Suvestinė redakcija nuo 2009-02-10 iki 2009-11-07
Įsakymas paskelbtas: Žin. 2006, Nr. 120-4586, i. k. 1064170ISAK00DĮ-203
STATISTIKOS DEPARTAMENTO PRIE LIETUVOS RESPUBLIKOS VYRIAUSYBĖS GENERALINIS DIREKTORIUS
Į S A K Y M A S
DĖL KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO ORO TRANSPORTU STATISTINIŲ ATASKAITŲ FORMŲ PATVIRTINIMO
2006 m. lapkričio 3 d. Nr. DĮ-203
Vilnius
Įgyvendindamas Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299) 12 straipsnio 2 dalies nuostatas bei atsižvelgdamas į 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 223) ir 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentą (EB) Nr. 1358/2003, įgyvendinantį Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantį jo I ir II priedus (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 355):
1. Tvirtinu pridedamas statistinių ataskaitų formas:
1.2. Neteko galios nuo 2009-02-10
Punkto naikinimas:
Nr. DĮ-232, 2008-12-09, www.valstybes-zinios.lt 2008, Nr. 145-0 (2008-12-18) ; Žin. 2008, Nr. 145-5843 (2008-12-18), i. k. 1084170ISAK00DĮ-232
2. Laikau netekusiais galios:
2.1. Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2004 m. gruodžio 16 d. įsakymą Nr. DĮ-257 „Dėl oro transporto statistinių ataskaitų patvirtinimo“ (Žin., 2004, Nr. 186-6965);
2.2. Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2006 m. sausio 26 d. įsakymo Nr. DĮ-19 „Dėl kai kurių Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus įsakymų pakeitimo“ (Žin., 2006, Nr. 15-546) 42, 43, 44 punktus.
Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos
aviakompanijų orlaiviais mėnesinės ataskaitos
TO-01
1 priedas
INFORMACIJA DĖL MĖNESINIO KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS STATISTINIO TYRIMO
(ataskaita TO-01 mėnesinė)
TEISINIS PAGRINDAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299); 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 223); 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1358/2003 įgyvendinantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantis jo I ir II priedus (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 355). |
TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS |
Tai – mėnesinis ištisinis tyrimas. Ataskaitą pildo Lietuvos aviakompanijos. Tiriamasis laikotarpis – kalendorinis mėnuo. Tyrimo tikslas – nustatyti keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais apimtį. |
STATISTINIO TYRIMO SUVESTINĖS INFORMACIJOS PASKELBIMO LAIKAS IR VIETA |
29-tą dieną po ataskaitinio mėnesio pabaigos leidinyje „Transporto ir ryšių įmonių pagrindiniai rodikliai“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnio 2 dalis: „Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti“. |
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnio 2 dalis: „Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis: „Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus“. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557). „Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt. Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt. Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt“. |
______________
Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos
aviakompanijų orlaiviais mėnesinės ataskaitos
TO-01
2 priedas
PAAIŠKINIMAI KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS ATASKAITAI TO-01 MĖNESINEI PILDYTI
1. Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais ataskaitos TO-01 mėnesinės (toliau – ataskaita). 1 skiltyje pateikiama operatyvi mėnesio informacija.
2. Ataskaitos 2 skiltis. Skilties duomenys skaičiuojami tokiu būdu: prieš ataskaitinį mėnesį buvusio laikotarpio patikslinti duomenys sudedami su operatyviais paskutinio mėnesio duomenimis. Ataskaitos 2 skilties duomenų negalima skaičiuoti naudojant 1 skilties (operatyvios mėnesinės atskaitomybės) duomenis.
3. Komercinio oro susisiekimo paslaugos – reguliarus ir nereguliarus viešas tarptautinis ir vietinis keleivių krovinių ir pašto vežimas orlaiviais už mokestį.
4. Ataskaitos I skyrius. Pateikiami duomenys apie komercinį keleivių krovinių ir pašto vežimą visomis susisiekimo rūšimis nuosavais aviakompanijos orlaiviais arba ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais orlaiviais:
4.1. Ataskaitos 100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, skaičiuojamas tik vieną kartą neatsižvelgiant į etapų skaičių:
4.1.1. Ataskaitos 100 eilutė. Vežtų keleivių skaičius paskirstomas pagal susisiekimo rūšis: vežimai vietinio susisiekimo skrydžiais (110 eil.) ir tarptautinio susisiekimo skrydžiais (120 eil.)
