Nutarimas skelbtas: Žin., 2008, Nr. 68-2589

Neoficialus nutarimo tekstas

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

nutarimas

 

DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

2008 m. birželio 5 d. Nr. 548

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymo (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554) 7 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą (pridedama).

2. Pavesti Aplinkos ministerijai kiekvienų metų I ketvirtį patikslinti šiuo nutarimu patvirtintą Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto metinius asignavimus jai įgyvendinti, numatyti lėšas kitiems trejiems metams ir pateikti ją Lietuvos Respublikos Vyriausybei.

 

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Gediminas Kirkilas

 

 

 

Aplinkos ministras                                                                           Artūras Paulauskas

 

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2008 m.
birželio 5 d. nutarimu Nr. 548

 

 

SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programa (toliau vadinama – ši programa) įgyvendina Lietuvos būsto strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 21 d. nutarimu Nr. 60 (Žin., 2004, Nr. 13-387), tikslą išplėsti būsto pasirinkimo galimybes visoms socialinėms gyventojų grupėms, didinant socialinio būsto pasiūlą.

2. Šioje programoje vartojamos sąvokos:

Savivaldybės socialinio būsto fondas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188).

Socialinis būstas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme.

Statinys – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597).

Statinio techninis projektas – projekto pirmasis ir pagrindinis etapas, kurio sprendiniai detalizuojami darbo projekte. Statinio techninis projektas rengiamas kaip vientisas dokumentas, nustatantis projektuojamo statinio esminius, funkcinius (paskirties), architektūros (estetinius), technologijos, techninius, ekonominius, kokybės reikalavimus, kitus jo rodiklius ir charakteristikas.

Statyba – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.

Statybos darbai – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.

 

II. ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ

 

3. Lietuvos būsto strategijoje nustatytas tikslas padidinti socialinio būsto fondą nuo 2,4 procento 2004 metais iki 4–5 procentų bendrojo šalies būsto fondo 2020 metais. Numatyta socialinio būsto fondo metinę apimtį didinti nuosekliai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, o lėšas planuoti programiniu principu.

4. Savivaldybių pateiktais duomenimis, 2007 metų pabaigoje socialinio būsto fondą sudarė apie 26 000 būstų, arba apie 2 200 tūkst. kv. metrų. Tai sudaro apie 2,8 procento bendrojo šalies gyvenamojo fondo.

5. Didžioji savivaldybių socialinio būsto fondo dalis suformuota dar prieš Lietuvos nepriklausomybės atkūrimą. Apie 75 procentus šio fondo yra miestų vietovėse. Dažniausiai tai – gyvenamosios patalpos stambiaplokščiuose daugiabučiuose namuose, pastatytuose per praėjusio amžiaus paskutinius keturis dešimtmečius. Šie pastatai nusidėvėję, jų remontui, nuolatinei techninei priežiūrai ir tinkamai būklei palaikyti reikia daug lėšų. Dar prastesnė socialinio būsto būklė kaimo vietovėse, kur dalis šio būsto nuomininkų negali tenkintis įprastais patogumais (gyvenamosios patalpos be vandentiekio, kanalizacijos, centrinio šildymo, karšto vandens, vonios, dujų).

6. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai socialinio būsto fondo plėtrai kasmet didinami, lyginamoji socialinio būsto ir bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo dalis nepadidėjo. Šį faktą lėmė tai, kad per pastaruosius ketverius metus (skaičiuojama nuo 2004 metų) Lietuvoje buvo pastatyta ir į rinką pateikta apie 17 860 (Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenys) naujų būstų daugiabučiuose namuose, t. y. beveik 8 kartus daugiau, negu per tą patį laikotarpį pasipildė socialinio būsto fondas. Neigiamą įtaką socialinio būsto fondo plėtrai taip pat turėjo padidėjusi rinkoje perkamo būsto kaina.

7. Nuo 2004 metų į socialinio būsto fondo plėtrą investuota 115 mln. litų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Už šias lėšas socialinio būsto fondas pasipildė 2 254 būstais (iš jų 441 – nebaigta statyba ar rekonstrukcija), kurie išnuomoti asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.

