Įsakymas netenka galios 2014-01-22:

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-10, 2014-01-21, paskelbta TAR 2014-01-21, i. k. 2014-00372

Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių ir kitų įstaigų bei įmonių, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, veiklos priežiūros tvarkos aprašo patvirtinimo

 

Suvestinė redakcija nuo 2013-01-27 iki 2014-01-21

 

Įsakymas paskelbtas: Žin. 2006, Nr. 38-1371, i. k. 10622LKISAK0001K-41

 

 

VALSTYBINĖS LIGONIŲ KASOS PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS DIREKTORIUS

 

Į S A K Y M A S

DĖL ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ, VAISTINIŲ BEI KITŲ ĮMONIŲ IR ĮSTAIGŲ, SUDARIUSIŲ SUTARTIS SU VALSTYBINE LIGONIŲ KASA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS AR TERITORINĖMIS LIGONIŲ KASOMIS, KONTROLĖS TVARKOS APRAŠO

 

2006 m. kovo 24 d. Nr. 1K-41

Vilnius

 

 

Vadovaudamasis Lietuvos Respublikos sveikatos draudimo įstatymo (Žin., 1996, Nr. 55-1287; 2002, Nr. 123-5512) 31 straipsnio 7 ir 8 punktais bei 33 straipsnio 6–8 punktais,

Tvirtinu Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašą (pridedama).

 

 

 

DIREKTORIUS                                                                                             ALGIS SASNAUSKAS


PATVIRTINTA

Valstybinės ligonių kasos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2006 m. kovo 26 d. įsakymu Nr. 1K-41

(Valstybinės ligonių kasos prie

Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus

2010 m. gegužės 25 d. įsakymo Nr. 1K-101 redakcija)

 

ASMENS SVEIKATOS PRIEŽIŪROS ĮSTAIGŲ, VAISTINIŲ IR KITŲ ĮMONIŲ BEI ĮSTAIGŲ, SUDARIUSIŲ SUTARTIS SU VALSTYBINE LIGONIŲ KASA PRIE SVEIKATOS APSAUGOS MINISTERIJOS AR TERITORINĖMIS LIGONIŲ KASOMIS, KONTROLĖS TVARKOS APRAŠAS

 

I. BENDROSIOS NUOSTATOS

 

1. Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos (toliau – VLK) ar teritorinėmis ligonių kasomis (toliau – TLK), kontrolės tvarkos aprašas (toliau – Aprašas) reglamentuoja asmens sveikatos priežiūros paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš Privalomojo sveikatos draudimo fondo (toliau – PSDF) biudžeto, teikimo (kiekio ir kokybės požiūriu), kompensuojamųjų vaistų, medicinos pagalbos priemonių (toliau – MPP) ir ortopedijos techninių priemonių (toliau – OTP) išrašymo ir išdavimo bei tuo susijusios šių įstaigų ir įmonių veiklos atitikties teisės aktų reikalavimams kontrolės, kurią vykdo VLK ar TLK, tikslus, būdus, rūšis, kontroliuojančiųjų asmenų teises ir pareigas, kontrolės procedūrą ir jos rezultatų įforminimą.

2. VLK ar TLK, vykdydamos asmens sveikatos priežiūros paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto, teikimo kokybės, kompensuojamųjų vaistų, MPP ir OTP išrašymo bei išdavimo atitikties teisės aktų reikalavimams kontrolę, savo darbe taiko šiuos pagrindinius kontrolės būdus:

2.1. analizuoja asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su VLK ar TLK (toliau – kontroliuojamųjų įstaigų), veiklą pagal jų periodiškai teikiamas ataskaitas;

2.2. nagrinėja apdraustųjų ir kitų asmenų skundus bei prašymus;

2.3. kontroliuojamosiose įstaigose atlieka planines ir neplanines kontrolės procedūras.

3. Aprašas netaikomas vertinant asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių ir kitų įmonių bei įstaigų, pageidaujančių sudaryti sutartis su VLK ar TLK, pasirengimą teikti paslaugas bei jas konsultuojant, taip pat konsultuojant jau sudariusias sutartis su VLK ar TLK asmens sveikatos priežiūros įstaigas, vaistines ir kitas įmones bei įstaigas dėl tinkamo veiklos vykdymo.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

4. Kontroliuojamosios įstaigos teisės aktų ir (ar) sutarčių nustatyta tvarka periodiškai teikia VLK ar TLK savo veiklos, programų, finansuojamų iš PSDF biudžeto lėšų, vykdymo, PSDF lėšų panaudojimo ir kitas ataskaitas.

5. Apdraustųjų ir kitų asmenų skundai bei prašymai nagrinėjami vadovaujantis Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymu (Žin., 1999, Nr. 60-1945) ir Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2002 m. rugsėjo 25 d. nutarimu Nr. 1491 „Dėl Piliečių ir kitų asmenų aptarnavimo viešojo administravimo ir kitose institucijose pavyzdinės tvarkos patvirtinimo“ (Žin., 2002, Nr. 95-4105) bei jų pagrindu VLK ar TLK nustatytomis piliečių ir kitų asmenų skundų nagrinėjimo taisyklėmis. Jeigu nagrinėjant skundą ar prašymą paaiškėja, kad teikiant asmens sveikatos priežiūros paslaugas, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto, ar išduodant (parduodant) kompensuojamuosius vaistus, MPP ir OTP galėjo būti padaryta žala PSDF biudžetui, VLK ar TLK atlieka atitinkamoje kontroliuojamojoje įstaigoje neplaninę kontrolės procedūrą.

