Nutarimas skelbtas: Žin., 2008, Nr. 68-2589

Neoficialus nutarimo tekstas

Lietuvos Respublikos Vyriausybė

nutarimas

 

DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

 

2008 m. birželio 5 d. Nr. 548

Vilnius

 

Vadovaudamasi Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymo (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188; 2005, Nr. 47-1554) 7 straipsnio 1 dalimi, Lietuvos Respublikos Vyriausybė nutaria:

1. Patvirtinti Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą (pridedama).

2. Pavesti Aplinkos ministerijai kiekvienų metų I ketvirtį patikslinti šiuo nutarimu patvirtintą Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programą atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto metinius asignavimus jai įgyvendinti, numatyti lėšas kitiems trejiems metams ir pateikti ją Lietuvos Respublikos Vyriausybei.

 

 

Ministras Pirmininkas                                                                      Gediminas Kirkilas

 

 

Aplinkos ministras                                                                           Artūras Paulauskas

 

 

PATVIRTINTA
Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2008 m.
birželio 5 d. nutarimu Nr. 548

 

 

SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMA

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Socialinio būsto fondo plėtros 2008–2010 metų programa (toliau vadinama – ši programa) įgyvendina Lietuvos būsto strategijos, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2004 m. sausio 21 d. nutarimu Nr. 60 (Žin., 2004, Nr. 13-387), tikslą išplėsti būsto pasirinkimo galimybes visoms socialinėms gyventojų grupėms, didinant socialinio būsto pasiūlą.

2. Šioje programoje vartojamos sąvokos:

Savivaldybės socialinio būsto fondas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme (Žin., 1992, Nr. 14-378; 2002, Nr. 116-5188).

Socialinis būstas – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatyme.

Statinys – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme (Žin., 1996, Nr. 32-788; 2001, Nr. 101-3597).

Statinio techninis projektas – projekto pirmasis ir pagrindinis etapas, kurio sprendiniai detalizuojami darbo projekte. Statinio techninis projektas rengiamas kaip vientisas dokumentas, nustatantis projektuojamo statinio esminius, funkcinius (paskirties), architektūros (estetinius), technologijos, techninius, ekonominius, kokybės reikalavimus, kitus jo rodiklius ir charakteristikas.

Statyba – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.

Statybos darbai – atitinka sąvoką, pateiktą Lietuvos Respublikos statybos įstatyme.

 

II. ESAMOS BŪKLĖS ANALIZĖ

 

3. Lietuvos būsto strategijoje nustatytas tikslas padidinti socialinio būsto fondą nuo 2,4 procento 2004 metais iki 4–5 procentų bendrojo šalies būsto fondo 2020 metais. Numatyta socialinio būsto fondo metinę apimtį didinti nuosekliai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, o lėšas planuoti programiniu principu.

4. Savivaldybių pateiktais duomenimis, 2007 metų pabaigoje socialinio būsto fondą sudarė apie 26 000 būstų, arba apie 2 200 tūkst. kv. metrų. Tai sudaro apie 2,8 procento bendrojo šalies gyvenamojo fondo.

5. Didžioji savivaldybių socialinio būsto fondo dalis suformuota dar prieš Lietuvos nepriklausomybės atkūrimą. Apie 75 procentus šio fondo yra miestų vietovėse. Dažniausiai tai – gyvenamosios patalpos stambiaplokščiuose daugiabučiuose namuose, pastatytuose per praėjusio amžiaus paskutinius keturis dešimtmečius. Šie pastatai nusidėvėję, jų remontui, nuolatinei techninei priežiūrai ir tinkamai būklei palaikyti reikia daug lėšų. Dar prastesnė socialinio būsto būklė kaimo vietovėse, kur dalis šio būsto nuomininkų negali tenkintis įprastais patogumais (gyvenamosios patalpos be vandentiekio, kanalizacijos, centrinio šildymo, karšto vandens, vonios, dujų).

6. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai socialinio būsto fondo plėtrai kasmet didinami, lyginamoji socialinio būsto ir bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo dalis nepadidėjo. Šį faktą lėmė tai, kad per pastaruosius ketverius metus (skaičiuojama nuo 2004 metų) Lietuvoje buvo pastatyta ir į rinką pateikta apie 17 860 (Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės duomenys) naujų būstų daugiabučiuose namuose, t. y. beveik 8 kartus daugiau, negu per tą patį laikotarpį pasipildė socialinio būsto fondas. Neigiamą įtaką socialinio būsto fondo plėtrai taip pat turėjo padidėjusi rinkoje perkamo būsto kaina.