8. Apie 60 procentų lėšų, skirtų socialinio būsto fondo plėtrai, panaudota pirkimo būdu. Šiuo būdu įsigyta apie 70 procentų socialinių būstų. Likusios socialinio būsto fondo plėtrai skirtos lėšos panaudotos naujiems gyvenamiesiems namams, skirtiems socialiniam būstui, statyti ar esamiems nenaudojamiems pastatams rekonstruoti.

9. Dėl padidėjusios būstų kainos ir ribotos jų pasiūlos vietinėse rinkose nuspręsta suaktyvinti socialinio būsto fondo plėtrą naujų gyvenamųjų namų statybos būdu, todėl dalis savivaldybių (Alytaus miesto, Alytaus rajono, Biržų rajono, Jonavos rajono, Rokiškio rajono, Šakių rajono, Trakų rajono, Varėnos rajono) socialinio būsto fondo plėtrai skirtus asignavimus panaudojo statinių techniniams projektams parengti. Šie projektai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, bus įgyvendinami 2008 ir 2009 metais.

10. Panaudodamos įsigytus ir atlaisvintus butus, savivaldybės kasmet socialiniu būstu aprūpina apie 900–1000 asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą. Savivaldybių pateiktais duomenimis, per 2007 metus socialiniu būstu buvo aprūpinti 963 asmenys (šeimos), t. y. 73 šeimomis daugiau negu 2006 metais. Pateikti duomenys rodo, kad asmenys (šeimos), įrašyti į savivaldybių sudaromus socialinio būsto sąrašus, pageidauja išsinuomoti socialinį būstą su patogumais miestų vietovėse šalia mokyklų, vaikų darželių, gydymo įstaigų.

11. Išnuomojant socialinį būstą, nepakankamai dėmesio skiriama asmenims, įrašytiems į našlaičių ir likusių be tėvų globos asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą. Todėl savivaldybėms rekomenduojama, kad jos, priimdamos sprendimus išnuomoti socialinį būstą, atsižvelgtų į Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. gegužės 20 d. nutarimą Nr. IX-1569 „Dėl Vaiko gerovės valstybės politikos koncepcijos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 52-2316) ir teiktų pirmenybę asmenims, įrašytiems į minėtąjį sąrašą.

12. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai kasmet didinami, o socialiniu būstu kasmet aprūpinama vis daugiau asmenų (šeimų), šio būsto poreikis nemažėja. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, pagal jų registravimo savivaldybėse 2008 m. sausio 1 d. duomenis, palyginti su 2004 m. sausio 1 d. duomenimis, padaugėjo 2,4 karto. Didėjantį socialinio būsto poreikį sąlygoja nepakankamos asmenų (šeimų) pajamos nuosavam būstui įsigyti (o tai savo ruožtu lemia infliacija ir didėjančios būtiniausių vartojimo prekių kainos), naujų, darbo rinkoje neįsitvirtinusių šeimų kūrimasis. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į atskirus savivaldybių sudaromus sąrašus pagal 2008 m. sausio 1 d. duomenis, pasiskirstymas pagal savivaldybes pateiktas šios programos 1 priede.

13. Pateikti duomenys rodo, kad 2008 m. sausio 1 d. savivaldybėse buvo registruoti 20 405 asmenys (šeimos), turintys teisę į socialinį būstą. Norint patenkinti esamą socialinio būsto poreikį, reikėtų investuoti apie 2,5 mlrd. litų (2007 metų statybos kainomis).

 

III. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINYS

 

14. Šios programos tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu.

15. Šios programos uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių.

 

IV. SIEKIAMI REZULTATAI (VERTINIMO KRITERIJAI)

 

16. Tikimasi, kad įgyvendinus šią programą iki 2010 metų pabaigos socialinio būsto fondas, panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, taip pat savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas, padidės nuo 2,4 iki 3 procentų bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo ir bus išnuomotas asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.

17. Šios programos įgyvendinimas bus vertinamas pagal šiuos kriterijus:

17.1. kiek būstų per metus pasipildė socialinio būsto fondas;

17.2 kiek asmenų (šeimų) panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas kasmet aprūpinama socialiniu būstu;

17.3. kiek socialinių būstų tenka tūkstančiui gyventojų.

 

V. SOCIALINIO BŪSTO FONDO SUDARYMO TECHNINIAI IR

EKONOMINIAI PAGRINDAI

 

18. Socialinio būsto plėtros būdas turi būti pasirenkamas atsižvelgiant į būklę vietos rinkoje. Nauji gyvenamieji namai, skirti socialiniam būstui, turi būti statomi tose savivaldybėse, kuriose nepakankama perkamo būsto pasiūla arba būsto pirkimo kaina didesnė už statybos kainą.

19. Statinio techninis projektas (planuojamų gyvenamųjų patalpų dydžiai ir jų struktūra) turi būti pagrįstas asmenų (šeimų), įrašytų į sąrašus socialiniam būstui išsinuomoti, šeimos narių skaičiumi ir jų specialiais (neįgalumo, nedarbingumo) poreikiais.

 

VI. PROGRAMOS finansavimas ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų paskirstymas savivaldybėms

 

20. Savivaldybių socialinio būsto fondo plėtra finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete nustatytų tikslinių asignavimų Specialiajai valstybės paramos gyvenamiesiems namams, butams įsigyti finansavimo programai, taip pat savivaldybių biudžetų lėšomis.

21. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai savivaldybėms paskirstomi atsižvelgiant į asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybių sudaromus sąrašus, skaičių savivaldybėse, pateiktą šios programos 1 priede, ir savivaldybių pateiktus konkrečius socialinio būsto fondo plėtros planus.

22. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai skiriami:

22.1. statiniams statyti ar rekonstruoti:

22.1.1. statinių techniniams projektams parengti;

22.1.2. statinių statybos ar rekonstravimo darbams atlikti;

22.2. vienbučiams gyvenamiesiems namams, jų dalims, taip pat butams daugiabučiuose namuose pirkti – proporcingai socialinio būsto poreikiui, įvertinus būsto kainą vietos rinkoje.

23. Lietuvos Respublikos 2008 metų valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms pateiktas šios programos 2 priede.

 

VII. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA IR ATSKAITOMYBĖ

 

24. Šios programos įgyvendinimo priemonės pateiktos jos 3 priede.

25. Perkant gyvenamąsias patalpas socialinio būsto reikmėms, vadovaujamasi Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 25 d. nutarimu Nr. 841 (Žin., 2003, Nr. 64-2899; 2004, Nr. 32-1016; 2006, Nr. 72-2710). Perkant statybos rangos darbus, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102).

26. Savivaldybėms lėšos pervedamos pagal jų pateiktas paraiškas Finansų ministerijai. Jeigu savivaldybės perka socialinį būstą, paraiškos pateikiamos atlikus visas pirkimo procedūras, nustatytas Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos apraše. Jeigu būstas statomas ar rekonstruojamas, pateikiamos paraiškos apmokėti faktiškai atliktus statybos darbus.

27. Kai nėra galimybės panaudoti savivaldybei numatytų einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti, savivaldybės administracijos direktorius iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. apie tai praneša Aplinkos ministerijai, kuri prireikus nustatytąja tvarka parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl šių lėšų perskirstymo projektą.

28. Kasmet iki sausio 10 d. savivaldybių administracijų direktoriai pateikia Aplinkos ministerijai informaciją apie tai, kaip praėjusiais metais buvo panaudoti savivaldybei skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai ir savivaldybės lėšos socialinio būsto fondui plėtoti, – nurodomos investicijos į statybą ar rekonstravimą, gyvenamųjų patalpų pirkimą, savivaldybių įsigytų (atskirai pagal įsigijimo būdą) būstų skaičius, jų naudingasis plotas, asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybės sąrašus, skaičius (praėjusių biudžetinių metų gruodžio mėnesio 31 dienos duomenimis).

