Suvestinė redakcija nuo 2014-09-11 iki 2016-04-04

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2012, Nr. 1-51, i. k. 111225CISAK0T1-1044

 

Nauja redakcija nuo 2014-09-11:

Nr. T1-1239, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-10, i. k. 2014-12067

 

VALSTYBINĖS AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

DIREKTORIUS

 

ĮSAKYMAS

DĖL ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO PROTOKOLO ir nutarimo administracinio teisės pažeidimo byloje PILDYMO TAISYKLIŲ, ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO PROTOKOLO formos ir nutarimo administracinio teisės pažeidimo byloje formos PATVIRTINIMO IR ĮGALIOJIMŲ SURAŠYTI ADMINISTRACINIŲ TEISĖS PAŽEIDIMŲ PROTOKOLUS SUTEIKIMO 

 

2011 m. gruodžio 15 d. Nr. T1-1044

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodeksu ir Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymu:

1. S u t e i k i u įgaliojimus Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos valstybės tarnautojams, surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus už Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo 7 ir 17 straipsniuose nurodytus pažeidimus (toliau – Euro įvedimo įstatymas) ir už Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekse nurodytus pažeidimus (toliau ATPK):

1.1. už ATPK 431 straipsnyje nurodytus pažeidimus – Medicinos prietaisų rinkos priežiūros skyriaus, Medicinos technologijų skyriaus, Įstaigų vertinimo skyriaus, Specialistų licencijavimo skyriaus, Pacientų teisių priežiūros skyriaus, Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams;

1.2. už ATPK 432 ir 433 straipsniuose nurodytus pažeidimus – Įstaigų vertinimo skyriaus, Specialistų licencijavimo skyriaus, Pacientų teisių priežiūros skyriaus, Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams;

1.3. už ATPK 434 straipsnyje nurodytus pažeidimus – Specialistų licencijavimo skyriaus, Pacientų teisių priežiūros skyriaus, Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams;

1.4. už ATPK 4310 straipsnyje nurodytus pažeidimus – Medicinos prietaisų rinkos priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams;

1.5. už ATPK 4313 straipsnyje nurodytus pažeidimus – Medicinos prietaisų rinkos priežiūros skyriaus, Medicinos technologijų skyriaus, Įstaigų vertinimo skyriaus, Specialistų licencijavimo skyriaus, Pacientų teisių priežiūros skyriaus, Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams;

1.6. už Euro įvedimo įstatymo 7 ir 17 straipsniuose nurodytus pažeidimus – Medicinos prietaisų rinkos priežiūros skyriaus, Įstaigų vertinimo skyriaus, Sveikatos priežiūros paslaugų kokybės priežiūros skyriaus valstybės tarnautojams.

2. Tvirtinu pridedamas:

2.1. Administracinio teisės pažeidimo protokolo ir nutarimo administracinio teisės pažeidimo byloje pildymo taisykles;

2.2. Administracinio teisės pažeidimo protokolo formą;

2.3. Nutarimo administracinio teisės pažeidimo byloje formą.

 

 

 

 

Direktorius                                                                                      Juozas Galdikas


 

PATVIRTINTA

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gruodžio 15  d. įsakymu Nr. T1-1044

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2014 m. rugsėjo 4 d. įsakymo Nr. T1- 1239 redakcija)

 

 

ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO PROTOKOLO ir nutarimo administracinėje byloje pildYMO TAISYKLĖS 

 

I skyrius

BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Administracinio teisės pažeidimo protokolo ir nutarimo administracinėje byloje pildymo taisyklės (toliau – Taisyklės) nustato administracinio teisės pažeidimo protokolo (toliau – Protokolas) pildymo tvarką, administracinio teisės pažeidimo dėl Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo (toliau – Euro įvedimo įstatymas) nuostatų pažeidimo bylos nagrinėjimo tvarką, nutarimo administracinio teisės pažeidimo byloje pildymo tvarką.

2. Šiomis Taisyklėmis vadovaujasi Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – Tarnyba) valstybės tarnautojai, įgalioti surašyti protokolą už Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 431, 432, 433, 434, 4310 ir 4313 straipsniuose nurodytus administracinius teisės pažeidimus ir už Euro įvedimo įstatymo 7 ir 17 straipsniuose nurodytus pažeidimus, taip pat Tarnybos direktoriaus įsakymu sudaryta Komisija, įgaliota nagrinėti administracinių teisės pažeidimų bylas.

3. Taisyklėse vartojamos sąvokos atitinka sąvokas, vartojamas ATPK ir Euro įvedimo įstatyme.

 

II SKYRIUS

ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO PROTOKOLO PILDYMO TVARKA

 

PIRMASIS SKIRSNIS

BENDRIEJI ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO PROTOKOLO PILDYMO REIKALAVIMAI

 

4. Protokolas pildomas aiškiai ir įskaitomai. Protokole trinti draudžiama. Išimtiniais atvejais galima išbraukti norimą taisyti žodį, šalia jo parašyti reikiamą žodį, pažymėti „Taisymu tikėti“ ir patvirtinti pareigūno bei asmens, traukiamo administracinėn atsakomybėn, parašais. Jei asmuo, traukiamas administracinėn atsakomybėn, nesutinka pasirašyti prie žymos „Taisymu tikėti“, pareigūnas Protokolą kryžmai perbraukia, įrašo žodį „SUGADINTAS“ ir pasirašo.

5. Protokolo lapai turi būti numeruoti. Numeruojamas antras ir tolesni lapai. Lapai numeruojami viršutinės paraštės viduryje arabiškais skaitmenimis be taškų ir brūkšnelių.

