Įsakymas netenka galios 2007-04-22:
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas
Nr. 3-96/D1-171, 2007-03-23, Žin., 2007, Nr. 44-1692 (2007-04-21), i. k. 1072210ISAK6/D1-171
Dėl Civilinių ikigarsinių reaktyvinių lėktuvų skrydžių ribojimo Lietuvos Respublikos oro uostuose taisyklių patvirtinimo
Suvestinė redakcija nuo 2004-04-21 iki 2007-04-21
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2001, Nr. 104-3725, i. k. 1012210ISAK0428/574
LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS IR
LIETUVOS RESPUBLIKOS APLINKOS MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL CIVILINIŲ IKIGARSINIŲ REAKTYVINIŲ LĖKTUVŲ SKRYDŽIŲ RIBOJIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO UOSTUOSE TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2001 m. gruodžio 3 d. Nr. 428/574
Vilnius
Atsižvelgdami į reikalavimus, numatytus Europos Bendrijų Tarybos 1992 m. kovo 2 d. direktyvoje 92/14/EEC dėl lėktuvų, kuriems taikomas Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos antrosios redakcijos (1988) 16 priedo 1 tomo II dalies 2 skyrius, skrydžių ribojimo:
1. Tvirtiname Civilinių ikigarsinių reaktyvinių lėktuvų skrydžių ribojimo Lietuvos Respublikos oro uostuose taisykles (pridedama).
2. Nustatome, kad visi vykdantys skrydžius Lietuvos Respublikos oro uostuose civiliniai ikigarsiniai reaktyviniai lėktuvai turi atitikti šiuo įsakymu patvirtintų taisyklių 3.1 punkto reikalavimus:
3. Pavedame Civilinės aviacijos administracijai iki 2003 m. sausio 1 d. parengti Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso papildymus, numatančius atsakomybę už šiuo įsakymu patvirtintų taisyklių pažeidimą.
4. Iš dalies p a k e i č i a m e Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro ir aplinkos ministro 2001 m. balandžio 19 d. įsakymo Nr. 134/217 (Žin., 2001, Nr. 37-1270) 2 punktą ir jį išdėstome taip:
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro
ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro
2001 m. gruodžio 3 d. įsakymu Nr. 428/574
CIVILINIŲ IKIGARSINIŲ REAKTYVINIŲ LĖKTUVŲ SKRYDŽIŲ RIBOJIMO LIETUVOS RESPUBLIKOS ORO UOSTUOSE TAISYKLĖS
1. Šios taisyklės nustato apribojimus civilinių ikigarsinių reaktyvinių lėktuvų (toliau – lėktuvai) skrydžiams į arba iš Lietuvos Respublikos oro uostų.
2. Taisyklės taikomos lėktuvams, kurių didžiausia kilimo masė 34 000 kg ar daugiau ir kuriuose yra daugiau nei 19 keleivių vietų, neįskaitant lėktuvo įgulos vietų.
3. Lėktuvai su varikliais, kurie turi mažiau nei du dvikontūriškumo laipsnius, gali atskristi arba išskristi iš Lietuvos Respublikos oro uostų tik tuo atveju, jeigu jie turi triukšmo pažymėjimą, atitinkantį:
3.1. Tarptautinės civilinės aviacijos konvencijos (toliau – Konvencijos) 16 priedo 1 tomo 2 dalies 3 skyriuje nustatytus standartus; arba
4. Šių taisyklių 3 punkte nustatyti reikalavimai netaikomi lėktuvams, kurie neatitinka Konvencijos 16 priedo 1 tomo 2 dalies 3 skyriaus standartų, bet gali būti modifikuoti taip, kad atitiktų šio skyriaus standartus, su sąlyga, kad:
4.2. lėktuvai, sumontavus šią įrangą, atitiks Konvencijos 16 priedo 1 tomo 2 dalies 3 skyriaus standartus;
4.3. oro vežėjas 4.1 punkte minimą įrangą užsisakė ir įsipareigojo ją sumontuoti iki 2004 m. gegužės 1 d.
Punkto pakeitimai:
Nr. 3-163/D1-184, 2004-04-13, Žin., 2004, Nr. 57-2015 (2004-04-20), i. k. 1042210ISAK3/D1-184
5. Lėktuvams, kurie neatitinka šių taisyklių 3 punkte nustatytų reikalavimų, Civilinės aviacijos administracija gali leisti atskristi į Lietuvos oro uostus ir/arba išskristi iš jų. Ši išimtis taikoma istorinės reikšmės lėktuvams ir tiems lėktuvams, kurių:
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Lietuvos Respublikos aplinkos ministerija, Įsakymas
Nr. 3-163/D1-184, 2004-04-13, Žin., 2004, Nr. 57-2015 (2004-04-20), i. k. 1042210ISAK3/D1-184
Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro ir Lietuvos Respublikos aplinkos ministro 2001 m. gruodžio 3 d. įsakymo Nr. 428/574 "Dėl Civilinių ikigarsinių reaktyvinių lėktuvų skrydžių ribojimo Lietuvos Respublikos oro uostuose taisyklių patvirtinimo" pakeitimo