Įsakymas netenka galios 2025-01-01:

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-414, 2024-11-26, paskelbta TAR 2024-11-26, i. k. 2024-20595

Dėl kai kurių Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro įsakymų pripažinimo netekusiais galios

 

Suvestinė redakcija nuo 2022-05-25 iki 2024-12-31

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2002, Nr. 76-3278, i. k. 1022210ISAK0003-335

 

Nauja redakcija nuo 2022-05-25:

Nr. 3-275, 2022-05-24, paskelbta TAR 2022-05-24, i. k. 2022-10843

 

LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRAS

 

ĮSAKYMAS

DĖL VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ AVARIJŲ SAUGOS TYRIMO, ATASKAITŲ IR SAUGOS REKOMENDACIJŲ RENGIMO IR TEIKIMO TVARKOS APRAŠO PATVIRTINIMO

 

2002 m. liepos 1 d. Nr. 3-335

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso 27 straipsnio 11 dalimi,

tvirtinu Vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimo, ataskaitų ir saugos rekomendacijų rengimo ir teikimo tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

SUSISIEKIMO MINISTRAS                                                                    ZIGMANTAS BALČYTIS

 

 

PATVIRTINTA

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2002 m. liepos 1 d. įsakymu Nr. 3-335

(Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro

2022 m. gegužės 24 d. įsakymo Nr. 3-275

redakcija)

 

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONIŲ AVARIJŲ SAUGOS TYRIMO, ATASKAITŲ IR SAUGOS REKOMENDACIJŲ RENGIMO IR TEIKIMO TVARKOS APRAŠAS

 

I SKYRIUS

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimų, ataskaitų ir saugos rekomendacijų rengimo ir teikimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) nustato vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimų vykdymo, saugos tyrimų ataskaitų ir saugos rekomendacijų rengimo ir teikimo tvarką.

2. Aprašo nuostatos taikomos vykdant vidaus vandenų transporto priemonių avarijų, nurodytų Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto kodekso (toliau – Kodeksas) 27 straipsnio 4 dalyje, saugos tyrimus.

3. Apraše vartojamos sąvokos suprantamos taip, kaip jos apibrėžtos Kodekse.

4. Vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimą atlieka Lietuvos transporto saugos administracijos (toliau – Administracija) specialistas, kurio pareigų apraše numatyta ir vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimo, ataskaitų ir saugos rekomendacijų rengimo ir teikimo funkcija, elektroninių ryšių priemonėmis gavęs tiesioginio vadovo pavedimą atlikti vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimą (toliau – tyrimų vadovas).

5. Tyrimų vadovas yra atsakingas už tyrimo organizavimą, atlikimą ir kontrolę.

6. Tyrimų vadovas gali imtis ir kitų Apraše nenurodytų saugios laivybos užtikrinimo priemonių, jei tokios priemonės nepažeidžia teisės aktų reikalavimų ar kokiu kitu būdu nedaro neigiamos įtakos įgyvendinant Kodekso 27 straipsnio 3 dalyje nurodytą vidaus vandenų transporto priemonių avarijų tyrimo tikslą.

7. Tiriamų vidaus vandenų transporto priemonių avarijų apskaitą tvarko Administracija. Avarijų tyrimų bylos Administracijoje saugomos trejus metus, vėliau jos perduodamos į archyvą įstatymų nustatyta tvarka.

 

II SKYRIUS

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS AVARIJOS SAUGOS TYRIMO ORGANIZAVIMAS

 

8. Tyrimų vadovas, atsižvelgdamas į vidaus vandenų transporto priemonės avarijos pobūdį, sunkumą, sudėtingumą, saugos tyrimui atlikti reikalingas specialiąsias kompetencijas ir kvalifikacijas, vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimą gali nuspręsti atlikti padedant ekspertams ir konsultantams, kuriuos paskiria savo sprendimu. Ekspertų ir konsultantų darbui vadovauja tyrimų vadovas.

9. Kai vidaus vandenų transporto priemonės avariją tyrimų vadovas tiria vienas, Aprašo nuostatas dėl ekspertų ir konsultantų veiklos jis įgyvendina tiesiogiai.