 

6. Administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui draudžiama duoti pasirašyti neužpildytą ar nevisiškai užpildytą Protokolą. Šiam asmeniui pasirašius, draudžiama protokolą taisyti, braukyti ar daryti kitokius pataisymus.

7. Protokolą sudaro įžanginė, dėstomoji, administracinio nurodymo ir baigiamoji dalys.

 

 

ANTRASIS SKIRSNIS

PROTOKOLO ĮŽANGINĖS DALIES PILDYMAS

 

8. Įžanginėje protokolo dalyje turi būti nurodoma:

8.1. protokolo numeris, surašymo data, laikas ir vieta;

8.2. asmens, surašiusio administracinio teisės pažeidimo protokolą, pareigos, vardas ir pavardė;

8.3. administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens duomenys:

8.3.1. vardas (-ai), pavardė (-ės) (rašomi didžiosiomis raidėmis), asmens kodas (jeigu neturi dokumento su asmens kodu – kito asmenį identifikuojančio dokumento pavadinimas, numeris, išdavimo data ir vieta);

8.3.2. gyvenamoji ir deklaruojama gyvenamoji vieta;

8.3.3. administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens darbovietės pavadinimas ir adresas, pareigos;

8.3.4. administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens telefono numeriai (namų, darbo, kiti) ar kitokie reikiami asmens duomenys.

 

TREČIASIS SKIRSNIS

PROTOKOLO DĖSTOMOSIOS DALIES PILDYMAS

 

9. Dėstomojoje protokolo dalyje turi būti nurodoma:

9.1. administracinio teisės pažeidimo padarymo aplinkybės: vieta, laikas ir esmė (administracinio teisės pažeidimo padarymo būdas, mastas ir kt.);

9.2. teisės akto, kurio nuostatas pažeidė administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo, pavadinimas, straipsnis, dalis, punktas;

9.3. ATPK straipsnis, straipsnio dalis ar Euro įvedimo įstatymo straipsnis, straipsnio dalis, numatantis atsakomybę už protokole nurodytą administracinį teisės pažeidimą;

9.4. liudytojų, kurie gali patvirtinti teisės pažeidimo padarymo faktą, ir nukentėjusiųjų (jeigu jų yra) vardai, pavardės, adresai, telefonų numeriai, parašai, kita svarbi informacija;

9.5. administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens paaiškinimas (administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo gali pateikti savo paaiškinimus; paaiškinimą gali pateikti ant atskiro lapo (-ų), tačiau apie tai turi būti pažymėta protokole; jeigu atsisako duoti paaiškinimus apie tai, turi būti pažymėta protokole);

9.6. administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens prašymas nerašyti administracinio nurodymo, jei asmuo dėl to kreipiasi į protokolą rašantį asmenį;

9.7. kita informacija, būtina bylai išspręsti.

 

KETVIRTASIS SKIRSNIS

PROTOKOLO ADMINISTRACINIO NURODYMO DALIES PILDYMAS

 

10. Esant ATPK 2601 straipsnyje nurodytiems pagrindams, administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui gali būti surašomas administracinis nurodymas. Jeigu administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo kreipiasi į protokolą rašantį asmenį su prašymu nerašyti administracinio nurodymo, tuomet užpildomas administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens prašymas nerašyti administracinio nurodymo. Prašymas turi būti pasirašytas administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens, nurodant vardą, pavardę ir datą.

11. Administracinis nurodymas gali būti surašytas už tuos administracinius teisės pažeidimus, už kuriuos ATPK II skyriaus ypatingosios dalies straipsnių sankcijose ir numatyta ne didesnė kaip trijų tūkstančių litų maksimali bauda (už ATPK 431, 432, 434, 4310, 4313 straipsniuose nurodytus administracinius teisės pažeidimus). 

12. Esant teisiniam pagrindui surašyti administracinį nurodymą, administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui turi būti siūloma per 10 darbo dienų nuo administracinio teisės pažeidimo protokolo įteikimo dienos savo noru sumokėti į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos sąskaitą baudą, lygią pusei minimalios baudos dydžio, nurodyto ATPK straipsnyje, straipsnio dalyje, numatančiame atsakomybę už protokole nurodytą administracinį teisės pažeidimą.

13. Administraciniame nurodyme turi būti nurodyta:

13.1. baudos, kurią siūloma administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui sumokėti savo noru, dydis, nurodant sumą žodžiais ir skaičiais;

13.2. per kiek laiko ir į kokią sąskaitą turi būti sumokėta Taisyklių 13.1 punkte nurodyta bauda ir šios įmokos kodas (sąskaitos numerį ir įmokos kodą galima rasti Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos interneto svetainėje adresu www.vmi.lt);

13.3. išaiškinimas, kad per šių Taisyklių 13.2 punkte nurodytą terminą nesumokėjus baudos šis administracinis nurodymas bus laikomas negaliojančiu, o administracinio teisės pažeidimo protokolas bus siunčiamas pareigūnui, įgaliotam nagrinėti administracinio teisės pažeidimo bylą;

13.4. minimalus baudos dydis ir maksimalus baudos dydis už asmens padarytą administracinį teisės pažeidimą, numatytą ATPK straipsnyje, straipsnio dalyje, taip pat informacija apie tai, ar už padarytą administracinį teisės pažeidimą gali būti taikomas įspėjimas.

