MOKSLO, INOVACIJŲ IR TECHNOLOGIJŲ AGENTŪROS DIREKTORIAUS
ĮSAKYMAS
DĖL Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašo PATVIRTINIMO
2011 m. rugpjūčio 17 d. Nr. 2V-67
Vilnius
Vadovaudamasis Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros nuostatų, patvirtintų Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. balandžio 20 d. įsakymu Nr. 4-305/V-546 (Žin., 2010, Nr. 48-2362), 10.6 ir 16.12 punktais bei Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūros 2011-ųjų metų veiklos planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro ir Lietuvos Respublikos ūkio ministro 2010 m. gruodžio 28 d. įsakymu Nr. 4-936/V-2440,
tvirtinu Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašą (pridedama).
PATVIRTINTA
Mokslo, inovacijų ir technologijų
agentūros direktoriaus
2011 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 2V-67
pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projektų KONKURSINIO finansavimo TVARKOS APRAŠAS
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projektų konkursinio finansavimo tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja paraiškų teikimo, vertinimo ir de minimis pagalbos teikimo Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūroje (toliau – Agentūra) tvarką ir sąlygas.
2. Aprašas parengtas vadovaujantis Penkioliktosios Lietuvos Respublikos Vyriausybės programa, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Seimo 2008 m. gruodžio 9 d. nutarimu Nr. XI-52 (Žin., 2008, Nr. 146-5870), Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijos įgyvendinimo 2010–2013 metų priemonių planu, patvirtintu Lietuvos Respublikos ūkio ministro ir Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministro 2010 m. spalio 7 d. įsakymu Nr. 4-750/V-1692 (Žin., 2010, Nr.121-6192; 2011, Nr. 20-1003), 2006 m. gruodžio 15 d. Komisijos reglamentu (EB) Nr. 1998/2006 dėl Sutarties 87 ir 88 straipsnių taikymo de minimis pagalbai (OL 2006 L 379, p. 5) (toliau – Komisijos reglamentas Nr. 1998/2006).
3. Apraše naudojamos sąvokos:
Bendrijos dizainas – dizainas, pareikštas registruoti arba įregistruotas pagal 2001 m. gruodžio 12 d. Tarybos reglamentą (EB) Nr. 6/2002 dėl Bendrijos dizainų.
De minimis pagalba (toliau – parama) – pagal Aprašą skiriamos lėšos tinkamoms išlaidoms finansuoti, jeigu tai atitinka Komisijos reglamento Nr. 1998/2006 2 straipsnio 2 ir 5 dalyse nustatytas sąlygas. Bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienam asmeniui per trejus fiskalinius metus, suma neturi viršyti 690 560 litų, o bendra de minimis pagalbos, suteiktos vienai kelių transporto sektoriaus įmonei per bet kuriuos trejus fiskalinius metus, suma turi neviršyti 345 280 litų.
De minimis pagalbos intensyvumas – de minimis pagalbos dydis, išreikštas tinkamų finansuoti išlaidų procentine dalimi.
Europos patentas – patentas, išduotas pagal Europos patentų konvenciją.
Europos patentų konvencija – Europos patentų išdavimo konvencija, pasirašyta 2000 m. lapkričio 29 d. Miunchene.
Įmonė – juridinis asmuo, vykdantis ūkinę komercinę veiklą.
Lėšų gavėjas – juridinis asmuo (mokslo ir studijų institucija ar įmonė), vykdantis projektą, kurio finansavimui skirta parama pagal šį Aprašą.
Pareiškėjas – juridinis asmuo (mokslo ir studijų institucija ar įmonė), šiame Apraše nustatyta tvarka siekiantis gauti paramą.
Paraiška – dokumentas, parengtas pagal Aprašo reikalavimus, siekiant vykdyti projektą ir gauti paramą.
Patentinės kooperacijos sutartis – Patentinės kooperacijos sutartis, pasirašyta 1970 m. birželio 19 d. Vašingtone, peržiūrėta 1979 m. rugsėjo 28 d. ir 1984 m. vasario 3 d.
Pramoninės nuosavybės objektas – išradimo patentas, dizainas, puslaidininkinio gaminio topografija, prekių ženklas.
Projekto finansavimo sutartis – susitarimas tarp pareiškėjo ir Agentūros, sukuriantis paramos gavimo teisinius santykius.