10. Ekspertai ir konsultantai gali būti tik reikiamą išsilavinimą, kvalifikaciją ir darbo patirtį turintys specialistai. Jie turi būti nešališki ir tyrimo baigtimi asmeniškai nesuinteresuoti asmenys.

11. Tyrimų vadovas, ekspertai ir konsultantai negali būti įpareigoti pateikti ekspertinės išvados, susijusios su transporto sauga teisminiame arba administraciniame procese, kuriuo siekiama nustatyti kaltę ar atsakomybę.

12. Vidaus vandenų transporto priemonės savininkas (valdytojas), vidaus vandenų kelių valdytojas, vidaus vandenų uostus ir (ar) prieplaukas valdančios įmonės ar organizacijos, kiti fiziniai ir juridiniai asmenys sudaro reikiamas sąlygas ir teikia pagalbą tyrimų vadovui, ekspertams bei konsultantams.

13. Kai vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrime dalyvauja kita Europos Sąjungos valstybės narės saugos tyrimus atliekanti kompetentinga institucijos, tokiame saugos tyrime dalyvaujantis tyrimų vadovas bendradarbiauja su kitos Europos Sąjungos valstybės saugos tyrimus atliekančia kompetentinga institucija arba vadovavimo tokiam tyrimui užduotį perleidžia kitai Europos Sąjungos valstybės narės kompetentingai institucijai.

14. Administracija tyrimų vadovui suteikia reikiamų išteklių jo funkcijoms nepriklausomai atlikti.

 

III SKYRIUS

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS AVARIJOS SAUGOS TYRIMO DALYVIŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

15. Tyrimų vadovo nurodymus privalo vykdyti visi saugos tyrime dalyvaujantys asmenys.

16. Tyrimų vadovas privalo:

16.1. supažindinti ekspertus ir konsultantus su saugos tyrimo tikslais ir pagrindinėmis procedūromis atliekant saugos tyrimą;

16.2. instruktuoti ekspertus ir konsultantus apie darbų saugą vidaus vandenų transporto priemonės avarijos vietoje;

16.3. nustatyti pagrindines ekspertų ir konsultantų darbo kryptis;

16.4. užtikrinti ekspertų ir konsultantų darbo efektyvumą ir koordinuoti visų vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrime dalyvaujančių asmenų veiksmus;

16.5. vadovaudamas vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimui bendradarbiauti su kitų iš esmės suinteresuotų valstybių kompetentingomis institucijomis, nustatyti tokią vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo apimtį ir jo atlikimo tvarką, kuri labiausiai padėtų pagerinti laivybos saugą, užkirstų kelią taršai iš vidaus vandenų transporto priemonių ir taip sumažintų vidaus vandenų transporto priemonių avarijų skaičių bei užkirstų kelią vidaus vandenų transporto priemonių avarijoms įvykti ateityje;

16.6. kiek įmanoma veiksmingiau ir greičiau baigti saugos tyrimo darbus ir užtikrinti, kad būtų parengta vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo ataskaita.

17. Tyrimų vadovas turi teisę:

17.1. priimti galutinius sprendimus dėl vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo;

17.2. duoti nurodymus visiems saugos tyrime dalyvaujantiems asmenims;

17.3. uždrausti saugos tyrime dalyvauti asmenims, kaltiems dėl daiktinių įrodymų praradimo, sąmoningai suklastojusiems dokumentaciją arba nuolat nevykdžiusiems tyrimų vadovo, ekspertų ir konsultantų nurodymų.

18. Tyrimų vadovas atsako už:

18.1. vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo objektyvumą, tinkamą dokumentų įforminimą;

18.2. sprendimų dėl vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo pagrįstumą.

19. Ekspertai ir konsultantai privalo:

19.1. vykdyti tyrimų vadovo nurodymus;

19.2. tirti vidaus vandenų transporto priemonės avariją visapusiškai ir objektyviai, derinti savo veiksmus su tyrimų vadovu.

20. Ekspertai ir konsultantai turi teisę:

20.1. susipažinti su vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo medžiaga, kurios reikia jų darbui atlikti;

20.2. pateikti pasiūlymų, susijusių su saugos tyrimu.