 

 

––––––––––––––––––––

 

Nauja priedo redakcija:

Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
1
priedas
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2009 m.
birželio 17 d. nutarimo Nr. 613
redakcija)

 

asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į

savivaldybių sąrašus, skaičius 2009 m. sausio 1 d.

 

Savivaldybės pavadinimas

Asmenys

iš viso

iš jų

jaunos šeimos

šeimos, auginan­čios tris ir daugiau vaikų (įvaikių)

buvę našlai­čiai ar be tėvų globos likę asmenys

neįgalūs asmenys (šeimos)

bendrasis (įra­šo­mi asmenys (šeimos), nepatenkan­tys į sąrašus, nu­rodytus kitose skiltyse)

socialinio būsto nuo­mi­ninkai, turintys teisę į būs­to sąlygų pagerinimą

1. Vilniaus miesto

5219

1592

194

604

851

1947

31

2. Kauno miesto

3146

860

144

392

471

1024

255

3. Klaipėdos miesto

1530

395

67

204

272

577

15

4. Šiaulių miesto

752

197

42

59

190

255

9

5. Panevėžio miesto

652

198

27

40

155

217

15

6. Alytaus miesto

407

119

35

28

107

101

17

7. Marijampolės

623

217

47

37

123

196

3

8. Druskininkų

274

114

13

16

38

102

1

9. Palangos miesto

121

45

6

11

16

41

2

10. Neringos

108

39

4

1

6

58

0

11. Birštono

45

16

2

1

13

13

0

12. Visagino

250

89

6

10

34

108

3

13. Akmenės rajono

155

40

5

6

33

70

1

14. Alytaus rajono

101

28

14

4

14

41

0

15. Anykščių rajono

115

28

8

3

23

51

2

16. Biržų rajono

205

56

22

6

45

68

8

17. Elektrėnų

92

27

12

18

15

19

1

18. Ignalinos rajono

209

58

5

14

26

105

1

19. Jonavos rajono

843

297

29

44

121

313

39

20. Joniškio rajono

243

83

10

10

47

88

5

21. Jurbarko rajono

121

34

15

3

22

44

3

22. Kaišiadorių rajono

207

48

18

29

54

55

3

23. Kalvarijos

115

36

11

0

14

46

8

24. Kauno rajono

385

132

54

35

76

84

4

25. Kazlų Rūdos

101

34

13

1

12

39

2

26. Kėdainių rajono

282

134

20

12

45

68

3

27. Kelmės rajono

155

49

27

6

31

37

5

28. Klaipėdos rajono

221

66

31

18

56

50

0

29. Kretingos rajono

245

98

10

21

39

77

0

30. Kupiškio rajono

130

34

15

4

35

40

2

31. Lazdijų rajono

129

46

18

0

20

41

4

32. Mažeikių rajono

637

231

67

14

97

218

10

33. Molėtų rajono

212

87

17

15

16

76

1

34. Pagėgių

103

31

10

4

23

31

4

35. Pakruojo rajono

131

39

16

8

30

36

2

36. Panevėžio rajono

176

61

6

1

25

83

0

37. Pasvalio rajono

103

33

16

3

19

31

1

38. Plungės rajono

328

126

22

28

69

79

4

39. Prienų rajono

153

33

21

7

36

46

10

40. Radviliškio rajono

286

92

15

17

37

122

3

41. Raseinių rajono

198

72

26

10

37

52

1

42. Rietavo

60

14

11

0

11

19

5

43. Rokiškio rajono

91

30

9

5

22

20

5

44. Skuodo rajono

37

9

5

0

10

11

2

45. Šakių rajono

168

50

7

12

40

58

1

46. Šalčininkų rajono

145

31

23

10

23

48

10

47. Šiaulių rajono

203

70

17

14

47

50

5

48. Šilalės rajono

215

63

25

12

40

73

2

49. Šilutės rajono

302

94

39

38

57

68

6

50. Širvintų rajono

135

47

20

6

19

38

5

51. Švenčionių rajono

245

102

10

13

17

95

8

52. Tauragės rajono

570

177

49

59

117

159

9

53. Telšių rajono

312

100

49

16

57

81

9

54. Trakų rajono

172

48

18

22

21

56

7

55. Ukmergės rajono

295

96

17

23

61

94

4

56. Utenos rajono

185

54

15