Projektas – planingų ir tarpusavyje susijusių veiksmų seka pramoninės nuosavybės teisių apsaugos tarptautiniu mastu srityje, siekiant per nustatytą laikotarpį nustatytais finansiniais ištekliais pasiekti užsibrėžtus tikslus, įvykdyti iškeltus uždavinius ir gauti planuotus rezultatus.
Tinkamos išlaidos – išlaidos, tiesiogiai susijusios su projekto įgyvendinimu ir atitinkančios Apraše išlaidoms nustatytus reikalavimus.
Ženevos aktas – 1999 m. liepos 2 d. Hagos susitarimo dėl pramoninio dizaino tarptautinės registracijos Ženevos aktas.
Kitos Apraše vartojamos sąvokos atitinka Komisijos Reglamente Nr. 1998/2006, Lietuvos inovacijų 2010–2020 metų strategijoje, kuriai pritarta Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2010 m. vasario 17 d. nutarimu Nr. 163 (Žin., 2010, Nr. 23-1075), Lietuvos Respublikos patentų įstatyme (Žin.,1994, Nr. 8-120, Nr. 89-1713; 2011, Nr. 4-127), Lietuvos Respublikos dizaino įstatyme (Žin., 2002, Nr. 112-4980), Lietuvos Respublikos mokslo ir studijų įstatyme (Žin., 2009, Nr. 54-2140), nurodytas sąvokas.
II. DE MINIMIS PAGALBOS TIKSLAI IR REMIAMOS VEIKLOS
4. Pagal Aprašą teikiamos de minimis pagalbos tikslas – didinti šalies ūkio konkurencingumą, verslo produktyvumą ir aukštos pridėtinės vertės lyginamąją dalį, komercinti mokslinių tyrimų rezultatus; skatinti moksliniais tyrimais paremtas technologines bei į paklausą ir vartotojų poreikius orientuotas inovacijas, mokslo ir verslo bendradarbiavimą; skatinti intelektinės veiklos rezultatų – naujų medžiagų, technologijų, techninių sprendimų, gaminių – kūrimą ir apsaugą.
5. Pagal Aprašą de minimis pagalba teikiama:
5.1. Europos patento arba patento, išduodamo pagal Patentinės kooperacijos sutartį (toliau – patentavimo), išlaidoms padengti:
III. REIKALAVIMAI PAREIŠKĖJAMS
7. Parama pramoninės nuosavybės teisių apsaugai tarptautiniu mastu gali būti teikiama mokslo ir studijų institucijoms ir įmonėms, išskyrus Komisijos reglamento Nr. 1998/2006 1 straipsnio 1 dalyje išvardytus atvejus. Prioritetas skiriamas (eilės seka):
8. Pareiškėjas negali teikti paraiškos ir jam negali būti suteikta de minimis pagalba, jei:
8.2. turi mokestinę nepriemoką valstybės ir (arba) savivaldybės biudžetui, uždelstą daugiau kaip 90 kalendorinių dienų, išskyrus atvejus, kai mokėjimas atidėtas;
8.3. pareiškėjas, pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris turi neišnykusį ar nepanaikintą teistumą dėl nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai arba finansų sistemai;
9. Kai pareiškėjui mokesčių, delspinigių, baudų mokėjimas yra atidėtas Lietuvos Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka arba dėl šių mokesčių, delspinigių, baudų vyksta mokestinis ginčas, prie paraiškos turi būti pridėti dokumentai ar jų kopijos, patvirtinančios mokesčių mokėjimo atidėjimą.
10. Pareiškėjas tampa netinkamas ir jam negali būti suteikta de minimis pagalba, jeigu jis, teikdamas informaciją, kurios reikalaujama teikiant paraišką arba pasirašant projekto finansavimo sutartį, sąmoningai pateikia klaidingus duomenis arba visai nepateikia šios informacijos.
IV. TINKAMOS FINANSUOTI IŠLAIDOS
13. Tinkamos išlaidos, kurios gali būti priskirtos paraiškoje numatytoms veikloms finansuoti ir kurioms padengti Apraše nustatyta tvarka gali būti skiriamos lėšos:
13.1. tinkamos patentavimo išlaidos, kreipiantis dėl išlaidų apmokėjimo avansu:
13.2. tinkamos patentavimo išlaidos, kreipiantis dėl išlaidų apmokėjimo pagal sąskaitas arba patirtų išlaidų kompensavimo būdais:
13.3. tinkamos dizaino registravimo išlaidos:
V. DE MINIMIS PAGALBOS DYDIS IR INTENSYVUMAS
16. Finansavimas vienam išradimo patentui arba dizaino registracijai negali viršyti 50 000 Lt, kai de minimis pagalbos dydis 50–95 proc., o likusią tinkamų finansuoti išlaidų dalį pareiškėjas dengia savomis lėšomis.
