Suvestinė redakcija nuo 2008-04-18 iki 2009-02-05
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2006, Nr. 75-2880, i. k. 1062050ISAK001K-239
LIETUVOS RESPUBLIKOS FINANSŲ MINISTRAS
Į S A K Y M A S
DĖL PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ PAGAL EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINĮ MECHANIZMĄ IR (ARBA) NORVEGIJOS FINANSINĮ MECHANIZMĄ, ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TAISYKLIŲ PATVIRTINIMO
2006 m. birželio 28 d. Nr. 1K-239
Vilnius
Vadovaudamasis Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje taisyklių, patvirtintų Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 941 (Žin., 2005, Nr. 106-3910), 5.6 punktu,
tvirtinu Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisykles (pridedama).
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos finansų ministro
2006 m. birželio 28 d. įsakymu Nr. 1K-239
PROJEKTŲ, FINANSUOJAMŲ PAGAL EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS FINANSINĮ MECHANIZMĄ IR (ARBA) NORVEGIJOS FINANSINĮ MECHANIZMĄ, ADMINISTRAVIMO IR FINANSAVIMO TAISYKLĖS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisyklės (toliau vadinama – taisyklės) nustato pagal Europos ekonominės erdvės (toliau vadinama – EEE) finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą finansuojamų projektų išlaidų apmokėjimo ir projektų įgyvendinimo priežiūros tvarką.
Šios taisyklės taikomos individualiems projektams. Kitoms paramos formoms (subsidijų schemoms, projektų rengimo fondui, techninės pagalbos EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų įgyvendinimui), apibrėžtoms Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo įgyvendinimo taisyklėse ir procedūrose, patvirtintose EEE finansinio mechanizmo komiteto 2004 m. birželio 16 d. sprendimu, ir Norvegijos finansinio mechanizmo įgyvendinimo taisyklėse ir procedūrose, patvirtintose Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos 2004 m. liepos 2 d. sprendimu, bei nustatytoms Norvegijos Karalystės ir Lietuvos Respublikos susitarimo memorandume dėl 2004–2009 metų Norvegijos finansinio mechanizmo, nustatyto pagal 2003 m. spalio 14 d. Norvegijos Karalystės ir Europos Bendrijos susitarimą dėl 2004–2009 metų Norvegijos finansinio mechanizmo, įgyvendinimo (Žin., 2005, Nr. 70-2526) ir Islandijos Respublikos, Lichtenšteino Kunigaikštystės, Norvegijos Karalystės ir Lietuvos Respublikos susitarimo memorandume dėl 2004–2009 metų Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo įgyvendinimo (Žin., 2005, Nr. 70-2525) (toliau vadinama – Susitarimo memorandumai), šios taisyklės taikomos tiek, kiek šių paramos formų įgyvendinimo ir (arba) jų lėšomis finansuojamų paprojekčių įgyvendinimo sutartys, atsižvelgiant į šių paramos formų specifiką ir atitinkamų paramos sutarčių nuostatas, nenustato kitaip.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
2. Šios taisyklės parengtos atsižvelgiant į Susitarimo memorandumus ir Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų administravimo Lietuvoje taisykles, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. rugpjūčio 29 d. nutarimu Nr. 941 (Žin., 2005, Nr. 106-3910) (toliau vadinama – administravimo taisyklės).
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
3. Taisyklėse vartojamos sąvokos:
Išlaidų pagrindimo dokumentai – rangovų, paslaugų teikėjų ar prekių tiekėjų pateiktos sąskaitos, perdavimo-priėmimo aktai, darbo laiko apskaitos žiniaraščiai, kelionių ar kiti dokumentai, kuriais pagrindžiamos patirtos išlaidos.
Išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai – banko sąskaitos išrašai, kasos išlaidų orderiai ar kiti dokumentai, kuriais įrodoma, kad pagal išlaidų pagrindimo dokumentus buvo atliktas mokėjimas.
Projekto įgyvendinimo planas – EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos nustatytos formos paramos sutarties priedas, kuriuo nustatomas projekto, kuriam skirta parama, įgyvendinimo, lėšų išmokėjimo ir atsiskaitymo grafikas.
Kitos šiose taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka administravimo taisyklėse vartojamas sąvokas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
II. PROJEKTO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO TVARKA
I. MOKĖJIMO PRAŠYMŲ IR MOKĖJIMO PARAIŠKŲ TEIKIMAS IR TVIRTINIMAS
4. Projektai, kuriems įgyvendinti Norvegijos užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetas nusprendė skirti paramą, yra finansuojami iš EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų, valstybės biudžeto lėšų ir (arba) paramos gavėjo (projekto partnerių) nuosavų lėšų. EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansinio mechanizmo ir valstybės biudžeto lėšas (jei jos skiriamos) paramos gavėjui perveda Valstybės iždo departamentas.
5. Mokėjimo prašymų tikrinimą, išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų tikrinimą bei tinkamų finansuoti išlaidų patvirtinimą atlieka įgyvendinančioji institucija.
6. Galutinį tinkamų finansuoti konkretaus projekto išlaidų dydį tvirtina Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetas.
7. Paramos gavėjas teikia įgyvendinančiosios institucijos nustatytos formos mokėjimo prašymo du egzempliorius.
8. Mokėjimo prašymai teikiami ne dažniau kaip kas 1 mėnesį ir ne rečiau kaip kas tris mėnesius, jei kitaip nenurodyta projekto įgyvendinimo sutartyje.
9. Kartu su mokėjimo prašymu paramos gavėjas pateikia ataskaitinio laikotarpio išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas.
10. Mokėjimo prašymuose paramos gavėjas privalo deklaruoti visas patirtas tinkamas finansuoti išlaidas. Jeigu projekto įgyvendinimo sutartyje numatyta, kad paramos gavėjas projekto dalį finansuoja iš nuosavų lėšų (įnašas pinigais), kiekviename mokėjimo prašyme deklaruota tinkamų finansuoti išlaidų suma apmokama taip, kad būtų išlaikytas projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytas paramos ir nuosavų lėšų santykis.
11. Išlaidos, patirtos po galutinio mokėjimo prašymo pateikimo datos, negali būti pripažintos tinkamomis finansuoti.
12. Gavusi mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija privalo patikrinti, ar mokėjimo prašymas:
13. Jeigu nors vieną iš šių taisyklių 12 punkte pateiktų mokėjimų prašymų tikrinimo elementų įgyvendinančioji institucija įvertina neigiamai, ji paprašo paramos gavėjo per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą pateikti pataisytą mokėjimo prašymą. Jei paramos gavėjas per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą nepataiso mokėjimo prašymo ir (arba) nepateikia trūkstamos informacijos, įgyvendinančioji institucija mokėjimo prašymą atmeta, nurodydama atmetimo priežastis. Pašalinęs nurodytus trūkumus, paramos gavėjas mokėjimo prašymą gali pateikti pakartotinai.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
14. Jeigu visus iš šių taisyklių 12 punkte pateiktų mokėjimų prašymų tikrinimo elementų įgyvendinančioji institucija įvertina teigiamai, mokėjimo prašymas laikomas tinkamu ir perduodamas išlaidų tinkamumo finansuoti tikrinimą atlikti įgaliotiems įgyvendinančiosios institucijos darbuotojams.
