Įsakymas netenka galios 2007-01-02:
Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. DĮ-203, 2006-11-03, Žin., 2006, Nr. 120-4586 (2006-11-09), i. k. 1064170ISAK00DĮ-203
Dėl keleivių ir krovinių vežimo oro transportu statistinių ataskaitų formų patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2006-02-08 iki 2007-01-01
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2004, Nr. 186-6965, i. k. 1044170ISAK00DĮ-257
STATISTIKOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIO DIREKTORIAUS
Į S A K Y M A S
DĖL ORO TRANSPORTO STATISTINIŲ ATASKAITŲ PATVIRTINIMO
2004 m. gruodžio 16 d. Nr. DĮ-257
Vilnius
Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) 12 straipsnio 2 dalies nuostatas bei atsižvelgdamas į 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir į 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentą (EB) Nr. 1358/2003, įgyvendinantį Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto oro transportu ir iš dalies pakeičiantį jo I ir II priedus:
1. Tvirtinu pridedamas statistines ataskaitas:
1.2. Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais pagal susisiekimo rūšis TO-02 (ketvirtinio periodiškumo);
2. Laikau netekusiu galios Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2002 m. sausio 14 d. įsakymą Nr. 5 „Dėl oro transporto statistinių ataskaitų patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 7-264).
Forma patvirtinta Statistikos departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio
direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr.
DĮ-257
________________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas)
Statistikos departamento prie LRV
Transporto ir paslaugų statistikos skyriui
Gedimino pr. 29, LT-01500 Vilnius
keleivių ir krovinių vežimo lietuvos aviakompanijų orlaiviais 200__ m. sausio–______________ MĖn. ataskaita TO-01 mėnesinė
_______________ Nr. ____
(Užpildymo data)
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adresas ar veikla nurodomi tik tuo atveju, jei jie pasikeitė |
|
Pateikiama: 3-čią dieną pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui |
|||||||||
Adresas |
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
Duomenys pateikiami didėjančia tvarka nuo metų pradžios |
|||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|
Statistikos departamentas garantuoja duomenų konfidencialumą |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
Ataskaitos forma skelbiama interneto svetainėje http://www.std.lt |
I. Keleivių ir krovinių vežimas orlaiviais
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
200__ m. |
|||
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
||||
A |
B |
1 |
2 |
||
Iš viso vežta keleivių, tūkst. (110 ir 120 eil. suma) = (130 ir 140 eil. suma) |
100 |
|
|
||
iš to skai-čiaus |
pagal susi-siekimo rūšis |
vietinis |
110 |
|
|
tarptautinis |
120 |
|
|
||
pagal veži-mo rūšis |
reguliarus |
130 |
|
|
|
nereguliarus |
140 |
|
|
||
Iš viso vežta krovinių ir pašto, t |
150 |
|
|
||
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
160 |
|
|
||
Krovinių ir pašto apyvarta, tūkst. tkm |
170 |
|
|
II. Orlaivių skrydžių etapų skaičius
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
200__ m. |
|||
per mėnesį |
nuo metų pradžios |
||||
A |
B |
1 |
2 |
||
Iš viso įvykdyta skrydžių etapų (210 ir 220 eil. suma) = (230 ir 240 eil. suma) |
200 |
|
|
||
iš to skai-čiaus |
pagal susi-siekimo rūšis |
vietinis |
210 |
|
|
tarptautinis |
220 |
|
|
||
pagal veži-mo rūšis |
reguliarus |
230 |
|
|
|
nereguliarus |
240 |
|
|
Įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo ________________________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(Ataskaitą sudariusio asmens vardas ir pavardė) (Telefonas) (Faksas) (El. paštas)
Prašome nurodyti, kiek valandų (minučių) sugaišote ataskaitai pildyti: val. min. Pildoma ataskaitoje už birželio mėnesį
Pasiteirauti: tel. (8~5) 236 46 76; faks. (8~5) 236 46 69; el. p. Valentina. Venckute@std.lt
INFORMACIJA DĖL MĖNESINIO KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS STATISTINIO TYRIMO
(ataskaita TO-01 mėnesinė)
TEISINIS PAGRINDAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299); 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu; 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1358/2003 įgyvendinantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantis jo I ir II priedus. |
TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS |
Tai – mėnesinis ištisinis tyrimas. Ataskaitą pildo Lietuvos aviakompanijos. Tiriamasis laikotarpis – kalendorinis mėnuo. Tyrimo tikslas – nustatyti keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais apimtį. |
STATISTINIO TYRIMO SUVESTINĖS INFORMACIJOS PASKELBIMO LAIKAS IR VIETA |
29 d. po ataskaitinio laikotarpio pabaigos, leidinys „Transporto ir ryšių įmonių rodikliai |
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnis. „Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti“ (antra dalis). |
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnis. „Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka“ (antra dalis). |
DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis. „Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus“. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557). „Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt. Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt. Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt“. |
PAAIŠKINIMAI ATASKAITAI TO-01 MĖNESINĖ PILDYTI
1 skiltis. Pateikiama operatyvi mėnesio informacija.