16.1. De minimis pagalbos intensyvumas:
17. Agentūra, nustatydama tinkamų finansuoti išlaidų dydį, vadovaujasi oficialiai paskelbtomis mokesčių ar paslaugų kainomis.
18. Parama to paties išradimo patentavimo skirtingų išlaidų apmokėjimui gali būti skiriama ne daugiau kaip du kartus nepriklausomai nuo kreipimosi būdo.
19. Parama to paties dizaino registravimo skirtingų išlaidų apmokėjimui gali būti skiriama ne daugiau kaip vieną kartą.
20. Pridėtinės vertės mokestis (toliau – PVM) dengiamas iš projektui finansuoti skirtų lėšų, negali būti įtraukiamas į PVM atskaitą ir į PVM deklaraciją. PVM, kurį lėšų gavėjas pagal teisės aktus turi galimybę įtraukti į PVM atskaitą, net jei tokio PVM į atskaitą netraukė, nėra dengiamas.
21. Lėšų gavėjai, pirkdami paslaugas, vadovaujasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102), jeigu jie yra perkančiosios organizacijos. Jeigu lėšų gavėjai nėra perkančiosios organizacijos pagal Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymą, vykdydami pirkimus, kurių vertė yra iki 100 000 litų be pirkimo PVM, vadovaujasi skaidrumo, lygiateisiškumo, nediskriminavimo principais, o vykdydami pirkimus, kurių vertė viršija 100 000 litų be pirkimo PVM, vadovaujasi Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (Žin., 2000, Nr. 74-2262) 6.947 straipsnio „Viešo konkurso paskelbimas“ reikalavimais.
VI. PARAIŠKŲ TEIKIMAS
23. Paraiškos teikiamos pagal kvietimus. Kvietimai teikti paraiškas yra skelbiami Agentūros ir Agentūros steigėjų interneto svetainėse.
24. Pareiškėjas Agentūrai pateikia lydraštį, paraišką pagal Aprašo 1 priedo formą bei Aprašo 25 punkte nurodytus papildomus dokumentus.
25. Pareiškėjai, teikdami paraiškas (Aprašo 1 priedas), papildomai privalo pateikti šiuos dokumentus:
25.2. kreipiantis dėl paramos patentavimui išlaidų apmokėjimo avansu – Lietuvos Respublikos valstybinio patentų biuro pažymą apie priimtą prioritetinę paraišką;
25.3. kreipiantis dėl paramos patentavimui išlaidų apmokėjimo pagal sąskaitas būdu – paraišką priėmusios patentų tarnybos paieškos ataskaitos ir /arba teigiamos nuomonės apie išradimo, kuriam prašoma paramos, patentabilumą, kopiją, sąskaitų, pagal kurias prašoma apmokėti išlaidas, patvirtintas kopijas;
25.4. kreipiantis dėl paramos patentavimui patirtų išlaidų kompensavimo būdu – Europos patento arba patento, išduoto pagal Patentinės kooperacijos sutartį kopiją, sąskaitų ir pavedimų, pagal kuriuos prašoma kompensuoti išlaidas, patvirtintas kopijas;
25.5. kreipiantis dėl paramos dizaino registravimui – Bendrijos dizaino arba dizaino, registruojamo pagal Ženevos aktą, paraiškos arba registracijos kopiją, sąskaitų ir pavedimų, pagal kuriuos prašoma kompensuoti išlaidas, patvirtintas kopijas;
26. Lydraštyje turi būti nurodytas pareiškėjo pavadinimas, adresas, kvietimas, pagal kurį teikiama paraiška, išvardyti teikiami dokumentai ir nurodytas jų lapų skaičius, pareiškėjo kontaktinio asmens vardas ir pavardė, telefono numeris, elektroninio pašto adresas.
27. Pareiškėjai, pildydami paraiškos formą, turi vadovautis šiame Apraše ir kvietime teikti paraiškas nustatytais reikalavimais.
29. Paraiška kartu su pridedamais dokumentais turi būti įteikta Agentūrai asmeniškai, pristatyta pašto kurjerio arba atsiųsta registruotu paštu.
