažangos ir tęstinės veiklos priemonių, kurios finansuojamos Europos Sąjungos ir kitos tarptautinės finansinės paramos ir bendrojo finansavimo lėšomis;
45.1.8. norint perskirstyti valstybės biudžeto asignavimus tarp finansavimo šaltinių klasifikacijos kodų;
45.2. informavę Finansų ministeriją apie valstybės biudžeto asignavimų pakeitimus, kai tie pakeitimai daromi:
45.2.1. norint pakeisti pirmųjų biudžetinių metų valstybės biudžeto asignavimų paskirstymą ketvirčiais;
45.2.2. norint perskirstyti nepanaudotus tęstinės veiklos priemonėms numatytus valstybės biudžeto asignavimus tarp tos pačios programos kitų tęstinės veiklos priemonių kitais, nei nustatyta Taisyklių 45.1.7 papunktyje, atvejais;
TREČIASIS SKIRSNIS
VYKDYMO ATSKAITOMYBĖ
46. Į tam tikrų metų valstybės biudžeto arba savivaldybių biudžetų panaudotus asignavimus įskaitomos lėšos, kurios paskutinę metų darbo dieną rezervuotos finansų įstaigos sąskaitoje ir (arba) valstybės ižde tvarkomoje sąskaitoje kaip pradėtas vykdyti mokėjimo pavedimas konkrečiam gavėjui (jeigu yra turėtas sąnaudas patvirtinantys dokumentai) ir kurios kitų metų pirmąją darbo dieną tokia pat suma bus pervestos tam pačiam gavėjui.
47. Finansų ministerija sudaro praėjusio laikotarpio (didėjančia tvarka) valstybės biudžeto vykdymo ataskaitą, kurioje kas mėnesį (ne vėliau kaip iki kito mėnesio paskutinės dienos) pagal kiekvieno mėnesio pirmos dienos duomenis pateikia faktinius duomenis pagal biudžeto pajamų rūšis, o kas ketvirtį (pasibaigus ketvirčiui – iki kito mėnesio paskutinės dienos) – ir planinius ir faktinius duomenis pagal biudžeto išlaidų funkcinę klasifikaciją, ir skelbia ją interneto svetainėje.
IV SKYRIUS
BIUDŽETINIŲ ĮSTAIGŲ DEPOZITAI IR KITOS LĖŠOS
49. Biudžetinių įstaigų depozitai – laikinai šių įstaigų saugomos ir dėl tam tikrų aplinkybių arba susitarimų turimos lėšos, kurios laikomos atskiroje finansų įstaigos sąskaitoje arba valstybės ižde tvarkomoje sąskaitoje ir susidarius atitinkamoms aplinkybėms grąžinamos subjektams, kuriems jos priklauso.
50. Biudžetinės įstaigos depozitus saugo ribotą laiką:
50.1. lėšas, kurios turi būti grąžintos fiziniams asmenims, – 3 metus po šių lėšų grąžinimo sąlygose nustatyto termino, o teisėsaugos institucijų (vidaus reikalų sistemos, prokuratūros ir teismų) depozitų sąskaitose laikomus iš areštuotų ir kitų asmenų paimtus pinigus – 6 mėnesius nuo teismo sprendimo grąžinti paimtus pinigus jų savininkui išsiuntimo registruotu laišku dienos;
51. Subjektams, kuriems priklauso depozitai, nustatytu laiku neatsiėmus savo lėšų, biudžetinės įstaigos perveda jas į atitinkamą valstybės ar savivaldybės biudžetą atitinkamai Taisyklių 26 punkte ar savivaldybės tarybos nustatyta tvarka.
52. Kitos biudžetinių įstaigų lėšos yra:
52.1. lėšos, gautos įvykus draudžiamajam įvykiui, kai draudimo išmokos gavėjas yra biudžetinė įstaiga;
52.3 iš valstybės, tarptautinių ir užsienio organizacijų gautos kompensacijos, skirtos ankstesniais biudžetiniais metais turėtoms dalyvavimo jų organizuojamuose renginiuose, programose, projektuose ir tyrimuose išlaidoms padengti;
52.6. lėšos, gautos konkretiems gavėjams – fiziniams asmenims – išlaikyti (globos (rūpybos) išmokos, nustatytos Lietuvos Respublikos išmokų vaikams įstatyme);
53. Kitos biudžetinių įstaigų lėšos naudojamos pagal atskirą įstaigos vadovo patvirtintą išlaidų sąmatą įstaigos funkcijoms atlikti.
54. Valstybės biudžeto asignavimų valdytojo ankstesniais biudžetiniais metais išleistiems valstybės biudžeto asignavimams (išskyrus programų dalį, kuri finansuojama iš įmokėtų į valstybės biudžetą biudžetinių įstaigų pajamų) kompensuoti gautos lėšos (neįskaitant Vyriausybės nutarimuose nustatytų atvejų ir lėšų, nurodytų Taisyklių 33 ir 52 punktuose) pervedamos į valstybės biudžetą.