 

IV SKYRIUS

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS AVARIJOS SAUGOS TYRIMO PRADŽIA

 

21. Tyrimų vadovas ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo pavedimo atlikti saugos tyrimą elektroniniu ar kitu būdu, kuris patvirtintų informacijos pateikimą, informuoja vidaus vandenų transporto priemonės savininką (valdytoją) apie:

21.1. priimtą sprendimą atlikti avarijos tyrimą;

21.2. tyrimo pradžios laiką ir vietą;

21.3. tyrimų vadovo vardą ir pavardę, kontaktinius duomenis;

21.4. teisės aktus, pagal kuriuos bus vykdomas tyrimas;

21.5. tyrime dalyvaujančius asmenis, jų pareigas ir teises.

22. Nustačius, kad avariją patyrusi vidaus vandenų transporto priemonė gali ir toliau būti eksploatuojama, tokios vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimas turi būti pradėtas, kai tik tai įmanoma praktiškai ir nepagrįstai netrikdoma įprasta vidaus vandenų transporto priemonės veikla.

23. Tyrimų vadovas, ekspertai ir konsultantai, atvykę į avariją patyrusią vidaus vandenų transporto priemonę, nedelsdami privalo:

23.1. operatyviai surinkti ir išsaugoti visus vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimui svarbius įrodymus;

23.2. organizuoti per avariją pažeistų vidaus vandenų transporto priemonės vietų apsaugą taip, kad būtų išsaugoti nepaliesti vidaus vandenų transporto priemonės įrenginiai, agregatai, konstrukcijos dalys arba nuolaužos (išskyrus atvejus, kai reikia išlaisvinti nukentėjusiuosius, užgesinti gaisrą ar išsiurbti vandenį);

23.3. esant galimybei sudaryti visų vidaus vandenų transporto priemonės avarijos liudininkų ir asmenų, atlikusių gelbėjimo darbus per avariją, sąrašą, taip pat žuvusių ir nukentėjusių asmenų sąrašą;

23.4. dėti visas pastangas, kad būtų išsaugota visų jūrlapių, žurnalų, elektroninių ir magnetinių įrašų ir vaizdo juostų informacija, sistemos ir kitų elektroninių prietaisų informacija apie laikotarpį iki avarijos, per avariją ir po avarijos;

23.5. neleisti, kad būtų perrašyta ar kitaip pakeista Aprašo 23.4 papunktyje nurodyta informacija;

23.6. detaliai užfiksuoti (fotografuojant, sudarant schemas ir pan.) esamą vidaus vandenų transporto priemonės, jos įrenginių, konstrukcijų, krovinio būklę;

23.7. neleisti, kad būtų sugadinta ar sunaikinta bet kokia kita įranga, kuri gali būti svarbi atliekant avarijos saugos tyrimą.

 

V SKYRIUS

BENDRADARBIAVIMAS SU KITŲ EUROPOS SĄJUNGOS VALSTYBIŲ NARIŲ SAUGOS TYRIMUS ATLIEKANČIOMIS KOMPETENTINGOMIS INSTITUCIJOMIS

 

24. Atliekamas vienas tos pačios vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimas, kurį vykdo Europos Sąjungos valstybės narės saugos tyrimą atliekanti kompetentinga institucija arba saugos tyrimui vadovaujančios Europos Sąjungos valstybės narės kompetentinga institucija, dalyvaujant bet kuriai kitai iš esmės suinteresuotos Europos Sąjungos valstybės narės saugos tyrimą atliekančiai kompetentingai institucijai.

25. Kai vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimuose dalyvauja dviejų ar daugiau Europos Sąjungos valstybių narių saugos tyrimus atliekančios kompetentingos institucijos, tokiuose saugos tyrimuose dalyvaujantis tyrimų vadovas turi bendradarbiauti su šių Europos Sąjungos valstybių narių saugos tyrimus atliekančiomis kompetentingomis institucijomis, kad operatyviai susitartų, kuri iš jų bus vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimui vadovaujanti institucija, taip pat dėl tyrimo procedūrų. Tyrimų vadovas taip pat turi siekti, kad saugos tyrimui vadovaujančios Europos Sąjungos valstybės narės saugos tyrimo įstaiga atsižvelgtų į jo nuomonę.