VII. PARAIŠKŲ vertinimas ir atranka
31. Paraiškos vertinamos ir atrenkamos atliekant baigtinę procedūrą. Pagal baigtinę procedūrą paraiškų administracinį ir tinkamumo vertinimą atlieka Agentūra, paraiškų atranką vykdo Agentūros direktoriaus įsakymu sudaryta darbo grupė (toliau – Darbo grupė).
32. Baigtinės vertinimo ir atrankos procedūros metu projektų administracinis ir tinkamumo vertinimas pradedamas gavus pirmąją paraišką. Visos teigiamai administracinio ir tinkamumo vertinimo metu įvertintos paraiškos Darbo grupei svarstyti teikiamos tik po galutinio paraiškų pateikimo termino.
33. Administracinis ir tinkamumo vertinimas atliekamas pagal administracinės atitikties ir tinkamumo skirti paramą vertinimo lentelę (Aprašo 2 priedas).
34. Tuo atveju, jei vertinant paraišką administracinės atitikties ir tinkamumo skirti paramą vertinimo lentelėje nors vienas punktas yra įvertinamas „ne“ arba paraiškoms vertinti trūksta informacijos ir duomenų, paraiškose yra netikslumų, Agentūra turi teisę elektroniniu paštu pareikalauti, kad pareiškėjas paaiškintų, papildytų ar patikslintų paraiškoje pateiktą informaciją, ir nustatyti protingą terminą informacijai pateikti.
35. Jei po Agentūros pakartotinio paklausimo per jos nustatytą laiką pareiškėjas nepateikia trūkstamos informacijos arba jei pareiškėjo pateikta trūkstama informacija yra nepakankama, paraiška vertinama tik pagal pareiškėjo pateiktą informaciją.
36. Jeigu, atlikus administracinį ir tinkamumo vertinimą, remiantis paraiška ir papildoma informacija pagal užklausas, nustatoma, kad paraiška neatitinka Apraše ir kvietime teikti paraiškas nustatytų reikalavimų, paraiška atmetama. Apie tai pareiškėjas informuojamas raštu per 5 darbo dienas.
37. Jeigu, atlikus administracinį ir tinkamumo vertinimą, remiantis paraiška ir papildoma informacija pagal užklausas, nustatoma, kad paraiška atitinka visus Apraše ir kvietime nustatytus reikalavimus, Agentūra parengia paraiškų vertinimo suvestinę. Parengtą paraiškų vertinimo suvestinę Agentūra pateikia svarstyti Darbo grupei. Apsvarsčiusi paraiškų vertinimo suvestinę, Darbo grupė teikia siūlymus Agentūros direktoriui dėl lėšų skyrimo projektui – skirti paraiškoje prašomas lėšas, skirti dalį paraiškoje prašomų lėšų, neskirti lėšų pagal paraišką arba įtraukti projektą (projektus) į rezervinį projektų sąrašą.
VIII. SPRENDIMO PRIĖMIMAS
38. Galutinį sprendimą dėl lėšų skyrimo priima Agentūros direktorius, atsižvelgdamas į Darbo grupės siūlymus. Sprendimas dėl lėšų skyrimo tvirtinamas Agentūros direktoriaus įsakymu.
IX. skundų nagrinėjimas
X. projektų finansavimo SUTARČIŲ SUDARYMAS
41. Priėmus sprendimą skirti lėšas, tarp pareiškėjo ir Agentūros ne vėliau kaip per 15 darbo dienų nuo sprendimo priėmimo dienos turi būti sudaroma dvišalė projekto finansavimo sutartis (toliau – sutartis).
42. Pareiškėjas, kuriam parama skirta išlaidų apmokėjimo avansu, prieš pasirašydamas sutartį, sutarties įvykdymo užtikrinimui privalo pateikti avansinio mokėjimo grąžinimo banko garantiją arba laidavimo raštą visai avansinio mokėjimo sumai.
43. Sutartį rengia Agentūra. Parengtą sutartį lėšų gavėjas pasirašo Agentūroje. Nesant galimybės lėšų gavėjui atvykti sutarties pasirašyti į Agentūrą, lėšų gavėjas parengtą ir suderintą su Agentūra sutartį bei jos priedus pasirašo ir, jei taikoma, su banko garantija arba laidavimo raštu pateikia Agentūrai.