2 skiltis. Skilties duomenys skaičiuojami tokiu būdu: prieš ataskaitinį mėnesį buvusio laikotarpio patikslinti duomenys sudedami su operatyviais paskutinio mėnesio duomenimis. Ataskaitos 2 skilties duomenų negalima skaičiuoti naudojant 1 skilties (operatyvios mėnesinės atskaitomybės) duomenis.
I skyrius. Pateikiami duomenys apie komercinį keleivių, krovinių ir pašto vežimą visomis susisiekimo rūšimis nuosavais aviakompanijos orlaiviais arba ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais orlaiviais.
Komercinis vežimas – reguliarus ir nereguliarus viešas tarptautinis ir vietinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas orlaiviais už mokestį.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, įskaičiuojamas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių.
100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius paskirstomas pagal susisiekimo rūšis: vežimai vietinio susisiekimo skrydžiais (110 eil.) ir tarptautinio susisiekimo skrydžiais (120 eil.)
120 eilutė. Tarptautinio susisiekimo skrydžiais vežtų keleivių skaičių sudaro: keleiviai, išvykę už šalies ribų; keleiviai, atvykę į šalies oro uostus iš užsienio; keleiviai, vežti už šalies ribų tarp užsienio oro uostų.
100 eilutė. Keleivių vežimas pagal vežimo rūšis skirstomas į reguliarų (130 eil.) ir nereguliarų (140 eil.).
130 eilutė. Reguliarus komercinis vežimas – tai vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
140 eilutė. Nereguliarus komercinis vežimas – tai vežimas užsakomaisiais ir specialiaisiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi eilutėje „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
100 eilutės duomenys turi būti lygūs 110 ir 120, taip pat 130 ir 140 eilučių duomenų sumai.
150 eilutė. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
160 eilutė. Keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžio etapu vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
170 eilutė. Krovinių ir pašto apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžio etapu vežtų krovinių ir pašto tonų skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi kroviniai ir paštas.
II skyrius. Pateikiami duomenys apie Lietuvos aviakompanijų orlaivių, kurie vykdė komercinį vežimą, skrydžių etapų skaičių.
Skrydžio etapas – tai orlaivio skrydis nuo pakilimo iki nusileidimo momento, neįskaitant techninių sustojimų. Skrydžių etapai klasifikuojami į tarptautinius ir vietinius.
210 eilutė. Vietinis skrydžio etapas – tai etapas, kuris negali būti klasifikuojamas kaip tarptautinis ir kurio pakilimo ir nusileidimo punktai yra šalies ribose.
220 eilutė. Tarptautinis skrydžio etapas – tai etapas, kurio pakilimo, nusileidimo ar abu galutiniai punktai yra už šalies ribų.
