Suvestinė redakcija nuo 2010-09-01 iki 2010-12-21
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2008, Nr. 146-5879, i. k. 1082070ISAKSAK-3328
LIETUVOS RESPUBLIKOS ŠVIETIMO IR MOKSLO MINISTRO
ĮSAKYMAS
DĖL DIENYNŲ FORMŲ PATVIRTINIMO
2008 m. gruodžio 4 d. Nr. ISAK-3328
Vilnius
Vadovaudamasis Nuosekliojo mokymosi pagal bendrojo lavinimo programas tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2005 m. balandžio 5 d. įsakymu Nr. ISAK-556 (Žin., 2005, Nr. 46-1526; 2006, Nr. 28-950; 2008, Nr. 75-2986), 36 punktu:
1. Tvirtinu pridedamas*:
1.1. Neteko galios nuo 2010-09-01
Punkto naikinimas:
Nr. ISAK-2636, 2009-12-08, Žin. 2009, Nr. 149-6676 (2009-12-17), i. k. 1092070ISAKSAK-2636
1.3. Neteko galios nuo 2010-09-01
Punkto naikinimas:
Nr. ISAK-2636, 2009-12-08, Žin. 2009, Nr. 149-6676 (2009-12-17), i. k. 1092070ISAKSAK-2636
2. Pavedu Švietimo ir mokslo ministerijos Švietimo aprūpinimo centrui (direktorius Tautvydas Salys) organizuoti šio įsakymo 1 punkte nurodytų dienynų leidybą.
3. Pripažįstu netekusiais galios:
3.1. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2002 m. sausio 15 d. įsakymą Nr. 33 „Dėl dienynų tvirtinimo“;
3.2. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2007 m. lapkričio 23 d. įsakymo Nr. ISAK-2276 „Dėl dienynų ir žurnalų“ 1.3 ir 1.5 punktus;
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. gruodžio 4 d.
įsakymu Nr. ISAK-3328
NEFORMALIOJO UGDYMO DIENYNAS
Neteko galios nuo 2010-09-01
Formos pakeitimai:
Nr. ISAK-2636, 2009-12-08, Žin., 2009, Nr. 149-6676 (2009-12-17), i. k. 1092070ISAKSAK-2636
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. gruodžio 4 d.
įsakymu Nr. ISAK-3328
SAVARANKIŠKO MOKYMOSI, MOKYMO NAMUOSE IR GYDYMO ĮSTAIGOJE DIENYNAS
_________–________________ mokslo metai
|
_____________________________________________________________________
(mokyklos pavadinimas)
_____________________________________________________________________
SAVARANKIŠKO MOKYMOSI, MOKYMO
NAMUOSE IR GYDYMO ĮSTAIGOJE DIENYNAS
_________–________________ mokslo metai
PAAIŠKINIMAI
1. Savarankiško mokymosi, mokymo namuose ir gydymo įstaigoje dienynas (toliau – Dienynas) skirtas bendrojo lavinimo mokyklos mokinių vienerių mokslo metų savarankiško mokymosi, mokymo namuose ir gydymo įstaigoje apskaitai tvarkyti.
2. Dienyno viršelyje klasės vadovas užrašo mokslo metus, užpildo titulinį lapą, atsižvelgęs į ugdymo plane dalykams skirtą savaitinį pamokų skaičių paskirsto puslapius ugdymo plano dalykams.
3. Savarankiškai besimokančiam mokiniui skyriaus „Žinios apie mokinius, jų tėvus (globėjus ar rūpintojus)“ skiltis „Mokymo namuose trukmė (nuo – iki)“ nepildoma, tik nurodoma „Mokosi savarankiškai ... dalykų“.
4. Skyriuje „Dalykas, programa/kursas“ 1–10 (I–II gimnazijos) klasių mokiniams nurodomas dalykas, 11–12 (III–IV gimnazijos) klasių mokiniams – dalykas, programa, kursas.
5. Įrašai Dienyne daromi valstybine kalba, tik skiltis „Pamokos turinys“ gali būti pildoma ta kalba, kuria mokoma.
6. Vieno arba visų vienos klasės ugdymo plano dalykų (modulių), kurių mokosi mokinys, apskaitai skiriamas atskiras Dienyno lapas. Dalyko mokymosi apskaitai skirtame lape gali būti tvarkoma visų tos pačios klasės mokinių šio dalyko mokymosi apskaita.