4.2. Ataskaitos 120 eilutė. Tarptautinio susisiekimo skrydžiais vežtų keleivių skaičių sudaro: keleiviai, išvykę už šalies ribų; keleiviai, atvykę į šalies oro uostus iš užsienio; keleiviai, vežti už šalies ribų tarp užsienio oro uostų.
4.3. Ataskaitos 130 eilutė. Reguliariojo oro susisiekimo paslaugos – vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
4.4. Ataskaitos 140 eilutė. Nereguliariojo oro susisiekimo paslaugos – vežimas užsakomaisiais ir specialiaisiais skrydžiais, išskyrus tuos, kurie nurodomi eilutėje „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarius vežimus.
4.5. Ataskaitos 100 eilutės duomenys turi būti lygūs 110 ir 120, taip pat 130 ir 140 eilučių duomenų sumai.
4.6. Ataskaitos 150 eilutė. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
4.7. Ataskaitos 160 eilutė. Keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžio etapu vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
5. Ataskaitos II skyrius. Pateikiami duomenys apie Lietuvos aviakompanijų orlaivių kurie vykdė komercinį vežimą, skrydžių etapų skaičių.
5.1. Skrydžio etapas – orlaivio skrydis nuo pakilimo iki nusileidimo momento, neįskaitant techninių sustojimų. Skrydžių etapai klasifikuojami į tarptautinius ir vietinius.
5.2. Ataskaitos 210 eilutė. Vietinis skrydžio etapas – etapas, kuris negali būti klasifikuojamas kaip tarptautinis ir kurio pakilimo ir nusileidimo punktai yra šalies ribose.
Forma. Neteko galios nuo 2009-02-10
Formos naikinimas:
Nr. DĮ-232, 2008-12-09, www.valstybes-zinios.lt 2008, Nr. 145-0 (2008-12-18) ; Žin. 2008, Nr. 145-5843 (2008-12-18), i. k. 1084170ISAK00DĮ-232
1 priedas. Neteko galios nuo 2009-02-10
Priedo naikinimas:
Nr. DĮ-232, 2008-12-09, www.valstybes-zinios.lt 2008, Nr. 145-0 (2008-12-18) ; Žin. 2008, Nr. 145-5843 (2008-12-18), i. k. 1084170ISAK00DĮ-232
2 priedas. Neteko galios nuo 2009-02-10
Priedo naikinimas:
Nr. DĮ-232, 2008-12-09, www.valstybes-zinios.lt 2008, Nr. 145-0 (2008-12-18) ; Žin. 2008, Nr. 145-5843 (2008-12-18), i. k. 1084170ISAK00DĮ-232
Forma patvirtinta Statistikos departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2006 m. lapkričio 3 d. įsakymu Nr. DĮ-203
|
_________________________________________________________________________
(Įmonės pavadinimas)
Statistikos departamento prie LRV
Transporto ir paslaugų statistikos skyriui
Gedimino pr. 29, LT-01500 Vilnius
KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS PAGAL MARŠRUTUS 200_ M. ATASKAITA
TO-04 METINĖ
__________________ Nr. ________
(Užpildymo data)
Įmonės kodas registre |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pateikiama: vasario 25 d. |
|
Adresas |
|
||||||||||
|
|
||||||||||
|
|
||||||||||
Pagrindinės veiklos kodas (EVRK) |
|
|
|
|
|
|
|
||||
Pagrindinės veiklos pavadinimas (EVRK) |
|
Statistikos departamentas garantuoja duomenų konfidencialume |
|||||||||
|
|
|
|||||||||
|
|
Ataskaitos forma skelbiama interneto svetainėje http://www. std. lt |
I. Vežimas pagal maršrutus reguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas (oro uostų pavadinimai) |
Oro uostų kodai |
Šalies kodas |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimas pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maršruto pavadinimas |
Oro uostų kodai |
Šalies kodas |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. Vežimas pagal maršrutus nereguliariais skrydžiais
Maršruto pavadinimas (oro uostų pavadinimai) |
Oro uostų kodai |
Šalies kodas |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
Iš viso vežimas pagal maršrutus |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maršruto pavadinimas |
Oro uostų kodai |
Šalies kodas |
Iš viso atlikta skrydžių |
Vežta |
Keleivių apyvarta, tūkst. keleivio kilometrų |
Tonos kilometražas, tūkst. |