6. Kontroliuojamųjų įstaigų veiklos planinės ir neplaninės kontrolės procedūros atliekamos vadovaujantis Aprašu.

7. Apraše vartojamos sąvokos:

7.1. Kontrolė sistemingas faktinės kontroliuojamųjų įstaigų veiklos stebėjimas, siekiant nustatyti galiojančių reikalavimų, taisyklių ir normų pažeidimus, šių pažeidimų priežasčių analizė ir siūlymų pažeidimams šalinti rengimas.

7.2. Patikrinimas pirmasis kontrolės procedūros etapas, kurio metu renkami ir apibendrinami duomenys bei faktai, susiję su kontroliuojamąja veikla, ir teikiami siūlymai, kaip įvertinti nustatytas neatitiktis.

7.3. Patikrinimo pažyma dokumentas, kuriame pateikiami patikrinimo duomenys ir išvados.

7.4. Ekspertizė antrasis kontrolės procedūros etapas, kurio metu įvertinami patikrinimo pažymoje pateikti duomenys ir išvados, kontroliuojamosios įstaigos pateikti patikrinimo metu nustatytų faktų paaiškinimai ir papildomai gauti duomenys, nusprendžiama, dėl kurių neatitikčių padaryta žala PSDF biudžetui ir koks šios žalos dydis, pateikiami siūlymai, kaip šalinti nustatytas neatitiktis ir išvengti jų ateityje.

7.5. Ekspertizės pažyma dokumentas, kuriame pateikiami ekspertizės duomenys ir išvados bei nurodomos priemonės nustatytiems pažeidimams šalinti.

7.6. Kartotinė kontrolės procedūra – tai kontrolės procedūra, atliekama kontroliuojamojoje įstaigoje praėjus ne daugiau kaip 12 mėnesių nuo ankstesniosios kontrolės procedūros, kurios metu tikrinama pirmiau kontroliuota veiklos sritis ir vertinama, kaip įvykdyti siūlymai pažeidimams šalinti.

7.7. Kontrolės procedūra – VLK ir (ar) TLK vykdomos kontrolės būdas, kurį taikant atliekami Aprašo III skyriuje nustatyti veiksmai.

7.8. Kontroliuojančioji institucija – VLK ir (ar) TLK.

7.9. Kontroliuojantieji asmenys – kontroliuojančiosios institucijos vadovo paskirti darbuotojai, atliekantys patikrinimą ir (ar) ekspertizę.

7.10. Kontrolės užduotys – tai kontroliuojančiosios įstaigos vadovo pavedimai sudaryti kontroliuojamąją imtį, patikrinti tam tikrus medicinos dokumentus, apklausti tam tikrus asmenis, įvertinti sveikatos priežiūros ir (ar) farmacinės veiklos sąlygas ir kitos užduotys, kurias atlikus būtų pasiekti kontrolės tikslai.

71. Formaliu (mažareikšmiu) teisės aktų reikalavimų pažeidimu laikytina kontrolės procedūrų metu nustatyta veika, pažeidžianti teisės aktų reikalavimus, dėl kurios kompensuojamoji suma, skiriama iš PSDF biudžeto už suteiktas asmens sveikatos priežiūros paslaugas, išduotus (parduotus) kompensuojamuosius vaistus ir MPP bei pagamintas ir pritaikytas OTP, nesikeičia.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

II. KONTROLĖS TIKSLAI, RŪŠYS, KONTROLIUOJANČIŲJŲ ASMENŲ TEISĖS IR PAREIGOS

 

8. Kontrolės tikslai:

8.1. draudžiamiesiems teikiamų asmens sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumo, priimtinumo ir tinkamumo įvertinimas;

8.2. asmens sveikatos priežiūros paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto, kiekio ir kokybės įvertinimas;

8.3. asmens sveikatos priežiūros paslaugų išlaidų, apmokamų iš PSDF biudžeto, pagrįstumo įvertinimas;

8.4. kompensuojamų vaistų, MPP ir OTP skyrimo, išrašymo bei išdavimo (pardavimo) ir su tuo susijusios kontroliuojamųjų įstaigų veiklos teisėtumo įvertinimas;

8.5. kontroliuojamųjų įstaigų pateiktų apmokėti sąskaitų teisingumo ir su jomis susijusių buhalterinių bei kitų dokumentų įvertinimas.

8.6. tinkamo veiklos vykdymo, neatitikčių šalinimo rekomendacijų pateikimas užbaigus kontrolės procedūrą bei korupcijos pasireiškimo tikimybės įvertinimas.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

9. Kontrolės rūšys:

9.1. planinė kontrolė – vykdoma pagal patvirtintus metinius teminius ir ketvirtinius planus;

9.2. neplaninė kontrolė – vykdoma turint informacijos ar kilus pagrįstų įtarimų, kad galėjo būti padaryta žala PSDF biudžetui arba pažeisti teisės aktų reikalavimai, arba gavus kompetentingo viešojo administravimo subjekto prašymą ar pavedimą patikrinti tokius faktus, arba siekiant užtikrinti, kad būtų pašalintos ankstesnės kontrolės procedūros metu nustatytos neatitiktys, taip pat – kai neplaninės kontrolės pagrindą nustato įstatymas ar Lietuvos Respublikos Vyriausybės priimtas teisės aktas.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

10. Kontroliuojančiųjų asmenų teisės:

10.1. pateikus kontroliuojamosios įstaigos vadovui ar jį pavaduojančiam asmeniui VLK ar TLK direktoriaus įsakymą atlikti patikrinimą ir savo tarnybinį pažymėjimą, netrukdomai patekti į kontroliuojamąją įstaigą bei atlikti patikrinimą pagal įsakyme nurodytas užduotis;