44. Gautą sutartį Agentūra teikia pasirašyti Agentūros direktoriui, ją užregistruoja ir vieną sutarties egzempliorių grąžina lėšų gavėjui.
XI. atsiskaitymaI IR mokėjimaI
46. Agentūra perveda lėšų gavėjui lėšas, kai yra įvykdomos sutartyje nurodytos sąlygos ir lėšų gavėjas pateikia Agentūrai sutartyje išvardytus dokumentus, pagrindžiančius projekto veiklų sąnaudas ir liudijančius projekto vykdymą (įvykdymą).
47. Lėšų gavėjas Agentūrai sutartyje nustatytais terminais pateikia šiuos atsiskaitymo dokumentus:
48. Sutartyje gali būti nustatyta pareiga lėšų gavėjui pateikti ir kitus nei Aprašo 47 punkte išvardytus dokumentus.
49. Projekto veikloms finansuoti skirta projekto biudžeto atskiros išlaidų kategorijos faktinė dengiamų išlaidų suma gali viršyti projekto atskiros išlaidų kategorijos planuotą išlaidų sumą ne daugiau kaip 20 procentų nedidinant paramos sumos.
51. Agentūra vertina lėšų gavėjo ataskaitose nurodytų sąnaudų atitiktį pateiktiems dokumentams, dokumentų atitiktį Aprašo reikalavimams, išlaidas pateisinantiems dokumentams, tikrina, ar išlaidos yra padarytos vykdant projektą.
52. Agentūra, tikrindama dokumentus, turi teisę kreiptis į lėšų gavėją dėl dokumentuose pateiktos informacijos paaiškinimo, patikslinimo ar papildomų dokumentų pateikimo. Jeigu lėšų gavėjas pateikė nekokybišką ataskaitą ir išsiuntus jam pakartotinį paklausimą dėl duomenų tikslinimo arba papildomų dokumentų pateikimo jų nepatikslino, nepateikė arba atsiuntė nekokybiškus duomenis, dėl kurių tolesnis ataskaitos vertinimas negalimas, Agentūra turi teisę nutraukti su lėšų gavėju sudarytą sutartį arba nutraukti sutartį ir grąžinti avansą, jeigu toks buvo išmokėtas.
53. Jei lėšų gavėjas sutartyje nurodytu terminu nepateikia atsiskaitymo dokumentų ir dėl ne laiku atlikto atsiskaitymo neinformuoja Agentūros, ji raštu kreipiasi į lėšų gavėją dėl dokumentų pateikimo. Jeigu lėšų gavėjas ir po priminimo per rašte nustatytą protingą terminą nepateikia atsiskaitymo dokumentų, Agentūra turi teisę nutraukti su lėšų gavėju sudarytą sutartį arba nutraukti sutartį ir reikalauti grąžinti avansą, jeigu toks buvo išmokėtas.
XII. kontrolė
55. Už informacijos ir pateiktų duomenų tikslumą, gautų lėšų buhalterinės apskaitos tvarkymą ir teisėtą panaudojimą atsako lėšų gavėjas. Lėšų gavėjai, gavę lėšas neteisėtai arba neteisėtai susigrąžinę iš lėšų projekto veikloms finansuoti sumokėto PVM, atsako Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
56. Projektų, kuriems skirtos lėšos projekto veikloms finansuoti, vykdymo einamąją kontrolę esant būtinumui atlieka Agentūra.
57. Jei kyla įtarimas, kad lėšų gavėjas nevykdo projekto, nukrypo nuo projekto aprašymo, Agentūra turi teisę atlikti patikrą ir gauti iš lėšų gavėjo Agentūrai reikalingą informaciją ir projekto vykdymo dokumentus.
58. Patikros vietoje metu gali būti tikrinama, ar lėšų gavėjo projekto vykdymo ataskaitose pateikta informacija teisinga, ar suteiktos paslaugos, už kurias lėšų gavėjas atsiskaitė, ir kita informacija.
59. Jei nustatoma neatitikimų, kurie nepažeidžia sutarties, tačiau yra taisytini, Agentūra raštu informuoja lėšų gavėją apie neatitikimus ir nurodo jų pašalinimo terminus.