______________
Formos pakeitimai:
Nr. DĮ-19, 2006-01-26, Žin., 2006, Nr. 15-546 (2006-02-07), i. k. 1064170ISAK000DĮ-19
Forma patvirtinta Statistikos departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio
direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr. DĮ-
257
________________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas)
Statistikos departamento prie LRV
Transporto ir paslaugų statistikos skyriui
Gedimino pr. 29, LT-01500 Vilnius
Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais pagal susisiekimo rūšis 200__ m. ________________ ketv. ataskaita
TO-02 ketvirtinė
_________________ Nr. ____
(Užpildymo data)
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adresas ar veikla nurodomi tik tuo atveju, jei jie pasikeitė |
|
Pateikiama: 23-čią dieną pasibaigus ataskaitiniam laikotarpiui |
|||||||||
Adresas |
|
|
|||||||||
|
|
Duomenys pateikiami didėjančia tvarka nuo metų pradžios |
|||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|
Garantuojamas duomenų konfidencialumas |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
Ataskaitos forma skelbiama interneto svetainėje http://www.std.lt |
|
|
Iš viso |
Reguliarus vežimas |
Nereguliarus vežimas |
iš 6 skl. – nere- |
|||||||
|
Eil. |
(2 ir 6 skl. |
iš viso |
iš to skaičiaus |
iš viso |
iš to skaičiaus |
guliarus komer- |
|||||
Rodiklio pavadinimas |
Nr. |
suma)1 |
(3 ir 4 skl. suma)1 |
vietinis susisiekimas |
tarptautinis susisiekimas |
iš jo į NVS šalis |
(7 ir 8 skl. suma)1 |
vietinis susisiekimas |
tarptautinis susisiekimas |
iš jo į NVS šalis |
cinis vežimas |
|
A |
B |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
Įvykdyta skrydžių |
100 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Įvykdyta skrydžių etapų |
110 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vež-ta |
keleivių, tūkst. |
120 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš jų tarp užsienio oro uostų |
121 |
|
|
x |
|
|
|
x |
|
|
|
|
pašto, t |
130 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krovinių ir mokamo bagažo, t |
140 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keleivių sėdimų vietų skaičius |
150 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maksimali keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
160 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Faktiška keleivių apyvarta, tūkst. keleivio km |
170 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Keleivių vietų užimtumo koeficientas, % |
180 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nuskristas atstumas, tūkst. km |
190 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Išskraidytas laikas, val. |
200 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Tonos kilometražas, tūkst.: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
maksimalus |
210 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
faktiškas (221, 222 ir 223 eil. suma) |
220 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skai-čiaus |
keleivinis |
221 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
pašto |
222 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
krovininis (mokamas) |
223 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Komercinės apkrovos koeficientas, % |
230 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 išskyrus 180 ir 230 eil.
Įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo ________________________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(Ataskaitą sudariusio asmens vardas ir pavardė) (Telefonas) (Faksas) (El. paštas)
Prašome nurodyti, kiek valandų (minučių) sugaišote ataskaitai pildyti: val. min. Pildoma ataskaitoje už antrą ketvirtį
Pasiteirauti: tel. (8~5) 236 46 76; faks. (8~5) 236 46 69; el. p. Valentina.Venckute@std.lt
INFORMACIJA DĖL KETVIRTINIO KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS PAGAL SUSISIEKIMO RŪŠIS STATISTINIO TYRIMO(ataskaita TO-02 ketvirtinė)
TEISINIS PAGRINDAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299); 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu; 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1358/2003 įgyvendinantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantis jo I ir II priedus.
|
TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS |
Tai – ketvirtinis ištisinis tyrimas. Ataskaitą pildo Lietuvos aviakompanijos. Tiriamasis laikotarpis – ketvirtis. Tyrimo tikslas – nustatyti keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais apimtį.
|
STATISTINIO TYRIMO SUVESTINĖS INFORMACIJOS PASKELBIMO LAIKAS IR VIETA |
60 d. po ataskaitinio ketvirčio pabaigos, leidinys „Transporto ir ryšių įmonių rodikliai“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnis. „Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti“ (antra dalis).
|
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnis. „Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka“ (antra dalis).
|
DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis. „Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus“. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557). „Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt. Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt. Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt“. |
PAAIŠKINIMAI ATASKAITAI TO-02 KETVIRTINĖ PILDYTI
Ataskaitoje pateikiami duomenys apie vežimą nuosavais ar ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais orlaiviais.
Komercinis vežimas – reguliarus ir nereguliarus viešas tarptautinis ir vietinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas orlaiviais už mokestį.
Reguliarus komercinis vežimas – tai vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
Nereguliarus komercinis vežimas – tai vežimas užsakomaisiais ir specialiaisiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarų vežimą.
1 skiltis. Pateikiama visų vežimų ir susisiekimo rūšių duomenų suma.
2–5 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo reguliarų vežimą.
6–10 skiltys. Pateikiami duomenys apie vietinio ir tarptautinio susisiekimo nereguliarų vežimą.
100 eilutė. Nurodomas visų skrydžių skaičius. Skrydis – tai orlaivio eksploatavimas viename ar keliuose skrydžio etapuose nesikeičiant skrydžio numeriui.