7. Nuo 2004 metų į socialinio būsto fondo plėtrą investuota 115 mln. litų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto lėšų. Už šias lėšas socialinio būsto fondas pasipildė 2 254 būstais (iš jų 441 – nebaigta statyba ar rekonstrukcija), kurie išnuomoti asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.

8. Apie 60 procentų lėšų, skirtų socialinio būsto fondo plėtrai, panaudota pirkimo būdu. Šiuo būdu įsigyta apie 70 procentų socialinių būstų. Likusios socialinio būsto fondo plėtrai skirtos lėšos panaudotos naujiems gyvenamiesiems namams, skirtiems socialiniam būstui, statyti ar esamiems nenaudojamiems pastatams rekonstruoti.

9. Dėl padidėjusios būstų kainos ir ribotos jų pasiūlos vietinėse rinkose nuspręsta suaktyvinti socialinio būsto fondo plėtrą naujų gyvenamųjų namų statybos būdu, todėl dalis savivaldybių (Alytaus miesto, Alytaus rajono, Biržų rajono, Jonavos rajono, Rokiškio rajono, Šakių rajono, Trakų rajono, Varėnos rajono) socialinio būsto fondo plėtrai skirtus asignavimus panaudojo statinių techniniams projektams parengti. Šie projektai, atsižvelgiant į Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto galimybes, bus įgyvendinami 2008 ir 2009 metais.

10. Panaudodamos įsigytus ir atlaisvintus butus, savivaldybės kasmet socialiniu būstu aprūpina apie 900–1000 asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą. Savivaldybių pateiktais duomenimis, per 2007 metus socialiniu būstu buvo aprūpinti 963 asmenys (šeimos), t. y. 73 šeimomis daugiau negu 2006 metais. Pateikti duomenys rodo, kad asmenys (šeimos), įrašyti į savivaldybių sudaromus socialinio būsto sąrašus, pageidauja išsinuomoti socialinį būstą su patogumais miestų vietovėse šalia mokyklų, vaikų darželių, gydymo įstaigų.

11. Išnuomojant socialinį būstą, nepakankamai dėmesio skiriama asmenims, įrašytiems į našlaičių ir likusių be tėvų globos asmenų, turinčių teisę į socialinį būstą, sąrašą. Todėl savivaldybėms rekomenduojama, kad jos, priimdamos sprendimus išnuomoti socialinį būstą, atsižvelgtų į Lietuvos Respublikos Seimo 2003 m. gegužės 20 d. nutarimą Nr. IX-1569 „Dėl Vaiko gerovės valstybės politikos koncepcijos patvirtinimo“ (Žin., 2003, Nr. 52-2316) ir teiktų pirmenybę asmenims, įrašytiems į minėtąjį sąrašą.

12. Nors Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai kasmet didinami, o socialiniu būstu kasmet aprūpinama vis daugiau asmenų (šeimų), šio būsto poreikis nemažėja. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą, pagal jų registravimo savivaldybėse 2008 m. sausio 1 d. duomenis, palyginti su 2004 m. sausio 1 d. duomenimis, padaugėjo 2,4 karto. Didėjantį socialinio būsto poreikį sąlygoja nepakankamos asmenų (šeimų) pajamos nuosavam būstui įsigyti (o tai savo ruožtu lemia infliacija ir didėjančios būtiniausių vartojimo prekių kainos), naujų, darbo rinkoje neįsitvirtinusių šeimų kūrimasis. Asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į atskirus savivaldybių sudaromus sąrašus pagal 2008 m. sausio 1 d. duomenis, pasiskirstymas pagal savivaldybes pateiktas šios programos 1 priede.

13. Pateikti duomenys rodo, kad 2008 m. sausio 1 d. savivaldybėse buvo registruoti 20 405 asmenys (šeimos), turintys teisę į socialinį būstą. Norint patenkinti esamą socialinio būsto poreikį, reikėtų investuoti apie 2,5 mlrd. litų (2007 metų statybos kainomis).

 

III. PROGRAMOS TIKSLAS IR UŽDAVINYS

 

14. Šios programos tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu.

15. Šios programos uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių.

 

IV. SIEKIAMI REZULTATAI (VERTINIMO KRITERIJAI)

 

16. Tikimasi, kad įgyvendinus šią programą iki 2010 metų pabaigos socialinio būsto fondas, panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, taip pat savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas, padidės nuo 2,4 iki 3 procentų bendrojo šalies gyvenamojo būsto fondo ir bus išnuomotas asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą.