7. Po paskutinės trimestro (pusmečio) pamokos dalyko mokytojo įrašytų trimestrų (pusmečių) ir metinių įvertinimų stulpelio apačioje nurodoma data ir pasirašoma. Klasės vadovas šiuos įvertinimus perkelia į tai klasei skirtą dienyną (einamieji pažymiai neperkeliami).
8. Ištisus mokslo metus savarankiškai, namuose ar gydymo įstaigoje visų dalykų besimokančio mokinio ugdymo apskaita tvarkoma Dienyne. Rezultatai neperkeliami į atitinkamos klasės dienyną.
9. Mokiniui, besimokančiam savarankiškai ir konsultuojantis, skyriuje „Dalykas, programa/kursas“ fiksuojamas konsultacijų lankymas, trimestrų, pusmečių ir metiniai įvertinimai. Skiltyje „Pamokos turinys“ užrašoma konsultacijos tema, ties tam tikra data nurodomas trimestro, pusmečio ar metinis įvertinimas.
10. Mokiniui, besimokančiam savarankiškai be konsultacijų ir atsiskaitančiam už trimestro, pusmečio, vienerių ar kelerių mokslo metų dalyko programą (-as) ar jų dalį (modulį), atskiras Dienyno lapas skiriamas visų dalykų mokymosi pasiekimų apskaitai:
10.1. skyriuje „Dalykas, programa/kursas“ įrašoma „Be konsultacijų“. Eilutė „Mokytojo vardas ir pavardė“ nepildoma;
10.2. įvertinimui iš pasiekimų patikrinimo akto įrašyti skiriama viena eilutė ir vienas stulpelis, kurio viršuje nurodoma akto surašymo data. Kitame lape pakartojama akto surašymo data, o dalies „Pamokos turinys“ eilutėje nurodomas mokomasis dalykas, už kurios klasės ar klasių programą (-as) ar jų dalį (modulį) mokinys atsiskaitė, ir nuoroda, kad tai yra trimestro, pusmečio ar metinis įvertinimas.
11. Mokiniui, išvykstančiam iš gydymo įstaigos, išduodamas Dienyno išrašas apie ugdymosi rezultatus.
12. Klaidingas žodis, tekstas ar įvertinimas taisomas perbraukiant juos vienu brūkšniu. Išnašoje nurodoma mokinio vardas ir pavardė, teisingas žodis, tekstas ar įvertinimas (skaičiumi ir žodžiu), taisiusio asmens parašas, vardas ir pavardė, taisymo data.
13. Mokyklos direktoriaus paskirtas direktoriaus pavaduotojas ugdymui, skyriaus vedėjas atlieka Dienyno tvarkymo priežiūrą.
14. Mokyklos direktorius rūpinasi Dienyno saugojimu teisės aktų nustatyta tvarka.
Dalykas, programa / kursas _____________________________________________
Eil. Nr. |
Mėnuo, diena
Mokinio pavardė ir vardas |
|
|||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokytojo vardas ir pavardė______________________________________________
Mėnuo ir diena |
Pamokos turinys |
Mokytojo parašas |
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
||
|
|
|
|
Žinios apie mokinius, jų tėvus (globėjus ar rūpintojus)
Eil. Nr. |
Mokinio pavardė ir vardas |
Klasė, gimimo data |
Kontaktinė informacija |
Mokymo namuose trukmė (nuo-iki) |
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
Pastabos
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
......................................................................................................................................................
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. gruodžio 4 d.
įsakymu Nr. ISAK-3328
VIDURINIO UGDYMO
DIENYNAS
Neteko galios nuo 2010-09-01
Formos pakeitimai:
Nr. ISAK-2636, 2009-12-08, Žin., 2009, Nr. 149-6676 (2009-12-17), i. k. 1092070ISAKSAK-2636
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. gruodžio 4 d.
įsakymu Nr. ISAK-3328
PRADINIO UGDYMO DIENYNAS
_______________ __________________ (klasė) (mokslo metai)
|
__________________________________________________________________
(mokyklos pavadinimas)
__________________________________________________________________
PRADINIO UGDYMO
DIENYNAS
____________________ klasė
___________________________ mokslo metai
Mokytoja (-as) _______________________________________________________________
(vardas ir pavardė)
___________________________________________________________________________
TURINYS
PAAIŠKINIMAI
1. Pradinio ugdymo dienynas (toliau – Dienynas) – dokumentas, skirtas atskiroms (nejungtinėms) pradinio ugdymo klasėms.
2. Dienyną sudaro šie skyriai: informacinis, lankomumo, savaitės ugdomosios veiklos, mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės.