26. Lygiagretų tos pačios vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimą tyrimų vadovas atlieka tik išskirtiniais atvejais. Lygiagretų vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimą atliekantis tyrimų vadovas turi bendradarbiauti su tos pačios vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimus atliekančių Europos Sąjungos valstybių narių saugos tyrimus atliekančiomis kompetentingomis institucijomis.

 

VI SKYRIUS

BENDRADARBIAVIMAS SU IŠ ESMĖS SUINTERESUOTOMIS TREČIOSIOMIS ŠALIMIS

 

27. Atlikdamas vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimus, tyrimų vadovas bendradarbiauja su kitomis iš esmės suinteresuotomis trečiosiomis šalimis.

28. Šalims susitarus, iš esmės suinteresuotoms trečiosioms šalims leidžiama bet kuriame saugos tyrimo etape prisijungti prie tyrimų vadovo vadovaujamo vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo.

 

VII SKYRIUS

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS AVARIJOS SAUGOS TYRIMO PABAIGA, SAUGOS TYRIMO ATASKAITA IR SAUGOS REKOMENDACIJOS

 

29. Tyrimų vadovas ne vėliau kaip per 9 mėnesius nuo vidaus vandenų transporto priemonės avarijos dienos parengia vidaus vandenų transporto priemonės avarijos saugos tyrimo ataskaitą (toliau – ataskaita), ją paskelbia Administracijos interneto svetainėje ir paviešina kitomis jam prieinamomis priemonėmis. Ataskaitoje turi būti pateikiama Aprašo priede nurodyta informacija. Jeigu ataskaitos per 9 mėnesius neįmanoma pateikti, tyrimų vadovas paskelbia tarpinį pranešimą.

30. Atlikęs saugos tyrimą, kurio išvados negali padėti išvengti panašių vidaus vandenų transporto priemonių avarijų ateityje, tyrimų vadovas gali nuspręsti paskelbti supaprastintą ataskaitą.

31. Ataskaitoje gali būti pateikiama saugos rekomendacijų, skirtų asmenims, kurie galėtų geriausiai jas įgyvendinti, pavyzdžiui: vidaus vandenų transporto priemonių savininkams (valdytojams), vidaus vandenų kelių valdytojams, laivų klasifikavimo bendrovėms, vidaus vandenų uostus ir (ar) prieplaukas valdančioms įmonėms, vidaus vandenų krovinių krovos kompanijoms, laivų eismo tarnyboms, įstaigoms, teikiančioms pagalbą nelaimės atveju, vidaus vandenų transporto priemonių įrangos gamintojams, vidaus vandenų transporto priemonių remonto įmonėms, kitoms veiklą vidaus vandenų transporto priemonių laivybos sektoriuje vykdančioms įmonėms, tarptautinėms organizacijoms ir Europos Sąjungos kompetentingoms institucijoms (toliau – saugos rekomendacijų adresatai). Saugos rekomendacijomis jokiomis aplinkybėmis nenustatoma atsakomybė ar kaltė dėl vidaus vandenų transporto priemonės avarijos.

32. Prireikus tyrimų vadovas, remdamasis abstrakčia turimų duomenų analize ir bendrosiomis atliktų vidaus vandenų transporto priemonių avarijų saugos tyrimų išvadomis, gali pateikti bendrąsias saugos rekomendacijas.

33. Tyrimų vadovas prižiūri, kaip saugos rekomendacijomis vadovaujasi saugos rekomendacijų adresatai, taip pat stebi, ar jie prireikus imasi tam tikrų tolesnių veiksmų.

34. Tyrimų vadovas saugos rekomendacijas ir saugos rekomendacijų adresatų atsakymus skelbia Administracijos interneto svetainėje.