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2001 m. gegužės 14 d. nutarimu Nr. 543
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2024 m. rugpjūčio 14 d.
nutarimo Nr. 672
redakcija)
VALSTYBĖS VEIKLOS SRITIMS PRISKIRIAMŲ VALSTYBĖS BIUDŽETO ASIGNAVIMŲ VALDYTOJŲ SĄRAŠAS
1. Valstybės valdymo, regioninės politikos ir viešojo administravimo valstybės veiklos sritis:
1.7. Tarptautinės komisijos nacių ir sovietinio okupacinių režimų nusikaltimams Lietuvoje įvertinti sekretoriatas;
1.8. Lietuvos Respublikos vidaus reikalų ministerija (ministrui pavestos valdymo sritys: viešasis administravimas, biudžetinės ir viešosios įstaigos, migracija, valstybės tarnyba, vietos savivalda, regioninė plėtra, bendruomeninių organizacijų plėtra);
Papunkčio pakeitimai:
Nr. 972, 2024-11-13, paskelbta TAR 2024-11-19, i. k. 2024-20088
2. Aplinkos, miškų, klimato kaitos ir žemės tvarkymo valstybės veiklos sritis – Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija.
3. Energetikos valstybės veiklos sritis:
4. Viešųjų finansų ir oficialiosios statistikos valstybės veiklos sritis:
5. Ekonomikos konkurencingumo ir valstybės informacinių išteklių valstybės veiklos sritis:
6. Valstybės saugumo ir gynybos valstybės veiklos sritis:
7. Viešojo saugumo valstybės veiklos sritis – Vidaus reikalų ministerija (ministrui pavesta valdymo sritis – viešasis saugumas).
8. Kultūros ir visuomenės informavimo valstybės veiklos sritis:
9. Socialinės apsaugos ir užimtumo valstybės veiklos sritis:
10. Transporto ir ryšių valstybės veiklos sritis:
11. Sveikatos valstybės veiklos sritis:
12. Švietimo, mokslo ir sporto valstybės veiklos sritis:
13. Teisingumo valstybės veiklos sritis:
14. Užsienio politikos valstybės veiklos sritis – Lietuvos Respublikos užsienio reikalų ministerija.
15. Žemės ir maisto ūkio, kaimo plėtros, žuvininkystės ir veterinarijos valstybės veiklos sritis:
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 722, 2001-06-14, Žin., 2001, Nr. 52-1843 (2001-06-20), i. k. 1011100NUTA00000722
Dėl mokslo ir studijų institucijų pajamų, gautų už teikiamas paslaugas, įskaitymo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo" dalinio pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 622, 2002-05-07, Žin., 2002, Nr. 47-1807 (2002-05-10), i. k. 1021100NUTA00000622
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo" dalinio pakeitimo
3.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 674, 2003-05-29, Žin., 2003, Nr. 54-2385 (2003-06-04), i. k. 1031100NUTA00000674
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo
4.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 345, 2004-03-26, Žin., 2004, Nr. 47-1557 (2004-03-30), i. k. 1041100NUTA00000345
Dėl Savivaldybių skolinimosi taisyklių patvirtinimo
5.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 751, 2004-06-15, Žin., 2004, Nr. 96-3531 (2004-06-19), i. k. 1041100NUTA00000751
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo tvarkos patvirtinimo" pakeitimo
6.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 687, 2005-06-21, Žin., 2005, Nr. 78-2840 (2005-06-23), i. k. 1051100NUTA00000687
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
7.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 720, 2008-07-09, Žin., 2008, Nr. 84-3360 (2008-07-24), i. k. 1081100NUTA00000720
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
8.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 489, 2009-05-20, Žin., 2009, Nr. 66-2620 (2009-06-04), i. k. 1091100NUTA00000489
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
9.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1006, 2009-09-09, Žin., 2009, Nr. 109-4594 (2009-09-11), i. k. 1091100NUTA00001006
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
10.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 303, 2010-03-24, Žin., 2010, Nr. 35-1660 (2010-03-27), i. k. 1101100NUTA00000303
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" papildymo
11.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 487, 2010-05-04, Žin., 2010, Nr. 52-2555 (2010-05-06), i. k. 1101100NUTA00000487
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
12.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 681, 2011-06-08, Žin., 2011, Nr. 71-3426 (2011-06-11), i. k. 1111100NUTA00000681
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo ir kai kurių Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimų, keitusių šį nutarimą, pakeitimo ar pripažinimo netekusiais galios
13.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 384, 2013-04-30, Žin., 2013, Nr. 47-2338 (2013-05-09), i. k. 1131100NUTA00000384
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 "Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
14.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1046, 2014-09-29, paskelbta TAR 2014-10-03, i. k. 2014-13617
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
15.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1313, 2015-12-16, paskelbta TAR 2015-12-22, i. k. 2015-20151
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
16.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 22, 2019-01-09, paskelbta TAR 2019-01-15, i. k. 2019-00536
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
17.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 485, 2022-05-11, paskelbta TAR 2022-05-12, i. k. 2022-10078
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
18.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1122, 2022-11-14, paskelbta TAR 2022-11-15, i. k. 2022-22977
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
19.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 639, 2023-07-31, paskelbta TAR 2023-08-03, i. k. 2023-15752
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
20.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 672, 2024-08-14, paskelbta TAR 2024-08-19, i. k. 2024-14587
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto ir savivaldybių biudžetų sudarymo ir vykdymo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo
21.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 972, 2024-11-13, paskelbta TAR 2024-11-19, i. k. 2024-20088
Dėl Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001 m. gegužės 14 d. nutarimo Nr. 543 „Dėl Lietuvos Respublikos biudžeto sandaros įstatymo įgyvendinimo“ pakeitimo