|||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
maksimali |
faktiška |
maksimalus |
faktiškas |
|||||
A |
B |
C |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
|
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
žiedinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
|
|
|
|
|
III. Vežimas pagal pradinį ir paskirties punktus reguliariais skrydžiais
Oro uostų pora |
Šalių kodai |
Vežta |
||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
||||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oro uostų pora |
Šalių kodai |
Vežta |
||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
||||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
IV. Vežimas pagal pradinį ir paskirties punktus nereguliariais skrydžiais
Šalių pora |
Šalių kodai |
Vežta |
|||||
keleivių, tūkst. |
krovinių, t |
pašto, t |
|||||
A |
B |
1 |
2 |
3 |
|||
Iš viso |
x |
x |
|
|
|
||
iš to skaičiaus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
žiedinių maršrutų skrydžiai |
x |
x |
|
|
|
V. Eksploatacinis oro linijų ilgis (be persidengiančių ruožų)
Rodiklio pavadinimas |
Eil. Nr. |
Faktiškai metų pabaigoje |
|
A |
B |
1 |
|
Bendras oro linijų ilgis, km (510 ir 520 eil. suma) |
500 |
|
|
iš to skaičiaus |
vietinių |
510 |
|
tarptautinių |
520 |
|
|
Oro linijų skaičius (540 ir 550 eil. suma) |
530 |
|
|
iš to skaičiaus |
vietinių |
540 |
|
tarptautinių |
550 |
|
Prašome nurodyti, kiek valandų (minučių) sugaišote ataskaitai pildyti |
val. |
min. |
|
Įmonės vadovas arba jo įgaliotas asmuo ________________________________________________
(Parašas) (Vardas ir pavardė)
________________________________________________________________________________
(Ataskaitą užpildžiusio asmens vardas ir pavardė) (Telefonas) (Faksas) (El. paštas)
Pasiteirauti: tel. (8 5) 236 4676; faks. (8 5) 236 4669; el. p. Valentina.Venckute@stat.gov.lt
______________
Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos
aviakompanijų orlaiviais pagal maršrutus
metinės ataskaitos TO-04
1 priedas
INFORMACIJA DĖL METINIO KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS PAGAL MARŠRUTUS STATISTINIO TYRIMO
(ataskaita TO-04 metinė)
TEISINIS PAGRINDAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymas (Žin., 1993, Nr. 54-1048; 1999, Nr. 114-3299); 2003 m. vasario 27 d. Europos Parlamento ir Tarybos reglamentas (EB) Nr. 437/2003 dėl statistinių ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 223); 2003 m. liepos 31 d. Komisijos reglamentas (EB) Nr. 1358/2003 įgyvendinantis Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (EB) Nr. 437/2003 dėl statistikos ataskaitų apie keleivių, krovinių ir pašto vežimą oro transportu ir iš dalies pakeičiantis jo I ir II priedus (OL 2003 m. specialusis leidimas, 7 skyrius, 7 tomas, p. 355). |
TYRIMO RŪŠIS, APIMTIS IR TIKSLAS |
Tai – metinis ištisinis tyrimas. Ataskaitą pildo Lietuvos aviakompanijos. Tiriamasis laikotarpis – kalendoriniai metai. Tyrimo tikslas – nustatyti keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais apimtį. |
STATISTINIO TYRIMO SUVESTINĖS INFORMACIJOS PASKELBIMO LAIKAS IR VIETA |
Spalio mėn. statistikos leidinys „Transportas ir ryšiai“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO PAREIGA |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 14 straipsnio 2 dalis: „Juridiniai asmenys privalo neatlygintinai teikti statistinius duomenis Oficialiosios statistikos darbų programai įgyvendinti“. |
DUOMENŲ KONFIDENCIALUMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 15 straipsnio 2 dalis: „Oficialiosios statistikos duomenys, jeigu pagal juos tiesiogiai ar netiesiogiai galima identifikuoti respondentą, apie kurį ar kurio veiklos rezultatus buvo surinkti pirminiai statistiniai duomenys, yra konfidencialūs ir saugomi įstatymų nustatyta tvarka“. |
DUOMENŲ PATEIKIMO TVARKOS PAŽEIDIMAS |
Lietuvos Respublikos statistikos įstatymo 17 straipsnis: „Fiziniai asmenys, įmonių, įstaigų ar organizacijų vadovai ir kiti atsakingi už oficialiosios statistikos duomenų rengimą ir teikimą asmenys, pažeidę šio įstatymo ir kitų su statistika susijusių teisės aktų reikalavimus, atsako pagal Lietuvos Respublikos įstatymus“. Lietuvos Respublikos administracinių teisės pažeidimų kodekso 1732 straipsnis (Žin., 1992, Nr. 21-610; 2000, Nr. 54-1557). „Statistinių duomenų nepateikimas nustatyta tvarka oficialiąją statistiką tvarkančioms institucijoms ir įstaigoms arba melagingų statistinių duomenų joms pateikimas užtraukia baudą nuo 500 iki 1000 Lt. Tokia pat veika, padaryta asmens, bausto administracine nuobauda už šio straipsnio pirmojoje dalyje numatytus pažeidimus, užtraukia baudą nuo 3000 iki 6000 Lt. Dokumentų, patvirtinančių pateiktus statistinius duomenis, nepateikimas oficialiąją statistiką tvarkančių institucijų ir įstaigų valstybės tarnautojams arba šių dokumentų nuslėpimas, taip pat minėtų valstybės tarnautojų teisėtų reikalavimų nevykdymas užtraukia baudą pareigūnams nuo 500 iki 1000 Lt“. |
______________
Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos
aviakompanijų orlaiviais pagal maršrutus
metinės ataskaitos TO-04
2 priedas
PAAIŠKINIMAI KELEIVIŲ IR KROVINIŲ VEŽIMO LIETUVOS AVIAKOMPANIJŲ ORLAIVIAIS PAGAL MARŠRUTUS ATASKAITAI TO-04 METINEI PILDYTI
1. Keleivių ir krovinių vežimo Lietuvos aviakompanijų orlaiviais pagal maršrutus ataskaitoje TO-04 metinėje (toliau – ataskaita) pateikiami duomenys apie vežimą nuosavais ar ilgalaikės nuomos teisėmis eksploatuojamais orlaiviais.
2. Komercinio oro susisiekimo paslaugos – reguliarus ir nereguliarus viešas tarptautinis ir vietinis keleivių, krovinių ir pašto vežimas orlaiviais už mokestį.
3. Reguliariojo oro susisiekimo paslaugos – vežimas už mokestį, kai vežama reguliariais skrydžiais pagal tvarkaraštį, arba tokiais reguliariais ar gana dažnais skrydžiais, kuriuos galima atitinkamai sisteminti ir į kuriuos gyventojai individualiai gali rezervuoti vietas tiesiai iš aviakompanijos ar iš jų agentūrų. Prie šių skrydžių priskiriami ir papildomi skrydžiai, jeigu jie buvo atliekami dėl to, kad buvo perpildyti reguliarūs skrydžiai.
4. Nereguliariojo oro susisiekimo paslaugos – tai vežimas užsakomaisiais ir specialiaisiais skrydžiais, išskyrus tuos, kurie nurodomi skiltyse „reguliarus vežimas“, t. y. skrydžiai, atliekami už mokestį nereguliariai, taip pat tušti ir su jais susiję skrydžiai, turistinių maršrutų skrydžiai, kurie neįtraukti į reguliarų vežimą.
5. Ataskaitos I skyriuje pateikiami duomenys apie vežimą pagal maršrutus reguliariais skrydžiais, ataskaitos II skyriuje pateikiami duomenys apie vežimą pagal maršrutus nereguliariais skrydžiais:
5.1. Ataskaitos 1 skiltis. Nurodomas visų skrydžių skaičius kiekvienu maršrutu. Skrydis – orlaivio eksploatavimas vieną ar kelių skrydžio etapų nesikeičiant skrydžio numeriui.
5.2. Ataskaitos 2 skiltis. Vežtų keleivių skaičius gaunamas suskaičiuojant kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) skridusį keleivį tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, kiekvieno etapo keleivių pakartotinai skaičiuoti nereikia, nes kiekvienas keleivis, vežtas nurodytu skrydžiu, įskaičiuojamas tik vieną kartą, neatsižvelgiant į etapų skaičių.
5.3. Ataskaitos 3 ir 4 skiltis. Vežtų krovinių ir pašto tonų skaičius gaunamas kiekvieną konkrečiu skrydžiu (vienas skrydžio numeris) vežtą krovinio toną įskaičiuojant tik vieną kartą. Jeigu skrydis susideda iš vietinio ir tarptautinio skrydžio etapų, vežtų krovinių tonų pagal atskirus nurodyto skrydžio etapus pakartotinai skaičiuoti nereikia.
5.4. Ataskaitos 5 skiltis. Maksimali keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvienu skrydžiu siūlomas parduoti keleivių vietas dauginant iš skrydžio atstumo.
5.5. Ataskaitos 6 skiltis. Faktinė keleivių apyvarta apskaičiuojama kiekvieną skrydžio etapą vežtų keleivių skaičių dauginant iš etapo atstumo ir sudedant etapų rezultatus. Gautas skaičius rodo, kiek kilometrų buvo vežti visi keleiviai.
5.6. Ataskaitos 7 skiltis. Maksimalus tonos kilometražas apskaičiuojamas kiekvieno skrydžio komercinės apkrovos tonas (keleiviai, kroviniai, paštas) dauginant iš skrydžio atstumo.
5.7. Ataskaitos 8 skiltis. Faktinis tonos kilometražas pagal vežimų rūšis apskaičiuojamas taip: vežto pašto ar krovinio kiekis dauginamas iš etapo atstumo, keleivių apyvarta – iš 0,09. Faktinis tonos kilometražas gaunamas sudėjus visų vežimo rūšių tonos kilometražą.
5.8. Ataskaitos A skiltyje nurodomas skrydžio maršrutas, t. y. oro uostų, kuriuose pagal judėjimo maršrutą pakyla ir nusileidžia orlaivis, pavadinimai.
5.9. Ataskaitos B skiltis. Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai. Kodus galima rasti internete adresu: www.airlinecodes.co.uk.
6. Skrydžiai žiediniais maršrutais – skrydžiai, kai atliekamos užsakomosios kelionės orlaiviais, tuos pačius keleivius vežant žiediniu maršrutu, t. y. kai pirmyn ir atgal keliaujama skirtingomis oro linijomis.
7. Ataskaitos III ir IV skyriai. Vežimas nuo pradinio iki paskirties punkto – tai komercinis vežimas duoto skrydžio metu, paskirstytas oro uostų poromis pagal įlaipinimo ir išlaipinimo punktus. (Keleivių atžvilgiu „statistinius duomenis pagal skrydžio kilmės ir paskirties punktus“ galima laikyti lygiais „statistiniams duomenims pagal išsiuntimo ir paskirties punktus, nurodytus skrydžio kupone“, kurie gali būti nustatomi kaip keleivių įlaipinimo punktas ir išlaipinimo punktas, nurodytas viename skrydžio kupone).
8. Ataskaitos III skyrius. Pateikiami duomenys tik apie tuos reguliarius skrydžius, kurie susideda iš kelių skrydžio etapų. III skyriaus duomenys neturi būti lygūs I skyriaus duomenims:
8.1. Oro uostų pora – tai vežimai tarp dviejų oro uostų, t. y. pradinis ir paskirties punktai, nurodyti keleivio biliete arba dalyje bilieto, krovinių pakrovimo dokumentuose ar jų dalyje (krovinio ar pašto važtaraštyje).
8.3. Ataskaitos B skiltis. Oro uostams koduoti naudojami ICAO keturių raidžių kodai. Kodus galima rasti internete adresu: www.airlinecodes.co.uk.
9. Ataskaitos IV skyrius. Pateikiami duomenys apie visus vežimus nereguliariais skrydžiais. IV skyriaus duomenys turi būti lygūs II skyriaus duomenims:
10. Ataskaitos V skyrius. Nurodomas oro linijų ilgis ir jų skaičius:
10.1. Ataskaitos 500 eilutė. Oro linija laikoma skrydžio trasa nuo pradinio iki paskirties oro uosto. Apskaitomos tik tos oro linijos, kuriose vykdomos reguliariojo oro susisiekimo paslaugos ir kurios prasideda šalies teritorijoje.
11. Ataskaitoje duomenys pateikiami pagal tarptautinius sąrašus:
Pakeitimai:
1.
Statistikos departamentas prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės, Įsakymas
Nr. DĮ-232, 2008-12-09, www.valstybes-zinios.lt, 2008, Nr. 145-0 (2008-12-18); Žin., 2008, Nr. 145-5843 (2008-12-18), i. k. 1084170ISAK00DĮ-232
Dėl keleivių ir krovinių vežimo jūrų laivais ir Lietuvos oro bendrovių orlaiviais pagal susisiekimo rūšis statistinių ataskaitų formų patvirtinimo