3. Informaciniame skyriuje yra pamokų tvarkaraščiai, bendros žinios apie mokinius, žinios apie mokinių sveikatą (šią dalį mokslo metų pradžioje pildo visuomenės sveikatos specialistas remdamasis gydytojų pateikta informacija); pastabos, siūlymai dėl Dienyno tvarkymo pateikiami dokumento gale.
4. Mokyklos lankymas:
4.1. lankomumui žymėti kiekvienam mėnesiui skiriama po atskirą puslapį. Mokytojas skaitmenimis pažymi, kiek ir kurią dieną mokinys praleido pamokų. Mėnesiui pasibaigus kiekvieno mokinio praleistos pamokos suskaičiuojamos, jų skaičius įrašomas tam skirtoje vietoje;
5. Savaitės ugdomoji veikla – trumpalaikis planas (toliau – Savaitės ugdomoji veikla):
5.1. Savaitės ugdomoji veikla planuojama visai savaitei. Taip planuojamas ir integruotas, ir pamokinis darbas. Savaitinis planavimas padės mokytojui: pamatyti ugdymo turinio visumą, orientuotis į mokinių kompetencijų ugdymą, konkretinti veiklos tikslus, tikslingiau parinkti mokomąją medžiagą ir užduotis, taupyti laiką (žr. savaitinio planavimo pavyzdžius, pateiktus Dienyno gale);
5.2. mokytojas, dirbantis pamokiniu būdu, atskirų dalykų mokinių mokymosi pasiekimus įrašo į atitinkamas skiltis;
5.3. mokinių mokymosi pasiekimų skiltyje ties kiekvienu dalyku įrašomi tą savaitę (vieną ar kelias dienas) mokinių siekiami tikslai, įgyti ar tobulintini mokymosi pasiekimai;
5.4. užsienio kalbos skiltis skirstoma į tiek dalių (galima perskirti horizontaliu ar vertikaliu brūkšniu), kiek užsienio kalbos mokytojų dirba su klase;
5.5. pastabose mokytojas įrašo sau svarbias pastabas: ugdomosios veiklos pakeitimus, nepasiektus tikslus, kuriuos numatoma pasiekti pasitelkus tam tikras papildomas priemones ar kitokią veiklą, įvairius nesklandumus ir kt.;
5.6. bendrosiose pastabose integruotai dirbęs klasės mokytojas įrašo integracinę veiklą ar projektinės veiklos temas (integruoti galima ir vienos, ir kelių dienų, ir savaitės ugdomąją veiklą); svarbią informaciją; pavaduojančių ir kitų su klase dirbančių mokytojų pavardes; netradicinių pamokų vedimo vietą; datą ir priežastis, dėl kurių nevyko pamokos;
6. Mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas:
6.1. mokinių pažangai ir pasiekimams vertinti taikomas formuojamasis (žodžiu ar raštu) ir diagnostinis (pagal mokyklos pasirinktą vertinimo formalizavimo būdą) vertinimas. Atsižvelgdamas į mokinių mokymosi pasiekimus mokytojas kas pusmetį (trimestrą) lentelės „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinė“ atitinkamose skiltyse įrašo pasiektus lygius (patenkinamą, pagrindinį, aukštesnįjį) pagal pasiekimų požymius, aprašytus Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose;
6.2. jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi pusmečiais, mokytojas brėžia vertikalią liniją, skiriančią pusmečių skiltis, jei trimestrais – brėžia dvi vertikalias linijas, skiriančias trimestrų skiltis;
7. Klaidingas žodis, tekstas ar mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas taisomas perbraukiant vienu brūkšniu, nurodoma taisiusio asmens vardas, pavardė, taisymo data ir pasirašoma.