17. Šios programos įgyvendinimas bus vertinamas pagal šiuos kriterijus:

17.1. kiek būstų per metus pasipildė socialinio būsto fondas;

17.2 kiek asmenų (šeimų) panaudojus Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto, savivaldybių biudžetų ir kitas lėšas kasmet aprūpinama socialiniu būstu;

17.3. kiek socialinių būstų tenka tūkstančiui gyventojų.

 

V. SOCIALINIO BŪSTO FONDO SUDARYMO TECHNINIAI IR

EKONOMINIAI PAGRINDAI

 

18. Socialinio būsto plėtros būdas turi būti pasirenkamas atsižvelgiant į būklę vietos rinkoje. Nauji gyvenamieji namai, skirti socialiniam būstui, turi būti statomi tose savivaldybėse, kuriose nepakankama perkamo būsto pasiūla arba būsto pirkimo kaina didesnė už statybos kainą.

19. Statinio techninis projektas (planuojamų gyvenamųjų patalpų dydžiai ir jų struktūra) turi būti pagrįstas asmenų (šeimų), įrašytų į sąrašus socialiniam būstui išsinuomoti, šeimos narių skaičiumi ir jų specialiais (neįgalumo, nedarbingumo) poreikiais.

 

VI. PROGRAMOS finansavimas ir Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų paskirstymas savivaldybėms

 

20. Savivaldybių socialinio būsto fondo plėtra finansuojama iš Lietuvos Respublikos valstybės biudžete nustatytų tikslinių asignavimų Specialiajai valstybės paramos gyvenamiesiems namams, butams įsigyti finansavimo programai, taip pat savivaldybių biudžetų lėšomis.

21. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai savivaldybėms paskirstomi atsižvelgiant į asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybių sudaromus sąrašus, skaičių savivaldybėse, pateiktą šios programos 1 priede, ir savivaldybių pateiktus konkrečius socialinio būsto fondo plėtros planus.

22. Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai skiriami:

22.1. statiniams statyti ar rekonstruoti:

22.1.1. statinių techniniams projektams parengti;

22.1.2. statinių statybos ar rekonstravimo darbams atlikti;

22.2. vienbučiams gyvenamiesiems namams, jų dalims, taip pat butams daugiabučiuose namuose pirkti – proporcingai socialinio būsto poreikiui, įvertinus būsto kainą vietos rinkoje.

23. Lietuvos Respublikos 2008 metų valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms pateiktas šios programos 2 priede.

 

VII. PROGRAMOS ĮGYVENDINIMAS, STEBĖSENA IR ATSKAITOMYBĖ

 

24. Šios programos įgyvendinimo priemonės pateiktos jos 3 priede.

25. Perkant gyvenamąsias patalpas socialinio būsto reikmėms, vadovaujamasi Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos aprašu, patvirtintu Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2003 m. birželio 25 d. nutarimu Nr. 841 (Žin., 2003, Nr. 64-2899; 2004, Nr. 32-1016; 2006, Nr. 72-2710). Perkant statybos rangos darbus, vadovaujamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymu (Žin., 1996, Nr. 84-2000; 2006, Nr. 4-102).

26. Savivaldybėms lėšos pervedamos pagal jų pateiktas paraiškas Finansų ministerijai. Jeigu savivaldybės perka socialinį būstą, paraiškos pateikiamos atlikus visas pirkimo procedūras, nustatytas Žemės, esamų pastatų ar kitų nekilnojamųjų daiktų pirkimų arba nuomos ar teisių į šiuos daiktus įsigijimų tvarkos apraše. Jeigu būstas statomas ar rekonstruojamas, pateikiamos paraiškos apmokėti faktiškai atliktus statybos darbus.

27. Kai nėra galimybės panaudoti savivaldybei numatytų einamųjų metų Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti, savivaldybės administracijos direktorius iki einamųjų metų rugsėjo 30 d. apie tai praneša Aplinkos ministerijai, kuri prireikus nustatytąja tvarka parengia Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo dėl šių lėšų perskirstymo projektą.

28. Kasmet iki sausio 10 d. savivaldybių administracijų direktoriai pateikia Aplinkos ministerijai informaciją apie tai, kaip praėjusiais metais buvo panaudoti savivaldybei skirti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimai ir savivaldybės lėšos socialinio būsto fondui plėtoti, – nurodomos investicijos į statybą ar rekonstravimą, gyvenamųjų patalpų pirkimą, savivaldybių įsigytų (atskirai pagal įsigijimo būdą) būstų skaičius, jų naudingasis plotas, asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybės sąrašus, skaičius (praėjusių biudžetinių metų gruodžio mėnesio 31 dienos duomenimis).

 

 

––––––––––––––––––––

 

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
1 priedas

 

 

asmenų (šeimų), turinčių teisę į socialinį būstą ir įrašytų į savivaldybių sudaromus sąrašus pagal 2008 m. sausio 1 d. duomenis, pasISkirstymas pagal savivaldybes

Savivaldybės pavadinimas

Asmenys

iš viso

iš jų

jaunos šeimos

šeimos, auginančios tris ir dau­giau vaikų (įvaikių)

našlaičiai ir likę be tėvų globos asmenys

neįgalūs asmenys (šeimos)

asmenys (šeimos) iš bendro skaičiaus, nepatenkantys į sąrašus, nurodytus kitose skiltyse

socialinio būsto nuomininkai, turintys teisę į būsto sąlygų pagerinimą

 

1. Vilniaus miesto

4 607

1 477

158

517

737

1 688

30

 

2. Kauno miesto

2 796

818

38

345

428

931

236

 

3. Klaipėdos miesto

1234

330

39

171

191

497

6

 

4. Šiaulių miesto

755

223

0

54

192

277

9

 

5. Panevėžio miesto

516

153

15

27

132

172

17

 

6. Alytaus miesto

353

106

25

16

89

92

25

 

7. Marijampolės

534

214

34

24

95

164

3

 

8. Druskininkų

235

100

13

7

29

84

2

 

9. Palangos miesto

117

40

3

9

16

46

3

 

10. Neringos

116

39

4

1

7

65

0

 

11. Birštono

43

14

2

0

14

11

2

 

12. Visagino

244

90

3

10

30

108

3

 

13. Akmenės rajono

112

25

2

2

24

58

1

 

14. Alytaus rajono

87

26

12

3

16

30

0

 

15. Anykščių rajono

94

23

4

2

25

38

2

 

16. Biržų rajono

177

63

0

5

41

60

8

 

17. Elektrėnų

72

25

11

9

12

14

1

 

18. Ignalinos rajono

192

59

3

12

28

88

2

 

19. Jonavos rajono

742

274

5

36

91

301

35

 

20. Joniškio rajono

200

74

7

5

37

74

3

 

21. Jurbarko rajono

91

20

17

1

17

30

6

 

22. Kaišiadorių rajono

174

48

5

21

39

55

6

 

23. Kalvarijos

96

42

5

0

12

33

4

 

24. Kauno rajono

331

119

45

23

59

81

4

 

25. Kazlų Rūdos

82

32

4

15

30

1

 

26. Kėdainių rajono

236

113

18

13

33

56

3

 

27. Kelmės rajono

108

38

15

5

18

28

4

 

28. Klaipėdos rajono

172

64

0

7

52

49

0

 

29. Kretingos rajono

200

83

1

17

32

64

3

 

30. Kupiškio rajono

108

39

14

2

27

25

1

 

31. Lazdijų rajono

116

43

12

0

20

37

4

 

32. Mažeikių rajono

549

200

63

10

82

185

9

 

33. Molėtų rajono

165

77

13

12

12

50

1

 

34. Pagėgių

83

27

4

4

19

26

3

 

35. Pakruojo rajono

122

33

16

5

29

38

1

 

36. Panevėžio rajono

174

52

3

0

26

93

0

 

37. Pasvalio rajono

60

19

11

1

10

18

1

 

38. Plungės rajono

259

99

9

21

53

73

4

 

39. Prienų rajono

138

28

24

7

30

40

9

 

40. Radviliškio rajono

250

83

13

19

29

102

4

 

41. Raseinių rajono

170

86

17

6

27

32

2

 

42. Rietavo

56

24

0

0

7

20

5

 

43. Rokiškio rajono

75

31

1

4

18

15

6

 

44. Skuodo rajono

32

9

3

0

7

13

0

 

45. Šakių rajono

129

44

2

8

25

49

1

 

46. Šalčininkų rajono

122

37

0

7

25

41

12

 

47. Šiaulių rajono

160

58

15

11

34

40

2

 

48. Šilalės rajono

169

46

20

5

36

61

1

 

49. Šilutės rajono

181

64

0

15

46

54

2

 

50. Širvintų rajono

112

38

15

4

15

33

7

 

51. Švenčionių rajono

194

74

7

7

17

83

6

 

52. Tauragės rajono

490

151

41

51

95

143

9

 

53. Telšių rajono

269

92

36

13

46

71

11

 

54. Trakų rajono

154

47

4

21

19

56

7

 

55. Ukmergės rajono

247

84

10

18

46

82

7

 

56. Utenos rajono

164

51

14

23

30

45

1

 

57. Varėnos rajono

275

100

40

13

46

74

2

 

58. Vilkaviškio rajono

206

102

2

2

34

65

1

 

59. Vilniaus rajono

370

141

31

29

47

118

4

 