110 eilutė. Nurodomas visų skrydžių etapų skaičius. Šie duomenys turi sutapti su TO-01 ataskaitos 200 eil. 2 skl. duomenimis.
Skrydžio etapas – tai orlaivio skrydis nuo pakilimo iki nutūpimo momento, neįskaitant techninių sustojimų. Skrydžių etapai klasifikuojami į tarptautinius ir vietinius.
Vietinis skrydžio etapas – tai etapas, kuris negali būti klasifikuojamas kaip tarptautinis ir kurio pakilimo ir nutūpimo punktai yra šalies ribose.
Tarptautinis skrydžio etapas – tai etapas, kurio pakilimo, nutūpimo ar abu galutiniai punktai yra už šalies ribų.
120 eilutė. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, įskaičiuojamas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių.
130 ir 140 eilutės. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
150 eilutė. Keleivių sėdimų vietų skaičius Nurodomas bendras parduoti skirtų vietų skaičius, išskyrus tas, kurios faktiškai nebuvo panaudotos dėl papildomo kuro ar kitų krovinių svorio.
160 eilutė. Maksimali keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžiu siūlomas parduoti keleivių vietas dauginant iš skrydžio atstumo.
170 eilutė. Keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžio etapu vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
180 eilutė. Keleivių vietų užimtumo koeficientas apskaičiuojamas faktišką keleivių apyvartą (170 eil.) dalijant iš maksimalios keleivių apyvartos (160 eil.) ir dauginant iš 100.
190 eilutė. Apskaičiuojamas ir įrašomas bendras orlaivių nuskristas atstumas visais maršrutais.
200 eilutė. Įrašomas eksploatuojamų orlaivių išskraidytas laikas. Išskraidytos valandos išreiškiamos sveikaisiais skaičiais ir remiasi „išskridimo laikas“ – „atskridimo laikas“ principu.
210 eilutė. Maksimalus tonos kilometražas apskaičiuojamas kiekvieno skrydžio komercinės apkrovos tonas (keleiviai, kroviniai, paštas) dauginant iš skrydžio atstumo.
220 eilutė. Nurodomas faktiškas tonos kilometražas. Pagal vežimo rūšis jis paskirstomas 221–223 eilutėse. Faktiškas tonos kilometražas pagal vežimo rūšis apskaičiuojamas taip: vežto pašto ar krovinio kiekis dauginamas iš etapo atstumo, keleivių apyvarta – iš 0,09. Faktiškas tonos kilometražas (220 eil.) gaunamas sudėjus visų vežimo rūšių tonos kilometražą.
230 eilutė. Komercinės apkrovos koeficientas nustatomas faktišką tonos kilometražą (220 eil.) dalijant iš maksimalaus tonos kilometražo (210 eil.) ir gautą rezultatą dauginant iš 100.
Visų ataskaitos rodiklių (išskyrus 180 ir 230 eil.): 1 skl.=∑2 ir 6 skl.; 2 skl.=∑3 ir 4 skl.; 6 skl.=∑7 ir 8 skl.
______________
Formos pakeitimai:
Nr. DĮ-19, 2006-01-26, Žin., 2006, Nr. 15-546 (2006-02-07), i. k. 1064170ISAK000DĮ-19
Forma patvirtinta Statistikos departamento prie
Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio
direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymu Nr.