KALENDORIAI
(spausdinami mokslo metų kalendoriai)
Pamokų tvarkaraštis
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
I |
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Pamokų tvarkaraštis
Pamokos |
Dienos
Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
I |
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Bendros žinios
Eil. Nr. |
Asmens bylos Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Gimimo data |
Namų adresas, kontaktinė informacija |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apie mokinius
Eil. Nr. |
Tėvų (globėjų) vardai ir pavardės, kontaktinė informacija |
Kokia kalba bendraujama šeimoje |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žinios apie
Eil. Nr. |
Sveikatos pažymos išdavimo data, numeris |
Suolo markiruotė |
Regėjimo aštrumas |
Fizinio ugdymo grupė |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mokinių sveikatą
Eil. Nr. |
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto (-ų) nurodymai ir rekomendacijos |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|
13 |
|
14 |
|
15 |
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|
21 |
|
22 |
|
23 |
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokyklos lankymas
Mėnuo |
|
Praleistos pamokos |
||||||||||||||||||||||||||||||
Diena Eil. Nr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dėl ligos |
dėl kitų priežasčių |
per mėnesį |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Žinios apie praleistas pamokas
Eil. Nr. |
I trimestras (I pusmetis) |
II trimestras (II pusmetis) |
III trimestras |
Iš viso per metus |
||||
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
Mėnuo, savaitės dienos ......................................................................................................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
|
|
Etika |
|
|
|
Gimtoji kalba (............) |
|
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (.................) |
|
|
|
Matematika |
|
|
|
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
Dailė ir technologijos |
|
|
|
Muzika |
|
|
|
Kūno kultūra |
|
|
|
Šokis |
|
|
|
Bendrosios pastabos |
|
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ APSKAITOS SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Programa, pagal kurią ugdomas mokinys |
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar programos baigimo data ir numeris |
||
pirmas trimestras** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||
Mokinio vardas ir pavardė ..................................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (...............) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (...............) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (...............) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Mokinio vardas ir pavardė ..................................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (...............) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (...............) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (...............) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Pradinio ugdymo dienyno
1 priedas
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
(Pildymo pavyzdys, kai mokytojas su 3 klase dirba neintegruotai)
Mėnuo, savaitės dienos ............................... spalio 12–16 d. ................................................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
Mokysis suprasti pasakojimo esmę klausydami ir aptardami Šventojo Rašto tekstą „Šventoji šeima“ |
|
Etika |
Įsidėmės puoselėtinas šeimoje vertybes pasakodami apie šeimas, jų tradicijas |
|
|
Gimtoji kalba (lietuvių k.) |
Mokysis skirti pagrindines sakinio dalis – veiksnį ir tarinį. Ras juos ir išskirs savo kūrybos tekste, gebės išplėsti antrininkėmis sakinio dalimis keldami klausimus, ieškodami ir žymėdami pagrindines sakinio dalis, prasmingai plėsdami neišplėstą sakinį. Susipažins su dialogo sąvoka, mokysis kurti pokalbius, juos taisyklingai užrašyti. |
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (anglų k.) |
Išmoks naujų žodžių ir posakių pasakodami, diskutuodami apie savo laisvalaikį |
|
|
Matematika |
Mokysis atlikti sudėtingesnius sudėties ir atimties veiksmus iki 10 000 atlikdami įvairias sudėties ir atimties iki 10000 skaičiavimo praktines užduotis |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Susipažins su augalo mitybos principais: sužinos augalo dalių paskirtį, pavadinimus, nagrinės augalo sandarą. Suvoks augalo mitybos principus atlikdami eksperimentą. |
|
|
Dailė ir technologijos |
Atras įvairių medžio vaizdavimo būdų pasirinkta technika atlikdami aplikaciją |
|
|
Muzika |
Išmoks užrašyti natą su tašku, perteikti ją ritmiškai plodami, išskirti ją muzikos kūrinyje |
|
|
Kūno kultūra |
Tobulins šuolio iš vietos techniką |
|
|
Šokis |
Tobulins laikyseną, ritmikos pojūtį |
|
|
Bendrosios pastabos |
Spalio 12–13 d. klasės mokytoją vaduos mokytoja D. Vainytė. Spalio 14 d. pamokos nevyko dėl vandentiekio gedimo. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Valandos |