60. Zarasų rajono

90

47

4

1

9

27

2

 

Iš viso

20 405

6 758

932

1 661

3 477

7 033

544

 

 

 

 

–––––––––––––––––––

 

Nauja priedo redakcija:

Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
2 priedas
(Lietuvos Respublikos Vyriausybės
2008 m. l
apkričio 19 d. nutarimo Nr. 1184
redakcija)

 

 

Lietuvos Respublikos 2008 METŲ valstybės biudžeto asignavimų socialinio būsto fondui plėtoti paskirstymas savivaldybėms

 

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

Savivaldybės pavadinimas

Asignavimai, tūkst. litų

1. Vilniaus miesto

11600

31. Lazdijų rajono

250

2. Kauno miesto

4900

32. Mažeikių rajono

911

3. Klaipėdos miesto

50

33. Molėtų rajono

380

4. Šiaulių miesto

980

34. Pagėgių

200

5. Panevėžio miesto

266

35. Pakruojo rajono

1400

6. Alytaus miesto

4400

36. Panevėžio rajono

450

7. Marijampolės

700

37. Pasvalio rajono

150

8. Druskininkų

2150

38. Plungės rajono

450

9. Palangos miesto

263

39. Prienų rajono

2800

10. Neringos

0

40. Radviliškio rajono

350

11. Birštono

1210

41. Raseinių rajono

450

12. Visagino

400

42. Rietavo

1500

13. Akmenės rajono

300

43. Rokiškio rajono

2000

14. Alytaus rajono

3260

44. Skuodo rajono

400

15. Anykščių rajono

238

45. Šakių rajono

2000

16. Biržų rajono

1000

46. Šalčininkų rajono

400

17. Elektrėnų

650

47. Šiaulių rajono

400

18. Ignalinos rajono

770

48. Šilalės rajono

2000

19. Jonavos rajono

2700

49. Šilutės rajono

450

20. Joniškio rajono

1500

50. Širvintų rajono

800

21. Jurbarko rajono

600

51. Švenčionių rajono

700

22. Kaišiadorių rajono

790

52. Tauragės rajono

1310

23. Kalvarijos

300

53. Telšių rajono

450

24. Kauno rajono

698

54. Trakų rajono

3000

25. Kazlų Rūdos

300

55. Ukmergės rajono

500

26. Kėdainių rajono

800

56. Utenos rajono

383

27. Kelmės rajono

250

57. Varėnos rajono

2400

28. Klaipėdos rajono

300

58. Vilkaviškio rajono

300

29. Kretingos rajono

421

59. Vilniaus rajono

900

30. Kupiškio rajono

270

60. Zarasų rajono

250

Iš viso

70000

 

 

––––––––––––––––––––

 

Socialinio būsto fondo plėtros
2008–2010 metų programos
3 priedas

 

 

SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008–2010 METŲ PROGRAMOS
ĮGYVENDINIMO PRIEMONĖS

 

 

Priemonės pavadinimas

Atsakingi vykdytojai

Įvykdymo terminas

Preliminarus lėšų poreikis, tūkst. litų

 

2008 metai

2009 metai

2010 metai

Tikslas – padidinti galimybes asmenims (šeimoms), turintiems teisę į socialinį būstą pagal Lietuvos Respublikos valstybės paramos būstui įsigyti ar išsinuomoti bei daugiabučiams namams modernizuoti įstatymą, apsirūpinti būstu

Uždavinys – padidinti savivaldybių socialinio būsto fondą, siekiant Lietuvos būsto strategijoje numatytų šio būsto fondo plėtros rodiklių

1. Analizuoti socialinio būsto poreikį pagal savivaldybėse sudaromus sąrašus, prognozuoti šio poreikio pokyčius

Aplinkos ministerija

kasmet

 

2. Planuoti Lietuvos Respublikos valstybės biudžeto asignavimus socialinio būsto fondui plėtoti ir paskirstyti juos savivaldybėms

Aplinkos ministerija, Finansų ministerija

kasmet

70 000

100 000

125 000

 

 

____________________

 

Pakeitimai:

 

1.

Lietuvos Respublikos Vyriausybė, Nutarimas

Nr. 1184, 2008-11-19, Žin., 2008, Nr. 136-5321 (2008-11-27)

DĖL LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS 2008 M. BIRŽELIO 5 D. NUTARIMO NR. 548 "DĖL SOCIALINIO BŪSTO FONDO PLĖTROS 2008-2010 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO" PAKEITIMO

 

*** Pabaiga ***

 

 

Redagavo Aušra Bodin (2008-11-27)

                  ausra.bodin@lrs.lt