35. Tyrimų vadovas užtikrina, kad saugos rekomendacijų adresatų atsakymai būtų skelbiami nepateikiant asmeninės ir konfidencialios informacijos:

35.1. vietoj vardų, pavardžių ir (ar) pareigų pavadinimų laužtiniuose skliaustuose rašomas daugtaškis;

35.2. gautas atsakymo tekstas paliekamas neredaguotas ir nekartojama bendroji informacija, paskelbta kartu su saugos rekomendacija (jei saugos rekomendacijos adresatas savais žodžiais pakartoja bendrąją informaciją, ji laikoma neredaguojama atsakymo dalimi);

35.3. pašalinama visa saugos rekomendacijų adresato nurodyta konfidenciali informacija ir informacija apie asmenis bei jų asmens duomenis (el. pašto adresas, vardas, pavardė ir kita);

35.4. jei atsakymas parašytas pirmuoju asmeniu vartojant asmeninius įvardžius, vietoj jų vartojamas saugos rekomendacijų adresato pavadinimas;

35.5. visi atlikti pakeitimai nurodomi laužtiniuose skliaustuose;

35.6. negali būti skelbiama saugos rekomendacijų adresato pateikto atsakymo santrauka.

–––––––––––––––––––––––––

 

Vidaus vandenų transporto priemonių

avarijų saugos tyrimo, ataskaitų ir

saugos rekomendacijų rengimo ir

teikimo tvarkos aprašo

priedas

 

 

VIDAUS VANDENŲ TRANSPORTO PRIEMONĖS AVARIJOS SAUGOS TYRIMO ATASKAITA

 

 

1. Įvadas. Nurodomas tyrimo tikslas.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

2. Trumpas aprašymas. Šioje dalyje pateikiamas trumpas avarijos aprašymas: kas atsitiko, kada, kur ir kaip atsitiko, žuvę ar sužeisti asmenys, vidaus vandenų transporto priemonei, kroviniui, aplinkai ar trečiajai šaliai padaryta žala.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_____________________________________________________________________________

3. Faktinė informacija:

3.1. duomenys apie vidaus vandenų transporto priemonę

________________________________________________________________________________

3.2. vidaus vandenų transporto priemonės vėliava ir (arba) registracija

________________________________________________________________________________

3.3. vidaus vandenų transporto priemonės identifikaciniai duomenys

________________________________________________________________________________

3.4. vidaus vandenų transporto priemonės pagrindinės charakteristikos

________________________________________________________________________________

3.5. vidaus vandenų transporto priemonės savininkas ar valdytojas

________________________________________________________________________________

3.6. informacija apie vidaus vandenų transporto priemonės pastatymą

________________________________________________________________________________

3.7. minimalus saugus įgulos narių skaičius

________________________________________________________________________________

3.8. leistinas krovinys__________________________________________________________

3.9. reiso duomenys:

3.9.1. įplaukimo uostai_________________________________________________________

3.9.2. informacija apie krovinį___________________________________________________

3.9.3. vidaus vandenų transporto priemonės įgula____________________________________

3.10. informacija apie avariją:

3.10.1. avarijos rūšis__________________________________________________________

3.10.2. data ir laikas___________________________________________________________

3.10.3. avarijos padėtis ir vieta________________________________________

3.10.4. išorės ir vidaus aplinka___________________________________________________

3.10.5. vidaus vandenų transporto priemonės eksploatavimas ir reiso segmentas

________________________________________________________________________________

3.10.6. informacija apie žmogiškuosius faktorius____________________________________

3.10.7. pasekmės (žmonėms, vidaus vandenų transporto priemonei, kroviniui, aplinkai, kitiems)_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.11. kranto administracijos veikla ir reakcija įvykus nelaimei:

3.11.1. dalyvavę subjektai______________________________________________________

3.11.2. naudotos priemonės_____________________________________________________

3.11.3. reagavimo greitis_______________________________________________________

3.11.4. veiksmai, kurių imtasi___________________________________________________

3.11.5. pasiekti rezultatai_______________________________________________________

4. Aplinkybės. Šioje dalyje atkuriama chronologinė vidaus vandenų transporto priemonės avarijos veiksmų iki avarijos, per avariją ir po avarijos seka, apibūdinama kiekvieno veikėjo (t. y. asmenų, medžiagos, aplinkos, įrangos arba išorės veiksmų) įtaka. Aptariamas laikotarpis priklauso nuo konkrečių įvykių, kurie turėjo tiesioginės įtakos vidaus vandenų transporto priemonės avarijai, laiko. Taip pat šioje dalyje pateikiama išsami informacija apie vykdytą saugumo tyrimą, įskaitant apžiūrų ar tyrimų rezultatus.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