Veiklos turinys |
Pastabos |
4 val. |
2009 m. spalis |
Apklausos dėl patiriamų patyčių mokykloje atlikimas, duomenų analizė. Prevencinės programos kūrimas. |
Programos pristatymas mokyklos bendruomenei |
Pradinio ugdymo dienyno
2 priedas
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
(Pildymo pavyzdys, kai mokytojas su 4 klase dirba integruotai)
Mėnuo, savaitės dienos .................................... spalio 12–16 d. ......................................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
Supras pasakojimo esmę skaitydami ir nagrinėdami Šventojo Rašto tekstą „Pasaulio sukūrimas“ |
|
Etika |
Kurs fotoreportažą apie savo šeimą, namus ir jį pristatys. |
|
|
Gimtoji kalba (lietuvių k.) |
Rinks medžiagą kūrybiniam darbui „Mano gimtinė“. Mokysis rašyti rašinėlį „Mano gimtinė“: kurs pasakojimo planą, rašys rašinį; atsižvelgę į mokytojo pasiūlymus tobulins darbą. Skaitydami ir nagrinėdami B. Vilimaitės tekstą „Pasaulis nesugrius“ mokysis suprasti pasakojimo esmę, išskirti temą ir pagrindinę mintį, aptars veikėjus, veiksmo vietą, laiką. |
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (anglų k.) |
Išmoks naujų žodžių ir posakių žodžiu ir raštu kurdami pasakojimą apie savo gyvenamąją vietą |
|
|
Matematika |
Kurs skirtuminio palyginimo rūšies uždavinių sąlygas, atliks veiksmus su matiniais skaičiais lygindami Lietuvos upių ilgį |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Klausysis draugų pasakojimų apie gimtuosius namus, aptars kiekvienų namų skirtingumą |
|
|
Dailė ir technologijos |
Tobulins akvarelės liejimo techniką vaizduodami trispalvę |
|
|
Muzika |
Mokysis dainuoti dainą „ Tai gražiai mane augino „ |
|
|
Kūno kultūra |
Lavins lankstumą, vikrumą žaisdami judrius žaidimus „Paukščio namas“, „ Voverėlės“ |
|
|
Šokis |
Tobulins žaidimo-ratelio „Graži mūsų šeimynėlė“ atlikimą |
|
|
Bendrosios pastabos |
Visą savaitę dirbama integruotai. Integracinė tema – Gimtieji namai. Integracinės problemos: Visur gerai -namuose geriausia; Mano namai – mano tvirtovė; Kodėl savi namai jaukiausi ir mieliausi. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Valandos |
Veiklos turinys |
Pastabos |
2009 m. spalio mėn. |
3 val. |
Klasės tėvų susirinkimas. Pranešimo tema – Savarankiškumo ugdymas. Tėvų komiteto rinkimai. |
Tėvų pasiūlytas kitam susitikimui pranešimas „Mokinių savęs vertinimas“ |
Pradinio ugdymo dienyno
3 priedas
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ APSKAITOS SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Programa, pagal kurią ugdomas mokinys |
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar programos baigimo data ir numeris |
||
pirmas trimestras** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||
Mokinio vardas ir pavardė ............... Vardas Pavardenis .................................................
1 |
Dorinis ugdymas (..... etika .....) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
2 |
Gimtoji kalba (..lietuvių k...) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (..anglų. k....) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
5 |
Matematika |
patenkinamas |
pagrindinis |
Antrą pusmetį ugdyta taikant modifikuotą programą |
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
patenkinamas |
pagrindinis |
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
8 |
Muzika |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
9 |
Kūno kultūra |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
10 |
Šokis |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
* Jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi pusmečiais, brėžiama viena linija.
* * Jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi trimestrais, brėžiamos dvi linijos.
Forma patvirtinta
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo
ministro 2008 m. gruodžio 4 d. įsakymu
Nr. ISAK-3328
PRADINIO UGDYMO DIENYNAS (jungtinėms klasėms)
__________________ _______________ (klasė) (mokslo metai)
|
____________________________________________________________________
(mokyklos pavadinimas)
____________________________________________________________________
PRADINIO UGDYMO
DIENYNAS
(jungtinėms klasėms)
_______________________ klasė
___________________________ mokslo metai
Mokytoja (-as) _______________________________________________________________
(vardas ir pavardė)
___________________________________________________________________________
TURINYS
PAAIŠKINIMAI
1. Pradinio ugdymo dienynas (toliau – Dienynas) – dokumentas, skirtas jungtinėms pradinio ugdymo klasėms.
2. Dienyną sudaro šie skyriai: informacinis, lankomumo, savaitės ugdomosios veiklos, mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinės.
3. Informaciniame skyriuje yra pamokų tvarkaraščiai, bendros žinios apie mokinius, žinios apie mokinių sveikatą (šią dalį mokslo metų pradžioje pildo visuomenės sveikatos specialistas remdamasis gydytojų pateikta informacija); pastabos, siūlymai dėl Dienyno tvarkymo pateikiami dokumento gale.