10.2. reikalauti ir gauti visus su patikrinimu susijusius dokumentus, tarp jų – ligonių medicininių apžiūrų ir tyrimų rezultatus bei duomenis apie įstaigos darbo organizavimą, finansinę veiklą, stacionarinių, ambulatorinių, sanatorinių ir reabilitacinių sveikatos priežiūros paslaugų teikimą bei lėšų panaudojimą, vaistų, MPP ar OTP, kurių įsigijimo išlaidos kompensuojamos iš PSDF biudžeto, išrašymą ir išdavimą bei prireikus daryti dokumentų kopijas arba išrašus;

10.3. gauti kontroliuojamosios įstaigos vadovų, kitų darbuotojų ir pacientų bei jų atstovų žodinius ir raštiškus paaiškinimus;

10.4. gauti patalpas ir priemones patikrinimui atlikti, jeigu patikrinimas atliekamas kontroliuojamojoje įstaigoje;

10.5. kontrolės metu naudotis informacinių sistemų duomenimis;

10.6. pasirinkti kontroliuojamosios įstaigos informavimo apie kontrolės pradžią terminą ir būdą;

10.7. kreiptis į kitas viešojo administravimo institucijas, kitas įmones ir įstaigas bei piliečius ir gauti iš jų reikiamą informaciją kontrolės užduotims įvykdyti;

10.8. gali turėti kitų teisių, nustatytų įstatymuose ir kituose teisės aktuose.

11. Kontroliuojančiųjų asmenų pareigos:

11.1. atliekant kontrolę vadovautis Lietuvos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, sveikatos apsaugos ministro, VLK ir TLK direktoriaus įsakymais, sutartimis su kontroliuojamosiomis įstaigomis, kitais norminiais teisės aktais ir Aprašu;

11.2. nustačius teisės aktų pažeidimus, siūlyti kontroliuojančiosios įstaigos vadovui taikyti teisės aktų nustatytas poveikio priemones pažeidimus padariusiai kontroliuojamajai įstaigai;

11.3. saugoti kontrolės metu sužinotus paciento konfidencialius duomenis, medicinos dokumentus bei įstaigų komercinę paslaptį;

11.4. per nustatytą terminą pateikti patikrinimo pažymą ir ekspertizės pažymą kontroliuojančiosios įstaigos vadovui ir kontroliuojamosios įstaigos vadovui;

11.5. nustačius administracinio teisės pažeidimo, baudžiamojo nusižengimo ar nusikaltimo požymių, imtis teisės aktuose nustatytų veiksmų;

11.6. pasirinkti tokius kontrolės būdus ir priemones, kurie leistų efektyviai, proporcingai, nešališkai ir objektyviai įvykdyti kontrolės užduotis ir pasiekti jos tikslus;

11.7. gali turėti kitų pareigų, nustatytų įstatymuose ir kituose teisės aktuose.

12. Kontroliuojamosios įstaigos teisės:

12.1. reikalauti iš kontroliuojančiųjų asmenų laikytis Aprašo reikalavimų;

12.2. skųsti kontroliuojančiosios įstaigos sprendimus teisės aktų nustatyta tvarka;

12.3. turėti kitas teisės aktuose nustatytas teises.

13. Kontroliuojamosios įstaigos pareigos:

13.1. suteikti patalpas ir priemones patikrinimui atlikti, jeigu kontrolės užduočių negalima atlikti kontroliuojančioje įstaigoje;

13.2. pateikti visus su patikrinimu susijusius dokumentus, tarp jų – ligonių medicininių apžiūrų ir tyrimų duomenis bei duomenis apie įstaigos darbo organizavimą, finansinę veiklą, stacionarinių, ambulatorinių, sanatorinių ir reabilitacinių sveikatos priežiūros paslaugų teikimą ir lėšų panaudojimą, kompensuojamųjų vaistų, MPP ir OTP išrašymą bei išdavimą;

13.3. pateikti įstaigos vadovų, kitų darbuotojų ir pacientų bei jų atstovų žodinius ir raštiškus paaiškinimus;

13.4. netrukdyti kontroliuojantiesiems asmenims atlikti kontrolės užduočių.

 

III. KONTROLĖS PROCEDŪRA

 

14. Kontrolės procedūra atliekama dviem etapais: pirmiausia atliekamas patikrinimas, po to – ekspertizė

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

15. Patikrinimui atlikti skiriami kontroliuojančiosios įstaigos darbuotojai, turintys reikiamos kompetencijos efektyviai, proporcingai, nešališkai ir objektyviai įvykdyti kontrolės užduotis ir pasiekti jos tikslus. Pageidautina, kad šie darbuotojai anksčiau nebūtų vykdę patikrinimo toje įstaigoje. Negali būti skiriamas vienas asmuo patikrinimui atlikti. Jei patikrinimą atlikti pavedama 3 ir daugiau darbuotojų, sudaroma patikrinimo komisija. Komisijos darbui koordinuoti skiriamas pirmininkas – didžiausią tarnybinę patirtį ir (ar) kompetenciją kontroliuojamoje srityje turintis darbuotojas.

16. Kontrolės procedūra pradedama vadovaujantis kontroliuojančiosios įstaigos vadovo įsakymu atlikti patikrinimą, kuriame nurodoma:

16.1. patikrinimą atliekantys asmenys ir, jeigu sudaroma komisija, jos pirmininkas;

16.2. įstaigos, kurioje numatoma atlikti patikrinimą, pavadinimas;

16.3. kontrolės tikslas ir užduotys;

16.4. patikrinimo terminas;

16.5. kiti duomenys, reikalingi patikrinimui atlikti.