_______________________________________________________________________________

5. Analizė. Šioje dalyje pateikiama avarijos analizė su visų tyrimo metu atliktų susijusių apžiūrų ar tyrimų rezultatų komentarais ir visų veiksmų, kurių galbūt jau buvo imtasi siekiant išvengti vidaus vandenų transporto priemonių avarijų, komentarais. Šioje dalyje taip pat pateikiama:

5.1. avarijos aplinkybės ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

5.2. asmenų klaidingi veiksmai ir neveikimas, įvykiai, susiję su pavojinga medžiaga, poveikiu aplinkai, įrangos gedimu ir išorės veiksniais ___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________

5.3. papildomi veiksniai, susiję su asmenų atliekamomis funkcijomis, vidaus vandenų transporto priemonės valdymu, savininku, kuriam priklauso vidaus vandenų transporto priemonė, ar teisės aktų reikalavimais

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

5.4. loginės išvados, kuriose nustatomi visi prie avarijos prisidėję, taip pat rizikos aspektą turintys veiksniai ________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

6. Saugumo rekomendacijos. Prireikus šioje dalyje pateikiamos saugumo rekomendacijos, sukurtos remiantis atlikta analize ir padarytomis išvadomis bei susijusios su konkrečiomis temomis, pavyzdžiui, su teisės aktų nuostatomis dėl konstrukcijos, procedūrų, tikrinimo, valdymo, sveikatos ir saugos darbe, mokymų, remonto darbų, priežiūros, kranto paslaugų ir reagavimo nelaimės atveju.

Saugumo rekomendacijos skirtos tiems, kurie galėtų geriausiai jas įgyvendinti, pavyzdžiui, vidaus vandenų transporto priemonių savininkams, valdytojams, laivų klasifikavimo bendrovėms, vidaus vandenų transporto institucijoms, laivų eismo tarnyboms, įstaigoms, teikiančioms pagalbą nelaimės atveju, siekiant išvengti vidaus vandenų transporto priemonių avarijų. Šioje dalyje taip pat pateikiamos laikinos saugumo tyrimo metu pateiktos saugumo rekomendacijos arba saugumo tyrimo metu taikyti saugumo veiksmai.

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

7. Priedai. Prireikus pateikiama ši informacija (popierine ar elektronine forma):

7.1. nuotraukos, filmuota medžiaga, garso įrašai, jūrlapiai, brėžiniai

________________________________________________________________________________

7.2. taikomi standartai_________________________________________________________

7.3. vartojamos techninės sąvokos ir sutrumpinimai

________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

7.4. specialūs tyrimai__________________________________________________________

7.5. papildoma informacija _____________________________________________________

 

–––––––––––––––––––––––––

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-521, 2008-12-30, Žin., 2009, Nr. 6-172 (2009-01-17), i. k. 1082210ISAK0003-521

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. 3-335 "Dėl Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

2.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-702, 2010-11-26, Žin., 2010, Nr. 141-7238 (2010-12-02), i. k. 1102210ISAK0003-702

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. 3-335 "Dėl Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

3.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-248, 2012-04-05, Žin., 2012, Nr. 43-2117 (2012-04-12), i. k. 1122210ISAK0003-248

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. 3-335 "Dėl Vidaus vandenų laivų avarijų tyrimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo

 

4.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-435(1.5 E), 2015-10-21, paskelbta TAR 2015-10-21, i. k. 2015-16604

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. 3-335 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto priemonių avarijų ir incidentų tyrimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo

 

5.

Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerija, Įsakymas

Nr. 3-275, 2022-05-24, paskelbta TAR 2022-05-24, i. k. 2022-10843

Dėl Lietuvos Respublikos susisiekimo ministro 2002 m. liepos 1 d. įsakymo Nr. 3-335 „Dėl Lietuvos Respublikos vidaus vandenų transporto priemonių avarijų ir incidentų tyrimo taisyklių patvirtinimo“ pakeitimo