4. Mokyklos lankymas:
4.1. lankomumui žymėti kiekvienam mėnesiui skiriama po atskirą puslapį. Mokytojas skaitmenimis pažymi, kiek ir kurią dieną mokinys praleido pamokų. Mėnesiui pasibaigus kiekvieno mokinio praleistos pamokos suskaičiuojamos, jų skaičius įrašomas tam skirtoje vietoje;
5. Savaitės ugdomoji veikla – trumpalaikis planas (toliau – Savaitės ugdomoji veikla):
5.1. Savaitės ugdomoji veikla planuojama visai savaitei. Taip planuojamas ir integruotas, ir pamokinis darbas. Savaitinis planavimas padės mokytojui: pamatyti ugdymo turinio visumą, orientuotis į mokinių kompetencijų ugdymą, konkretinti veiklos tikslus, tikslingiau parinkti mokomąją medžiagą ir užduotis, taupyti laiką (žr. savaitinio planavimo pavyzdžius, pateiktus Dienyno gale);
5.2. mokytojas, dirbantis pamokiniu būdu, atskirų dalykų mokinių mokymosi pasiekimus įrašo į atitinkamas skiltis;
5.3. mokinių mokymosi pasiekimų skiltyje ties kiekvienu dalyku įrašomi tą savaitę (vieną ar kelias dienas) mokinių siekiami tikslai, įgyti ar tobulintini mokymosi pasiekimai;
5.4. užsienio kalbos skiltis skirstoma į tiek dalių (galima perskirti horizontaliu ar vertikaliu brūkšniu), kiek užsienio kalbos mokytojų dirba su klase;
5.5. pastabose mokytojas įrašo sau svarbias pastabas: ugdomosios veiklos pakeitimus, nepasiektus tikslus, kuriuos numatoma pasiekti pasitelkus tam tikras papildomas priemones ar kitokią veiklą, įvairius nesklandumus ir kt.;
5.6. bendrosiose pastabose integruotai dirbęs klasės mokytojas įrašo integracinę veiklą ar projektinės veiklos temas (integruoti galima ir vienos, ir kelių dienų, ir savaitės ugdomąją veiklą); svarbią informaciją; pavaduojančių ir kitų su klase dirbančių mokytojų pavardes; netradicinių pamokų vedimo vietą; datą ir priežastis, dėl kurių nevyko pamokos;
6. Mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas:
6.1. mokinių pažangai ir pasiekimams vertinti taikomas formuojamasis (žodžiu ar raštu) ir diagnostinis (pagal mokyklos pasirinktą vertinimo formalizavimo būdą) vertinimas. Atsižvelgdamas į mokinių mokymosi pasiekimus mokytojas kas pusmetį (trimestrą) lentelės „Mokinių mokymosi pasiekimų apskaitos suvestinė“ atitinkamose skiltyse įrašo pasiektus lygius (patenkinamą, pagrindinį, aukštesnįjį) pagal pasiekimų požymius, aprašytus Pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrosiose programose;
6.2. jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi pusmečiais, mokytojas brėžia vertikalią liniją, skiriančią pusmečių skiltis, jei trimestrais – brėžia dvi vertikalias linijas, skiriančias trimestrų skiltis;
7. Klaidingas žodis, tekstas ar mokinių mokymosi pasiekimų įvertinimas taisomas perbraukiant vienu brūkšniu, nurodoma taisiusio asmens vardas, pavardė, taisymo data ir pasirašoma.
KALENDORIAI
(spausdinami mokslo metų kalendoriai)
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Pamokų tvarkaraštis
Klasė |
Pamokos |
Dienos Pamokų laikas |
Pirmadienis |
Antradienis |
Trečiadienis |
Ketvirtadienis |
Penktadienis |
|
I |
|
|
|
|
|
|
|
II |
|
|
|
|
|
|
|
III |
|
|
|
|
|
|
|
IV |
|
|
|
|
|
|
|
V |
|
|
|
|
|
|
|
VI |
|
|
|
|
|
|
|
VII |
|
|
|
|
|
|
Bendros žinios
Eil. Nr. |
Asmens bylos Nr. |
Mokinio vardas ir pavardė |
Gimimo data |
Namų adresas, kontaktinė informacija |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
apie mokinius
Eil. Nr. |
Tėvų (globėjų) vardai ir pavardės, kontaktinė informacija |
Kokia kalba bendraujama šeimoje |
1 |
|
|
2 |
|
|
3 |
|
|
4 |
|
|
5 |
|
|
6 |
|
|
7 |
|
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
|
12 |
|
|
13 |
|
|
14 |
|
|
15 |
|
|
16 |
|
|
17 |
|
|
18 |
|
|
19 |
|
|
20 |
|
|
21 |
|
|
22 |
|
|
23 |
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Žinios apie
Eil. Nr. |
Sveikatos pažymos išdavimo data, numeris |
Suolo markiruotė |
Regėjimo aštrumas |
Fizinio ugdymo grupė |
1 |
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
mokinių sveikatą
Eil. Nr. |
Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto (-ų) nurodymai ir rekomendacijos |
1 |
|
2 |
|
3 |
|
4 |
|
5 |
|
6 |
|
7 |
|
8 |
|
9 |
|
10 |
|
11 |
|
12 |
|
13 |
|
14 |
|
15 |
|
16 |
|
17 |
|
18 |
|
19 |
|
20 |
|
21 |
|
22 |
|
23 |
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mokyklos lankymas
Mėnuo |
|
Praleistos pamokos |
||||||||||||||||||||||||||||||
Diena Eil. Nr. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dėl ligos |