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos
projektų konkursinio finansavimo tvarkos
aprašo
1 priedas
(Paraiškos formos pavyzdys)
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projekto PARAIŠKA
_____________________
(data)
___________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
1. Duomenys apie pareiškėją
Pareiškėjo rekvizitai |
Pavadinimas |
|
Juridinio asmens kodas, PVM mokėtojo kodas |
|
|
Adresas: gatvė, namo numeris, pašto indeksas, vietovė |
|
|
Tel. |
|
|
Faks. |
|
|
El. pašto adresas |
|
|
Pareiškėjo bankas |
|
|
Banko kodas |
|
|
Sąskaitos numeris |
|
|
Kontaktinis asmuo (vardas, pavardė, pareigos, tel., el. p.) |
|
Pareiškėjui nėra iškelta bankroto byla, jis nėra likviduojamas ar restruktūrizuojamas |
£ Taip, nėra |
£ Ne, yra |
Pareiškėjas neturi mokestinės nepriemokos valstybės ir (arba) savivaldybės biudžetui, uždelstos daugiau kaip 90 kalendorinių dienų, arba mokėjimas atidėtas |
£ Taip, neturi |
£ Ne, turi |
Pareiškėjas, pareiškėjo vadovas ar vyriausiasis buhalteris neturi neišnykusio ar nepanaikinto teistumo dėl nusikalstamos veikos nuosavybei, turtinėms teisėms ir turtiniams interesams, ekonomikai ir verslo tvarkai arba finansų sistemai |
£ Taip, neturi |
£ Ne, turi |
Pareiškėjui nebuvo nutraukta paramos teikimo procedūra dėl sutartinių įsipareigojimų pažeidimo, jeigu jis anksčiau yra kreipęsis dėl paramos, finansuojamos iš Europos Sąjungos arba Lietuvos Respublikos biudžeto, gavimo |
£ Taip, nebuvo |
£ Ne, buvo |
Pareiškėjo tipas |
£ Mokslo ir studijų institucija £ Mokslo ir studijų institucija kartu su įmone £ Įmonė |
2. Duomenys apie projektą
Bendra projekto vertė (Lt) |
|
Prašomas finansavimo intensyvumas (proc.) |
£ 95 proc. £ 50 proc. |
Prašomas finansavimo dydis (Lt) |
|
Savos lėšos (Lt) |
|
Kitos lėšos (Lt) |
|
Ar projektas buvo / yra finansuojamas iš kitų šaltinių? |
£ Taip, buvo / yra £ Ne, nebuvo / nėra |
Prašomas apmokėjimo būdas |
£ Išlaidų apmokėjimas avansu £ Išlaidų apmokėjimas pagal sąskaitas £ Patirtų išlaidų kompensavimas |
Projekto įgyvendinimo trukmė (mėn.) |
|
Projekto pradžia (metai, mėnuo, diena): |
|
Projekto pabaiga (metai, mėnuo, diena): |
|
Projekto vadovas (vardas, pavardė, pareigos, tel., faks., el. p.) |
|
3. Projekto aprašymas
Trumpas projekto esmės aprašymas (Trumpai aprašyti patentuojamą išradimą, jo pritaikymo galimybes / registruojamą dizainą) |
||
|
||
Projekto tikslas |
||
|
||
Projekto veiklos |
||
Veikla |
Įgyvendinimo terminas, kita informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siektini projekto rezultatai |
||
Veikla |
Rodiklio pavadinimas |
Planuojamas rezultatas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Projekto biudžetas
Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Bendra projekto tinkamų išlaidų suma su/be pirkimo PVM (Lt) |
Iš jos dengiama lėšomis projekto veikloms finansuoti su/be pirkimo PVM (Lt) |
Kuo remiantis nurodyta išlaidų suma? (pvz., sutartys, aktai, sąskaitos faktūros, jų data, serija ir Nr., ir pan.) |
1. |
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
1.2. |
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
Finansavimo intensyvumas |
100 proc. |
nurodyti |
|
|
Išlaidos, iš viso |
|
|
|
Pridedami dokumentai:
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos
projektų konkursinio finansavimo tvarkos
aprašo
2 priedas
Mokslo, inovacijų ir technologijų agentūra
PRAMONINĖS NUOSAVYBĖS TEISIŲ APSAUGOS PROJEKTO
ADMINISTRACINĖS ATITIKTIES IR TINKAMUMO SKIRTI PARAMĄ VERTINIMO LENTELĖ
____________________
(pildymo data)
Paraiškos registracijos Nr. __________________________________________________
Pareiškėjo pavadinimas __________________________________________________
Projekto pavadinimas __________________________________________________
Nr. |
Administracinės atitikties ir tinkamumo skirti paramą vertinimo kriterijai |
Taip |
Ne |
Pastabos |
1. |