17. Jeigu kontrolės užduoties pagal kompetenciją negali atlikti kontroliuojančiosios įstaigos darbuotojai, jos vadovas turi kreiptis į kitas institucijas dėl tarnybinės pagalbos.

171. Įsakymas dėl planinio patikrinimo pateikiamas kontroliuojamajai įstaigai ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki pradedant jį vykdyti. Kartu pateikiamas preliminarus numatomų tikrinti objektų (dokumentų, įstaigos patalpų, gaminių ir pan.) sąrašas, kuris atliekant patikrinimą gali būti papildytas, jeigu kontroliuojamoji įstaiga įtariama padariusi sistemingus pažeidimus. Jeigu tuo pačiu metu įstaigoje atlieka patikrinimus ir kitos ūkio subjektų veiklą prižiūrinčios institucijos, kontroliuojančioji įstaiga suderina kontrolės pradžios datą su kontroliuojamąja įstaiga. Šios nuostatos netaikomos neplaninėms kontrolės procedūroms.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

18. Patikrinimą atliekantys asmenys kontroliuojamosios įstaigos kontrolės registre įrašo savo vardą, pavardę, darbovietę, pareigas, patikrinimo užduotis ir pasirašo.

19. Jeigu kontrolės užduočių negalima įvykdyti kontroliuojančiosios įstaigos patalpose, patikrinimas atliekamas kontroliuojamojoje įstaigoje.

20. Jeigu kontroliuojančioji įstaiga nagrinėja iš kontroliuojamosios įstaigos gautus dokumentus, tiesiogiai susijusius su vykdoma kontrole, savose patalpose, turi būti surašomas, perdavimo–priėmimo aktas, kurį pasirašo patikrinimo komisijos pirmininkas (jam nesant – bet kuris iš patikrinimą atliekančių asmenų) ir kontroliuojamosios įstaigos vadovas arba jo įgaliotas asmuo. Jeigu patikrinimo metu nepateikiami visi prašomi dokumentai, tai nurodoma patikrinimo pažymoje.

21. Patikrinimą atliekantys asmenys pagal kompetenciją patikrina pateiktus dokumentus ir atrenka tuos, kuriuose yra duomenų ir faktų, leidžiančių įtarti neatitiktis. Šiuos atrinktus dokumentus dar kartą tikrina visi patikrinimą atliekantys asmenys. Jeigu jų nuomonės dėl nustatytų duomenų ir faktų, kurie gali būti įvardijami kaip neatitiktys, nesutampa, tai nurodoma įrašomoje į patikrinimo pažymą pastaboje. Šie dokumentai, taip pat dokumentai, kuriuose yra duomenų apie neatitiktis, dėl kurių gali būti padaryta žala PSDF biudžetui, kopijuojami ir saugomi kontroliuojančiojoje institucijoje.

22. Planinis patikrinimas turi būti atliktas ir patikrinimo pažyma surašyta ne vėliau kaip per 40 darbo dienų nuo įsakymo atlikti patikrinimą pasirašymo dienos. Įvertinęs patikrinimo užduoties mastą, neplaninio patikrinimo terminą nustato kontroliuojančiosios įstaigos vadovas įsakyme atlikti patikrinimą.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

23. Jei patikrinimo metu paaiškėja, kad nustatytos patikrinimo trukmės nepakanka, patikrinimo komisijos pirmininkas (jeigu jo nėra – vienas iš asmenų, atliekančių patikrinimą) kreipiasi į kontroliuojančiosios įstaigos vadovą, kuris, įvertinęs kontrolės užduotį ir objektyvias priežastis, dėl kurių būtina patikrinimą tęsti, įsakymu pakeičia jo terminą.

24. Baigus patikrinimą, komisijos pirmininko pavedimu arba patikrinimą atlikusių asmenų bendru sutarimu skiriamas vienas asmuo, kuris surašo patikrinimo pažymą. Pažymoje rašoma:

24.1. patikrinimo pažymos numeris, surašymo data ir vieta;

24.2. kontroliuojamosios įstaigos pavadinimas;

24.3. įsakymo, kuriuo vadovaujantis buvo atliktas patikrinimas, data, numeris ir pavadinimas;

24.4. data, nuo kurios patikrinimas buvo pradėtas;

24.5. kontrolės tikslai ir užduotys;

24.6. specialistų, atlikusių patikrinimą, vardai, pavardės, pareigos, kontrolės užduotys, kurias jie pagal kompetenciją atliko, bei šių asmenų pasižadėjimas būti nešališkiems;

24.7. kontroliuojamosios įstaigos darbuotojų, dalyvaujančių patikrinime, vardai, pavardės ir pareigos;

24.8. teisės aktų, kuriais vadovaujantis atliekamas patikrinimas, sąrašas;

24.9. patikrinimo metu nustatyti faktai, dėl kurių nesutampa patikrinimo komisijos narių nuomonės;

24.10. neatitiktys, jei jos nustatomos, aprašomos, nurodant, kokios konkrečios norminių teisės aktų nuostatos pažeistos;

24.11. siūlymai neatitiktis vertinti kaip žalą PSDF biudžetui, nurodant nustatomos žalos dydį, ir (ar) siūlymai taikyti sankcijas, jeigu:

24.11.1. dėl nustatytų neatitikčių padidėjo PSDF biudžeto išlaidos;