14. Administracinis nurodymas negali būti surašomas, jei ATPK II skyriaus ypatingosios dalies straipsnio, kuriame nustatyta atsakomybė už asmens padarytą administracinį teisės pažeidimą, sankcijoje kaip pagrindinė ar papildoma administracinė nuobauda numatyta kitos rūšies negu bauda administracinė nuobauda (išskyrus įspėjimą). Administracinis nurodymas taip pat negali būti surašomas, jei asmuo pakartotinai per metus padarė administracinį teisės pažeidimą, numatytą atitinkamame ATPK II skyriaus ypatingosios dalies straipsnyje, taip pat tuo atveju, jei administraciniu teisės pažeidimu padaryti turtiniai nuostoliai, kurie nėra pilnai atlyginti.

 

PENKTASIS SKIRSNIS

PROTOKOLO BAIGIAMOSIOS DALIES PILDYMAS ir protokolo dalių apimtys

 

15. Protokolo baigiamojoje dalyje išdėstomos administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens teisės ir pareigos, nustatytos ATPK 272 straipsnyje, su kuriomis administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo turi būti supažindinamas.

16. Protokolo baigiamojoje dalyje administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo gali pateikti savo paaiškinimus ir pastabas dėl protokolo turinio, taip pat išdėstyti atsisakymo jį pasirašyti argumentus.

17. Protokolas turi būti pasirašytas protokolą surašiusio asmens ir administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens, nurodant pareigas, vardą, pavardę. Jeigu administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo atsisako pasirašyti protokolą, suteikti žinias apie save – apie tai pažymima protokole. Jeigu pagal protokolą surašiusio asmens šaukimą administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo vengia atvykti pasirašyti protokolą, protokolą surašęs asmuo gali pasinaudoti ATPK 263 straipsnyje numatyta administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens pristatymo galimybe.

18. Prie protokolo gali būti pridedami dokumentai, susiję su administraciniu teisės pažeidimu (pridedami dokumentai turi būti išvardyti). 

19. Protokolo įžanginės, dėstomosios, administracinio nurodymo ir baigiamosios dalių apimtys prireikus gali būti keičiamos.

 

III SKYRIUS

ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO DĖL EURO ĮVEDIMO ĮSTATYMO NUOSTATŲ PAŽEIDIMO BYLOS NAGRINĖJIMAS

 

20. Jei Protokolas buvo surašytas dėl administracinių teisės pažeidimų, nurodytų ATPK ir buvo surašytas administracinis nurodymas, kuris yra įvykdomas, administracinio teisės pažeidimo teisena yra baigiama.

21. Jei Protokolas buvo surašytas dėl administracinių teisės pažeidimų, nurodytų ATPK ir jei į Protokolą nebuvo surašytas administracinis nurodymas, Protokolas ne vėliau kaip per 3 dienas nuo jo surašymo momento, arba jei į Protokolą administracinis nurodymas buvo surašytas, tačiau jis nebuvo įvykdytas, per keturias dienas nuo termino administraciniam nurodymui įvykdyti pabaigos, Protokolas pasiunčiamas Teismui ir administracinio teisės pažeidimo bylos nagrinėjimas vyksta Teisme.

22. Jei Protokolas buvo surašytas dėl administracinių teisės pažeidimų, nurodytų Euro įvedimo įstatyme, Protokolas ne vėliau kaip per tris dienas nuo jo surašymo momento perduodamas Tarnybos direktoriaus sudarytai administracinių teisės pažeidimų bylų nagrinėjimo komisijai (toliau – Komisija), kuri yra įgaliota nagrinėti administracinio teisės pažeidimo bylas.

23. Ruošdamasi nagrinėti administracinio teisės pažeidimo bylą iš esmės, Komisija turi išsiaiškinti ir išspręsti šiuos klausimus:

23.1. ar priklauso jos kompetencijai nagrinėti bylą, ar ją nedelsiant perduoti kompetentingai institucijai;

23.2. ar teisingai surašytas protokolas ir kita administracinio teisės pažeidimo bylos medžiaga;

23.3. ar pranešta asmenims, dalyvaujantiems nagrinėjant bylą, apie jos nagrinėjimo laiką ir vietą (vadovaujantis Administracinių bylų teisenos įstatymo 73 straipsniu, bylos teisenos dalyviams šaukimas turi būti įteikiamas ne vėliau kaip prieš tris dienas iki posėdžio dienos);

23.4. ar išreikalauti reikalingą papildomą medžiagą;

23.5. ar tenkintini, ar atmestini administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens, jų advokatų ar kitų įgaliotų atstovų prašymai.

24. Byla turi būti išnagrinėta per 15 dienų nuo tos dienos, kai Komisija gauna administracinio teisės pažeidimo protokolą ir kitą bylos medžiagą. Jeigu asmuo vengia administracinės atsakomybės, neturi nuolatinės gyvenamosios vietos, ilgam išvykęs ar gyvena užsienyje, ilgai serga arba kai dėl pažeidimo tyrimo ar kitų objektyvių priežasčių nustatytais terminais negalima išspręsti jo administracinės atsakomybės klausimo, bylos nagrinėjimo terminas pratęsiamas, bet ne ilgiau kaip vieneriems metams, šį terminą skaičiuojant nuo teisės pažeidimo padarymo ar paaiškėjimo dienos.  Lietuvos Respublikos įstatymai gali nustatyti ir kitokius administracinių teisės pažeidimų bylų nagrinėjimo terminus.