DĮ-257
________________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas)
Statistikos departamento prie LRV
Transporto ir paslaugų statistikos skyriui
Gedimino pr. 29, LT-01500 Vilnius
KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO pagal maršrutus BEI PRADINĮ IR PASKIRTIES PUNKTUS 200__ m. ataskaita TO-04 metinė
_________________ Nr. ____
(Užpildymo data)
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Adresas |
|
Pateikiama: vasario 25 d. |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|
Statistikos departamentas garantuoja duomenų konfidencialumą |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
Ataskaitos forma skelbiama interneto svetainėje http://www.std.lt |
I. Vežimas pagal maršrutus reguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas (oro uostų pavadinimai) |
Oro uostų kodai |
Šalies |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
kodas |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimas pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skai- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Vežimas pagal maršrutus nereguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas (oro uostų pavadinimai) |
Oro uostų kodai |
Šalies |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
kodas |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimas pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skai |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
skai- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
žiedinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Vežimas pagal pradinį ir paskirties punktus reguliariais skrydžiais
Oro uostų pora |
|
Vežta |
||||
Šalių kodai |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
|||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Vežimas pagal pradinį ir paskirties punktus nereguliariais skrydžiais
Šalių pora |
|
Vežta |
|||||
Šalių kodai |
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
||||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
|||
Iš viso |
x |
x |
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skai-čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skai-čiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
žiedinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
V. Eksploatacinis oro linijų ilgis (be persidengiančių ruožų)
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
Faktiškai metų pabaigoje |
|
A |
B |
1 |
|
Bendras oro linijų ilgis, km (510 ir 520 eil. suma) |
500 |
|
|
iš to skaičiaus |
vietinių |
510 |
|
tarptautinių |
520 |
|
|
iš jų į NVS šalis |
521 |
|
|
Oro linijų skaičius (540 ir 550 eil. suma) |
530 |
|
|
iš to skaičiaus |
vietinių |
540 |
|
tarptautinių |
550 |
|
|
iš jų į NVS šalis |
551 |
|
Įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo ________________________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(Ataskaitą sudariusio asmens vardas ir pavardė) (Telefonas) (Faksas) (El. paštas)
Prašome nurodyti, kiek valandų (minučių) sugaišote ataskaitai pildyti: val. min.
Pasiteirauti: tel. (8~5) 236 46 76; faks. (8~5) 236 46 69; el. p. Valentina.Venckute@std.lt
______________
Formos pakeitimai:
Nr. DĮ-19, 2006-01-26, Žin., 2006, Nr. 15-546 (2006-02-07), i. k. 1064170ISAK000DĮ-19
PATVIRTINTA
Statistikos departamento prie Lietuvos
Respublikos Vyriausybės generalinio
direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymu
Nr. DĮ-257
INFORMACIJA DĖL METINIO KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO PAGAL MARŠRUTUS BEI PRADINĮ IR PASKIRTIES PUNKTUS STATISTINIO TYRIMO
(ataskaita TO-04 metinė)
TEISINIS PAGRINDAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299); 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu; 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1358/2003 įgyvendinantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantis jo I ir II priedus.
|
TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS |
Tai – metinis ištisinis tyrimas. Ataskaitą pildo Lietuvos aviakompanijos. Tiriamasis laikotarpis – kalendoriniai metai. Tyrimo tikslas – nustatyti keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais apimtį.
|
STATISTINIO TYRIMO SUVESTINĖS INFORMACIJOS PASKELBIMO LAIKAS IR VIETA
|
Spalio mėn. statistikos leidinys „Transportas ir ryšiai“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnis. „Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti“ (antra dalis).
|
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnis. „Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka“ (antra dalis).
|
DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis. „Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus“. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557). „Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt. Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt. Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt“.
|
PAAIŠKINIMAI ATASKAITAI TO-04 METINĖ PILDYTI
Ataskaitoje pateikiami duomenys apie vežimą nuosavais ar ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais orlaiviais. Komercinis vežimas – reguliarus ir nereguliarus viešas tarptautinis ir vietinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas orlaiviais už mokestį. Reguliarus komercinis vežimas – tai vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai. Nereguliarus komercinis vežimas – tai vežimas užsakomaisiais ir specialiaisiais skrydžiais, išskyrus tais, kurie nurodomi skiltyse „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarų vežimą. |
I skyrius. Pateikiami duomenys apie vežimą pagal maršrutus reguliariais skrydžiais. II skyrius. Pateikiami duomenys apie vežimą pagal maršrutus nereguliariais skrydžiais. 1 skiltis. Nurodomas visų skrydžių skaičius kiekvienu maršrutu. Skrydis – tai orlaivio eksploatavimas viename ar keliuose skrydžio etapuose nesikeičiant skrydžio numeriui. 2 skiltis. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, įskaičiuojamas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių. 3 ir 4 skiltis. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia. 5 skiltis. Maksimali keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžiu siūlomas parduoti keleivių vietas dauginant iš skrydžio atstumo. 6 skiltis. Faktiška keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžio etapu vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai. 7 skiltis. Maksimalus tonos kilometražas apskaičiuojamas kiekvieno skrydžio komercinės apkrovos tonas (keleiviai, kroviniai, paštas) dauginant iš skrydžio atstumo. 8 skiltis. Faktiškas tonos kilometražas pagal vežimų rūšis apskaičiuojamas taip: vežto pašto ar krovinio kiekis dauginamas iš etapo atstumo, keleivių apyvarta – iš 0,09. Faktiškas tonos kilometražas gaunamas sudėjus visų vežimo rūšių tonos kilometražą.
„A“ skiltyje nurodomas skrydžio maršrutas, t. y. oro uostų, kuriuose pagal judėjimo maršrutą pakyla ir nusileidžia orlaivis, pavadinimai. „B“ skiltis. Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai. Sąrašas pridedamas prie šios ataskaitos. Jei oro uosto kodo nėra pridėtame sąraše, kodą galima rasti internete adresu: www. airlinecodes. co. uk. „C“ skiltis. Šalims koduoti naudojami ISO 3166 dviejų raidžių šalių kodai. Sąrašas pridedamas prie šios ataskaitos. Skrydžiai žiediniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios kelionės orlaiviais, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis. |
III ir IV skyriai. Vežimas nuo pradinio iki paskirties punkto – tai komercinis vežimas duoto skrydžio metu, paskirstytas oro uostų poromis pagal įlaipinimo ir išlaipinimo punktus. (Keleivių atžvilgiu „statistinius duomenis pagal skrydžio kilmės ir paskirties punktus“ galima laikyti lygiais „statistiniams duomenims pagal išsiuntimo ir paskirties punktus, nurodytus skrydžio kupone“, kurie gali būti nustatomi kaip keleivių įlaipinimo punktas ir išlaipinimo punktas, nurodytas viename skrydžio kupone). |
III skyrius. Pateikiami duomenys tik apie tuos reguliarius skrydžius, kurie susideda iš kelių skrydžio etapų. III skyriaus duomenys neturi būti lygūs I skyriaus duomenims. Oro uostų pora – tai vežimai tarp dviejų oro uostų, t. y. pradinis ir paskirties punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje). „A“ skiltis. Nurodomi oro uostų poros pavadinimai. „B“ skiltis. Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai. Sąrašas pridedamas prie šios ataskaitos. Jei oro uosto kodo nėra pridėtame sąraše, kodą galima rasti internete adresu: www. airlinecodes. co. uk. „C“ skiltis. Šalims koduoti naudojami ISO 3166 dviejų raidžių šalių kodai. Sąrašas pridedamas prie šios ataskaitos. Kiekviena oro uostų pora turi būti įrašoma du kartus: iš pradžių viena kryptimi (išvykimo), paskui – kita (atvykimo). Amsterdamas-Vilnius, EHAM-EYVI. |
IV skyrius. Pateikiami duomenys apie visus vežimus nereguliariais skrydžiais. IV skyriaus duomenys turi būti lygūs II skyriaus duomenims. Šalių pora – tai vežimai tarp dviejų šalių, t. y. pradinis ir paskirties punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje). Šalims koduoti naudojami ISO 3166 dviejų raidžių šalių kodai. Sąrašas pridedamas prie šios ataskaitos. Skrydžiai žiediniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios kelionės orlaiviais, kai tie patys keleiviai vežami žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis. |
V skyrius. Nurodomas oro linijų ilgis ir jų skaičius. Oro linija laikoma skrydžio trasa nuo pradinio iki paskirties oro uosto. Oro tinklo ilgis – tai eksploatuojamų oro linijų (be persidengiančių ruožų) ilgis. Jeigu per tam tikrą ruožą eina daugiau kaip viena oro linija, šio ruožo ilgis įskaičiuojamas tik vieną kartą.
|
Ataskaitoje duomenys pateikiami pagal tarptautinius sąrašus:
1. Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai, nurodyti ICAO 7910 dokumente;
2. Šalims koduoti naudojami ISO 3166 standartiniai dviejų raidžių šalių kodai.
Transporto ir paslaugų statistikos skyrius
______________
Priedo pakeitimai:
Nr. DĮ-19, 2006-01-26, Žin., 2006, Nr. 15-546 (2006-02-07), i. k. 1064170ISAK000DĮ-19
Pakeitimai:
1.
Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. DĮ-19, 2006-01-26, Žin., 2006, Nr. 15-546 (2006-02-07), i. k. 1064170ISAK000DĮ-19
Dėl kai kurių Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus įsakymų pakeitimo