27

33

55

1

57. Varėnos rajono

307

112

40

15

55

81

4

58. Vilkaviškio rajono

258

119

16

4

44

73

2

59. Vilniaus rajono

425

144

42

32

65

138

4

60. Zarasų rajono

128

59

7

6

16

35

5

Iš viso

23761

7433

1559

2048

4148

8001

572

 

 

––––––––––––––––––––

 

Nauja priedo redakcija:

Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)

Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
2
priedas
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2009 m.
birželio 17 d. nutarimo Nr. 613
redakcija)

 

Lietuvos Respublikos 2009 METŲ valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms

 

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

1. Vilniaus miesto

0

31. Lazdijų rajono

0

2. Kauno miesto

456

32. Mažeikių rajono

0

3. Klaipėdos miesto

110

33. Molėtų rajono

0

4. Šiaulių miesto

0

34. Pagėgių

0

5. Panevėžio miesto

0

35. Pakruojo rajono

423

6. Alytaus miesto

4 303

36. Panevėžio rajono

0

7. Marijampolės

0

37. Pasvalio rajono

0

8. Druskininkų

0

38. Plungės rajono

0

9. Palangos miesto

0

39. Prienų rajono

300

10. Neringos

0

40. Radviliškio rajono

0

11. Birštono

0

41. Raseinių rajono

0

12. Visagino

0

42. Rietavo

0

13. Akmenės rajono

0

43. Rokiškio rajono

1 400

14. Alytaus rajono

1 000

44. Skuodo rajono

0

15. Anykščių rajono

0

45. Šakių rajono

800

16. Biržų rajono

900

46. Šalčininkų rajono

60

17. Elektrėnų

0

47. Šiaulių rajono

0

18. Ignalinos rajono

0

48. Šilalės rajono

574

19. Jonavos rajono

793

49. Šilutės rajono

0

20. Joniškio rajono

307

50. Širvintų rajono

0

21. Jurbarko rajono

0

51. Švenčionių rajono

0

22. Kaišiadorių rajono

0

52. Tauragės rajono

0

23. Kalvarijos

0

53. Telšių rajono

404

24. Kauno rajono

0

54. Trakų rajono

730

25. Kazlų Rūdos

0

55. Ukmergės rajono

300

26. Kėdainių rajono

140

56. Utenos rajono

0

27. Kelmės rajono

0

57. Varėnos rajono

1 800

28. Klaipėdos rajono

0

58. Vilkaviškio rajono

0

29. Kretingos rajono

0

59. Vilniaus rajono

0

30. Kupiškio rajono

0

60. Zarasų rajono

0

Iš viso

14 800

 

 

–––––––––––––––––––

 

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
3 priedas

 

 

SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMOS
ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS

 

 

Priemonės pavadinimas

Atsakingi vykdytojai

Įvykdymo terminas

Preliminarus lėšų poreikis, tūkst. litų

 

2008 metai

2009 metai

2010 metai

Tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu

Uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių

1. Analizuoti socialinio būsto poreikį pagal savivaldybėse sudaromus sąrašus, prognozuoti šio poreikio pokyčius

Aplinkos ministerija

kasmet

 

2. Planuoti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimus socialinio būsto fondui plėtoti ir paskirstyti juos savivaldybėms

Aplinkos ministerija, Finansų ministerija

kasmet

70 000

14 800

125 000

 

Priedo pakeitimai:

Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)

 

____________________

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO

 

2.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 613, 2009-06-17, Žin., 2009, Nr. 76-3119 (2009-06-27)

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO

 

*** Pabaiga ***

 

 

Redagavo Aušra Bodin (2009-06-30)

                  aubodi@lrs.lt