15. Įgyvendinančioji institucija per 45 dienas nuo tinkamo mokėjimo prašymo registravimo dienos priima dėl jo sprendimą. Jeigu įgyvendinančioji institucija negali įvertinti išlaidų tinkamumo finansuoti dėl pateiktos ne visos informacijos (pavyzdžiui, pridėtos ne visos patirtų išlaidų pagrindimo ir (arba) išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintos kopijos), ir (arba) išlaidų tinkamumui finansuoti įvertinti būtina patikra vietoje, įgyvendinančioji institucija paprašo paramos gavėjo pateikti trūkstamą informaciją ir (arba) atlieka patikrą vietoje arba patvirtina tinkamą finansuoti tik tą išlaidų sumą, dėl kurios paramos gavėjas pateikė išlaidų pagrindimo ir (arba) išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas. Likusi išlaidų dalis nekompensuojama ir apie tai įgyvendinančioji institucija informuoja paramos gavėją ir Finansų ministeriją. Jeigu nebuvo laiku pateikti būtini išlaidų pagrindimo ir (arba) išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentai, išlaidos gali būti pripažintos tinkamomis finansuoti paramos gavėjui pateikus kitus mokėjimo prašymus ir pridėjus reikiamų išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas.
16. Įgyvendinančioji institucija parengia ir patvirtina mokėjimo prašymų patikros ir tvirtinimo vidaus procedūrą, kurios priedas yra pavyzdinis mokėjimo prašymo tikrinimo ir tvirtinimo lapas.
18. Patvirtinusi išlaidų tinkamumą, įgyvendinančioji institucija rengia mokėjimo paraiškas valstybės iždui dėl lėšų pervedimo paramos gavėjui (3 priedas) ir teikia jas Finansų ministerijai. Jei projektas finansuojamas iš EEE finansinio mechanizmo lėšų, pildoma mokėjimo paraiška pervesti lėšas iš specialiosios Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos lėšų (EEE finansinės paramos lėšos); jei projektas finansuojamas iš Norvegijos finansinio mechanizmo lėšų – iš specialiosios EEE ir Norvegijos finansinių priemonių programos lėšų (Norvegijos finansinės paramos lėšos). Jei projektas finansuojamas iš valstybės biudžeto, tai pildoma mokėjimo paraiška pervesti specialiosios programos bendrojo finansavimo lėšas. Finansų ministerija prireikus turi teisę gauti iš įgyvendinančiosios institucijos išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
19. Netinkamai parengtą mokėjimo paraišką valstybės iždui Finansų ministerija grąžina įgyvendinančiajai institucijai, nurodydama grąžinimo priežastis. Tokiu atveju įgyvendinančioji institucija, atsižvelgdama į Finansų ministerijos pastabas, parengia ir pateikia naują mokėjimo paraišką valstybės iždui.
20. Valstybės iždo departamentas mokėjimo paraiškas valstybės iždui apmoka vadovaudamasis Valstybės biudžeto lėšų išdavimo iš valstybės iždo sąskaitos taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos finansų ministro 2000 m. liepos 21 d. įsakymu Nr. 195 (Žin., 2000, Nr. 65-1976; 2004, Nr. 17-513). Valstybės iždo departamentas per 5 darbo dienas informuoja įgyvendinančiąją instituciją apie mokėjimo paraiškų apmokėjimą.
II. PROJEKTO IŠLAIDŲ APMOKĖJIMO BŪDAI
22. Projekto išlaidos gali būti apmokamos trimis būdais: kompensavimo be avanso mokėjimo, kompensavimo su avanso mokėjimu ir (arba) sąskaitų apmokėjimo.
23. Projekto išlaidų apmokėjimo būdus koordinavimo ir įgyvendinančioji institucijos nustato projekto įgyvendinimo sutartyje atsižvelgdamos į šių taisyklių 24, 28 ir 36 punktuose nustatytus kriterijus.
Kompensavimo be avanso mokėjimo būdas
24. Kompensavimo be avanso mokėjimo būdas taikomas privačių juridinių asmenų įgyvendinamiems projektams finansuoti, taip pat tiems viešųjų juridinių asmenų įgyvendinamiems projektams finansuoti, kurių 20 procentų ar daugiau tinkamų finansuoti išlaidų finansuojama iš paramos gavėjo nuosavo indėlio lėšų (įnašas pinigais):
24.1. paramos gavėjas pradeda įgyvendinti projektą iš nuosavų lėšų ir projekto įgyvendinimo sutartyje bei projekto įgyvendinimo plane nustatytais periodais teikia įgyvendinančiajai institucijai mokėjimo prašymus, kuriuose deklaruoja patirtas ir apmokėtas projekto išlaidas, pridėdamas išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas;
24.2. įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi šių taisyklių 7–18 punktais, per 45 dienas nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo dienos nustato mokėjimo prašyme deklaruojamų išlaidų tinkamumą finansuoti ir teikia mokėjimo paraišką valstybės iždui;
24.3. projekto įgyvendinimo išlaidos kompensuojamos pagal paramos gavėjo teikiamus mokėjimo prašymus iki 95 procentų projektui įgyvendinti skirtos paramos lėšų sumos. Likusi suma kompensuojama tik tada, kai paramos gavėjas pateikia galutinį mokėjimo prašymą, paskutinę tarpinę ir galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitas, audito ataskaitą bei auditoriaus išvadą. Jei įgyvendinančioji institucija, išanalizavusi šiuos dokumentus, nustato, kad paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, ji, vadovaudamasi projekto įgyvendinimo sutarties nuostatomis, pareikalauja paramos gavėjo grąžinti išmokėtos sumos perviršį.
25. Projekto išlaidas apmokant kompensavimo be avanso mokėjimo būdu, paramos gavėjas mokėjimo prašymus įgyvendinančiajai institucijai teikia projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytais periodais. Jei per projekto įgyvendinimo plane nustatytą ataskaitinį laikotarpį teikiamas daugiau nei vienas mokėjimo prašymas, paskutinis ataskaitinio laikotarpio mokėjimo prašymas turi būti teikiamas kartu su tarpine projekto įgyvendinimo ataskaita. Tarpinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje deklaruojama per ataskaitinį laikotarpį patirtų ir apmokėtų išlaidų suma turi sutapti su per ataskaitinį laikotarpį pateiktuose mokėjimo prašymuose deklaruotų ir įgyvendinančiosios institucijos pripažintų tinkamomis finansuoti bei paramos gavėjo apmokėtų išlaidų suma.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
26. Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetas per Valdybą gavę iš koordinavimo institucijos tarpines projekto įgyvendinimo ataskaitas tvirtina galutinį išlaidų tinkamumą finansuoti. Jeigu nustatoma mažesnė suma, negu patvirtinta įgyvendinančios institucijos ir išmokėta Valstybės iždo departamento, tuomet atitinkamai mažinama vėlesnio mokėjimo prašymo suma arba paramos gavėjas grąžina išmokėtos sumos perviršį.
27. Išmokėtos sumos perviršis turi būti grąžinamas vadovaujantis Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų bei bendrojo finansavimo lėšų, išmokėtų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų programų ir (arba) panaudotų pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, šių lėšų registravimo, apskaitos, projektų vykdytojų skolų pripažinimo abejotinomis ir abejotinų skolų nurašymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469).
Kompensavimo su avanso mokėjimu būdas
28. Jei paramos gavėjas yra biudžetinė įstaiga arba viešasis juridinis asmuo, kuris didžiąją projekto veiklos sričių dalį įgyvendina pats, nesudarydamas rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarčių, ir ne daugiau kaip 20 procentų tinkamų finansuoti išlaidų finansuoja iš nuosavo indėlio lėšų (įnašas pinigais), gali būti taikomas kompensavimo su avanso mokėjimu būdas. Avanso dydis paramos gavėjui gali siekti iki 20 procentų paramos sumos. Avanso dydis nustatomas tokia tvarka:
28.1. paramos gavėjui, kuris iš nuosavo indėlio (partnerių, skolintų) lėšų įsipareigojo bendrai finansuoti iki 5 procentų imtinai tinkamų finansuoti projekto išlaidų (įnašas pinigais), nustatomas 20 procentų paramos sumos dydžio avansas;
28.2. paramos gavėjui, kuris iš nuosavo indėlio lėšų įsipareigojo apmokėti nuo 5,1 iki 10,0 procentų imtinai tinkamų finansuoti projekto išlaidų, nustatomas 15 procentų paramos sumos avansas;
28.3. paramos gavėjui, kuris iš nuosavo indėlio lėšų įsipareigojo apmokėti nuo 10,1 iki 15,0 procentų imtinai tinkamų finansuoti projekto išlaidų, nustatomas 10 procentų paramos sumos avansas;
29. Avansas mokamas vadovaujantis projekto įgyvendinimo sutarties nuostatomis dėl avanso mokėjimo. Kartu su avanso mokėjimo prašymu paramos gavėjas turi pateikti projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytus dokumentus ir banko garantiją arba laidavimo draudimo sutartį dėl avanso sumos, jeigu avanso suma yra didesnė nei 10 000 litų (netaikoma biudžetinėms įstaigoms). Banko garantija arba laidavimo draudimo sutartis turi galioti tol, kol už gautą avansą atsiskaitoma pateikus išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas.
31. Jeigu per 3 mėnesius nuo avanso gavimo dienos paramos gavėjas nepatiria išlaidų, jis, praėjus 3 mėnesiams, per 5 darbo dienas privalo avansą grąžinti Finansų ministerijai.
32. Gavusi paramos gavėjo mokėjimo prašymą, įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi šių taisyklių 7–18 punktais, per 45 dienas nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo dienos priima sprendimą dėl tinkamų finansuoti išlaidų sumos. Kai bendra pagal paramos gavėjo pateiktus mokėjimo prašymus kompensuota ir avansu paramos gavėjui išmokėta suma pasiekia projektui įgyvendinti skirtą paramos lėšų sumą, projekto įgyvendinimo išlaidos nebekompensuojamos. Baigęs įgyvendinti projektą, paramos gavėjas deklaruoja įgyvendinančiajai institucijai visas per laikotarpį nuo paskutinio mokėjimo prašymo patirtas ir apmokėtas tinkamas finansuoti išlaidas ir pateikia paskutinę tarpinę ir galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitas, audito ataskaitą ir auditoriaus išvadą. Jei įgyvendinančioji institucija, išanalizavusi šiuos dokumentus, nustato, kad paramos gavėjui buvo išmokėta didesnė paramos suma nei būtina projektui įgyvendinti, ji, vadovaudamasi projekto įgyvendinimo sutarties nuostatomis, pareikalauja paramos gavėjo grąžinti išmokėtos sumos perviršį.
33. Projekto išlaidas apmokant kompensavimo su avansu mokėjimo būdu, paramos gavėjas mokėjimo prašymus įgyvendinančiajai institucijai teikia projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytais periodais. Jei per projekto įgyvendinimo plane nustatytą ataskaitinį laikotarpį teikiamas daugiau nei vienas mokėjimo prašymas, paskutinis ataskaitinio laikotarpio mokėjimo prašymas turi būti teikiamas kartu su tarpine projekto įgyvendinimo ataskaita. Tarpinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje deklaruojama per ataskaitinį laikotarpį patirtų ir apmokėtų išlaidų suma turi sutapti su per ataskaitinį laikotarpį pateiktuose mokėjimo prašymuose deklaruotų ir įgyvendinančiosios institucijos pripažintų tinkamomis finansuoti bei paramos gavėjo apmokėtų išlaidų suma. Teikiamuose mokėjimo prašymuose avansas turi būti atskaitomas iš deklaruojamos projekto išlaidų sumos projekto įgyvendinimo sutartyje nustatyta tvarka.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
34. Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetas per Valdybą gavę iš koordinavimo institucijos tarpines projekto įgyvendinimo ataskaitas tvirtina galutinį išlaidų tinkamumą finansuoti. Jeigu nustatoma mažesnė suma, negu patvirtinta įgyvendinančios institucijos ir išmokėta Valstybės iždo departamento, tuomet atitinkamai koreguojama vėlesnio mokėjimo prašymo suma arba paramos gavėjas grąžina išmokėtos sumos perviršį.
35. Išmokėtos sumos perviršis turi būti grąžinamas vadovaujantis Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų bei bendrojo finansavimo lėšų, išmokėtų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų programų ir (arba) panaudotų pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, šių lėšų registravimo, apskaitos, projektų vykdytojų skolų pripažinimo abejotinomis ir abejotinų skolų nurašymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469).
Sąskaitų apmokėjimo būdas
36. Viešųjų juridinių asmenų projektams, kurių mažiau kaip 20 procentų tinkamų finansuoti išlaidų bendrai finansuojama iš paramos gavėjo nuosavų lėšų (įnašas pinigais) ir kuriems įgyvendinti paramos gavėjas sudaro darbų, paslaugų teikimo arba prekių tiekimo sutartis su rangovais, paslaugų teikėjais arba prekių tiekėjais, turi būti taikomas rangovų, prekių tiekėjų ir paslaugų teikėjų pateiktų sąskaitų apmokėjimo būdas:
36.1. paramos gavėjas turi patikrinti kiekvieną rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo pateiktą sąskaitą, jos atitiktį rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutarties sąlygoms, patikrinti ir priimti atliktus darbus, suteiktas paslaugas ar patiektas prekes (išskyrus išankstinio apmokėjimo sąskaitą) ir, pasirašęs sąskaitą, kaip tinkamą apmokėti, kartu su kitais reikalaujamais dokumentais kartu su mokėjimo prašymu pateikti ją įgyvendinančiajai institucijai šiose taisyklėse ir projekto įgyvendinimo sutartyje nustatyta tvarka;
36.2. rangovo, paslaugų teikėjo ar prekių tiekėjo pateikta sąskaita paramos gavėjui gali būti laikoma tinkamomis finansuoti išlaidomis, jei:
36.2.1. rangos, paslaugų teikimo ar prekių tiekimo sutartys yra sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102) ir Pirkimų taisyklių Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo paramos gavėjams – perkančiosioms organizacijoms pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą arba Pirkimų taisyklių Europos ekonominės erdvės finansinio mechanizmo ir Norvegijos finansinio mechanizmo paramos gavėjams, kurie nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, patvirtintų finansų ministro 2006 m. gegužės 11 d. įsakymu Nr. 1K-189 (Žin., 2006, Nr. 56-2002) (toliau vadinama – Pirkimų taisyklės), nuostatomis ir apie atliekamus pirkimus informuota Viešųjų pirkimų tarnyba prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės (jei reikia);
37. Paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai mokėjimo prašymus projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytais periodais, bet ne dažniau kaip kas mėnesį ir minimali mokėjimo prašyme nurodyta suma, taikant sąskaitų apmokėjimo būdą, yra 100 000 litų.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
38. Įgyvendinančioji institucija, vadovaudamasi šių taisyklių 7–18 punktais, per 45 dienas nuo tinkamo mokėjimo prašymo gavimo dienos patikrina mokėjimo prašyme nurodytų išlaidų tinkamumą finansuoti, pateiktos sąskaitos atitiktį šių taisyklių 36.2 punkte nustatytiems reikalavimams ir rengia bei teikia mokėjimo paraišką valstybės iždui.
39. Paramos gavėjas, gavęs paramos lėšas, per 5 darbo dienas privalo išmokėti šias lėšas rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui ir išsiųsti įgyvendinančiajai institucijai ir Valstybės iždo departamentui pranešimą apie sąskaitų apmokėjimą, pridėjęs išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijas bei nurodęs projekto įgyvendinimo sutarties ir mokėjimo prašymo, pagal kurį buvo atlikti mokėjimai, numerius.
40. Įgyvendinančioji institucija, gavusi paramos gavėjo pranešimą apie lėšų išmokėjimą rangovui, paslaugų teikėjui arba prekių tiekėjui, patikrina išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų patvirtintas kopijas bei nustatyta tvarka rengia mokėjimo paraišką Valdybai.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
41. Taikant sąskaitų apmokėjimo būdą, paramos gavėjas teikia tarpines projekto įgyvendinimo ataskaitas projekto įgyvendinimo sutartyje ir projekto įgyvendinimo plane nustatytais periodais, o tarpinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje deklaruojama per ataskaitinį laikotarpį patirtų išlaidų ir apmokėtų išlaidų suma turi sutapti su per ataskaitinį laikotarpį pateiktuose mokėjimo prašymuose deklaruotų ir įgyvendinančiosios institucijos pripažintų tinkamomis finansuoti bei paramos gavėjo apmokėtų išlaidų suma.
42. Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetas per Valdybą gavę iš koordinavimo institucijos tarpines projekto įgyvendinimo ataskaitas tvirtina galutinį išlaidų tinkamumą finansuoti. Jeigu nustatoma kitokia suma, negu patvirtinta įgyvendinančios institucijos ir išmokėta Valstybės iždo departamento, tuomet atitinkamai koreguojama vėlesnio mokėjimo prašymo suma arba paramos gavėjas grąžina išmokėtos sumos perviršį.
43. Išmokėtos sumos perviršis turi būti grąžinamas vadovaujantis Europos Sąjungos finansinės paramos, Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų bei bendrojo finansavimo lėšų, išmokėtų iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto specialiųjų programų ir (arba) panaudotų pažeidžiant teisės aktus, grąžinimo į Lietuvos Respublikos valstybės biudžetą, šių lėšų registravimo, apskaitos, projektų vykdytojų skolų pripažinimo abejotinomis ir abejotinų skolų nurašymo taisyklėmis, patvirtintomis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. gegužės 30 d. nutarimu Nr. 590 (Žin., 2005, Nr. 69-2469).
III. PROJEKTŲ IŠLAIDŲ POREIKIO PROGNOZAVIMAS
44. Įgyvendinančioji institucija teikia Valstybės iždo departamentui Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų įgyvendinimo ataskaitas:
44.1. iki kiekvieno mėnesio 25 dienos – per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti išlaidų iš valstybės biudžeto specialiosios programos lėšų, skirtų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektams įgyvendinti, ataskaitą (1 priedas);
IV. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO PRIEŽIŪRA
I. PROJEKTO ĮGYVENDINIMO SUTARTIES PAKEITIMAI
45. Jokie su Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija, EEE finansinio mechanizmo komitetu, koordinavimo institucija ir įgyvendinančiąja institucija raštu nesuderinti nukrypimai nuo planuoto projekto įgyvendinimo, didinantys projekto apimtį, keičiantys arba didinantys projekto išlaidas, pratęsiantys projekto įgyvendinimo laikotarpį ar kitaip keičiantys projektą ar projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytus paramos gavėjo įsipareigojimus, nėra leidžiami. Paramos gavėjas privalo raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją apie visus numatomus pakeitimus, susijusius su projekto įgyvendinimo sutartimi ir projekto įgyvendinimu.
451. Projekto įgyvendinimo sutartis gali būti keičiama trimis būdais:
451.1. koordinavimo institucijai, įgyvendinančiajai institucijai ir paramos gavėjui pasirašant papildomą susitarimą dėl sutarties pakeitimo (toliau – papildomas susitarimas), kuris tampa neatskiriama sutarties dalimi, iš anksto gavus Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimą;
451.2. koordinavimo institucijai, įgyvendinančiajai institucijai ir paramos gavėjui pasirašant papildomą susitarimą, kuriam nereikalingas išankstinis Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimas;
451.3. paramos gavėjui raštu informuojant įgyvendinančiąją instituciją apie projekto pakeitimus ir įgyvendinančiajai institucijai pritarus šiems pakeitimams.
Papildyta punktu:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
46. Visi projekto keitimai turi būti iš anksto suderinti su Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetu, išskyrus atvejus, kai projekto pakeitimai nedaro įtakos projekto tikslams ir rezultatams, o dėl finansinio projekto pakeitimo:
46.1. keičiami tarpinių projekto įgyvendinimo ataskaitų teikimo terminai projekto įgyvendinimo plane;
46.2. perskirstomos lėšos tarp biudžeto išlaidų kategorijų neviršijant 15 procentų kiekvienoje iš tų atitinkamų biudžeto išlaidų kategorijų paskutiniame patvirtintame projekto įgyvendinimo plane numatytos tinkamų finansuoti išlaidų sumos;
47. Nepaisant šių taisyklių 46.1–46.3 punktuose numatytų išimčių, didinant projekto administravimo išlaidas visada reikia iš anksto gauti Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimą.
48. Jei projekto pakeitimui reikalingas Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimas, projekto įgyvendinimo sutartis gali būti keičiama tik gavus Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimą.
49. Šių taisyklių 451.3 punkte nurodytas projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimo būdas taikomas, kai projekto pakeitimai neturi poveikio projekto apimčiai, tikslams ir uždaviniams, t. y. kai:
49.3. perskirstomos lėšos tarp biudžeto išlaidų kategorijų neviršijant 15 procentų kiekvienoje iš tų atitinkamų biudžeto išlaidų kategorijų paskutiniame patvirtintame projekto įgyvendinimo plane numatytos tinkamų finansuoti išlaidų sumos;
49.4. perskirstomos lėšos tarp projekto veiklos sričių neviršijant 15 procentų kiekvienoje iš tų atitinkamų veiklos sričių paskutiniame patvirtintame projekto įgyvendinimo plane numatytos tinkamų finansuoti išlaidų sumos.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
491. Paramos gavėjas turi raštu informuoti įgyvendinančiąją instituciją apie projekto pakeitimus, nustatytus šių taisyklių 49.1–49.4 punktuose. Pakeitimas įsigalioja nuo pranešimo gavimo dienos, jei įgyvendinančioji institucija per 15 darbo dienų nuo pranešimo gavimo dienos nepateikia motyvuotų prieštaravimų dėl atitinkamo projekto pakeitimo ar jo dalies. Įgyvendinančioji institucija apie šiuos sutarties pakeitimus nedelsdama informuoja koordinavimo instituciją.
Papildyta punktu:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
492. Visais kitais šių taisyklių 49 punkte nenumatytais atvejais projekto įgyvendinimo sutartis turi būti keičiama koordinavimo institucijai, įgyvendinančiajai institucijai ir paramos gavėjui pasirašant papildomą susitarimą.
Papildyta punktu:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
50. Atsiradus aplinkybėms, dėl kurių reikia keisti projekto įgyvendinimo sutartį pasirašant papildomą susitarimą, paramos gavėjas privalo raštu pateikti įgyvendinančiajai institucijai prašymą pakeisti projekto įgyvendinimo sutartį ir kartu su prašymu pateikti visus įrodymus, pagrindžiančius prašymą. Jeigu paramos gavėjui neaišku, ar keičiant tam tikrus projekto įsipareigojimus ir paramos gavimo sąlygas būtina pakeisti projekto įgyvendinimo sutartį, jis raštu kreipiasi į įgyvendinančiąją instituciją, kuri per 10 darbo dienų pateikia paramos gavėjui paaiškinimą.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
51. Įgyvendinančioji institucija, gavusi paramos gavėjo prašymą pakeisti projekto įgyvendinimo sutartį pasirašant papildomą susitarimą, įvertina prašymo aplinkybes ir ne vėliau kaip per 15 darbo dienų pateikia pasiūlymą koordinavimo institucijai kartu su išvada dėl galimo projekto įgyvendinimo sutarties keitimo:
51.2. kreiptis į Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministeriją ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetą dėl pritarimo projekto pakeitimui;
51.4. patenkinti paramos gavėjo prašymą su tam tikromis sąlygomis ir nuspręsti, kaip turi būti keičiama projekto įgyvendinimo sutartis.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
52. Jei įgyvendinančioji institucija nusprendžia siūlyti patenkinti paramos gavėjo prašymą pakeisti projekto įgyvendinimo sutartį arba patenkinti su tam tikromis sąlygomis, ji pateikia koordinavimo institucijai projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimo projektą.
53. Įgyvendinančioji institucija, gavusi ir užregistravusi koordinavimo institucijos sprendimą patenkinti paramos gavėjo prašymą arba patenkinti paramos gavėjo prašymą su tam tikromis sąlygomis, nedelsdama informuoja paramos gavėją ir prie rašto paramos gavėjui prideda koordinavimo institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens ir įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pasirašytą papildomą susitarimą. Rašte įgyvendinančioji institucija nurodo terminą, per kurį paramos gavėjas turi pasirašyti papildomą susitarimą ir grąžinti jį įgyvendinančiajai institucijai. Jeigu paramos gavėjas per įgyvendinančiosios institucijos nurodytą terminą neatsiunčia pasirašyto papildomo susitarimo, laikoma, kad jis nesutiko su pasiūlytu projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimu.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
54. Įgyvendinančioji institucija, gavusi ir užregistravusi koordinavimo institucijos sprendimą atmesti paramos gavėjo prašymą, nedelsdama raštu apie tai informuoja paramos gavėją ir rašte išdėsto atmetimo motyvus.
55. Įgyvendinančioji institucija, gavusi ir užregistravusi koordinavimo institucijos sprendimą kreiptis į Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministeriją ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetą dėl pritarimo projekto pakeitimui, nedelsdama apie tai raštu informuoja paramos gavėją. Įgyvendinančioji institucija, gavus informaciją iš koordinavimo institucijos dėl Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto pritarimo projekto pakeitimui, nedelsdama informuoja paramos gavėją ir prie rašto paramos gavėjui prideda koordinavimo institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens ir įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba jo įgalioto asmens pasirašytą papildomą susitarimą. Rašte įgyvendinančioji institucija nurodo terminą, per kurį paramos gavėjas turi pasirašyti papildomą susitarimą ir grąžinti jį įgyvendinančiajai institucijai. Jeigu paramos gavėjas per įgyvendinančiosios institucijos nurodytą terminą neatsiunčia pasirašyto papildomo susitarimo, laikoma, kad jis nesutiko su pasiūlytu projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimu.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
551. Įgyvendinančioji ir (ar) koordinavimo institucija taip pat gali inicijuoti projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimą, pateikdamos pasiūlymą šią sutartį pasirašiusioms šalims.
Papildyta punktu:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
II. PROJEKTŲ PATIKRA VIETOJE
56. Įgyvendinančioji institucija privalo atlikti kiekvieno projekto patikrą projekto įgyvendinimo vietoje mažiausia vieną kartą per projekto įgyvendinimo laikotarpį. Kol įgyvendinančioji institucija neatliko projekto patikros vietoje, paramos gavėjui negali būti išmokėta galutinė paramos suma.
57. Įgyvendinančioji institucija patikroms vietose atlikti parengia ir patvirtina patikrų vietoje atlikimo vidaus procedūrą, kurioje nustato: standartinio patikros vietoje lapo formą, metinio patikrų vietos plano tvirtinimo ir kitą patikrų vietoje atlikimo tvarką. Patikros vietoje tikslas ir tikrinimo elementai turi būti apibrėžti patikros vietoje lape. Įgyvendinančioji institucija gali tikrinti paramos gavėjo (ir/arba) partnerio) ūkinę veiklą tik tiek, kiek ji yra susijusi su tikrinamo projekto įgyvendinimu.
58. Įgyvendinančioji institucija atlieka planines ir neplanuotas patikras vietose:
58.1. planines patikras vietose įgyvendinančioji institucija atlieka pagal metinį patikrų vietose planą. Esant poreikiui metinis patikrų vietose planas gali būti keičiamas. Metinį patikrų vietose planą ir jo pakeitimus, suderintus su koordinavimo institucija, tvirtina įgyvendinančioji institucija;
59. Patikrą vietoje atlieka ne mažiau kaip du įgyvendinančiosios institucijos atstovai. Atliekant patikrą vietoje gali dalyvauti koordinavimo institucijos atstovai.
60. Patikrą vietoje atlikti paskirti įgyvendinančiosios institucijos atstovai prieš tai privalo išanalizuoti turimą informaciją apie planuojamą patikrinti projektą.
61. Įgyvendinančioji institucija turi apie patikrą vietoje raštu (faksu arba registruotu laišku) informuoti paramos gavėją likus ne mažiau kaip 3 darbo dienoms iki patikros vietoje atlikimo. Siunčiamame rašte įgyvendinančioji institucija nurodo:
61.2. patikrą vietoje atliksiančių įgyvendinančiosios institucijos ir (arba) koordinavimo institucijos atstovų vardus, pavardes ir duomenis ryšiams palaikyti;
61.4. paramos gavėjo (ar projekto partnerio) atstovus, kurie turėtų dalyvauti patikros atlikimo metu;
62. Jei išankstinis paramos gavėjo informavimas apie planuojamą patikrą vietoje gali turėti neigiamos įtakos patikros vietoje rezultatams, įgyvendinančioji institucija patikrą vietoje gali atlikti prieš tai iš anksto neinformavusi paramos gavėjo.
63. Atlikęs patikrą vietoje, įgyvendinančiosios institucijos darbuotojas pildo patikros vietoje lapą.
64. Patikros vietoje metu tikrinama, ar:
64.1. paramos gavėjo įgyvendinančiajai institucijai pateiktuose mokėjimo prašymuose ir projekto įgyvendinimo ataskaitose nurodyta informacija yra teisinga;
64.2. paramos gavėjo kartu su mokėjimo prašymais teiktos išlaidų pagrindimo ir išlaidų apmokėjimo įrodymo dokumentų kopijos atitinka šių dokumentų originalus;
64.3. atlikti darbai, suteiktos paslaugos ir įsigytos prekės, už kurias paramos gavėjas atsiskaitė įgyvendinančiajai institucijai;
65. Patikros vietoje metu nustačiusi neesminių neatitikimų, kurie nepažeidžia projekto įgyvendinimo sutarties ir gali būti ištaisyti paramos gavėjo, įgyvendinančioji institucija suformuluoja reikalavimus paramos gavėjui ir nustato terminą, per kurį šie reikalavimai turi būti įvykdyti. Apie reikalavimus ir jų įvykdymo terminus įgyvendinančioji institucija raštu informuoja paramos gavėją ir koordinavimo instituciją. Apie reikalavimų įvykdymą paramos gavėjas turi raštu pranešti įgyvendinančiajai institucijai.
66. Nustačiusi arba gavusi informacijos apie paramos projektui naudojimo pažeidimus, įgyvendinančioji institucija:
66.3. nustačiusi, kad esama pažeidimų, priima sprendimą dėl projekto finansavimo sustabdymo ir nustato terminą šiems pažeidimams pašalinti;
66.4. teikia koordinavimo institucijai pasiūlymą dėl projekto finansavimo nutraukimo, jeigu šių pažeidimų paramos gavėjas nepašalina per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą;
67. Jei įgyvendinančioji institucija, atlikusi patikrą vietoje, įtaria, kad paramos gavėjo pažeidimai gali turėti nusikalstamos veikos požymių, apie tai per 5 darbo dienas informuoja Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos.
68. Įgyvendinančioji institucija, atlikusi patikrą vietoje, privalo paramos gavėją supažindinti su patikros vietoje lapu ir paprašyti, kad paramos gavėjas pasirašytų ant patikros vietoje lapo. Jei paramos gavėjas nesutinka su patikros vietoje išvadomis ir nepasirašo ant patikros vietoje lapo, apie tai pažymima patikros vietoje lape. Tokiu atveju apie atliktą patikrą vietoje įgyvendinančioji institucija informuoja koordinavimo instituciją. Koordinavimo institucija atlieka papildomą patikrą vietoje ir priima sprendimą dėl tolesnio projekto finansavimo.
III. PROJEKTŲ ĮGYVENDINIMO ATASKAITOS
69. Paramos gavėjas privalo teikti įgyvendinančiajai institucijai tarpines ir galutines projektų įgyvendinimo ataskaitas pagal Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komiteto nustatytą formą.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
70. Tarpinės projekto įgyvendinimo ataskaitos teikiamos įgyvendinančiajai institucijai projekto įgyvendinimo plane nustatytais periodais, bet ne vėliau kaip per 30 dienų pasibaigus ataskaitiniam projekto įgyvendinimo laikotarpiui.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
71. Tarpinėse projekto įgyvendinimo ataskaitose paramos gavėjas pateikia informaciją apie:
71.3. projekto rodiklius, t. y. projekto tikslus ir pasiektus rezultatus per ataskaitinį laikotarpį;
71.4. išlaidas, patirtas ir paramos gavėjo apmokėtas per ataskaitinį laikotarpį;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
72. Jei projekto įgyvendinimo eiga ir (arba) patirtos išlaidos skiriasi nuo planuotos projekto eigos ar planuojamų išlaidų, numatytų projekto įgyvendinimo plane, paramos gavėjas turi tai tinkamai paaiškinti tarpinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje.
73. Paramos gavėjas kartu su tarpinėmis projekto įgyvendinimo ataskaitomis pateikia projekto įgyvendinimą pagrindžiančius dokumentus (pavyzdžiui, publikacijas, seminarų dalyvių sąrašus, brėžinius, statinių nuotraukas ir kitus dokumentus), informaciją apie įvykdytų pirkimų rezultatus (pasirašytas sutartis), projekto viešinimo priemonių dokumentus.
74. Įgyvendinančioji institucija, gavusi tarpinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, ją išnagrinėja per 45 darbo dienas ir nustato, ar projektas vykdomas laikantis projekto įgyvendinimo sutarties sąlygų, taip pat ar:
74.1. paramos gavėjas pateikė tarpinę projekto įgyvendinimo ataskaitą laiku ir įvykdė kitus ataskaitos pateikimo reikalavimus (įskaitant priedus ir dokumentus);
74.3. per ataskaitinį laikotarpį pasiekti rezultatai sutampa su paramos gavėjo įsipareigojimais ir jie leidžia tikėtis, kad, įgyvendinus projektą, bus pasiekti visi numatyti projekto tikslai;
74.4. projektas įgyvendinamas laikantis pirkimų, viešinimo priemonių ir kitų projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų reikalavimų;
74.5. patirtos išlaidos yra tinkamos finansuoti ir sutampa su per ataskaitinį laikotarpį pateiktuose mokėjimo prašymuose deklaruotų išlaidų suma.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
75. Patikrinusi ir įvertinusi tarpinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, įgyvendinančioji institucija gali:
75.1. patvirtinti tarpinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje deklaruotų išlaidų tinkamumą finansuoti ir teikti ją koordinavimo institucijai tvirtinti;
75.2. paramos gavėjo paprašyti papildomos informacijos ir nustatyti terminą, per kurį jis turi pateikti šią informaciją ir (arba) nuspręsti atlikti projekto patikrą vietoje;
76. Koordinavimo institucijai patvirtinus tarpinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, įgyvendinančioji institucija rengia mokėjimo paraišką Valdybai ir mokėjimo paraišką valstybės iždui (jei reikia).
77. Jeigu paramos gavėjas laiku nepateikia tarpinės projekto įgyvendinimo ataskaitos, įgyvendinančioji institucija turi raštu apie tai priminti paramos gavėjui ir nustatyti terminą, per kurį tarpinė projekto įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta.
78. Jeigu paramos gavėjas tarpinės projekto įgyvendinimo ataskaitos nepateikia per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą arba įgyvendinančioji institucija ją atmeta 3 kartus, įgyvendinančioji institucija gali inicijuoti paramos projektui sustabdymą, projekto įgyvendinimo sutarties nutraukimą ir (arba) suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą.
79. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
80. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
81. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
82. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
83. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
84. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
85. Neteko galios nuo 2008-04-18
Punkto naikinimas:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin. 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
86. Paramos gavėjas teikia įgyvendinančiajai institucijai galutines projekto įgyvendinimo ataskaitas ne vėliau kaip per 30 dienų po projekto įgyvendinimo pabaigos. Galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita teikiama kartu su paskutine tarpine projekto įgyvendinimo ataskaita, audito ataskaita ir auditoriaus išvada.
87. Galutinėje projekto įgyvendinimo ataskaitoje paramos gavėjas pateikia informaciją apie:
87.1. projekto įvykdymą, t. y. ar projektas buvo įgyvendintas pagal projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytas sąlygas;
87.4. projekto įgyvendinimo metu įgytą patirtį ir rekomendacijas, kokių tolesnių veiksmų reikėtų imtis;
88. Įgyvendinančioji institucija, gavusi galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, ją išnagrinėja per 45 darbo dienas ir nustato, ar projektas įvykdytas laikantis projekto įgyvendinimo sutarties sąlygų, taip pat ar:
88.1. paramos gavėjas pateikė galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą laiku ir įvykdė kitus ataskaitos pateikimo reikalavimus (įskaitant priedus ir dokumentus);
88.3. patirtos išlaidos yra tinkamos finansuoti ir sutampa su iki galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos pateiktuose mokėjimo prašymuose ir tarpinėse projekto įgyvendinimo ataskaitose deklaruotų išlaidų suma.
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
89. Patikrinusi ir įvertinusi galutinę projekto įgyvendinimo ataskaitą, įgyvendinančioji institucija gali:
89.1. ją patvirtinti, teikti koordinavimo institucijai, Valstybės iždo departamentui ir parengti galutinę mokėjimo paraišką Valdybai;
89.2. paprašyti paramos gavėjo papildomos informacijos ir nustatyti terminą, per kurį jis turi pateikti šią informaciją ir (arba) nuspręsti atlikti projekto patikrą vietoje;
90. Jeigu paramos gavėjas laiku nepateikia galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos, įgyvendinančioji institucija turi raštu apie tai priminti paramos gavėjui ir nustatyti terminą, per kurį galutinė projekto įgyvendinimo ataskaita turi būti pateikta.
91. Jeigu paramos gavėjas galutinės projekto įgyvendinimo ataskaitos laiku nepateikia ir po priminimo arba įgyvendinančioji institucija ją atmeta 3 kartus, įgyvendinančioji institucija gali inicijuoti paramos jam sustabdymą, projekto įgyvendinimo sutarties nutraukimą ir (arba) suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą.
V. NETINKAMAI ĮGYVENDINTI PROJEKTAI
93. Įgyvendinančioji institucija turi teisę sustabdyti paramos teikimą, inicijuoti paramos teikimo nutraukimą ir teikti koordinavimo institucijai pasiūlymą dėl projekto finansavimo nutraukimo ir (arba) jos dalies grąžinimo, kai paramos gavėjas:
93.1. nepateikė tarpinės projekto įgyvendinimo ataskaitos per įgyvendinančiosios institucijos nustatytą terminą arba įgyvendinančioji institucija ją atmetė 3 kartus;
93.2. prašydamas išmokėti paramos lėšas arba vykdydamas projekto įgyvendinimo sutartį pateikė neteisingą informaciją arba nuslėpė informaciją, turinčią reikšmės tinkamai projekto įgyvendinimo sutarties vykdymo kontrolei;
93.3. vykdydamas projektą, pažeidė Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus, kiek jie yra susiję su projekto įgyvendinimu;
93.4. nustojo vykdyti projektą, nukrypo nuo patvirtintų projekto biudžeto išlaidų kategorijų sumų daugiau kaip 15 procentų ir tikėtina, kad negalės pasiekti projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytų projekto uždavinių ir tikslų;
93.5. anksčiau nei per projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytą laikotarpį nuo projekto įgyvendinimo pabaigos pakeitė remiamos veiklos pobūdį;
93.6. anksčiau nei per projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytą laikotarpį nuo projekto įgyvendinimo pabaigos perleido, pardavė arba kitaip pakeitė iš paramos lėšų įsigyto turto nuosavybės pobūdį (tokiu atveju turi būti grąžinama paramos suma, lygi pirminės investicijos iš paramos lėšų likutinei vertei, atsižvelgiant į atitinkamos rūšies parduoto turto naudojimo laiką ir taikomas turto nusidėvėjimo normas);
93.7. nesuderinęs su Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerija ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetu, koordinavimo ir įgyvendinančiąja institucijomis, perleido tretiesiems asmenims savo įsipareigojimus arba teises, nustatytas projekto įgyvendinimo sutartyje;
93.8. nevykdė projekto įgyvendinimo sutarties sąlygų, susijusių su turto draudimu, pranešimu apie draudžiamuosius įvykius bei gautinas draudimo išmokas;
93.9. nesudarė sąlygų ar neleido Norvegijos užsienio reikalų ministerijos, Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos, EEE finansinio mechanizmo komiteto, Europos laisvosios prekybos asociacijos Auditorių valdybos, Valstybės kontrolės, EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos, koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijų įgaliotiems asmenims apžiūrėti vietoje ir (arba) patikrinti, kaip vykdomas projektas ir (arba) kaip vykdoma veikla po projekto įgyvendinimo pabaigos;
93.11. pažeidė norminiuose teisės aktuose ir projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytą dokumentų saugojimo tvarką;
93.12. nepradėjo vykdyti projekto per projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytą terminą arba iš viso nevykdė projekto;
94. Įgyvendinančioji institucija, nustačiusi ir (arba) gavusi informacijos, jog esama šių taisyklių 93 punkte išvardytų pažeidimų, per 10 darbo dienų nuo tokios informacijos gavimo atlieka papildomą paramos gavėjo pateiktų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą vietoje.
95. Įgyvendinančioji institucija, atlikusi papildomą paramos gavėjo pateiktų dokumentų patikrinimą ir (arba) patikrą vietoje ir nustačiusi tam tikrų pažeidimų, paramos gavėjui nustato terminą (ne ilgesnį kaip 10 darbo dienų), per kurį tie pažeidimai turi būti ištaisyti, sustabdo atitinkamo paramos gavėjo mokėjimo prašymo vertinimą (jei mokėjimo prašymas yra pateiktas) ir nedelsdama informuoja koordinavimo instituciją apie tokius pažeidimus.
96. Jei paramos gavėjas per nustatytą terminą nepašalina aptiktų pažeidimų, įgyvendinančioji institucija siūlo koordinavimo institucijai nutraukti paramos teikimą. Apie rastus ir nepašalintus pažeidimus įgyvendinančioji institucija taip pat per 5 darbo dienas informuoja Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybą prie Vidaus reikalų ministerijos.
97. Koordinavimo institucija išnagrinėja įgyvendinančiosios institucijos pasiūlymą nutraukti projekto finansavimą arba suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą ir informuoja apie tai Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministeriją ir (arba) EEE finansinio mechanizmo komitetą per EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybą ir EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų priežiūros komitetą.
98. Koordinavimo institucija, gavusi įgyvendinančiosios institucijos pasiūlymą nutraukti projekto finansavimą arba suteiktos paramos arba jos dalies grąžinimą, paprašo paramos gavėjo pateikti motyvuotus paaiškinimus, papildomą informaciją ir dokumentus.
99. Koordinavimo institucija, atsižvelgdama į Norvegijos Karalystės užsienio reikalų ministerijos, EEE finansinio mechanizmo komiteto ir EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų priežiūros komiteto išvadas ir paramos gavėjo pateiktus motyvuotus paaiškinimus, papildomą informaciją ir dokumentus, priima sprendimą:
99.2. nutraukti paramos teikimą, nutraukti projekto įgyvendinimo sutartį ir pareikalauti grąžinti sumokėtas lėšas arba išmokėtą jų dalį;
100. Koordinavimo institucija, priimdama sprendimą dėl netinkamai įgyvendinamų projektų, atsižvelgia į tai, ar projektas įgyvendinamas netinkamai dėl paramos gavėjo kaltės bei aplaidumo ar dėl objektyvių aplinkybių, kurių neįmanoma buvo numatyti teikiant projekto paraišką.
101. Įgyvendinančioji institucija, gavusi koordinavimo institucijos sprendimą nutraukti projekto finansavimą, imasi priemonių, kad teisės aktų nustatyta tvarka būtų susigrąžinta išmokėta parama projektui.
102. Paramos gavėjas, gavęs sprendimą dėl paramos teikimo sustabdymo arba projekto įgyvendinimo sutarties nutraukimo ir paramos lėšų gražinimo, privalo per sprendime nustatytą terminą įvykdyti sprendime išvardytus reikalavimus ir apie jų įvykdymą raštu informuoti įgyvendinančiąją ir koordinavimo institucijas. Šis terminas negali būti trumpesnis nei 10 darbo dienų, jei paramos teikimas sustabdomas, ir 1 mėnuo, – jei reikalaujama grąžinti išmokėtas lėšas.
103. Paramos teikimą koordinavimo institucija gali atnaujinti tik paramos gavėjui pašalinus pažeidimus.
104. Gavusi iš Finansinių nusikaltimų tyrimo tarnybos prie Vidaus reikalų ministerijos pranešimą, kad atliekamas įgyvendinamo projekto ikiteisminis tyrimas, įgyvendinančioji institucija turi nedelsdama apie tai informuoti koordinavimo instituciją, atlikti patikrą vietoje ir prireikus inicijuoti paramos teikimo sustabdymą.
VI. DOKUMENTŲ SAUGOJIMAS IR PRIEINAMUMAS
105. Koordinavimo ir įgyvendinančioji institucijos bei paramos gavėjas visų su EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansiniu mechanizmo įgyvendinimu susijusių dokumentų saugojimą organizuoja vadovaudamiesi Bendrųjų dokumentų saugojimo terminų rodykle, patvirtinta Archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 1997 m. rugpjūčio 15 d. įsakymu Nr. 38 (Žin., 1997, Nr. 78-2006), bet ne trumpiau kaip 10 metų nuo projekto pabaigos.
106. Norvegijos užsienio reikalų ministerijos, Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos, EEE finansinio mechanizmo komiteto, Europos laisvosios prekybos asociacijos Auditorių valdybos, Valstybės kontrolės, EEE ir Norvegijos finansinių mechanizmų valdybos, koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijų įgalioti asmenys turi teisę audituoti ir kontroliuoti, kaip yra vykdomas projektas, taip pat turi teisę audituoti ir kontroliuoti paramos gavėjo finansinę ar ūkinę veiklą, kiek ji susijusi su projektu, visas kitas aplinkybes, susijusias su projektu bei projekto įgyvendinimo sutartimi, projekto vykdymo laikotarpiu ir projekto įgyvendinimo sutartyje nustatytą laikotarpį po projekto įgyvendinimo pabaigos.
107. Koordinavimo ir įgyvendinančioji institucijos bei paramos gavėjas privalo užtikrinti su EEE finansinio mechanizmo ir (arba) Norvegijos finansiniu mechanizmo įgyvendinimu susijusių dokumentų saugumą ir prieinamumą koordinavimo ir įgyvendinančiosios institucijos, Valstybės kontrolės, Valdybos, Norvegijos užsienio reikalų ministerijos, Norvegijos generalinio auditoriaus tarnybos, EEE finansinio mechanizmo komiteto ir Europos laisvosios prekybos asociacijos Auditorių valdybos atstovams.
108. Paramos gavėjas privalo saugoti:
108.1. projekto įgyvendinimo sutarties ir visų projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimų originalus;
108.2. tarpinių ir galutinių projekto įgyvendinimo ataskaitų ir jų priedų kopijas ir kitus susijusius dokumentus;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
109. Įgyvendinančioji institucija privalo saugoti visus su projekto įgyvendinimu susijusius dokumentus, susegtus į bylas pagal kiekvieną patvirtintą projektą bylą, kurioje saugomi:
109.3. prašymų pakeisti projekto įgyvendinimo sutartį ir sprendimų dėl projekto įgyvendinimo sutarties pakeitimo dokumentų originalus arba kopijas ir kitus susijusius dokumentus;
109.7. lėšų išmokėjimą projektų vykdytojams ir rangovams, prekių tiekėjams ar paslaugų teikėjams pateisinančių dokumentų kopijas;
109.8. tarpinių ir galutinių projekto įgyvendinimo ataskaitų ir jų priedų originalus ir kitus susijusius dokumentus;
Punkto pakeitimai:
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
Projektų, finansuojamų pagal Europos
ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir
(arba) Norvegijos finansinį mechanizmą,
administravimo ir finansavimo taisyklių
1 priedas
(Per ateinančius tris mėnesius planuojamų patirti išlaidų iš valstybės biudžeto specialiosios programos lėšų, skirtų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektams įgyvendinti, ataskaitos formos pavyzdys)
VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra
--------------------------------------------------------------------------------------
(Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
PER ATEINANČIUS TRIS <MĖNESIŲ PAVADINIMAI> MĖNESIUS PLANUOJAMŲ PATIRTI IŠLAIDŲ IŠ VALSTYBĖS BIUDŽETO SPECIALIOSIOS PROGRAMOS LĖŠŲ, SKIRTŲ EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS IR NORVEGIJOS FINANSINIŲ MECHANIZMŲ PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI, ATASKAITA
______________ Nr. _________________
(Data)
____________________
(Sudarymo vieta)
tūkst. litų
Priemonės pavadinimas |
Planuojama išlaidų N-N+2 mėnesiais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Europos ekonominės erdvės finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų N-N+2 mėnesiais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Norvegijos finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų N-N+2 mėnesiais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos bendroj o finansavimo lėšų |
|||||||||
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso: |
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso: |
N mėnuo |
N+1 mėnuo |
N+2 mėnuo |
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
__________________________________________ _________________ ______________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba (Parašas) (Vardas, pavardė)
jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas
__________________________________________ _________________ ______________
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas, pavardė)
_________________
Projektų, finansuojamų pagal Europos
ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir
(arba) Norvegijos finansinį mechanizmą,
administravimo ir finansavimo taisyklių
2 priedas
(Planuojamų išlaidų, skirtų Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių mechanizmų projektams įgyvendinti einamaisiais ir pirmais ateinančiais metais, ataskaitos formos pavyzdys)
VšĮ Centrinė projektų valdymo agentūra
----------------------------------------------------------------------------------
(Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
PLANUOJAMŲ IŠLAIDŲ, SKIRTŲ EUROPOS EKONOMINĖS ERDVĖS IR NORVEGIJOS FINANSINIŲ MECHANIZMŲ PROJEKTAMS ĮGYVENDINTI EINAMAISIAIS IR PIRMAIS ATEINANČIAIS METAIS, ATASKAITA
______________ Nr. _________________
(Data)
____________________
(Sudarymo vieta)
tūkst. litų
Priemonės pavadinimas |
Planuojama išlaidų 200 metais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Europos ekonominės erdvės finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų 200_+l metais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Europos ekonominės erdvės finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų 200 metais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Norvegijos finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų 200_+l metais iš Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos Norvegijos finansinės paramos lėšų |
Planuojama išlaidų 200_ metais iš valstybės biudžeto Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos bendrojo finansavimo lėšų |
Planuojama išlaidų 200_+1 metais iš valstybės biudžeto Europos ekonominės erdvės ir Norvegijos finansinių priemonių programos bendrojo finansavimo lėšų |
||||||||||||
I ketvirtis |
II ketvirtis |
III ketvirtis |
IV ketvirtis |
iš viso: |
I ketvirtis |
II ketvirtis |
III ketvirtis |
IV ketvirtis |
iš viso: |
I ketvirtis |
II ketvirtis |
III ketvirtis |
IV ketvirtis |
iš viso: |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6=2+3+4+5 |
7 |
|
|
|
|
|
|
8 |
9 |
10 |
11 |
12=8+9+10+11 |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Iš viso: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PASTABA. Už praėjusius laikotarpius įrašomos faktinės išlaidos.
__________________________________________ _________________ ______________
(Įgyvendinančiosios institucijos vadovo arba (Parašas) (Vardas, pavardė)
jo įgalioto asmens pareigų pavadinimas
__________________________________________ _________________ ______________
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas, pavardė)
______________
Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisyklių
3 priedas
(Mokėjimo paraiškos valstybės iždui formos pavyzdys)
____________VIEŠOJI ĮSTAIGA CENTRINĖ PROJEKTŲ VALDYMO AGENTŪRA_________
(Įgyvendinančiosios institucijos pavadinimas)
__________į. k.126125624, S. Konarskio g. 13, LT-03109 Vilnius, tel. Nr. (8-5) 251 4400, faks. Nr. (8-5) 251 4401, el. pašto adresas: info@cpva.lt_____________
(Įgyvendinančiosios institucijos kodas, adresas, tel. Nr., faks. Nr. , el. pašto adresas)
MOKĖJIMO PARAIŠKA
___________ Nr. ______________________
(Data) (Mokėjimo paraiškos Nr.)
Specialiosios programos kodas: |
|
|
<Specialiosios programos pavadinimas>
Eil. Nr. |
Funkcinė klasifikacija |
Ekonominė klasifikacija |
Lėšų gavėjo kodas |
Lėšų gavėjo pavadinimas |
Lėšų gavėjo adresas |
Lėšų gavėjo banko kodas |
Lėšų gavėjo banko sąskaitos Nr. |
Mokėjimo dokumentas |
Mokėjimo suma, Lt |
Mokėjimo terminas |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Suma iš viso: |
0,00 |
|
<Vadovas ar kitas įgaliotasis atstovas> ________________ ___________________
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A.V.
<Finansų valdymo skyriaus viršininkas ar kitas įgaliotas asmuo> ________________ ___________________
(Pareigų pavadinimas) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
_________________
Papildyta priedu:
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-021, 2008-01-16, Žin., 2008, Nr. 9-315 (2008-01-22), i. k. 1082050ISAK001K-021
Dėl finansų ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. 1K-239 "Dėl Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo
2.
Lietuvos Respublikos finansų ministerija, Įsakymas
Nr. 1K-137, 2008-04-15, Žin., 2008, Nr. 44-1655 (2008-04-17), i. k. 1082050ISAK001K-137
Dėl finansų ministro 2006 m. birželio 28 d. įsakymo Nr. 1K-239 "Dėl Projektų, finansuojamų pagal Europos ekonominės erdvės finansinį mechanizmą ir (arba) Norvegijos finansinį mechanizmą, administravimo ir finansavimo taisyklių patvirtinimo" pakeitimo