dėl kitų priežasčių |
per mėnesį |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso |
|
|
|
Žinios apie praleistas pamokas
Eil. Nr. |
I trimestras (I pusmetis) |
II trimestras (II pusmetis) |
III trimestras |
Iš viso per metus |
||||
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
iš viso |
iš jų dėl ligos |
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
17 |
|
|
|
|
|
|
|
|
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
Mėnuo, savaitės dienos ....................................................................................................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
|
|
Etika |
|
|
|
Gimtoji kalba () |
|
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (.................) |
|
|
|
Matematika |
|
|
|
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
Dailė ir technologijos |
|
|
|
Muzika |
|
|
|
Kūno kultūra |
|
|
|
Šokis |
|
|
|
Bendrosios pastabos |
|
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ APSKAITOS SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Programa, pagal kurią ugdomas mokinys |
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar programos baigimo data ir numeris |
||
pirmas trimestras** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||
Mokinio vardas ir pavardė ..........................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (................) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (................) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (................) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Mokinio vardas ir pavardė ..........................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (................) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (................) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (................) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Mokinio vardas ir pavardė ..........................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (................) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (................) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (................) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Mokinio vardas ir pavardė ..........................................................................................
1 |
Dorinis ugdymas (................) |
|
|
|
2 |
Gimtoji kalba (................) |
|
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (................) |
|
|
|
5 |
Matematika |
|
|
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
|
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
|
|
|
8 |
Muzika |
|
|
|
9 |
Kūno kultūra |
|
|
|
10 |
Šokis |
|
|
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
1 priedas
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
(Pildymo pavyzdys, kai mokytojas su 3 klase dirba neintegruotai)
Mėnuo, savaitės dienos ........... spalio 12–16 d. .................................................................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
Mokysis suprasti pasakojimo esmę klausydami ir aptardami Šventojo Rašto tekstą „Šventoji šeima“ |
|
Etika |
Įsidėmės puoselėtinas šeimoje vertybes pasakodami apie šeimas, jų tradicijas |
|
|
Gimtoji kalba (lietuvių k.) |
Mokysis skirti pagrindines sakinio dalis – veiksnį ir tarinį. Ras juos ir išskirs savo kūrybos tekste, gebės išplėsti antrininkėmis sakinio dalimis keldami klausimus, ieškodami ir žymėdami pagrindines sakinio dalis, prasmingai plėsdami neišplėstą sakinį. Susipažins su dialogo sąvoka, mokysis kurti pokalbius, juos taisyklingai užrašyti. |
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (anglų k.) |
Išmoks naujų žodžių ir posakių pasakodami, diskutuodami apie savo laisvalaikį |
|
|
Matematika |
Mokysis atlikti sudėtingesnius sudėties ir atimties veiksmus iki 10 000 atlikdami įvairias sudėties ir atimties iki 10000 skaičiavimo praktines užduotis |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Susipažins su augalo mitybos principais: sužinos augalo dalių paskirtį, pavadinimus, nagrinės augalo sandarą. Suvoks augalo mitybos principus atlikdami eksperimentą. |
|
|
Dailė ir technologijos |
Atras įvairių medžio vaizdavimo būdų pasirinkta technika atlikdami aplikaciją |
|
|
Muzika |