25. Administracinio teisės pažeidimo byla nagrinėjama dalyvaujant administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui. Nesant šio asmens, byla gali būti išnagrinėta tik tais atvejais, kai yra duomenų, jog jam laiku pranešta apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką, ir jeigu iš jo negautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimo laiką. Tuo atveju, kai yra gautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą, ji gali būti išnagrinėta nedalyvaujant asmeniui, jeigu Komisija, pripažinusi neatvykimo į bylos nagrinėjimą priežastis nesvarbiomis, atmeta administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens prašymą. Komisija gali atidėti bylos nagrinėjimą ir dėl kitų svarbių priežasčių, dėl kurių negalima nagrinėti bylos iš esmės. Sprendimas atidėti bylos nagrinėjimą turi būti paskelbtas nurodant jo motyvus.

26. Byla pradedama nagrinėti paskelbiant Komisijos sudėtį. Komisijos pirmininkas paskelbia, kokia byla bus nagrinėjama, kas traukiamas administracinėn atsakomybėn, išaiškina visiems dalyvaujantiems nagrinėjant bylą asmenims jų teises ir pareigas. Po to paskelbiamas administracinio teisės pažeidimo protokolas.

27. Bylos nagrinėjimo posėdyje išsprendžiami prašymai, išklausomi dalyvaujantys nagrinėjant bylą asmenys ir ištiriami įrodymai.

28. Komisija, nagrinėdama bylą, privalo išaiškinti:

28.1. ar buvo padarytas administracinis teisės pažeidimas;

28.2. ar asmuo kaltas jo padarymu ir ar trauktinas administracinėn atsakomybėn;

28.3. ar yra atsakomybę lengvinančių ar sunkinančių aplinkybių;

28.4. ar padarytas turtinis nuostolis;

28.5. išaiškinti kitas aplinkybes, turinčias reikšmės bylai teisingai išspręsti.

29. Administracinė nuobauda gali būti skiriama ne vėliau kaip per šešis mėnesius nuo teisės pažeidimo padarymo dienos, o esant trunkamam teisės pažeidimui, per šešis mėnesius nuo jo paaiškėjimo dienos.

30. Nagrinėdama administracinio teisės pažeidimo bylą, Komisija rašo protokolą, kuriame turi būti nurodyta:

30.1. posėdžio data ir vieta;

30.2. bylą nagrinėjančios Komisijos pavadinimas ir sudėtis;

30.3. nagrinėjamos bylos turinys;

30.4. žinios apie asmenų, turinčių dalyvauti nagrinėjant bylą, atvykimą;

30.5. asmenų, dalyvaujančių nagrinėjant bylą, paaiškinimai, jų prašymai ir šių prašymų svarstymo rezultatai

30.6. dokumentai, ištirti nagrinėjant bylą;

30.7. žinios apie priimto nutarimo paskelbimą ir jo apskundimo tvarkos bei terminų išaiškinimą.

31. Komisijos posėdžio protokolą pasirašo posėdžio pirmininkas ir sekretorius.

32. Posėdžio protokolas pridedamas prie bylos ir laikomas procesiniu dokumentu.

 

 

IV SKYRIUS

NUTARIMO ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO BYLOJE PILDYMO TVARKA

 

 

33. Išnagrinėjusi administracinio teisės pažeidimo bylą, Komisija priima nutarimą byloje. Nutarimą administracinio teisės pažeidimo byloje sudaro įžanginė, motyvuojamoji, rezoliucinė ir baigiamoji dalys.

34. Nutarimo įžanginėje dalyje turi būti nurodoma:

34.1. nutarimą priėmusios Komisijos pavadinimas;

34.2. bylos nagrinėjimo data, vieta ir numeris;

34.3. žinios apie administracinėn atsakomybėn traukiamą, asmenį, kurio byla nagrinėjama (asmens vardas ir pavardė pagal pateiktą asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą arba pagal kitą teisės aktų numatytą asmenį identifikuojantį dokumentą, kuriame yra asmens parašas, asmens gyvenamoji vieta, pareigos, darbovietės pavadinimas, atstovaujamo juridinio asmens pavadinimas, juridinio asmens kodas ir buveinės adresas (nurodomi pagal pateiktą juridinio asmens registravimo pažymėjimą), telefono numeris);

34.4. žinios apie kitus byloje dalyvaujančius asmenis;

34.5. protokolo, pagal kurį nagrinėjama byla, numeris, data, laikas ir vieta.

35. Motyvuojamojoje nutarimo dalyje turi būti nurodomos bylos nagrinėjimo metu nustatytos aplinkybės ir motyvuotas jų įvertinimas:

35.1. administracinio teisės pažeidimo pobūdis (pažeidimo padarymo laikas, vieta ir esmė, jei padaryta žala, jos pobūdis bei dydis ir pan.);

35.2. atsakomybę už pažeidimą lengvinančios aplinkybės (jeigu jų yra), numatytos ATPK 31 straipsnyje;

35.3. atsakomybę už pažeidimą sunkinančios aplinkybės (jeigu jų yra), numatytos ATPK 32 straipsnyje;

35.4. kitos bylos nagrinėjimo metu nustatytos aplinkybės.

36. Be bylos nagrinėjimo metu nustatytų aplinkybių, nutarimo motyvuojamojoje dalyje turi būti nurodyta: teisės aktų, kurių nuostatas pažeidė asmuo, pavadinimas, numeris, data, straipsnis, dalis ir punktas; už šį pažeidimą numatančio atsakomybę teisės akto pavadinimas, straipsnis, jo dalis.