24.11.2. teisės aktai arba sutartis nustato, kad neatitiktis turi būti vertinama kaip žala PSDF biudžetui ir (ar) dėl jos turi būti taikomos sankcijos;

24.11.3. kitais teisės aktų nustatytais atvejais.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

24.12. pridedami priedai ir jų lapų skaičius;

24.13. informacija kontroliuojamosios įstaigos vadovui dėl galimybės:

24.13.1. per 14 darbo dienų nuo patikrinimo pažymos įteikimo (gavimo) dienos pateikti kontroliuojančiosios įstaigos vadovui pastabas, patikslinimus ir paaiškinimus, juos pagrindžiančius dokumentus bei pareikšti pageidavimą arba atsisakymą dalyvauti patikrinimo rezultatų svarstyme;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-17, 2013-01-23, Žin., 2013, Nr. 10-482 (2013-01-26), i. k. 11322LKISAK0001K-17

 

24.13.2. motyvuotu raštu kreiptis į kontroliuojančiosios įstaigos vadovą dėl pastabų, patikslinimų ir paaiškinimų termino pratęsimo;

24.14. kita informacija.

241. Jei patikrinimo užduotyse nebuvo numatyta įvertinti, ar nepadaryta žala PSDF biudžetui, ir jei kontroliuojamoji įstaiga nepateikė patikslinimų bei paaiškinimų dėl patikrinimo pažymos, kontrolės procedūra baigiama patikrinimu. Jei nustatomos neatitiktys, dėl kurių gali būti taikomos sankcijos, kontroliuojančiosios įstaigos vadovas ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kontrolės procedūros baigimo dienos priima sprendimą dėl sankcijų taikymo.

Papildyta punktu:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

25. Patikrinimo pažymą pasirašo visi patikrinimą atlikę specialistai. Kiekvienas specialistas turi teisę nurodyti savo pastabas dėl patikrinimo pažymos turinio.

26. Patikrinimo pažyma surašoma dviem egzemplioriais.

27. Patikrinimo pažyma užregistruojama kontroliuojančiosios įstaigos patikrinimo pažymų registre.

28. Vienas patikrinimo pažymos egzempliorius saugomas kontroliuojančiojoje įstaigoje, kitas per 3 darbo dienas įteikiamas kontroliuojamosios įstaigos vadovui (jo įgaliotajam asmeniui).

29. Patikslinimai, paaiškinimai ir pastabos, pateikti pasibaigus jų pateikimo terminui, ekspertizės metu nenagrinėjami.

30. Kontroliuojančiosios įstaigos vadovas, suėjus patikslinimų, paaiškinimų ir pastabų pateikimo terminui, įsakymu paveda atlikti ekspertizę. Ekspertizės negali atlikti vienas asmuo arba patikrinimą atlikę asmenys.

31. Ekspertizei atlikti skiriami kontroliuojančiosios įstaigos darbuotojai, turintys reikiamą kompetenciją efektyviai, proporcingai, nešališkai ir objektyviai įvertinti patikrinimo pažymoje nurodytus duomenis ir išvadas, kontroliuojamosios įstaigos pateiktus patikrinimo metu nustatytų faktų paaiškinimus bei kitus papildomai gautus duomenis ir galintys nuspręsti, dėl kurių neatitikčių padaryta žala PSDF biudžetui ir koks šios žalos dydis, bei pateikti siūlymus dėl neatitikčių šalinimo ir prevencijos. Jei kontroliuojamoji įstaiga nesutinka su patikrinimo pažymoje nustatytais teisės aktų pažeidimais ar nesutinka su teisės aktų taikymu, ekspertizei atlikti skiriamas ir specialistas, turintis teisinį išsilavinimą. Didžiausią tarnybinę patirtį ir (ar) kompetenciją kontroliuojamoje srityje turintis darbuotojas skiriamas vyresniuoju ekspertu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

32. Vyresniojo eksperto teisės ir pareigos:

32.1. organizuoti patikrinimo pažymoje pateiktų duomenų ir išvadų, kontroliuojamosios įstaigos pateiktų patikrinimo metu nustatytų faktų ir paaiškinimų (jei jie buvo gauti) ir papildomai gautų duomenų analizę, jų pagrįstumo ir teisingumo vertinimą, žalos PSDF biudžetui nustatymą, ekspertizės rezultatų įforminimą;

32.2. spręsti visus ekspertizės metu kylančius ginčytinus klausimus;

32.3. reikalauti iš kontroliuojamosios įstaigos papildomos medžiagos ir duomenų;

32.4. skirti patikrinimo rezultatų svarstymo posėdžio datą, sukviesti į jį patikrinimą atlikusius specialistus ir kontroliuojamosios įstaigos atstovus;

32.5. kreiptis į kontroliuojančiosios įstaigos direktorių ir siūlyti atlikti papildomą tikrinimą dėl naujai paaiškėjusių aplinkybių, kurios negalėjo būti žinomos patikrinimo metu ir gali turėti įtakos galutiniam patikrinimo rezultatų įvertinimui;

32.6. jei ekspertizės metu paaiškėja, kad dėl objektyvių priežasčių nustatytos ekspertizės trukmės nepakanka, kreiptis į kontroliuojančiosios įstaigos vadovą, kuris priima sprendimą dėl jos atlikimo termino;

32.7. jei ekspertizę atliko 2 asmenys, priimti sprendimą dėl galutinių ekspertizės išvadų.