Pateikta paraiška užpildyta, atitinka paraiškos formą, yra pasirašyta pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens |
|
|
|
2. |
Pateikti visi pagal Aprašą ir kvietimą teikti paraiškas reikalaujami dokumentai, yra pasirašyti pareiškėjo vadovo ar jo įgalioto asmens / pateiktos patvirtintos dokumentų kopijos |
|
|
|
3. |
Paraiška su priedais užpildyta lietuvių kalba kompiuteriu |
|
|
|
4. |
Projektas atitinka Apraše ir kvietime teikti paraiškas nustatytus reikalavimus |
|
|
|
5. |
Pareiškėjas atitinka reikalavimus pareiškėjams, nustatytus Apraše ir kvietime teikti paraiškas |
|
|
|
6. |
Projektas atitinka de minimis pagalbos, kuriai pagal kvietimą teikiama paraiška, nustatytus tikslus ir uždavinius |
|
|
|
7. |
Biudžete nurodytos išlaidos yra tinkamos ir atitinka Apraše ir kvietime teikti paraiškas nustatytas tinkamas išlaidas |
|
|
|
8. |
Biudžete nurodytos išlaidos yra aiškios, pagrįstos, realios, būtinos projektui vykdyti |
|
|
|
9. |
Paraiškoje prašomas lėšų dydis neviršija didžiausio galimo nustatyto lėšų skyrimo dydžio |
|
|
|
10. |
Paraiškoje prašomų lėšų projekto veikloms finansuoti skyrimo intensyvumas neviršija Apraše nustatyto intensyvumo |
|
|
|
Išvados / pastabos: ____________________________________________________________
___________________________________________________________________________
Data
Atsakingas darbuotojas,
užpildęs ataskaitą (Parašas) (Vardas ir pavardė)
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos
projektų konkursinio finansavimo tvarkos
aprašo
3 priedas
(Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projekto įgyvendinimo ataskaitos formos pavyzdys)
___________________________________________________________________________
(lėšų gavėjo pavadinimas)
___________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projekto ĮGYVENDINIMO ATASKAITA
_______________
(data)
Projekto tikslo pasiekimas (Ar tikslas buvo pasiektas? Jeigu tikslas nepasiektas / pasiektas ne iki galo, nurodyti priežastis) |
||
|
||
Projekto veiklos |
||
Veikla |
Įgyvendinimo data, kita informacija |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Siektini projekto rezultatai |
||
Veikla |
Planuotas rezultatas |
Pasiektas rezultatas |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(Lėšų gavėjo vadovo pareigos) (Parašas) (Vardas ir pavardė)
A. V.
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projektų
konkursinio finansavimo tvarkos aprašo
4 priedas
(Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projekto biudžeto vykdymo finansinės ataskaitos formos pavyzdys)
_____________________________________________________________________________________________
(lėšų gavėjo pavadinimas)
_____________________________________________________________________________________________
(projekto pavadinimas)
Pramoninės nuosavybės teisių apsaugos projekto biudžeto vykdymo finansinė ataskaita
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
|
Nr. |
Išlaidų pavadinimas |
Sutartys, aktai, sąskaitos faktūros, jų data, serija ir Nr., mokėjimo pavedimo data (arba nurodomas kitas dokumentas, patvirtinantis mokėjimą) |
Projekto biudžetas (Lt) |
Biudžeto vykdymo finansinė ataskaita (Lt) |
|||||
Bendra projekto tinkamų išlaidų suma su/be pirkimo PVM (Lt) |
Iš jos dengiama lėšomis projekto veikloms finansuoti su/be pirkimo PVM (Lt) |
Bendra projekto faktinių išlaidų suma su/be pirkimo PVM (Lt) |
Iš jos dengiama lėšomis projekto veikloms finansuoti su/be pirkimo PVM (Lt) |
Iš Agentūros gautos lėšos projekto veikloms finansuoti (Lt) |
Apmokėta tiekėjams (Lt) |
||||
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1.2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(...) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Finansavimo intensyvumas |
100 proc. |
nurodyti |
100 proc. |
nurodyti |
|
|
|||
Išlaidos, iš viso |
|
|
|
|
|
|
|||
Dengiamos išlaidos, iš viso (7):
Gautos lėšos projekto veikloms finansuoti, iš viso (8):
Reikia pervesti (7–8):
Pastabos: