Nutarimas skelbtas: Žin., 2008, Nr. 68-2589
Neoficialus nutarimo tekstas
nutarimas
DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO
2008 m. birželio 5 d. Nr. 548
Vilnius
Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymo (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554) 7 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:
1. Patvirtinti Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą (pridedama).
2. Pavesti Aplinkos ministerijai kiekvienų metų I ketvirtį patikslinti šiuo nutarimu patvirtintą Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto metinius asignavimus jai įgyvendinti, numatyti lėšas kitiems trejiems metams ir pateikti ją Lietuvos Respublikos Vyriausybei.
Ministras Pirmininkas Gediminas Kirkilas
Aplinkos ministras Artūras Paulauskas
________________
PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2008 m. birželio 5 d. nutarimu Nr. 548
SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMA
I. BENDROSIOS NUOSTATOS
1. Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programa (toliau vadinama – ši programa) įgyvendina Lietuvos būsto strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 21 d. nutarimu Nr. 60 (Žin., 2004, Nr. 13-387), tikslą išplėsti būsto pasirinkimo galimybes visoms socialinėms gyventojų grupėms, didinant socialinio būsto pasiūlą.
2. Šioje programoje vartojamos sąvokos:
Savivaldybės socialinio būsto fondas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188).
Socialinis būstas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme.
Statinys – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597).
Statinio techninis projektas – projekto pirmasis ir pagrindinis etapas, kurio sprendiniai detalizuojami darbo projekte. Statinio techninis projektas rengiamas kaip vientisas dokumentas, nustatantis projektuojamo statinio esminius, funkcinius (paskirties), architektūros (estetinius), technologijos, techninius, ekonominius, kokybės reikalavimus, kitus jo rodiklius ir charakteristikas.
Statyba – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.
Statybos darbai – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.
II. ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ
3. Lietuvos būsto strategijoje nustatytas tikslas padidinti socialinio būsto fondą nuo 2,4 procento 2004 metais iki 4–5 procentų bendrojo šalies būsto fondo 2020 metais. Numatyta socialinio būsto fondo metinę apimtį didinti nuosekliai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, o lėšas planuoti programiniu principu.
4. Savivaldybių pateiktais duomenimis, 2007 metų pabaigoje socialinio būsto fondą sudarė apie 26 000 būstų, arba apie 2 200 tūkst. kv. metrų. Tai sudaro apie 2,8 procento bendrojo šalies gyvenamojo fondo.
5. Didžioji savivaldybių socialinio būsto fondo dalis suformuota dar prieš Lietuvos nepriklausomybės atkūrimą. Apie 75 procentus šio fondo yra miestų vietovėse. Dažniausiai tai – gyvenamosios patalpos stambiaplokščiuose daugiabučiuose namuose, pastatytuose per praėjusio amžiaus paskutinius keturis dešimtmečius. Šie pastatai nusidėvėję, jų remontui, nuolatinei techninei priežiūrai ir tinkamai būklei palaikyti reikia daug lėšų. Dar prastesnė socialinio būsto būklė kaimo vietovėse, kur dalis šio būsto nuomininkų negali tenkintis įprastais patogumais (gyvenamosios patalpos be vandentiekio, kanalizacijos, centrinio šildymo, karšto vandens, vonios, dujų).
6. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai socialinio būsto fondo plėtrai kasmet didinami, lyginamoji socialinio būsto ir bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo dalis nepadidėjo. Šį faktą lėmė tai, kad per pastaruosius ketverius metus (skaičiuojama nuo 2004 metų) Lietuvoje buvo pastatyta ir į rinką pateikta apie 17 860 (Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenys) naujų būstų daugiabučiuose namuose, t. y. beveik 8 kartus daugiau, negu per tą patį laikotarpį pasipildė socialinio būsto fondas. Neigiamą įtaką socialinio būsto fondo plėtrai taip pat turėjo padidėjusi rinkoje perkamo būsto kaina.
7. Nuo 2004 metų į socialinio būsto fondo plėtrą investuota 115 mln. litų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Už šias lėšas socialinio būsto fondas pasipildė 2 254 būstais (iš jų 441 – nebaigta statyba ar rekonstrukcija), kurie išnuomoti asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.
8. Apie 60 procentų lėšų, skirtų socialinio būsto fondo plėtrai, panaudota pirkimo būdu. Šiuo būdu įsigyta apie 70 procentų socialinių būstų. Likusios socialinio būsto fondo plėtrai skirtos lėšos panaudotos naujiems gyvenamiesiems namams, skirtiems socialiniam būstui, statyti ar esamiems nenaudojamiems pastatams rekonstruoti.
9. Dėl padidėjusios būstų kainos ir ribotos jų pasiūlos vietinėse rinkose nuspręsta suaktyvinti socialinio būsto fondo plėtrą naujų gyvenamųjų namų statybos būdu, todėl dalis savivaldybių (Alytaus miesto, Alytaus rajono, Biržų rajono, Jonavos rajono, Rokiškio rajono, Šakių rajono, Trakų rajono, Varėnos rajono) socialinio būsto fondo plėtrai skirtus asignavimus panaudojo statinių techniniams projektams parengti. Šie projektai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, bus įgyvendinami 2008 ir 2009 metais.
10. Panaudodamos įsigytus ir atlaisvintus butus, savivaldybės kasmet socialiniu būstu aprūpina apie 900–1000 asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą. Savivaldybių pateiktais duomenimis, per 2007 metus socialiniu būstu buvo aprūpinti 963 asmenys (šeimos), t. y. 73 šeimomis daugiau negu 2006 metais. Pateikti duomenys rodo, kad asmenys (šeimos), įrašyti į savivaldybių sudaromus socialinio būsto sąrašus, pageidauja išsinuomoti socialinį būstą su patogumais miestų vietovėse šalia mokyklų, vaikų darželių, gydymo įstaigų.
11. Išnuomojant socialinį būstą, nepakankamai dėmesio skiriama asmenims, įrašytiems į našlaičių ir likusių be tėvų globos asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą. Todėl savivaldybėms rekomenduojama, kad jos, priimdamos sprendimus išnuomoti socialinį būstą, atsižvelgtų į Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. gegužės 20 d. nutarimą Nr. IX-1569 „Dėl Vaiko gerovės valstybės politikos koncepcijos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 52-2316) ir teiktų pirmenybę asmenims, įrašytiems į minėtąjį sąrašą.
12. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai kasmet didinami, o socialiniu būstu kasmet aprūpinama vis daugiau asmenų (šeimų), šio būsto poreikis nemažėja. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, pagal jų registravimo savivaldybėse 2008 m. sausio 1 d. duomenis, palyginti su 2004 m. sausio 1 d. duomenimis, padaugėjo 2,4 karto. Didėjantį socialinio būsto poreikį sąlygoja nepakankamos asmenų (šeimų) pajamos nuosavam būstui įsigyti (o tai savo ruožtu lemia infliacija ir didėjančios būtiniausių vartojimo prekių kainos), naujų, darbo rinkoje neįsitvirtinusių šeimų kūrimasis. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į atskirus savivaldybių sudaromus sąrašus pagal 2008 m. sausio 1 d. duomenis, pasiskirstymas pagal savivaldybes pateiktas šios programos 1 priede.
13. Pateikti duomenys rodo, kad 2008 m. sausio 1 d. savivaldybėse buvo registruoti 20 405 asmenys (šeimos), turintys teisę į socialinį būstą. Norint patenkinti esamą socialinio būsto poreikį, reikėtų investuoti apie 2,5 mlrd. litų (2007 metų statybos kainomis).
III. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINYS
14. Šios programos tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu.
15. Šios programos uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių.
IV. SIEKIAMI REZULTATAI (VERTINIMO KRITERIJAI)
16. Tikimasi, kad įgyvendinus šią programą iki 2010 metų pabaigos socialinio būsto fondas, panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, taip pat savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas, padidės nuo 2,4 iki 3 procentų bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo ir bus išnuomotas asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.
17. Šios programos įgyvendinimas bus vertinamas pagal šiuos kriterijus:
17.1. kiek būstų per metus pasipildė socialinio būsto fondas;
17.2 kiek asmenų (šeimų) panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas kasmet aprūpinama socialiniu būstu;
17.3. kiek socialinių būstų tenka tūkstančiui gyventojų.
V. SOCIALINIO BŪSTO FONDO SUDARYMO TECHNINIAI IR
EKONOMINIAI PAGRINDAI
18. Socialinio būsto plėtros būdas turi būti pasirenkamas atsižvelgiant į būklę vietos rinkoje. Nauji gyvenamieji namai, skirti socialiniam būstui, turi būti statomi tose savivaldybėse, kuriose nepakankama perkamo būsto pasiūla arba būsto pirkimo kaina didesnė už statybos kainą.
19. Statinio techninis projektas (planuojamų gyvenamųjų patalpų dydžiai ir jų struktūra) turi būti pagrįstas asmenų (šeimų), įrašytų į sąrašus socialiniam būstui išsinuomoti, šeimos narių skaičiumi ir jų specialiais (neįgalumo, nedarbingumo) poreikiais.
20. Savivaldybių socialinio būsto fondo plėtra finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete nustatytų tikslinių asignavimų Specialiajai valstybės paramos gyvenamiesiems namams, butams įsigyti finansavimo programai, taip pat savivaldybių biudžetų lėšomis.
21. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai savivaldybėms paskirstomi atsižvelgiant į asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybių sudaromus sąrašus, skaičių savivaldybėse, pateiktą šios programos 1 priede, ir savivaldybių pateiktus konkrečius socialinio būsto fondo plėtros planus.
22. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai skiriami:
22.1. statiniams statyti ar rekonstruoti:
22.1.1. statinių techniniams projektams parengti;
22.1.2. statinių statybos ar rekonstravimo darbams atlikti;
22.2. vienbučiams gyvenamiesiems namams, jų dalims, taip pat butams daugiabučiuose namuose pirkti – proporcingai socialinio būsto poreikiui, įvertinus būsto kainą vietos rinkoje.
23. Lietuvos Respublikos 2008 metų valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms pateiktas šios programos 2 priede.
VII. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA IR ATSKAITOMYBĖ
24. Šios programos įgyvendinimo priemonės pateiktos jos 3 priede.
25. Perkant gyvenamąsias patalpas socialinio būsto reikmėms, vadovaujamasi Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 25 d. nutarimu Nr. 841 (Žin., 2003, Nr. 64-2899; 2004, Nr. 32-1016; 2006, Nr. 72-2710). Perkant statybos rangos darbus, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102).
26. Savivaldybėms lėšos pervedamos pagal jų pateiktas paraiškas Finansų ministerijai. Jeigu savivaldybės perka socialinį būstą, paraiškos pateikiamos atlikus visas pirkimo procedūras, nustatytas Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos apraše. Jeigu būstas statomas ar rekonstruojamas, pateikiamos paraiškos apmokėti faktiškai atliktus statybos darbus.
27. Kai nėra galimybės panaudoti savivaldybei numatytų einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti, savivaldybės administracijos direktorius iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. apie tai praneša Aplinkos ministerijai, kuri prireikus nustatytąja tvarka parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl šių lėšų perskirstymo projektą.
28. Kasmet iki sausio 10 d. savivaldybių administracijų direktoriai pateikia Aplinkos ministerijai informaciją apie tai, kaip praėjusiais metais buvo panaudoti savivaldybei skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai ir savivaldybės lėšos socialinio būsto fondui plėtoti, – nurodomos investicijos į statybą ar rekonstravimą, gyvenamųjų patalpų pirkimą, savivaldybių įsigytų (atskirai pagal įsigijimo būdą) būstų skaičius, jų naudingasis plotas, asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybės sąrašus, skaičius (praėjusių biudžetinių metų gruodžio mėnesio 31 dienos duomenimis).
––––––––––––––––––––
Nauja priedo redakcija:
Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)
Nr. 611, 2010-05-26, Žin., 2010, Nr. 62-3048 (2010-05-29)
Socialinio
būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
1 priedas
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2010 m. gegužės 26 d. nutarimo Nr. 611
redakcija)
asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybių sąrašus, skaičius 2010 m. sausio 1 d.
Savivaldybės pavadinimas |
Asmenys |
||||||
iš viso |
iš jų |
||||||
jaunos šeimos |
šeimos, auginančios tris ir daugiau vaikų (įvaikių) |
buvę našlaičiai ar be tėvų globos likę asmenys |
neįgalieji asmenys (šeimos) |
bendrasis (įrašomi asmenys (šeimos), nepatenkantys į sąrašus, nurodytus kitose skiltyse) |
socialinio būsto nuomininkai, turintys teisę į būsto sąlygų pagerinimą |
||
1. Vilniaus miesto |
5219 |
1592 |
194 |
604 |
851 |
1947 |
31 |
2. Kauno miesto |
3335 |
904 |
154 |
431 |
484 |
1135 |
227 |
3. Klaipėdos miesto |
1885 |
501 |
88 |
263 |
327 |
692 |
14 |
4. Šiaulių miesto |
1044 |
274 |
56 |
107 |
194 |
401 |
12 |
5. Panevėžio miesto |
825 |
243 |
44 |
62 |
169 |
289 |
18 |
6. Alytaus miesto |
389 |
106 |
25 |
33 |
97 |
116 |
12 |
7. Marijampolės |
693 |
242 |
54 |
47 |
137 |
208 |
5 |
8. Druskininkų |
319 |
136 |
13 |
6 |
38 |
125 |
1 |
9. Palangos miesto |
122 |
35 |
10 |
14 |
16 |
44 |
3 |
10. Neringos |
92 |
29 |
3 |
1 |
6 |
53 |
0 |
11. Birštono |
52 |
18 |
2 |
1 |
13 |
18 |
0 |
12. Visagino |
260 |
92 |
10 |
9 |
35 |
111 |
3 |
13. Akmenės rajono |
159 |
33 |
8 |
5 |
30 |
82 |
1 |
14. Alytaus rajono |
112 |
33 |
13 |
4 |
9 |
52 |
1 |
15. Anykščių rajono |
133 |
31 |
8 |
5 |
28 |
57 |
4 |
16. Biržų rajono |
231 |
61 |
26 |
8 |
44 |
84 |
8 |
17. Elektrėnų |
126 |
40 |
15 |
23 |
21 |
24 |
3 |
18. Ignalinos rajono |
212 |
52 |
9 |
13 |
29 |
108 |
1 |
19. Jonavos rajono |
872 |
291 |
41 |
51 |
121 |
329 |
39 |
20. Joniškio rajono |
209 |
68 |
12 |
9 |
43 |
74 |
3 |
21. Jurbarko rajono |
139 |
46 |
9 |
4 |
24 |
54 |
2 |
22. Kaišiadorių rajono |
241 |
56 |
22 |
37 |
54 |
69 |
3 |
23. Kalvarijos |
123 |
31 |
9 |
0 |
14 |
60 |
9 |
24. Kauno rajono |
447 |
148 |
66 |
46 |
85 |
95 |
7 |
25. Kazlų Rūdos |
93 |
28 |
13 |
3 |
8 |
40 |
1 |
26. Kėdainių rajono |
342 |
152 |
31 |
14 |
57 |
83 |
5 |
27. Kelmės rajono |
178 |
46 |
33 |
10 |
37 |
50 |
2 |
28. Klaipėdos rajono |
249 |
77 |
35 |
21 |
59 |
57 |
0 |
29. Kretingos rajono |
266 |
112 |
12 |
24 |
38 |
80 |
0 |
30. Kupiškio rajono |
141 |
35 |
15 |
5 |
40 |
44 |
2 |
31. Lazdijų rajono |
144 |
49 |
18 |
1 |
21 |
50 |
5 |
32. Mažeikių rajono |
700 |
243 |
73 |
21 |
102 |
254 |
7 |
33. Molėtų rajono |
227 |
92 |
13 |
16 |
17 |
86 |
3 |
34. Pagėgių |
108 |
28 |
14 |
5 |
27 |
30 |
4 |
35. Pakruojo rajono |
165 |
52 |
17 |
16 |
35 |
42 |
3 |
36. Panevėžio rajono |
185 |
66 |
10 |
2 |
24 |
82 |
1 |
37. Pasvalio rajono |
120 |
44 |
16 |
5 |
18 |
37 |
0 |
38. Plungės rajono |
369 |
143 |
31 |
35 |
73 |
84 |
3 |
39. Prienų rajono |
144 |
36 |
20 |
10 |
23 |
48 |
7 |
40. Radviliškio rajono |
321 |
108 |
16 |
20 |
42 |
132 |
3 |
41. Raseinių rajono |
233 |
90 |
30 |
13 |
42 |
56 |
2 |
42. Rietavo |
67 |
21 |
12 |
0 |
13 |
16 |
5 |
43. Rokiškio rajono |
92 |
35 |
10 |
6 |
23 |
17 |
1 |
44. Skuodo rajono |
48 |
15 |
5 |
0 |
13 |
12 |
3 |
45. Šakių rajono |
208 |
66 |
9 |
20 |
40 |
72 |
1 |
46. Šalčininkų rajono |
171 |
45 |
23 |
9 |
28 |
56 |
10 |
47. Šiaulių rajono |
220 |
78 |
18 |
14 |
49 |
57 |
4 |
48. Šilalės rajono |
264 |
74 |
29 |
22 |
46 |
91 |
2 |
49. Šilutės rajono |
338 |
107 |
53 |
31 |
70 |
72 |
5 |
50. Širvintų rajono |
156 |
58 |
22 |
6 |
21 |
43 |
6 |
51. Švenčionių rajono |
307 |
125 |
16 |
16 |
20 |
118 |
12 |
52. Tauragės rajono |
642 |
205 |
55 |
75 |
129 |
171 |
7 |
53. Telšių rajono |
382 |
125 |
58 |
23 |
61 |
106 |
9 |
54. Trakų rajono |
204 |
67 |
17 |
27 |
21 |
65 |
7 |
55. Ukmergės rajono |
264 |
71 |
18 |
21 |
57 |
96 |
1 |
56. Utenos rajono |
209 |
62 |
15 |
32 |
34 |
66 |
0 |
57. Varėnos rajono |
346 |
122 |
43 |
22 |
38 |
117 |
4 |
58. Vilkaviškio rajono |
298 |
134 |
17 |
7 |
46 |
91 |
3 |
59. Vilniaus rajono |
459 |
155 |
42 |
39 |
66 |
152 |
5 |
60. Zarasų rajono |
148 |
69 |
8 |
9 |
22 |
34 |
6 |
Iš viso |
26047 |
8097 |
1758 |
2383 |
4329 |
8934 |
546 |
––––––––––––––––––––
Nauja priedo redakcija:
Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)
Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)
Nr. 611, 2010-05-26, Žin., 2010, Nr. 62-3048 (2010-05-29)
Socialinio
būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
2 priedas
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2010 m. gegužės 26 d. nutarimo Nr. 611
redakcija)
Lietuvos Respublikos 2010 METŲ valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms
Savivaldybės pavadinimas |
Asignavimai, tūkst. litų |
1. Vilniaus miesto |
0 |
2. Kauno miesto |
0 |
3. Klaipėdos miesto |
0 |
4. Šiaulių miesto |
0 |
5. Panevėžio miesto |
0 |
6. Alytaus miesto |
0 |
7. Marijampolės |
0 |
8. Druskininkų |
0 |
9. Palangos miesto |
0 |
10. Neringos |
50 |
11. Birštono |
0 |
12. Visagino |
0 |
13. Akmenės rajono |
0 |
14. Alytaus rajono |
0 |
15. Anykščių rajono |
0 |
16. Biržų rajono |
1 850 |
17. Elektrėnų |
0 |
18. Ignalinos rajono |
0 |
19. Jonavos rajono |
1 870 |
20. Joniškio rajono |
1 450 |
21. Jurbarko rajono |
80 |
22. Kaišiadorių rajono |
0 |
23. Kalvarijos |
0 |
24. Kauno rajono |
0 |
25. Kazlų Rūdos |
0 |
26. Kėdainių rajono |
0 |
27. Kelmės rajono |
0 |
28. Klaipėdos rajono |
0 |
29. Kretingos rajono |
0 |
30. Kupiškio rajono |
0 |
31. Lazdijų rajono |
0 |
32. Mažeikių rajono |
0 |
33. Molėtų rajono |
0 |
34. Pagėgių |
0 |
35. Pakruojo rajono |
1 600 |
36. Panevėžio rajono |
0 |
37. Pasvalio rajono |
0 |
38. Plungės rajono |
0 |
39. Prienų rajono |
0 |
40. Radviliškio rajono |
0 |
41. Raseinių rajono |
0 |
42. Rietavo |
0 |
43. Rokiškio rajono |
0 |
44. Skuodo rajono |
0 |
45. Šakių rajono |
2 300 |
46. Šalčininkų rajono |
0 |
47. Šiaulių rajono |
0 |
48. Šilalės rajono |
2 300 |
49. Šilutės rajono |
0 |
50. Širvintų rajono |
0 |
51. Švenčionių rajono |
0 |
52. Tauragės rajono |
0 |
53. Telšių rajono |
0 |
54. Trakų rajono |
0 |
55. Ukmergės rajono |
0 |
56. Utenos rajono |
0 |
57. Varėnos rajono |
2 500 |
58. Vilkaviškio rajono |
0 |
59. Vilniaus rajono |
0 |
60. Zarasų rajono |
0 |
Iš viso |
14 000 |
–––––––––––––––––––
Socialinio
būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
3 priedas
SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ
PROGRAMOS
ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS
Priemonės pavadinimas |
Atsakingi vykdytojai |
Įvykdymo terminas |
Preliminarus lėšų poreikis, tūkst. litų |
|
||
2008 metai |
2009 metai |
2010 metai |
||||
Tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu |
||||||
Uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių |
||||||
1. Analizuoti socialinio būsto poreikį pagal savivaldybėse sudaromus sąrašus, prognozuoti šio poreikio pokyčius |
Aplinkos ministerija |
kasmet |
– |
– |
– |
|
2. Planuoti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimus socialinio būsto fondui plėtoti ir paskirstyti juos savivaldybėms |
Aplinkos ministerija, Finansų ministerija |
kasmet |
70 000 |
14 800 |
14 000 |
|
Priedo pakeitimai:
Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)
Nr. 611, 2010-05-26, Žin., 2010, Nr. 62-3048 (2010-05-29)
____________________
Pakeitimai:
1.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO
2.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO
3.
Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas
Nr. 611, 2010-05-26, Žin., 2010, Nr. 62-3048 (2010-05-29)
DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO
*** Pabaiga ***
Redagavo Aušra Bodin (2010-05-31)
aubodi@lrs.lt