33. Įsakyme dėl ekspertizės atlikimo nurodoma:

33.1. vyresnysis ekspertas, kiti ekspertizę atliekantys asmenys;

33.2. kontroliuojamosios įstaigos pavadinimas;

33.3. patikrinimo pažymos data ir numeris;

33.4. ekspertizės atlikimo terminas;

33.5. kiti duomenys, reikalingi ekspertizei atlikti.

34. Jeigu ekspertizės pagal kompetenciją negali atlikti kontroliuojančiosios įstaigos darbuotojai, jos vadovas kreipiasi į kitas institucijas dėl tarnybinės pagalbos.

35. Patikrinimo komisijos pirmininkas arba asmenys, atlikę patikrinimą, prieš pradedant ekspertizę, perduoda patikrinimo pažymos originalą su priedais ir kitą ekspertizei atlikti būtiną medžiagą vyresniajam ekspertui ir tai nurodo patikrinimo pažymų registre.

36. Kontroliuojančiosios įstaigos vadovas, įvertinęs kontrolės užduotis ir surinktos medžiagos kiekį bei objektyvias priežastis, dėl kurių ekspertizę būtina tęsti, motyvuotu vyresniojo eksperto prašymu gali pratęsti jos atlikimo terminą.

37. Kontroliuojamosios įstaigos patikslinimai, paaiškinimai ir pastabos, pateikti pasibaigus jų pateikimo terminui, ekspertizės metu nevertinami.

38. Patikrinimo rezultatų svarstymo posėdis gali vykti, jeigu jame dalyvauja dauguma kontrolės procedūrą atlikusių asmenų ir kontroliuojamosios įstaigos vadovui apie šį posėdį pranešama raštu (išskyrus atvejus, kai gaunamas kontroliuojamosios įstaigos vadovo atsisakymas dalyvauti patikrinimo rezultatų svarstyme) ne vėliau kaip prieš 10 darbo dienų iki posėdžio.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-17, 2013-01-23, Žin., 2013, Nr. 10-482 (2013-01-26), i. k. 11322LKISAK0001K-17

 

39. Posėdžio metu vyresnysis ekspertas arba jo įgaliotas asmuo, dalyvavęs atliekant ekspertizę, išvardija ir įvertina patikrinimo metu nustatytas neatitiktis, kontroliuojamosios įstaigos pateiktus patikrinimo metu nustatytų faktų paaiškinimus ir papildomai gautus duomenis. Posėdžio dalyviams paaiškinamas sprendimas dėl nustatytos neatitikties įvertinimo. Jei nebuvo atsižvelgta į patikrinimo pažymoje pateiktus pasiūlymus arba kontroliuojamosios įstaigos paaiškinimus, nurodomos tai nulėmusios priežastys.

40. Posėdžio metu rašomas posėdžio protokolas arba daromas garso įrašas, kuris vėliau pridedamas prie ekspertizės pažymos. Posėdžio protokole būtinai pažymima, kurių neatitikčių vertinimui nepritaria kontroliuojamosios įstaigos atstovai, ir nurodomi jų motyvai.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

41. Įvertinęs patikrinimo rezultatų svarstymo posėdžio medžiagą, vyresnysis ekspertas arba jo įgaliotas asmuo ne vėliau kaip per 20 darbo dienų nuo patikrinimo pažymos perdavimo datos surašo ekspertizės pažymą.

42. Ekspertizės pažymoje turi būti rašoma:

42.1. ekspertizės pažymos numeris, data ir surašymo vieta;

42.2. kontroliuojamosios įstaigos pavadinimas;

42.3. ekspertizę atlikę specialistai ir bei šių asmenų pasižadėjimas būti nešališkiems;

42.4. patikrinimo pažymos surašymo data ir numeris;

42.5. patikrinimą atlikę specialistai;

42.6. kontrolės tikslai ir užduotys;

42.7. ekspertizės metu vertinti dokumentai;

42.8. patikrinimo rezultatų svarstymo posėdžio protokolas arba įrašas (pridedamas);

42.9. patikrinimo pažymoje nustatytų neatitikčių įvertinimas, pagrindžiant jį konkrečių teisės aktų nuostatomis;

42.10. sistemingi ir (ar) kartotiniai pažeidimai, jeigu tokie nustatyti;

42.11. sprendimas dėl bendrosios žalos PSDF biudžetui dydžio ir sankcijos taikymo

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

42.12. reikalavimas atlyginti PSDF biudžetui padarytą žalą ir jos atlyginimo terminas, bankas ir sąskaitos numeris, į kurią turi būti pervesti pinigai;

42.13. rekomendacijos kontroliuojamosios įstaigos administracijai dėl priemonių, užtikrinančių teisės aktų laikymąsi bei paslaugų teikimo organizavimo gerinimą;

42.14. ekspertizės pažymos apskundimo tvarka;

Papildyta punktu:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

42.15. pridedami priedai ir jų lapų skaičius;

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

42.16. kita informacija.

Punkto numeracijos pakeitimas:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

43. Ekspertizės pažyma turi būti pasirašyta kontroliuojančiosios įstaigos vadovo ar jo įgalioto asmens ir patvirtinta antspaudu.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

 

44. Ekspertizės pažyma surašoma dviem egzemplioriais ir registruojama kontroliuojančiosios įstaigos ekspertizės pažymų registre. Vienas ekspertizės pažymos egzempliorius (su priedais) saugojamas kontrolę atlikusioje įstaigoje, kitas per 3 darbo dienas įteikiamas kontroliuojamosios įstaigos vadovui (jo įgaliotajam asmeniui). Ekspertizės pažymos kopija siunčiama kontroliuojamosios įstaigos steigėjui, jeigu jis nėra tos įstaigos vadovas.