37. Rezoliucinė nutarimo dalis susideda iš dviejų dalių, kuriose Komisija išdėsto priimtus sprendimus.

38. Išnagrinėjusi bylą, vadovaudamasi ATPK 287 straipsniu, Komisija pirmojoje nutarimo rezoliucinėje dalyje privalo nurodyti:

38.1. kokiais ATPK straipsniais, jų dalimis ir (ar) Euro įvedimo įstatymo straipsniais, jų dalimis vadovaudamasi priėmė nutarimą;

38.2. asmens, dėl kurio priimtas nutarimas, vardą ir pavardę;

38.3. vieną iš priimtų sprendimų:

38.3.1. skirti administracinę nuobaudą, vadovaujantis ATPK 287 straipsnio 1 dalies 1 punktu;

38.3.2. nutraukti bylą, vadovaujantis ATPK 287 straipsnio 1 dalies 2 punktu;

38.3.3. perduoti bylos nagrinėjimą kitai bylą nagrinėti įgaliotai institucijai, nurodyti tos institucijos pavadinimą ir perdavimo motyvus, vadovaujantis ATPK 287 straipsnio 1 dalies 3 punktu.

39. Jeigu yra priimtas sprendimas skirti administracinę nuobaudą, tai nutarimo pirmojoje rezoliucinėje dalyje turi būti nurodyta:

39.1. Euro įvedimo įstatymo straipsnis, numatantis atsakomybę už administracinės teisės pažeidimą;

39.2. jeigu yra atsakomybę lengvinančių arba sunkinančių aplinkybių, nurodomas šias aplinkybes nustatantis ATPK straipsnis ir konkretus punktas;

39.3. nuobaudos rūšis;

39.4. baudos dydis skaičiais ir žodžiais (jei skiriama administracinė nuobauda – bauda).

40. Skiriamos baudos dydis nustatomas pagal baudos dydžio sankcijoje minimumo ir maksimumo vidurkį, atsižvelgiant į atsakomybę lengvinančias ar sunkinančias aplinkybes. Jeigu yra atsakomybę lengvinančių aplinkybių, baudos dydis mažinamas nuo vidurkio iki minimumo, o esant atsakomybę sunkinančių aplinkybių, baudos dydis didinamas nuo vidurkio iki maksimumo. Esant atsakomybę lengvinančių ir sunkinančių aplinkybių, nuobauda skiriama atsižvelgiant į jų kiekį ir reikšmingumą. Baudos dydžio mažinimas ar didinimas turi būti motyvuojamas nutarime..

41. Jeigu yra priimtas sprendimas nutraukti bylą, tai nutarimo rezoliucinėje dalyje turi būti nurodytas pagrįstas bylos nutraukimo pagrindas (ATPK straipsnis ir punktas). Vadovaujantis ATPK 250 ir 251 straipsniais, byla gali būti nutraukta tokiomis aplinkybėmis:

41.1. kai nėra administracinio teisės pažeidimo įvykio ir sudėties;

41.2. kai padaręs priešingą teisei veikimą arba neveikimą asmuo yra nepakaltinamumo būsenos;

41.3. kai asmuo veikė būtinojo reikalingumo arba būtinosios ginties atveju;

41.4. kai priimamas amnestijos aktas, jeigu jis panaikina administracinės nuobaudos skyrimą;

41.5. kai panaikinamas administracinę atsakomybę nustatantis aktas;

41.6. kai iki bylos nagrinėjimo pasibaigia ATPK 35 straipsnyje numatyti administracinės nuobaudos skyrimo terminai;

41.7. kai dėl to paties fakto administracinėn atsakomybėn patraukto asmens atžvilgiu yra priimtas kompetentingos institucijos (pareigūno) nutarimas skirti administracinę nuobaudą arba nepanaikintas nutarimas nutraukti bylą, taip pat jeigu dėl to pažeidimo iškelta baudžiamoji byla;

41.8. jeigu mirė asmuo, kurio atžvilgiu buvo pradėta bylos teisena;

41.9. kai medžiaga perduodama prokurorui arba ikiteisminį tyrimą atliekančiai institucijai.

42. Jei atsižvelgiant į ATPK 30 straipsnio 2 dalyje, 31 straipsnyje ir kituose Lietuvos Respublikos įstatymuose nustatytas atsakomybę lengvinančias aplinkybes, vadovaujantis teisingumo ir protingumo kriterijais, nusprendžiama paskirti mažesnę nei sankcijoje numatytoji minimali nuobauda arba paskirti švelnesnę nei sankcijoje numatytoji nuobauda, arba visai neskirti administracinės nuobaudos, tada yra pildoma antroji nutarimo rezoliucinė dalis, nurodant tokio sprendimo motyvus. Paskirtos baudos dydis nurodomas skaičiais bei žodžiais.

43. Nutarimo rezoliucinė dalis dėl ATPK 301 straipsnio taikymo įsigalioja tik sankcionavus apylinkės teismo teisėjui, t.y. kai teisėjas antrojoje nutarimo rezoliucinėje dalyje nurodo savo darbovietę, pareigas, vardą, pavardę, datą ir pasirašo. Sankcijos negavus, nutarimo dalis dėl administracinės nuobaudos sušvelninimo ar neskyrimo neįsigalioja, todėl turi būti vykdoma pirmoji nutarimo rezoliucinė dalis dėl administracinės nuobaudos paskyrimo.

44. Jei nėra juridinio pagrindo taikyti straipsnio ATPK 301 nuostatų, antroji nutarimo formos rezoliucinė dalis nepildoma.

45. Nutarimo baigiamojoje dalyje nurodomas paskirtos administracinės nuobaudos sumokėjimo terminas.

46. Vadovaudamasi ATPK 313 straipsnio 3 dalimi, atsižvelgdama į traukiamo ar patraukto administracinėn atsakomybėn asmens turtinę padėtį, kitas reikšmingas aplinkybes, asmens rašytiniu prašymu Komisija, priimdama nutarimą arba ne vėliau kaip per keturiasdešimt dienų nuo nutarimo priėmimo dienos, gali paskirtos baudos mokėjimą išdėstyti per laikotarpį iki dvejų metų, atsižvelgdama į paskirtos baudos dydį. Taikydama baudos mokėjimo dalimis būdą Komisija turi nurodyti baudos mokėjimo periodiškumą ir kiekvieną mokėjimo periodą mokėtinos sumos dydį.

47. Nutarimo baigiamojoje dalyje nurodoma sumokėti baudą į Valstybinės mokesčių inspekcijos sąskaitą, jeigu kitaip nenustato Lietuvos Respublikos įstatymai.

48. Nutarimo baigiamojoje dalyje reikia nurodyti nutarimo apskundimo tvarką (numatytą ATPK 292 straipsnyje).

49. Nutarimas skelbiamas tuojau pat, baigus bylos nagrinėjimą. Nutarimo nuorašas per tris dienas pasirašytinai įteikiamas asmeniui, dėl kurio priimtas nutarimas, o jeigu jis nedalyvauja bylos nagrinėjime, išsiunčiamas registruotu laišku, nutarime pažymint nuorašo išsiuntimo datą bei lydraščio numerį.

 

V SKYRIUS

NUTARIMO ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO BYLOJE DĖL EURO ĮVEDIMO ĮSTATYMO NUOSTATŲ PAŽEIDIMO APSKUNDIMAS IR

VYKDYMAS

 

50. Nutarimą gali apskųsti asmuo, kurio atžvilgiu jis priimtas.

51. Komisijos nutarimas per 20 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti apskųstas apylinkės teismui pagal ATPK 281 straipsnyje nustatytas taisykles. Jeigu šis terminas praleistas dėl svarbių priežasčių, jį pareiškėjo prašymu teismas gali atnaujinti.

52. Skundo nustatytu laiku padavimas sustabdo nutarimo skirti administracinę nuobaudą vykdymą iki skundo išnagrinėjimo, išskyrus nutarimą skirti įspėjimą.

53. Baudą administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo turi sumokėti ne vėliau kaip per keturiasdešimt dienų nuo nutarimo įteikimo jam dienos, o apskundus tokį nutarimą - ne vėliau kaip per keturiasdešimt dienų nuo pranešimo apie skundo nepatenkinimą dienos.

54. Nutarimas skirti administracinę nuobaudą turi būti vykdomas nuo jo priėmimo momento, jeigu kitaip nenustato ATPK ir kiti Lietuvos Respublikos įstatymai.

55. Apskundus nutarimą skirti administracinę nuobaudą, šis nutarimas turi būti vykdomas po to, kai skundas lieka nepatenkintas, išskyrus nutarimus skirti įspėjimą.

56. Nutarimas skirti baudą turi būti priverstinai įvykdomas pasibaigus Taisyklių 54 punkte nustatytam terminui jį geruoju įvykdyti.

57. Jeigu pažeidėjas nesumoka baudos per nustatytą baudos sumokėjimo terminą, Komisija siunčia šį nutarimą antstoliui vykdyti. Nutarimas skirti baudą, pagal kurį išieškota visa bauda, su žyma apie įvykdymą per dešimt dienų grąžinamas Komisijai.

58. Tuo atveju, kai priimami keli nutarimai skirti administracines nuobaudas vienam asmeniui, kiekvienas nutarimas vykdomas savarankiškai.

59. Negali būti vykdomas nutarimas skirti administracinę nuobaudą, jeigu jis nebuvo perduotas vykdyti per tris mėnesius nuo priėmimo dienos.

60. Nutarimas skirti įspėjimą įvykdomas paskelbiant nutarimą, baigus nagrinėti bylą. Kai nutarimas skirti įspėjimą priimamas nedalyvaujant pažeidėjui, jam šių Taisyklių 49 punkte numatyta tvarka įteikiamas nutarimo nuorašas.

 

vI skyrius

BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS 

 

61. Jei ATPK nuostatos dėl jų pakeitimo pradeda prieštarauti šioms Taisyklėms, turi būti taikomos aktualios ATPK nuostatos, nelaukiant, kol bus pakeistos šios Taisyklės. 

_______________________

 

 

 

Forma patvirtinta

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gruodžio 15 d. įsakymu Nr. T1-1044

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2014 m. rugsėjo 4 d. įsakymo Nr. T1- 1239 redakcija)

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA

PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

 

ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO
PROTOKOLAS 

 

 

 

20___ m. ___________ d. Nr. __________

 

_______________

 

(surašymo vieta)

 

 

 

Aš, ___________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________ ,

 

(asmens, surašiusio administracinio teisės pažeidimo protokolą (toliau – protokolas), pareigos, vardas ir pavardė)

 

 

 

vadovaudamasis (-i) Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso (toliau – ATPK) 259, 2591, 260 straipsniais, surašiau šį protokolą dėl to, kad ________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

(administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens vardas, pavardė, asmens kodas (jei sutinka pateikti), asmens tapatybę liudijančio dokumento pavadinimas)

 

_______________________________________________

 

 

____________________________ ,

 

gyvenantis (-i) _______________________________________________________________ ,

 

(administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens gyvenamoji vieta)

 

dirbantis (-i) _________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

(administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens pareigos, darbovietės pavadinimas, jos adresas, telefono numeris, kita svarbi informacija)

 

___________________________________________________________________________ ,

 

___________________________________________________________________________

 

(administracinio teisės pažeidimo padarymo vieta, laikas ir esmė)

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________ .