Išmoks užrašyti natą su tašku, perteikti ją ritmiškai plodami, išskirti ją muzikos kūrinyje |
|
|
Kūno kultūra |
Tobulins šuolio iš vietos techniką |
|
|
Šokis |
Tobulins laikyseną, ritmikos pojūtį |
|
|
Bendrosios pastabos |
Spalio 12–13 d. klasės mokytoją vaduos mokytoja D. Vainytė. Spalio 14 d. pamokos nevyko dėl vandentiekio gedimo. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Valandos |
Veiklos turinys |
Pastabos |
4 val. |
2009 m. spalis |
Apklausos dėl patiriamų patyčių mokykloje atlikimas, duomenų analizė. Prevencinės programos kūrimas. |
Programos pristatymas mokyklos bendruomenei |
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
2 priedas
SAVAITĖS UGDOMOJI VEIKLA
(Pildymo pavyzdys, kai mokytojas su 4 klase dirba integruotai)
Mėnuo, savaitės dienos .................................. spalio 12–16 d. ...................... |
|||
Dalykai |
Mokinių mokymosi pasiekimai |
Pastabos |
|
Dorinis ugdymas |
Tikyba |
Supras pasakojimo esmę skaitydami ir nagrinėdami Šventojo Rašto tekstą „Pasaulio sukūrimas“ |
|
Etika |
Kurs fotoreportažą apie savo šeimą, namus ir jį pristatys. |
|
|
Gimtoji kalba (lietuvių k.) |
Rinks medžiagą kūrybiniam darbui „Mano gimtinė“. Mokysis rašyti rašinėlį „Mano gimtinė“: kurs pasakojimo planą, rašys rašinį; atsižvelgę į mokytojo pasiūlymus tobulins darbą. Skaitydami ir nagrinėdami B. Vilimaitės tekstą „Pasaulis nesugrius“ mokysis suprasti pasakojimo esmę, išskirti temą ir pagrindinę mintį, aptars veikėjus, veiksmo vietą, laiką. |
|
|
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
Užsienio kalba (anglų k.) |
Išmoks naujų žodžių ir posakių žodžiu ir raštu kurdami pasakojimą apie savo gyvenamąją vietą |
|
|
Matematika |
Kurs skirtuminio palyginimo rūšies uždavinių sąlygas, atliks veiksmus su matiniais skaičiais lygindami Lietuvos upių ilgį |
|
|
Pasaulio pažinimas |
Klausysis draugų pasakojimų apie gimtuosius namus, aptars kiekvienų namų skirtingumą |
|
|
Dailė ir technologijos |
Tobulins akvarelės liejimo techniką vaizduodami trispalvę |
|
|
Muzika |
Mokysis dainuoti dainą „Tai gražiai mane augino“ |
|
|
Kūno kultūra |
Lavins lankstumą, vikrumą žaisdami judrius žaidimus „Paukščio namas“, „Voverėlės“ |
|
|
Šokis |
Tobulins žaidimo-ratelio „Graži mūsų šeimynėlė“ atlikimą |
|
|
Bendrosios pastabos |
Visą savaitę dirbama integruotai. Integracinė tema – Gimtieji namai. Integracinės problemos: Visur gerai – namuose geriausia; Mano namai – mano tvirtovė; Kodėl savi namai jaukiausi ir mieliausi. |
VADOVAVIMAS KLASEI
Data |
Valandos |
Veiklos turinys |
Pastabos |
2009 m. spalio mėn. |
3 val. |
Klasės tėvų susirinkimas. Pranešimo tema – Savarankiškumo ugdymas. Tėvų komiteto rinkimai. |
Tėvų pasiūlytas kitam susitikimui pranešimas „Mokinių savęs vertinimas“ |
Pradinio ugdymo dienyno
(jungtinėms klasėms)
3 priedas
MOKINIŲ MOKYMOSI PASIEKIMŲ APSKAITOS SUVESTINĖ
Eil. Nr. |
Dalykai |
Pirmas pusmetis* |
Antras pusmetis |
Programa, pagal kurią ugdomas mokinys |
Direktoriaus įsakymo dėl kėlimo į aukštesnę klasę ar programos baigimo data ir numeris |
||
pirmas trimestras** |
antras trimestras |
trečias trimestras |
|||||
Mokinio vardas ir pavardė...............Vardas Pavardenis .................................................
1 |
Dorinis ugdymas (........etika......) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
2 |
Gimtoji kalba (....lietuvių k ) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
3 |
Lietuvių kalba (valstybinė kalba) |
|
|
|
|
4 |
Užsienio kalba (.....anglų. k. ...) |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
5 |
Matematika |
patenkinamas |
pagrindinis |
Antrą pusmetį ugdyta taikant modifikuotą programą |
|
6 |
Pasaulio pažinimas |
patenkinamas |
pagrindinis |
|
|
7 |
Dailė ir technologijos |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
8 |
Muzika |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
9 |
Kūno kultūra |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
|
10 |
Šokis |
pagrindinis |
pagrindinis |
|
* Jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi pusmečiais, brėžiama viena linija.
** Jei mokyklos sprendimu mokslo metai skirstomi trimestrais, brėžiamos dvi linijos.
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerija, Įsakymas
Nr. ISAK-2636, 2009-12-08, Žin., 2009, Nr. 149-6676 (2009-12-17), i. k. 1092070ISAKSAK-2636
Dėl dienynų formų patvirtinimo