45. TLK vadovo įgaliotas asmuo kiekvieno mėnesio ekspertizės pažymų duomenų suvestinę (toliau – suvestinę) pateikia VLK elektroniniu paštu proc.ataskaitos@vlk.lt ne vėliau kaip iki kito mėnesio 5 dienos.

46. Suvestinėje turi būti nurodoma:

46.1. ekspertizės pažymų duomenys:

46.1.1. TLK pavadinimas;

46.1.2. patikrinimo pažymos ir ekspertizės pažymos data bei numeris;

46.1.3. tikslus kontroliuojamosios įstaigos pavadinimas;

46.1.4. kontrolės kryptis pagal šio aprašo 48 punktą;

46.1.5. ar buvo taikytos sankcijos, jei buvo – jos nurodomos (nurodomos visos taikytos baudos ir jų dydis), kartu pažymint, kokio teisės akto nuostatomis vadovautasi;

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

46.1.6. laikotarpis tarp šios ir ankstesniosios kontrolės procedūros kontroliuojamojoje įstaigoje;

46.1.7. ar kontrolės procedūros metu patikrinimo pažyma surašyta tik pagal informacinės sistemos SVEIDRA duomenis;

46.1.8. ar kontrolės procedūra planinė ir (ar) kartotinė;

46.1.9. patikrintų gydymo stacionare istorijų, ambulatorinių medicinos dokumentų (asmens sveikatos istorijų, dienos stacionaro ligonio kortelių, asmens ambulatorinių gydymo priėmimo skyriuje apskaitos kortelių ir kt.), 3 formos receptų skaičius;

46.1.10. ar kontrolės procedūros metu nustatyta neatitiktis;

46.2. nustatytų neatitikčių duomenys:

46.2.1. ekspertizės pažymos numeris;

46.2.2. kontrolės kryptis pagal šio aprašo 48 punktą;

46.2.3. pažeistas teisės aktas;

46.2.4. kiekvienos nustatytos neatitikties, kai padaroma žala PSDF biudžetui, atvejų kiekis ir žalos PSDF biudžetui dydis;

46.2.5. bendras neatitikčių, kai nenustatoma žala PSDF biudžetui, atvejų kiekis;

46.2.6. pastabos ir trumpas neatitikties apibūdinimas.

 

IV. KONTROLĖS PROCEDŪRŲ ANALIZĖ

 

47. Ne vėliau kaip iki sausio 10 dienos TLK užpildo ir pateikia VLK raštu bei elektroniniu paštu proc.ataskaitos@vlk.lt praėjusių metų kontrolės procedūrų ataskaitas ir siūlymus tobulinti teisės aktus. Kontrolės procedūrų ataskaitoje nurodoma:

47.1. bendras kontrolės procedūrų kiekis;

47.2. planinių kontrolės procedūrų kiekis;

47.3. kontrolės krypčių, kurioms priskiriamos atliktos kontrolės procedūros, kiekis;

47.4. prioritetinių kontrolės krypčių, kurioms priskiriamos atliktos kontrolės procedūros, kiekis;

47.5. kartotinių kontrolės procedūrų kiekis;

47.6. kontrolės procedūrų, kurių metu nenustatomi kartotiniai pažeidimai, kiekis;

47.7. kontrolės procedūrų, kurias užbaigus taikomos sankcijos, kiekis ir bendras baudų dydis;

47.8. kontrolės procedūrų, kurių metu nustatoma žala PSDF biudžetui, įvertinant svarstymo taikinimo komisijoje ar ginčijimo teisme rezultatus, kiekis;

47.9. bendras per ataskaitinį laikotarpį nustatytas ir patikslintas (po svarstymo taikinimo komisijoje ar ginčijimo teisme) žalos PSDF biudžetui dydis;

47.10. kontrolės procedūrų, kurias atliekant patikrinimo pažyma surašoma pagal informacinės sistemos SVEIDRA duomenis, kiekis;

47.11. bendras patikrintų ASPĮ kiekis;

47.12. bendras patikrintų vaistinių, turinčių unikalų ID kodą informacinėje sistemoje SVEIDRA, kiekis;

47.13. patikrintų gydymo stacionare istorijų kiekis;

47.14. patikrintų ambulatorinių medicinos dokumentų (asmens sveikatos istorijų, dienos stacionaro ligonio kortelių, asmens ambulatorinio gydymo priėmimo skyriuje apskaitos kortelių ir kt.) kiekis;

47.15. patikrintų 3 formos receptų kiekis;

47.16. kontrolės procedūrų, kurių išvadas svarsto taikinimo komisija, kiekis;

47.17. kontrolės procedūrų, kurių išvados po svarstymo taikinimo komisijoje lieka nepakeistos, kiekis;

47.18. kontrolės procedūrų, kurių išvados po svarstymo taikinimo komisijoje pakeičiamos kontroliuojamosios įstaigos naudai, kiekis;

47.19. kontrolės procedūrų, kurių išvados ginčijamos teisme, kiekis;

47.20. kontrolės procedūrų, kurių išvados teismo sprendimu lieka nepakeistos, kiekis;

47.21. kontrolės procedūrų, kurių išvados teismo sprendimu pakeičiamos kontroliuojamosios įstaigos naudai, kiekis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

48. Kontrolės procedūrų kryptys yra šios:

48.1. pirminės ambulatorinės asmens sveikatos priežiūros paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo ir tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.2. siuntimų konsultuoti, hospitalizuoti ir (ar) atlikti brangiuosius tyrimus ir procedūras tinkamumo bei pagrįstumo kontrolė;

48.3. palaikomojo gydymo ir slaugos paslaugų, slaugos namuose bei paliatyviojo gydymo paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo ir tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.4. greitosios medicinos pagalbos paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.5. gydytojų specialistų suteiktų ambulatorinių paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.6. dienos chirurgijos, dienos stacionaro, stebėjimo ir trumpalaikių stacionarinių paslaugų (t. y. prioritetinių paslaugų), kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.7. antrinio ir tretinio lygio stacionarinių paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.8. dantų protezavimo paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.9. medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo siuntimų išdavimo pagrįstumo kontrolė;

48.10. medicininės reabilitacijos ir sanatorinio (antirecidyvinio) gydymo paslaugų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo ir tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.11. kompensuojamųjų vaistų ir MPP skyrimo ir išrašymo pagrįstumo kontrolė;

48.12. kompensuojamųjų vaistų ir MPP išdavimo (pardavimo) vaistinėje teisėtumo kontrolė;

48.13. brangiųjų tyrimų ir procedūrų, kurių išlaidos apmokamos iš PSDF biudžeto lėšų, prieinamumo, tinkamumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės ir norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.14. prevencinių programų vykdymo tinkamumo, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės ir norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.15. OTP gamybos, išrašymo ir išdavimo pagrįstumo, kiekio, apskaitos, medicinos dokumentų pildymo kokybės bei norminių dokumentų laikymosi kontrolė;

48.16. dėl kitų priežasčių atliktų kontrolės procedūrų skaičius.

49. TLK ne vėliau kaip gruodžio 27 dieną savo interneto svetainėje skelbia ateinančių metų teminius kontrolės planus, kiekvieną ketvirtį skelbia informaciją apie artimiausią ketvirtį planuojamas kontrolės procedūras ir duomenis apie praėjusį ketvirtį atliktų kontrolės procedūrų metu nustatytus sistemingus ir (ar) kartotinius pažeidimus bei rekomendacijas, kaip jų išvengti.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

50. VLK atlieka ir ne vėliau kaip iki sausio 30 dienos savo interneto svetainėje skelbia apibendrintus duomenis apie praėjusiais kalendoriniais metais TLK atliktų kontrolės procedūrų rezultatus pagal jų stebėsenos ir kokybės vertinimo rodiklius bei 48 punkte nurodytas kontrolės kryptis.

Punkto pakeitimai:

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

 

V. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS

 

51. Kontroliuojančiosios įstaigos vadovo įgaliotas asmuo ketvirtiniuose kontrolės planuose numato atlikti kartotines kontrolės procedūras tose kontroliuojamosiose įstaigose, kuriose kontrolės procedūrų metu nustatoma daugiausia sistemingų pažeidimų arba padaroma didžiausia žala PSDF biudžetui.

52. Ginčai, susiję su teisėtų kontrolės reikalavimų vykdymu, nagrinėjami ir sprendžiami bei žala, padaryta PSDF biudžetui, išieškoma teisės aktų nustatyta tvarka.

53. Ikiteisminės stadijos metu TLK ir kontroliuojamosios įstaigos ginčus sprendžia TLK taikinimo komisija. TLK direktorius, įvertinęs taikinimo komisijos siūlymus, motyvuotu sprendimu gali pakeisti ekspertizės išvadas, pakeisti jas iš dalies arba palikti nepakeistas.

54. Ikiteisminės stadijos metu VLK ir kontroliuojamosios įstaigos ginčus sprendžia VLK direktoriaus įsakymu sudaryta komisija. VLK direktorius, įvertinęs šios komisijos siūlymus, motyvuotu sprendimu gali pakeisti ekspertizės išvadas, pakeisti jas iš dalies arba palikti nepakeistas.

55. Kontrolės eigą ir rezultatus įforminančių dokumentų bylos saugomos Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės nustatyta tvarka.

 

_________________

Priedo pakeitimai:

Nr. 1K-101, 2010-05-25, Žin., 2010, Nr. 66-3324 (2010-06-08), i. k. 11022LKISAK001K-101

 

 

 

Pakeitimai:

 

1.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-194, 2008-12-18, Žin., 2008, Nr. 148-5981 (2008-12-27), i. k. 10822LKISAK001K-194

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo

 

2.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-55, 2009-04-27, Žin., 2009, Nr. 48-1934 (2009-04-30), i. k. 10922LKISAK0001K-55

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo

 

3.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-101, 2010-05-25, Žin., 2010, Nr. 66-3324 (2010-06-08), i. k. 11022LKISAK001K-101

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo

 

4.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-186, 2010-09-21, Žin., 2010, Nr. 113-5815 (2010-09-25), i. k. 11022LKISAK001K-186

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo

 

5.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-283, 2012-11-15, Žin., 2012, Nr. 134-6855 (2012-11-20), i. k. 11222LKISAK001K-283

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo

 

6.

Valstybinė ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos, Įsakymas

Nr. 1K-17, 2013-01-23, Žin., 2013, Nr. 10-482 (2013-01-26), i. k. 11322LKISAK0001K-17

Dėl Valstybinės ligonių kasos prie Sveikatos apsaugos ministerijos direktoriaus 2006 m. kovo 24 d. įsakymo Nr. 1K-41 "Dėl Asmens sveikatos priežiūros įstaigų, vaistinių bei kitų įmonių ir įstaigų, sudariusių sutartis su Valstybine ligonių kasa prie Sveikatos apsaugos ministerijos ar teritorinėmis ligonių kasomis, kontrolės tvarkos aprašo" pakeitimo