 

 

 

Tuo pažeidė ____________________________________________________________

 

(teisės akto pavadinimas, straipsnis, dalis, punktas)

 

___________________________________________________________________________ .

 

Už šį pažeidimą numatyta administracinė atsakomybė ATPK _____________________ .

 

(ATPK straipsnis, straipsnio dalis)

 

Žinios apie administracinio teisės pažeidimo liudytojus ir nukentėjusiuosius (jeigu jų yra):

 

___________________________________________________________________________

 

(liudytojų, nukentėjusiųjų vardai, pavardės, adresai, telefonų numeriai, parašai, kita svarbi informacija)

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________ .

 

Kita informacija, reikalinga bylai išspręsti:

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________ .

 

 

 

Administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui išaiškintos jo teisės ir pareigos, nustatytos ATPK 272 straipsnyje:

 

„Administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo turi teisę susipažinti su bylos medžiaga, duoti paaiškinimus, pateikti įrodymus, pareikšti prašymus; nagrinėjant bylą, naudotis teisine advokato ar kito įgalioto atstovo, turinčio aukštąjį teisinį universitetinį arba jam prilyginamą išsilavinimą, pagalba; kalbėti gimtąja kalba arba ta kalba, kurią jis moka, ir naudotis vertėjo paslaugomis, jeigu nemoka lietuvių kalbos; apskųsti nutarimą byloje. Administracinio teisės pažeidimo byla nagrinėjama, dalyvaujant administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui. Nesant šio asmens, byla gali būti išnagrinėta tik tais atvejais, kai yra duomenų, jog jam laiku pranešta apie bylos nagrinėjimo vietą ir laiką, ir jeigu iš jo negautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą. Tuo atveju, kai yra gautas prašymas atidėti bylos nagrinėjimą, ji gali būti išnagrinėta nedalyvaujant asmeniui, jeigu administracinio teisės pažeidimo bylą nagrinėjantis organas (pareigūnas), pripažinęs neatvykimo į bylos nagrinėjimą priežastis nesvarbiomis, atmeta administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens prašymą.“

 

Administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens paaiškinimas ____________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________ .

 

 

 

Administracinėn atsakomybėn traukiamo asmens prašymas nerašyti administracinio nurodymo

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

________________________________                    __________                ________

(administracinėn atsakomybėn traukiamo                         (parašas)                               (data)

asmens vardas, pavardė, pareigos)

 

 

 

ADMINISTRACINIS NURODYMAS

 

(pildoma, esant ATPK 2601 straipsnyje nurodytiems pagrindams)

 

 

 

Vadovaujantis ATPK 2601 straipsniu, administracinėn atsakomybėn traukiamam asmeniui siūloma per 10 darbo dienų nuo administracinio teisės pažeidimo protokolo įteikimo dienos savo noru sumokėti į Valstybinės mokesčių inspekcijos prie Lietuvos Respublikos finansų ministerijos sąskaitą Nr. , įmokos kodas_________________,

 

___________________________________________________________________________

 

(nurodoma suma žodžiais ir skaičiais)

 

dydžio baudą.

 

Per nurodytą terminą nesumokėjus baudos šis administracinis nurodymas bus laikomas negaliojančiu, o administracinio teisės pažeidimo protokolas bus siunčiamas (perduotas) organui (pareigūnui), įgaliotam nagrinėti administracinio teisės pažeidimo bylą.

 

 

 

Už administracinį teisės pažeidimą, numatytą ATPK ____________________________ ,

 

(ATPK straipsnis, straipsnio dalis)

 

minimalus baudos dydis yra ____________________________________ , maksimalus baudos

 

dydis yra ___________________.

 

 

 

Už padarytą administracinį teisės pažeidimą ___________________________________

 

(galima / negalima)

 

taikyti įspėjimą (-o).

 

Administracinis nurodymas yra neskundžiamas. Asmeniui įvykdžius administracinį nurodymą, administracinio teisės pažeidimo bylos teisena baigiama.

 

 

 

Šis protokolas surašytas 2 egzemplioriais.

 

Su protokolo turiniu susipažinau, vieną protokolo egzempliorių gavau, man išaiškintos teisės ir pareigos, numatytos ATPK 272 straipsnyje.

 

 

 

__________________________        ________                    ________________

 

(administracinėn atsakomybėn                   (parašas)                               (vardas ir pavardė)

traukiamo asmens pareigos)

 

__________________________        ________                    ________________

 

(protokolą surašiusio asmens                     (parašas)                               (vardas ir pavardė)

pareigos)

 

 

 

Jeigu administracinėn atsakomybėn traukiamas asmuo atsisako pasirašyti protokolą, suteikti žinias apie save

 

___________________________________________________________________________

 

(įrašas apie atsisakymą pasirašyti protokolą, nurodant motyvus (jeigu jie žinomi), suteikti žinias apie save)

 

___________________________________________________________________________ .

 

(protokolą surašiusio asmens vardas, pavardė, parašas)

 

 

 

PRIDEDAMA (atsisakymo pasirašyti protokolą motyvai, pastabos dėl protokolo turinio, paaiškinimai, liudytojų parodymai, kiti dokumentai, reikalingi bylai išspręsti (jeigu yra), – išvardyti pridedamus dokumentus):

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

Forma patvirtinta

Valstybinės akreditavimo sveikatos

priežiūros veiklai tarnybos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2011 m. gruodžio 15   d. įsakymu Nr. T1-1044

(Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2014 m. rugsėjo 4 d. įsakymo Nr. T1- 1239 redakcija)    

 

 

VALSTYBINĖ AKREDITAVIMO SVEIKATOS PRIEŽIŪROS VEIKLAI TARNYBA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS

 

NUTARIMAS

ADMINISTRACINIO TEISĖS PAŽEIDIMO BYLOJE

 

200 ____m. _________________d. Nr._______

Vilnius

 

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, vadovaudamasi Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje įstatymo _________ straipsniu (-iais), išnagrinėjusi

 

___________________________________________________________________________

(adminitracinėn atsakomybėn traukiamo asmens vardas ir pavardė,

 

___________________________________________________________________________

asmens tapatybę patvirtinančio dokumento pavadinimas, numeris, išdavimo data,

 

___________________________________________________________________________

asmens gyvenamoji vieta

 

___________________________________________________________________________

darbo vieta, užimamos pareigos, atstovaujamo juridinio asmens pavadinimas, kodas, buveinės adresas, telefono numeris)

 

___________________________________________________________________________

administracinio teisės pažeidimo bylą Nr. _______ (toliau - byla)

 

 

pagal administracinio teisės pažeidimo protokolą Nr. _______, surašytą 201 __ m. ____________ mėn. ____ d., nustatė:

 

201__ m. ________________ d. ____________________________________

(bylos nagrinėjimo metu nustatytos aplinkybės:

 

___________________________________________________________________________

administracinio teisės pažeidimo padarymo laikas, vieta ir esmė)

 

___________________________________________________________________________  

(teisės aktas, kurio nuostatas pažeidė asmuo, pavadinimas, straipsnis, jo dalis ir punktas)

 

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

(pažeidimo pobūdis, jo padarymo aplinkybės, asmens atsakomybę lengvinančios arba sunkinančios aplinkybės)

 

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________

 

___________________________________________________________________________  

(įstatymo straipsnis, jo dalis, punktas, numatantis administracinę atsakomybę už padarytą pažeidimą)

 

Įvertinusi bylos nagrinėjimo metu nustatytas aplinkybes ir vadovaudamasi Lietuvos Respublikos euro įvedimo Lietuvos Respublikoje___ str., Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos:

 

___________________________________________________________________________

(pažeidėjo vardas ir pavardė, priimtas sprendimas)

 

 

___________________________________________________________________________  Vadovaudamasi  ATPK  30-1 straipsniu, teismui sankcionavus,

 

 

 

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos nutarė:

___________________________________________________________________________  

(pažeidėjo vardas, pavardė bei nuobaudos rūšis: 1) mažesnė už sankcijoje numatytą

 

___________________________________________________________________________  

minimalią nuobaudą (baudos dydis skaičiais ir žodžiais), 2) švelnesnė nuobauda nei numatyta sankcijoje,

 

___________________________________________________________________________ 

 

3) visai neskiriama administracinė nuobauda. Nurodomi mažesnės nei įstatymų numatytos administracinės

___________________________________________________________________________

nuobaudos neskyrimo motyvai)

 

SANKCIONUOJU _____________________ apylinkės teismo teisėjas (-a)

 

__________________                                   ______________

(vardas, pavardė)                                                  (parašas)

 

200 __ m. ____________ mėn. ___ d.

 

Baudą pažeidėjas turi sumokėti ne vėliau kaip per 40 (keturiasdešimt) dienų nuo nutarimo skirti baudą įteikimo dienos (lėšų gavėjas - Valstybinė mokesčių inspekcija), o apskundus tokį nutarimą - ne vėliau kaip per 40 (keturiasdešimt) dienų nuo pranešimo apie skundo nepatenkinimą dienos. Jeigu pažeidėjas nesumoka baudos per nustatytą terminą, Komisija šį nutarimą siunčia antstoliui vykdyti. Šis nutarimas gali būti apskųstas per 20 (dvidešimt) dienų nuo nutarimo priėmimo dienos apylinkės teismui pagal ATPK 281 straipsnyje nustatytas taisykles arba siunčiamas jam per instituciją, kuri priėmė nutarimą administracinio teisės pažeidimo byloje.

 

 

Komisijos pirmininkas

 

 

Nutarimo nuorašą (kopiją) gavau _____________________________________

(vardas, pavardė, parašas ir data,

jeigu atsisako pasirašyti - pažymėti)

 

Nutarimo nuorašas (kopija) išsiųstas paštu _________________

(data, registracijos Nr.)

 

Bauda sumokėta 201___ m. _________ d., banko kvito Nr. _____

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Lietuvos Respublikos sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-263, 2013-03-01, Žin., 2013, Nr. 24-1205 (2013-03-06), i. k. 113225CISAK00T1-263

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 15 d. įsakymo Nr. T1-1044 "Dėl Administracinio teisės pažeidimo protokolo formos pildymo taisyklių, Administracinio teisės pažeidimo protokolo formos patvirtinimo ir įgaliojimų surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus suteikimo" pakeitimo

 

2.

Valstybinė akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnyba prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. T1-1239, 2014-09-04, paskelbta TAR 2014-09-10, i. k. 2014-12067

Dėl Valstybinės akreditavimo sveikatos priežiūros veiklai tarnybos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2011 m. gruodžio 15 d. įsakymo Nr. T1-1044 „Dėl administracinio teisės pažeidimo protokolo formos patvirtinimo ir įgaliojimų surašyti administracinių teisės pažeidimų protokolus suteikimo" pakeitimo